![]() |
concertagenda
zo, nu de zomerfestivals zo zachies aan op hun eind lopen: we gaan weer concerten afsletten!
dus: vertel hier naar wat voor gezellige dingen je gaat de komende tijd :love: -maandag 30-8: bouncing souls, taking back sunday, coheed and cambria en strung out in de melkweg (met laurah) -donderdag 9-9: gem in rotown -11 sept: the stills in desmet a'dam -18 sept: the libs in nighttown (motel mozaique toch?) verder nog geen idee! |
30/08 Taking Back Sunday, Coheed and Cambria, Bouncing Souls, Strung Out (33)
Melkweg, Amsterdam (Netherlands) 01/09 Some Girls, Malkovich, Das Oath (53) Paard van Troje, Den Haag (Netherlands) 11/09 I.M.Pakt Fest 9/11 w/ Malkovich, Stockholm Syndrome, Olho De Gato + more (16) Q-Bus, Leiden (Netherlands) 18/09 Daily Fire, Under Siege, Zao, Deadweight (35) Goudvishal, Arnhem (Netherlands) 23/09 No Turning Back, Over my dead body, Rise And Fall, 100 Demons (28) Winston, Amsterdam (Netherlands) 25/09 Razor Crusade, Daily Fire, Amulet (7) Volta, Amsterdam (Netherlands) 08/10 Deadweight, Malkovich, Omission (24) Mevr. Latenstaan, Zoetermeer (Netherlands) 12/10 Hatebreed, Heaven Shall Burn (21) Melkweg, Amsterdam (Netherlands) 24/10 Stretch Arm Strong, Razor Crusade (8) Patronaat, Haarlem (Netherlands) 29/10 Abusive Action, A Step Apart, Comeback Kid, Champion (41) Goudvishal, Arnhem (Netherlands) 14/11 Resistance Tour w/ Walls Of Jericho, Ramallah, 7Seconds, Sick Of It All + more (97) 013 Popcentrum, Tilburg (Netherlands) 23/11 Resistance Tour w/ Sick Of It All, 7Seconds, The Bones, Ramallah + more (45) Melkweg, Amsterdam (Netherlands) 10/12 Raised Fist (30) Patronaat, Haarlem (Netherlands) en vast nog wel meer..... |
@biffy studio de smet?
hehe.,...dat is lekker klein, maar wel gezellig :D voor 3voor12 ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
dan ga ik ook wel mee :z voor mij taking back sunday en rest aanstaande maandag dus the hives 15 oktober (ook leuk zo dag voor mn verjaardag naar concert gaan en dan zaterdag heel de dag gaan werken :z) the toasters ergens in november in 013 en voor de rest weet ik nog niet, misschien gem ook mja |
Citaat:
yeah gezellig! tis 6 euro.. dus niet echt duur :p |
in ieder geval:
maandag (30e) Sonic Youth in Paradiso 23/24/25 sept. Sonic Acts festival met oa. Venetian Snares, DJ /Rupture, Speedy J, Fennesz, Philip Jeck, MIMEO, Carl Michael von Hausswolff en ga zo maar door 8-) en daartussenin zullen vast nog wel leuke dingen voor mn neus opdoemen (ja dat is een woord, en een heel raar woord at that :z) |
the music, the faint en hopelijk kan ik ergens nog een concertkaartje voor interpol scoren maar ik zie het somber in :'(
|
19 september The Misfits
support: Roolettes +1 24 september Death By Stereo (verschoven -> 2005) 1 oktober NPI weekende: met 2 oktober NPI weekende: met The Bouncers 9 oktober Bluesfestival 15 oktober Johnny Truant Nomen 16 oktober The Toy Dolls 29 oktober Freesonica 12 november Five Knuckle |
Citaat:
|
Mastodon en Dillinger Escape Plan doen beide ons land binnekort aan, dus als ik iemand meekrijg ben ik daar zeker van de partij
edit, afzonderlijke optredens that is |
Citaat:
Doen ze dat al niet dan? |
Citaat:
haha roy gaat daar wel heen hoor! |
Citaat:
maar dan wil ik wel een keer cd van jou lenen want anders ken ik er nog niks van :z |
Citaat:
en we moeten sowieso weer afspreken |
Citaat:
|
Citaat:
dude 12 nov melkweg |
Citaat:
volgens mij doen ze zelfs 2 shows |
mm Mastodon wordt verplaatst
|
ik wil naar face tomorrow
ze komen 3 september in de w2 iemand die mee wil? :+ |
ja hoor waarom niet :D welke dag is dat? :p
|
Citaat:
wordt leuk joh :) |
TBS van vanavond is uitverkocht, dus gaat niet door voormij :(
Kutje zeg... |
Citaat:
|
gezien :love:
|
uphup!
morgen gem 8-) hoop dat er nog kaartjes aan de kassa zijn anders hebbik mooi pech! enige wijziging in het programma voor mij: -9 sept gem -15 sept the music -18 sept bazar curieux -20 sept jimmy eat world daar heb ik inmiddels kaartjes voor 8) doe maar duur. maar goed, dit is wel een vet toffe tijd voor concerten, dus neem ik het er maar van |
hier mn lijstje wat tot nu toe de bedoeling is als het een beetje realiseerbaar is met school en werk enzo
11/09 I.M.Pakt Fest 9/11 w/ Stockholm Syndrome, Malkovich, Isle Of Man (23) Q-Bus, Leiden (Netherlands) 16/09 Shikari, Daughters (37) Winston, Amsterdam (Netherlands) 18/09 Daily Fire, Under Siege, Zao, Deadweight (45) Goudvishal, Arnhem (Netherlands) 25/09 Razor Crusade, Daily Fire, Amulet (11) Volta, Amsterdam (Netherlands) 08/10 Deadweight, Malkovich, Omission (30) Mevr. Latenstaan, Zoetermeer (Netherlands) 12/11 The Dillinger Escape Plan (15) Melkweg, Amsterdam (Netherlands) 26/11 Propagator, Omission, Isle Of Man, Zann, Gilgamesh (7) Q-Bus, Leiden (Netherlands) 01/12 Comeback Kid, Champion (6) Volta, Amsterdam (Netherlands) 25/01 Poison The Well (17) Goudvishal, Arnhem (Netherlands) hmmm geen slecht lijstje |
mijn lijstje :
gem misschien (ik kan eigenlijk wel gewoon weet alleen niet of ik wil morgen) jimmy eat world sparta radio 4 the butterfly effect misschien tdep misschien hoobastank heeeel misschien the toasters novastar the hives ash the sheer misschien en krien en ik gaan naar dep he krien? :+ |
Unearth
Comeback Kid Hatebreed Bane Walls of Jericho Stretch Arm Strong mijn maanden zijn al goed! |
ik wil stiekem ook naar jew maar ik moet stagelopen dan :'(
ik ga wel naar hoobastank 8-) enenen!!!! PRODIGY :love: zaterdag 20 nov in HMH... 30 euro! ik wil heen! |
the cats - zaterdag 23 oktober in het Vennewater @ Heiloo
|
zucht gem was zo vet gister :Y)
ik zal mijn mauritspimpacties voor me houden hoor lieverds O-) ook al was ik niet degene die ermee begon :love: |
Citaat:
|
Citaat:
wat wel leuk is om te vertellen is dat hij een goeie foto heeft van mijn panty en alles eromheen en die gaatie me sturen dus ben echt benieuwd 8) ga nu even melen :$ |
omg gem supporting JEW :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die gitarist is vet man :D (don't worry, het is juist de lelijkerd 8)) |
Citaat:
Comeback Kid---->29 oktober GVH/1 dec volta +/-8 euro Hatebreed ----> 12 oktober melkweg 12 euro Bane ----> TBA Walls of Jericho ---> Zie Unearth Stretch Arm Strong ---> oktober/november, oa in goudvishal en p80 +/- 8 euro |
Citaat:
heb je al kaartjes? kga mijnes van de week al halen denk ik |
ja! en naar sparta en radio 4 :)
denk niet dat dillinger gaat lukken.. op vrijdag tenminste. als ze ergens komen nog niet op vrijdag ga ik zeker, maar anders mis ik "teveel" danslessen denkik.. hoewel weet nog niet zeker :D nog ff over nadenken |
Citaat:
ik zal het even uittekenen voor je ;) leukheid : dansles ----- dep ----------------------------------- lijkt me duidelijk :D |
hm we zullen zien he :+
net ontdekt dat ik gewoon 3 complete albums heb van jew! handug, ben al aant inluisteren. nu nog de nieuwe music d/len en ik ben klaar voor woensdag.. (ouwe hebbik nog steeds van mn neef, al een half jaar ofzo) heb er zin in! en dan zaterdag lekker naar the libs en bloc party |
Allemaal de aandacht gericht op:
Sonic Acts 10 23/24/25 September 2004, Paradiso Amsterdam. (combinatie van tentoonstellingen, films, (experimentele)muziek, etc.) Line-Up (muziek): Battery Operated, BJNilsen / Hazard, Bong-Ra, Byetone, Carl Michael von Hausswolff, Chris Watson, Codespace, Coh, DJ /rupture, Dyad, Errorsmith + visomat inc., Fennesz, Jan Jelinek + Karl Kliem, JODI, Jon Wozencroft, Komet, Meta, MIMEO, mise-en-trôpes, Noizbleed, Optical Machines, Philip Jeck, Pixel, PureDeKam, Radian + Jade, Sickboy, Skoltz_Kolgen, Solu, Speedy J, Venetian Snares, Videotroopers. Day ticket: € 12,50 (also valid for the performances, exhibition and film) Passepartout 3 days: € 22,50 (also valid for the performances, exhibition and film) Ik ga speciaal voor mijn held Fennesz op de 25e. |
poion the well en dillinger spelen samen in de melkweg, holy shit!
|
omg!!
ik heb zojuist besloten dus echt wel te gaan. goeie shit man |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en andere leuke bijkomstigheden O-) |
Citaat:
ik ook morgen even kaartjes halen voor jew en radio 4 jeeeej :Y) |
ik zie net op marktplaats dat iemand 140 euro biedt voor een interpol kaartje
OMFG ik heb ze gewoon 1 keer voor 7 euro en 1 keer gratis gezien :rolleyes: |
ja ze zijn big chickie...vind je het gek met zo'n killer 2e album <34
maar gelukkig komen ze nog een keer in paradiso in novemberr *) |
ik heb ze een keer gezien en eht kon me echt voor geen reet boeien.. ben na 10 minuten weer weggegaan..
|
het moet je ding zijn eh 8)
|
vanavond the music :)
|
blockhead!!!!! 6 oktober in melkweg
PRR rrrrrrr |
the music was top :love:
wel erg kort.. en bij the truth is in no words ging ie ff niet voluit in een stukje waar dát juist zo tof is, erg jammer.. maar verder wasset super vond ik. oja en vooral fran en een beetje ik komen op the box :Y) |
toch naar zAo morgen in arnhem! \m/
niet helemaal mijn ding maar we zullen zien! ASHES TO ASHES DUST TO DUST!!!!!!!! |
Citaat:
ik wilde eik nog gaan maar ik wist niet zeker of mensen die ik kende zouden gaan en ik wilde je nog bellen maar mn batterijen vielen uit toen ik dat aan het doen was :{ :( |
Citaat:
ik heb namelijk mijn engelse netwerk uitgebreid met behoorlijke cuties. en had gezellig geweest! maja, zie je maandag iig ;) die zanger van the music heeft trouwens vet chille mooooves. echt cool joh! alleen hijzelf was wel heeel vies. hij ging zn mic neuken soort van :rolleyes: anyways.. |
:huh: :huh: :love: :love:
vrijdag 29 oktober 2004, toegang € 16 CECIL TAYLOR & TONY OXLEY Cecil Taylor-piano, Tony Oxley-drums Cecil Taylor is niet alleen een van de markantste figuren uit de hele jazz maar ook een van de grootste pianovirtuozen in om het even welk muzikaal genre. Sinds zijn eerste opname ('Jazz Advance' uit 1955) is Taylor de wereld blijven verbazen. Telkens opnieuw vindt hij nieuwe wegen om de geest van Ellington of Monk, het toucher van Bud Powell, de blues of een verdoken motief van Chopin om te toveren tot hoogst persoonlijke Taylormuziek, een wonderlijke wereld die het abstracte en het aardse in grootse gebaren verenigt. Niemand kan zoals hij de vleugel laten donderen, dan weer zachtjes zingen. Evenals vorig jaar is de Britse slagwerker Tony Oxley Taylors duopartner, in een welhaast telepatische samenwerking. nu maar hopen dat de beste man niet dood neervalt voor 29 oktober :Y) |
Citaat:
je engelse netwerk uitbreiden is altijd leuk lol :+ we moeten eigenlijk ook nog richard en die andere pipo toevoegen ofzo.. hebben we een slaapplek in londen enzo :p |
CULT OF LUNA 17 oktober in arnhem
holy moly! |
Zo 10 oktober - The Gathering in de effenaar (15 euro)
|
vanavond gem en jew omg omg ik heb er zooooo'n tering zin in
|
Citaat:
Kom je ook? :P |
Citaat:
het was echt zooooo phat gister. beter dat jew ook veel oude nummers speelde :love: en ik vind het tof dat laura mijn biermaatje is :p we gaan vandaag sparta-radio4-ash-en-the-killers-kaartjes kopen haha. zonde wel..: ex gezien, naar bart slechts gezwaaid, niet met maurits gehangen. maar ach, twas een leuke avond. |
zondag
Restless Youth Blood Red OMISSION dead scene stars deadstop AMULET razor crusade in innocent/hengelo Hoe hard!!! |
radio4
sparta the killers ash london calling en/of dillinger escape plan! allemaal lekkah met laura :D |
9 oktober: biffy clyro
12 november: dillinger escape plan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja i know, maar ja :s
LASTIG GRRR ga denk uiteindelijk toch voor dillinger.. maar het suckt dat voor London Calling nog nix bekend is grr! |
Citaat:
U roept maar ;) |
9 oktober ofzo Marco Borsato op de Paardenrenbaan te Alkmaar :7 KNALLLUUHH 7,5 euro maar :D
|
Citaat:
en 29 september Voicst :) |
Citaat:
|
Citaat:
Weet zij veel bij wie je slaapt :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wanneer is dat london calling? |
lautjeeeeh we kunnen donderdag naar dillinger in utrecht en dan vrijdag en zaterdag naar LC!
whooo. als je wilt dan ;) en frannie ik heb het al op msn verteld :p :* |
Citaat:
en twas echt kei gaaf:d leuke liederen, leuke sfeer, leuk springen :Y) kheb nu al zin in sparta en radio 4 en ash en dillinger escape plan en london calling 8) en the hives ook nog 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
o dan ga ik dus niet naar the hives ik wilde dus van de week kaartjes halen met chris maar dat zijn we vergeten :{ |
omg november wordt druk....
dat worden er 5 in 1 week. joeps. |
Citaat:
wanneer begint voorverkoop killers eigenlijk? moeten we ooooook nog kaartjes voor halen :Y) |
Citaat:
zal ik die morgen ook gelijk halen? 8) r'light is morgen pas in de vvk.. |
8 oktober Malkovich, Omission in zoetahmeah
12 oktober HATEBREED!!!!!!!!! in melkweg/a'dam 15 oktober Omission en Gilgamesh in Duh Haag dat is voor de komende 2 weken |
Van avond Beef in Hilversum, morgen Belvedere in Boxmeer.
:) |
zalk vroeg komen:) tis gratis he ;)
|
razorlight kaartjes binnen <3
DEP kaartjes binnen <3 ash kaartjes binnen <3 radio 4 kaartjes binnen <3 sparta kaartjes binnen <3 volgende week london calling kaartjes, colour of fire kaartjes en wie-weet-wat-nog-meer-kaartjes? :p |
Citaat:
razorlight kaartje binnen bij krien <3 DEP kaartje binnen bij krien <3 ash kaartje binnen <3 radio 4 kaartje binnen <3 sparta kaartje binnen <3 en dito voor het london calling en colour of fire :+ |
grappig dat we opeens overal samen heengaan :p
gezellig :love: |
Citaat:
dus alll die leuke amsterdam concerten die normaal te ver voor mij waren om uberhaupt der over na te denken zijn nu gewoon bereikbaar :Y) |
Als jullie nou ook eens met mij meegingen naar Nasum 23 october
|
Citaat:
|
24 okt hoobastank lalalala
hopen dat het met de kleine meisjes meevalt :+ |
Citaat:
|
Citaat:
anders ga ik van de week kaartjes halen ofzo hoewel ik denk dat het niet gaat meevallen met de kleine meisjes enzo :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga naar de beastie boys je weet toch :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
burst speelt ook nu ga ik misschien toch ook wel nog een update alle drie de bands spelen ook in utrecht en groningen |
Citaat:
|
leuk dat wordt een prutjemeet!
|
as zatersdag nog steeds Marco B.
wordt lachen, hoop alkmaarderts en heilooerts, dus veel bekenden. :7 |
10 november lostprophets melkweg
16 november colour of fire rotown 22 november interpol paradiso 29 november death cab for cutie omg en ik ben al blut :| 8) |
niet zo slim frannie ;)
(en psst heb nog een armband van jou 8)) VANAVOND SPARTAAAA en oil :| maja laura vindt ze leuk dus :p |
Citaat:
en welke armband? 8) |
oil was een straigth edge youth crew band vroeger :)
|
de zanger van oil deed net offie een schoolmeestertje was :p
whehe nou het was me het avondje wel :o he lau? dubbel gezondigd met al dat bier en zoenen :Y) maar goed ik vond sparta goed. wel beetje jammer dat ze geen toegift gaven hoor.. pfft, maar goed, ze speelden goed. ook leuk dat de zanger ff tof deed over de ongelofelijk loserige :loser: stagediver die dus op de grond terecht kwam aangezien het totaal niet druk was :| grappig was dat wel. |
Citaat:
Die stagedive was geweldig 8) :d En hij werd wel opgevangen hoor. vandaar dat de zanger ook zei 'great catch there' twas echt leuk :d gratis bier = 8) |
Citaat:
oooh ja we moeten ze bij face tomorrow wel ff een rondje geven hoor.. maar hallo die gasten hadden echt geld teveel! damn hee :D snoepkettingen 8-) |
Citaat:
snoepkettingen :9 die meiskes bij de wcs moeten ook wel gedacht hebben... lol en om dex niet te veel te vervelen toch nog iets ontopic death cab for cutie komt :love: |
Citaat:
dat doet ie ook echt wel hehehe. we moeten echt erheen! mijn lijstje nu: face tomorrow 2 keer colour of fire the killers london calling dillinger dcfc ash radio 4 misschien zondag the spirit that guides us |
Morgen een kat die jaya heet en nog een paar hilversumse bandjes op een feest van een vriend van me (50cent per biertje :)).
Dat word zekers leuk. En verder naar Poison The Well en DEP binnenkort. Vooral siked voor poison the well :) |
wie helpt laura en mij naar haarlem donderdag :|
|
nog 3 nachtjes!!! SIKED!!
|
Wat is er donderdag dan weer?
|
2 nachtjes
SIKED |
Citaat:
en waar we een liter bier van krijgen LAU MSS WIL MAMA RIJDEN! omg heen iig en dan wachten we op t station wel tot de treinen weer rijden ofzo :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
FACE TOMORROWWWWWW
|
Citaat:
|
nog 5 uur!
SIKEEEEDDD het wordt hard.. ik heb al mn moshspullen bij me |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of is ie niet siked voor voetbal vanavond>? |
Citaat:
en holy shit, terecht ook wat een show ik ben echt helemaal blauw |
Citaat:
|
Citaat:
alles doet nog steeds pijn.. |
Citaat:
11 November PTW en DEP in Utrecht. Dat word pas vet :) Vooral PTW, want die zijn nou eenmaal ernstig vet :) |
Citaat:
|
Citaat:
zin in vanavond :) |
za 16 okt, toy dolls, het bolwerk sneek
za 23 okt, heaven shall burn + greyline, het bolwerk sneek vr 29 okt, downset + all odds against me + demain, het bolwerk za 11 dec, madball, het bolwerk sneek zo 12 dec, heideroosjes, het bolwerk sneek |
Citaat:
morgen omission, gilgamesh, every snake is sleeping en propagator in Dhuh Haag |
Citaat:
vr 29 okt, downset + all odds against me + demain, het bolwerk (y) Downset is vet. En greyline oowk. Yeah. Alleen is sneek weer zo tievus ver :S |
Vanavond 7/8 uur in de openbare bibliotheek Leiden: de geweldige slagwerk groep 'van lotje getikt' (:{) waar ik ook deel van uitmaak 8-)
komt allen. |
Citaat:
ahh succes hoor schattig woutertje |
aanstaande vrijdag weer naar face tomorrow in breda met krien :Y) 8)
alleen weet zij het nog niet :p |
Citaat:
ALS ik ga ga ik ook in utrecht dan kan ik de dag erna internal affairs en deadstop zien:) |
Citaat:
ALS je gaat dan :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar voor al jullie luitjes die er wel waren: we hebben ons best gedaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu jij nog:) |
Citaat:
Gelukkig bestond ons publiek voornamelijk uit kleine kinderen en hun ouders die het sowieso prachtig vonden :+ |
ik haat death cab :rolleyes:
|
Citaat:
En na afloop de kroeg in dus :P |
Citaat:
|
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Citaat:
schijtlabel |
Citaat:
mja misschien ga ik wel naar brussel.. als dat te regelen valt :rolleyes: |
Citaat:
mocht ons plan nog doorgaan dan mag je mee |
Citaat:
:yes: :d |
ik wil jullie niet te leur stellen
maar ik denk dat de hele tour gecanceld is het is vagrant he!! |
Citaat:
waarom dan? :s |
Citaat:
zullen ze de tour wel weer niet volgeboekt hebben ofzo of ze krijgen weer wat beters in de us wat meer geld oplevert |
Citaat:
kutje, downset gecancelled :@ hum voor morgen is burning skies erbij gekomen, is er iemand die dat kent ? het klinkt wel leuk op de site, maar hoe is het live ? |
Metalfeest: Final Offensive!
http://www.meetn.nl/leden/uploaden/1...metalfeest.jpg INSTIL site | mp3 37 STABWOUNDZ site | mp3 INFURIATE site | mp3 CARNAL REMAINS eerste show! ADRES JC the balloon tuigleerstraaje 42 cuijk (dichtbij nijmegen, je kunt er met de trein komen en alles is ruim afgelopen voor dat de laatste trein vertrekt) ------------------------------------------------------------------------------- KOMT DAT ZIEN! |
Citaat:
|
zucht
ik ben zeer verdrietig. en laura ook als ze het nieuws hoort. *sigh*, ik blijf morgenavond thuis :( |
tering, greyline was weer vet !
heaven shall burn_0_ |
met krien en lau mee naar london calling de 13e geloof ik?
en 12 januari GREENDAY omg hoevethoevet 8{ |
Citaat:
|
ik geloof HMH in Amsterdam. Voor-verkoop is gister begonnen ofzo.
|
Citaat:
|
Nah ik kom hier officieel nooit maar ik verveel me :D zal even mn tot eind november lijstje posten
30/10 RX Bandits - W2 31/10 Mad Caddies + Belvedere - Melkweg 2/10 The Motion, One In A Million, Close Second - Groene Engel 4/11 Flogging Molly - Melkweg - Amsterdam 11/11 Dillinger Escape Plan + PTW - Tivoli de Helling 19/11 Razor Crusade + The Motion - OJC de Wissel 20/11 Colour of fire + Breaburn - w2 21/11 Suicide Machines - Goudvishal 22/11 Interpol - Paradiso 27/11 Jetsetready, Believe Is A Doubt, Close Second - Boxmeer 29/11 Senses Fails + From Autumn to Ashes - Melkweg ik hoop maar niet zeker is: 7/11 Stretch Arm Strong - Razor Crusade - P60 oh edit ik wil ook nog graaaag naar de champion + comeback kid show aankomende vrjidag maar dat word wel heel erg moeilijk vrees ik. |
Donderdag Bettie Serveert 013!8-)
|
I'M SO SAAAAAAAAD
|
vrijdag COMEBACK KID \m/
|
Citaat:
|
pompompom
I <3 Techno |
Citaat:
nieuwe kans |
Citaat:
|
muuuh over een half uur zou het beginnen :(
|
Citaat:
vind ik dan |
Citaat:
|
Citaat:
dat meen je niet godverdomme 3 concerten in bijna 1 maand gecanceld jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-zus. |
pruttelpot
die show in utrecht gaat niet door tis uitverkocht dus dan moet ik wel naar amsterdam jammer had ze liever in utrecht gezien, maar ik kwam er te laat chter dat het ind e kleine zaal is! |
onwijs supertof nieuws:
daryl palumbo's "nieuwe" band komt naar nederland in januari :thumbsup: |
Citaat:
Maarja, jammer dan. Dan zie ik je op dat benefiet van je wle :P And afterwards met Roy dus de kroeg in :) Ennem: 10 November Bright Eyes accoustisch <3 (En Explosion (aka Angela): Ik hou van je). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dankzij pruttelpot :* |
Citaat:
en zo ja, dan wist ik het al, ha! |
Citaat:
omg omg |
Citaat:
beetje jammer zeker omdat hij altijd de flikker was waarom ze nooit hier gespeeld hebben. |
Citaat:
ken je muziek van zn nieuwe band? is het goed? ik heb er eigenlijk nog geen muziek van geluisterd wist alleen dattie in een andere band zat :$ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.