![]() |
Wat is je laatst ontvangen smsje?
Citaat:
|
ik citeer:
"Hey Bitch! kzit nu n cafe=kei gezellie. Mot gy morg werk? Knie, mss wa afprkn? Stad n? Hoeist met Jamie? Zo het ie tog? nouja, kbel jou morgn. kiessies ......" hoezo ik probeer alles in 1 smsje te frotten? :z |
De volgende nummers hebben geen bericht achtergelaten: +316******** heeft 1 keer gebeld.
|
"Zou evi content zijn met een reisgids over florida? :p"
|
'ik heb de touwtjes!'
:p |
afkortingen in sms ok, maar sommige dingen die ik hier nu al lees..? damn
|
Erg he?
Ik citeer: "Hey kerel alles goed? Ik ga niet mee want ik ben niet zo lekker. We spreken nog wel wat af voor volgende week dan! Veel plezier. Groeten mark" :z |
"Ja is goed kom maar langs. Neem je ff een pakje samson mee?"
|
"0wke houwe so doe ma de groete aan demi en alex heeft trouwens een tel 06******** doei"
|
Update:
"Bezorgd in: Jan GSM" |
Bartje!Aaargh,Schutte!Heb haar al lang niet meer gezien, fjiew.Je mist mij natuurlijk daarzo...kuch.Haha!De kids waren un ramp trouwens.Maja.Hoest met jou?Kus!
|
ik denk niet dat ik m'n laatste sms hier nu kan plaatsen :p, nietwaar chalyken :p
|
Citaat:
|
niet flikflooien over de sms!
|
Citaat:
|
voor de duidelijkheid, het gaat niet over bruno en mij :p
ik heb er eigenlijk niet veel mee te maken :p ik ben de tussenpersoon. later meer, want in wil niet op m'n kop krijgen :p |
Citaat:
|
hey man, pils vanavond? gr .....
:7 |
Citaat:
|
op een uur
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik was vergeten te zeggen dat ik niet meer naar de strandfuif ging:z:z |
8 uur is best vroeg!Ik ben ook iedere keer zo half wakker.Best irritant! Wil slapen :) Trusten. Liefs Fem
*) |
Is er nog bier?
:) |
ej deb, hoelaat moet je morgen rijden? Ik kom wel even kijken denk ik. liefs an.
|
'Ja ik heb sinds juli de auto van me ma :) denk dat ik rond 7 uur by zwolle ben dus tot dan kan je of wel smssen :) tot morgen hoe dan ook. Tyn'
en hij is niet van martijn 8-) |
"Kut voor j,kmoet werkn tot 16 daarna miss?Heb vanaaf wel feest dus mot om 18 weer thuis zijn,motk peukn meenemn vor j?xxx Niesj"
|
Citaat:
|
eey wijffie heb je vanmiddag iets te doen? xxx r en j
|
Lief de wedstrijd gaat niet door. Kom je hierheen strakkies?X
|
just in:
Citaat:
ik ben fuifbeest8-) |
sjonge ik krijg nooit dialect smsjes
|
Citaat:
net gekregen: Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
"23-9, 03:21, Maaike"
Citaat:
|
Citaat:
hey,hoesie?thnx 4j sms..Ik heb vanav een feestje,geen id hoe da gaat lopen en of en waar ik uitga..Laat het j vanav wel wete. Wat wil jij doen vanavdan?X |
sommige krijgen wel erg rare smsjes :+
|
een laptop rugtas mag je wel naar zoeken.niet kopen!bij mediamarkt was 50euro:/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
K Welterusten
xxx |
Ik krijg ook normale smsjes:
Hey schatje! Lekker geslapen? Wat ben je nu aan het doen? Nog 2 uur werken en dan mag ik weer naar huis, ik bel je vanaaf! xxxx mij. |
Citaat:
|
*vraagt zich af of er eigenlijk nog mensen zijn zonder gsm*
|
"Ok" 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
in de afgelopen jaar nu al. ff kijken motorola phillips motorola nokia nog een nokia nec eeuhm, nog een motorola en nu heb ik een swing |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik citeer:
Hey Femmie, ik was in Alkmaar drinken met oude vrienden. Was heel leuk! Lag om 8u in bed maar ben nu weer wakker :( wat het je verloren dan? Veel plezier met werken. Xx Nils 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
waar en wanneer zie ik u vanavond m'n dierbare bees? xX
|
Citaat:
|
eey kom je morgen ook naar het handbal? xxx
|
Citaat:
en dan dacht ik dat ik erg was met 3 toestellen in 2 jaar :{ |
smsje van Atjeuh dat ze thuis levensbeschouwingdossier zat te maken
|
Citaat:
|
''he schat, ik mis je nu al''
ja mensen... :love: :+ |
Eey Meis, tja telefoon uit he zei je, dust:P mgoed ut was super gezellig! Enneh.. JA!? Nee ok, met iedereen gedanst, dus dan weet je et al wel he, niet stil gezeten, spreek je snel, kus lin..
|
hey mop, zie je maandag wel met dre, bel je wel. xxx .....
:7 |
smsje van alpha dat die van me mist en me niet kwijt wil :love:
|
Citaat:
-ik heb een lichte kater -fuif was goed -vandaag naar de kermis -en men vriendin is lekker8-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
waarom?:) |
Ben klaar me werken. Nico is daar toegestoken, supervies, ben depri. Slaapwel schat xxxx
Ontvangen op 6u46 :O |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het toch niet vertrouwen ... |
Citaat:
en het is niet de eerste keer dat ik te horen kreeg dat men vriendin knap is:) dikwijls laat ze mij berichten zien van gozers die "wel iets voor haar voelen":{ maar ik probeer dat dan te negeren:) |
4.35
Ik lig eindelijk ook in bed. ik ga lekker uitslapen. knuf. en miss you :$ |
Hey liefie! Sorry, ik was al wat vroeger naar bed dan jij, haha. Blijf je maandag op je kamer? Dan kom ik naar jou toe nl.. Kus
|
"Eeennn-Luinge-is-een-klant-van-Silvie-Meis!"
:+ Ah hij is best leuk gevonden 8) . |
Citaat:
En zolang jullie elkaar 100 % vertrouwen zou ik lekker trots op m'n knappe vriendinnetje zijn |
Citaat:
|
Ja da zal wel da het nog plezant was ;) ja ik ga ook voor ne rustige namiddag, en straks idool zien :) tot de woensdag!Xxx
Vandaag om 14.41u gekregen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ej ukkie, ik vond het fijn om bij je te zijn. zin in morgen :) slaap zacht, lieve nachtkus van mij
|
ey schat sorry dat ik zou laat sms het is hier echt een gekke huis mis je en hou van je xxxx
|
Ey Ro je kent me onderhand tog wel. Tegen mij kan je wel zeggen wie het is. Xje Maus.. Weltruste lieve tomaat
:+ |
"Hoe is't afgelopen? kheb nog 2 extra vrijstellingen: FAO 13,4 & recht 14,5. Micro is ni gegaan: 6,3.. Dus 4vakken van 2e kan geslaagd. Jij? Tata (pi)"
|
Citaat:
|
"Ik moest aan je denken, dus ik dacht ik sms je effe :$ kus"
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft Tuur een vriendinnetje :love: ? ontopic: "Ga ervoor dan donderdag ;)" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ben nog nie thuis ff bij een vriendin,ff eten..wast gezelli?hoe ist metbas?slaap lekker voor strax,spreek k wel weer, xx
|
Gefeliciteerd sgat met je 18e verjaardag!! Xxjes Maus, ben ik de eerste :D weltruste sweet tomato :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
smsje van Atjeuh:
dat stevie van anneloesje houd, en dat amanda van mij houdt en me niet meer kwijt wil en me mist :love: |
Citaat:
|
ik ben thuis hoor!Heel erg bedankt voor je hulp!ik spreek je weer op msn(als ie weer heel is;) Slaap lekker x Jera
|
iets van:
Ik ben morge rond 1 uur in de stad en of ik ook kwam als ik een tusse uur had :love: ik had m met mn suffe hoofd verwijderd in plaats van beantwoord 8-) |
"Hoi,mt my is alles bien ook op school.juist akoestiek is wa minder en anatomie.das zo'n jong dokterke da les gft en zegt alles int latyn.en alles goe me jou?"
|
"hey, wa kun je het beste doen als je een 4 voor je 1ste SO hebt? :c :s kuz"
|
ey schat ga nu naar huis toe, ben over kwartiertje thuis, spreek ik je dan? hou van je schat... kus
|
Citaat:
|
Hey lieve schat, hoe is het op school? Laat je iets weten? X X X
|
ej debbie, vanavond nog sporten? zie je om half 8, en nu echt he. xx jessie
|
ja tuurlijk, haha ik heb hier lol in mn eentje zit hans teeuwen te kijken:P tot dalijk xxx hvj
|
Citaat:
|
Citaat:
|
<< Zo, ik lig in mijn bed :D Ik voel me meteen weer thuis hier :+ Net ff met de duitser wat gezellig gedaan op café :$ Morgen vroeg op! Slaaplekker. Xxxx >>
:love: :p |
Citaat:
:z |
"je kunt een kruis door de afspraak van morgen zetten.. :c mama moet werken.. dan mag jij niet komen.. srry het spijt me echt...! kuz"
:( |
Ik kan niet komen, er is een werkongeval gebeurd. sorry xxx
|
Citaat:
ik haat die berichten:z |
u heeft 1 nieuw bericht(en) in uw voicemail box
|
Ik kon bij jou pitten morgen in Utrecht? moet ik nog slaapzak of ander slaapgerei meenemen of volsta ik met wat extra kledij en toiletspullen? wouter
|
Citaat:
|
hee,hoe si het met Nils?tijdje niet gesproken:)nog bijzondere dingen meegemaakt?Goed weekend gehad? Slaap lekker.Liefs Femke
|
donderdag bij mij az-paok kijke? mzzl ....
|
Citaat:
|
Niets en denk nu zichtbaar aan jou!
|
Xx, sweet dreams!
(kort maar krachtig :9 ) |
Ik ben in Gent heb al de hele week les ik verwacht je.Ik ben vry vanaf 12u40...X
|
Citaat:
|
Misschien kunnen we met de kerst een huisje huren op de veluwe? Lekker door de besneeuwde bossen wandelen:)Kusje
:love: nu nog hopen op sneeuw :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
ej zussie. Hoe is het met je? hier wel goed, mis jullie wel erg. heel veel liefs van je grote broer
:) |
Citaat:
:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als men geld is opgeladen:+ |
Eeh!, Gefeliciteerd!! Die 3 kussen hou je zaterdag nog van me tegoed he, Veel plzier vandaag! x
:+ Eeeeh Anne, gefeliciteerd met je 17e verjaardag, fijne dag en zie je zaterdag! xxx Louis :+ Eeeey Meis, 17!!! Spreek je zo.. |
hey, mn pc is 1 beetje van de wap.. duz k kan bijna nie meer on komuh.. echt kut! kuz loez
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Ha beter! Had ik ook wel willen zitten. Veel plezier"
|
" Hoi Jamila, kun je ZSM voor ons werken neem dan contact met ons op ASA *tel.nr* Alvast bedankt !!! "
Uitzendbureau :z |
Citaat:
|
"hoe denk je da k me voel.. sommige dingen zetten je echt aan het denken.. k heb nu ook in de gattu da k echt dom bezig was.. het is gewoon myn schuld duz chill"
|
"okey.. daar ben k echt blij om! :D je bent egt lief! k kan egt niet lang teleur gesteld in je blijven.. je maakt het zo lief weer goed! kuz"
:$ |
"Bedankt kerel! Dus toch iemand die weet dat ik jarig ben..."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van Karlijn:
Citaat:
|
hej debra, hoelaat zal ik vanavond komen? ik neem cadeau wel mee voor marlinne. love you. xx iris
|
hai nilslig ook lekker in mn bedje!sorry het ging net allemaal n beetje snel! Weltrusten, kus harriette!
(heb die meid gister gezond, was beetje gaar allemaal..... ze kon totaal niet zoenen.... ze is 4 dagen ouder als dat ik ben :+) |
U hebt 3 gemiste oproepen van Yves 8|
|
"nee, k mag nie.. jij ging tog ook uit vanaaf...? gaat demi morgen ook naar de hockey? kuz"
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.