![]() |
Welk telefoonnetwerk heb jij?
Ikke Vodafone :yes:
|
Telfort.
en dees gaat naar de lounge lekker puh ;p |
Vodafone, ik ben zeer tevreden, eigenlijk altijd bereik.
|
vodafone
|
Citaat:
|
Telfort. Zeer tevreden. Overal bereik (behalve in enkele collegezalen, maar daar is het toch niet nodig) en zeer lage prijzen.
|
Citaat:
|
Ik heb al 5 a 6 jaar mijn KPN provider en nog nooit iets te klagen gehad.:thumbsup:
|
So hi...
iiiiiiiiiiii !!!8-) |
Citaat:
|
t-mobile
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
orange... waarom? 8)
omdat ik nu 2 jaar graties bel ;) |
T-mobile
|
Telfort
& Tele2, voor het gratis bellen in de avond :+ |
Citaat:
|
Citaat:
hier ook telfort overigens, super tevreden, en goedkoop! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vodafone, ben wel tevreden, heb alleen in Delden en omstreken weinig tot geen bereik.
|
HI/KPN
|
Citaat:
|
kpn moblie plus
|
Citaat:
overal bereik, behalve in de kroegen in t centrum en het hotel waar ik werk. |
Vodafone
|
Citaat:
|
Telenet / Mobistar
|
Proximus
|
Telfort
|
T-Mobile, maar wil naar Vodaphone
|
vodafone
|
orange :{
|
Citaat:
Ik kreeg van gsmstunter voor 2 jaar abbo geld op mijn rekening, en daarvan moet ik dan 2 jaar lang mijn rekeningen betalen voor Orange. 1e half jaar is dat 32,50. 2e half jaar 22,50 en laatste jaar 12,50. Als ik niet over die bundels heen kom, heb ik in totaal gemiddeld 0 euro betaald. En daar zitten geen verdere verplichtingen aan. :) |
En waar haalt gsmstunter de winst dan vandaan? :?
|
ik zit bij Orange..
en KPN Hi.. maar daar kloot ik gewoon nog wat mee.. das me prepaid telefoontje en dat nummer wil ik niet kwijt :D |
T-Mobile 50% abbo
|
Orange!!! en die is egt zwaar kut!!!!:[ smsje.. 23 cent!! zo kom ik wel door me beltegoed heen!!!|:( en ik kan pas over een jaar een nieuwe provider!! :'(
|
23 cent is toch rond de standaard voor prepay?
anyway, ik heb ook Orange, wel jammer dat mijn bereik niet zo goed is, maar ik vermoed dat dat door m'n gsm komt en niet door Orange :p |
Vodafone, heb altijd bereik, nooit storingen ... ideaal :)
|
Orange.. en zeker tevreden.. soms wat prijzig.. maar daar kom ik ook wel overheen..
|
Citaat:
|
voor prepay? right :p ik zoek t nog wel eens op
|
Citaat:
|
Juist, ik betaal met Telfort prepaid maar 8 cent per smsje... Lange tijd is het zelfs maar 4 cent geweest.
En bellen is ook niet zo duur. Lang leve Telfort dus. :+ |
lekker goedkoop zeg :) misschien moet ik dan maar overwegen om over te stappen :p
|
Telfort
|
orange (= kut)
|
t-mobile....
bijzonder tevreden ben ik niet, kheb op mn werk helemaal geen bereik... thuis alleen bij het raam van de woonkamer en het raam van mn slaapkamer... |
Citaat:
|
orange zakelijk en bevalt me perfect
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.