![]() |
(tong)zoenen
Ik wou even weten wie er hier al wel en niet gezoend heeft en op welke leeftijd dan. Volgens mij is er al een soortgelijk topic over, maar ja. Ik heb namelijk nog niet gezoend, dus ik wou weten of ik in de minderheid ben.
|
ja, en er staat vast wel ergens hoe oud ik was, want zelf weet ik het niet meer, 12 of 13 dacht ik?
|
Citaat:
|
Wat maakt leeftijd uit?
Ik was trouwens 14. |
15 hier
|
13
|
12, bijna 13.
|
Ik weet het niet meer.. In de eerste volgens mij..
|
Laat in de 16, en hij was geweldig :)
En gewoon kussen al rond 7 denk `k :$ :+ |
ja, was 18,5
|
Geen commentaar.
Wat gelijk staat aan neen. Waarom een multipludingespoll? |
nee, en ben 16
|
Citaat:
|
Deze poll doet me denken aan een ondezoek in China,
Het ging of de penislengte (ja, daar gaan we weer:{ ) van hen kleiner is dan deze van de Europeanen. Het resultaat was dat er geen verschil was. Het grappige van heel de zaak was dat het onderzoek uitgevoerd was bij 148 vrijwilligers. M.a.w. het onderzoek slaat nergens op. Nu terug naar dit forum: Wat ben je er nu mee dat je dat vraagt. Enkel diegene die willen antwoorden, antwoorden. Dus eigenlijk is deze poll gewoon zinloos :{ Maar missh krijg jij toch een gedacht... (sorry voor mijn kritiek, ben wat slecht gehumeurd ) :{ |
Citaat:
denk je dat de penislengte verschilt tussen vrijwilligers of mensen die gedwongen meedoen :D |
Ik denk rond mijn 12e ofzo.
edit; hahaha idd, Prinskoekje, wat lul je nou allemaal :D |
Op m'n 15e.
|
Citaat:
|
kan je er geen grafiekjesachtig ding van maken?
|
Citaat:
|
14
|
13
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm de allereerste keer was ik 8:+
de volgende keer 13 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mij was de tweede keer dat ik echt had gezoend ook weer 3 jaar later trouwens:p
|
hoe oud ben je nu dan?
|
Citaat:
|
13
|
15
|
Citaat:
|
ja en ik was 11 toen ik me eerste tongzoen kreeg en Loy die wil me er af en toe nog steeds aan herrinderen ;) :p
|
Citaat:
|
16 :)
|
Citaat:
|
het gaat wel ergens over he ;)
|
14
|
14:+
|
neen, 14
|
15, nog steeds met dezelfde :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan toch best komt allemaal vanzelf dus!:yes: |
16
|
nog nooit gedaan.. :$
|
Citaat:
Citaat:
Ontopic: 15 :+ |
Heb je geen skon durske voor me?
|
Oh, hey, brabants :o
|
Citaat:
:d |
Citaat:
|
Ontopiiiiic
|
Citaat:
|
Da's zuidafrikaans ja :d :p
Maareuh voor mensen die nog niet hebben gezoend: Je mist wat :9 En denk niet te moeilijk van tevoren, laat je de eerste keer misschien een beetje leiden, zodat je weet wat de ander lekker vind :) |
Citaat:
Tyfus, geen arabisch? :'( |
Citaat:
En ja de eerste keer vond ik het echt heel eng, ik was zoo bang dat ik het niet ging "kunnen" zeg maar :p, maar 't was super :d. De eerste keer dat ik met iemand tongkuste was ook met een meer ervaren iemand en dat was wel "handig", hij wist hij het "moest", nouja, jullie snappen wel wat ik bedoel :z |
Citaat:
Ik vind zijn antwoord een beetje vaag, eerst zegt hij dat hij nog niet gezoend heeft >> neen << en daarna zegt hij dat hij op zijn 14e gezoend heeft en dat snap ik niet helemaal! :? |
14 :+ & met een sigarettensmaak..
|
13
|
16 en ie was vreselijk :{ :yes:
|
Citaat:
|
ja 15, neit meer gedaan sindsdien. was wel leuk maar vind geen slachtoffer meer :p
|
Citaat:
ik was zelf eind 15 btw |
Ik was 12 toen ik voor het eerst met mijn vriendin tongde. Ik weet nog wel dat ik het toen heel vies vond, en dat ik daarna mijn mond had gespoeld:huh: .
|
was zelf ook 12 toen ik voor het eerst zoende...maar denk 2 maanden terug voor het eerst een tongzoen...beviel me niet zo:(
|
Citaat:
|:( :aai: |
ja, en ik was 12.
|
12:)
maar ik vind gewoon dat je het moet doen als je er zelf klaar voor bent |
Zo jong allemaal,
heb het nog steeds niet gedaan. ........ knap he ;) |
Citaat:
|
Citaat:
hmm...jhaa best wel je weet niet wat je mist O-) *) |
Citaat:
& je bent al 22? :{ Damn.. dan mis je egt iets :Y) |
Citaat:
|
omdat het echt mega lekker is:d :yes: :thumbsup:
ik zou het gewoon een keer proberen weet dat het eng is maar je moet er gewoon voor uitkomen dat je het nog nooit hebt gedaan:) |
Citaat:
|
idd.. je moet het gwoon probere!! :+
|
Ja, het was op mn 14e, zo'n jaartje geldeen dus op het eindfeest.
|
12 , bijna 13
|
Citaat:
|
Heb nu alle nutteloze berichten verwijderd. ( Vreeede op aarde * zingt liedje * ) en ontopic lui
|
Citaat:
|
omdat het iets om je liefd te tonen? net zoals sex vind ik
|
Citaat:
Daarbij komt ook: als je gevoelens voor iemand hebt, is zoenen duizend maal fijner :) |
idd!! tot je erachter komt dat diegene niks met jou wil!! en ook met al je vriendinnen zit te sjansen!!:[
|
Ik heb nog nooit gezoend(ben bijna 13) Maar ik wil het wel graag eens doen. Ik ben op de moment superverliefd en die jongen is ook op mij, maar we wonen nogal ver van elkaar.
Maar binnenkort gaan we wel afspreken, en hij heeft mij al helemaal gerustgesteld(of hij doet toch zijn best :+ ) want hij gaat het mij "leren" Maar hij zegt dat ik het vooral veel moet oefenen:9 (da geloof ik graag;) ) |
Volgens mij was ik 14, weet het niet helemaal zeker!
|
Heb ff een probleem.
Ik heb al gezoend, maar is al een tijd geleden... Nu heb ik schrik dat ik het niet meer kan... :'( Is waarschijnlijk een gebrek aan zelfvertrouwen maja. Help :p |
Die help klonk vooral heel hopeloos ;)
Sorry kan u slecht helpe(heb zelf nog nooit gezoend) tzal idd wel aan u zelfvertrouwe ligge denk. Kzal maar ni te veel zegge(als onervare meid) maar ga er gewoon voor, hoe kan je zoiets nu aflere(ik denk toch het ni) Succes! :aai: ;) |
...
nog niet gezoend ... lijkt me eng ^^
je voelt dan toch wnr hij uitademt enz ... ^^ is toch maar raar hoe de mens op 'tongzoenen' is gekomen ^^ maar als je het weet, let me know ^^ |
Citaat:
Je leert het mss niet af, maar iets dat je een tijdje niet heb gedaan, kan je toch minder he... Maarja, op hoop vn zegen :thumbsup: |
Ik ben 19 en heb nog nooit gezoent :{
:wave: |
Ik was 20 (ben nu 21), dat was echt serieus maar toen ik 18 was had ik een keer een beetje half gezoend maar toen was ik dronken, er stonden mensen bij en ik wist ook niet echt hoe het moest. Beetje erg laat he :$
|
half gezoend? hoe kun je nu half zoenen? zo alleen je tong in dies mond ^^ ok, verbeelding slaat op hol ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt natuurlijk van die mensen die het met iedereen doen hé |:( |
net 16? ahh joh rustig aan ..ik was BIJNA 16 de 1e keer dat ik zoende
|
Citaat:
|
Citaat:
dan wacht ik liever nog eventjes, dan de eerste beste binnendraaien, nooit meer te zien en er dan spijt van hebben en mezelf een slet vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind niet dat je een slet bent als je een keer met een jongen kust die je amper kent en daarna niet meer ziet. Kan altijd eens gebeuren hé... Zeker als je nog wat te veel drank op hebt ofzo :p Trouwens, ik vind dat kussen niet veel hoeft te betekenen. Het kàn wel veel betekenen, maar het hóéft niet. 'k Had vorige week iets te veel gedronken, gekust met een jongen die ik dus eigenlijk niet kende en wrs ook niet meer ga zien. Maar ik vind mezelf nou niet echt een slet ofzo :{ heb er ook niet echt spijt van. Maar het betekende gewoon niks voor mij, echt totaal niks! Terwijl ik die avond nog met iemand anders gekust heb (heb er geen relatie mee, maar wel meer dan een gewone vriendschap) en hoewel ik met hem al veel gekust heb, betekende dat juist wél veel. Dus het hangt, vind ik, erg af van de situatie en persoon enzo. En ook hoe je er zelf tegenover staat natuurlijk. Er zijn ook mensen die geregeld een tong draaien met hun vriendinnen... Tja, als zij zich daar goed bij voelen, waarom dan niet, zijn ze dan sletten? Dat vind ik echt niet :no: |
ten eerste vind ik drank geen excuus om fouten die je maakt goed te maken. Dat is gewoon het slchste excuus dat er is.
Ten tweede vind ik je wel een slet als je op 1 avond met meerdere mensen gaat zoenen. Voor jou betekende het miss niets maar miss vind die jongen jou wel leuk en betekende het wel iets voor hem. Je zegt zelf dat die 2de jognen wel iets voor jou betekende, hoe moet hij zich dan voelen als jij eerst met al die andere gaat zoenen. Je vind jezelf misschien geen slet, mmaar dat ben je op dat moment wel. |
Citaat:
Nou, dan vind jij me maar een slet. Ik vind van niet. Trouwens, hoe kan die eerste jongen mij in godsnaam "leuk vinden" als hij mij geeneens kent? De enige vorm van contact die ik met hem gehad heb voor hij mij kuste was een slow dansen :{ (en aangezien het een Portugees was, verstond ik hem niet eens). Dan geloof ik echt niet dat het voor hem wél iets betekende :no: En die tweede jongen betekent idd iets voor mij, maar ik heb geen relatie met hem (wel meer dan vriendschap, maar helemaal geen serieuze relatie, dat kan ook niet trouwens maarja dat ff terzijde) dus heb ik geen 'verplichtingen' tegenover hem. En hij vond het niet erg, ben ik zeker van. Hij heeft ook al met andere meisjes gekust hoor. En ik voel echt héél veel voor hem, maar het kan gewoon niks serieus worden, dus dan ga ik me niet aan hem binden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het niet sletterig als dat één keertje gebeurd. Oké, als ik elke week verschillende jongens kuste, oké dan. Maar voor die éne keer :rolleyes: En met die tweede jongen was het dan toch helemaal niet sletterig, aangezien dat wel serieus bedoelt was? Nouja, iig met liefde (dat klinkt lief :p) en zeker niet voor de lol. |
Citaat:
|
Citaat:
|
anders beginne jullie ff een eigen topic.....
|
Citaat:
|
Citaat:
En nee het kan niets worden met die andere jongen, mss vindt hij mij ook wel leuk en lief (wrs zelfs) maar het kan gewoon niet. Geloof mij, er zijn genoeg redenen waaraan niks te veranderen valt... Ik zou héél erg graag iets met hem willen beginnen, maar dat kan dus echt wel niet :) En ik ken hem goed genoeg, het deed hem geen pijn. |
Citaat:
|
dit topic gaat toch over tongzoenen en niet over slet of niet?
ik heb zelf al op mn 16e gezoend :) |
sex
ik wou even weten wie er al heeft balt (gevreeen):$ :d
|
Re: sex
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: sex
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: sex
Citaat:
|
Citaat:
En idd, dit topic gaat niet over slet of niet. Dus mss kunnen we beter stoppen met off topic gaan :p |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: sex
Citaat:
|
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
dat slaat dus helemaal nergens op denk je dat de penislengte verschilt tussen vrijwilligers of mensen die gedwongen meedoen Jha, want mensen die vrijwillig mee doen zullen dat doen omdat ze "tevreden zijn met het voormaat van hun penis, als ze dat niet zijn, en dus onzeker erover zijn, dan zou je volgens mij niet zo snel aan zo iets mee doen... Ja heb gezoent, en ik was heel jong, 8 of 9 ofzow..:$ :{ :7 |
Ik was denkek 12 of zow,...
mja echt serieus wasset pas later |
euhmzz... ik denk dat ik 12 was
|
14 dacht ik
|
Ik was de vorige dag net 15 geworden. Dat is nu een iets meer als een maand geleden. Hij is nu mijn vriend:)
|
Ik was 12 de eerste keer, eerste keer vondk trouwes meteen te lekkerst vraag met niet waarom maar tog.
|
Ik heb al wel gezoend en ik wil niet lullig doen ofso, maar je bent inderdaad in de minderheid.
ik was nog net 12 (1 dag erna werd ik 13) en ik vond het wel leuk....:o Het blijft ook wel een speciaal iemand voor mij...mijn eerste ECHTE vriendje! Misschien is voor de eerste keer zoenen wel net zo spannend als voor de eerste keer seks.... hahaha....jij woont toch ook in Apeldoorn Woudje? Als je iemand zoekt om mee te zoenen kan je het beste gewoon een keer uit gaan en dan de eerste de beste die je tegen komt zoenen.....werkt wel.....en je hebt een excuus....je bent dronken of aangeschoten....tenzij je niet drinkt...maar goed. ANYWAY....op welke school zit je eigenlijk? |
Citaat:
Het is pas sletterig als je met iedereen het bed induikt terwijl je niks voor die persoon voelt. Zoenen is gewoon iets leuks....! |
Citaat:
|
Citaat:
en ik zoek niet iemand om mee te zoen hoor :? |
Citaat:
*) |
Citaat:
Nou dan heb je gezoend hoor, wat schiet je ermee op? Zoenen is ook veel leuker wanneer je gek op iemand bent, en dan hoef je het smoesje/excuusje dat je dronken was ook niet te gebruiken. Enniewee: dan heb je zowieso ook maar zomaar gezoend, net als wanneer je de eerste de beste gaat zoenen, dus jouw theorie klopt niet :p Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan ook gewoon zeggen, 'wat jij wilt'
anders blijft deze discussie tot sint juttemis doorgaan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
En als je nou op een feestje bent en je doet een of andre maf spel waarmee je die en die en die moet zoenen....ik bedoel....MAN...Maak er niet zo'n probleem van.
|
Citaat:
volgens mij dan toch puur om lekker 'vrij' overspelerig gedrag te kunnen uiten... maar hey ...wie ben ik om daar over te oordelen :p |
Citaat:
|
Citaat:
En dan nog....hoeveel mensen hebben er nu pfeiffer die uitgaan....De ziekte van Pfeiffer maakt je erg moe....dan ga je heus niet uit! |
Citaat:
|
ken genoeg mensen met pfeiffer die uitgaan, including myself
|
pfeiffer kun je ook hebben zonder er last van te hebben, en als je het overdraagt op iemand anders kan die andere persoon er wel last van krijgen. Maar dat even terzijde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zullen we de titel van dit topic veranderen in 'sletgedrag en pfeiffer, wat is jou mening?'? ;)
|
Citaat:
|
Als 95% van de volwassenen Pfeiffer heeft gehad en er niet eens wat van heeft gemerkt, maakt het dus helemaal niet eg uit of je pfeiffer krijgt?!
|
je voelt het pas als het over zijn hoogtepunt heen is, dus vaak is het al te laat. Sommige mensen denken dat ze alleen beetje te weinig slapen
|
Citaat:
|
Toen ik in groep 3 was heb ik al de ziekte van Pfeiffer gehad, dus ik kan het toch niet meer krijgen....zie ik ook geen rede om voorzichtig te zijn met zoenen:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was moe, zag lijkbleek ( de mensen die me op tv toen hadden gezien weten ervan :p ), had bijna 39graden koorts, en moest elke (!) dag overgeven. Zat aan de vitamine B, C, had keelpastilles, speciaal spul voor je keel ( weet de naam ff nie meer ), maar slaap hielp nog wel het beste. Ook al heb je zelfs een vermoeden dat je pfeiffer hebt, meteen laten testen, dan weet je waar je aan toe bent. Mocht je het hebben, ga dan niet door met alle drukke dagelijkse dingen, want dan zal het niet afzakken en de hele tijd sudderen in je lichaam, waardoor je er last van krijgt over een langere periode. Ik lag 2 wekenlang onafgebroken in bed, alleen wanneer ik dan naar de wc moest, zo ziek was ik. Moet je nagaan hoe dom het is als je gewoon met de alledaagse dingen verdergaat. ik open een nieuw topic zodat jullie daar alle reacties kwijtkunnen m.b.t. de ziekte van Pfeiffer! |
|
Citaat:
......in dit geval...SEKS |
Citaat:
Sex is Sex en dat hoeft niet altijd wat met liefde te maken hebben! |
Ontopic graag!
Als je verder wilt gaan over het onderwerp seks, open dan een thread in het forum 'Seksualiteit' |
ik van 14
|
ik heb ook nog niet gezoend ik ben 12
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was 11 jaar geloof ik, was op een feestje van een vriendinnetje van toen. ik had toen al 3 jaar 'verkering' met die jongen en toen werd het wel eens tijd om te gaan zoenen vonden we ;) eerst durfde ik niet omdat ik onzeker was, ik wist niet zo goed wat ik moest doen. maar uiteindelijk toch gedaan en het ging allemaal vanzelf :p
|
Citaat:
|
als je 16 bent ben je misschien wel in de minderheid ik was 11 en ben nu 16;)
|
Citaat:
|
ik was 8 de eerste keer dat ik getongt heb. heb het toen met dat vriendje wel vaker gedaan. Dus zou het wel lekker gevonden hebben. Ik weet het niet meer zo goed :$
De 2de keer(met iemand anders dus) was toen ik 13 was 3 dagen voordat ik 14 werd. Dat was echt walgelijk. Gelukkig ging het de keren er na veeeeeeeeel beter en kunnen we er nu wel om lachen. Ben nu 14. Volgens mij ben ik hier aan de jonge kant de rest hier is ouder.:d |
ja enne ook nog maar tijdje gelede toen k 15 was wat k nu ook ben
|
14
|
ikke was toen 15, en het was heel lekker:P
|
Hahah k heb op mn 14e voor t eerst gezoend..op t schoolveld..Maar idd k ben wel kiekskeurig mt wie k ga...kga alleen met iemand die k leuk vind of me leuk lijkt...k ben geen sletje ofzo..:S:P
|
Sjeeses bestaat dit topic ook nog..
magoed, ik was 16 en vind het prima :) |
Ik was 8 :| .
Ja,veel te jong ja. |
14 :p
|
was stiekem 13, niet doorvertellen hoor ;)
|
hallootjesz..
de eerste keer dat ik heb gezoend.. was.. GEWELDIG!!FANTASTISCH!! UBER!! aah.. ×zwijmel× ik was 14 (hij net 14 geworden) en.. 't was op een verjaardag van een vriend van hem.. |
Citaat:
|
Ik heb het 1x gedaan. Was toen rond de 13. Ben nu inmiddels 16 en in die tijd is er niets gebeurd. Weet onderhand niet meer hoe het moet:'(
|
15
|
Citaat:
Het komt wel goed :) |
welleens gedaan maar ik vind het geen hol aan..
|
Citaat:
|
haha ik sinds me 14de ook niet meer, maar ik hoop t deze zomer in te halen :P (ben nu ook 16)
|
Citaat:
|
in hetzelfde schuitje zitten.. klopt :p
|
14 :)
|
ja, en k was 12 of 13, kweet ni juist meer
|
Helemaal nooit en ik heb NOG geen behoefte... :d *)
|
Ik wel ik was 7 jaar, niet dat ik het wou. had verkering met jonge van 10 ...
xxx |
16
|
15 (ECHT zoenen dan) 13e een 'beetje' nepperij.
|
Ik was net 13.
|
Ik was 12 of 13 ofzo,weet ik veel..het ging allemaal vanzelf.
|
Ehmm 16 ofzo.
|
Kreun!,
Ik ben 12 (bijna 13, December :D) Ik heb nog niet een ''tongzoen'' gegeven of gekregen van iemand. Mede omdat ik dat zelf nog niet wil :p! Ik vind; alles komt op zijn tijd.. Dat denk ik ook ;) |
Citaat:
|
was 11.
En heb tot nu toe nog maar met 1 jongen gezoend, maar dat komt omdat ik nog maar 1 serieuze relatie heb gehad. |
oei oei *) ik was 10 jaar, zat dus in het vijfde leerjaar (in België dus!!)
't was best een leuke ervaring, en ik vind zeker niet dat ik te jong was ofzo, het gebeurde gewoon... heb er geen trauma's aan overgelopen hoor :9 |
13
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.