![]() |
Wat verhult jouw goddelijke lichaam vandaag ?
Oftewel: Wat voor kleding draag jij vandaag ?
moi: zwarte ribbroek met zwart-witte streep aan de zijkant roze shirtje van only met lange mouwen lichtblauw hemdje van hema zwarte bh zwarte boxer blauwe sokjes met oranje strepen |
momenteel:
zwarte slip zwarte bh wit shirtje van mexx blauwe trainingsbroek van adidas grijze trui van carhartt grijze dikke sokken of met andere woorden: ik had het koud en heb zomaar iets gemakkelijks en warms aangetrokken. straks moet ik nog veranderen van kledij, want zo ga ik niet winkelen. :p |
lichtbeige ribbroek
zwarte longsleeve blauwe dc shoe's met blauwe peanuts sokken :p en een uberoude boxer :p |
het is zondag dus ik heb mn camping smoking aan :7
kheb dan nooit zin om me dan fatsoenlijk aan te kleden :) |
all star schoenen
rode ralph lauren polo :+ helemaal kapot gelopen spijkerbroek zwarte bh zwarte string witte sokken |
Gewoon mijn zondagkloffie:
- Boxer (legergroen) - Topje (blauw) - oranje t-shirt - Garfieldsokken - Spijkerbroek - Dun wit truitje - zelfgebreide trui *TROTS* - sloffen. |
spijkerbroek
beige gestreept polo shirtje witte sokken :p lingeriesetje van Esprit (bruin met rode bloemetjes :d) zondagsoutfit :p |
Spinaziegroene, lange, linnen broek van Only, zwarte slip, rode bh met witte bandjes, zwarte t-shirt met spaghettibandjes, zwarte t-shirt met lange mouwen van MissSixty en dan nog 'the usual stuff'.
|
zwartej broek
zwarte boxer zwart t-shirt met orc clan leader er op en dat was het |
Citaat:
|
zwartwitgeblokte broek
wit shirtje roze string. Zondagbrakdag. |
- string en bh
- jeans heupbroek - zwart shirtje van mexx - van die panty gevallen - schoentjes en: - ketting - Mexx tas :love: |
zwarte boxer en bh
bruinbeige ribbroek zwart proefdiervrij tshirt zwarte baggy GAP trui grijze sokken slippers lowlands bandje elcid bandje haar stiekje mijn thuis op de bank hang outfit :+ |
Winnie de pooh sokken
Zwarte string en bh Zwart spaghettitruitje Zwarte krijtstreepbroek Jaja.. lekker kleurrijk weer8) |
donkerblauwe puma-sokken
beige ribbroek rood jr ewing tshirt zwarte boxer |
Fleurige rok :love:
Wit truitje :) |
- Lichtblauwe/witte G-Star broek
- donkerblauwe Forecast longsleeve - daaronder een grijze blouse van Chasin' - grijze boxershort - zwart/grijze sokken |
- afgeknipte zwarte skaterbroek
- hippe rode dieselbril :love: - lichtblauw razor crusade <3 shirtje - donkerblauwe allstars - zwarte bh - zwarte boxer - halve sokjes int zwart |
oversized rugby shirt
badeendjes pyjama broek sokken ondergoed en ja ik kom net uit bed :+ |
* paarse onderbroek
* zwart wit gestreept truitje * grijs vest * spijkerbroek * skablokjes riem en mijn bril niet te vergeten :) |
lichtblauwe levi's broek
zwarte tommy hilfiger polo zwarte nijntje sokken geel/zwarte asics paars ondergoed |
*jeans
*witte polo met schuine zwarte streep *zwarte bh *zwarte cache coeur |
* Simpele nette zwarte broek (zo'n standaard van de Benneton :+)
* Donkerblauw/lichtblauw gestreept V-hals truitje * Puntlaarsjes die helemaal kapot zijn :p |
- zo'n truitje zonder hals (kouddd)
- strakke spijkerbroek - kistjes - gewoone string |
Blauwe spijkerbroek,
Zwart hempje Zandachtigweetikveelwatoorkleur blousje. |
Mijn ik-weiger-buiten-te-gaan-outfitt:
Rode trainingsbroek met witte streep op de zijkant Grijze longsleeve van esprit grijze string rode bh zwarte halve kousjes |
- jeans heupbroek van 10 feet
- blauwe longsleeve met v-hals van G-star - zwarte string/zwarte bh |
Legerbroek..
Zwart t-shirt.. Groene * veel te grote* days-like -this krezip trui. Zwarte sokken.. Onder het mom van ik wil niet gezien worden vandaag.. |
spijkerbroek van only
rood shirtje met 3/4 mouw en kraag ecry shirtje met v-hals en korte mouwen eroverheen zwarte onderbroek zwarte krijtstreepbeha met kantje <3 witte sokjes rood/oranje rucanorschoentjes horloge zwart haarelastiekje zilveren oorringen en spiraalhangertjes kralenketting |
Zwart Chasin shirt
Donkerblauwe G-Star spijkerbroek Zwarte boxer Zwarte sokken Zwarte Van Bommel schoenen |
zwarte sokken
zwarte adidas superstar schoenen blauwe carhartt ribbroek blauw saiko tshirt en bordeauxrood met zwarte boxer :9 :Y) |
me voeten door sokken en slipperts
me bovenlichaam door een paarse shirt met zwarte vest onderlichaam door boxert en spijkerbroek met vage streepies |
*spijkerbroek
* dé doorzichtige onderbroek met geldmotief :+ (die ene ;) voor diegene die weten wat ik bedoel) * "spijker"bh met rood kantje (van die foto, waarvan t halve forum wel weet wat ik bedoel) * grijs vest * bruin truitje met oranje blauwe streepjes * lage nep allstars * pluto (van donald duck) sokken |
*Grijs replay vest
*Lichte spijkerbroek *witte met zwarte poema'tjes voor nog meer vragen over andere kledij(ondergoed :d ;) )pm't u de heinekon lijn haha :p p.s. ben nieuw hier dus dat vermeld k ook maar meteen ff: Ik ben nieuw!*) |
oude uitgescheurde gstarspijkerbroek
rode polo van tommy saaie witte string champangekleurige bh ruitjessokken rode tommy gympen zilveren ring zilveren armbandje zilveren kettinkje met diamantjes zwarte leren riem met diamantjes op de gesp |
blauw-vale spijkerbroek
583 tshirt van We zwarte boxer witte sokken(alleen als zwart in de was zit) |
groene all stars
spijkerbroek levi's shirt met allemaal vage kleuren ondergoed sokken |
Weer eens een fantastische combinatie vandaag (zoals altijd) ...
lilakleurige t-shirt met 3/4-mouwen felblauwe, linnen rok zwarte onderbroek donkerblauwe bh en de standaarddingen (Hmm ... ik ga zeker het jaar ingaan als slechtstgeklede vijfde jaar.) |
witte tommy polo
replay spijkerbroek zwarte met roze all stars zwarte sokken zwart ondergoed 3 zilvere ringen horloge naamplaatje |
Zwarte spijkerbroek
Wit t-shirt Zwarte trui Witte sokken Grijze boxer :{ |
petje, trui, trainingsbroek, sokke, slipperts :7
|
pyjama :p
(rood shirtje en gestreepte broek: streepjes in rood, wit, oranje, zwart, geel, lichtblauw, donkerblauw) |
onder naar boven:
- Esprit schoenen (zwart gewoon), - Sokken met eend erop zeg maar (H&M) - Spijkerbroek (Only) - Zwarte riem (Bluf woman) - Rose t-shirt (Follow me again op de achter kant, bij de jenyfer in france, lekker goedkoop ;) ) - Zwart vest (vila) - Rose oorbellen/knopjes - Rose elastiekje in man haar :) (I'm in a pink mood whehe ) |
Griekenland EK shirt
Donkerblauwe boxer Diesel riem CS donkerblauwe spijkerbroek Witte sokken (geen Nike sportsokken oid) Witte K-Swissen :) |
3/4 zwarte skatebroek van stuka
rood shirtje van de we adidas skateshoes rode dieselbril zwarte boxer zwarte bh zwarte halve sokjes blauwe super de boer polo super de boer sjaaltje naambordje |
Fel groen polo-tje van de only
Diesel spijkerbroek.. Kangaroo laarsjes, army patroon. |
Ik heb van 9 tot 12 in m'n blote kont gezeten... toen maar eens een boxershort aangedaan en een deur in m'n huisje gaan verfen..
daarna heb ik een te grote afritsbroek aangetrokken die wittig is en een zwart tshirt... en nu zit ik in een oude donkerblauwe spijkerbroek en een oud grijs tshirt, omdat ik net weer een deur heb geverft. en een deur is nu babyblauw en de andere oranje. |
nu zwarte joggingbroek en roze h&m trui, dikke sokken en blauwe boxer (op weg naar bed)
|
donkere spijkerbroek (only)
groen truitje (h&m) zwart vestje (street one) Ondergoed roze/wit en dat ga ik nu maar een lekker inruilen voor een veel te groot shirt van mijn vriendje |
* spijkerbroek ( nickelson
* polo van lonsdale * trui lonsdale * kisten * onderbroek van tommy H * sokken van hema ofzo |
oranje puma's
zwarte sokken spijkerbroek levi's witte ralph lauren polo wit ondergoed ketting ring horloge |
Lichtblauw esprit-shirtje met halflange mouwen, zo rond de schouders
Witte broek van k weet niet wat Zwarte bh Zwarte string teenslippers |
zwarte longsleeve
spijkerbroek verkleurde bh verkleurde boxer (ik moest nog leren wassen :'() zwarte sokken etnies :9 |
witte broek
blauwwit gestreepte rl polo blauwe string witte bh |
Ik zit nu nog lekker in mijn trainingsbroek en een lichtblauw shirtje, maar moet zo gaan werken dus dan trek ik mijn zwarte Mexx broek aan en een wit blousje van ??
|
Vandaag iets mooier weer dus trek eens iets zomersers aan. :)
Donkerblauw gobabygo shirt Lichte CS spijkerbroek Zwarte boxer Witte sokken Witte asics :) |
ne oranje rok
en een zwart bloesje met opschrift "mon petit amour" en m'n schoene hee! (inclusief met sokke) haarrekske en oorbelle en kettingske... en ondergoed natuurlijk hee! ;) |
Ik heb zonet mijn splinternieuwe Livera-huispak aangetrokken :D
Best een hippe :p |
momenteel groen boxershortie , zwart topje en groene badjas:+
zodadelijk: lichte jeans zwart shortie gele sokjes blauw t-shirtje groen truitje |
teddy ruxpin shirt
drie kwart levi's broek gele sneakers zwart ondergoed zwarte sokken ketting horloge armbandjes ringen :+ |
Nieuwe spijkerbroek (jeeej hijs moooooi ;) )
Licht blauw T-shirt met een draak erop Betty Boop sokken Zwarte boxer |
donkere spijkerbroek van meltin'pot
wit shirtje van mango netpantykousjes zwarte schoentjes ondergoed (wit met roze stipjes) |
lange, spinaziegroene, linnen broek
zwarte t-shirt met v-hals donkerblauwe beha zwarte onderbroek en de standaarddingen |
kermit de kikker shirt met daarover heen een postcodeloterij shirt :+
spijkerbroek teenslippers ondergoed sieraden |
Lichte replay broek
Lichtblauw s&s shirt Zwart/grijze boxer Witte sokken Witte asics Levi's riem (Inmiddels een korte spijkerbroek en een boxer. Moet oppassen thuis en ga niet uit. :kots: ) |
surfbroek
zwart topje bikini handbal shirt teenslippers |
|
roze rokje
zwart hempje ondergoed roze sleppers |
zwarte boxershort
zwarte sokken blauwe Armani-Jeans zwarte Lacoste polo blauwe Puma's |
zwart hempje (H&m)
zwart met krijtstreep plooirokje zwarte string |
streepjesbroek met wijde pijpen
oranje gympen wit topje oranje bloes |
Wit H&M shirt:$
Donkerblauwe spijkerbroek Zwarte sokken Zwarte schoenen |
levi's spijkerbroek
rood met blauw gestreepte tommy polo zwart ondergoed zwart/roze/blauwe special edition all stars zwarte sokken armbandjes,ringen,horloge,ketting zonnebril |
zwarte enties
zwarte sokken bruine korte broek grijs tshirt van levis ow en een boxer, donkergrijs met zwart |
roze esprit bikini
roze/oranje/witte billabong surf broek etnies teenslippers zonnebril |
zwarte enties
zwarte sokken bruine korte broek van fishbone soortvan polo iets van tom tailor, een zwarte met bruin witte streepies op me borst ow en een boxer, donkergrijs met zwart (ja wel een nieuwe :p) |
mijn werkkleding
zwarte broek zwart hempje zwart blousje :z |
Euhm...
2 ringen, ketting, blauwe knopjes in me oor Haar in een staart Zwart winkwink shirtje Zwarte broek met blauwe lijntjes, Witte onderbroek en paarse bh :+, Blote voeten :) |
donkerblauwe boxer
donkerblauwe sokken donkerblauwe broek.. net zwart zwart TE strak shirt van een italiaanse band zwarte oldskool vans |
ik zit nu in m'n korte broek... en dat is alles :p
lekker luchtig :+ |
rode ondergoed
wit hempje groen shirtje wijde spijkerbroek slippers en dit alles zit zo lekker :yes: |
Citaat:
kheb: -een lichte spijkerbroek met donker blauwe verticale streepjes (keegan®:?) -een geel t-shirt met witte opdruk en grijs-groene mouwe (WE-men® ) -van die mini sokjes (hema®...denk ik) -geen spijkerjas ( levi's® ) want dat was vandaag te warm -mn bruine schoenen (etnies® ) -sexy srakke boxer (blauw® ) -gel (euro-shopper® ) -horloge (now® ) -ketting (???®) aan damn i'm sexy _0_ |
spijkerbroek
paarsachtig (weet niet welke kleur t is..maar het lijkt op paars :+) shirtje met driekwartmouwen zwarte sokken zwarte kanten beha <3 zwart onderbroekje bloemetjesoorbellen waar ik lekker al de hele dag complimentjes over krijg :p zwartgrijze pumas horloge zwart haarelastiekje ik ben toch veel sexier dan jij flix 8-) |
boreaux rode polo
blauwe pet blauwe korte broek slipperts :wave: |
geel onderbroekje, groot blauw piamashirt en een dekentje omgeslagen. k ben ziek :(
|
only spijkerbroek
geel shirt van billabong gele assics schoenen zwarte sokjes zwart ondergoed armbandjes,ringen,ketting,horloge zonnebril |
Citaat:
|
Donkerblauw gsus shirt
Donkerblauwe boxer Licht bruin/blauwe spijkerbroek Diesel riem Zwarte sokken Zwarte puma's |
Witte broek, slippers, roze straples-shirtje, roze bh en string, sieraden
|
Citaat:
|
- wit ondergoed
- wit shirtje van Esprit - beige rok van Vila - wit-beige schoentjes |
-Blauwe bokser & een
-Groen T-shirt met "Israel defense forces" `k Kom net uit bad *) *schoon is* |
Supersexy kanten donkerbruin hempje van de H&M (kent iemand van de dames die:d Die is echt leuk!! )
Gewoon een spijkerbroek daaronder. Al zeg ik het zelf, tis echt een leuke combi! :d En oja, gewoon slippertjes daaronder. |
spijkerrokje
slippertjes wit hempje rode string |
Lichte jeans van cars
Roze polotje Witte string |
Citaat:
|
levi's spijkerbroek
hard rock café las vegas shirtje ondergoed sieraden teenslippers |
lichtblauw tsirt-polo ding van let's go 8)
levi's twisten sprijkerbroek funderwear boxer zwarte sokkies en had vandaag me DC's aan |
- wit ondergoed
- donkergrijze rok Indian Rose - geel shirtje Loreak Mendian |
Bruine teenslippers
Blauw D&G broek Zwart korte mouwtjes t-shirtje van the sting. Zwart ondergoed. Ring Blauw metaalachtig horloge. |
wit haltertopje (ofzo) met wat blauw en roze erop.
lichtblauwe spijkerbroek ondergoed witte sokken oorbellen? :p |
*blauwe jeans van miss sixty,
*een gestreept truitje met open hals van esprit, *fluoblauwe boxer van footsie *en een roze bh |
streepjesjeans :+
strak duncan shirt :o en een relax spijkeroverhempie :7 |
- jeans
- riem - zwarte string en roze bh (zeer assorti :Y)) - wit topje |
een boxer blauwe en een korte grijze jogging broek
|
spijkerbroek
blauw spaghetti bandjes truitje ding zwart ondergoed zwarte sokken etnies schoenen ketting,ringen,armbandjes, horloge |
Me hakken..
Gestreepte hele lange sokken.. * ja je ziet ze toch niet en dat zit wat lekkerder* Blauwe cars spijkerbroek Zwart achtig shirtje again. 2 ringen. 1 armbandje |
Wit Relakz shirt
Blauwe spijkerbroek Zwarte boxer Zwarte riem Witte sokken Witte K-Swissen |
mijn nieuwe broek en mn saiko shirtje en nu ben ik verliefd op mezelf :love:
|
paul frank pyjama broek :love:
wit shirtje van paul frank ondergoed witte sokjes uhuh kom net uit bed 8) |
- me roze pyama broek :p
- wit topje - string Kom ook net uit me bed.. :+ |
*snotter* ik ben ziek :(
-een witte pyama jurk -een wit hempje -witte bh -witte boxershort |
- string BH
- Blauwe rok met plooien - wit/blauw haltertopje ofzo |
Grijs S&S shirt
Donkergroene spijkerbroek Bruine (beetje nette) schoenen Diesel riem Zwarte sokken Grijze boxer |
mijn pyjama op het moment :+
|
witte rucanor schoenen.. (oude badminton schoenen, kunnen makkelijk met die emo-homo-retro mode mee van tegenworodig)
witte sportsokken donkerblauwe spijkerbroek grijze/wit/rode longsleeve van de h&m zwarte riem blauwe boxer |
keepersbroek
keepersshirt trui van mn handbal team witte sportsokken adidas handbal special schoenen ondergoed :+ |
sloffen
zwarte trui joggingbroek zwart-wit gestippelde string " bh zwart-witte ketting. net uit bad, lekker simpel |
grijze gsus spijkerbroek
roze vestje zwart hempje zwarte string en bh rode slofjes |
- BH en boxer
- jogging broek - wit hempje - vestje |
me schoon gemaakte etnies :p jezus waren die ranzig na een week lang stappen!
een levi's twisted zwartje sokkies (zoals altijd) een bruno banani boxer een griisj met wijn rood en witte shit forcast tshirt zonder mauwen. een zwart met rood en grijs Hawk vest (nieuw!) |
- grijs forecast shirt
- zwart vest - bruine ribbroek van G-Star - zwarte sokken - donkerblauw/grijze boxer |
roze string+bh (lieve kleur he :love: )
witte jogginbroek (niet doorschijnend :+ ) groen hempje (=leuk) slippersss |
Rode string
paarse bh jeans witte t-shirt zwarte coll-trui blauwe trui van mijn papa kamerjas ik ben ziek en ik heb het koud :( |
- zwarte deftige broek
- rode string en donkerroze bh - kousen met eenden op - zwart topje - hemd met zilveren strepen in en met haakjes dat je moet dichtdoen |
keepers broek
keepers shirt witte sportsokken rode handbal schoenen ondergoed |
alleen een ochtendjas en verder helemaal niets..:)
|
replay spijkerbroek
wit shirt met lange mauwen zwarte tommy polo ondergoed gele assics zwarte sokken sieraden |
pft ik ben echt de stinkalto vandaag
zwarte d-cent hoodie zwart Tool shirt eroverheen bruine volcom broek old-school Vans met schaak motief dinges witte onderbroek witte sokken en nog steeds volhardend in mn lowlandsbandje liefde |
Wit Mexx shirt
Lichte G-Star broek Zwarte Levi's riem Donkerblauwe boxer Witte sokken Witte K-Swissen |
spijkerbroek Replay
Donkerbruin truitje erboven bruine laarzen (nieuwste aankoop:7 ) ondergoed En ik heb het kooooooooud... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Ze hebben geeneens de verwarming aan op school:huh: |
sokken
boxer van mangoon levi's twisted (ja heb maar 2-3 broeken diek aanheb.... eentje draag ik meestal 1-2 weken lang :p) een rood tshirt met blauw motief erop en gele letters: SoulRider. |
voetkousjes..
baggy broek van mijn broertje.. dunno welk merk challenge boxershort (niet van mijn broertje :+) rood truitje van c&a ( nieuw!) zwart/wit gestreepte bh ska-p muts |
Citaat:
Spijker broek Tijgerprint string SpongeBob T-shirt :d met daaronder een lang grijs T-shirt vanwege de kou. |
vandaag ben ik hip
Geruite Fred Perry blouse Zwart Tool shirt eroverheen (ander dan gister ja :love:) Zwarte Emerica broek die eigenlijk best netjes is Looney Tunes boxer Blauwe sokken |
hmm
roze hemdje gele jas zwarte bh+boxer blauwe spijkerbroek zwart wit geruite rok paarse sokken zwarte allstars ben saai vandaag :z |
roze boxer + BH
grijze joggin broek roze soort topje grijs vestje sportschoenen ketting armband Saai, maar wel schattig :p Me haar zit wel superschattig!!! :+ |
Donkerblauw shirt
Lichtbruin Diesel vest Lichte spijkerbroek Bruine Timberlands Bruine riem Zwarte boxer Zwarte sokken |
grijze alien workshop trui
zwart shirt van Obey blauw spijkerbroek van Colorblind die er niet meer uitziet omdat ik erin heb geknipt blauw Matinique® boxer zwarte sokken |
Citaat:
naja ligt eraan hoe natuurlijk.. maar toch |
funny cow pyama :love:
|
een beetje vale spijkerbroek van take two ofzo
rood met witte longsleeve boxer lichtblauwe sokjes :+ scoubidoutouwtjesarmband. (niet in elkaar gefrutseld) |
nóg saaier dan gister:
-auberginekleurige ribbelbroek -zwarte trui -witte string -zwarte bh -wit hemdje onder mn trui -blauwe sokken -zwarte allstars en nog zeiden een aantal mensen "zo wat zie je er cool uit vandaag". :? |
Zwart shirt met wit wolken-motief oid 8)
Donkerblauwe Diesel spijkerbroek Zwarte Levi's riem Zwarte sokken Zwarte boxer |
levi's helemaal kappot gelopen spijkerbroek
witte longsleeve zwarte tommy polo zwart ondergoed zwarte sokjes gele assics ringen,armbandjes,horloge |
witte longsleve
witte polo Levi's donkerblauwe jean donkerblauwe puma's zwarte boxershort zwarte sokken Callaway-horloge |
replay spijkerbroek
roze shirtje zwart met roze fred perry vest zwart ondergoed zwarte sokjes oranje puma's sieraden |
Zwarte sokken
Donkerblauwe jeans van kweet niet wat Polo van h&m Donkerblauwe pull van tommy String met legermotief BH Fake uggs |
Citaat:
loop jij serieus met een paar van die afgekapte sneeuwschoenen? ontopic: australian schoenen spijkerbroek die wat uitloopt zwart slim fit t-shirtje sportsokken. |
witte rijbroek, witte blouse, zwart jasje.
witte string, witte bh, roze sokken en blauw met zwarte ruitsokken. |
donkerbruin overhemd, spijkerbroek met witte streepjes, zwarte sokken, boxer, slippers
ohja, en ook n zilveren hals- en armkettingtje 8) |
-HUUUUGE flamingosloffen
-zwarte joggingbroek -zwarte trui -witte string+bh jah dat was het. ik word met de dag saaier ;) |
Wit shirt
Lichte broek Bruine riem Witte sokken Witte asics 8) |
overseaz broek :p (zwarte rib)
beetje ribachtig donkerrood truitje met een wijde hals en driekwart mouw grote houten kralenketting zwarte bh (nieuwe, hij zit zo fijn :love: ) rode boxer roze snoopy sokjes :love: en mn vans |
Citaat:
ontopic: Grijze pyama :$ |
handbal specials van adidas
witte sportsokken keepersbroek keepersshirt trui van ons handbalteam ondergoed ja ik moet zo handballen :+ |
Witte string van snoopy
Paarse bh Zwarte lois-broek Roze polo van kweet niet wat |
Lichtblauwe string van snoopy
Zwarte bh grijze broek van miss sixty roze kousen met nijlpaarden op wit topje zwart tshirt rode pull bordeaux-paarse pull rode riem |
Citaat:
|
Citaat:
nu: zwarte killah broek bloemetjes hemdje groen vestje met een bloemetje :p bloemetjes bh (verschrikkelijk) verkleurde boxer :| pooh sokken vans |
replay spijkerbroek
blauw shirtje lichtblauw gsus vest witte sokjes zwart ondergoed zwart/roze/blauwe all stars sjaal sieraden |
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
- gang spijkerbroek
- spaghettiband hempdje - wit esprit vestje met driekwart mouw en capuchon - donkerblauw esprit vestje daaroverheen - zwarte puntschoenen zoiets: |
Citaat:
|
zwarte joggingbroek, zwarte trui, 2 paar sokken, ondergoed. Ik heb het koud :(
|
- boxer + BH
- Kingsize T-shirt |
zwarte sjaal
zwart shirtje blauw fred perry vest vertrapte kappotgelopen only spijkerbroek ondergoed sieraden zwarte sokjes all stars |
Zwart vestje forecast
zwart plooirokje met witte krijtstreep van esprit zwarte dikke panty zwart met witte sportieve laarsjes nieuwe bh bruin met roze :love: bijpassende string |
Citaat:
en ik heb mn slaap gerei nog aan: pyama broek en witte polo van een deurwaardersbureau |
Citaat:
|
Citaat:
|
-2 roze rokjes die je een beetje aan ballerina's doen denken (iemand in de stad zei zo smoezig tegen haar vriendin "oh ze gaat naar ballet" :rolleyes: )
-witte string -zwarte bh -panty -sloffen -roze idlewildshirtje |
mijn goddelijke lichaam (:+ ) word vandaag verhult door een donkere spijkerbroek, een blauw met groen shirtje en een blauw jasje. Witte sokjes en roze string en roze bh geloof ik.
|
me aussie schoentjes
witte sportsokken en blauwe spijkerbroek met een vaaage print nee verder niets lekker daggei vrij8-) |
Citaat:
|
ik ben al sinds oud en nieuw lief :)
|
willen de tortelduifjes zich gedeisd houden :*
|
Citaat:
kzal ff ontopic gaan :) Zwart pulletje Zwart topje Donkerblauwe levi's grijze kousen bh en stringelingding |
*spijkerbroek
*zwart shirtje met lange mouwen *wit bloesje met korte mouwen en grijze streepjes *zwarte sokken *zwarte onderbroekje *zwarte beha met krijtstreepjes *zwarte laarsjes en ook nog: *horloge *zwarte oorbellen |
roze trui met wijde hals
spijkerbroek van le temps de cherise (ofzo) roze pumps witte sokjes met bloempjes roze bh, zwarte string |
levi's spijkerbroek
teddy ruxpin shirt fred perry vest gele assics zwarte sokjes ondergoed siereaden |
lichte cars spijkerbroek
gebroken wit t-shirt zwarte chasin' blouse zwarte sokken zwarte boxer |
zwarte boxer+bh
bruine sokken zwarte regenlaarzen blauwe spijkerbroek wit belle&sebastian shirt gele riem zwart vest |
- Roze sokken :+
- Mn kangaroo laarsen achtig iets - bruine broek - donkerbruine riem met glitterachtig iets gespje (of hoe het dat - aan de voorkant? - donkergroenachtige v-hals trui - donkerbruine oorbellen |
- gescheurde jeans (moest schilderen)
- witte snoopystring - zwarte bh - zwart topje - paars tshirt - paarse pull |
witte broek
witte sokken zwart tshirt beige vest grijze boxer |
Zwart shirt (lange mouw)
Blauwe spijkerbroek Bruine riem Bruine timberlands (boots) Zwarte sokken Grijze boxer |
Blauw met zwarte bh
Gif groene string nieuw topje gekocht bij de 3 dol dwaze dagen van de bij Strakke krijtstreepbroek Paarse allstars en natuurlkijk mijn winnie the pooh sokken:9 |
- grijze broek
- rode string - zwarte bh - zwart topje - paars tshirt - paarse pull - donkerpaarse pull - zwarte riem |
zwarte special edition all stars
zwarte sokjes vertrapte only spijkerbroek ondergoed zwarte longsleve blauw gsus vest zwarte sjaal sieraden |
Ik = saai!
- string + BH - zwarte broek - blauwe trui - jack - blauwe sjaal - pantys - me schoenen SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI |
Citaat:
|
Citaat:
|
:
Geruite Fred Perry Polo ® Wit Levi's ® shirt met een hotdog erop over die dinges Lichtbruine rib broek van Billabong ® zwarte markt © sokken grijze Underwear ® boxer |
Wit shirt
Groene (dunne wollen) trui Donkere spijkerbroek Grijze boxer Zwarte riem Zwarte sokken Bruine timberland boots |
zwarte broek
rood tshirt zwart vest zwarte boxer zwarte sokken :p |
roze snoopystring
roze bh rood tshirt grijze jeans zwart riem |
zwart ondergoed
gif groene polo zwart colbert jasje blauwe only spijkerbroek witte adidas sokjes zwarte special edition all stars zwarte sjaal sieraden |
-zwarte sokken
-zwarte beenwarmers -rode sjaal -rood fleecedeken -blauwe sportbroek -rode trui -zwarte bh -rode string ja heb het kouddd |
- een blauwe string, rode bh (ik weet het 8) )
- spijkerstretchbroek - zwarte riem - zwart/grijs shirtje - getailleerd spijkerjasje - pantykousjes - schattige nette zwarte schoentjes |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.