![]() |
hoe voel jij je op een schaal van 1 tot 10
7
|
10 :d :love:
|
1 ik moet ineens nog heel veel huiswerk maken :'(
|
ja ik eigenlijk wel 8 want ik heb mijn boekverslag nog op tijd afgekregen dus :9
|
10 :love: :love:
|
5
|
hmm.. 7.5
|
6
|
Een mager 5je
Ik heb me weleens beter gevoeld |
8,5
|
12
|
Citaat:
|
7
|
-3
damn wat heb ik een spierpijn.. zitten in deze houding en een beetje typen wil prima elke andere beweging overleef ik bijna niet.. en ik moet nog 2 dagen.. :'( |
7
|
1,2.. Fucking liefdeprobleem :{
|
10 ik heb mijn huiswerk af en ga nu weer xboxen \0/ grand theft auto vice city 8-)
|
Geestelijk - 8 (redelijk happy in m'n hoofd :))
Lichamelijk - 6 (voel me moe) |
Citaat:
san andreas wordt veeeeeel beter8-) |
:yes:_0_:thumbsup:
|
een mooie 7
|
ik voel me verk*nk*rd
een 3,7 dus 8-) |
6,5
Moet er morgen veel te vroeg uit.. en nu moet ik pissen, maar heb geen zin. :{ |
1
Kotbaas begint vanavond opeens lastig te doen.. al de muren waar ik in gat heb ingeboord moet ik HELEMAAL herschilderen.. terwijl hij 2jaar geleden zei dat ik dan gewoon die gaten moest opvullen en er met een borstel ffkes over moest gaan.. En morgenavond moet ik dus sleutel afgeven :( |
HELEMAAL wat? :?
|
Citaat:
wat kan die je maken?check je huurcontract voor die ongein ;) |
Citaat:
|
Citaat:
(zie edit dus) |
8...
+ psv wint + morge weinig les - wel een fucking werkstuk inleveren :( |
7
zonder n bepaalde twijfel nog beter. t moet weekend worden:Y) |
6 ben net wakker namelijk
|
een 8
- ik moet werken aan mijn PO, ik heb nog maar 2 weken.. ++ ik voel me gewoon goed :D |
6
saaie lessen te gaan nog heb last van hoofdpijn dag gaat traag vooruit :( |
NEEEEEEEEEEE dat heb ik al te vaak aan moeten geven..
|
8,5 ik heb weekend
|
5/6je... denk ik zo
|
Citaat:
ik! 12 :love: |
heb je ook een pik van de leeftijd 12? :+
|
Citaat:
|
loopt dat niet lastig? dat is wel 30 centimeter :huh:
|
2
- teveel ruzies thuis - barstende koppijn - broer gaat huis uit - te hoge tel. rekening - liefde zuigt :+ + is er niet |
7 ik kom niet verder met vice city :'(
maar ik was veel eerder thuis an ik had verwacht en internet doet het weer 8-) |
Citaat:
|
7
voel me wel goed enzo :love: alleen tjah ben er achter gekomen dat ik 31 opgaven achterloop met scheikunde en heb morgen proefwerk frans :{ |
8 ... voel me goed :love: maar heb dr vandaag nog niet gezien :( en moet vanavond naar een of andere bespreking waar ik geen zin in heb :@
|
het schommelt tussen een 7 en een 8
|
4 :kots:
|
8 beetje moe maar wel gelukkig (ofzo)
|
standaard 6je :)
|
Citaat:
|
7
+ schilderen en opvullen van gaten hebben we in 2uur klaar gespeeld :p + heb blaadje waarop er staat dat m'n oude kotbaas de waarborg volledig zal terugstorten - wel beetje moe & moet m'n kot hier nog verder opkuisen - morgen eerste dag les (maar + maar 1u) |
8 vandaag geen verplichtingen meer morgen ff naar school dan de rest van de dag niks doen *)
|
8
zelfde twijfel, maar wel tijd om naar huis te gaan:+ |
7
beetje brak beetje schoolboeken lezen net eerste 1/3 deel afgerond van mn project met een 5,5 hell yeah.. compenseert toch niet met de andere delen dus maakt geen flikker uit ook eigenlijk. |
6, zit nog op school nu, wil eten en de trein pakken nu. Dus voel me niet zo super :7
|
7 alles gaat h elemaal toppie, moet alleen nog wat huiswerk maken :)
|
6,5 ik heb honger
|
8,5
|
6.5
ben beetje gaar, moet eten en ff chillen bij de tv |
8,5 zo das al beter :7
|
Ik voel me een 10+..
Dus kan het nog beter? :D :no: |
Citaat:
|
6.5
+ werkstuk goed gemaakt volgens leraren 8-) + heb ff niks te doen 8-) - zo naar school - gelijk van school om 17:00 werken |
6
ben moe en heb geen zin meer vandaag |
6 ... zit op school :@
|
8,5 ofzo haha weet ik veel! :D
|
9, alles ging goed vandaag, heb een 9.4 voor wiskunde gehaald, heb een brief van Felix, mijn dag kan niet meer stuk. MOet vanaaf alleen trainen en daa rheb ik geen zin in :)
|
7
|
3
|
7,5
morgen zie ik men friendin weer:love: en kermis dit weekend,zon 200 meter van men huis af:7 |
7.5
laatste dag van de week bijna weer voorbij en dalijk lekker fitnessen:7 |
8 8-)
|
1,95
|
8.5! Had vandaag 2 uur minder les...:)
|
10... net mn schatje weer gezien en over 30 min is hij hier weer :love:
|
met gehoest 11.9 zonder gehoest 12 :love:
|
4,ineens gezakt
weetikveel waarom:? |
Citaat:
Ik voel me btw een 5je of net een 6- .. |
4
|
Citaat:
mijn stemming is nu een 8,74 ofzo :7 lekker vrijdagavond, ouderwets hangen achter de pc. :z En een heerlijk weekendje voor de boeg :) |
een 9... ben helemaal in the mood voor een verjaardag waar ik een kwarttier geleden moest zijn :+
luister nu de eminen free style.... the final battle 8-) ga daarna weg.... jullie bveel plezier vanaaf |
Citaat:
anyway ik voel me een 9.8 :D Net lekker getraind en het ging goed, enige minpunt: ik moet de F-jes fluiten morgen, om half 10 :Z |
5.. kloteavond :notgood:
|
ik voel me nu 10, heerlijk relaxen bij me oudjes thuis, vette muziek zit ik hier in alleen me training broek (had geen zin om helemaal in me eentje dronken naar vijfhuizen te fietsen :p)
Citaat:
|
6
|
op een schaal van 1 tot 12 van de lamheid schaal... 12 :yes: :thumbsup:
|
9
ben vrolijk en heb erg veel zin om op stap te gaan vanavond:7 enige wat minder is is dat ik morgen weer om 7 uur op moet om te werken, maja kwil toch echt uit:Y) |
Ik stond op 2,75, maar een telefoontje heeft daar verandering in gebracht: 1,50 nu.
|
7
heb ineens minder zin om uit te gaan. vage zooi:+ |
Ik voel me nog steeds een 5je.. :|
|
6
- vandaag werken - morgen werken - weekend vliegt om en dan moet paul weer naar Tilburg + Paul hier + samen slapen |
School:
5 Erg zwaar, je moet goed piano kunnen spelen en ik weet nog maar net waar de C staat :( Liefde: 9 Gaat heel goed :love: Dagelijks leven: 6 Heel druk, maar wel heel afwisselende dagen. Thuis: 3 Ruzie met me pa, al 2 weken nie gesproken. Vriendschap: 5 Kon beter, iedereen is druk en dan heb je weinig contact met elkaar. Werk: 7 Heb 14 uur in de catering/horeca gewerkt deze week en ga weer solliciteren bij een pannenkoekenhuisje :D Zoo :p |
Gem. 5
Voel me een beetje nutteloos en ik ben gister niet uitgeweest omdat ik eigenlijk niemand kon vinden waar ik echt gezellig mee uit kon :| |
20 :love: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
5
|
5
ben echt heeel gaar nu, zal nog wel wat worden vanavond, maar knapt wel op als ik in bad ben geweest :9~ |
7
+ 2 nieuwe dvdtjes :) + gewoon chill hier 8-) - fuck de demonstratie |
1:[
|
7
heb net maredsous-soep leren maken :d |
9! alles gaat goed sinds een paar uur :7 :7
|
0,een dikke 0
|
4
die 4 omdat we met 5-2 hebben gewonnen de rest omdat ik opgesloten zat in de kleedkamer :@ en omdat ik godse veel huiswerk heb en in de stress zit ivm met mn referaat :o |
Bijna 3,25.
Het gaat beter vandaag :). |
6
-ik kan alweer lachen om me incidentje van gisteren -ik heb mn geschiedenis af, nu nog maatschpleer, CKV, Engels en Nederlands :Z |
4
- saaiste dag van de eeuw waarschijnlijk - verveel me de tering - me ouders en zus zijn nu aan het winkelen (op zondag..) - school dingen doen waar ik geen zin in heb |
:{ een 4 tje...
-moe -nergens zin in, en zeker niet in huiswerk |
4... :|
|
8 ... dadelijk weer naar Atjeuh :love:
|
Citaat:
|
Hah.. ik ook al een 4!
-ik loop achter met natuurkunde(en andere vakken) -ik voel me niet echt lekker +ik zie leukste jongen vd wereld straks.. -ik zie hem voor maar heel even:'( |
7 alles is goed behalve engels leren :|
|
6-
volgende week toetsweek (2 dossiertoetsen..VEEL :( leren) moe |
3
|
Citaat:
oude troep wat je me weer gestuurd hebt :[ :p |
een 5... stress en geen zin en plurk.
|
Citaat:
|
5
|
6-je
heb niet echt speciale gevoelens. wel beetje overweldigd door al het schoolwerk deze week, maar ja. |
3.1
|
8.3 :)
|
7,5
|
6 ... moet engels nog leren :O
|
Citaat:
ik voel me 7 |
8 :love:
net alpha gezien, maar heb maandag economie proefwerk en heb mn boeken op school laten liggen :{ |
8,5 :love:
|
7 ... moest er weer veel te vroeg uit, heb hoofdpijn en geen zin in school ... maar vanavond zie ik Atjeuh weer :love:
|
5 dikke vijf dus :O
|
8
vandaag alleen 2e 3e en 7e les... zit nu thuis dalijk alleen even terug naar school voor proefwerk scheikunde :{ maar vanavond zie ik alpha weer :love: |
30 :love: :+
|
Citaat:
|
7
-ben nog nooit zo verkouden geweest -mn broertje wordt zometeen geopereerd aan zn gebroken arm (zo zielig..op 2 plaatsen gebroken omdat zn gymleraar em uit de ringen heeft laten vallen :{..en over een paar weekies had ie een optreden waarin ie vet een trompetsolo had) +klaar met mn dossiertoetsen die wel goed gingen opzich +om 4uur naar utrecht :) +morgen shoppen *) |
+ zangles vanmiddag
+ vanavond oefenen met de band + morgen optreden + dit weekend zuiptoernooi met de honk/softbal + extra -nachtje met mijn lief slapen dit weekend + maandag wordt leuk!!:d - nog 2 nachtjes alleen slapen - wil een andere baan 7,5 |
7,5 :)
|
1..Heb supervervelende buikpijn:'(
|
8 thuis ... en dadelijk naar atjeuh :love:
|
9:thumbsup:
|
8
morgen dagje vrij, volgende week vakantie.. dus nog 1 dag les:Y) |
9 :thumbsup:
|
8 :love:
|
6 :{
|
7
|
7-je dan maar :+
+ Heb al weekend 8) + Eindelijk interview met Mark Luijpers geregeld :o + Heb kaarten weten te bemachtigen voor de uefa-cup tegen Lille :yes: - Heb niet genoeg pieken voor Sevillia :( - Heb beetje ruzie met vriendin :o |
6 ... nu op school ... moet tot 15.00 uur ...
|
een 8.3
+ ik ben eerder uit dan normaal - ik verveel me een beetje |
een 8,5
voel me gewoon geweldig 8-) |
7 :)
|
*kick, hoppa:Y)
8, vet goeie zin vanavond:7 |
nou, veel te druk hier, moeder op vakantie en me vader in ziekenhuis. bahh, maak er maar een 4 van ofzo :{
|
alles cool hier :) 7,5
|
5, beetje ziekjes! :{
|
9! :D Gewoon, zomaar...
|
7 ofzo :+
|
3
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.