![]() |
Gaat er binnenkort...
nog iemand naar Rotterdam? Die zin heeft om te winkelen en meeten? :Y)
|
Shit, na 2 min. nog steeds geen reactie :$
|
tja rotterdam... is een behoorlijk dooddoener
|
Hoezo?
|
Dan hoef ik toch niet uit te leggen he?
|
ik woon er naast...
|
Marokkanen hebben altijd een hekel aan mij
|
Blijkbaar wel..
[Naja, dan niet hoor, dan ga ik wel alleen naar Rotterdam :'( ] :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Miss dat ik binnenkort meet heb van ander forum daar :)
BTW had je niet eerder kennen zeggen :p Vorige week was ik daar ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ben helemaal in de stemming om (maffe?) mensen te ontmoeten. @ Red Scorpion: :Y) Tnx |
ik ben over 2 weken in rotterdam.. 2 keer zelfs :o
|
Dan zit ik waarschijnlijk weer op school.. Maar ik ken je eigenlijk niet zo goed, zie alleen je naam altijd staan :p
Maarja, uitdaging ofzo :+ |
Citaat:
|
Weet ik jonge.. :o ;)
|
Citaat:
|
Hahaha.. Wat ga je uitvreten dan? :p
|
Citaat:
|
Niet doen man! :huh: Ga je naar de hel!
|
Citaat:
Ish gratish weetje :D |
Zeg wallah... :huh:
|
Citaat:
|
Ik ga geloof ik met school binnenkort?
Toch, ondanks grote protesten van de hele klas :( (Iedereen wilde naar Amsterdam) |
Citaat:
O-) @ Appelshampoo: volgende week ook? :) |
Citaat:
|
Als Appelshampoo gaat zorg ik wel dat ik er ben :o
|
Citaat:
nee ik denk eind februari? |
shit hahaha, dan heb ik een probleem. Heb het vaak gezegd :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[ben wel benieuwd hoe het smaakt eigenlijk :o ] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, leuk! :) Maar wat isser dan met vlees aan de hand? :huh: En @ Banaan: Ik wil alles horen.. Isset te vergelijken met schapenvlees enzo? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
'Veevoersector bedreigt gezondheid' Uitgegeven: 31 januari 2005 18:36 Laatst gewijzigd: 31 januari 2005 18:38 DEN HAAG - De Nederlandse veevoersector rommelt met het veevoer. Door afvalstoffen uit bijvoorbeeld diergeneesmiddelen door het voer te mengen, zetten de voederproducenten de veiligheid van het voedsel op het spel. Het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) en de Informatie en Opsporingsdienst (IOD) van het ministerie van VROM hebben de omvang en ernst van de milieucriminaliteit in Nederland onderzocht. Ernstige overtredingen De onderzoekers hebben 43 zaken tussen 2001 en 2003 onderzocht en menen dat "ernstige overtredingen" binnen de veevoersector aan de orde van de dag zijn. In het vertrouwelijk rapport dat maandag via dierenwelzijnsorganisatie Wakker Dier naar buiten kwam, wordt gerept van "organisatiecriminaliteit en ketencriminaliteit". Volgens Wakker Dier wilde minister Donner (Justitie) het rapport geheim houden. Een woordvoerder van het ministerie van Justitie wees er in een reactie op dat Donner op 20 december in een brief aan de Tweede Kamer heeft aangegeven dat hij het rapport niet openbaar kan maken. Publicatie ervan kan volgens Donner namelijk schade toebrengen aan opsporingsbelangen, omdat er informatie in staat die door ingewijden tot bepaalde bedrijven is te herleiden. Openbaar De minister baseerde zich bij zijn besluit op het advies van het college van procureurs-generaal, de top van het Openbaar Ministerie. Dat Wakker Dier het rapport nu toch openbaar heeft gemaakt, neemt het ministerie voor kennisgeving aan, zei de woordvoerder. Het oordeel van de KLPD en de opsporingsdienst van VROM over de veevoersector is klip en klaar. Het MPA-hormoonschandaal, waarmee de varkenshouderij enkele jaren geleden mee te maken kreeg, is volgens het rapport "slechts een van de vele voorbeelden van malversaties" in de voederhandel. Het "wegmengen" van allerhande afvalstoffen is "bijzonder lucratief". Fraude Afvalverwijderingsbedrijven lappen de milieuregels ook vaak doelbewust aan hun laars. "Valsheid in geschrifte en fraude zijn dan ook meer regel dan uitzondering." Zonder risico zijn deze praktijken niet. In meer dan tweederde van de gevallen was volgens de onderzoekers de volksgezondheid in het geding. In 42 procent van de gevallen zijn ook buitenlandse handelaren en bedrijven erbij betrokken. Bestrijding van deze "criminaliteit" wordt daardoor "bemoeilijkt". In 24 van 43 zaken blijkt ook de integriteit van bestuurders en milieu-inspecteurs niet helemaal in de haak. Verantwoordelijk Minister Veerman van Landbouw vindt dat in eerste instantie de sector zelf verantwoordelijk is voor deze misstanden. Wegens herhaalde schandalen met veevoerproducenten stelde hij afgelopen oktober wel de kaderwet diervoeders in. Hiermee kan de bewindsman zelf ingrijpen als dat nodig is en bijvoorbeeld gevaarlijke producten uit de schappen halen. Tot dan toe kon hij dat niet. PvdA-Kamerlid Samsom wil dat het kabinet reageert op het rapport, dat alsnog officieel openbaar moet worden. Niet alleen de ministeries van Justitie, VROM en Landbouw zijn wat hem betreft betrokken. "Het gaat ook Volksgezondheid aan." bron |
Ach ja, dan is een lapje vlees misschien niet altijd even gezond. Helemaal geen vlees eten is al niet veel gezonder, hoeveel sojazooi je daar ook voor in de plaats consumeert... :no:
|
ik let dus echt nooit op wat wel of niet gezond is.. :o
|
Citaat:
Maar ieuw, eng/vies verhaal Appelshampoo. :s En @ Bird of Prey, ik dacht dat Soja wel een perfecte (dus gezonde) vleesvervanger is :? |
Citaat:
Maarja of soja nou nog zo goed is door roundup ready.. |
Ik ga morgen en overmogen naar Stilburg... ook goed?
|
nope denk niet dak binnuhkort daarheen ga
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, is dat een ja? :love:
|
Citaat:
owjee :$ |
Ligt aan de dag of ik kom.. Volgende week heb ik vakantie dus dan kan ik in principe wel denk ik
|
Ik ga dit jaar ook nog keer met paar meiden ook me klas [+lerares? of die schoppen we weg? :p]
En er is de 12e breakdance battle, miss dat ik daar heen ga, als ik ga hoor je het wel :) |
toevallig ga ik.... niet de eerste tijd naar rotjeknor :?
|
ben net terug uit r'dam... blij dat ik er niet woon zeg, pfoe|:(
karima: ben niet van plan nog een keer te gaan binnenkort;) |
Citaat:
daar heb je op zich wel gelijk in... ROTTERDAM DURFT!!! 8-) |
maar kriem@ wanneer ga je dan?
|
Citaat:
(:D) Maar Lex, jij gaat inderdaad veel liever naar Tilburg he! Kom je binnenkort niet een keertje langs ofzo? En waarom is R'dam je zo tegengevallen dan? :( |
Ja Tilburg lijkt me een goed plan natuurlijk;) .
Maar Rotterdam is zo levenloos, je mist de gezelligheid om je heen die je bijv. in Amsterdam en Den Haag wel hebt... |
Ja, A'dam is wel een miljoen x gezelliger, ben ik met je eens ;)
Maar wanneer ben je van plan te komen? Moet je ff paar opleidingen af gaan zoeken ;) :) |
pfff kun je nog beter een speld in een hooiberg gaan zoeken dan ben je een paar jaar eerder klaar ook nog;) |:(
|
GÉÉÉÉÉÉF NÓÓÓÓIT OP!
|
Citaat:
|
Damn vergeet je mij helemaal! :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
Tilburg is echt heel gezellig vind ik en...over een half jaartje woon ik in Tilburg :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
he he he
reageer dan :p ga jij de 12e? :) |
Solly:p Had het niet gezien :*
Maar nee, dan ben ik dus in Purmerend :( Maar breakdance.. Klinkt goed :7 |
Citaat:
ja toch! respect 2 breakdance _0_ Wat moeje in purmerend dan ;) He he he ga ik miss naar R'dam, ben jij er niet, heb ik toch niks aan ;) |
Goeie vraag.. Niet om te stappen iig.. Dood daar zeg :z
Ik ben er voor mijn lieverd! :D Maarsja, maybe ben ik er wel.. Blijf ik vrijdag+zaterdag in R'dam, zondag Purmerend. Hmm...Hmm...Hey, dat is nog niet eens zo'n gek idee! :p Waaro/wie/wanneer(hoelaat)/hoelang? :7 |
Citaat:
nog niks af gaan zeggen ofzo ;) het duurt nog lang, niemand weet nog zeker. ik ook niet dus :d |
Neej, weet ik :p
Maar tis nooit erg om in R'dam te zijn, dus :7 Waar dan? Gewoon buiten op 't plein voor Pathé? daar heb ik het ook wel es gezien! :7 |
Citaat:
ff w8! ff de info erbij pakken :p Citaat:
|
rotterdam? waar legt dat dan?
|
Citaat:
|
Tnx CoTN :D
@ The Phit: :huh: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou Phit, witte gij da nie eens? :huh:
@ CoTN, ken jij nog wat moves? Of kom je voor het kijken en de stoere jongens? 8) |
Citaat:
Citaat:
Jaja, ik ken mijn les O-). |
Ik heb wel een reportage over Gent gezien! En ik wil er een keertje een weekendje naartoe! Grappig he! ;)
zag er inderdaad mooi uit! (als ik het me goed herinner, is er een heel mooi groot café wat eerst een regeringsgebouw was? Iig heeft het een heel hoog plafond.. :) En is het heel mooi en oud! ) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik wil er ooit nog es op. Vind het wel gaaf! :thumbsup: Dus kom voor breakdance, en de gasten, en de muziek :7 |
okeej, ik weet het nu 8)
Citaat:
|
@ Thalia: Hmm ik weet 't niet meer zeker. Maar daar wil ik iig zeker ff wat gaan drinken! :)
@ CotN: hoe stoer.. Een meisje dat kan breakdancen!!!! Heb het ooit es geprobeerd (stoer met mijn broer meedoen :z ) maar ben toen keihard gevallen.. :'( Ik kom dus voor het kijken en de jongens.. :$ Phit, yooo, slimmerd ! 8) |
Citaat:
haha gewoon beetje geprobeerd :) maar wil er wel ooit nog op. Ik zie wel. Ik leef niet zo snel vooruit :p |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.