![]() |
waar is het bikinifoto topic van saartje gebleven?
zeker principieel verwijdert door saartje zelf. :D
|
D:\my doc\ :?
|
zo triest...
eerst heerlijk genieten en dan doen der een paar (terecht) negatief over het wel en wee, word het topic weggehaald :D |
http://images.fok.nl/s/emo.gif
en ik had er gisterenavond nog zo'n mooie reactie in gezet :'( :D :'( |
we moeten ook niet zo hard zijn voor saartje he :'( :{
|
Als een lid mij mailt om een topic weg te halen waar zij/hij achterhand spijt van krijgt, dan doe ik dat zonder commentaar op te geven.
Als ik zelf over mijn topics hetzelfde gevoel krijg, dat ik beter me bek kan houden en nx meer posten, dan doe ik dat ook. Van mij heb je voorlopig geen last meer ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar had je niet alleen een slotje op het topic kunnen zette?
nu kan ik me niet meer aftrekke op je foto :notgood: :x :'( :x :'( |
Citaat:
dit hele forum bevalt me niet, weg ermee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee :p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jij bent zwak
|
Citaat:
|
Citaat:
|
joepie, een welles-nietes-spelletje :p
|
Citaat:
|
mensen,mensen:p
dit ging over tieten en niet over hoe zwak iemand is:+ |
Citaat:
Lager! Whoooooew :) |
Citaat:
TETN :yes: |
Ik vind het maar een trieste actie.
Toen er alleen nog maar leuke reacties kwamen mocht het topic wel blijven en toen er werd gezegd dat het aandachttrekkerij was moest hij opeens weg. :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oooh ik was dus niet de enige die het niet meer kon vinden :z ...:+
|
Stevie, backup je deze thread wel voor je archief? 't zal me niet verbazen als ie dalijk ook weer weg is
|
Parazieten bootje... parazieten :'( :d :'( :d
|
Citaat:
En volgens Hoeyberghs of hoe em ook noemt; Van die zaaakskes me van die tsjoeeepeen op eeeeh :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad Sanne. Iemand laat zich weer lekker kennen.
En dan hier gaan zeggen van 'van mij heb je voorlopig geen last meer', beetje de gebeten hond spelen... Bedenk dan vooraf dat zo'n topic ook tot reacties kan leiden die jij niet leuk vindt en plaats het niet als je daar niet tegen kan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:z |
Citaat:
|
:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nu komen er zeker ook röntgenfoto's aan
|
Citaat:
|
mooi zijn ze nieeeeeeet
enne ik vind jou zielig.. dat je die saar altijd maar is moet verdedigen en verdedigen.... |
ooh ooh ooh... echt he ;S
|
Citaat:
als jij mij irritant vind, ga ik toch ook niet beweren dat je jaloers op me bent? |
Citaat:
En al zet ik mijn bloot gat hier neer, da's nog jou probleem niet ;) |
klOjOs..allemaal!!
allemaal door jullie nutteloze commentaar is m'n saarie weg!! probere jullie hier de belgie eruit teklote!!:@ :@ :@ :@ :@ JULLIE ZIJN ALLEMAAL NX GEWOON !!! :[ :[ :[ :[ :[ |
De reden waarom ik die weggehaald heb, is na een gesprek met bunny gisterenavond. Dat had nx met die reacties te maken, vraag maar na bij bluewolf, die weet er ook van.
En ik plaats foto's die ik wil. Lijkt me duidelijk. Als jij dat nie aanstaat, moet je maar een ander topic bekijken. De titel van topic was duidelijk genoeg lijkt me, of je moest wel HEEL traag van begrip zijn. |
Citaat:
|
zou je dan ook even [Centraal] Foto's plaatsen #5 willen verwijderen.. het gaat me niet om de reacties, maar ik had er gistere over met Frox en tis beter as het topic word verwijderd.. vraag anders maar na aan PFP
|
Citaat:
|
Citaat:
dat jij hartje winter in je bikini staat te dansen is jouw zaak, als je maar weet dat je niet alleen maar positieve reactie hoeft te verwachten.... dus dat je dat topic ineens verwijderd (niks geen slotje of mededeling oid maar gewoon zomaar verwijderd) vind ik maar triest maarja, dat ben ik8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
weet je wat ik dit noem!!:
JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar die hollandse jong wel wat van kunnen :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS |
Citaat:
Leuk dat je er over begint, ik ben eigenlijk best wel tevreden met mijn tieten :). Ze passen precies bij mn lichaam, groter zou niet in verhouding zijn gezien mijn gewicht en lengte. :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde alleen dat als je foto's plaats (en zeker in bikini) dat je dan ook wel tegen wat kritiek moet kunnen. Trouwens ook weer heel zielig hoe alle vriendinnetjes erop duiken. |
Citaat:
Kom op dames, we willen ondersteunend beeldmateriaal, dan kiezen wij als heren wel wie de mooiste tieten/ tetten/ tetsers/ memmen/ jopen/ harries/ bumpers etc heeft! :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
ppfffff manneke, keb ik nog steeds een leven ze!! and if u din't knew...i don't give a fuck !!! :wave: :wave: :wave: dadaaa!! |
Mensen... (van de belgische kant dan)
Laat maar... Ik weet ondertussen al héééél erg lang aan welke personen ik hier iets heb, en welke niet. Laat ze gewoon :) |
Citaat:
|
Citaat:
ghe ghe hey blackphoenix daar hoor jij ook bij:d |
Citaat:
..kunde ni over iedereen zegge!! en tware schone foto's en da mag gezegd worde! |
|
Citaat:
|
O my, nog meer aandacht zullen we deze niet ook gewoon sluiten en weer normaal gaan doen?
|
Citaat:
hint: normaal en ll.com |
Citaat:
|
vrouwen voelen zich toch vlug persoonlijk aangevallen zeg :+
|
Citaat:
damn,kan je niet beter? 8-) @ K weet ni wie het zei: als je eens goed zou lezen zou je kunnen zien dat ik ook niet echt akkoord ging met saar haar topic... Ik ga er wel akkoord mee dat ze hem heeft gewist, omdat we dat allemaal kunnen aanvragen voor onze eigen topics :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2 kanten die elkaar triestig en zielig en belachelijk vinden en een beetje een kinderachtige discussie gaan voeren :z wel ik vind iedereen die zich verlaagd om in zon belachelijk discussie mee te doen zielig ! nu flame op mij :+ |
Citaat:
|
En ik vind het belachelijk dat iedereen maar roept dat de vriendinnetjes erop af springen, zonder dat ze de moeite doen om te kijken wat saar en ik eerder gezegd hebben :)
En als ze dat wel gedaan hebben,vind ik ze dom, want dan snappen ze het niet :d en nu ga ik rustig verder tegen Suepahfly's been oprijen :Y) |
wat een onzin weer :Z....
|
ik vind dit wel leuk zo een thread.. beetje leven in de brouwerij :Y)
|
ja lijkt wel een beetje op mijn naakt foto affaire :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik lach me dood om dit topic ;p
|
Citaat:
|
Citaat:
there there komt wel goe !!:aai: |
gangster black phoenix
|
en hou het maar gewoon op Nederlands aub
:{ |
eerste nominatie voor topic v/h jaar 2005 is bekend 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
net als klein kindjes!! :O :O ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:z :Z 8|
|
Hčhč, Stevie, sinds wanneer kan jij gedachten lezen?
Citaat:
|
Citaat:
Ook een reden waarom het stom is om die thread te deleten. 8-) |
On request heeft Saar me ook een foto toegezonden waar ze zonder bikini op staat: klik hier maar .
|
Citaat:
|
Citaat:
AARGH,hoe moet ik nu slapen:'( |
met een stijve
|
Ik vraag bij deze een string-foto van Tyskie aan :$ .
|
Niemand of Headliner zou ook leuk zijn :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
shit dat zal wel niet werken :z |
haha, wat een gezeik toch weer. Zal die oude leuke ruzie sfeer toch weer terugkomen???? Wat lijkt me dat heerlijk :7
|
Citaat:
En bytheway Bruggi heeft geen grotere tetten nodig dan haar. Check Bruggi's hoofdj :):love: |
Citaat:
Dat doe ik dan bij deze, want het lijkt me leuk als jij dan terug gaat zeggen dat ik zo lelijk ben dat dat niet hoeft :love: . |
Citaat:
Ik vind ook dat je de gevolgen ervan van tevoren weet. Als ik foto's post weet ik ook dat ik zeker weten reactie's kan verwachten van 'jij bent lelijk' maarja.. dat weet ik zelf ook wel :+ |
Citaat:
:* Lief van je :) maar is nergens voor nodig hoor schat... Ik ben benieuwd naar Bunny's volgende poging tot beledigen 8-) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is er met mij? :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij bruggi wel wil je dus zeggen? :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en lol @ stevie :D :'( |
Citaat:
Citaat:
We want more! We want more! ;) |
Citaat:
gelijk het hele topic ff doorgelezen:7 |
Citaat:
Triest mens :no: |
Citaat:
Inderdaad, dat doe je gewoon NIET. |
naja... topic wordt nu toch wel sneuig
|
:z
|
OKé, ik ga ook even wat zeggen:9 whehe
Ik heb de foto's niet gezien, dus daar kan ik mn mening niet over geven ( :( :p ) Maar ik vind dat iedereen ook weer zn post mag weghalen. Maar meestal wordt er op een geheel topic gewoon een slotje gedaan en niet meteen alles verwijderd.......................... En tja, iedereen MAG foto's van zichzelf posten die die wil, maar iedereen MAG daar dan ook zijn/haar mening over geven. En als je bikini-foto's gaat neerzetten ofzo, zijn vervelende reacties al HELEMAAL te verwachten....Dat kun je wel weten denk ik dan.. |
Citaat:
@ COTN: de dag dat ik op een hollandse jaloers ben of wil lijken, zal het gras blauw zijn, en de lucht groen :love: |
Ja hoor, nou gaat het opeens over NL-belgië:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Lesjuh: wij belgen moeten het al altijd aanhoren, het gaat altijd die richting uit... |
Citaat:
Nou en? Ik vind 't alleen maar leuk. :+ |
Citaat:
Bemoeial ;) Btw,zitte zaterdag op uw kot? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lache topic! Ga zo door! http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif
|
Citaat:
|
t kan me niet schelen, ik vind het gewoon ronduit lachwekkend dat er zo typisch gereageerd wordt door de vrouwen op elkaar.
Ik ben trouwens wel jaloers op de tieten van Saar. |
Citaat:
|
Oja trouwens Saar, khad natuurlijk wel precies hetzelfde gedaan (topic verwijderd dus) als ik er spijt van had gekregen.Wie niet?
:] O-) Psycho: ik zie het;) |
Citaat:
|
Citaat:
Je vindt het lachwekkend? Waarom doe je dan evengoed mee? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe even dit topic doorgelezen :z
Gaat zoals gewoonlijk weer nergens over. Natuurlijk is het saartjes goed recht om dat topic te deleten, aangezien het haar topic was. Maar op zich kan je van te voren verwachten dat als je zulke fotos post, er ook minder positieve reacties kunnen komen. Het was toch niet zo dat het uit de hand liep of dat er flames waren ofzo? Tenminste de laatste keer toen ik er postte was dat nog niet iig. Ik vind het een beetje flauw om het weg te halen alleen omdat de reacties saartje niet aanstonden. Als er wel nog ruzies waren ontstaan zodanig dat het gewoon uit de hand liep dan snap ik wel dat ze het gedelete heeft. Hoewel een simpel slotje ook wel voldoende was geweest lijkt me? edit: oja en nu zou het opeens persoonlijk over belgen/nederlanders gaan.. wat een onzin zeg :+ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe moet hij nou weten dat jij een verwarmd zwembad in je achtertuin hebt liggen? :wave: |
:z Niet normaal dit zeg. Wat zijn jullie allemaal happerig. `t Waren mooie foto`s en er was niks 'te' aan :)
Ik vind `t zelfs een apart topic waard :9 Ik zie de problemen niet, en als je die wel ziet laat het dan niet gelijk zo stom hooren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het bewust topic niet gezin, maarja, als zij het wilt plaatsen is het haar goed recht en als zij het weer wilt weghalen ook. (Tot zover mijn zéér nuttige bijdrage :rolleyes: :p) |
Citaat:
|
Citaat:
http://users.pandora.be/saartje18/SaarZB3.jpg http://users.pandora.be/saartje18/SaarZB2.jpg http://users.pandora.be/saartje18/SaarZB1.jpg |
omfg weet je hoe kinderachtig en grappig en sneu dit gedoe is..
|
Citaat:
|
Mooi zwembad!
*Krijgt terug zin in de zomer* :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, sebiet gingen ze nog zeggen dat ik loog :d |
Citaat:
|
't lijkt net of je naakt aan het zwemmen bent Saartje???
|
Ligt een lijk in je zwembad :+
Zwembad echt van u? Eerst volgende meeting bij Saar :) |
Citaat:
Dus zo van die driehoekjes die je rond je nek bind, en dat koortje op rug hangt laag, en dat andere zit onder mijn haren ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whoohoo page 5
|
Citaat:
Mayb kunnen we eens bbq-meeting bij mij doen? :p Boo en bunny moeten ook wel komen 8-) :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.