![]() |
Lichaamslengte???
Ik vraag me soms af of meisjes me minder aantrekkelijk vinden omdat ik zo rond de 1.74 ben??:{ Ik vind mezelf nie echt klein ofzoww maar ik zou graag wille weten wat de meisjes hiervan vinden? (Jongens mag ook)
Toevoeging: Ik bedoel met deze vraag alleen die meisjes die rond de 1,74 zijn of kleiner. thnx! Ciao ciao VIVA ITALIA :) |
Hum, lengte maakt voor mij niets uit, zolang hij niet kleiner dan ik is..
ik ben zelf 1.70 |
ik ben ook maar 1,70 ofsow dus maakt mij nix uit hoe groot iemand is ;)
|
je zegt het zelf al:
Citaat:
|
Ik denk dat vrouwen toch wel vallen op mannen die langer zijn dan zijzelf, dus bij meisjes kleiner dan jij moet het geen probleem zijn.
(sorry dat ik reageer...1.78) |
Zolang die jongen maar lief voor je is, maakt de lengte mij echt niet uit :)
Ik bedoel, mijn vriend is 1.85 ofzo en dan krijg je weleens eens pijn in je nek ja :p Maar ik heb het er wel voor over :love: ( Kben 1.74m trouwens ) |
Citaat:
|
Lange meiden (1,85) vind ik aantrekkelijker, maar dat zegt nog niks over het innerlijk eh :Y)
|
1,70? Aanstellers. Try 1,64 on for size
Ik ben 1, 64
Ik zou zeggen: **dames van boven de 1,70; jullie hebben geen recht van spreken.** 1,70 is niet klein. Klein zijn is klote. Mannen kijken over je heen, je wordt altijd jonger geschat (vooral als sommige andere lichaamsdelen ook klein zijn) en je hebt altijd zwevende benen als je ergens zit. Waardeloos! Mijn ex-vriend was 1,93 en dat was geen succes. Het zag eruit alsof ik met mijn grote broer op stap was of zo, volkomen belachelijk. Buiten dat waren zijn externe lichaamsdelen ook nogal groot wat weer voor andere problemen zorgde. Nee, klein zijn, en dan zo klein als ik, niet die aanstellers van 1,70, is oervervelend. :notgood: :kots: |
als ji 1,64 bent wil niet zeggen dat andere mensen van 170 zich niet klein mogen vinden. Ik ben 1,77 en voel me geregeld erg klein omdat er dan een hele bups langs komt die meer dan een op groter zijn dan ik :{
|
Citaat:
Soms is de wereld niet eerlijk. Torens die zich klein voelen... :no: Wel blij dat je 'dan ik' zegt, en niet 'als mij' :yes: 1,77 kan dus wel Nederlands. |
meisjes hebben volgens mij over het algemeen wel graag dat de jongen groter is ...
maar hey ... er zijn genoeg kleine meisjes ... |
Mijn lief is net iets groter dan ik, als hij gel in zijn haar doet. We schelen niet veel in lengte (allebei rond de 1,80) en dat is heerlijk. We kunnen elkaar op straat een kus geven zonder te bukken/springen :)
|
Ik vind het er altijd raar uit zien als een jongen groter is dan zijn vriendin. Alsof er iets niet klopt.
|
Citaat:
|
1M86 op 16jaar 8{
aajm big :yes: |
ik ben 1.78 en ik val op meiden die ongeveer even groot zijn...
|
kdenk dat de lengte uiteindelijk toch niet zo veel uitmaakt! Jongen is natuurlijk wel liever groter, en het meisje heeft graag een grotere vriend, maar alst er echt op aan komt...
Greats, Tine, 1.72 ;) |
Spijt me, maar ik val ook echt op GROTE mannen. En dan bedoel ik + 1.85 . Liefst zo rond de 1. 90
Ikzelf ben echt een ukkie (+/-1.68 ). Ik heb liever een grote vent, omdat ik dan het idee heb een beetje beschermd te zijn. Ookal is dat onzin, heb dat niet nodig ofzo..Maar het is gewoon een fijn idee dat je lekker tegen je vriend aan kunt kruipen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelf ben ik rond de ± 1.74, zelf voel ik me best wel redelijk lang, omdat de meeste van mijn vriendinnen echt een stuk kleiner zijn als mij en ook sommige van mijn vrienden ook.
Ïk heb liever een jongen die langer is als mij, ik vind het om eerlijk te zijn niet echt staan, dat ik een vriend heb die kleiner is als mij, maar dat is mijn mening. Tuurlijk zou het wel kunnen, een vriendin van mij had ook met een jongen die kleiner was als haar en zij is 1.58 ofzo... :+ |
Ik ben zelf vrij lang, 1.78 cm.
Ik vind het niets als een jongen kleiner (qua lengte) is dan ik, dus voor mij zou het wel een afknapper zijn...:x |
Ik wil zelf in ieder geval iemand die niet kleiner is(ben iets van 1.72)...Maar 1.74m voor een jongen is echt niet zooo klein hoor.Dus daar zal het niet echt aan liggen.
|
Citaat:
klein maar fijn nietwaar :thumbsup: |
Citaat:
Catfight! maak me gek!!! :+ |
Ik vind dat de lengte niks uitmaakt, ik ben zelf 1.65 en dus ben jij nog bijna 10 cm langer dan mij....
Ma de meeste meiden zijn ook niet zo heel lang hoor.... er zijn er maar weinig die de 1.80 halen kus lies:wave: |
De berichten die onnutig ( = offtopic ) zijn, heb ik verwijderd.
|
Citaat:
|
ik ben 1m83, graag dus een groot meisje, maak je niet zoveel zorgen over uiterlijk, geluk straalt het meest van al
|
Ik ben 1.76 ..en K vind me Te groot.
En een jonge, hoeft NieJ perse Groter te zijn..Tis natuurlYk wel fijner:) |
wil niet opscheppe ofzo maar ben zelf 1,77 en heb al best wat meisjes gehad :$ dus zegt niet zo heel veel denk k.
|
maak je maar niet druk, lengte doet er bij de meesten niet toe
zelf ben ik rond 1m75 en zou het niet erg vinden moest een jongen kleiner zijn ^^ zolang hij maar een lieverd is:yes: |
geloof mij lengte maakt niks uit..
ik ben ne meter 55 en ik heb alles wat ik wul..
:9~ :p :9~ dus. lengte is ni belangrijk.. geloof mij tis wat er in je hoofd zit!!! en in je broek 8-) |
...
Hmm ik denk dat zolang de jongen niet veel kleiner is als het meisje, de meiden dat togh niet erg mogen/kunnen vinden.
ik ben zelf erg groot 1.80 . dus ik zou het niet heel leuk vinden als mijn vriend 1.74 was... mjah ik heb nu een vriend en die is 1.81 dus das mooi :-D |
Mijn vriend = 1.87 ofzoo :9 & 'k 1.68
O-) |
Neuh, valt wel mee or. Als je wil zoene moe je niej op juh tenen hoeven te staan (of wel dan? :-s) Ik zelf en 1.76 en 20 nov. 13 gworden is da groot vr ene meisjuh van mii leeftijd?
Kuszs mii |
ja nogal :P ik ben bijna 15 en ik ben 1.74. hh dus valt opzich nog wel mee. maar ik vind dat een jongen wel groter of even groot als ik moet zijn. :yes:
|
Citaat:
'k ben bijna 18.. & 1.68 :( NJa, heb met mn schatje niks te klagen :love: :aai: |
hahha woowwh spellings freak, maar je hebt wel gelijk
|
Citaat:
|
Aahh.. dus 't is dr bij jou gewoon ingestampt
:aai: |
Het maakt mij niet zo uit welke lengte hij is, maar liever wel groter dan ik (groter zijn dat ik gaat nogal makkie, ben zelf maar 1.60 ofso :+ )
|
Ik ben groot (1m96) en val uiteraard op kleinere meiden omdat ze dat altijd wel al zijn. Hoe klein maakt dan ook niet meer uit. Ik zie het verschil tussen 1m65 en 1m75 niet echt..
|
Citaat:
scheelt best veel in lengte bij meisjes 8) |
Ik ben zelf ook niet zo groot. Iets van 1,75 m. ofzo, misschien iets groter. Ik vind het zelf wel prettig als mijn vriendin ongeveer dezelfde lengte heeft of kleiner is. Veel groter dan ik vind ik eigenlijk niet zo heel prettig.. Ik vind iemand dan er gewoon een stuk minder aantrekkelijk op wordne..
|
Citaat:
|
Whahahahaha.:d
Sorry.:$ |
Citaat:
|
1.72
|
Citaat:
|
rivalen:)
en als ze sterker zijn kan ik tenminste nog snel zijn:7 |
Ik ben zelf 1,74 ofzo en vind wel dat een jongen iets groter moet zijn dan mij, maar even groot kan ook nog wel.
|
Ik ben 1m70 en ben er blij mee, lekker avarage, de ene keer klein, ed andere keer groot.
|
Ik zelf ben 1m82 (da's errug lang voor een meisje :'( ). En al helemaal als je 15 bent (wordt pas in november 16 :( )
En da's dus niet echt een gezicht als ik met een jongen van 1m74 zou lopen. Denk trouwens ook dat een meisje niet zo snel iets zal beginnen met een jongen die kleiner is dahn zij zelf. En als we heel eerlijk zijn ... zie je dat ook heel weinig. Mja ik val tog alleen maar op 'LANG' :yes: (Hij is 1m94 8-) ) En wat jou betrefd, voor iedereen loopt er een ware rond op deze aardkloot dus dat komt goed ;) als het de ware is zal lengte ni zo heel veel uitmaken, toch? :d Sorry dak oowk reageerde :) |
ik ben 1.77 en ik ben ik ben gelukkig uitgegroeid!! me vader is namelijk 2 meter!! ik dacht dat ik langer zouw worden!!:+
|
Ik ben 1.55m, en val op jongen rond de 2m. Dat ziet er ook niet uit. Maar nouen.. Ik ga gewoon voor iemand als ik m echt leuk vind hoor.
|
ach k heb goeg vriendinnen die graag een vriendje rond jou grootte zouden willen hebben. Mjah kan dr zelf niej over mee praten ben namelijk 1.78 dus da is voor mij te klein maar er zijn zo veel meiden onder de 1,74 so no problem!!!:thumbsup: *)
|
zeg mensjes!
1,75 meter is vrij groot hoor :s allé hangt ervan af hoe oud je bent, ik ben ongeveer zo groot en ben al bijna vorlgroeid ( 14 jaar ) men vriend gaat ook ni meer veel groeien en is drfie centimeter groter 't is handig als de jongen groter is dan het meisje of even groot, maar stiekem, als je van elkaar houdt maakt da ni zo veel uit :) ik ken veel mensen die 1,60 meter zijn en die vinden ook een vriendin wnat wete, der zijn ook kleinere meisjes! |
Ik ben 1m75...
Wordt in september 19jr, maar ben al een paar jaar zo groot. Ben gewoon vroeg beginnen groeien en daarna is 't gelukkig gestopt :) 'K vind 1m75 trouwens ni al te groot... Bijna alle jongens die ik ken zijn groter dus tjah chans zeker :) :d |
ben rond de 2 meter :P ik meet het niet eens meer ;)
mn vriendin is wel stuk kleiner, maarja, maakt opzich niks uit :D Bij mij in de straat woont er een liliputter (als ik dat goed schrijf) familie, en 1 gozer uit die familie heeft met een vrouw van 1.80 ofzo... Terwijl hij zelf toch echt veeeeeeel kleiner is ;) Ze komen ook soms op tv geloof ik... :) |
Ik ben 1.75m en ik wil iemand die wat langer is, ongeveer 1.85m -1.90m. Eerlijk gezegd vind ik het een beetje vreemd als een meisje met een kleinere jongen gaat. Maar topicstarter, niet getreurd: er zijn zat kleine meiden :)
|
Citaat:
Moet je je dan voorstellen dat je een meid van groter dan 2 meter bent :D Hoezo moeilijk vriend vinden :p |
Citaat:
|
Citaat:
en maar krijsen en maar gieren totdat ding er mee ophield en hij ze hand terug kreeg :x |
Citaat:
|
Citaat:
Maar die gast was dus ook behoorlijk lang maar die had wel moeite om een vriendin te krijgen :D |
O nee 1 meter 74 is sooooooo five minutes ago, sooooooo outtah control ! Ik zen dus 1m 78 (ja, een model enz) en een meiske. Jongens moete echt minstens ne meter 80 zijn! Tmoet ook natuurlijk gene dikke zijn e hahahhah want kwil genen gorilla tusse my armzz. Majah ge zul misschien nog ewa groeien e ik weet wel dak kan blijzijn dannek den perfecte lengte eb zenne maat ;)
beez xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Miehh Myselvv & Iiiiiiiiii :+ :+ :+ Kzen ne grapjas da moenek bekenne, ma wel ne coole, knappe grapjas! Kzen een neige griet opgepast mensuuuuuuuh |
Citaat:
|
Maarja ff weer ontopic, ikzelf ben tussen de 1.80 en de 1.85 dus de meeste meiden zijn wel kleiner dan mij.
Das wel ontzettende mzzl aangezien ik 5 jaar geleden nogal een klein opdondertje was en iedereen groter was dan ik :p Maar met meiden krijgen heb ik tot op heden nog nooit problemen gehad en zelfs meiden die groter waren vonden mij nog aantrekkelijk dus dan moet ik toch iets heel goed gedaan hebben ;) |
ben je rijk? Heb je een auto? rijke ouders?
|
Citaat:
jongsken tog!!!! salukes ikke!! |
Citaat:
Jongeuh, ge ebt ZOOOW ne air van azelf, ge peinst egt daj "het" zijt terwijl daj "het" nog ni eensj ebt gedon! Ja zenne manne, ik wel zenne, minstensj 2x/dag *grijns* majah manne, ik zen isj voesj, ik gon nor een café (ja menne frak, ik zen wel nogal een partyanimal bistjn zenne) kuzkeuhz Mieh Myselv & Iiiii <i'm the bezt> |
Citaat:
|
Ik val altijd op jongens die echt een stuk groter dan mij zijn.. nu is dat ook niet zo moeilijk met mijn 1.60 8) Ik zou niet op iemand vallen die kleiner dan mij is..
|
Ontopic en Lief doen !!!
|
Citaat:
ik ben 1.68 lang en me vriend een kop groter dan ik maar dat is niet erg hoor.. lengte is niet iets waar je over in moet zitten er zijn ergere dingen |
lengteverschil maakt ze volgens mij niks uit...
ik ben 2m03, en heb een vriendin gehad van 1m52... scheelde ruim een halve meter :wave: |
Mijn vriens is 1,98 en ik zelf ben 1,60
|
19 cm en 15 omtrek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
15 omtrek :no:
|
whoops ik had de vraag verkeerd gelezen.. :Y)
|
:{
|
en nu hup weer on topic of ik ga eens even de forumbaas uithangen :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Euhm ja jongen moet wel minstens 1.80 zijn :Z
|
Citaat:
zo gast heeft met een donker meisje van 1,80 ongeveer toch ? |
Citaat:
|
Mijn vriendin is 1.60, ik 1.90. Maar dat is echt het laatste wat me interesseert. Een beetje eisen stellen aan lengte, kom nou.
|
Citaat:
maar ach mijn vriendje is een paar cm korter. das niet erg ofzo maar als het meisje een stuk langer is dan de jongen staat dat vaak een beetje vaaag. |
Citaat:
Nou, ik wil er verder geen eisen aan gaan stellen, het intereseert mij namelijk ook nix. Maar er zijn genoeg meiden die daar heel en dan ook echt heel anders over denken :p |
Was ook niet aan jou gericht, maar helaas heb je gelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik val meestal op kleine meiden bij de 1.50 tot 1.65
Maar lijk me ook wel eens leuk om wat me teen meid van rond de 1.90 te doen ben zelf 1.94 |
Citaat:
|
waar zeuren jullei om man ik ben 16 en ben 1.53 ja:( dan mag je je pas klein voelen weetje heo groot al die mensen voor mij zijn 1.70 is wel mooi hoor! maar als je uit gata zit ik een beetje in iemand oksel te snuffelen nee dat is lekker dus zit alsjeblieft niet te zeiken over 1.70 en klein voelen:huh: :no:
|
ik ben 1.71 dus opzich wel een mooie lengte :p (ben 17) en me vriend iets van 1.80 ofzo..
|
maakt toch niks uit? heb wel liever een iets groter jongen, maarja
|
joow, klein maar fijn. Respect. :P
|
ik val wel op jongens die groter zijn, maar aangezien jij toch nog 2 centimeter groter bent...maak je een kans :P
|
Klein niet fijn?
Citaat:
Ik ben 17 jaar en 2,03? Denk je dat dat prettig is om als reus door het leven te gaan? Ik hoor de hele dag nix anders als: 'WOOOW! zag je die, die is groot!!' da's ook niet alles hoorz, laat staan relaties..... |
Ik ben 1.74 8-)
Maakt toch niet uit of je nou klein of groot bent.. Van binnen zit het belangrijkste..... |
Citaat:
Ikzelf heb zoiets dat er niet verschil in moet zitten, ik heb zelf altijd ongeveer binnen een leeftijdsverschil van 3 a 4 jaar gezocht en ook niet verder dan dat, want dan kan ik me vrij erg irriteren als je van die kinderachtige types hebt. Maar niet altijd gaat het op dat meiden een oudere jongen wil, want ikzelf heb al wel eens een meid gehad die 5 jaar ouder was, dus af en toe kan het wel :p ;) |
tsja, ik heb meestal jongere meiden "gehad". komt alleen maar omdat ik een babyface heb... maar als je wat langer bent dan gemiddeld, dan helpt t wel ja...
|
mij maakt het niet zo heel veel uit. Ik heb misschien liever een beetje kleine jongen(als het kan wel nog iets groter dan ik) dat werkt beter onder het zoenen. ik Ben 1.62 en mijn vriend is 1.87 dus dat werkt soms niet helemaal. als je kijkt naar het buk /spring gedeelte. Dus jij zou prima werken voor mij.
|
opzich voel ik me best klein ... :P ik ben 1.55... en ben bijna 16... :P Me vriend is 1.90 of zo .. maar kan er mee leven, want da's grappig. Als ik dan kusje wil of zo, moet ik springen. Hij zegt dat het er wel lief uit ziet... 't maakt dus eigenlijk niets uit. Al mijn exen zijn eigenlijk groter. Een was zelfs 2 meter...
|
Ik ben zelf 1,63 m..En ik vind het alleen maar leuk als mijn vriend groter dan mij is..dus 1,74 is een prima lengte..
Kuss |
tja maakt die lengte uit mm tja met zoenen kan het wel auw doen lolzz :) maar ja het gaat toch niet om de lengte bij liefde dusz
|
Ik ben zelf 1,85, vind het wel handig.. Mijn vriend is alleen een cm of 6 kleiner.. Ik vind het geen probleem, hij ook niet.. We zijn er echt niet minder gelukkig door ofzo :P
|
ik ben zelf 1.65, maar lichaamslengte boeit me niet! Me ex was ong. 2 meter lang en me huidige vriend is geschat rond de 1.80 :)
|
ik ben 1.74, en mij maakt het niet uit hoelang een jongen is..
|
ach, ik ben nu ook samen met een jongen van 1.74m (ben zelf 1.65), en ik zie daar geen eeeeeeeeeeeeenkel probleem in hoor.
Mijn ex-vriend daarintegen is dan weer 1.95m... Maar wat maakt die grootte toch allemaal uit zeg! Je wordt ten slotte verliefd op de jongen en NIET op de lengte! :Y) |
Ik ben zelf 13 en 1.89 en ik heb al verschillende vriendinnen gehad die 20 tot 30 cm kleiner zijn dan mij. m'n laatste aan winst is 1.82 en ook 13. ik zal zelf rond de 2.13 worden en zij rond de 1.94. dus da is grooot
|
ik wil NIET een grotere vriendin ;)
|
hoe groot ben jij dan?
|
1.80 en ik ben 13 jaar oud
|
maar ik word 1 96 ofzo
|
Ik ben zelf 1.70 en ik hou wel van jongens die een stuk groter zijn dan mij, maar als het een leuke jongen is die wat kleiner is zal ik die zeker niet afwijzen ;)
|
ja oke, ik zal een leuke meid die wat groter is ook niet afwijzen hoor, maar ik val toch meer op de kleineren :P
|
meeste dames die ik dan weer heb gedate zijn bijna allemaal kleiner dan mij.
Dunnow why. :+ |
ik vind het wel leuk als de jongen langer is
kweenie precies wrom ik denk dat ik dat gewoon fijner vin |
ik ben 1.53 en 14 ik zou zooo blij zijn als ik nu 1.74 was:P
en ik dacht eindelijk de ware hebbe te gevonde die me ook leuk vond ze had me 1 keer gezien en ik haar nog nooit en toen op msn hele gesprekke klikte goed enzo en te veel gesmst:| toen zage we elkaar in het egt en vond ze me te klein ze zei het nie maar die indruk krijg ik heeeeel sterk ze wil zich nie vertone met iemand die een halve kop kleiner is:( gewoon:[ greetz |
lekker onnozel o.O
ik ben zelf 1.68 en mijn vriend ongeveer 1.82... Opzich best fijne afstand moet ik zeggen ^_^ je hoeft niet op je tenen te staan om hem een kusje te geven, maar kan wel zonder moeite je hoofd tegen zn schouder leggen 0=) |
Citaat:
en ij is getrouwd met iemand van van maar 1.50m, hij heeft eens foto's meegebracht en je zou niet denken dat hij zo iemand als vrouw heeft! en 3 prachtige kindjes, hoe schattig:) in de les vertelde hij ons dat hij het niet erg vond dat ze zo klein was, dus kop op! |
ik ben 1m,groot :$
|
1m kort?
|
Is tch niet erg!! :)
Ik ben 1m65 dusja .. Geen zorgen! |
mij maakt het niet zo veel uit... als hij maar wel iets groter is... :) niet te groot ook, want jah... ik ben 13 , maar slechts iets van 1.55/1.60 meter ofzo :P
|
Ja! En mijn vader werkt bij de Mcdonalds!!!
|
Ik ook sinds vanmorgen :$
|
waaa vet! serieus?? welke??
|
Goutum, morgen beginnen :$
|
lol, sta je daar in de frituurvetstank enzo XD
|
Nee ik doe service :+
|
aha mazzel jij :)
|
duh, ik KAN wel keuken, krijg de opleiding ook maar ben in principe service :$
|
Ik vind dat wel groot. ik ben zelf maar 1.65 groot. Ma ne vriend van mijn (das een jonge) is iets kleiner dan mij en ik heb daar geen probleem mee. Niet iedereen is het zelfde en dat maakt iedere persoon uniek!!! Ook de kleine meisjes kunnen van zich afbijten
|
kvind zelf dat de jongen langer moet zijn (ben jongen), dat is mijn mening, vind het belachelijk als de jongen kleiner is dan het meisje, daarom pak ik altijd kleinere meisjes (en toffe, en mooie natuurlijk) dus ergens speelt het een rol, mar niet in jouw bedoeling denk ik
|
ik zou het wel vervelend vinden, kben zelf een meter 72. En als ik hakken draag moet de jongen nogaltijd groter dan mij zijn he =p
|
Citaat:
Ik zelf ben nogal klein (1.55 ofzo) En dat is wel irri. Omdat al die meiden langer zijn :( |
1.77 en nu 15 dus nog in de groei, volgens de schooldokter 4 jaar geleden word ik 1.86 ofso :thumbsup: prima lengte :)
|
ik ben fucking 1,71 :'(
|
Citaat:
en hoe oud ben je? |
ik wil niet op een kratje bier moeten staan als ik een meid wil zoenen... liever kleiner dus :P
|
je weet wat ze zeggen klein grut strakke kut:thumbsup:
geen idee of dat een uitdrukking is maar ik vond hem wel leuk O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus het was een grap?....
haha? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat ik krijg wat jij wil? |
Wat wil ik dan volgens jou?
|
Brenda.
Geen ontkennen aan, lees je eigen posts maar eens terug. Volg het slijmspoor en je komt er. |
Lees je eigen posts maar is als je 50 jaar oud bent.
|
Je kan nu in de aanval gaan knul, maar ik zou eerder ff mezelf afvragen of insanity niet een klein beetje gelijk heeft..
|
Ik kan me geen post bedenken waaruit ik dat zou laten blijken.
|
oja, en bedenk goed wat je nu post.
Als je ontkent, en brenda leest dat. Kan je het wel eens verneuken voor jezelf. Oftewel, beken je mijn gelijk, post je niets en ben je laf of verknal je het mogelijk voor jezelf? *) |
Je kan op dit forum bijna niks serieus nemen. dus ook jou niet.
Ik ga weer vragen uit welke post ik dat zou laaten blijken volgens jou. |
Dus in feite zeg je nu dat ik moet bewijzen dat jij haar leuk vind?
Aka, je ontkent? |
Citaat:
en ja ik ontken. |
Oke *)
dan heb ik mijn punt al gemaakt. End of discussion :yes: Het enige waar ik op uit was was brenda bewijzen dat je dr naait waar ze bij staat :yes: |
Citaat:
|
Precies zoals het daar staat lieverd :love:
|
leg uit...
|
Nee, jij was toch zo slim?
ik bedoel, ik ben hier niet om mensen de simpelste shit uit te leggen. like i said, end of discussion. |
In dat geval wordt ik van dingen beschuldigt waar ik niks van weet.
|
Sure m8, sure! :')
Nu snel in de verdediging schieten. What`s next? je posts editten om er voor te zorgen dat brenda ze niet leest? *) |
Ik heb niks te verbergen hoor.
Vandaar dat ik het raar vindt dat ik van iets wordt geschuldigt. Waar ik niets eens van weet van wat. >.< |
Kom je nog wel achter :love:
|
niet kleiner:p liefst groter:)
|
waar gaat et nou uiteindelijk over?
|
erwin heeft geen gelijk XD
|
mjah dat wisten we al hééééll lang ;)
|
jaaaa wij wel :d
|
ik ben 1,77 en ben 18 (bijna 19)
en een jongen moet altijd groter zijn |
Citaat:
|
ja stom! die moet er eig wel bij
|
Citaat:
Citaat:
|
waarom reageer je er dan op.. fuck weer geen smiletje die ze wenkbrauwen op en neer doet....
|
Omdat ik je graag uitlach?
|
hmm.. oke :) lachse
|
:)
|
what to do, what to do..
|
Hallo, Ik ben 1,73 en 17 jaar.
|
hoi :)
|
ook hallo ..
|
hallo
|
ik ben 17 en 1.95 meter
|
En.. waar slaat dit op?
|
weet ik veel iedereen zet het erneer :p dus ik d8 ik doe het ook maar eem ;)
|
17 jaar en 1,84 lang.
Maar wat maakt da eigenlijk uit als ik vragen mag? Zolang je geen boom van 2,20 meter of een lilliputer van onder de 1,30m bent maakt het ni uit toch |
't zal wel.
'k ben 1.80+ (ik meet mezelf niet zo snel) En 14 jaar. :z |
nou , dan ben je even groot als toen ik zo oud was XD
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.