Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   waar is het bikinifoto topic van saartje gebleven? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=51363)

Stevie 3 January 2005 12:10

waar is het bikinifoto topic van saartje gebleven?

zeker principieel verwijdert door saartje zelf. :D

Pakspul 3 January 2005 12:14

D:\my doc\ :?

niemand 3 January 2005 12:25

zo triest...
eerst heerlijk genieten en dan doen der een paar (terecht) negatief over het wel en wee, word het topic weggehaald :D

Headliner 3 January 2005 12:37

http://images.fok.nl/s/emo.gif

en ik had er gisterenavond nog zo'n mooie reactie in gezet :'( :D :'(

Stevie 3 January 2005 12:40

we moeten ook niet zo hard zijn voor saartje he :'( :{

WishfulDreaming 3 January 2005 12:42

Als een lid mij mailt om een topic weg te halen waar zij/hij achterhand spijt van krijgt, dan doe ik dat zonder commentaar op te geven.

Als ik zelf over mijn topics hetzelfde gevoel krijg, dat ik beter me bek kan houden en nx meer posten, dan doe ik dat ook.

Van mij heb je voorlopig geen last meer ;)

Red_Scorpion 3 January 2005 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Als een lid mij mailt om een topic weg te halen waar zij/hij achterhand spijt van krijgt, dan doe ik dat zonder commentaar op te geven.

Als ik zelf over mijn topics hetzelfde gevoel krijg, dat ik beter me bek kan houden en nx meer posten, dan doe ik dat ook.

Mag ik dan nieuwe FB worden?

niemand 3 January 2005 12:44

Citaat:

ok doei

bootje 3 January 2005 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Mag ik dan nieuwe FB worden?
nee

niemand 3 January 2005 12:48

maar had je niet alleen een slotje op het topic kunnen zette?
nu kan ik me niet meer aftrekke op je foto :notgood: :x :'( :x :'(

Headliner 3 January 2005 12:48

Citaat:

ow eigen baasje spelen
dit hele forum bevalt me niet, weg ermee

Red_Scorpion 3 January 2005 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
nee
Krijg je drie bikinifoto's van mij

bootje 3 January 2005 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
ow eigen baasje spelen
dit hele forum bevalt me niet, weg ermee

bij anderen is dat ook zo hoor. stel nu dat je iets persoonlijks post in een zwak moment en de volgende dag vind je dat plots verkeerd, dan heb je toch het recht om je topic te laten weghalen, of tenminste te laten sluiten?

bootje 3 January 2005 12:50

Citaat:

Krijg je drie bikinifoto's van mij
*denkt na*

nee :p

niemand 3 January 2005 12:51

Citaat:

bij anderen is dat ook zo hoor. stel nu dat je iets persoonlijks post in een zwak moment en de volgende dag vind je dat plots verkeerd, dan heb je toch het recht om je topic te laten weghalen, of tenminste te laten sluiten?
sluiten ja :'(

Citaat:

maar had je niet alleen een slotje op het topic kunnen zette?
nu kan ik me niet meer aftrekke op je foto :notgood: :x :'( :'(

Red_Scorpion 3 January 2005 12:52

Citaat:

Als ik een zwak moment heb krijg ik altijd een OW/Ban van jullie. Kunnen jullie die ook weghalen?

psychobunny 3 January 2005 12:53

Citaat:

Als ik een zwak moment heb krijg ik altijd een OW/Ban van jullie. Kunnen jullie die ook weghalen?
Maar jij hebt veel zwakke momenten...

WishfulDreaming 3 January 2005 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Maar jij hebt veel zwakke momenten...
Hij IS gewoon zwak...

niemand 3 January 2005 12:54

jij bent zwak

psychobunny 3 January 2005 12:54

Citaat:

Hij IS gewoon zwak...
Nietes,hij bokst!

niemand 3 January 2005 12:55

Citaat:

Hij IS gewoon zwak...
niet zo lullig doen! anders moet je je hem maar verwijderen! al dat negatieve commentaar

bootje 3 January 2005 12:56

joepie, een welles-nietes-spelletje :p

Red_Scorpion 3 January 2005 12:57

Citaat:

Hij IS gewoon zwak...
Fijn dat je het er nog effe instampt als ik ook al bij een psychiater loop

Suepahfly 3 January 2005 12:58

mensen,mensen:p

dit ging over tieten en niet over hoe zwak iemand is:+

psychobunny 3 January 2005 12:58

Citaat:

joepie, een welles-nietes-spelletje :p
Hoger!

Lager!

Whoooooew :)

psychobunny 3 January 2005 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
mensen,mensen:p

dit ging over tieten en niet over hoe zwak iemand is:+

Tieten? jij wannabe!

TETN :yes:

Sanne 3 January 2005 13:00

Ik vind het maar een trieste actie.
Toen er alleen nog maar leuke reacties kwamen mocht het topic wel blijven en toen er werd gezegd dat het aandachttrekkerij was moest hij opeens weg. :?

Suepahfly 3 January 2005 13:00

Citaat:

Tieten? jij wannabe!

dikke loeze:9

bootje 3 January 2005 13:01

Citaat:

Tieten? jij wannabe!

http://www.humo.be/Ecards/grafix/tettenman.jpg

Stevie 3 January 2005 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
Ik vind het maar een trieste actie.
Toen er alleen nog maar leuke reacties kwamen mocht het topic wel blijven en toen er werd gezegd dat het aandachttrekkerij was moest hij opeens weg. :?

dat noem ik ook zwak ja :yes:

bruggi 3 January 2005 13:02

Oooh ik was dus niet de enige die het niet meer kon vinden :z ...:+

Red_Scorpion 3 January 2005 13:02

Stevie, backup je deze thread wel voor je archief? 't zal me niet verbazen als ie dalijk ook weer weg is

WishfulDreaming 3 January 2005 13:03

Parazieten bootje... parazieten :'( :d :'( :d

psychobunny 3 January 2005 13:03

Citaat:

http://www.humo.be/Ecards/grafix/tettenman.jpg
_0_

En volgens Hoeyberghs of hoe em ook noemt; Van die zaaakskes me van die tsjoeeepeen op eeeeh :)

bootje 3 January 2005 13:04

Citaat:

_0_

En volgens Hoeyberghs of hoe em ook noemt; Van die zaaakskes me van die tsjoeeepeen op eeeeh :)

ons Jefke :p

psychobunny 3 January 2005 13:05

Citaat:

ons Jefke :p
Die roeleert zwaar :p

bruggi 3 January 2005 13:06

Inderdaad Sanne. Iemand laat zich weer lekker kennen.
En dan hier gaan zeggen van 'van mij heb je voorlopig geen last meer', beetje de gebeten hond spelen...
Bedenk dan vooraf dat zo'n topic ook tot reacties kan leiden die jij niet leuk vindt en plaats het niet als je daar niet tegen kan.

niemand 3 January 2005 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Oooh ik was dus niet de enige die het niet meer kon vinden :z ...:+
:z

bruggi 3 January 2005 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
Ik weet het :+ .

psychobunny 3 January 2005 13:20

Citaat:

Inderdaad Sanne. Iemand laat zich weer lekker kennen.
En dan hier gaan zeggen van 'van mij heb je voorlopig geen last meer', beetje de gebeten hond spelen...
Bedenk dan vooraf dat zo'n topic ook tot reacties kan leiden die jij niet leuk vindt en plaats het niet als je daar niet tegen kan.

Dus ze heeft het recht niet,als haar topic of de reacties haar niet aanstaan, om die te verwijderen? Als wij een topic maken, en het staat ons niet aan, kunnen wij dat evengoed? Je hebt er toch ook de kans toe,wat klaag je dan?

bruggi 3 January 2005 13:21

Citaat:

Dus ze heeft het recht niet,als haar topic of de reacties haar niet aanstaan, om die te verwijderen? Als wij een topic maken, en het staat ons niet aan, kunnen wij dat evengoed? Je hebt er toch ook de kans toe,wat klaag je dan?
Ze heeft het recht wel, dat blijkt. Ik vind het alleen irritant en sneu. :z

psychobunny 3 January 2005 13:22

Citaat:

Ik vind vele reacties van jouw ook irritant en sneu, hoor jij mij klagen?

bootje 3 January 2005 13:22

Citaat:

irritant? :s

Headliner 3 January 2005 13:23

:{

psychobunny 3 January 2005 13:24

Citaat:

irritant? :s
Niet kunnen verdragen dat ze grotere tieten heeft zeker? :)

Headliner 3 January 2005 13:26

Citaat:

wat kom je hier doen? je praat er wel over alsof ze er trots op mag wezen, waarom schaamt ze zich dan?

niemand 3 January 2005 13:26

Citaat:

groter zijn ze misschien wel. maar mooie ware het niet.

Headliner 3 January 2005 13:27

nu komen er zeker ook röntgenfoto's aan

psychobunny 3 January 2005 13:31

Citaat:

wat kom je hier doen? je praat er wel over alsof ze er trots op mag wezen, waarom schaamt ze zich dan?
Ik ging er ook niet mee akkoord, heb 'k haar ook gezegd, maar om zo'n reactie te geven, dat je het irritant vind enzo, vind ik zwaar overdreven... Ze is prolly gewoon jaloers omdat Saar haar tieten mooier én groter zijn, that's it :z

niemand 3 January 2005 13:32

mooi zijn ze nieeeeeeet

enne ik vind jou zielig.. dat je die saar altijd maar is moet verdedigen en verdedigen....

Banaan 3 January 2005 13:32

ooh ooh ooh... echt he ;S

Headliner 3 January 2005 13:33

Citaat:

Ik ging er ook niet mee akkoord, heb 'k haar ook gezegd, maar om zo'n reactie te geven, dat je het irritant vind enzo, vind ik zwaar overdreven... Ze is prolly gewoon jaloers omdat Saar haar tieten mooier én groter zijn, that's it :z
hoe weet je dat? heeft ze je dat persoonlijk verteld ofzo?
als jij mij irritant vind, ga ik toch ook niet beweren dat je jaloers op me bent?

WishfulDreaming 3 January 2005 13:35

Citaat:

Wel, ik vind jou ook een degoutant kind af en toe.

En al zet ik mijn bloot gat hier neer, da's nog jou probleem niet ;)

Black-Phoenix 3 January 2005 13:36

klOjOs..allemaal!!
allemaal door jullie nutteloze commentaar is m'n saarie weg!!
probere jullie hier de belgie eruit teklote!!:@ :@ :@ :@ :@
JULLIE ZIJN ALLEMAAL NX GEWOON !!!
:[ :[ :[ :[ :[

WishfulDreaming 3 January 2005 13:36

De reden waarom ik die weggehaald heb, is na een gesprek met bunny gisterenavond. Dat had nx met die reacties te maken, vraag maar na bij bluewolf, die weet er ook van.

En ik plaats foto's die ik wil. Lijkt me duidelijk. Als jij dat nie aanstaat, moet je maar een ander topic bekijken. De titel van topic was duidelijk genoeg lijkt me, of je moest wel HEEL traag van begrip zijn.

Headliner 3 January 2005 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black-Phoenix
klOjOs..allemaal!!
allemaal door jullie nutteloze commentaar is m'n saarie weg!!
probere jullie hier de belgie eruit teklote!!:@ :@ :@ :@ :@
JULLIE ZIJN ALLEMAAL NX GEWOON !!!
:[ :[ :[ :[ :[

op de nominatie: de meest kansloze quote van het jaar 2005:{

niemand 3 January 2005 13:44

zou je dan ook even [Centraal] Foto's plaatsen #5 willen verwijderen.. het gaat me niet om de reacties, maar ik had er gistere over met Frox en tis beter as het topic word verwijderd.. vraag anders maar na aan PFP

bootje 3 January 2005 13:47

Citaat:

zou je dan ook even [Centraal] Foto's plaatsen #5 willen verwijderen.. het gaat me niet om de reacties, maar ik had er gistere over met Frox en tis beter as het topic word verwijderd.. vraag anders maar na aan PFP
dat is geen persoonlijk topic van jou.

Headliner 3 January 2005 13:48

Citaat:

En ik plaats foto's die ik wil. Lijkt me duidelijk. Als jij dat nie aanstaat, moet je maar een ander topic bekijken. De titel van topic was duidelijk genoeg lijkt me, of je moest wel HEEL traag van begrip zijn.

en wij reageren daar gewoon op
dat jij hartje winter in je bikini staat te dansen is jouw zaak, als je maar weet dat je niet alleen maar positieve reactie hoeft te verwachten.... dus dat je dat topic ineens verwijderd (niks geen slotje of mededeling oid maar gewoon zomaar verwijderd) vind ik maar triest

maarja, dat ben ik8)

niemand 3 January 2005 13:52

Citaat:

dat is geen persoonlijk topic van jou.
:'(

bootje 3 January 2005 13:56

Citaat:

:'(
kom kom, niet wenen :aai:

Black-Phoenix 3 January 2005 13:58

weet je wat ik dit noem!!:

JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE

appelshampoo 3 January 2005 13:58

Citaat:

nu komen er zeker ook röntgenfoto's aan
_0_

psychobunny 3 January 2005 13:58

Citaat:

mooi zijn ze nieeeeeeet

enne ik vind jou zielig.. dat je die saar altijd maar is moet verdedigen en verdedigen....

Als ik vind dat ze gelijk heeft verdedig ik haar, heeft ze ongelijk, zeg ik het haar ook, heb ik gisteren ook gedaan :)

WishfulDreaming 3 January 2005 14:04

Citaat:

Als ik vind dat ze gelijk heeft verdedig ik haar, heeft ze ongelijk, zeg ik het haar ook, heb ik gisteren ook gedaan :)
Bunny heeft gisteren op een persoonlijke manier haar mening gezegd tegen mij. Ze was misschien op één vlak wel hard (daar moet ik je nog over aanpakken :o :[ :+ ) maar ze deed het wel persoonlijk tegen mij, IPV mij hier verder proberen belachelijk te maken...

Waar die hollandse jong wel wat van kunnen :Y)

WishfulDreaming 3 January 2005 14:08

Citaat:

mooi zijn ze nieeeeeeet

Dat noemen ze vriendschap, maar daar heb jij ni veel ervaring mee hé

Headliner 3 January 2005 14:09

Citaat:

weet je wat ik dit noem!!:

JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE JALOEZIE

en weet je wat jij bent?

KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS KANSLOOS

bruggi 3 January 2005 14:10

Citaat:

Leuk dat je er over begint, ik ben eigenlijk best wel tevreden met mijn tieten :). Ze passen precies bij mn lichaam, groter zou niet in verhouding zijn gezien mijn gewicht en lengte.

:+

psychobunny 3 January 2005 14:10

Citaat:

Leuk dat je er over begint, ik ben eigenlijk best wel tevreden met mijn tieten :). Ze passen precies bij mn lichaam, groter zou niet in verhouding zijn gezien mijn gewicht en lengte.

Geef dan zo geen kansloze reacties meer ;)

bruggi 3 January 2005 14:12

Citaat:

Tja Bunny, het is lief dat je het zo voor je vriendin opneemt, maar het is gewoon mijn mening. Als je dingen die ik hier doe of zeg irritant vindt mag je dat ook gerust zeggen (wat je ook doet), het verschil is dat ik er wel tegen kan, en Saar blijkbaar niet.

Sanne 3 January 2005 14:26

Citaat:

whaha ja dat zal wel :rolleyes:

Ik bedoelde alleen dat als je foto's plaats (en zeker in bikini) dat je dan ook wel tegen wat kritiek moet kunnen.

Trouwens ook weer heel zielig hoe alle vriendinnetjes erop duiken.

Tyskie 3 January 2005 14:30

Citaat:

FOTO FOTO!

Kom op dames, we willen ondersteunend beeldmateriaal, dan kiezen wij als heren wel wie de mooiste tieten/ tetten/ tetsers/ memmen/ jopen/ harries/ bumpers etc heeft! :thumbsup:

Tyskie 3 January 2005 14:32

Citaat:

Als jij geen kansloze reacties meer zou posten, zou je helemaal niet meer posten hier...

Black-Phoenix 3 January 2005 14:32

Citaat:

en weet je wat jij bent?

kansloos??...wat voor kansen dan??-->forum kansen??
ppfffff manneke, keb ik nog steeds een leven ze!!
and if u din't knew...i don't give a fuck !!! :wave: :wave: :wave: dadaaa!!

WishfulDreaming 3 January 2005 14:37

Mensen... (van de belgische kant dan)

Laat maar...
Ik weet ondertussen al héééél erg lang aan welke personen ik hier iets heb, en welke niet. Laat ze gewoon :)

Headliner 3 January 2005 14:38

Citaat:

kansloos??...wat voor kansen dan??-->forum kansen??
ppfffff manneke, keb ik nog steeds een leven ze!!
and if u din't knew...i don't give a fuck !!! :wave: :wave: :wave: dadaaa!!

BlackTurtle 3 January 2005 14:44

Citaat:

whaha ja dat zal wel :rolleyes:

Ik bedoelde alleen dat als je foto's plaats (en zeker in bikini) dat je dan ook wel tegen wat kritiek moet kunnen.

ghe ghe

hey blackphoenix daar hoor jij ook bij:d

Black-Phoenix 3 January 2005 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
ghe ghe

hey blackphoenix daar hoor jij ook bij:d

friends voor iet é..erzijn voor je vriende
..kunde ni over iedereen zegge!!

en tware schone foto's en da mag gezegd worde!

bootje 3 January 2005 14:51

ok ok, hier komt ie:

mijn bikinifoto :p

http://users.pandora.be/maerlantlol/bikini.jpg

Pakspul 3 January 2005 14:57

Citaat:

Dit is iets voor jou

Amneris 3 January 2005 15:00

O my, nog meer aandacht zullen we deze niet ook gewoon sluiten en weer normaal gaan doen?

Pakspul 3 January 2005 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amneris
O my, nog meer aandacht zullen we deze niet ook gewoon sluiten en weer normaal gaan doen?
zoek de fout

hint: normaal en ll.com

BlackTurtle 3 January 2005 15:06

Citaat:

die ene gast kreeg een ban voor herhaaldelijk midden nederlands spreken, ik vind dat hij er 1 mag voor herhaaldelijk belgisch.8|

BlauweWolf 3 January 2005 15:08

vrouwen voelen zich toch vlug persoonlijk aangevallen zeg :+

psychobunny 3 January 2005 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Als jij geen kansloze reacties meer zou posten, zou je helemaal niet meer posten hier...

damn,kan je niet beter?
8-)

@ K weet ni wie het zei: als je eens goed zou lezen zou je kunnen zien dat ik ook niet echt akkoord ging met saar haar topic...
Ik ga er wel akkoord mee dat ze hem heeft gewist, omdat we dat allemaal kunnen aanvragen voor onze eigen topics :)

Stevie 3 January 2005 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
welkom op aarde

psychobunny 3 January 2005 15:11

Citaat:

Wees al blij dat je niet verkracht wordt :p

BlauweWolf 3 January 2005 15:11

Citaat:

Langs beide kanten :+
2 kanten die elkaar triestig en zielig en belachelijk vinden en een beetje een kinderachtige discussie gaan voeren :z
wel ik vind iedereen die zich verlaagd om in zon belachelijk discussie mee te doen zielig !

nu flame op mij :+

Suepahfly 3 January 2005 15:13

Citaat:

hij zegt ook eens iets:d

psychobunny 3 January 2005 15:16

En ik vind het belachelijk dat iedereen maar roept dat de vriendinnetjes erop af springen, zonder dat ze de moeite doen om te kijken wat saar en ik eerder gezegd hebben :)
En als ze dat wel gedaan hebben,vind ik ze dom, want dan snappen ze het niet :d

en nu ga ik rustig verder tegen Suepahfly's been oprijen :Y)

x-lizz-x 3 January 2005 15:18

wat een onzin weer :Z....

dext0r 3 January 2005 15:18

ik vind dit wel leuk zo een thread.. beetje leven in de brouwerij :Y)

x-lizz-x 3 January 2005 15:20

ja lijkt wel een beetje op mijn naakt foto affaire :z

bootje 3 January 2005 15:26

Citaat:

ge komt er nog!! zelf bekennen is een begin!!:loser:
Black-Phoenix, wil je je pm-box even checken aub

Black-Phoenix 3 January 2005 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
die ene gast kreeg een ban voor herhaaldelijk midden nederlands spreken, ik vind dat hij er 1 mag voor herhaaldelijk belgisch.8|
BABY...tutter nodig!!!:+

Black-Phoenix 3 January 2005 15:28

Citaat:

Black-Phoenix, wil je je pm-box even checken aub
ja ja heb ik al gedaan!! slief van je ze...dikke kusjes terug :love: :* :* :* ;)

Raspberry 3 January 2005 15:35

ik lach me dood om dit topic ;p

niemand 3 January 2005 15:37

Citaat:

der is niet veel voor nodig hoor om mij te laten bekennen dat jij triest bent.

Black-Phoenix 3 January 2005 15:39

Citaat:

der is niet veel voor nodig hoor om mij te laten bekennen dat jij triest bent.
hopeloos..
there there komt wel goe !!:aai:

x-lizz-x 3 January 2005 15:39

gangster black phoenix

Headliner 3 January 2005 15:41

en hou het maar gewoon op Nederlands aub
:{

Stevie 3 January 2005 15:41

eerste nominatie voor topic v/h jaar 2005 is bekend 8-)

Saarah 3 January 2005 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
:d Dat was ik dus ook aan het denken.

Pakspul 3 January 2005 15:44

Citaat:

Hij bekent tenminste dan nog in goed nederlands iets waar jij nog wat van kan leren.

Black-Phoenix 3 January 2005 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Hij bekent tenminste dan nog in goed nederlands iets waar jij nog wat van kan leren.
amaai meneer moet ook altijd laatste woord hebben precies é!
net als klein kindjes!! :O :O ...

Stevie 3 January 2005 15:49

Citaat:

amaai meneer moet ook altijd laatste woord hebben precies é!
net als klein kindjes!! :O :O ...

hahahah je reageert er toch zelf ook op? :D :'(

Black-Phoenix 3 January 2005 15:50

Citaat:

hahahah je reageert er toch zelf ook op? :D :'(
hahahahahaha, ja..erg é :p :+ ma soit!

BlackTurtle 3 January 2005 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xlizzx
ja lijkt wel een beetje op mijn naakt foto affaire :z
die heb ik gemist, jongens pm die is ff 8-)

Pakspul 3 January 2005 15:59

Citaat:

hahahahahaha, ja..erg é :p :+ ma soit!
koop alsjeblieft dat nederlands boek

Amneris 3 January 2005 16:07

:z :Z 8|

thali 3 January 2005 16:11

Hčhč, Stevie, sinds wanneer kan jij gedachten lezen?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
hij zegt ook eens iets:d
Maar hij heeft wel gelijk...

bruggi 3 January 2005 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ik vind dit wel leuk zo een thread.. beetje leven in de brouwerij :Y)
:thumbsup: :d

Ook een reden waarom het stom is om die thread te deleten. 8-)

Tyskie 3 January 2005 16:29

On request heeft Saar me ook een foto toegezonden waar ze zonder bikini op staat: klik hier maar .

Tyskie 3 January 2005 16:31

Citaat:

Wees al blij dat je niet verkracht wordt :p
Hij altijd eerder dan jij...

Suepahfly 3 January 2005 16:45

Citaat:

On request heeft Saar me ook een foto toegezonden waar ze zonder bikini op staat: klik hier maar .
MOEST DAT NU ECHT????

AARGH,hoe moet ik nu slapen:'(

niemand 3 January 2005 16:51

met een stijve

bruggi 3 January 2005 17:00

Ik vraag bij deze een string-foto van Tyskie aan :$ .

bruggi 3 January 2005 17:02

Niemand of Headliner zou ook leuk zijn :thumbsup:

psychobunny 3 January 2005 17:08

Citaat:

Ik geef je er 1 van Headliner als je zelf geen foto's meer post? :)

Suepahfly 3 January 2005 17:08

Citaat:

met een stijve
dat is voor smorgens:9

niemand 3 January 2005 17:10

Citaat:

haha :D zal is kijke of ik daar stiekem een foto van kan maken.. weet alleen niet of mijn ma der blij me is

niemand 3 January 2005 17:11

Citaat:

sterf :*

Suepahfly 3 January 2005 17:11

Citaat:

sterf :*
HOU HET TOF:+

Stevie 3 January 2005 17:24

Citaat:

ik geef er 1 van mezelf als jij nooit meer post

shit dat zal wel niet werken :z

The Phit 3 January 2005 17:26

haha, wat een gezeik toch weer. Zal die oude leuke ruzie sfeer toch weer terugkomen???? Wat lijkt me dat heerlijk :7

JennyMindTricks 3 January 2005 17:33

Citaat:

NAjah dat slaat nergens op.
En bytheway Bruggi heeft geen grotere tetten nodig dan haar.
Check Bruggi's hoofdj :):love:

bruggi 3 January 2005 17:33

Citaat:

Dit is natuurlijk een mooie voorzet om vragen te stellen als 'Ben je soms een beetje jaloers, Psychobunny, dat je liever geen foto's meer van mij ziet?', aangezien jij dat soort dingen zelf altijd graag mag zeggen.

Dat doe ik dan bij deze, want het lijkt me leuk als jij dan terug gaat zeggen dat ik zo lelijk ben dat dat niet hoeft :love: .

JennyMindTricks 3 January 2005 17:35

Citaat:

en wij reageren daar gewoon op
dat jij hartje winter in je bikini staat te dansen is jouw zaak, als je maar weet dat je niet alleen maar positieve reactie hoeft te verwachten.... dus dat je dat topic ineens verwijderd (niks geen slotje of mededeling oid maar gewoon zomaar verwijderd) vind ik maar triest

maarja, dat ben ik8)

En dat ben ik ook ;)
Ik vind ook dat je de gevolgen ervan van tevoren weet.
Als ik foto's post weet ik ook dat ik zeker weten reactie's kan verwachten van 'jij bent lelijk' maarja.. dat weet ik zelf ook wel :+

bruggi 3 January 2005 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ChildOfTheNight

:* Lief van je :) maar is nergens voor nodig hoor schat... Ik ben benieuwd naar Bunny's volgende poging tot beledigen 8-) .

JennyMindTricks 3 January 2005 17:39

Citaat:

Dahm haha wie is er nu jaloers.. :p

JennyMindTricks 3 January 2005 17:40

Citaat:

ja mooi! :thumbsup:

Headliner 3 January 2005 17:52

wat is er met mij? :z

Pakspul 3 January 2005 18:14

Citaat:

wat is er met mij? :z
wat niet?

WishfulDreaming 3 January 2005 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ChildOfTheNight

bunny hoef je tenminste geen zak over d'r kop te trekken alvorens haar te neuken :love:

Headliner 3 January 2005 18:39

Citaat:

bunny hoef je tenminste geen zak over d'r kop te trekken alvorens haar te neuken :love:
:|

bij bruggi wel wil je dus zeggen? :{

WishfulDreaming 3 January 2005 18:40

Citaat:

:|

bij bruggi wel wil je dus zeggen? :{

Ik noemde geen namen :{ :9

Headliner 3 January 2005 18:41

Citaat:

Ik noemde geen namen :{ :9
cotn wel...

WishfulDreaming 3 January 2005 18:42

Citaat:

cotn wel...
ik niet...

Stevie 3 January 2005 18:42

Citaat:

nee, bij haar helpt zelfs een zak niet meer.

The6thgate 3 January 2005 18:43

Citaat:

:* Lief van je :) maar is nergens voor nodig hoor schat... Ik ben benieuwd naar Bunny's volgende poging tot beledigen 8-) .
ah boeie, gewoon foto's blijven posten:p

Headliner 3 January 2005 18:43

Citaat:

ik niet...
waarom quote je haar dan :{

en lol @ stevie :D :'(

Bird Of Prey 3 January 2005 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raspberry
ik lach me dood om dit topic ;p
Maar je leeft nog? :o

Citaat:

Geil :9

We want more! We want more! ;)

The6thgate 3 January 2005 18:53

Citaat:

nee, bij haar helpt zelfs een zak niet meer.
:D http://images.fok.nl/s/schater.gif

gelijk het hele topic ff doorgelezen:7

Sanne 3 January 2005 18:54

Citaat:

en met deze opmerking ben je het allerlaatste beetje respect wat ik voor je had nu kwijt.
Triest mens :no:

Tyskie 3 January 2005 18:58

Citaat:

Inderdaad, dat doe je gewoon NIET.

dext0r 3 January 2005 19:07

naja... topic wordt nu toch wel sneuig

Suepahfly 3 January 2005 19:19

xLesjuhx 3 January 2005 20:01

OKé, ik ga ook even wat zeggen:9 whehe

Ik heb de foto's niet gezien, dus daar kan ik mn mening niet over geven ( :( :p )
Maar ik vind dat iedereen ook weer zn post mag weghalen. Maar meestal wordt er op een geheel topic gewoon een slotje gedaan en niet meteen alles verwijderd..........................

En tja, iedereen MAG foto's van zichzelf posten die die wil, maar iedereen MAG daar dan ook zijn/haar mening over geven.
En als je bikini-foto's gaat neerzetten ofzo, zijn vervelende reacties al HELEMAAL te verwachten....Dat kun je wel weten denk ik dan..

psychobunny 3 January 2005 20:03

Citaat:

Inderdaad, dat doe je gewoon NIET.
*edit uitspraak op vraag

@ COTN: de dag dat ik op een hollandse jaloers ben of wil lijken, zal het gras blauw zijn, en de lucht groen :love:

xLesjuhx 3 January 2005 20:08

Ja hoor, nou gaat het opeens over NL-belgië:{

Tyskie 3 January 2005 20:08

Citaat:

*edit uitspraak op vraag

Je mag het mij best zeggen hoor. Wie de bal kaatst, kan hem namelijk terugverwachten.

bootje 3 January 2005 20:10

Citaat:

Je mag het mij best zeggen hoor. Wie de bal kaatst, kan hem namelijk terugverwachten.
neen, ze mag niet, want wat er stond deed voor de helft niks ter zake :p

psychobunny 3 January 2005 20:10

Citaat:

Mijn Ow nog ff uitstellen :*

@ Lesjuh: wij belgen moeten het al altijd aanhoren, het gaat altijd die richting uit...

Tyskie 3 January 2005 20:11

Citaat:

Nou en? Ik vind 't alleen maar leuk. :+

psychobunny 3 January 2005 20:11

Citaat:

LOL :p

Bemoeial ;)

Btw,zitte zaterdag op uw kot? :)

bootje 3 January 2005 20:13

Citaat:

Btw,zitte zaterdag op uw kot? :)

nee en 't zijn examens :p

Tyskie 3 January 2005 20:13

Citaat:

@ Lesjuh: wij belgen moeten het al altijd aanhoren, het gaat altijd die richting uit...
En net zo hard terug.. Is nu eenmaal al zo sinds dat gedoe rond chica en die relletjes over die meidenmeetings. :p

WishfulDreaming 3 January 2005 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xLesjuhx
Ja hoor, nou gaat het opeens over NL-belgië:{
Volgens mij al wel langer ;)

xLesjuhx 3 January 2005 20:15

Citaat:

Volgens mij al wel langer ;)
Oh nou voor mij is iedereen 1;) :love:

psychobunny 3 January 2005 20:16

Citaat:

En net zo hard terug.. Is nu eenmaal al zo sinds dat gedoe rond chica en die relletjes over die meidenmeetings. :p
Is al van dik ervoor volgens mij...

LexS 3 January 2005 20:17

Lache topic! Ga zo door! http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif

Pakspul 3 January 2005 20:17

Citaat:

@ COTN: de dag dat ik op een hollandse jaloers ben of wil lijken, zal het gras blauw zijn, en de lucht groen :love:
elke uitspraak van jou bewijst maar weer dat je echt een voorbeeld domme belg bent.

Tyskie 3 January 2005 20:18

t kan me niet schelen, ik vind het gewoon ronduit lachwekkend dat er zo typisch gereageerd wordt door de vrouwen op elkaar.

Ik ben trouwens wel jaloers op de tieten van Saar.

psychobunny 3 January 2005 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
elke uitspraak van jou bewijst maar weer dat je echt een voorbeeld domme belg bent.
@ Lesly: zieje dat het belgen-hollanders is? :)

xLesjuhx 3 January 2005 20:20

Oja trouwens Saar, khad natuurlijk wel precies hetzelfde gedaan (topic verwijderd dus) als ik er spijt van had gekregen.Wie niet?

:] O-)

Psycho: ik zie het;)

WishfulDreaming 3 January 2005 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xLesjuhx
Oh nou voor mij is iedereen 1;) :love:
Maar jij bent dan ook véél te lief hé :love: :d

psychobunny 3 January 2005 20:21

Citaat:

t kan me niet schelen, ik vind het gewoon ronduit lachwekkend dat er zo typisch gereageerd wordt door de vrouwen op elkaar.

Ik ben trouwens wel jaloers op de tieten van Saar.

Zij ook op de jouwe...

Je vindt het lachwekkend? Waarom doe je dan evengoed mee? :)

Tyskie 3 January 2005 20:21

Citaat:

@ Lesly: zieje dat het belgen-hollanders is? :)
@ Lesly: zieje dat Pakspul PB precies krijgt waar hij haar hebben wilt: op de -spreekwoordelijke- kast. Zo makkelijk. :rolleyes:

Tyskie 3 January 2005 20:22

Citaat:

Zij ook op de jouwe...

Omdat ik het lachwekkend vind natuurlijk, dat staat er toch? Domme belg! 8{

L_angeldc 3 January 2005 20:23

hehe even dit topic doorgelezen :z
Gaat zoals gewoonlijk weer nergens over.

Natuurlijk is het saartjes goed recht om dat topic te deleten, aangezien het haar topic was. Maar op zich kan je van te voren verwachten dat als je zulke fotos post, er ook minder positieve reacties kunnen komen. Het was toch niet zo dat het uit de hand liep of dat er flames waren ofzo? Tenminste de laatste keer toen ik er postte was dat nog niet iig.
Ik vind het een beetje flauw om het weg te halen alleen omdat de reacties saartje niet aanstonden. Als er wel nog ruzies waren ontstaan zodanig dat het gewoon uit de hand liep dan snap ik wel dat ze het gedelete heeft. Hoewel een simpel slotje ook wel voldoende was geweest lijkt me?

edit: oja en nu zou het opeens persoonlijk over belgen/nederlanders gaan.. wat een onzin zeg :+

LexS 3 January 2005 20:23

Citaat:

ik vind het gewoon ronduit lachwekkend dat er zo typisch gereageerd wordt door de vrouwen op elkaar.
Citaat:

kan me vergissen maar volgens mij is hij geen vrouw die op andere vrouwen reageert.:*

Tyskie 3 January 2005 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LexS
kan me vergissen maar volgens mij is hij geen vrouw die op andere vrouwen reageert.:*
I'm what you want me to be. :7

WishfulDreaming 3 January 2005 20:29

Citaat:

dat jij hartje winter in je bikini staat te dansen is jouw zaak, als je maar weet dat je niet alleen maar positieve reactie hoeft te verwachten....

maarja, dat ben ik8)

Ooit al gehoord trouwens van een verwarmd zwembad in de tuin? Da's eigelijk het lame'ste excuus dat je kan geven in het hele topic. Als ik NU zin heb om te zwemmen, dan ga ik NU zwemmen lijkt me... Sjeezes...

psychobunny 3 January 2005 20:29

Citaat:

@ Lesly: zieje dat Pakspul PB precies krijgt waar hij haar hebben wilt: op de -spreekwoordelijke- kast. Zo makkelijk. :rolleyes:
Damn, allesof een wannabe-skin me zo rap op de kast krijgt, ik amuseer me rot :d

Sanne 3 January 2005 20:33

Citaat:

*valt van stoel van het lachen* http://images.fok.nl/s/schater.gif

L_angeldc 3 January 2005 20:34

Citaat:

Ooit al gehoord trouwens van een verwarmd zwembad in de tuin? Da's eigelijk het lame'ste excuus dat je kan geven in het hele topic. Als ik NU zin heb om te zwemmen, dan ga ik NU zwemmen lijkt me... Sjeezes...
maak dan een foto van jou bij het zwembad in plaats van op je kamertje op een stoeltje achter de computer :thumbsup:

hoe moet hij nou weten dat jij een verwarmd zwembad in je achtertuin hebt liggen? :wave:

Flater 3 January 2005 20:35

:z Niet normaal dit zeg. Wat zijn jullie allemaal happerig. `t Waren mooie foto`s en er was niks 'te' aan :)

Ik vind `t zelfs een apart topic waard :9
Ik zie de problemen niet, en als je die wel ziet laat het dan niet gelijk zo stom hooren.

psychobunny 3 January 2005 20:36

Citaat:

Breek nix huh...

bootje 3 January 2005 20:40

Citaat:

het valt me wel op dat je er telkens bij bent wanneer er een ruzie is met bunny of saar in. bepaalde reden?

LexS 3 January 2005 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flater
:z Niet normaal dit zeg. Wat zijn jullie allemaal happerig. `t Waren mooie foto`s en er was niks 'te' aan :)

Ik vind `t zelfs een apart topic waard :9
Ik zie de problemen niet, en als je die wel ziet laat het dan niet gelijk zo stom hooren.

Ergens hebben ze wel een punt. Wie gaat er nu midden in de winter achter de webcam in zn bikini foto's maken om ze op internet te zetten?:x

psychobunny 3 January 2005 20:42

Citaat:

Ergens hebben ze wel een punt. Wie gaat er nu midden in de winter achter de webcam in zn bikini foto's maken om ze op internet te zetten?:x
Zegt ze toch? ze heeft een verwarmd zwembad?

bootje 3 January 2005 20:42

Citaat:

maar zijn dat nu hun zaken? als saar dat nu zo wou trekken... als ik een indianenpak koop, moet ik toch ook niet naar de andere kant van de wereld, alvorens ik een foto mag trekken.

Saarah 3 January 2005 20:45

Citaat:

maar zijn dat nu hun zaken? als saar dat nu zo wou trekken... als ik een indianenpak koop, moet ik toch ook niet naar de andere kant van de wereld, alvorens ik een foto mag trekken.
Yep da's idd waar :yes:
Ik heb het bewust topic niet gezin, maarja, als zij het wilt plaatsen is het haar goed recht en als zij het weer wilt weghalen ook.
(Tot zover mijn zéér nuttige bijdrage :rolleyes: :p)

LexS 3 January 2005 20:46

Citaat:

Klopt maar een bikini is wel anders. Daar vraag je om reacties van seksuele aard e.d. en kan er in komen dat sommigen dat vervelend vinden.

WishfulDreaming 3 January 2005 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
hoe moet hij nou weten dat jij een verwarmd zwembad in je achtertuin hebt liggen? :wave:
Of mag ik dit ook al niet meer plaatsen?

http://users.pandora.be/saartje18/SaarZB3.jpg
http://users.pandora.be/saartje18/SaarZB2.jpg
http://users.pandora.be/saartje18/SaarZB1.jpg

Raspberry 3 January 2005 20:48

omfg weet je hoe kinderachtig en grappig en sneu dit gedoe is..

bootje 3 January 2005 20:48

Citaat:

Of mag ik dit ook al niet meer plaatsen?
nee, want nu schep je op met je zwembad :p

Saarah 3 January 2005 20:49

Mooi zwembad!
*Krijgt terug zin in de zomer* :(

WishfulDreaming 3 January 2005 20:49

Citaat:

Klopt maar een bikini is wel anders. Daar vraag je om reacties van seksuele aard e.d. en kan er in komen dat sommigen dat vervelend vinden.
Ja, en in een kort rokje lopen vraag je om verkrachting :rolleyes:

WishfulDreaming 3 January 2005 20:50

Citaat:

O-) O-)

Ja, sebiet gingen ze nog zeggen dat ik loog :d

psychobunny 3 January 2005 20:55

Citaat:

Idd, ze pimpt :p

Alexis 3 January 2005 20:55

't lijkt net of je naakt aan het zwemmen bent Saartje???

Flater 3 January 2005 20:56

Ligt een lijk in je zwembad :+

Zwembad echt van u? Eerst volgende meeting bij Saar :)

WishfulDreaming 3 January 2005 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
't lijkt net of je naakt aan het zwemmen bent Saartje???
Da's met dezelfde bikini aan als op de foto's die ik niet meer mag posten ;p

Dus zo van die driehoekjes die je rond je nek bind, en dat koortje op rug hangt laag, en dat andere zit onder mijn haren ;)

WishfulDreaming 3 January 2005 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flater
Ligt een lijk in je zwembad :+

Zwembad echt van u? Eerst volgende meeting bij Saar :)

Dan zullen er toch niet veel komen aangezien de helft mij al uitgescholden heeft hier :d

Flater 3 January 2005 21:01

Citaat:

Dan zullen er toch niet veel komen aangezien de helft mij al uitgescholden heeft hier :d
Pff, zijn er een paar die telkens weer terug keren. De meerderheid is nog voor vrijheid van meningsuiting :)

Saarah 3 January 2005 21:02

Citaat:

Ik kom hoor :9 met zo'n zwembad :p

Pakspul 3 January 2005 21:03

Citaat:

Je mocht willen dat er mensen kwamen :z

Stevie 3 January 2005 21:03

whoohoo page 5

WishfulDreaming 3 January 2005 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxxSarahkexxx
Ik kom hoor :9 met zo'n zwembad :p
Eigelijk is da zo'n slecht idee nog nie.
Mayb kunnen we eens bbq-meeting bij mij doen? :p

Boo en bunny moeten ook wel komen 8-) :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:48.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.