![]() |
Waar zou je echt nooit willen wonen?
In je thuisland dan..
Ik zou niet graag in Flevoland willen wonen.. zo kaal en kill.. nee niets voor mij.. :no: |
Heerhugowaard.
dat is zeg maar een Almere uitstraling, maar dan nog erger en ouder... brrrr, in dat rotdorp zal niemand zich thuisvoelen. :no: |
in een of andere hutje op de hei
|
Lemmer, een dorpje in Friesland :|
|
Citaat:
|
friesland en flevoland
|
schiermonikoog of een zo'n ander klein k*teilandje
|
friesland
|
op een waddeneiland :Z
|
in Almere en in een dorp in Friesland.
|
Drenthe of Zee-Land
|
In elk boerendorp waar de gemiddelde logische gedachtegang niet bestaat
|
almere, twente, friesland, groningen, rest van flevoland
trekt me allemaal niet. |
in de buitenwijken van iedere stad in nederland, in flevoland of de kop van Noord Holland, en limburg of de achterhoek, naja waar wel :+
|
In een heel grote stad (zoals Parijs) en dan in zo'n klein appartementje, zonder tuin enzo :{
|
Mensen 1 ding: In Friesland is het inderdaad saai, maar in Leeuwarden niet, het is serieus 1 van de gezelligste, leukste en crimineelste:p , steden van Nederland.
Verder zou ik nooit van men leven in Groningen willen wonen. |
Brussel of Antwerpen of Charlerloi
|
je krijgt mij niet levend friesland in:no:
|
In een grote stad zoals Rotterdam of Amsterdam... Ik krijg soms al in Groningen de kriebels van al die mensen.
|
Citaat:
|
randstad
|
of in zon criminele wijk
*maja wie niet* |
Flevoland, Friesland, Groningen, Drente, Groningen ... allemaal veel te leeg ...
|
Limburg,Friesland, Flevoland
|
zeeland, den haag
|
Schiermonnikoog lijkt me trouwens geweldig om te wonen :)
|
Friesland, Drente, Flevoland, Zeeland: allemaal te leeg
Achterhoek: ben geen grote zuiper... :$ :+ |
Citaat:
Maar ik ben eens 2 weken op vakantie geweest in Lemmer, en het bleek een ontzettend saai dorpje te zijn. |
Friesland, en in Zaandam.
gatver. ;p |
Flevoland. Al woon je dan wel dicht bij Six Flags (of Walibi World, zoals het nu heet)..
|
brussel... of een plaats waar ik helemaal van de "buitenwereld" ben afgesloten (nie dat dat erg kan in belgie hoor)
|
ROTTERDAM!! AMSTERDAM!! weut alluhbè ni woar da leg!
Rotterdam is wel oke, maar amster never nooit niet :no: :notgood: Als die sjenker toeristen dingen, je wordt dr helemaal gek van |
In almere en boeren gaten met maar 3 huizen waar geen openbaar vervoer komt en je 20 km naar school moet fietsen
|
In alles dat boven Brabant gelegen is, en ook daar ben ik nog selectief in. Verder al die oostbloklanden :z
|
ik hou zo ie zo niet van wonen in de stad! zit der op school en allemaal zo aso, zo onrustig, zo sjagrijnig Bah!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk zijn er maar weinig regio's in Nederland waar ik absoluut niet zou willen wonen. Ik denk ook dat het met je leeftijd te maken hebt. Binnen nu en de volgende tientallen jaren zou ik niet echt afgelegen gebieden als Drenthe, de Waddeneilanden, Zeeuws-Vlaanderen, de Noordoostpolder o.i.d. willen wonen. Maar zowel de stad als bijvoorbeeld de Achterhoek hebben hun charme's :) |
Ik vind dat ik tevaak Friesland heb gelezen :{
Maar ik zou zelf nooit in Wassenaar willen wonen. Bah, lijkt me zo'n ballenstad/dorp:notgood: |
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen die nooit in de randstad willen wonen, omdat het te druk is... en dan wel roepen dat ze graag in New york of elders in Amerika willen wonen :z
|
In een stad. (natuurlijk hangt het wel van de buurt waar je je bevindt af.)
't is daar alles behalve veilig. Ik wil om 4 uur 's nachts nog steeds (alleen) veilig op straat kunnen rond wandelen. |
Citaat:
Maargoed, ik weet het niet zo goed. Een grote stad heeft z'n charmes, maar een klein dorpje daar en tegen ook weer. Denk eigenlijk dat ik overal wel zou willen wonen :) |
Citaat:
|
Ik zou niet in een dorp willen wonen.
Ik ben echt een city girl. In elk dorpje waar ik kom wil ik zo snel mogelijk weer weg :D |
Overal waar je een pokke-eind moet rijden om bij een beetje leven (en dan bedoel ik geen boom) te komen.
Ben ook echt een stadsmeisje. Als ik later kinderen heb zou ik niet midden in het centrum van een grote stad willen wonen, maar in een buitenwijk of een kleinere naastgelegen stad. Misschien in het buitenland. |
Maar in die stad waar al die mensen wonen met die lange neuzen wil ik niet wonen.
Ik erger me al dood als ik dat accent hoor op tv of radio :'( |
ik zou tog egt ni willen wonen in the middle of nowhere... :kots:
ik woon nu ook zown btje in the middle of nowhere.. maar ik denk duz egt ni dat ik later hier ga wonen.. |
Ik zou nooit in friesland willen wonen, en ook niet in limburg. Eigenlijk nergens waar ze een raar accent spreken en de helft van de bevolking niets anders spreekt dan dat.
|
ik zou nooit in een dorp willen wonen,, ow w8 te laat :p
|
Citaat:
|
Ik zelf zo niet graag in Rotterdam willlen wonen is mij veels te druk daar :no:
|
Citaat:
|
ik wil niet in een hele drukke stad zoals amsterdam wonen
ik heb liever een rustig en gezellig dorpje waar gwoon winkels enzo zijn maar niet zon druk dorpje ! |
den haag
rotterdam nederland ik heb ook migratieformulieren hier en als ik ze durf te tekenen (en uiteraard een en ander regel) ben ik over 6 jaar geen eens meer nederlander... |
Citaat:
|
Ik ga ook weg :o. Waarheen weet ik nog niet, maar ik weet wel dat ik niet mijn hele leven hier wil blijven wonen. Ik dacht eraan eerst een paar jaar in Frankrijk te studeren en dan richting Canada te vertrekken:). Dat weet ik dus niet helemaal zeker.
|
Ik ga het liefst verkassen naar Vanuatu :)
|
New Zealand ~> Coromandel
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.