Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   wie zouden jullie een bloemetje willen geven? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=51473)

PFP 7 January 2005 22:41

wie zouden jullie een bloemetje willen geven?

Ik dennie, omdat hij een hart van goud heeft :+

BlauweWolf 7 January 2005 22:42

ik de kuisvrouwen

JennyMindTricks 7 January 2005 22:42

jou:love:

en stef+marco+remco mogen er ook ééntje :)

en mijn mer0l natuurlijk! :D

BlauweWolf 7 January 2005 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
ik de poetsvrouwen

The Phit 7 January 2005 22:48

die turk die altijd langskomt in de kroeg met een bos vol rozen en maar niet van die troep afkomt. Die verdient wel een bloemetje.
En cotn natuurlijk ook, omdat ze dr mij ook ééntje gunt :D

JennyMindTricks 7 January 2005 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
die turk die altijd langskomt in de kroeg met een bos vol rozen en maar niet van die troep afkomt. Die verdient wel een bloemetje.

en anders niet ofzo :p

The Phit 7 January 2005 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ChildOfTheNight
en anders niet ofzo :p
idd 8)
ik geef liever wat anders nl :+

PFP 7 January 2005 22:50

Citaat:

zielig is dat he, ik kan ook niet tegen die mensen die gewoon niet kunnen verkopen en het zo graag willen, dan krijg ik medelijden

Headliner 7 January 2005 22:52

iedereen die mij ook stuurt:+

JennyMindTricks 7 January 2005 22:53

Citaat:

idd 8)
ik geef liever wat anders nl :+

zoals? :o

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
iedereen die mij ook stuurt:+
dankje :) :*

frox 7 January 2005 22:54

Citaat:

en mijn mer0l natuurlijk! :D
8| MIJN

Joycez11 8 January 2005 11:44

niemand ik haat bloemen dus ik denk een bosje brandnetels aan alle uitslovers :] [SIZE=3][COLOR=red][FONT=courier new]:yes: :yes: :yes:

Berend 8 January 2005 11:52

Me ouders.

:$

xLesjuhx 8 January 2005 13:01

Aan de moeder van mijn vriend, voor al dat lekkers uit polen wat ze altijd bakt :Y) :love:

JennyMindTricks 8 January 2005 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
8| MIJN
:@ SHE'S MINE! :$

Berend 8 January 2005 13:10

Citaat:

:@ SHE'S MINE! :$
*rent hard met d'r heen*

JennyMindTricks 8 January 2005 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Berend
*rent hard met d'r heen*
*Mept jou keihard overeind* TSUH, niet fucken met mij ja :7

Suepahfly 8 January 2005 13:28

mun friendinnetjuh:love:

x-lizz-x 8 January 2005 14:55

Al de mensen die mij gesteund hebben :)
Zo zie je wie je echte vriendjes zijn.. Kusje en een bloemetje voor hun :*

Kampie 8 January 2005 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joycez11
niemand ik haat bloemen dus ik denk een bosje brandnetels aan alle uitslovers :] [ SIZE=3 ][ COLOR=red ][ FONT=courier new ]:yes: :yes: :yes:
zal ik ze ff voor je afsluiten?

[/SIZE][/COLOR][/FONT]

zo dan..

JennyMindTricks 8 January 2005 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
zal ik ze ff voor je afsluiten?

[/SIZE][/COLOR][/FONT]

zo dan..

:p :d

Amneris 8 January 2005 17:04

M'n mama, maar dat wil ik altijd :*

En mensen die mij helpen te ontwikkelen :love:

En mezelf omdat ik van bloemen houd :$

Alpha 10 January 2005 11:48

De moeder en oma van amanda ... omdat ze altijd zo aardig zijn :$

niemand 10 January 2005 16:57

Ik wil Erik een hele bos blommen wille geven :love:
omdat hij ook een hart van goud heeft en moet reageren op mijn pm :p

silverchair 10 January 2005 17:17

Citaat:

*Mept jou keihard overeind* TSUH, niet fucken met mij ja :7
Haha wat vet, dr wordt ruzie om me gemaakt :love:

Maareh bloemetje voor iedereen die ik lief vind, en dat weten diegene zelf welll :9

niemand 10 January 2005 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door silverchair

Maareh bloemetje voor iedereen die ik lief vind, en dat weten diegene zelf welll :9

dankje..

maarre van mij krijg je geen bloemetje :no:

maar een :aai:

silverchair 10 January 2005 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
dankje..

maarre van mij krijg je geen bloemetje :no:

maar een :aai:

wat heb ik noe weer gedaan? :(

Berend 10 January 2005 20:16

Citaat:

:no:

Atjeuh 10 January 2005 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
De moeder en oma van amanda ... omdat ze altijd zo aardig zijn :$
:d

uhmm... de oma van Niek want die hebt altijd lekkere pizza's :9

Stapper 10 January 2005 20:46

niemand van dit forum :]

Plankje 10 January 2005 20:59

me beste vriendin, welke er altijd voor mij is als ik t even moeilijk heb :love:

Kampie 10 January 2005 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
me beste vriendin, welke er altijd voor mij is als ik t even moeilijk heb :love:
HO MO

* wacht op reacties :p *

The6thgate 10 January 2005 21:53

goeie vriendin van me en cotn:p

Plankje 10 January 2005 22:00

Citaat:

HO MO

* wacht op reacties :p *

wacht ff ik volg t niet helemaal meer denk ik. Man + vrouw kan toch onmogelijk homo zijn? (homo = man + man of vrouw + vrouw)

niemand 10 January 2005 22:00

Citaat:

wat heb ik noe weer gedaan? :(
niks.. denk dat jij een knuffel leuker vin dan een blommetje hoor

Berend 10 January 2005 22:02

Citaat:

wacht ff ik volg t niet helemaal meer denk ik. Man + vrouw kan toch onmogelijk homo zijn? (homo = man + man of vrouw + vrouw)
Das sooo achterhaald man.

Kampie 10 January 2005 22:20

Citaat:

Begrijp je zelf wel wat je typt?

Dit staat er namelijk.

Mijn beste vriendin. Want die is er altijd als ik het zo moeilijk heb :love:

nou het is niet homo om een beste vriendin te hebben (heb er zelf ook 1) maar om dan te zeggen "Want die is er altijd als ik het zo moeilijk heb . :love: (slijmkwijlglij, ze helpt me zoeken met vriendjes en ik heb ze moeilijk met uitzoeken van makeup enzo.., slijmkwijlglij..)

Plankje 10 January 2005 22:33

Citaat:

Begrijp je zelf wel wat je typt?

Dit staat er namelijk.

Mijn beste vriendin. Want die is er altijd als ik het zo moeilijk heb :love:

nou het is niet homo om een beste vriendin te hebben (heb er zelf ook 1) maar om dan te zeggen "Want die is er altijd als ik het zo moeilijk heb . :love: (slijmkwijlglij, ze helpt me zoeken met vriendjes en ik heb ze moeilijk met uitzoeken van makeup enzo.., slijmkwijlglij..)

ik had het over even moeilijk waarmee ik wil zeggen dat ik altijd bij der terecht kan als ik niet zo lekker in me vel zit .n daar verdient ze best een bloemetje voor :)

Pruttelpot 10 January 2005 22:50

Ik wil Biffy wel een bloemetje geven, voornamelijk omdat ze altijd afgezeken word en da's lullig en dus verdient ze wel een bloemetje.

Alpha 11 January 2005 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Ik wil Biffy wel een bloemetje geven, voornamelijk omdat ze altijd afgezeken word en da's lullig en dus verdient ze wel een bloemetje.
mwaoh ... valt toch wel mee ...

AmbyPur 11 January 2005 11:10

Citaat:

dan geef ik jou een bloemetje omdat je lief bent voor biffy :love:

silverchair 11 January 2005 13:33

Citaat:

niks.. denk dat jij een knuffel leuker vin dan een blommetje hoor
Ik dacht een aai over de bol ;)
maareh knuffel is beter ja :9

TheGroovMaster 11 January 2005 13:41

alle mensen die getroffen zijn door de zeebeving :) verder niet echt iemand

Pruttelpot 11 January 2005 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
alle mensen die getroffen zijn door de zeebeving :) verder niet echt iemand
Zeebeving?

Grutjes, wat blijven die nederlanders toch een stelletje debiele mongolen.

Een zeebeving bestaat niet! Dat is onmogelijk! Het is een aardbeving onder zee die een tsunami veroorzaakte. Dat is geen zeebeving. Dat is iets wat verzonnen is door een debiele journalist die het woord tsunami niet kon schrijven.

annomeisje 11 January 2005 15:11

(*grijnz* die gasten zijn alles kwijt, wat zullen ze blij zijn met een bloemetje (geen huis en ook geen tafel waar ze kunnen staan)

Euhm... ik gun wel Ernst een bloemetje, omdat hij zich inzet voor een onmogelijk persoon.

Pruttelpot 11 January 2005 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door annomeisje
(*grijnz* die gasten zijn alles kwijt, wat zullen ze blij zijn met een bloemetje (geen huis en ook geen tafel waar ze kunnen staan)

Euhm... ik gun wel Ernst een bloemetje, omdat hij zich inzet voor een onmogelijk persoon.

Ach, onzin. Er zijn er een hele boel dood. Er is een hele boel schade. Maar wat blijkbaar niemand even zich lijkt te herinneren is dat elk jaar weer heel zuid oost azie onder water staat in het geren seizoen. T enige verschil is dat er nu een hele boel doden meer zijn. Qua voedsel endergelijken hebben ze meer dan genoeg. Alleen zijn er geen mogenlijkheden om het te verspreiden en da's het probleem, maar laat dat nou net het probleem zijn waar bv india en sri lanka al jaren mee te maken hebben. Thailand moet al helemaal neit zeiken. Daar zitten de toeristen alweer op het strand en is de wederopbouw alweer ruimschoots begonnen. Dat er zo nu en dan een lijk langsdrijft zijn ze daar ook wel gewend. Niet in zulke mate misschien, maar goed. Punt blijft dat het kut voor ze is, punt blijft ook dat die belachelijke hype die ze er in nederland van gemaakt hebben compleet buiten proporties is.

Pruttelpot 12 January 2005 11:27

Hehhehee, ik heb dit topic om zeep geholpen 8{

TheGroovMaster 12 January 2005 11:32

Citaat:

Het is een aardbeving onder zee die een tsunami veroorzaakte.
ff mierenneuken.... een tsunami kan ook onstaan zoo een aardverschuiving onderwater die niet is ontstaan door een aarbeving oid.

maar ik dacht met zeebeving laat het ff subtiel zeggen.... kweet ook wal dat het een tsunami is.... sukkeltje

Kampie 12 January 2005 11:40

Citaat:

Zeebeving?

Grutjes, wat blijven die nederlanders toch een stelletje debiele mongolen.

Een zeebeving bestaat niet! Dat is onmogelijk! Het is een aardbeving onder zee die een tsunami veroorzaakte. Dat is geen zeebeving. Dat is iets wat verzonnen is door een debiele journalist die het woord tsunami niet kon schrijven.

http://www.nozzman.nl/images/edities/300.gif

Pruttelpot 12 January 2005 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
ff mierenneuken.... een tsunami kan ook onstaan zoo een aardverschuiving onderwater die niet is ontstaan door een aarbeving oid.

maar ik dacht met zeebeving laat het ff subtiel zeggen.... kweet ook wal dat het een tsunami is.... sukkeltje

Een zeebeving is een niet bestaand woord sukkeltje.

Een aardverschuiving IS een aarbeving dombo. Ik weet niet of je het weet, maarem, aardbevingen worden veroorzaakt door verschuivingen van de aardkorst (inter-continentale plateau's heten die dingen geloofik) die over en onder elkaar doorschuiven.
Verder bestaan er ook nog dingen zoals aardverschuivingen waarbij bv de bovenkant van een berg naar beneden schuift. Alleen bestaat dit toevalig niet op de zeebodem aangezien dit fenomeen nomaal gesproken veroorzaakt word door dat de aarde te zwaarword door bv hevige regenval wat weer resulteerd in een alles verwoestende modderstroom. Onder zee gebeurd dit niet zoals je waarschijnlijk zelf ook wel kan beredeneren.

Echt hoor, je mag me best voor sukkel uitmaken, helemaal geen problemen mee, maar doe het dan wel met een goed punt en niet met compleet uit je duimverzonnen bullshit.

Kampie 12 January 2005 11:59

Citaat:

Een aardverschuiving IS een aarbeving dombo. Ik weet niet of je het weet, maarem, aardbevingen worden veroorzaakt door verschuivingen van de aardkorst (inter-continentale plateau's heten die dingen geloofik) die over en onder elkaar doorschuiven.
Verder bestaan er ook nog dingen zoals aardverschuivingen waarbij bv de bovenkant van een berg naar beneden schuift. Alleen bestaat dit toevalig niet op de zeebodem aangezien dit fenomeen nomaal gesproken veroorzaakt word door dat de aarde te zwaarword door bv hevige regenval wat weer resulteerd in een alles verwoestende modderstroom. Onder zee gebeurd dit niet zoals je waarschijnlijk zelf ook wel kan beredeneren.

Echt hoor, je mag me best voor sukkel uitmaken, helemaal geen problemen mee, maar doe het dan wel met een goed punt en niet met compleet uit je duimverzonnen bullshit.

zee·be·ving (de ~ (v.))
1 aardbeving waarvan het epicentrum op de bodem van de zee ligt

Heel jammer Prutteltje.. heel jammer.. en nu terug in je bedje.. mama kusje geven en rustig slapen gaan.. truste prutteltje :wave:

Femezz 12 January 2005 12:09

Ik geef er 1 aan Amber en Martijn, voor op een nieuw stekkie ;)

Kampie 12 January 2005 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Femezz
Ik geef er 1 aan Amber en Martijn, voor op een nieuw stekkie ;)
Dan verdubbel ik die.. *)

AmbyPur 12 January 2005 12:39

:love:

Kampie 12 January 2005 13:00

:love:˛

PFP 12 January 2005 13:17

Citaat:

zee·be·ving (de ~ (v.))

Heel jammer Prutteltje.. heel jammer.. en nu terug in je bedje.. mama kusje geven en rustig slapen gaan.. truste prutteltje :wave:

_0_ _0_ _0_ _0_ _0_

The6thgate 12 January 2005 13:40

Citaat:

http://images.fok.nl/s/schater.gif

Kampie 12 January 2005 14:39

prutteltje is plots stil :o

not-known 12 January 2005 14:49

Citaat:

prutteltje is plots stil :o
Moet je hm misschien een bloemetje geven?

silverchair 12 January 2005 18:01

Bloemetje voor Pruttelpot van mij ;)

kreej-z 12 January 2005 18:07

hmm, ik wil remco wel n bloemetje geven... omdat ik m al veel te lang niet gesproken heb :(

BaByMaN 12 January 2005 18:10

1 voor Danielle en 1 voor jessica :thumbsup:

niemand 12 January 2005 18:15

van mij krijgt pruttelpot geen bloemetje,

mijn bloemen zijn ook op trouwes

Kampie 12 January 2005 18:23

Citaat:

van mij krijgt pruttelpot geen bloemetje,

mijn bloemen zijn ook op trouwes

Dan krijg je van mij een hele bos.. kan jij ook weer uitdelen..

niemand 12 January 2005 18:29

Citaat:

Dan krijg je van mij een hele bos.. kan jij ook weer uitdelen..
:huh: sappie dankje makker :huh:

dan krijg jij de mooiste van me terug :love:
en verder geef ik der nog een aan Merel, Saartje :D niet dus,
ennnnnnn Krien...

de rest bewaar ik

Pakspul 12 January 2005 18:54

bloementjes zijn voor hippies :{

The6thgate 12 January 2005 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kreej-z
hmm, ik wil remco wel n bloemetje geven... omdat ik m al veel te lang niet gesproken heb :(
tnx:Y) ook bloemetje voor jou:p

appelshampoo 12 January 2005 19:17

Citaat:

goh, dan heeft die journalist een grote invloed, als het woord zeebeving nu al in de dikke van dale staat :z

TheGroovMaster 12 January 2005 20:30

Citaat:

Alleen bestaat dit toevalig niet op de zeebodem.....
Tsunami is een torenhoge oceaangolf die voortkomt uit een onderzeese aardbeving, een aardverschuiving of een vulkanische uitbarsting.

bron

Pruttelpot 13 January 2005 01:38

Citaat:

zee·be·ving (de ~ (v.))

Yeah, right, alsof de vandale zo correct is. De vandale staat vol met fouten hoor.

Een zeebeving blijft een bullshit woord. Dit woord insinueerd namelijk dat de zeebeeft. Nou, dat is ONZIN. Dat zul je zlef ookwel beseffen. Het blijft een aardbeving. Of deze nou onder los angeles is of midden op de oceaan, het blijft een aarbeving. Niks zeebeving, dat is een verzonnen bullshit woord.

Maarja, beetje logisch inzicht zit er tegenwoordig bij veel mensen niet meer in.

Overigens is het inderdaad een bestaand woord, maar het blijft een bullshit woord.

Zoek maar eens bijvoorbeeld het woord erfelijkheidsadvies op in de van dale. Staat bij: advies m.betr.t. het risico op
erfelijke afwijkingen

Wat voor dom schaap ben je dan als je daar nog in geloofd? Ook in de nederlandse taal blijft blijft logisch nadenken iets wat je wel even meot doen. Helaas kunnen veel mensen dat blijkbaar alleen niet.

Ik blijf bij mn punt: Zeebeving is een bullshit woord. En stel, al zou het wel bestaan, dan zijne r alsnog geen slachtoffers van de zeebeving. Er zijn slachtoffers van de tsunami die eruit voortkwam.

Dumme schapen :)

The6thgate 13 January 2005 07:18

kom je hier nou echt alleen maar terug om te rellen?:wave:

Tyskie 13 January 2005 07:34

En dan dure woorden gebruiken, maar ze wel fout spellen... Beetje jammer..

Overigens, zo zijn er zoveel woorden, die misschien wel iets insinueren als je op de letterlijke betekenis van de losse componenten afgaat, maar bij elkaar heeft het woord een andere betekenis... Het woord bestaat, dus daarmee is het een goed en fatsoenlijk woord.

En anders ontwikkel je toch lekker zelf een eigen taal? 8) :loser:

Pakspul 13 January 2005 07:46

Citaat:

Yeah, right, alsof de vandale zo correct is. De vandale staat vol met fouten hoor.
Nee jou nederlands is perfect :z

LexS 13 January 2005 07:52

jouw:+

Pakspul 13 January 2005 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LexS
jouw:+
ik zeg ook niet dat mijn nederlands perfect is dat is belabbert dat weet ik zelf ook wel :z

kreej-z 13 January 2005 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
ik zeg ook niet dat mijn nederlands perfect is dat is belabbert dat weet ik zelf ook wel :z
je geeft t in ieder geval zelf toe ;)

The6thgate 13 January 2005 10:19

een vriendin van me hier @ stage voor n leuke kaart8-)

K@rima! 13 January 2005 10:53

Wat een geslijm over en weer... :+
Maar ik zou Brad Pitt wel een bloemetje geven hoor.. :9

PFP 13 January 2005 13:01

jaja, onze pruttelpot is weer goed op weg om stumper van t jaar 2005 te worden

Pruttelpot 13 January 2005 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
jaja, onze pruttelpot is weer goed op weg om stumper van t jaar 2005 te worden
Ghehe, ik ben geloofik wel de enige nog die nog zelf kan nadenken hier in plaats van maar achter de rest aan te lopen.

Jij bijvoorbeeld lijkt me typisch iemand die de gaskraan open zou zetten als hem dat gevraagd word.
Zegmaar het type conducteur.

Pruttelpot 13 January 2005 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
kom je hier nou echt alleen maar terug om te rellen?:wave:
Ps: Ja :)

Pruttelpot 13 January 2005 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Nee jou nederlands is perfect :z
Ik heb nooit gezegd dat mijn nederlands perfect is. En al helemaal niet op een forum als ik om 5 uur snachts een berichtje ga zitten tikken. Maar van de vandale mag je dat wel verwachten he.

Tyskie 13 January 2005 14:25

die vandale van tegenwoordig ook he.. het zijn net voetbalsupporters, maken alles kapot!

Kampie 13 January 2005 15:25

Citaat:

Een zeebeving blijft een bullshit woord. Dit woord insinueerd namelijk dat de zeebeeft. Nou, dat is ONZIN. Dat zul je zlef ookwel beseffen. Het blijft een aardbeving. Of deze nou onder los angeles is of midden op de oceaan, het blijft een aarbeving. Niks zeebeving, dat is een verzonnen bullshit woord.

Maarja, beetje logisch inzicht zit er tegenwoordig bij veel mensen niet meer in.

Overigens is het inderdaad een bestaand woord, maar het blijft een bullshit woord.

Zoek maar eens bijvoorbeeld het woord erfelijkheidsadvies op in de van dale. Staat bij: advies m.betr.t. het risico op
erfelijke afwijkingen

Wat voor dom schaap ben je dan als je daar nog in geloofd? Ook in de nederlandse taal blijft blijft logisch nadenken iets wat je wel even meot doen. Helaas kunnen veel mensen dat blijkbaar alleen niet.

Ik blijf bij mn punt: Zeebeving is een bullshit woord. En stel, al zou het wel bestaan, dan zijne r alsnog geen slachtoffers van de zeebeving. Er zijn slachtoffers van de tsunami die eruit voortkwam.

Dumme schapen :)

En wanneer komt "de Van Dale, Pruttelpot Edition™" uit?
Eind 2005 verwacht ik hem wel. Lang leve de Nederlandse taal. Je kan er van maken wat je wil.

Heel Nederland gebruikt het woord zeebeving en jij wil dan ff roepen dat het niet bestaat :?

Nogmaals trusten Prutteltje :wave:

PFP 13 January 2005 15:41

Citaat:

Ghehe, ik ben geloofik wel de enige nog die nog zelf kan nadenken hier in plaats van maar achter de rest aan te lopen.

Jij bijvoorbeeld lijkt me typisch iemand die de gaskraan open zou zetten als hem dat gevraagd word.
Zegmaar het type conducteur.

Praat geen poep

Pruttelpot 13 January 2005 15:50

Citaat:

En wanneer komt "de Van Dale, Pruttelpot Edition™" uit?
Eind 2005 verwacht ik hem wel. Lang leve de Nederlandse taal. Je kan er van maken wat je wil.

Heel Nederland gebruikt het woord zeebeving en jij wil dan ff roepen dat het niet bestaat :?

Nogmaals trusten Prutteltje :wave:

Blijkbaar denkt de helft van de bevolking niet na dus.

Ok, laat ik het dan even heel logisch uitschrijven voor je met een vergelijkingkje erbij.

Men roept dat azie getroffen is door een zeebeving. Nou, dat is zowiezo al bullshit. Maar goed. Laten we dan maar even aannemen dat dat woord dan wel bestaat. Dan is azie alsnog neit getroffen door een zeebeving. Die aardbeving zelf heeft namelijk nouwelijks schade aangericht. Waar ze wel door zijn getroffen is door de Tsunami. Niet door de zeebeving. Om te zeggen dat ze door de zeebeving zijn getroffen is net zoiets als zeggen dat Theo van Gogh is doodgeschoten door Smith en Wesson. En ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat dat neit helemaal klopt aight.

En inderdaad. Ik blijf erbij dat eht woord zeebeving een bullshit woord is. De zee beeft niet. Punt.

PFP 13 January 2005 15:53

Citaat:

Ok, laat ik het dan even heel logisch uitschrijven voor je met een vergelijkingkje erbij.

Men roept dat azie getroffen is door een zeebeving. Nou, dat is zowiezo al bullshit. Maar goed. Laten we dan maar even aannemen dat dat woord dan wel bestaat. Dan is azie alsnog neit getroffen door een zeebeving. Die aardbeving zelf heeft namelijk nouwelijks schade aangericht. Waar ze wel door zijn getroffen is door de Tsunami. Niet door de zeebeving. Om te zeggen dat ze door de zeebeving zijn getroffen is net zoiets als zeggen dat Theo van Gogh is doodgeschoten door Smith en Wesson. En ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat dat neit helemaal klopt aight.

En inderdaad. Ik blijf erbij dat eht woord zeebeving een bullshit woord is. De zee beeft niet. Punt.

Jij hebt echt geen leven heh, er valt hier niets te winnen

Pruttelpot 13 January 2005 15:57

Citaat:

Jij hebt echt geen leven heh, er valt hier niets te winnen
Ik hoef ook niks te winnen hoor. Ik vind het gewoon leuk om domme lulletjes als jij voor je schenen te schoppen :)

Ar-Tuur 13 January 2005 15:58

Citaat:

Wat voor dom schaap ben je dan als je daar nog in geloofd? Ook in de nederlandse taal blijft blijft logisch nadenken iets wat je wel even meot doen.
Wat een ironie dat je dan een kapitale fout maakt in deze twee zinnen. Werkwoordspelling is een en al logisch nadenken en dus is 'geloofd' een stuk dommer dan een discussie over zeebeving dan wel aardbeving. :*

PFP 13 January 2005 16:00

Citaat:

Ik hoef ook niks te winnen hoor. Ik vind het gewoon leuk om domme lulletjes als jij voor je schenen te schoppen :)
je komt anders aardig gefrustreerd over, nogal triest

Pruttelpot 13 January 2005 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Wat een ironie dat je dan een kapitale fout maakt in deze twee zinnen. Werkwoordspelling is een en al logisch nadenken en dus is 'geloofd' een stuk dommer dan een discussie over zeebeving dan wel aardbeving. :*
Ik heb nooit beweerd dat ik foutloos typte hoor. Ga ik ook helemaal geen moeite voor doen op een forum. Ik denk wel logisch, en dat is een stukje belangerijker lijkt me :)

PFP 13 January 2005 16:02

Citaat:

Ik heb nooit beweerd dat ik foutloos typte hoor. Ga ik ook helemaal geen moeite voor doen op een forum. Ik denk wel logisch, en dat is een stukje belangerijker lijkt me :)
labiel wrak

Kampie 13 January 2005 16:04

Citaat:

Ze zijn getroffen door een zeebeving.. een gevolg van die beving is de tsunamie.. en die heeft slachtoffers gemaakt..

Maar klaar dan bestaat de zeebeving niet.. ook goed.. dan krijg jij van mij een eilandje en dan gun ik jou een zeebeving. Kan jou dan toch niets gebeuren. Het bestaat tenslotte niet..

Als een zeebeving niet bestaat dan bestaat een aardbeving ook niet.. De aarde beeft namelijk niet. De aarde verschuift. Daardoor gaan de kastjes aan de muur beven. Zullen we het dan maar kastjes-aan-de-muur-beving noemen?

Maar prutteltje even voor de duidelijkheid. Je hebt niet te vinden of een woord bestaat. Een woord bestaat, of jij nu vindt of niet.

Jij bent gewoon dom Pruttel. En dat is niet eens een mening. Zelfs dat is al een reeds bewezen feit!

Pruttelpot 13 January 2005 16:31

Citaat:

Jij bent gewoon dom Pruttel. En dat is niet eens een mening. Zelfs dat is al een reeds bewezen feit!

Ghehehe, kijk, eindelijk de eerste debiele nozem die eens recht ervooruit komt :)

Ik denk overigens neit dat ik dom ben, ik denk dat ik logisch nadenken kan. En dat is een gave die vele van jullie blijkbaar niet hebben. Ook best. Maar t is grappig dat je dat meestal ook gelijk ziet aan de inkomsten van een bepaald persoon :).

Overigens is een aardbeving wel degelijk een beving. De verschuiving gaat namelijk niet geleidelijk maar met schokken, en schokken is beven.

Een zeebeving blijft een bullshit woord. Maar als je dat serieus neit kan begrijpen, dan moet je wel heel dom zijn. Maarja. Dat is het niveau hier. En nu ga ik nuttige dingen doen :) Ajuus :P

Pruttelpot 13 January 2005 16:33

Ps:

Citaat:

Ze zijn getroffen door een zeebeving.. een gevolg van die beving is de tsunamie.. en die heeft slachtoffers gemaakt..
Theo van Gogh is getroffen door een kogel. Een gevolg van de de gieterij. En de kogel heeft een slachtoffer gemaakt. Niet Mohammed B zn triggerfinger.

Zo redeneer jij blijkbaar :) Well, okay.

bootje 13 January 2005 16:37

:rolleyes:

Kampie 13 January 2005 17:00

Citaat:

Ghehehe, kijk, eindelijk de eerste debiele nozem die eens recht ervooruit komt :)

Ik denk overigens neit dat ik dom ben, ik denk dat ik logisch nadenken kan. En dat is een gave die vele van jullie blijkbaar niet hebben. Ook best. Maar t is grappig dat je dat meestal ook gelijk ziet aan de inkomsten van een bepaald persoon :).

Overigens is een aardbeving wel degelijk een beving. De verschuiving gaat namelijk niet geleidelijk maar met schokken, en schokken is beven.

Een zeebeving blijft een bullshit woord. Maar als je dat serieus neit kan begrijpen, dan moet je wel heel dom zijn. Maarja. Dat is het niveau hier. En nu ga ik nuttige dingen doen :) Ajuus :P

Koelkast de 2e _0_ jongen.. jij wordt hier ooit nog beheerder _0_

Dus het gene wat je hier op het forum neerzet bepaald je salaris later? (sorry dat was even logisch nadenken)

Gevalletje zeebeving heeft niets te maken met logisch denken. Het is een kutwoord, ok! Maar dat betekend niet dat het woord niet bestaat. Ik vind jou ook een kutkind, maar dat betekend toch ook niet dat jij niet bestaat?

Uw salaris is hiermee zeker 50% gedaalt!

Je mag mij dan dom vinden, maar mijn weekloon is hoger dan jouw maandloon (gezien jouw dom gedrag en mij hoge weekloon).

Oh ja Pruttel: zeebeving, zeebeving, zeebeving, zeebeving, zeebeving, zeebeving

Cool huh?

PFP 13 January 2005 17:15

Citaat:

Koelkast de 2e _0_ jongen.. jij wordt hier ooit nog beheerder _0_

Dus het gene wat je hier op het forum neerzet bepaald je salaris later? (sorry dat was even logisch nadenken)

Gevalletje zeebeving heeft niets te maken met logisch denken. Het is een kutwoord, ok! Maar dat betekend niet dat het woord niet bestaat. Ik vind jou ook een kutkind, maar dat betekend toch ook niet dat jij niet bestaat?

Uw salaris is hiermee zeker 50% gedaalt!

Je mag mij dan dom vinden, maar mijn weekloon is hoger dan jouw maandloon (gezien jouw dom gedrag en mij hoge weekloon).

Oh ja Pruttel: zeebeving, zeebeving, zeebeving, zeebeving, zeebeving, zeebeving

Cool huh?

laat hem toch, ik ken een aap in artis die slimmer is dan pruttelpot

frox 13 January 2005 17:15

bloemetje voor COTN die kan wel wat steun gebruiken :)

http://www.heerenvanh7.nl/smilies/bloem.gif

JennyMindTricks 13 January 2005 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
bloemetje voor COTN die kan wel wat steun gebruiken :)

http://www.heerenvanh7.nl/smilies/bloem.gif

Super bedankt lieverd!! :*

silverchair 13 January 2005 19:58

Te mooi deze discussie :d

Bloempje voor Didi omdat ik bij dr terecht kon met mn verhalen vanmiddag :)

Pruttelpot 13 January 2005 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Ik lig hier echt in een deuk met pruttelpot :D :D :D
Hehehe, lol :) Dat is ook de bedoeling :)
|Ik lig in een scheur als ik zie hoe ontzettend serieus jullie de meeste bullshit die ik uitspuw nemen. K vinnet geniaal vermaak dit.

Over mn studie. Ik deed Bedrijfskundige Informatica. Maar daar ben ik nu mee gestopt. Morgen solicitatie gesprek voor werk op een helpdesk (mcse). In september beginnen met wat anders. Ik zit te denken aan sociaal juridische dienstverlening.

Hej kampie. Ben jij toevallig neit conducteur? K kwam laatst namelijk iemand tegen die echt precies op jou leek. Of in iedergeval volgens dezelfde denkwijze leefde. Ik had namelijk de foto van mn OV afgehaald (t was 30 december) omdat ik die op mn nieuwe ov wou hebben (had ff geen kleingeld voor de fotohokjes) en die conducteur vond maar dat het ov dan niet geldig was terwijl ik de nieuwe ov ernaast had met foto en alles. De conducteur vond vervolgens dat eht ov neit geldig was want regels zijn nou eenmaal regels. Toen ik zij dat ik hem op een kampbeul vond lijken want die vonden ook dat het de regels waren werd ie boos. Erg grappig. Dat wel. Maargoed. K vind dat mensen eens wat meer zelf moeten gaan nadenken. Gebeurd te weinig tegenwoordig lijkt het wel.

Tyskie 13 January 2005 20:29

Als ik jou zo zie posten, zou ik vooral dat laatste volledig willen beamen.

Pruttelpot 13 January 2005 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Als ik jou zo zie posten, zou ik vooral dat laatste volledig willen beamen.
Hehehhe, ik lul dan wel de meest grote bullshit zo nu en dan, maar t is tenminste wel origineel :D

Stevie 13 January 2005 20:31

ja ik zou er ook trots op wezen

Tyskie 13 January 2005 20:31

Citaat:

Hehehhe, ik lul dan wel de meest grote bullshit zo nu en dan, maar t is tenminste wel origineel :D
Absoluut, de himalaya naakt beklimmen is ook origineel... dus..

Pruttelpot 13 January 2005 20:32

Citaat:

Hm, virtuele bullshit is toch echt wat anders.

Stevie 13 January 2005 20:32

Citaat:

als ie dat zou doen zou ik nog wel respect voor em hebben :z

Pruttelpot 13 January 2005 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
als ie dat zou doen zou ik nog wel respect voor em hebben :z
Nouhja. Het zou een beetje vreemd zijn. De himalaya is geen berg maar een bergketen net als de alpen zegmaar maar dan groter. Dus hoe kan je nou in godsnaam de himalaye beklimmen? Elke bergtop doen ofzo?

Stevie 13 January 2005 20:45

Citaat:

Nouhja. Het zou een beetje vreemd zijn. De himalaya is geen berg maar een bergketen net als de alpen zegmaar maar dan groter. Dus hoe kan je nou in godsnaam de himalaye beklimmen? Elke bergtop doen ofzo?
daar heb je vast 10 minuten over nagedacht?

PFP 13 January 2005 20:46

Citaat:

tering wat ben jij een mongool

Stevie 13 January 2005 20:49

Citaat:

tering wat ben jij een mongool
wedden dat hij op mijn post gaat replien: die post stond er nog geen 10 minuten _0_

Pakspul 13 January 2005 20:55

Citaat:

Er zijn al zooooveeeeel idiooten geweest die zeiden dat zeebeving geen bestaat woord was dus orgineel was het ook weer niet :Z

Pruttelpot 13 January 2005 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
wedden dat hij op mijn post gaat replien: die post stond er nog geen 10 minuten _0_
Nee hoor, ik laat je graag in de waan waarin je wilt verkeren :P

Stevie 13 January 2005 21:03

Citaat:

Nee hoor, ik laat je graag in de waan waarin je wilt verkeren :P
sorry ik was vergeten dat jij alle wijsheid in pacht heb

Headliner 13 January 2005 21:53

1 Bijlage(en)
Citaat:

AmbyPur 13 January 2005 22:22

visje visje hap hap hap

Kampie 13 January 2005 22:31

Citaat:

Hehehe, lol :) Dat is ook de bedoeling :)
|Ik lig in een scheur als ik zie hoe ontzettend serieus jullie de meeste bullshit die ik uitspuw nemen. K vinnet geniaal vermaak dit.

Over mn studie. Ik deed Bedrijfskundige Informatica. Maar daar ben ik nu mee gestopt. Morgen solicitatie gesprek voor werk op een helpdesk (mcse). In september beginnen met wat anders. Ik zit te denken aan sociaal juridische dienstverlening.

Hej kampie. Ben jij toevallig neit conducteur? K kwam laatst namelijk iemand tegen die echt precies op jou leek. Of in iedergeval volgens dezelfde denkwijze leefde. Ik had namelijk de foto van mn OV afgehaald (t was 30 december) omdat ik die op mn nieuwe ov wou hebben (had ff geen kleingeld voor de fotohokjes) en die conducteur vond maar dat het ov dan niet geldig was terwijl ik de nieuwe ov ernaast had met foto en alles. De conducteur vond vervolgens dat eht ov neit geldig was want regels zijn nou eenmaal regels. Toen ik zij dat ik hem op een kampbeul vond lijken want die vonden ook dat het de regels waren werd ie boos. Erg grappig. Dat wel. Maargoed. K vind dat mensen eens wat meer zelf moeten gaan nadenken. Gebeurd te weinig tegenwoordig lijkt het wel.

Het enige wat ik wil zeggen: Geen geld voor een fotohokje :D:'(:D http://images.fok.nl/s/schater.gif

TheGroovMaster 14 January 2005 00:09

dus dat was een mooi bloementje van 3 pagina's lang :p

euhhm.... voor roos :)

The6thgate 14 January 2005 07:39

ah tyf op naar n ander topic ofzo:z

Banshee 14 January 2005 15:45

ff on topic: ik zou wel een bloemetje naar janneke wietske en heiline willen sturen, onmdat t gewoon toffe meiden zijn en naar Cotn, omdat ik t zielig vind voor haar O-)

PFP 17 January 2005 21:14

Ik wil een bloemetje geven aan de meneer die het gas aansluitingsding heeft gemaakt

K@rima! 17 January 2005 21:16

PFP, verveel jij je:| ...

PFP 17 January 2005 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
PFP, verveel jij je:| ...
en aan jou omdat je altijd voor iedereen klaar staat 8-) :z

K@rima! 17 January 2005 21:19

Ja dus:{

PFP 17 January 2005 21:20

:'( en aan mn hond omdat hij altijd zo lief is

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:09.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.