![]() |
Hoe voel je je momenteel op het gebied van de liefde?
uit je geluk/frustraties/verdriet/gekte!
|
op dit moment ben ik zeer gefrustreerd, geobsedeerd en wanhopig op dat gebied maar jaaa
|
Citaat:
Ik voel me gelukkig.. |
Ik sluit me bij je aan
edit: bij biffy dus |
tja...heb al een aardige tijd niemand meer op het oog gehad dus het enige frustrerende is dat het gewoon niet opschiet ofzo?:p
|
ik ben echt gelukkig, ik heb een super relatie met een meisje waarmee ik wel oud wil worden..
|
Ik ben momenteel ook heel gelukkig met mijn vriend, kan niet meer zonder hem. We kennen elkaar door en door, zien elkaar elke dag en na 2.5 jaar nog steeds geen genoeg van elkaar :)
|
ik word met de minuut gefrustreerder en hopelozer en verdrietiger :notgood: |:(
|
Citaat:
ahh snel vertelle!! |
hmm, zwaar klote.. ik weet niet wat ik moet gaan doen :(
|
Nou bij mij gaat het momenteel zwaar kut door al het gezeik en problemen die ik momenteel moet verwerken dus hier uit ik ff mijn wanhoopsgil.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH: @ :@ |
niet verliefd en geen vriendje... wat kan dat saai zijn zeg!
nu merk ik wel meer mooie jongens op die ik vroeger totaal niet had gezien en zaterdag heb ik de mooiste jongen op aarde gespot! :love: jammer dat 9/10 ik hem niet meer terugzie... |
hmmm, opzich wel een btje k*t
kvind een vriendin van me leuk, en die weet dat, en nu heb ik btje het gevoel dat ze probeert te bereiken dat ik der nie meer leuk vind... dus iets minder ''lief'' tegen me doen... kmoet ff met der gaan praten denk ik... |
Goed eigenlijk. Ik ga momenteel weer door het leven als vrolijke vrijgezel, hoewel het vorige week nog anders was. Ik heb me erbij neergelegd dat ik voor mijn 40ste waarschijnlijk toch niet van straat zal geraken. Toch niet als ik verder doe zoals ik bezig ben. Op liefdesvlak ben ik gewoon één grote schijtluis.
|
Citaat:
Ik ken dat gevoel! Vrijgezel zijn vind ik persoonlijk niet saai. Je moet niet zo vaak verantwoording afleggen. Soms vind ik het zelf gewoon reuze :) Soms vind ik het ook wel erg!!! :'( De stelling van het schijtluis klopt bij mij steeds minder en minder. Ik maak de laatste tijd (op dit vlak toch) wel vorderingen ;) |
Citaat:
|
Nu al ietsje meer of een jaar samen met m'n lieve vriend en superverliefd op elkaar:love:
|
best wel goed, heel gelukkig :)
|
Citaat:
|
Ik ben echt helemaal gelukkig! :love: :D
Ik heb 4,5 maand een vriendin en ik vind dr met de dag leuker. Ik ben echt gek op dr :) :love: |
vrijgezel en al een jaartje geen vriendin gehad, best wel stil.
|
nou blij dat het bij jullie wel gaat bij mij lijkt het al erger en erger te worden dus wederom hier weer een uiting van mijn wanhoop.
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH:( |
bij mij gaat het super goed ben blij, gelukkig en super verliefd :love: :d
|
Citaat:
|
nee oke zo bedoelde ik eht ook niet maar grotendeels hier lijkt tevreden te zijn of blij dus op die manier
|
liefde wat is dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
....
Me is soooo happy....! totally in love...;-)
|
Happy single..
Nouja, happy.. soms. |
ben gelukkig, ben blij omdat de vakantie uiteindelijk toch doorgaat en bei helemaal verliefd
|
Verliefd & gelukkig :)
|
kut
|
nouw t gaat wel bij mij,, af en toe gelukkig en het andere moment boos :{ maar da komt door die mense die altijd zo moeilijk doen :yes: irritant iz da :x
|
lekker verliefd
SUPERVERLIEFD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
niet verliefd, maar wel gelukkig :)
|
erg in de war
|
confused (kom even niet op het nederlandse woord)
|
Citaat:
zo voel ik me althans wel... ik kan niet meer aan mezelf uit :{ |
Citaat:
|
Voel me wel relaxed, kreeg van de week telkens te horen van allerlei italianen dat ik erg mooi ben dus ja :) feeling goood
|
Citaat:
;) |
Sinds vrijdag een beetje gefrustreerd en weet je;
't is gewoon mijn eigen fout :{ |
eergister spr gelukkig,, nu helemaal in de war:? :notgood:
kutzooi gaat niet goed nu :{ |
Citaat:
kwam ff niet meer op het nederlandse woord, omdat ik net uit engeland ben, bet wel raar eigenlijk, maar ja...:{ |
Er was eventjes een onzekere situatie maar die is gelukkig voorbij.
Nu voel ik me weer veel zekerder en gelukkig. :) |
uitstekend :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nu wel oke op zich kon beter
|
ssdd
|
ge-fuckin-weldig:z :love:
|
sjah.. euh verliefd in de prille fase :love:
|
Een grote puinhoop waar ik me eenzaam op de top bevind.
|
ik ben een heel klein beetje verliefd aan het worden... maar een heel klein beetje hoor! :yes:
|
hopeloos verliefd
|
gaat wel weer toppie :thumbsup:
en dat werd verdomd tijd |
een beeeeeetje verliefd...
|
:love: 5 maanden vandaag :love:
|
Heeel gelukkig momenteel. Ik kom net bij mijn vriend vandaan en ik besef op dit moment weer hoeveel ik eigenlijk van hem hou:)
|
Ik voel zowel bij een ex-vriendje, die ik toevallig vandaag weer sprak, als bij een leuke jongen die ik net heb leren kennen een hopeloze letterlijke afstand :| (respectievelijk een gat in Noord-Holland en Denemarken :p).
Daarnaast is er nog een jongen van m'n studie die ik net ken en heel leuk vind, maar daarvan weet ik niet eens of ie vrijgezel is en hij woont ook ver weg 8) . Beetje gemengde gevoelend dus ja. |
nog steeds super happy :love:
|
die beginnende verliefdheid is alweer helemaal over.
hoewel... ik heb net de absolute droomjongen (volgens mij) een beetje leren kennen. En ik vind dat ie absoluut helemaal bij me past! (of hij dat ook vind... :z ) :love: maar toch nog niet verliefd :p |
Citaat:
|
Ik zit met een leuke jongen te chatten, maar ik vind dattie te veel van me wil weten, wat moet ik dan zeggen, hij lijkt me zo leuk en willem niet kwetsen...
|
Citaat:
|
zwaar zwaar zwaar klote :'(
maar geen zin om uit te leggen.. 8| |
Citaat:
|
momenteel gaat ie een btje klote hiero...:{
btje hopeloos verliefd, en nu ik gevoel had dat het wel wat kon worden, loopt ze echt een soort van over naar andere jongens, waarvan ze tegen mij heeft gezegd dat ze die niet mag, dus kweet nu ook nie meer... en al mn vrienden (die kennen haar ook heel goed) zeggen dat wij helemaal bij mekaar passen, maar ze vind dus zelf van niet denk ik....:( |
Wij communiceren nu met wilde dierengeluiden :| is dat normaal ?
:+ |
Neen.
|
Jawel man :+. Dat betekent dat jullie ver gevorderd zijn in jullie liefde! :love: altijd van de goeie kant bekijken.
|
ik ken nu een meisje hier in de buurt via msn en spreek der wel eens.. ennu ik haar beter leer kennen heb ik het gevoel dat ik iedere keer als ik haar gesproken heb steeds meer verlieft van word...
maja.. zei zegt zelf nog van ik wil je eerst beter kennen voor we iets serieus gaan afspreken.. bios ofzo... maarjah.. dus moek ff afwachten... |
anders bouw je toch een vrouwtje van Lego Kolkie :p
|
al gedaan... maar ze is zo stijf en stil..
|
Citaat:
|
slecht:{ ik zag namelijk mn vriend met zijn ex fietsen. Ik weet dat ze nog gewoon vrienden kunnen zijn maar toch een stuk jaloezie.
|
aargh, ik voel mezelf verliefd worden, maar ik wil helemaal niet verliefd worden (nu toch nog zeker niet) omdat het wsh toch weer onmogelijk is!
|
redelijk crap
|
gelukkig verliefd :love:
|
bijna 3 maanden,, maar dat zal binnenkort wel over zijn :(
|
nu 10 maanden,
nog helemaal verliefd |
hoh kerels |:( |:( O-)
|
like, verlaten
maja boeiend |
11 juni 26 maandjes :) and counting...
|
K ben nu 3,5 maand vrijgezel. En ik heb besloten dat ik (voorlopig) niet meer aan liefde doe. :9
|
Kerel zijn allemaal eikels! :@
|
correctie silverchair..... hebben!! :z
|
Kut.
|
Citaat:
|
Nogal eenzaam... :(
|
zelfde als gister
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voel me super, en helemaal verliefd :love:
|
mja ik voel me supergelukkig nu
heb min relatie van bijna 4 jaar bijna kapot gemaakt, en was op nippertje van rampzalig gewoon door een van mijn zoveelste stomiteiten. Maar nu 4maanden laten na mijn rampzalig avontuur gaat alles met mijn vriend enorm goed en kan het geluk ni meer |
zeer gefrustreerd!!:'(
|
Ik denk dat ik iemand heel erg leuk vind :o .
|
Hier wel weer oké...
zin in de vakantie O-) |
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=54388
Lees dit topic en dan weten jullie allemaal genoeg denk ik of niet????:D |
verward, heel verward... |:(
|
klaar voor de strijd
|
Ik snap er echt geen reet meer van:|
|
Ik ben op het moment nogal verward, wat soms niet zo aangenaam is maarja.
|
droevig...
|
het klinkt misschien raar maar mijn vriend heeft het uitgemaakt na bijna 3 maanden en ik ben super gelukkig *)
heel raar maar ben op een of andere manier blij dat ik van hem af ben :{ ach ja :9 |
Na 3 maanden kun je toch ook nog niet echt spreken van een enorm verdriet, toch?
|
Hangt durvan af wat voor achtergrond die twee hebben met elkaar.
|
dillema...
|
het gaat super :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben verliefd en het is wederzijds, dus ik ben sinds best wel lange tijd weer helemaal overstag :love: 8-)
|
altijd lichte frustratie bij aanwezigheid van vrouwelijk schoon. al zijn er gevoelens, ik uit ze niet.
|
Het gaat niet zo goed...de ouders van me vriendin mogen mij niet, en die willen me het liefst van hun dochter weg houden, maar wij 2 denken daar zeker anders over en zijn dol op elkaar:) ze heeft dus vaak ruzie met haar ouders en slaapt vaak naast mij...en mijn ouders vinden het ook allemaal beetje van, ja het zal wel...laat ze lekker hun gang gaan, als de ouders van me vriendin er ook zo over gaan denken...ben ik blij:d
|
dedju, ik ben verliefd aan het worden...:{
|
wie is de gelukkige?
|
Citaat:
|
kijk je moet het zo zien dat het streepje het bodem punt van slecht voelen is
- dan zit ik niet hier... maar hier8| |
Citaat:
:{ :aai: dan hoop ik maar dat je er snel weer bovenop zit kerel! |
Nou het gaat eindelijk weer goed met mij woehoe!!! :7
Na al die tijd gezeik en gedoe om me hoofd, begin ik langzaam aan me eigen vrolijke, gekke, idiote en totaal gestoorde zelf weer terug te vinden. Ik was zelfs zo goed bezig afgelopen weekeind dat het bekroont werd met een lekkere tongzoen van een lekker meisje die ik heel af en toe vorige jaar gezien heb op het studiecentrum :p |
Super goed :love: morgen 9 maanden
|
Citaat:
|
ik ben beetje verleifd op iemand die mij ook wel beetje leuk vindt maar iemand anders ook beetje. :(
|
:$ sorry!!
|
Citaat:
Ontopic: Ik ben gelukkig in de liefde! :love: Niet echt superverliefd meer (ja, met vlagen wel :)) maar ik hou wel heel veel van de persoon in kwestie:$. |
beneden alle peil :'(
|
Ik ben super gelukig met mijn vriendin! ze is gwon geweldig vind ik...ook al 2 jaar same
;) ik wil zels met haar heel mijn leve doorbrengen!, ik kan niet waten, maar ik hoop ervoor, want alles is perfect... ze is gwon ideale..., want vroeger(2jaar gelede) dacht ik , da ik nooit zou nen lief vinden.....want meeste meisjes vinden me TE hard..., omdat ik naar bodybuilding bezig ben (al 3e jaar;) ) maar ik ben gestopt, ik heb er genoeg van, ik zie eruit als nen man :s, ook al baardje, enzo...en wandelde zelfs als nen soldat:s ma een mooie dag, vond ik haar :), en ik ben ook verandert nu, en we zijn heel gelukig same! |
Citaat:
Je bent dus 16 dus op je 13de was je al bezig met body building? Das neit echt slim he. juist slecht voor je. Kan je op latere leftijd kan je veel problemen krijgen. |
awel das juist better vind ik;) , we zijn even geluk als andere (messh meer) en zal relatie veel langer duren;)
|
euhmm....ik ben wel op 14e begonnen?...
(komt door mijn pa), hij begon te zagen da ik dik was...en begon te zagen over ene arnold schwanzeneger...dat hij ook op 14 begon bodybuilding, en ik MOEST gewoon ...anders mag ik nooit mer TV, en comp. zien:[ , en dat wil ik niet+ook nog vo mijn vriendin;) |
Leuke vader heb je dan.
|
Eej maar hoe weet je dat jou vriendin niet lekker een ander leuk vriendje heeft in zweden? Dat ze je maar aan het lijntje houdt. Het is zo makkelijk om te bedriegen he bij jou. EN ik wil jou telefoonrekeningn iet weten. Geef mij maar een vriendin die een beetje in de buurt woont, mijn eigen taal spreekt, en die ik echt elke week minimaal 2 keer kan zien.
|
Citaat:
|
euhm, Ik vertrow haar..., en zie haar wel vaak genoeg, en ik ken alle jonges daar in "Vimmerby", + ik spreek al 2 jaar engels, dus ik spreek wel perfect zeg maar, en vind het ook wel leuk+ we zijn 2 jaar samen, en houden vanmekaar wel veel....
en haar ouders weten dat, ze vinden mij ook wel aardig+ mijn ouders ook, alles is perfect, hmmm, en mijn telefonrekening?:p hmmm, moet je niet weten:p |
Citaat:
|
hmm ik wil op vakantie dus voor mij even geen relatie.. alhoewel.. :+:love:
|
Citaat:
En ik was begonen met liechte, en dan met zware...wel nu ben ik nu toch gestopt, want ik heb genoeg spieren nu...+mijn vader zaagt niet meer... |
ik kreeg derstraks kriebeltjes in m'n buik en dat mag niet!!
maar ben toch wel beetje happy :d (wat ben ik toch een moeilijke meid) |
Het gaat steeds beter. 2,5 week geleden had mn toenmalige vriendje het uitgemaakt :( Was er echt helemaal kopot van. we hadden 6,5 maand en ik heb het allemaal niet zien aankomen.
Bij mn vorige vriendje wel dat werd met de dag erger. Maar deze keer deed het echt zeer! Maar ik kom er wel weer boven op :( |
perfect :)
|
momenteel zit ik ff in een dalletje!! ;) haha.. maja.. tis alweeer minder dan gisteren!!*)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik voel me nu echt goed ziek van dat liefde gedoe voor mij een tijd je niet meer:no:
|
gister zag ik de jongen trug waar ik anderhalf jaar verliefd op ben geweest. Ik kan hem ech niet meer uitstaan, mr het was toch een flinke pijnscheut toen ik hem zag :{
ik dacht dat hij me niets meer kon schelen, damn! :( |
ben al ongeveer 1 jaar verliefd op iemand die mij volgens mij niet leuk vindt :(
|
:aai:
|
Ik heb het touw al besteld.
Het wachten is alleen nog op het krukje. Geinjte hoor. Ut valt nog wel een klein beetje mee. |
Het lijkt wel of het met de dag leuker wordt. Het is niet uit te leggen. Het is zeker meer dan verliefdheid. :love:
|
ben jaloers op jou!!O-)
|
Verliefd.
|
Citaat:
|
ik vind iemand wel leuk.. euhm een bekende van hier.. triestheid :)
|
Bijna een vriend...
Heb het zelf beetje om zeep geholpen, anders waren we al koppel. Maja, komt nog wel :) |
super in love :love:
|
nog steeds niets, en daar ik in de vakantie waarschijnlijk geen leeftijdgenoten tegenkom zal dat ook nog een tijdje zo blijven.
|
Ik ben echt ontzettend blij dat ik weer vrijgezel ben sinds zondag. Wat een enorme opluchting zeg!!
|
Citaat:
:notgood: De mensen die op zoek zijn naar een lief zullen u wel ff kunnen vermoorden als ge zoiets zegt. Maja ieder zn gedacht hé :) |
nouja ik vertrek binnenkort lekker op vakantie. misschien daar eens een lekker wijf proberen te scoren.
bonjour, voulez vous couchez avec moi? of your place? or right now? :D:7 |
HARTSTIKKE VERLIEFDDD!!
|
Citaat:
|
Ik heb het touw al besteld.
Het wachten is alleen nog op het krukje. ben al ongeveer 1 jaar verliefd op iemand die mij volgens mij niet leuk vindt:(. En nu vertelde ze gisteren dat ze me broer wel leuk vind. Het gevoel van een hart dat in duizend stukken gescheurd wordt is niet echt een leuk gevoel. Het instorten van een wereld. |
ik wet het niet :{
|
Citaat:
Maja ieder zn gedacht hé :) |
Merk ik vanavond wel:o
|
Ik werd vanochtend/vanmiddag gewekt door de bel! Stond m'n vriend met een grote bos felblauwe bloemetjes voor de deur :love: We zijn vandaag 16 maandjes bij elkaar ( eigenlijk 27 )...!
|
Citaat:
|
mwah, gaat wel goed eigenlijk...:)
heeft best ff geduurd, ik heb steeds het probleem dat ik iemand leuk vind, als zij mij nog niet leuk vind, of al leuk heeft gevonden...:{ en als ze mij dan leuk vind, is dat gevoel bij mij op één of andere manier alweer weg..:| maar morgenavond naar de bios met een meisje, en we vinden elkaar leuk, dus ik zie wel..:) |
Veel plezier dan!
|
nou ik moet zeggen ben nu zo'n 3 maand vrijgezel, heb 4 week geleden met een meid gezoend en daar nooit echt weer goed contact mee gehad.
Maar nu heb ik vorige week zaterdag weer met een meid gezoend en we hebben al de hele week gesmst en mekaar vrijdag weer gezien en gezoend en nu ga ik morgen (dinsdag) met haar naar de bios. Ach liefde is geweldig alleen als het slecht gaat is het ook zwaar kut :p Maar dat verliefde gevoel wat ik nu heb is geweldig :love: |
tis weer neutraal :p
paar weken terug meid leren kennen en werd echt wel iets. kan dr helaas maar 2 keer zien ofzo de komende 3 maanden. nu zit ze nog 3 weken in belgie, dan 3 weken in NL ergens anders en dan 2 maanden aan de andere kant van de wereld. oftewel het gaat gewoon niet werken. nu vorige week nog een leuke meid leren kennen alleen zit ze deze zomer bij dr ouders en gaan we beide nog op vakantie dus voor dat zou opschieten.... het is gewoon een kutperiode om mensen te leren kennen:+ |
Ben geen single meer en voel me nu ook super goed :)
|
Citaat:
Maarja stel we zitten strx weer te zoenen en het wordt wat, moet ik haar eerst weer tijd gaan missen vanwege de vakantie :p |
Citaat:
|
ik ben OERzenuwachtig!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nu snap ik het helemaal!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind er niets mis mee... |
Citaat:
|
Citaat:
|
martijn is net weg en straks ga ik weg en ik zie hem volgende week vrijdag weer.
vind het nog niet erg maar dat komt nog wel :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
*snif*:(
|
@ woudjuh..Hoe noem jij het dan?
|
vrijgezel maar heb wel vlinders in me buik....
ssst... niet vertellen maar het is m'n biertje dat in de koelkast ligt... ze wacht nog steeds op me... Hmmmm |
Citaat:
|
Citaat:
duidelijk zo? |
ja is wel duidelijk:+ maarre.. als je een vriendin hebt.. heb je daar tog verkering mee?O-)
|
k ben op dit moment NIET verliefd ofzo.
|
goeddd :love:
|
AAAARRGHH
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.