![]() |
welke leeftijd
hallo
p welke leeftijd heb jij het voor de 1e gedaan want dat meot ik ff weten want ik zou het dus neit weten |
14 :$
|
15
|
15
|
zeventien...
zozo helemaal voluit 8-) |
Nog steeds onbekend :$.
Maar je bent 13!?! Nog een beetje vroeg, niet? |
Re: welke leeftijd
Citaat:
of je er wel of niet aan toe bent? je kan zoiets totaal niet vergelijken, de een is er op zn 13e al klaar voor, de ander op zn 18e bij wijze van. je kan het beter voor jezelf bepalen dan afgaan op hoe oud andere mensen waren :) |
Nog onbekend :) and proud of it! En idd, ik zou me niet zo aantrekken van andere leeftijden.
|
Citaat:
|
13 was ik maar wist nog niet dat ik er dat allemaal mee kon. het gebeurd vanzelf als je een 2 jaar oudere vriendin heb:p
|
Citaat:
Maar er zijn ook veel mooie ervaringen op 14/15jarige leeftijd, maar 13 is te jong. |
ik was 15
maarum flater...... 18, nee sorry ik snap dat mensen dat wel normaal vinden maar ik vind 16 17 toch echt wel zo een leeftijd. 18 vinnik al ietsies oud worden..... 20 helemaal te laat :p |
Citaat:
|
Re: welke leeftijd
Citaat:
je moet zelf beslissen wanneer je der klaar voor bent, en niet denken van: "ow de meesten hebben het al gedaan op hun 15,dan moet ik het ook zeker gedaan hebben" want dat is gewoon DOM8| |
uhmm.. net 16
|
Citaat:
|
Eind 14 of begin 15?
|
16 en een half
|
Re: Re: welke leeftijd
Citaat:
|
Re: Re: Re: welke leeftijd
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: welke leeftijd
Citaat:
En als ik op m'n 40ste nog maagd ben, kan ik altijd nog non worden. |
Re: Re: Re: Re: Re: welke leeftijd
Citaat:
Maar ik ben het helemaal met je eens dat het nergens op slaat dat je op je 20ste ontmaagd moet zijn. Je moet ontmaagd worden als jij je daar rijp voor voelt, en je eerste keer wel met een bijzonder iemand beleven. Dat kan op je 35ste ook nog, sjonge jonge, wat is daar nou erg aan :{ |
Citaat:
alsof er een tijdslimiet op zit ofzo :no: :{ |
Citaat:
nix is te laat sjonge, wat kunnen jullie miepen zeg! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wacht nog
|
Ik wacht ook nog en ik vind het prima zo :) Ik wacht op mister right en of die nou morgen komt of over 4 jaar pas, ik vind het prima :) Ben trouwens 16
|
ik was 13, was op school.
|
Citaat:
|
serieus?
vergist die vorige keer |
ik was 18....
|
Citaat:
|
Jij komt er nog wel jongen! :thumbsup:
Was 16 btw. Zie er hier een paar hele vroege vogels bij staan. 14 e.d. :wave: |
17 :$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was 15, maar het was geen leuke ervaring....
ik was 16 toen ik het voor de 2e keer deed, en dat was met de jongen met wie ik nog steeds samen ben. |
ik ben nog maagd :)
|
13
|
net 15 :)
|
13 of 14 , ben nu al 20..
|
Citaat:
alsof je zoiets vergeet :? :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
14
|
Citaat:
maar je leeftijd toen wel lijkt me :? je kan toch wel zeggen of het voor of na je verjaardag was |
18 :)
|
15
|
Hmm nee, sex is niet aan leeftijd verbonden hoor.
De ene is er op de 16e klaar voor, de ander op z'n 20e. Dat verschilt per persoon.. Ik vind het gek om te zeggen dat 18 te oud/jong is. Wat wel belangrijk is, is natuurlijk dat je van jezelf weet dat je er echt klaar voor bent. En dat kun je, denk ik, niet zeker weten op je 13e. Soms lijkt het écht of het een goede keuze is, maar je kunt er zoveel spijt van krijgen. Dat is toch zo jammer? Dat je je eerste keer niet hebt gedeeld met iemand waar je superveel van houdt? Ik snap wel dat 't van tevoren moeilijk te zien is, maar ik vind dat 'de jeugd' er tegenwoordig te vroeg mee begint. Het is echt iets speciaals hoor..! |
17, maar je moet het echt pas doen als JIJ er klaar voor bent
|
Ik heb het nog niet gedaan maar wanneer ik ga dat doen zal ik het heel specal maken! en niet gewoon een straat-hoer paken!
Liefde komt van je hart sex komt van onbekende lichaams-deel "lol":) ( Ik denk de penis maar ik weet het niet zeker ). |
srry dat ik zo lang niets heb gepost terwijl ik wel de TS ben.
maar als ik dit zo lees denk ik idd dat je beter rond je 15 ofsow kunt doen. ( neit datik eerst rond mijn leeftijd het al wou uitproeren). maar wat een aantal al meldden is dat je de geen met wie je het wilt gaan doen wel goed moet kennen en voral veel van moet houde. niemand wilt er spjijt van krijgen na de 1e x maar bedankt voor de reacties |
16
|
13 jaar
|
15 jaar, en ben er helemaal niet trots op|:(
|
Citaat:
|
snap post gewoon niet:x
|
Citaat:
|
hoe oud was je toen je voor eht erst met een jonge/meisje naar bed ging
ik ben wel benieuwd hoe oud je was toen je voor et eerst met een jonge/meissie naar bed bent gegaan en wat je toen allemaal gedaan hebt.
misschien is het wat te persoonlijk maar je hoeft natuurlijk niet overal antwoord op te geven;) |
k was 13..
en wat we gedaan hebben is privé hea;) |
Ik was 15/16?
|
Weet je dat echt niet meer anne? :o Zoiets zou ik dus echt nooit van mijn leven vergeten.
|
17
|
19:$
|
16 :)
|
Citaat:
|
14..
beetje spijt van. |
Citaat:
|
Zonder bijbedoelingen lag ik al op mijn 1e met mijn broers in bed :z
|
15.. en helemaal geen spijt van :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was 14 en ben er niet trots op |
16
|
Citaat:
|
ik was ook 15... en ja de exacte datum kan ik ook zo opnoemen :p 28 feb 2004
maar voor mij is het tuurlijk ook nog niet zo heel erg lang geleden...(nog geen 2 jaar) en ik ga nog steeds met die jongen |
16
|
eeehhh
17 |
ik weet de precieze datum ook nog omdat het zo lekker cliche is :+ 14 feb :D
|
10 december 2003, ik was dus 16.
|
Citaat:
Mijne was 9 oktober 2003 :p |
Citaat:
|
20
|
ben nog maagd :(
|
ik ook:p
|
ik was 16 maar heb er spijt van met WIE ik het heb gedaan dat ik antmaagd ben niet maar door de persoon echt om te:kots:
|
21 september 2003, net geen 16 dus.
En nog geen seconde spijt van gehad! Raar dat er mensen zijn die niet meer weten wanneer hun eerste keer was.. Dat is een datum die ik beter onthoud dat de verjaardag van de meeste mensen! |
17
|
nog maagd (en ben 16)
|
Citaat:
ook nog maagd :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Niemand is de britney spears van het forum :z
ontopic: 16, bijna 17 en met hem ben ik nou al wel aardig een tijdje mee ja :+ |
Citaat:
neem maar aan dat die eerste post niet op de waarheid gebasseerd was :') |
we blijven lekker ontopic schatjes en Niemand, voortaan niet meer liegen he http://www.tboek.nl/tboek/s/20.gif
|
18jr< :thumbsup:
|
Nog niet. Mijn vriend wil HET wel maar ik nog niet.
|
17 en sex hebben we gedaan lijkt me logisch ;)
|
Citaat:
|
Was bijna 15.. heb dr ook nog geen spijt van gehad. :)
|
ik was net 17 :)
|
13 of 14..
|
Citaat:
|
oktober 2005 net geen 16 dus;)
|
Citaat:
Waarom dat schamend gezichtje? Er is toch niets mis om aan een wat oudere leeftijd sex te hebben voor de eerste keer? Ik ben nu 16 jaar en een half :P En ik ben ook nog maagd, dus toch geen probleem? :) Je hebt sex met iemand wanneer je dat zelf kiest. |
18 en dit op 1 januarie 2006 ..
dus nog niet zo lang geleden.. wat we hebben gedaan ? het normale voor het begin .. alles ging fouteloos en op wieltjes ... het was zalig ... ben blij dat ik zolang heb gewacht .. |
Ik heb het nog niet gedaan maar ik wil het wel graag
is 14 jaar niet te jong ?? (Het lijkt me zo spannend om te doen, het enige wat ik nu doe is met mezelf spelen:$) X steef |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik was 16:$ |
Citaat:
|
Hmm, heb al 18 jaar geen sex meer gehad :( Ben je trouwens ook maagd als je gelooft dat je in je vorige leven al hebt geneukt? :z
|
Citaat:
Ik was dus 15, maar heb bij mijn vriendin toen wel de eerste paar maanden de boot afgehouden terwijl zij het al lang wilde doen. Ik denk dat het dus sowieso belangrijk is dat je je huid duur verkoopt, want het is niet zomaar iets. |
nou ik was 17 en ik vond het prima :p
|
Ik geloof dat je sex kunt hebben wanneer je er klaar voor bent, maar dit wel met de enige volwassenheid, en geestelijk moet je ook wel over de gevolgen van je daad na kunnen denken.
Ik was zelf 16, ben inmiddels 17. De eerste keer was met mijn eerste vriendin waar ik nu nog steeds mee samen ben ( al 1 jaar en 2 maanden ). De eerste keer was ook speciaal. Het is eenmaal zonde als je ontmaagd word om maar gewoon een "wipje" te maken. Veel mensen raken hun maagd zijn kwijt door een impulsieve actie. Ik had geloof ik circa 5/6/miss 7 maanden met mijn vriendin voordat we sex hadden. Ook verstandig is om er eerst heel veel over te praten, weten waar je aan toe bent. Het klinkt misschien stom, maar je moet ook enige voorbereidingen treffen. Hiermee bedoel ik: Protectie, als er iets misgaat meteen actie kunnen ondernemen ( morning after pil kunnen halen ). Sommige mensen zijn er nu eenmaal veel eerder bij. Ik was 16, mijn vriendin was net 13. Ze heeft een hele goede band met haar moeder, en het onderwerp was veelbesproken. Ze had tegen haar moeder gezegd het wel een keer te willen proberen, die wenste haar veel succes, en heeft haar voorbereid d.m.v. condooms en extra geld in geval dat er iets mis zou gaan. Ze heeft er ook meteen voor gezorgd dat er snel een pil zou komen. Het is moeilijk te zeggen op welke leeftijd je sex kan hebben. Je leeftijd staat nu eenmaal los van je volwassenheid ( geestelijk gestelt ). |
Citaat:
|
Je zegt dat je tijd genoeg hebt. Deze uitspraak duid er al op dat je verstandelijk al wat verder bent, sommige zullen dit nooit leren.... ;)
Ik heb er ook altijd zo over gedacht. Was altijd single, tot op mijn 16e. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vriendin en ik waren er klaar voor. En het moment was echt het juiste moment voor ons. Wacht gewoon op dat moment ^^ |
15, helemaal geen spijt van:). Het was gewoon het juiste moment met de juiste persoon :thumbsup:
|
laten we zeggen...17
|
15
|
16
|
Ik was 18 (en ben nog 18 ) het beviel goed.
Ik heb gewoon spijt dat ik het niet eerder gedaan heb mn vriendin (intusse al weer mij ex :D) wilde wel maar ik niet, maar kwam ik er pas achter wat ik gemist heb... |
Ik ben nu 16,5 jaar...en ik ben nog maagd..en dat wil ik graag nog zo houden..
|
ben nog maagd een jongen en ben 17. is nog niet van gekomen. heeft niet zo een haast bij mij.
|
toen was ik 14....en wat we gedaan hebbe is natuurlijk prive :)
|
ik ben 14 en nog maagd maar het zal over een paar maanden wel over zijn. :d
|
Ik ben bijna 16 en k zie t allemaal vanzelf wel.
|
ik ben 14 ben nog maagd wow man wat is iedereen vroeg zeg. dat weet ik van alle mensen om me heen gewoon niet! Wat sommige mensen uitspoken.
|
Ik ben het ermee eens dat er hier een paar heel vroeg vogels bij zitten. Ik ben zelf 16 en helemaal niet tot mijn spijt nog steeds maagd.
En voor de mensen die het ook nog interrseert, ik heb nog nooit met een jongen gezoend (Echt gezoend dan, de kusjes van mijn broertje kan ik niet meetellen) |
Citaat:
was 16 en een HOOP maanden, toen ik pas echt een leuke meid had, en daar alles mee heb gedeeld, en daar nog steeds alles mee deel. Word binnenkort nog 18 ^^ |
14
|
Ik ben nog maagd :D kben ook nog maar 13 ...
|
15
|
ik was 17
|
Ik was 21 ofzo:? Weet het ook niet meer
|
Citaat:
btw, zelf ook nog steeds maagd |
Citaat:
|
ja idd :+ Geen idee wanneer ik dat heb getypt
|
Alweer die vraag?:p
Ik was 16. |
Citaat:
|
Citaat:
|
15 jaar en 5 maanden, geen spijt van en ben nu nog steeds met hem samen..
|
Citaat:
je humor is inderdaad om te .... :') |
Ik was net 16..
|
net 15 en dat was met mijn huidige vriendje :)
|
Citaat:
|
Wat heb ik te maken een doelloze post waarvan Karima niet meer weet wanneer ze 'm gepost heeft?
|
damn ik heb dan dus echt geen humor :+
|
bijna 17
|
ik was ook 18 vink een mooie leeftijd
|
ik was 18 ( ben ik nog steeds )
|
Ik hou mijn mond :$
|
Ik was 14:$
|
ikke ben 15, en ga het in de zomer doen:) met m'n vriendin, die is 14, vinden jullie dat te jong? of zal het wel goed wezen
|
als jullie je er goed bij voelen :p
|
Zolang je het veilig doet, zie ik niet in waarom het niet zou kunnen.
|
15 O-)
|
Wat is iedereen er toch vroeg bij... ! :o
Ik ben 16 en ben nog steeds groen :o :$ |
16, vonk wel mooie leeftijd :P
|
Citaat:
|
15
|
16 -> Legaal O-)
|
Citaat:
|
ik was 15 toen ik voor het eerst een meisje neukte :p
|
13
|
Citaat:
|
ik was 122 :')
|
Citaat:
|
15
En geen spijt van:) |
12:$ maar dat was wel tegen me zin(verkracht:'()
|
Ik begon al op m'n 10de hehe,
En nou ben ik heel ruig in. |
Citaat:
|
hmmm.....ik was 16:$:$ maar dat maakt nii uit hoe oud je bent want en is al op zn 13 er aan toe en de andere op hun 40ste nog nii..
volgends mij is het al gezegt:$ maar tog.....nog even voor de duidelijkheid:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
"ow de meesten hebben het al gedaan op hun 15,dan moet ik het ook zeker gedaan hebben" want dat is gewoon DOM
Inderdaad!!!! |
tja.. was ook 15. helemaal klaar voor :)
Niet met me huidige vriend :p (ben nu 20) |
op mn 14de :p
met mn huidige vriendin ... die 1 jaar ouder is :) |
...14...(2 weken voor mn 14e verjaardag...)
Als je op een vrij jonge leeftijd al een vriend/in hebt waar ja al zowat alles mee hebt gedaan en je bent dan ook al heel lang samen 1jaar en wat maandjes dan kan het wel eens zijn dat je je eerste keer op een vrij jonge leeftijd mee maakt sommige zelfs al op hun 12 helemaal in vrije wil... maar op welke leeftijd je het ook doet...doe het met iemand die je vertrouwd en waar je echt heel veel voor voelt anders is die eerste keer niet speciaal... |
Maagd. :)
|
Veertien, nog steeds.
|
wil wel maar...
ben 14 en wil ut graag doen maar w8 op die ene. hoop wel dat die ene snel komt want dat rukken begint te vervelen en misschien wordt op een gegeven moment een straatsletje ook wel verleidelijk:9
PS heeft iemand wat tips voor een zo goed mogelijke eerste x? |
Het is echt niet zomaar ff neuken ofzo =S
Ik ben 14, heb t nog niet zo lang geleden gedaan, deed 't pas na 6 maanden omdat ik er zeker van wilde zijn dat ie van me hield & niet alleen om 't neuken. En ik heb nog steeds met hem Serieus, toon wat meer respect voor meiden |
Citaat:
|
weet je.... ik kan jullie vertellen dat ik bijna niet kon wachten tot mijn eerste keer. en toch de dag erna voelde ik me echt verrot. het was niets van wat ik dacht dat het zou zijn. het was gewoon een rot ervaring. en ik kan je aanraden zet er nooit druk achter. neem de tijd ervoor en zorg voor een fijne plek. Doe het ook met iemand die je echt vertrouwt en waarmee je het echt wilt. nog een tip zorg dat je niet teveel gedronken hebt, dat verpest echt veel.
ik was trouwens 15 |
dark thoughts schreef:
serieus toon wat meer respect voor meiden ik heb heus wel respect voor meiden hoor. ik zal heus niet iemand dwingen en wil wel zeker weten dat ik die persoon vertrouw. dat straatsletje was meer als grapje en er zijn nou eenmaal meiden die het geen f*ck uitmaakt met wie ze naar bed gaan. en zelfs die behandel ik met respect:yes: |
Citaat:
|
alle sex komt daar uit voort. of om het willen hebben van kinderen en ja dan moet je wel door die hel.
|
sex een hel?:no: k weet dan wel niet hoe het echte werk voelt
maar zelfs rukken is verre van hel |
dat bedoelde ik niet. of het komt voor uit pure geilheid. of je wil kinderen of je partner/niet partner wil het en dwingt je.
|
ben nog maagd maar ik denk dat dat niet lang meer gaat duren
|
Citaat:
die denkt dan dat je het alleen voor de seks doet :p en vertrouw mij ... ik spreek uit ervaring ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Denk niet dat je dan een goede relatie hebt. |
Ik vind dat je het voor het eerst moet doen als je er klaar voor bent en als je weet dat je er later geen spijt van krijgt .. de leeftijd ( vind ik dan) maakt niet zo veel uit. Als je er later maar geen spijt van krijgt
Auf wiedersehen x |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.