![]() |
1 Bijlage(en)
Nieuw topicje voor de ietwat gewaagde foto's ;)
halfjaar oud ong. |
Citaat:
|
Damn you..! Lekkerd man.. :huh:
:9 :* |
mijn linkerrib is ietwat misvord maar toch het valt op deze foto mee, dank jullie voor de lieve complimenten.:*
|
Citaat:
|
echt gewaagd zeg, dit zou niemand hier durven :o
wil je nu een krik? |
hahaha
1 rib ? bijde ribben...njahahahA....
maar je ziet er iets wat te stoer uit naar mijn zin.... is zo wat johny 8ig |
Lol, die views
|
Citaat:
haha maar weinig reacties :p |
gorilla :o
|
nouja zeg :D
waar blijven de rest van jullie met je fotos stelletje poesjes |
Citaat:
|
Ha, ik ben bijna jaloers. :d
|
http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=640146
:o lol zie nu dat die foto 4 jaar oud is :+ moet ik maares een nieuwe maken of niet :{ |
Citaat:
|
Citaat:
:+ |
uhu
ik zou niet weten wat jullie bezielde om jullie belachelijk te maken maar soit.... die laatste lijkt meer op een alien dan wat anders...
|
...
ik hou wel van piercings...
|
Re: uhu
Citaat:
|
uhu
je hebt misschien deels gelijk omwille dat hij het opzen minster durft en ik niet..maar toch vind ik het maar pipi///
|
Re: Re: uhu
Citaat:
|
en nou niet meer zeiken.. als dit je niet aanstaat dan ga je weer, maar ga niet het topic vervuilen.
|
Sowee.. _0_ :9
|
your hot
|
kinky ding hoor!
en ik hou ook wel van piercings.. :D |
Citaat:
Vooruit dan maar.. Een iets gewaagde foto van mij. Hehe :P http://www.members.lycos.nl/xkaboute...mg/Nikki07.jpg ''LOL'' Groetjes N. |
Citaat:
|
Citaat:
wel lekker buikje |
Citaat:
En bovendien: Er valt niks af te kraken want ze is een chick :7 |
hoe oud is ze? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
(is al gevraagd, maar ja) *) |
jammer alleen voor zo'n foto dat het niet bijpassend ondergoed is, maar verder wel ok :7
|
lkker strak die chick
|
Citaat:
|
hey hey, niet zeuren! niks mis met haar.. This een lekker stuk!
|
:yes: xkaboutertje mag inderdaad best gezien worden :9
|
hihi, ik ga ook een foto posten.:$ :$ :$ :$ :$ :$
|
Citaat:
ik wil ze totaal niet afkraken hoor..maar t'is toch een forum he ? ofniet ? en trouwens ik vind het ook moedig van haar dat ze het doet..;of beter gezegd durft...want ik zelf zou niet durven..;misschien omdat... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok; 't is een forum en het is natuurlijk interessant om de mening van iemand anders te horen. Maar wat ben je nu met kritiek op iets waar je niets aan kunt doen? :? Nee, 'k vind persoonlijk dat ze er goed uitziet!!! ;) :) |
mee eens, ze durft wel! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
|
zo heey, goed getraind lichaam, mooi figuur ook, goed bezig die kabouter....
|
1 Bijlage(en)
jaloers chalyken?
paar weken geleden gemaakt ;) |
for the love of god:|
|
Citaat:
|
oh
my god :x |
je kan zeggen wat je wilt maar die dude houd tenminste wel zijn zaakje goed bij http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif
|
nice!:9~
|
:O
Mja, valt wel mee, geen verdere commentaar. |
Citaat:
best een hilarische foto :p |
Paint skillz :d
|
*verslikt zicih in chips*
Move to -> Meidenforum? 8) |
Citaat:
|
gadverdamme blackturtle fucking freak
|
LOL
volgens mij staat dit allang in meidenforum en 3249283423 views ofzo :z |
ik durf niet meer op de vorige pagina te kijken :$
|
http://www.members.lycos.nl/xkaboute...mg/Nikki07.jpg
Die chick van vorige bladzijde.. Nu hoef je die balzak niet meer te zien 8) |
ze heeft een breakout poster :/
|
van eminem
|
zo zeg BT :love: :p
te koel die :d op je foto ;) |
Citaat:
|
Citaat:
t is een wat vertekende foto, dat vind ik tenminste. |
owja...
iedereen die wel een zooi commentaar heeft maar geen gewaagde fotos plaatst heeft totaal geen recht van spreken, stelletje lafbekken.:* |
1 Bijlage(en)
ik zal jullie het onderste gedeelte van de foto besparen :)
|
Halleluja :$ :wave:
En dan ben ik natuurlijk weer de enige die benieuwd is wie die foto's heeft gemaakt? :Y) |
man man man..;je durft misschien wel , maar je kan beter je vinger in je ook steken joh...ik denk dat je iets of wat te veel van jezelf denkt...hahaha..:loser:
|
:huh: :9~ :love:
|
blackturtle: je bent fockin heet.. :9
|
Citaat:
|
Citaat:
uhuh...yeah right.:wave: |
Wauw, Blackturtle, jij durft!
Ik(en nog meer mensen ;)) ff blij :Y) :9~ |
jesus , als je hier geen foto post ben je dus een lafbek, whaha , beetje zelfrespect en verstand, verstand dat jij nog moet krijge want dit is echt niet best, wat wil je bereiken met het posten van naaktfotos op een forum?
|
niets, ik gebruik alleen dit topic zoals het bedoeld is.
en als je dat niet aanstaat dan kijk je er gewoon niet in :) en nee je bent geen lafbek als je hier geen fotos post , je bent een lafbek als je hier geen gewaagde fotos post en alleen maar loopt te kankeren op anderen, dan ben je wel een lafbek. |
Citaat:
|
ik maak ook wel een x een paar foto's
*maar zijn geen serieuze* tot nu toe heb ik er maar van 2 foto's gezien zijn er nog meer ;) |
Citaat:
nee! ik zat het me ookal af te vragen ;) |
Citaat:
niemand loopt te kankeren, alleen te irriteren aan jouw en terecht want een beetje gewaagd okee, maar alleen een smilie op je ridder , wat is dat voor onzin man. |
Citaat:
|
gedurfd is het wel. 8{
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuk allemaal die opmerkingen maar doe al een hele tijd thai-boksen logisch dat mijn armen 2 keer zo breed zijn. Naja never mind, laat zelf maar eens zien dan, hou persoonlijk toch niet van die sprietjes. Groetjes |
waarom heb ik nou het idee dat ik beter maar niks kan zeggen :p
|
Citaat:
|
zeg es:yes:
|
:respect: Respect hoor BT.
a. ik zou zulke foto's niet moeten maken.. b. ik zou ze niet durven te maken.. c. ik zou ze ook niet durven te posten.. Verder kijk ik er liever niet naar ;):+. Waar blijven de andere vrouwen of hebben die hetzelfde a-b-c-tje als ik? |
Citaat:
en zij zegt wat op jouw observatie, simpel toch .. niet zo wijs doen |
Citaat:
|
Pfff... mooie foto's man:9
|
tja bas je lichaam blijft erg hot :9
maar die kop die je trekt :+ wil nog steeds wel een sexdate btw O-) |
Citaat:
:7 |
Citaat:
|
omg,
how to get attention from the ladies. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Damn zoveel reacties en zo weinig foto's:x
|
Citaat:
ik heb nog wel picca van mijn geile reeet die heb ik al es geshowed , al die meiden helemaal blij :rolleyes: lalalalalalalala |
Citaat:
spanning spanning spanning voor de 2e en die 3e....zeg maar waar je me wilt hebben:) |
nog een ouwe van mij :)
|
1 Bijlage(en)
plus foto :+
|
sexeeeeh
|
omfg waarom heb ik deze pagina geopent :(
|
|
jesus gasten, wat doen jullie jezelf aan voor een beetje aandacht:{ :loser:
|
Citaat:
|
mooi meiden zijn idd welkom! :yes:
|
Citaat:
ben ik toch weer benieuwd wie die foto heeft genomen :) |
jah nu wil ik het ondertussen ook wel es weten
maar op die vragen wordt nog niet gereageerd:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
me toenmalige ex :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
me ex, toenmalige vriendin :) ik ben al een tijdje weer vrijgezellig |
1 Bijlage(en)
hoera
|
zo die meid met rooie haar is wel lekker zeg :p
|
aight, nee zulk 'lef' heb ik niet om me te laten observeren door een aantal dames hier..jullie zullen het hiermee moeten doen
http://members.ams.chello.nl/a.vd.wi...heelyinpak.jpg respect naar de lefgozers hier..mij niet gezien :) (letterlijk en figuurlijk) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil een foto van VivelaFête
O-) |
Citaat:
1. ik durf ze niet te maken. 2. al zóú ik ze wel durven te maken dan durf ik ze niet te posten. ;) |
meiden die hun gewaagde foto hier niet durven te posten, mogen hun foto('s) wel naar mij PM'en O-)
|
Je hebt PM
|
foto's
hier een foto van Mij...een gewaagde foto ... zet nog maar meer foto's op:)...Van jezelf of je vriend/vriendinBLUE http://file:///C:/Documents%20and%20.../nas3%20...jpg http://file:///C:/Documents%20and%20...zing%20nas.jpg http://file:///C:/Documents%20and%20...%20%20%202.jpg http://file:///C:/Documents%20and%20...iezing%202.jpg http://file:///C:/Documents%20and%20...verkiezing.jpg http://file:///C:/Documents%20and%20...ieizng%203.jpg
MjA dit waren mijn foto's zet maar foto's van jezelf op enzo:)...Wel doen |
oeps even opnieuw..volgens mij zijn ze niet echt te zien:S
|
1 Bijlage(en)
hier zijn ze dan hopelijk:P
|
1 Bijlage(en)
nog meer ....
|
1 Bijlage(en)
nog meer...
|
1 Bijlage(en)
dis de laatste...:)..Kusjes
|
ik wil niet zeiken hoor.. maar het meisje is nog niet eens 16.. mogen die foto's dan wel hier terecht komen?
|
:Z daar kiest zij zelf toch voor
|
Ja die wil je wel ff volspuiten
|
doe dan iig een mooie string aan :+
|
Citaat:
|
ja idd ingr...
ach kom maar langs |
Die 3 jaar moet voor jou ook geen punt zijn toch?
|
Citaat:
|
wel een beetje ongemanierd om het "dat ding" te noemen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooie onderbroek 8)
|
uhmss.
ten eerste...over dat k een mooiere string aan kon doen...kon wel jah inderdaad:)...maar ik was op vakantie voor 3 dagen en had er maar 5 mee en geen mooie...ik zal wel een foto maken met een mooie string aan :)...wat versta je onder mooi btw?kan k t naar je wens doen:)enne van mensne die gaan zeiken dta k ma 15 ben en bla bla bla ...hallo dis n topic voor gewaagde foto's tog? waar zeiken jullie om dan staat nie bij daje op je 15 nie in n string mag ofzo...ik sta dr tog niet naakt op
|
Re: uhmss.
ik vind het leuke foto's hoor
:yes: |
wojooo eindelijk wat leven in de brouwerij :9~
|
Re: foto's
Citaat:
|
Citaat:
En die 1e foto kun je beter weglaten vind ik:9........... En meisje, als je op je 15e al zo staat...pfffffffff... |
Re: Re: uhmss.
Citaat:
mijn gezin onder anderen me zusje nasje dus hebben vast wel genoeg geld voor normale winkels ahja als je lijkende string in de zeeman hebt gezien dan heb je erna gekeken en heb je die haast ook wel hoe weet je t anders dan dat ze die daar hebben nou? uitgelult? en die string is nie van de zeeman ma van h&m dacht ik, ik had m zelf nog gekocht voor r:) |
nix mis met de zeeman hoor 8)
|
nee vin ik ok,
|
Re: Re: Re: uhmss.
Citaat:
en als dat jou lieverlings winkel is xLiesjuhx dat je alles kent wat ze daar verkopen s t jou probleem:) naja probleem... jouw ding:) |
Re: Re: Re: Re: uhmss.
Citaat:
(Enschede) |
Re: Re: Re: Re: Re: uhmss.
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: uhmss.
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: uhmss.
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik heb het daar gezien ja..vandaar dat ik dat zei... Ooh wat erg zeg...ik schaam me rot , ik kom bij de Zeeman :rolleyes: :9 Je reageert nogal kinderachtig steeds :O Duidelijk nog geen 16 :x :9 |
Citaat:
dus hoef je nie perse te zegge oh s van zeemand alsof zij zich er dan voor zou schamen nix mis met de winkel hoor alleen de dingen in de winkel intresseren me niet... neeej ik ben duidelijk nog geen 16 neej inderdaad je moet ook nie zo serieus leven vind ik:d |
check der pro en je ziet dat er staat maart 1990. dat betekent net 15 dus nog lang geen 16 :D:D:D
|
muhahuahu
Citaat:
dan is ze op der 16de al een... |
ik ben het er ook niet mee eens dat ze zoiets op die leeftijd tijd, maar moet ze dat niet ook zelf ontdekken? 8)
ik denk niet dat zij ineens in ziet wat wij zien :z |
Citaat:
ik koop daar ook wel es boxers hoor, zitten lekker en zijn lekker cheap :Y) verder vind ik het lelijke foto's die die nasje geplaatst heeft [edit] en jouw foto's zijn ook niet je van het :Y) maar goed misschien doen ze me iets teveel aan mezelf denken (vroeger :rolleyes: ) en dat was toen nogal triest :{ |
waarom maken jullie allebei zoveel foto's van jezelf in ondergoed en waarom post je dat op internet?! Meisjes hier krijgen jullie echt wel spijt van en zoniet dan... :x
|
(SANNE)iK BEN nAS zit ff op naam van mas...uhms ..is dit nie n topic voor gewaagde foto's? moet k dan foto's in n konijnenpakje plaatsen of ben je te blond om te begrijpen?
|
Citaat:
Je kan mij blond vinden, maar ik sta niet als een goedkoop jong sletje op het internet. |
Citaat:
|
Citaat:
jij klinkt nogal jaloers |
Citaat:
jezus als die gaste een halve naaktfoto sturen loop je niet te zeiken, en zij post een beetje gewaagde foto en ze is een slet, ook al jaloers... :loser: |
Citaat:
Jaloers....op een meisje van 15??? :loser: |
Citaat:
Alleen omdat ze wat complimenten krijgt , moeten meiden als jij haar weer pakken op haar leeftijd en is ze maar een sletje |
Meer foto's, minder gepraat? ;)
|
Citaat:
maarja ieder z'n ding, als jij dat een prettig idee vindt.. :loser: |
zullen we Hans en Aad dan maar een pm sturen?
|
Citaat:
zat ff de post van gisteren na te lezen. WTF 3 dagen weg en 5 strings mee. of zij was heel wat van plan of ze is gewoon een beetje achterlijk. of zit ik mis??? :yes: |
damn dit gaat ook helemaal nergens meer over.
ik gooi dit topic op slot. als iemand nog graag gewaagde foto's wil posten is hij/zij vrij om een nieuw topic te openen. maar hou dan wel in de smiezen dat dit geen scholieren.com is en dat bijna-naaktfoto's posten hier geen vaste prik is. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.