![]() |
wat voor schooltas heb jij?
Een standaard brugje-kipling? Een Eastpak special edition of een goedkope scapino-variant?
|
Ik heb een donkerblauwe Eastpak, en hij is zo fuckin relaxt!
|
een goedkope scapino-variant :d
maar ik wil eigenlijk ehm een Fox-racing tas :D maar ik kan het g*dverdepieeeep niet bestellen naar Nederland toe 8| |
Citaat:
heb in 2 jaar tijd 4 tassen gehad ... heb nu 4 jaar een rode Eastpack ... |
N standaard zwarte Eastpak.. Doet t nogsteeds goed :)
|
Een zwarte schoudertas van Marc O'Polo.
|
zwarte schoudertas van Mexx
|
standaard licht grijze eastpak rugzak.. wel relax
|
Ik heb zo'n zwarte nep leren tas van de scapino.
|
khad eerst een o'neill tas, echt zo'n vierkant blok...:)
daar heb ik het 2 jaar mee uitgehouden... kheb nu een mooie donkergrijze eastpack, hele fijne tas... |
beigekleurig doodgewoon eastpackgeval
|
schoudertas van g-star,had ik van een winkel gehad omdat ik een broek had gekocht daar :9
|
gewone eastpak...:Z
wil er echt iets anders mee doen... zodat ie een beetje specialer wordt. helpen jullie me aan ideetjes? |
laptop rugtas van caselogic voor als de laptop mee moet
en anders een tas van het (skate)merk chocolat |
een oranje zwarte Nike rugtas :z
|
geen
boeken liggen opschool in mn kluisje heb alleen n handtasje mee met mobiel en portemonnee enzo.... en huiswerk heb ik toch nooit |
Eastpak.. donker+licht blauw...:)
|
bjorn borg tas..
|
blauwe kipling
die al 3 jaar meegaat :d alleen de rits is af ent oe kapot. |
Ligt aan wat ik aan heb :$:$:$
|
Citaat:
tell us somethin' new... |
donkerblauwe eastpak...:7
|
Citaat:
maar ik laat mijne gewoon normaal, wat een onzin om er lastpak van te maken. |
Citaat:
oud :{ ik vind mijn eastpak veel orgineler |
Citaat:
en hij is grijs en heeft een leren onderkant, en handvat em heb m nu bijna 7 jaar :| alleen die zwarte verstel dingentjes zijn kapot... |
Zwarte schoudertas :)
|
ik heb zo'n linne tasje (me gewone tas is kapot) en et werk wel goe opzich
|
ik heb een felrode eastpak.....helemaal goed
ONVERWOESTBAAR |
ik heb een eastpack.. gewoon simpel maar wel chill..8-) O-) :yes:
|
Citaat:
|
Knopen 8-). Je hebt ze in alle kleuren, vormen en maten en je naait ze er met gemak op.
Of een lichtgevende ster van twee gaatjes voorzien en er dan een speld opsteken zodat je ze kan vastprikken. |
een jongen uit m'n klas heeft er een stuk of 25 buttons op zitten, kan je ook doen!
|
Citaat:
|
van die speldjes met een plaatje erop
kweet ff niet hoe je dat uitlegt! :? |
Citaat:
|
daar hebben de belgen weer een ander woord voor gevonden hoor :Y)
|
hajaa, k herken het wel!
kweetniet of er in belgie daar een deftig woord voor is... steekpennen, daar heb ik toch nog niet van gehoord |
een hedgren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind eastpak gewoon echt handige tassen! |
Citaat:
|
denk nochtans dat wij "badge" gebruiken voor die buttons van jullie...
|
gwoon de kleine eastpack heb ik. maar dan in et grijs ofzo en hij is er helemaal ondergeklad door de wijven uit me klas en et eastpack dingetje is dr vanaf en de rits van et voorvakje heeft het ook begeven.
|
Citaat:
Voor de zomerrrrrrr 8-) |
Black
Gewoon een Zwarte
Lekker casual tog ? groetjes |
Een "Nomads" tas. :{
|
een schooltas en een gymtas! :z
|
donkerblauwe eastpak... echt de handigste!!:)
|
Deze in het donkerblauw
http://www.clapsport.com/commerce/im...4101920243.jpg |
EastPak Dark Grey SideBag :)
|
gebruik altijd mijn voetbal tas :)
Maar volgend jaar denk ik dat ik mijn geweldige heuptas van Nova Zembla gebruik (een klerenwinkel die merken als Gstar, Replay, D&G, Diesel Pall Mall etc verkoopt, mooi tassie dus :p) |
Citaat:
|
een blauwe brunniti
|
een eastpack special edition die eruit ziet als een rode geruite theedoek maar wel heel tof is 8-)
|
donkerpaarse eastpak :)
|
hep een goedkope scapino variant voor de lichte dagen!:+ en als het hele lichte dagen zijn heb ik de keuze uit 14 tassen.. een donkerrode eastpak voor als ik veel boeken mee moet nemen.. en voor de gym gebruik ik 3 verschillende tassen... ligt er maar net aan welke ik wil gebruiken:p
|
zwarte schoudertas weet eigenlijk niet wat voor merk (even kijken) hmss tsja gewoon zo'n zwarte schoudertas
|
een laptop rugtas :+
|
Gewone standaard rugtas geen idee welk merk :?
|
gewone tas van addidas
|
Citaat:
Hier gewoon de standaard-eastpak ook. :+ Gaat al een jaartje of 7 mee en er is werkelijk nog niets kapot aan.. :o |
Re: Black
ik heb een gewonen groen/zwarte tas gekocht in thailand
|
Nog niemand hier heeft een Eastpak met printje... Jmmr.
Ik heb een Eastpak met zo'n geel turquoise oranje print, you know, een beetje leger-achtig maar dan met kleurtjes... |
Een rode met witte bloemen....heel normaal
|
eastpak donkerblauw klein formaat, zeer handig
|
Een van HedGren ... Bekend merk :) En zalige kabas ! Bij mij is ze wel zwart !
http://www.hedgren.com/up/prod/HIM-11.jpg |
ik heb 'n goedkope tas van de blokker, in eerste gekocht, op 't einde al helemaal naar de knoppe, 't 2e weer een of andere tas gehad, waarvan ik dacht dat ie beter was maar was egt 'n klote tas heel die binnenwanden kapot, dus die oude tas weer gebruikt en zit nu in 4e en gebruik 'm nog steeds, egt maf, hij was in eerste al helemaal naar de knoppen maar m'n boeken blijven der nog in ondanks al die gaten en scheuren:P groetjes floyd
|
Nog steeds een vieze/gore lichtgrijze eastpak tas.. komt door de kleur :+
|
Een 1-vaks (2 als je dat voorvakje waar ik mn broodtrommel instop meetelt) eastpak.
Ik heb trouwens die blauw/witte slangenprint. |
Hedgren zwart, nomad blauw, nomad rood, eastpack zwart, schoudertas rood, "pinkbag" zwart/roze voor als ik weinig boeken heb :)
|
http://europe.eastpak.com/products/_auth/delegate.jpg
In 't groen. Prima tas, past lekker veel in. Ook te gebruiken voor slaapfestijnen, boodschappen e.d. |
na mij 3 jaar lang trouw alle zware schooldagen gediend te hebben is mn blauwe kipling officieel dood verklaard. (Inmiddels was ie groen geworden en compleet aan gort :p)
Dus de laatste 3 jaar (als het goed is) wandel ik met deze tas door de school: http://fi.nefficient.co.kr/mall/asse...51K043-348.jpg |
heb een of andere goedkope tas van 2,5 euro uit china :+ had ik nog staan maar verwacht niet dat hij het nog lang vol gaat houden, zal maar een andere laptoptas gaan zoeken |:(
|
een groenachtig eastpak en een beige nomad als gymtas
|
Gymtas is bij mij dus gewoon de eerste beste plasticzak die ik kan vinden in mn kamer he... :+
|
Roze eastpaktas :P
|
oke dit gaat echt nergends over waar willen de brugpiepers van tegen woordig over hebben?
over wat voor tas ze hebben wat kan de rest van nederland dat nou schelen jij moet er mee lopen en je boeken moeten er in passen en als dat goed is is het een goed tas |
:z
Allemaal brugpiepers hier ja :z |
sinds de brugklas een zwarte leren tas.
|
bordeaux-zwarte schoudertas van kipling
|
ja ja .. heb weer een nieuwe tas ... een krijgertje van mn pa die hij ergens had bij een congres gekregen ... vraag me af hoe lang hij het vol gaat houden :+
|
Ik heb al sinds de brugklas een kipling :)...Ik krijg pas in de tweede fase (jaartje nog) een nieuwe :)...
|
Een Gaastra tas.
Eastpak model. |
Re: wat voor schooltas heb jij?
Citaat:
|
Citaat:
Oh en Charmed1, lekker laat.. maar die winkel zit in Veenendaal :) |
rose eastpak:) helemaal vol geschreven :p
hijs echt wel oke geworde :p maja.. das al sinds vorig jaar :p |
heb van alles wat eigenlijk. maar ik mis een goeie stevige rugzak.
|
grote paarse eastpak
en roze brjon borg als ik weinig mee hoef te nemen :d nog steeds niet kapot |
Ah gewoon een normale schooltas! Geen idee hoe ik het moet omschrijven!
|
Schoudertas van Kitsch Kitchen op dit moment
Of mn schoudertas van Fossil Of nog steeds mn vieze half dode Eastpak rugzak ligt eraan waar ik heen ga en wat ik heb enzo |
zwarte eastpack...die helemaal onder de patches zit :)
|
Citaat:
|
Eerst een 'special-edition'-eastpak (blauw-paars-zwart) die helemaal onder de patches, teksten enzo zat. Ging stuk :'( .
Maar nu een zwarte eastpak (met nog niks erop). |
Ligt eraan wat voor kleren ik aan heb/hoeveel boeken ik heb, zwarte eastpak die overal wel bij past, rode eastpak iets groter, rode schoudertas, zwarte pinkybag(met roze letters) of Blauwe Nomad rugzak.
|
donker grijze eastpak
|
Re: wat voor schooltas heb jij?
Citaat:
|
Re: Re: wat voor schooltas heb jij?
Citaat:
|
ik heb een stevige skitas :d een mickinley, maar :p
|
eastpak , donkergroene (meer legerkleurachtig) :)
|
Ik heb een zwarte schoudertas (Björn borg) en een zwarte eastpak zoeen met leren onderkant :9~
|
Ik heb een tas met pucca erop :P :)
|
ik heb een oranje met bloemen van de markt :P hij is best vrolijk..leuk tog voor de zomer?! :d
|
Nog steeds een Eastpak rugzak, inmiddels wel een nieuwe, dit keer de bruine versie :+
Of nog steeds mijn kitsch kitchen schoudertas |
de rits van mijn 5,5 jaar oude grijze old-style eastpack rugtas heeft het na vele operaties en montages en nietjes toch uiteindelijk begeven... :'(
Nu een zwarte schoudertas van t zelfde merk :) |
Ik heb gewoon zo lichtblauw Eastpack ding. Zo'n normale (Tja... wat is normaal)
Eigenlijk is hij wel een keertje aan vervanging toe vindt ik, ze zijn alleen zo ontzettend duur. Daarnaast heb ik nog een gymtas, deze is lichtblauw, zwart en wit. Weet niet van wat soort merk, hebben hem toen volgens mij ergens in een winkel gratig gehad. |
Ik ben klaar met mijn school carriere ( zou ook tijd worden he :d )
maar naar mijn werk neem ik een rugzak mee, da's wel handig op de fiets |
2 Eastpacks buiten gebruik (uit de onderbouw, een blauw een rood)
(een gepimpt (de rode) dus mensen dachten steeds dat het een special edition was ! ) 1 edc by Esprit (beetje in gebruik) 1 SPKY (m'n all tyme favorite) |
ik heb tegenwoordig een Brunotti schouder tas.. nadat er dit jaar al 3tassen gesneuveld zijn, doet deze het wel fraai
|
ik heb een roze eastpack schoudertas
|
eeh beetje blauwgroene eastpak
en af en toe rode bjorn borg |
een vaalrode eastpak
een zwarte Dell laptoptas |
vijf jaar lang mega brugger kipling tas :loser: :P :P
nu toch maar overgestapt naar een leger groene schoudertas met buttens/ badges/ steekpenningen :P :P |
Camouflage schouder Eastpack tas.
n_n |
zwarte schoudertas.. vandaag gekocht.
|
Ik heb voor school twee tassen:
*enrico benetti *vans die e-b heb ik nu al voor het 4de jaar.Niks kapot alleen de draagriem waar hij altijd om me schouder mee hangt begint te slijten.Die vans gebruik ik niet zo vaak:thumbsup: :d |
rode eastpack, gewoon dat standaard rugzak model
een schoudertas van oilily een schoudertas van kitsch kitchen |
een zwarte schoudertas (merkloos:P) met een witte streep... past alles in:P
|
Eastpack rood/roze (gewone rugzak). Erge kleur eigenlijk.
Nauwja die gebruik ik voor school. heb nog 2 schouderstassen een blauwe en 1tje met alle kelueren van de regenenboog van stof en heel erg kitsch. |
Citaat:
|
Wit/zwarte eastpack met zon japanse teken drop
Maar die Sokt(sucks) dus ik ga een Schoudertas en/of een Bjorn Borg rugtas... |
Dikke grote lompe eastpak. met 2 grote vakken en een vakje vooraan. maar ik ga een kleinere kopen als ik minder vakken krijg denk ik.
Citaat:
|
ligt aan mijn outfit :+
|
Had een rode schoudertas van Kipling, maar die gebruik ik nooit meer eigenlijk.
Nu een zwarte bjorn borg tas, of een witte schoudertas van de v&d ;p |
ik heb dr een van school gehad, zo`n geile zwart witte schoudertas :love:
|
een windjackstof achtige zwarte nike tas, klein comfortabel, en van die hengsels die je dicht kan trekken. past ondanks de weinige ruimte altijd me boeken in:thumbsup: :O
|
Ik heb een hele mooie ruime met een irritant fluitje eraan. O-)
|
knal (maar dan ook echt!! knal)roze schoudertas van Protest.
Echt relaxte tas, gezien al die vakjes en dingen enzo :p |
Een knalgele eastpack.. Er staat nu alleen wel over de hele tas nena(en dinge die met dr te maken hebben) op met rood en zwart:D
|
Dat is voortaan bijna elke dag anders. Heb geen boeken meer nodig etc..
Maar het meest gebruik ik mn schoudertas van de Invito |
Een gewone, zwarte Eastpaktas. Is eigenlijk te klein:S.
|
Ik heb een felblauwe tas met reflecterende zonnetjes ( die gekke bekken trekken:p )
Een tas die je om kan hangen. Ook gewoon een van de markt |
een beige eastpak voor mijn veel-spullen-nodig dagen.
een bloemen kitch kitchentas voor mijn pipo dagen een gestreepte hangzak voor mijn nonchalante dagen een bruine leren akte tas voor mijn chique dagen een zwarte old skool adidas sporttas voor mijn sportieve dagen en soms, soms dan prop ik alles gewoon in mijn broekzakken. |
Ik heb aan zo'n groene brievenbus 2 hengels gemaakt om als schooltas te gebruiken en nu vind ik mezelf kei cool :')
|
Gele eastpack. ^^
|
Heb in de brugklas twee yes or no's gemold, een hele ouwe Eastpak, een C1000 tas (was niets over meer, thuis), en vast nog wel meer. Ergens in januari toen een donkerblauwe Eastpak, een stapje groter, gekocht. Komt volgens mij overeen met wat nu Egghead heet. Alleen is deze nog in één kleur :7 Deze is nu zo'n drie jaar in de running. Zo nu en dan gebruik ik mijn leren tas, die is erg handig inpakken en gebruiken, maar wel een aanslag op je schouder en arm...
Ik had trouwens as bak gemaakt van het eastpaklogootje op het etui dat bij de zat. Dát heeft het ondertussen wél begeven. |
http://files.shopserver.dk/download/8437.jpg
Met deze rugzak liep ik altijd bij het SCHOOL bataljon :D |
Een "normale" eastpak !
Felrood!! Na dit jaar wil ik een schoudertas!! welke moet ik kiezen:: 1: http://productimages.wehkamp.nl/is/i...etail_liggend$ 2: http://www.brunottishop.com/t/t.aspx...4-0033-s-1.jpg 3: http://imageserver.puma.de/zoom/fif=...t=100&cvt=JPEG Heeft iemand 1 van deze tassen?? :yes: Vertel me er iets over :love: O-) !! Ik heb nu een felrode eastpak gewone;) oja had ik al vertelt O-) :9 :x |
Citaat:
Wat ben jij cool zeg:loser: :p |
Wat ben jij een topic-necromancende n00b zeg.:loser: :p
|
Rode kitsch kitschen tas met allemaal leuke bloemetjes en dingetjes :love:
En ik heb zo'n gele eastpack maar die is donders lelijk :+ |
Citaat:
vmbo hé:+ |
Dat verklaart een hoop.:p
Maar ik bedoelde dat je in een oud topic poste waar niemand meer in poste. Zulke mensen noemt men 'necromancers' En in sommige topics is dat vervelend maar hier niet maar ik heb de gewoonte 'necromancers' af te zeiken, goed he!:thumbsup: |
Citaat:
Ach jaa ik begon achteraan |:( |
:d ik ga nu naar mijn 3de jaar ben wel fkin klein iets van
1.40 ofzo :d:P ma da boeit niej maar ik hep mijn 1ste en 2de jaar rugtassen gehad maar ik hep voor 3de jaar een Brunotti-schoudertas ga ik denk ik nog ook wel buttons op doen :P ik hep ook van die vette TMF schoolspullen :d onderandere agenda(als iemand er interesse in heeft of dat ook wil je kunt het kopen bij de hema):d:) p.s. ooja weet iemand bij welke winkels je buttens enzo kan krijgn :d |
Ik had zo een lelijke eastpack..t'blijven goeie rugzakken uiteraard, maar ik wil een nieuwe...
Waarschijnlijk ga ik voor zo een ouwe leren tas . |
Ik had een Eastpack en een Kipling, maar voor volgend jaar haal ik wel weer een nieuwe.
|
schooltas
een zwarte nike schooltas waarop in lichtblauw nike staat en in de ritsen staat het Nikelogo
ben zo trots op m'n tas!:D iemand Anders nog een niketas? groetjes chrissie12 |
trots op je tas..das weer es wat anders dan trots zijn op een prestatie ofzo.
volgend jaar maar eens aan een nieuwe tas beginnen, of gewoon doorgaan met een kapotte :P |
kep een eastpack sinds 3 of 4 jaar, ben er tevreden mee, iedere andere tas was binnen een maand of wat naar de tering, dus dat schoot niet op.
|
Zwarte Björn Borg schoudertas
|
wat voor een tas heb jij :')
|
nun gewonen rugzak van eastpak
draag heel gemakkelijk en er kan veel in bye |
zwarte eastpack. standaard;)
|
Momenteel een donkerbruine van eastpak (1vak)
maar zou je in de hogeschool daarmee nog genoeg hebben of beter één met twee tot drie vakken? |
Een blauwe Kipling rugzak.. :I
|
Vette schooltas BagUp
Ik heb van www.bagup.nl echt een coole rugzak! De BagUp schooltas kun je zo over je bagagedrager gooien. Zelfs op je fiets ziet ie er gaaf uit.:thumbsup:
En er zit een koelvak in! Das echt vet handig!! Laatst had mijn moeder een broodje ei gemaakt.:Y) En 's middag was ie nog lekker warm! Maar in de zomer natuurlijk lekker blikkie Cola...:d Echt een SUPER TAS die BAGUP!!_0_ |
donker groene eastpak:d maar is ondertussen al mijn 10de ofzoooow:p Ik verslijt ze nogal snel! Waren wel niet allemaal eastpak!
|
GTFO!
|
_0_
|
een rode boodschappentas van bas van der heiden
|
Een Lekker nutteloos ding van de Tassenboer op de markt.:thumbsup:
|
Ik heb een blauwe PUMA schouder tas, gaat al 3 jaar mee. Een nadeeltje, er zit klitterband op :[ en als ie met klitterband op de grondlicht, neem ik van elk lokaal iederedag een stukje mee (haren en dat soort troep)
|
ik heb een eastpak met legerprint :notgood:
het was dit of een roze eastpak.. |
Ghehe :d
Tactisch |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.