![]() |
Waar ben jij geweest dit weekend? (deel II)
Nou, het is nog geen weekend, maar iig dit topic hoort hier wel thuis! :7
Waar ben jij uitgeweest ? (dit weekend?) |
ik ga dit weekend uit in Alkmaar :z
|
Re: Waar ben jij geweest dit weekend? (deel II)
Deventer :]
|
Vanavond na terugkomst uit de Achterhoek gaan we stappen in Aachen (Starfish :yes: )
|
Vorig weekend -> Bermuda Ter Apel :d
|
Vorige week in de Achterhoek Arena geweest :+
|
Gister Bermuda in Ter Apel - Piratenavond :7
Vanavond Bermuda Ter Apel - DJ Jean :) (waarschijnlijk) |
de docter
zwolle :z |
Alkmaar :7
|
gister eerst naar Exzara ff chillen en smoken (shop) en daarna nog ff concertje getjekt.. :thumbsup: dit heb trouwens allemaal 's middags gedaan :d
|
Starfish in Aachen.. Tot 4 uur maar, want ik moet vandaag leren :(
|
kroegje in boxtel :+
|
2 weken terug was ik in Leiden
Eerst Incasa omdat daar een DJ draaide die ik kende, maar omdat het zo leeg bleef zijn we naar een breezer tent de Nexus gegaan (waar ik nog om legitimatie werd gevraagd, sukkels). Was niet zo een leuk weekendje. Ik was ook de BOB 1 week terug (dus afgelopen zaterdag :+) naar Lunenburg in loosbroek (braband). Het was erg leuk totdat ze hardcore hardstyle gingen draaien, we zijn zo rond half 4 weggegaan. Werd ik ff door een lelijk 24e jarige meid versiert :kots: ze begreep gewoon niet dat ik haar niet wilde :no: Ik was weer de BOB. AS zaterdag ben ik niet meer de BOB, dan ga ik lekker naar de tering :D al me schade ff inhalen :$ |
Citaat:
afgelopen donderdag naar a'dam geweest (concertje) afgelopen vrijdag naar lisse geweest in magnifiosi, wat een volk komt daar zeg (maar wel veel bier en gratis, stond op gastenlijst van een bandje, altijd leuk!) afgelopen zaterdag naar a'dam geweest en hapje gegeten en filmpje gekeken |
waarschijnlijk naar rotterdam nar hollywood
|
DJ Galaga :thumbsup: Heeft heerlijk gemixt :)
|
M@W
|
club 23, viel tegen, slechte dj en ze wisten de prijzen wel voor de drank :{
|
de Vierspan 8)
|
Citaat:
|
Uhmm vorige week vjaardag gehad. Gistere feestje van voetbal en toen nog ff na de plaatselijke kroeg. Zometeen Starlight - Nijkerkerveen
|
De kring (Oude Bareel). 't Was wel coewl :yes:. Alleen jammer dat je op een gegeven moment niet meer binnen of buiten kon.
In totaal 5.50 euro uitgegeven. En deze keer heb ik alles zelf betaald O-) . |
Versuzzzz 8) Maar was niet zoveel aan eigenlijk, maar ik was ook Bob 8)
|
Ik was ook Bob, en geweest naar de Achterhoek Arena :)
|
teejaat :d
|
Sixties Nacht Emmen.. :7
koeliejoelie :7 |
Citaat:
|
Vrijdag naar de kamasutra beurs gegaan dat was erg leuk en geil :D
euhm ff dneken, en zaterdag naar de Lichtfabriek in Haarlem (waarderpolder) gegaan naar een 80's party. Was erg leuk maar weet der niet zo heel veel meer van, was knetter lam :Y) geen bob deze keer :$ Foto's van zaterdag |
Nightlive. ging weer aardig los in de kerk met Class-x:7
|
70's & 80's night met Gruppo Sportivo, in het bolwerk samen met paps :Y)
|
vandaag carnaval gevierd in de orangerie, de cuba en de silva :9
|
Vrijdag de meeting :z In de Rokin lekker poolen, en in de Irish pub tegenover wat drinken. Toen in haarlem naar de Studio verder gedronken.
Zatredag naar de Paradiso voor Relax! Ik heb ff met Boris gepraat (yeay:p) en heb barbera van MTV gezien en de zangeres van Krezip (geen id hoe die heet) en Flip van de Trip ook nog gezien. Was 1 popi jopi bende daarzo :thumbsup: was erg leuk! Zondag een wedstrijd, die gewoon helemaal kut ging! |
in de stad carnavallen. ben even binnen geweest bij cest la vie en verder alleen maar op straat
|
Citaat:
|
Kothman, Oldenzaal :z
|
Tramps @ Alkmaar.
wat een nachie weer joh :7 |
De kromme toeter maar weer :z
|
het ECS.... eindhovense studenten corps.... we hadden daar een zaal gehuurd met Studenten Zwemmen Nederland
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gisteren in cafe studio geweest in haarlem. was leuk maar was vroeg weg omdat me maten moesten werken :{
|
Vandaag niet.. [want 'k zou nu eigenlijk in Spanje zitten :(]
MaarJa, misschien morgen FF naar de Schuur als mn Schatje moet werken :love: |
Tot 3 uur in t stadje rondgehangen en daarna F1 zitten kijken :z ben op zich best moe 8)
|
eindhoven zoals gewoonlijk..
|
Naar Huis vanaaf :yes:
|
ik hoop dat ik me over een paar uurtjes weer eens lekker voel (dwz: niet meer grieperig, verkouden enz blaaa blaaa blaaaaaaa) En dat ik dan lekker door dit takkkke weer naar de stad kan fietsen naar me kroegie toe :) :(
|
Stoba in Echt:p
kennen daar redelijk wat mensen dus gaan we af en toe eens naar noord limburg. alleen niet zo fijn om de laatste trein terug te missen |
Echt is toch geen Noord-Limburg man :) Dat ligt nog onder Roermond :o
|
remunj
|
Citaat:
vannacht in de cest la vie en meta geweest |
Zaterdag was ik in de Calypso in Rotterdam. Was ik nog nooit geweest maar was zeker leuk :thumbsup: . Daarna nog in een of andere kroeg beland waar ze tegen 7 uur nog clubmuziek draaiden, was wel grappig, maar iets te eentonige muziek voor mij om het lang uit te houden.
|
Geinig, volgens mij ben ik daar wel eens geweest. Ligt dat niet gewoon aan een 'drukke' straat? Tram 5 vanaf de Erasmusbrug naar Rotterdam CS rijdt er langs als het goed is toch? :)
|
Citaat:
|
Afg zaterdag eens naar de Silva in Den Bosch geweest.
|
Ik heb net even een terras gepikt op één of andere markt in Den Bosch 8)
|
Citaat:
En ik ben afgelopen weekend zoals gewoonlijk weer naar ehv geweest. |
Citaat:
|
Remunj is gewoon Noord hoor ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echt licht toch bij bij st. odilienberg/stevensweert? en dat nog voorbij? of hoe zat dat nou ? 8) (ik woon er al 10jr niet meer:p)
dat ligt idd onder roermond nog :p |
Ja, daar licht het :z 8{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
8-) 2 uur pakte ik het treintje weer naar huis! Bestaat de mogelijkheid dan nog?!
|
Hmm.. twee uur. Kan goed, ik was om half 1 klaar @ uvt en iets later heb ik de trein dan ook gepakt.
|
dit weekend ben k niet uitgeweest.. moest werken...
donderdag ga k naar s'hertogenbosch (de cuba), vrijdag naar s'hertogenbosch (de skihut), en zaterdag doe eens een gokje... ook naar s'hertogenbosch (naar d'n oetel de gompie de cuba of de skihut |
Citaat:
|
zaterdagavond, laatste avond van de ster
|
Citaat:
:+ben zaterdag in de cest la vie en 2 heren geweest maar het was dit keer niet echt geweldig |
ik zou zaterdag naar jeronimus gaan, maar had geen geld ivm kappote pinpas :{
|
Citaat:
|
Citaat:
oja jij vroeg ook nog ofdat ik mee ging, maar toen had ik ook nog steeds geen geld 8) |
Zaterdagnacht naar Estupendo Plaza geweest in Zoetermeer (voorheen Chaos, daarvoor Mauritius, steeds nieuwe eigenaar, nieuwe naam :rolleyes: ). Heel leuke tent, was weer gezellig :).
|
Gisteren naar Back2School geweest in Tropicana
Kwa ligging superlocatie, alleen zo ontzettend benauwd daar...niet normaal. |
En verder is daar beneden waar je binnen komt die vloer tering glad, kleine op en afstapjes waar je je bek over breekt, en die draai trap wil ook altijd goed glijden....
In die tweede zaal kan je dan nog een beetje in het raam zitten, daar is het altijd wel lekker. |
7 mei is er een kick feessie Arie, in het Maasgebouw
Oldschool Classics met DJ Rob..8-) |
naar feesie vlakbij bobby snacks. allemaal onbekenden op 2 na, was toch wel leuk feesie :7
|
Joh, Maasgebouw is wel kicke lokatie dan.
En 2 weken later dan Nightmare Outdoor lekker op het strand van de Hoek |
Zaterdag na de Starlight in Nijkerkerveen geweest, Maandag naar Dieka in Markelo geweest.. Allebei de dagen weer goed schrik gehad :)
|
Zondag naar Olde Beth in Wehl ofzo geweest :o BOERUUUH :Y) :7
|
Vrijdag naar De Beurs in Rotterdam geweest... :Y) was gezellig.
En nog even aan het eind van de avond met ons gare hoofd in de kleine Skihut, maar daar wilde ik na een kwartier weer weg, want het was klote 8), dus dat was een kort bezoekje. |
cest la vie, zoals elke week weer:p was erg gezellig
|
PJGU in woudenberg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet uitgeweest :no: :(
|
the paradise party!!
en het was ZALIG!! :thumbsup: |
Citaat:
De wannabe-corpsballen 8) ? |
De Stulp Renesse :thumbsup:
|
Citaat:
Nou waren wij ook maar met z'n drieeën dus dan let je al veel meer op de omgeving. |
TuTu Tango, Mambo Beach. 8-)
|
euhm, eens opzoeken, in utrecht iig,
gegeten bij: Eetlocatie Mr. Jacks Voorstraat 61 erg lekkere pizza's hbben ze daar vind ik uit gegaan: Feestlocatie Studentenvereniging Véritas Kromme Nieuwegracht 54 foto's staan op me foto album :) |
Afgelopen zaterdag ben ik in Bays geweest :) Was er al zo'n 2 jaar niet geweest. De gemiddelde leeftijd ligt dan ook niet echt hoog, en ik ben zelfs nog versierd :9 ach ja, het was wel gezellig!
|
alkmaar, miepen voor t oprapen, maar wordt t weer verkloot door iemand die ik niet mag oprapen 8| 8)
|
lunenburg
|
ohja, geen tramps maar joeys en een tent die de nieuwe bascule moet voorstellen :D
|
Citaat:
|
Naja
Naja ik heb niet veel gedaan !
Maar ben gisteren wezen zwemmen met een vriendin van mij !!! En vandaag komen vrienden van mijn moeder langs met een lief klein kindje is dus ook leuk !!!1 groetjes ! Hilde |
Citaat:
|
G-Spott O-)
|
Ik was vrijdag weer in Estupendo... maar het was een beetje gaar, te jonge mensen. Voortaan alleen nog op zaterdag daarheen.
Gisteren hadden we met ong. 25 man een BBQ feestje in Gonzales (ook Zoetermeer), dat was dan wel weer geslaagd. |
Zaterdag weer naar de Achterhoek Arena geweest (zonder Arthur :() en was wel lachuh. 's Nachts nog onze groene vingers gebruikt om de tuin van een onbekende Ulftenaar op de vleuren :+.
|
stoba in Echt. pavo draaide er. was int begin btje saai, maar later ging ie over op hardcore:7 was wel beter
|
Van de afgelopen tijd weet ik het niet allemaal meer :z
gisteren in ieder geval naar Club Chillers in Oosterhout :) Ik vond het wel gaaf. Ook nog naar wat andere tenten in de buurt geweest, maar in Chillers draaiden ze echt sterk :thumbsup: |
cafe feel good :9
|
Vrijdag gewoon in de stad, maar omdat ik gisteren vroeg op moest lag ik om 12 uur al in bed :o En tot nu geslapen :$
|
feel good en berries. jalala
|
de docter
|
miller, playerz, bar 2 alex
|
4 jaargetijden
|
Club the Jam in Utrecht en Achterhoek Arena te Dinxperlo :)
|
Citaat:
|
Strandopening:p
|
de Hout :(
|
Citaat:
Van 1 tot 5 naar de Peppermill geweest :'( Toch raar, 5 jaar geleden was je de jongste ongeveer en nu bijna de oudste. Wel grappig op zich, maar bij gebrek aan beter (lees: niemand wilde rijden). Nu alweer helemaal op :7:O |
ach jaa...
gister: Joeys en 5th "blhheeh" Element op het Waagplatz. Was wel gezellig, cocktailtjes :9 |
Tot 5 uur in de Mondial in Beek 8-) Na de kantine van Groene Ster waar we ff indronken bijzonder geslaagd :yes:
|
Eerst indrinken op school, gratis bier van de leraren gekregen, daarna gingen we ff iets eten, toen terrasje gepakt, daarna naar ludiek, daar was het saai dus naar de legend, ook saai, en toen zijn we om 5 voor 2 naar de peanuts gegaan en daar de rest van de van de nacht gebleven :+
|
Zaterdag hele dag na Rotterdam toe...en later denk ergens in Rotterdam leuk kroegje zoeken, en Zondag heb ik een Feessie...heb er alleen geen zin in:(
|
Den draai, een jeugdhuis in Destelbergen. Was best wel gezellig...
|
Cellekesparty :p :+
|
pfoe, foute kroegentocht gehad..en toch wel beetje lam nu
es ff denken in zwolle: de belgische keizer, het zwolsch café , de blauwe vinger, het vliegende paard, Timeless, de docter, en nog eentje waar ik de naam niet meer van weet |
vrijdag alleen ff in de alla
gister eerst op het strand (in tpaviljoen)wat net is aangelegd wat erg relaxt is en daarna cest la vie |
Naar een feest in Hillegom.. Met george baker, manuela kemp en eentje van loïs lane en men2b:+
gelukkig ook nog normale muziekO-) |
Citaat:
|
Gister op mijn werk gezeten tot een uurtje of 3.
|
'T hof van Holland
Apres skiclub Lalalaa vrijdagavond, was alleen een beetje dood |
vrijdag avond naar daklozenparty geweest *)
|
New York dus... :z
|
Citaat:
|
vrijdag examenfeest in hof van holland, daarna lalala en apresski alleen daar was t niet zoveel aan
zaterdag bij 2 examenfeestjes geweest |
Yes ik ga binnenkort (zaterdag 30 juli 2005) na een super feest:yes: ...Dominator heet het en is een hardcore feest met een SUPER line-up...is alleen wel SUPER duur:') 45 euro per persoon...maarja voor die line-up is dat wel te doen:)
hier voor degene met interesse: http://partyflock.nl/party/39890.html word echt gaaf:yes: |
Ik ben afgelopen weekend lekker weer naar de 3 gezusters geweest in de stad Groningen :thumbsup:
Het wordt zo onderhand me vaste danscafe waar ik zit altijd, maarja het is ook zo leuk he :p Voor diegene die geen idee hebben wat de drie gezusters is, hier kun je info checken en foto's www.driegezusters-groningen.nl :yes: |
De korenmarkt in Arnhem :thumbsup:
|
Provenciaal domein Puyenbroeck 8-).
|
Er was een geinig feest in discotheek P8:)
|
Niet al te lang weggeweest, heb vandaag een bruiloft van mijn buurmeisje.. Maar gewoon in het centrum in 3 kroegjes :z
|
rock werchter!! :7 --> ZALIG!!:thumbsup:
:love: Sioen :love: |
Citaat:
ik ben naar twee boer'n kroeg'n geweest en toen had mijn trein opeens EEN UUR vertraging :[ Leuk ja om half 3 thuiskomen als je de dag erna moet werken. |
Citaat:
|
Silva Ducis. :{
|
Citaat:
|
Alleen beneden geweest en ik vond t maar ruk gisteravond. Er was gewoon echt te rustig en de muziek.. mwa.
Moet je voor boven geen pasje hebben ofzo? |
sinds lange tijd niet uitgeweest. had alleen maar behoefte om te gaan slapen:p
|
Kermis... En dan vooral gestaan onder de tent op straat en in café 'd overkant en in t begin bij Las. :9
Straks maar weer die kant op lopen. Staat dan een, naar het schijnt, bekende band op straat. Ook nog ff de aris in dan :z |
ik ben inmiddels weer een keer of 6 in Estupendo in Zoetermeer geweest :z
maar wel leuk 8-) |
Ik ben vann8 wederom in de 3 Gezusters geweest zoals ik de laatste jaar aldoor ben :p
|
ik heb gisteravond een fles gin leeggedronken op mijn werk :$ wel vermengd met tonic :+
|
cest la vie maar daar was het helemaal leeg, 2 heren maar daar was het te vol en toen de alla en daar was het goed:p
|
Telt U2 ook in dit topic 8-)
_0_ |
concertje van u2 is ook uitgaan.
Ik zojuist op kosten van gemeente Amsterdam naar de tievus gezopen... godsammelazerus zeg 8) :9 Was vlakbij waterlooplein langs een grachie ergens :z |
Zo nog naar Heerlen :yes: Kom net van het terras af en nu ff omkleden en verder gaan 8) Alleen morgen om 8 uur op :'( Heerlijk die zomer :7
|
Naar Huis, best saai op zich, de helft van onze groep is met vakantie :(
|
cafe de wit 8)
|
Boomtown, Polé Polé en de Duveltent
|
Citaat:
De Kromme Toeter met 30 doldwaze Tsjechen 8-) |
The Room, 'n discotheek in Leuven
|
De Zaak, zoals altijd.. Wordt tijd dat ik 18 word:+
Was super druk, paar rare polen, paar gozers die zichzelf heeeeeeel erg stoer vonden.. Gatverdamme. Slaat er eentje een arm om me middel, hoor ik die vrienden zeggen: 'Wie er binnen een half uur geen meid gepakt heeft..' Koters |
Ben de hele week nog @ de zomerfeesten in Nijmegen...:7
|
Gisteravond naar Naar Huis, tot 2 uur, en 's morgens moest ik weer werken.. Ik zag er zo uit als hoe ik me voelde denk ik 8-)
|
Morgen naar 't Vierkant en de Zaak:9 Ik heb er zin in, slecht teken, want dan wordt het meestal heel saai:o
|
Gisteren, vandaag enn morgen Naar Huis 8) (Lijkt saai maar is gezellig :yes: )
|
bartje en alleen maar naar de kroeg.....
zal dat echt de gewoonte gaan worden? 8) |
JH Magergoet
|
Na het poolen nog tijd blijven hangen inHavana :thumbsup:
|
Citaat:
|
Donderdag naar De Lier (braderie)
Vrijdag bij Arthur filmpje gedaan Zaterdag Scheveningen (Crazy Piano's) |
Vrijdag Naaldwijk >> Mental Theo :)
|
Zaterdagmiddag > Dance Parade (te Rotterdam)
Zaterdagavond > Waterpop (te Wateringen) |
café de lange jan in enkhuizen.
niet zo heel boeiend. maar was wel redelijk gezellig. |
vrijdag, cafe de wit
zaterdag, waagplein (feel good, apothekert, joeys) & Plattestenenbrug (tramps) zuipen :7 |
Donderdag/Vrijdag: Naar Huis
Zaterdag: Starfish :7 |
Gisteren naar Eye of the tiger, jaarlijkse chirofuif die samenvalt met de Vlaamse Kermis.
|
Zaterdag naar highstreet, lekkere tent daaro. En zondag en de rest van de week bij de voetbal lekkere feest week dus de hele week van de kaart :p
|
Lange Jan :+
|
gister terrasje Waagplein, Notaris, Joey's en als laatst effe een lege tramps pokeren.
|
Naaarrr Huis
|
Naar Huisj 8) Was vooral weer erg druk..
|
Kermis Alkmaar, door naar waagplatz & Platstenenbrug :7
|
Citaat:
|
Ik ben afgelopen weekend op meerdere plekken geweest
Het begon bij een vriend van mij thuis, daar beetje met een groep zitten drinken en shoarma laten bezorgen :D Vervolgens naar de 2brothers waar een Crazy Doucheparty gaande zo zijn, nou daar was het dus hardstikke dood zo'n beetje wat waarschijnlijk met Bommend Berend (Groningen Ontzet) te maken had, en daarom dus maar vervolgens naar de stad Groningen zelf, naar de 3gezusters wat ontzettend gezellig is geweest :thumbsup: |
De Oranje Leeuw, Kusadasi
|
de legend maar weereens bezocht vannacht
|
Avondje in de Kromme Toeter geweest met een hele grote groep.. Was wel gezellig, maar iedereen wil vanavond meer dus volgens mij vonden anderen het gezelliger dan ik 8)
|
Eerst met grote groep om een kampvuur gezeten en indrinken, en toen weer het stadje, tot half 4 :)
|
Gourmetten met vrienden, toen kermis op met zn allen, daarna kroeg ingedoken... tramps dus :z :7
|
cest la vie alleen. was tyfus druk wat soms nogal irri was maar dr waren lekker veel bekenden
|
het vliegende paard, en het was, erg gezellig!
|
Ladies Night in de Achterhoek Arena :thumbsup:
|
vliegende paard en de docter :+
|
De Graanbeurs
|
Hollywood te Rotterdam
:thumbsup: :d |
Lalala en daarna zoals gewoonlijk nog naar Jeronimus
|
|
weze discobowlen zaterdag, en daarna naar feelgood en tramps in alkmaar :7
|
Van t weekend nergens geweest, vrijdag kwam ik pas half 3 thuis en zaterdag een verjaardag :o
|
Bioscoop (Het Schnitzelparadijs) en daarna naar de P8 8)
|
Gister provadja; Cabaret (Steef Cuijpers & JJ v/d Wal) En nog nazitten aan de bar lekker chouffén :7
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.