![]() |
Je nickname deel #124
Ja vertel het eens, waar komt jouw nickname vandaan? Je nick op het forum welteverstaan he :9
|
van spineshank
|
hehe, m'n voorletters :Y)
|
heb deze nick al zolang, heel vroeger was het DeXTeR 8)
vanuit Quake 1, Quake II etc .. nog daarvoor was het Whizkid 8{ in games echter hanteer ik nu de handle 'eXploit' 8) |
ik heb hem van planetarion vandaan en toen op me msn en toen op het forum
op planetarion heb ik em verzonnen omdat ik tjsa een nieuwe leuke naam nodig had |
Ik word later piraat, als k groot ben.. :d
|
ik heb een geluidje voor op msn :D
|
Heel lang geleden een jaar of 5 heeft iemand dit tegen mij gezegt en daardoor zijn meer mensen mij zo gaan noemen, wat nu alweer minder is trouwens, voortaan is het mandje of manda :+
|
ooit een keer bedacht omdat ik niks anders wist ...
|
Afkorting van mijn achternaam.. reeds gebruikt zo'n 5 jaar voor internet..
|
|
Het is mijn naam van de oude dagen op Scholieren.com. Op aandrang van de nostalgische Bart heb ik die hier in ere hersteld. Vraag me niet waarom ik dan ooit met deze naam geregistreerd heb. Waarschijnlijk was Arthur bezet en was dit het resultaat van een schrijnend gebrek aan creativiteit:7
|
Wat was jouw vorige nickname hier dan?
|
ik zou het niet weten 8) ik gebruik vaker skippybal als nickname maarja ik hou hier maar gewoon stevie :Y)
|
Citaat:
|
anemic is mijn oude band
eigenlijk is dit het enige forum waar ik geen confronta heet en dat heb ik ooit uit een spaanse msn naam van iemand toen ik snel een nickname nodig had. |
ik zou t al niet meer precies weten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van biffy clyro 8)
|
Citaat:
Ikke heb hem genomen toen ik mijn eerste ban had met Wetering12, kwam door een thread die ik toen een btjuh las.. |
Van charmed.. :$
|
van jongs af aan noemen mijn ouders mij al zo..
|
Banaan euhm. Tjah :?
Ooit heette ik ssj2vegeta :z :z Toen werd het ND, en zo noem ik me altijd in Games en op MSN maar niet op fora :p |
Afgeleid van mijn echte naam.. En om dat gewoon lizz al bezet was heb ik er maar x en x bij gezet.. Eerst was het x-lizz-x maar door omstandigheden is die nickname gebanned.
|
ok, mijn nickname, ik ben verslaafd aan appelshampoo (om het in mijn haar te smeren welteverstaan) en omdat ik allergisch ben van appels, en omdat mijn oude nickname (annestacia) stom was :+
|
Citaat:
@Niemand, het is idd van heaven maar twas niet zo dat ik zat te denken mm heaven, laat ik het ns omdraaien... dus het komt ergens anders van.. en sinds appeltje mijn geheugen heeft verfrist denk ik dat ik het heb van mtv-cribs, waar toen POD in kwam, en hij noemde zijn dochtertje zo en ik vond het wel een coole naam :) |
Citaat:
|
Mijn echte naam is Roy.. en 'kleine' kinderen kunnen de R niet altijd goed uitspreken..
Ze noemen mij dus bijna altijd Loy, en ik vind dat wel lief klinken :d ;).. later word het trouwens Rloy en dan pas Roy :D |
Op een ander forum was eens moderator die Sh@ron heette en dat vond ik wel grappig met @ in de naam. Dus vandaar K@rima ipv Karima (mijn echte naam). En verder -!- erachter omdat ik dat op dat moment gewoon had gedaan. :p
|
Joeltja, vanwege mn profiel hier op ll.com, kwilde ''Joeltje'' maar die was bezet, dus maakte ik er maar een 'a' van
maar mn echte naam is Joël, voor de duidelijkheid, dus daar komt het vandaan..(kben nie zo creatief...:+ ) |
Me naam is Jamila, maar iedereen spreekt het anders uit.
Als je Jamiel zegt gaat het al wat beter met de uitspraak en dan zeg ik : " Zet er dan een 1 achter en dan heb je me naam goed uitgesproken :p " hm best wel nutteloos eiglijk omdat iedereen dan nog steeds Djamiel zegt i.p.v. Jamiel |
mn initialen :)
|
ooit op schoool deden we, delta force 1 op netwerk en hadden we groepje van 5 die tegen de rest gingen, en grasmaaier had je enzo, ik was heggenschaar. toen werd dat ook mn email. en mn game naam, gewoon thuis werd hegje. en toen kwam ik hier :)
|
Citaat:
Mijn naam komt van één van de allereerste chatboxen die bestond. Ik moest een nickname aanmaken, maar Bart was al bezet, Bartje ook, en toen gaf hij een aantal opties. bartje004 enz enz, en ook 518. Die heb ik er dus achtergelaten en daar blijf ik bij :o |
achternaam is Kolks.....
en ik was eerder altijd de kleinste overal.. dus KolkIE |
Citaat:
|
De dag wanneer ik me inschreef was er iemand een prinskoek aan het eten en dat was het eerste wat me binnenschoot.
vandaar; prinskoekje |
die is afgeleid van mn voornaam - Woudjuh ---> Ewoud
|
geen ingewikkelde story aan m'n nick
m'n voornaam omgedraaid (origneel toch :d ) Tine-eniT |
Silverchair...
omdat ik toen keihard fan was van de band Silverchair. En zoiezo ik vind het wel een 'leuke' naam.. en de band is nu nog steeds wel oké :) |
Citaat:
|
middelbare school, mortal combat, bijnamen verzinnen :z
echt super lang geleden zeggg :o, 11 jaar tot brugklas ofzo :9 |
Citaat:
|
Citaat:
Ik amIrak.. Dus toch maar niet hoor 8) |
Citaat:
|
Boek
|
Citaat:
|
L van mijn naam
angel omdat ik zo keilief en schattig ben dc van dry cell voila :+ |
als je me naam heeeeeeeeeeeeeeel snel uitspreekt.. Krijg je Wenniej!!!
O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
tja ik kan altijd snel rennen ^^ en noemen ze me speedie maar fasty vond ik leuker klinken :d
|
Mijn naam komt van me karakter, ik zelf ben namelijk al jaren niet helemaal gezond en me acties zijn daar vaak ook naar.
Dus meerdere keer heb ik gehoord dat ik niet spoor en gek ben dus vandaar MrInsane :7 |
Plankje is een afkorting van surfplank en dat komt weer voort uit een keer dat ik paddo's had gehad (heel lang terug) en ik toen dacht dat ik op hawaii zat met amaal surfplanken om me heen
|
Citaat:
|
ik wil mn nick juist veranderen.. deze heb ik 2001 regged.. maar gebruik em niet eens meer
|
Vive La Fête is de naam van een lekker electro-groepje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.