![]() |
+ / -
oftewel het what's up topic.
+ 2 festivals voor de deur (roskilde (dk) en hultsfred (se) + voor beide niet hoeven te betalen + zweden + zweedse meisjes + het weer meestal + REM - het weer nu - heb geen zin om te koken |
+ 2 keer D.A.C. volgende week.
+ Married With Childeren op DVD - Werk >> denk aan ontslag. - Geen reet te doen - Stage |
- een vriendin gaf het advies waarin ze gelijk heeft maar wat ik niet wilde horen
- het weer - deze dag - ongesteld - tentamens - ik loop achter - ik heb 2 dagen vrij, dat betekent 2 dagen leren/maken - BAH ++++++++++ Ik hou van mijn sax:love::+ die is er tenminste altijd als je hem nodig hebt:+ |
jouw favo topic of niet?
+ vakantie begonnen + nieuwe boeken/cd's gehaald - vriendinnen zeggen altijd alles af - 3 hertentamens over 3 weken - veel leren - morgen theorie examen |
+nieuwe gsm bestellen die ik erg mooi vind
+nog maar een maandje stage te gaan +nog maar 41 dagen voor k naar griekenland ga +financieel meevallertje van 700 euro:p -de kosten die de nieuwe gsm en vakantie met zich meebrengen -morgen weer vroeg op voor stage -brak van gister |
+ Heb eindelijk door hoe ik Needled 24/7 (Children of Bodom) moet spelen
- Ben ontzettend moe - Mn beide knieën zijn net half lam getrapt door een neger.. ( + Die neger zn zak en maag zijn kapot getrapt ) - Liefde is kut |
+ heel mijn latijn geleerd
- de computer wil niet printen + ik ben opgewekt (:o) denk ik - ik denk teveel + ik heb net een lief meeltje gehad - koud |
- al de hele week twijfels over wat gezeik tussen mij en me ex, waarvan ik van veel vrienden van mij dingen hoor waardoor ik twijfel en het allemaal ff niet weet.
- het weer is kut - Wel chill voetbaltoernooi in Tiel gehad waarna we allemaal uitgegaan zijn. - Zondag heel erg brak, door al dat uitgaan en bijna niet slapen. - Weer naar huis met de busjes, eindelijk lekker geslapen. Conclusie: het gaat met hobbeltjes omhoog en omlaag :{ |
+ ik heb een leuke vriendin
+ ik maak me nergens druk om :) + zit lekker in mn vel - school; moet nog een aantal dingen inhalen ( = veel) geen zin in - luiheid op den top - finacieel niet helemaal lekker - waarschijnlijk geen vakantie :( |
+dikke lol om niks :+, blij dus
+liefde +zin om te werken :yes: +donderdag uit met vriendinnen :7 -geld -school; toetsweek voor de boeg |
+gewonnen met tennissen
+lief vriendje -school doet moeilijk al 3 maanden ofzo |
+ gaat goed
+ toppiejoppie :+ - vandaag patat als eten gekregen 8| |
+ Disneyland gaat wel lekker door !
+ Gisternacht een hele fijne nacht gehad met mijn vriend + En vanavond weer, lekker romantisch doen :love: + Dreads zijn eruit - Haaruitval en heel erg uitgedunt - Veel tentamens de komende weken - 20 juni KNOarts voor mijn keel - Ik ga mijn zangtentamen waarschijnlijk niet halen = van school af :( |
Citaat:
|
+ Gister vette avond gehad
+ Mijn zusje gaat zaterdag trouwen + Voorbereiding op zo'n feest is leuk :D + Reisje naar Londen geboekt - Mijn telefoon viel gisternacht op de grond en zitten krassen op - Ik ben doodmoe :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
- dadelijk naar school
- hooikoorts - kutdag - vriendje missen - hooikoorts pillen helpen niet - nog steeds niks gehoord van het handbal verbond + over 34 dagen naar Turkije |
- opgestaan (geen zin in)
- school gehad + geen training vanaaf *) |
-mijn voetbalvereniging
-stage + gelukkig nog maar een week + nederlands elftal + Robin van Persie |
-krijg net te horen dat ik nog een herkansing moet maken. en dat blijkt nu een van de kutste onderwerpen te zijn:[ argh had ik het net verdrongen
-moet daarbij ook nog een opdracht inhalen wat volkomen onterecht is:kots: (had m gemaakt, onterecht van fraude beschuldigd en was niet gezegd dat ik m opnieuw moest doen) -te moe |
+ vrij
+ 32u contract op m'n werk = veel geld verdienen - ik moet nog zoveel doen voor m'n aanmelding bij acitvity international en het moet echt deze week de deur uit - zenuwen of ik geslaagd ben voor mn examen |
+ nog steeds gelukkig met Paul
+ centjes verdienen + nieuwe kleertjes en boeken - pas over een maand meer nieuws over mijn nieuwe opleiding (i.v.m loting) - buikpijn - Paul is in Tilburg - maandag is altijd - |
Citaat:
|
+alweer een financiele meevaller:D dit keer 256 eurootjes van de belastingdienst terug
+flink gegeten dus geen honger meer |
+ stage bijna rond
+ project is nu echt af + 2 vriendinnen die nog naar festival hier komen - mn buik is bizar - kutweer |
+ik heb lekker eten
+lekker rustig chillen op muziek :) -Tyskie is stil :| -Kevin niet gezien vandaag :( -schoooooool |
+ Klaar met werken
+ Laatste week stage + Oktober :9 - Vader ziekenhuis :( - Zus ziek (eigenlijk een + maar ja) - 2 dvd's gekocht die ik al had (maar dat wist ik niet) - Eenzaam :o |
+morgen wat bestelde dingen binnenkrijgen
-vakantie had gister betaald moeten zijn :D dacht pas de 16e |
Citaat:
Doneer ze aan mij :love: |
Citaat:
- Schindler's List Ik wist echt niet dat ik ze had :D Heb Fight Club ook 4 keer maar die zijn allemaal van mij :] :'( |
Schindler's List heb ik ook al :7
|
+ straks lekker slapen
- duurt weer effe voor t weekend is |
Ja ik heb ze ook al... Kun je geen andere films dubbel kopen om aan ons te doneren, Banaan? :+
-- de vriend van een vriendin is zojuist aan kanker overleden en dat is behoorlijk fucked up. |
- veel te moe
- geen zin in school - drukke periode - vrijdag al examens + m'n vriend plus de bijhorende verliefdheid +het einde van het schooljaar is aan het naderen + ik heb gisteren al een stukje kunnen leren voor de examens + Enkele leerkrachten hebben we al voor de laatste keer gehad + twee dagen waarop ik moest werken heb ik mogen verplaatsen zodat ik toch naar Rhakti Deï kan gaan :love: + bijna zomer:d + volgend jaar naar Gent |
Citaat:
Kzal er trouwens aan denken :+ |
--------------- gezakt voor mijn theorie op een kutvraag over brandstofverbruik als je je ramen open deed terwijl je rijdt :'( :@
-- nu moet ik als reserve volgende week proberen :| ---- veel leren voor hertentamens ++ eindelijk weer eens op zaterdag uitgaan + kadootjes kopen + the bravery over twee weken |
+ Caffiatoglazen :D:D:D
+ vier verschillende soorten caffiato + Caffiato |
Citaat:
:| :notgood: |
- Vader met spoed naar het ziekenhuis gebracht, godverdomme
- Zieke moeder + zus - Stage - Moet voor mezelf en familie koken (kan ik niet) - Veel gezeik aan mn kop Geen leuke tijd :{ |
- geen zin om theorie te gaan leren
- ben moe - mis vriendin + heb vakantie + over 32 dagen op vakantie |
+ Bijna geen huiswerk.
+ Khoef mn kamer niet meer op te ruimen. + Kben home alone *) - Ben ontzettend moe. - Moet morgen weer vroeg op. - Mn btg is op. |
- school
- Niek is hier niet + over 32 dagen zit ik in Turkije + nieuwe digitale camera + voel me niet meer zo moe + net gehandbald |
++++ loon binnen
+lekker eten -morgen vroeg opstaan :| - school |
-we gaan toch niet elke dag of om de dag te horen krijgen hoeveel dagen nog tot jullie in turkije zitten he:{
-ik ben echt weer s te moe -moet me erg inhouden om nieuwe gsm niet nu al te halen +ik heb mn vakantiebudget al bij elkaar:D +krijg vandaag of morgen toetsenbord,muis en router binnen en dan kan ik ook op mn slaapkamer op internet @banaan: das mooi kut, wat heeft iedereen? |
+ vanmiddag solicitatie gesprek bij de sligro
+ dadelijk maar heel even naar school + vriendje vanmiddag zien + 18 juni een beach feest + nieuwe digitale camera + vanmiddag ook nieuwe geheugenkaart erin - moet dossier uitprinten maar heb geen inkt in de printer |
+ vanavond invallen voor iemand uit het tweede jaar
- vriendje niet mee eens :( |
+ vandaag vrij lekker uitgeslapen
+ strx lekker pizza eten - computer was kapot dus weer helemaal gefixt - last van me rug :'( |
+ vakantie
+ vanavond feestje + dvd's binnen + vanavond weer 1 erbij - ben best moe - moet nog cadeau halen voor de verjaardag van mijn zusje - moet nog een etappe winnen in de vuelta bij cym alleen het lukt niet :+ |
Citaat:
- Nog steeds een tyfuszooi binnen de familie - Helemaal kapot (moeheid dan) - Door mn mentale kracht heen :z - Koffie is op :{ + Nog 2 dagen stage + Morgen fietsend door de ij-tunnel :d |
+ Saxles:9
+ Examen stukken gaan goed! + Mijn nieuwe kapsel:+ + Zaterdag uit, volgende week vrijdag feest, zaterdag erop groot feest:9 + Zuipen!;) - Thuis wil het nog niet erg.. - :love: ? Buh.. - Beste vriendin heeft problemen met haar vriend--> relatie van 1 jaar en 9 maanden zal nu toch echt afgelopen zijn:( - TENTAMENS EN MAAK WERK, veeeeeeeeeeeeeeeel |
Citaat:
+zonnetje buiten -extra geheugen wat ik voor de computer gekocht had werkt niet |
- mn toets frans ging echt KLOTE en die kan ik niet herkansen, telt 6x mee en gaat ook mee naar examen :(
+ de rest van mijn toetsen gingen wel oke:) |
+ Toets ging redelijk
+ Luisteroefeningen voor saxexamen gingen net goed:d intervallen, 3 oefeningen gemaakt, wel geteld 1 foutje8-) Én een melodische invuloefening helemaal goed gemaakt.. Proud:) + Zaterdag uit:9 - :love: |
+ ik heb eindelijk dat verslag gehaald wat ik moest herkansen en vandaag moest verdedigen :)
+ ik heb er 6 ects bij. - erg moe omdat ik slecht geslapen heb.. |
+ gistern afrondend stagegesprek gehad
+ is voldoende - ik moet nog tot vrijdag:kots: + morgen wantijpop (dordrecht) - kan maar heel ff gaan + morgen afsluiting 16+ (jeugd kerk) edit: - - - wantij is zaterdag, d8 dat het al vandaag vrijdag was (vind ik wel 3 minnetjes waard.) |
----- Luisteroefeningen gaan toch niet zo goed als ik dacht:(
|
+ optreden ging goed
+ jamsessie + bandcase avond ! Kom kijken allen! 22 juni: de Geus oude markt 2 , Enschede Aanvang: wel 22.00 :p Entree: Gratis Is lekker druk daaro :) - dood, moe, spierpijn in me benen, koppijn, schor - m'n overgangstentamen :( |
+ Stage bijna voor bij
+ Ik hoor al positieve berichten vanuit het ziekenhuis - Zonder mensen om me heen in huis voel ik me best eenzaam :{ - Stage is nog 1 dag :z - Kutweekend waarschijnlijk - Verlang naar het einde van het jaar... |
- rugpijn :(
- veel te veel posts om te doorlezen en als ik alles gelezen denk te hebben, mag ik opnieuw beginnen - rotexamens :( + Frans is er volledig doorgejaagd + ik mag morgenochtend 'uitslapen' - ik heb pas examen om half 2 morgenmiddag + jullie gaan ongetwijfeld allemaal duimen voor mij :yes: :p |
---- ik ben m'n stem kwijt !!!!!!! kutkutkut
|
++++ unearth wat een teringharde band is dat
+ het weer +/- over 10 dagen weer naar nederland - de was doen - verbrand |
+ parijs was zo vet
+ straks lowlandskaartje kopen + grote slagingskans - buurman met schuurmachine om 07.30 :( - schreeuwende buurkinderen - kutweer - morgen weer werken.. |
Citaat:
- ik wist niet dat het me zo diep zou raken - het zooo kut is. Allebei nog zo jong en zoveel plannen, dan die ziekte, het lijkt beter te gaan en dan is het ineens over. + het is lekker weer. :{ + mijn fatboy is binnengekomen en die is uberrelaxed :{ |
+ nog maar 2 lesdagen
+ toch over kunnen + vanavond Niek weer zien + morgen WK handbal + ik naar huis ga over 5 min - gruwelijke last van hooikoorts |
+ STAGE VOORBIJ.
- Vanaf nu fulltime werken + school :{ |
+ Straks optreden in Haarlem met de avondvierdaagse, het weer klaart op!
+ Kjoetie:9 + Morgen stappen! - morgen werken:{ - ik ga het niet redden om mijn schoolwerk op tijd af te krijgen.. - TOETS VERKNALD - dat betekend, geen P dit jaar:( |
- toets wiskunde verkloot
- morgen werken + 8.3 voor maatschappijleer :thumbsup: + weekend.. + morgen avond party party party + die wiskunde toets herkans ik, net zoals 2 andere toetsen :thumbsup: + een lief smsje :love: |
+ Morgen gaat mijn zusje trouwen 8):love:
+ Alles is al klaar, het wordt een superfeesr :yes: + Vanaaf toch gewoon op stap :z - Morgen vroeg opstaan :| |
+ik ben zo gek/trots op mijn lieverd :)
+voel me goed, lekker muziekje op net gegeten :7 +/- sommige mensen zijn zoo triest:'( :D :notgood: |
Citaat:
|
8) niks.
|
- leven is kut !!!! :@
|
Citaat:
|
+ fucking dronken hgaqwhah
|
+ gratis concertje maandag van open hand/these arms are snakes
+ morgen uitgaan en feestje - leren - theorie opnieuw doen maandag |
+ weekend
- vader weeer in hospital 8| |
- het vallen van de bladeren hier op het forum
+ het schijnt me te lukken om minder emotioneel te zijn - rugpijn + het lukt me om het aantal +'jes en -'tjes in evenwicht te houden 8) |
+leuk meisje ontmoet
-ik heb tevens sterke competitie :{ |
anders even een hele dikke min
--------------------- HET WEER teringsjanker lange tijd geleden dat ik zulke harde regen gehad heb! Ben echt blij dat ik niet op het festival hoef te slapen volgende week... |
- tis weer examentijd
- kheb wiskunde maandag --> HEL! - k zit een beetje in de knoei met mezelf - tis oorlog hier thuis - ik ben ecth megaslechtgezind + ik heb net een geweldig idee gekregen |
+gisteravond gezellig op stap geweest
+vanavond weer en wordt nog leuker (meer bekenden) -moest vanmorgen om 8 uur beginnen met werken -moet morgen weer om 8 uur werken -vandaag maar 4 euro fooi |
Citaat:
+ weekend - kots in de douches :o + vanavond GW in DWHN :+ - kutgroepen op het werk + leuk gastoptreden gehad gisteravond |
+ vanmorgen opgestaan om te merken dat me verkoudheid weg was
+ lekker gevoetbald - we zijn maar 5e geworden terwijl we eigelijk moesten winnen - Nieuwe elftal allemaal appie's |
+
|
+ Kan sinds tijdens weer uitslapen morgen
- Het is fucking koud - Alleen thuis, nog steeds :{ - Volgens mij is het een zooitje op mn werk + Kan me geen reet schelen :Y) |
+ Prrrrrrrrrrrrrrrrrrt:9 Dat was lekker!
+ Ik heb zin in volgend weekend + VANAVOND STAPPEN! + Dansen - nooouuwwww vrijdag theorieexamen sax dat wordt niks.. - Ik moet grrr nog steeds veel werk voor school afmaken wat niks wordt.. waarom kan ik niet plannen? - :love: Buh Oh oh oh oh oh bijna vergeten -/+ Mijn beste vriendin en der vriend zijn weer voor de vierde keer bij elkaar gekomen nadat het uit ging :| Lala |
Citaat:
- Blijkbaar veel meer theorie dan verwacht: van half acht vanmorgen tot een uurtje geleden bewijzen en eigenschappen en definities geleerd. - Pffft... ik zie zelfs al harmonische trillingen in het wc-papier :+. + nog 12 keer slapen en 't is vakantie :) |
- school :(
één grote - dus |
+ Iedereen weer thuis!
+ Vader terug uit het ziekenhuis, nu maar hopen dat ie nu niet weer binnen enkele dagen weer terug moet - School, ben echt helemaal op - Werk, same - Nog een beetje erg ziek - KOUD :{ |
+-+-+-+- morgen uitslag van de examens http://www.heerenvanh7.nl/smilies/nailbite.gif
|
- voel me niet zo goed
- moet nog studeren - ben moe - overmorgen examen en morgen nog heeeeel veel te doen |
- morgen vroeg op.
+- afwachten wat voor groep koters ik krijg :+ + overmorgen vakantie met hele fam.. naar deurningen :9 |
+ I feel good tatatata
- ik moet eigenlijk meer leren :( |
+ Ik heb al weekend :)
- Ik heb bijna tentamens en nog maar amper geleerd :( + Mijn hoofd voelt zich geweldig - Mijn buik niet :'( |
+ Heleboel dingen voor school af
- Nu nog kijken of ze goedgekeurd worden.. - En de andere dingen nog afmaken :{ --------- Achterlijke kutnachtmerries die blijven terugkeren.. Ben echt doodmoe 8| |
- dadelijk proefwerk natuurkunde, ik het echt niet mag verknallen
+ straks naar Niek toe + lekker weer + ik hoef pas om 1uur op school te zijn + ik dadelijk lekker in het zonnetje ga zitten + ik me niet meer moe voel enzo |
+(waarschijnlijk) vanavond naar groot eindfeest van een vd studentenverenigingen
+bijna weekend +zaterdag dagje vrij en mooi weer -ben continue moe -krijg mezelf maar niet aan het leren voor een herkansing -herkansing:+ |
- het is lekker weer en daardoor lijkt het alsof heel Enschede lekker aan het chillen is op het terrasje, en een ijsje aan het eten zijn, of leuke dingen bekijken die nu aan de gang zijn voor de Bijenkorf... hmpf
- En ik zit midden in de tentamens :( - Ik mijn zangtentamen nie ga halen, omdat mijn stem gewoon naar de klote is - Alle docenten van de Popacademie mijn tentamen rechtstreeks gaan beoordelen ( stuk of 6 man ). - Mijn pa's gedrag + mijn zangleraar en mijn andere zangdocente daar van weten + Wij hebben twix ijs in huis :9 + Nog wel tijd om te repeteren - terwijl ik niet mag zingen :( - Musicproduction opdracht afhebben voor maandag - IK WIL NIEEEEET !!!! :'( |
+weer thuis:Y)
-tis nog niet zeker of k vanavond naar een groot eindfeest van een SV ga8| -tis nogal bewolkt |
- Musical gaat kut
+ Ik hoef nu nog maar eens in de 9 maanden naar de tandarts:7 - Ik heb mijn schoolopdrachten niet af + Vanavond repetitie:9 - Morgen theorie-examen van de saxofoon:o + Ik ben vandaag wel goed bezig geweest met mijn schoolwerk - Volgende week een drukke week.. WEER + Vanavond:d |
+++++ yeah vanavond toch naar t feest:7
-euh ff niks:Y) |
+ bijna weekend
+ zaterdam etentje + krijg zomaar een cadeautje - moe - veel stress op het werk - morgen eerder beginnen door onderbezetting |
+ bijna vakantie
+ bijna braderij + bijna hei-kermis + bijna zaterdag... en hém terugzien :p + maandag zijn de ergste examens voorbij - examens!! :( - ik kan niks van fysica - maandag wiskunde :( |
+feest vannacht was echt geweldig
+het grote aantal mooie meiden op sv feesten:7 +aangenaam temperatuurtje buiten -flink naar de klote en heb gewoon de hele dag stage:{ -tis erg bewolkt |
Vandaag is alles min8|
------------------------------ Vanavond C-theorie-examen van mijn saxofoon, mijn allergrootste hobby, wat ik het liefste wil is daarin verder, waaaaaaaaaaaaaaaaarom ben ik dan zo ontzettend slecht in die KLOTE luisteroefeningen.. Ik kan echt wel janken, ik moet dit halen, ik kan spelen, ik ken de theorie, WAAROM lukt het dan gvd niet:( Ik zit echt helemaal in de stress en ik baal er zo ontzettend van.. Ik wil dit halen, ik moet dit halen maar ik kan het gewoon niet.. En dan ook nog eens die rotstress van school.. en al die drukke weken die ik gehad heb en de 2 weken die nog komen, KUTZOOI. En ja ik heb nu echt een pestbui, ik heb over 2,5 uur examen, en ik kan gewoon NIKS NOPPES van die luisteroefeningen GOED. En wat ook nog erg is, is dat mijn moeder zegt: ik wilde dat ik je kon helpen.. ja, ik word er ook gek van.. Nee, ik niet?? Het is MIJN examen en MIJN toekomstdroom, niet die van haar! Ik baal zo.. ik zie er echt zo ontzettend tegenop.. |
@ chica: sterkte en succes :aai:
+ eindelijk weekend + morgen uitslapen, k ben vreselijk moe + net een lekker ijsje op :p + morgen hém zien :p + straks ff naar den hosp + maandag om 12.00u zijn de zwaarste examens voorbij - examen fysica was heel moeilijk, maar tis niet zo'n ramp meer aangezien de hele klas het zo moeilijk vond - maandag wiskunde :|:| dat wordt nog veel moeilijker, damn - zodadelijk al wat verder leren voor wiskunde - morgen en overmorgen ook nog wiskunde leren - m'n ex-stiefvader :{ |
:aai: voor chica
- chemie is een van mijn mindere vakken - de leerstof was moeilijk + ik begreep de leerstof - de vragen waren anders dan in de klas en op de toetsen - ik heb het examen verpest :( |
- Ik krijg geen vrije tijd dit weekend
- Ik haal dit jaar met school niet. Wat betekend dat ik stop met school, tyfuszooi + Fanta Red Fruit is beter dan alcohol |
Citaat:
- Mijn stem nog steeds naar de klote is - ik vandaag weer geprobeerd had te zingen, maar mijn keel nu voor het eerst pijn begint te doen, zelfs als ik niks doe. +/- ik hoop echt dat het woensdag voorbij is, heb ik misschien nog een beetje kans. +/- ik ook hoop dat de arts de oorzaak kan vinden |
- Liefde is kut.. :'(
|
+lekker weer
-ouders krijgen zo bezoek dus kan niet meer in de zon ligge hier +stad in +/- paar uurtjes werken straks +vader heeft lekker bier meegenomen:9 -ben nog steeds gaar van eergister volgens mij |
+ ik heb aardrijkskunde volledig geleerd al
+ het was niet veel - het is veel te warm om te studeren + airconditioning - ik heb geen zin meer - ik heb het gevoel dat de examens al gedaan zijn - nog zes dagen :( |
+ ik ben tot nu toe al best tevreden over mezelf eigenlijk :p heb al 'n redelijk groot deel van wiskunde geleerd
- er is wel nog veel te leren :'( + vanavond/vannacht hosp +/- goed weer, maar moet wel studeren eigenlijk :( |
+ Het theorie gedeelte ging redelijk.. niet super maar ach
+ het luistergedeelte waar ik me over opfokte verliep matig - we kregen een luistergedeelte waar ik niet op gerekend had, wist mijn lerares ook niet - we kregen een theorie gedeelte waar ik niet op gerekend had, wist mijn lerares ook niet - het examen duurde tot 10 uur:{ - de uitslag komt pas zaterdag +++++++++++++++++++ Zometeen afsluiting seizoen met de drumband:9 ++++++++++++++++++++++ ......... :9 |
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++GESLAAGD
+uitgaan +veel geld :o +morgen julianapop (BIER) -dufheid |
+ the bravery woensdag
+ parkpop komend weekend waarschijnlijk --- leren --------------------- tentamens --------------- stress :'( -- vriendinnen met eigen levens en drukke schema's |
+wel wat leuke auto's gehad op mn werk
+goeie fooi +niet te druk, lekker tempo +lekker weer -gewerkt vandaag:+ ipv in de zon -verslapen |
+ super goed weekend gehad
+ lekker verkleurd + nog 5 daagjes school en dan vakantie + over 20 dagen zit ik lekker in Turkije + het weer - mis Niek |
- ik verveel meeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- geen zin om aan school te werken + morgen naar school fietsen--> bruin? + morgen oefenen voor de musical--> gezellig? + 1 verslag af:) - nu ff nergens zin in:+ |
+ Normaal weer :love:
+ Pijn aan mn kaak van het lachen :+ + Zin in mijn volgende vrije uurtjes (volgende week :[) + In de nacht wordt alles nog cooler :p - Morgen werken - Helemaal kapot van gister - Irritante neefjes op wie ik moet oppassen en dus mij weerhouden om naar buiten te gaan. - Ik sta dus op het punt 2 neefjes te vermoorden |
+I'm so in love with you!
-school -nog 11 toetsen te gaan -werkenwerken -geld. |
+ geslaagd
+ het weer |
- Stem nog steeds verrot
+/- Vandaag theorie zang ( gaat wel goedkomen ) + Vandaag ook afspraak bij de arts + Eindelijk mijn Musicproductionopdracht af + Man wat hebben we gelachen tijdens het maken :D - Het klinkt nergens naar maar ach, heb nog nooit eerder gewerkt met Cubase + Lekker weer!!! +/- nog drie daagjes en dan weet ik of ik naar het tweede jaar mag :{ - hm naja ik weet de uitslag toch al - ik word steeds dikker door dat gestress |
Citaat:
|
ben bang van wel :( ( dat het niet doorgaat )
|
- het is zo warm, bah
- horloge stuk - alles vies + kattenbaby's en katten over het algemeen :D |
- verbrand
- verbrand - verbrand - auw |
+ het weer en de aanstaande vakantie :love:
- verschrikkelijk drukke laatste anderhalve week :{ - eergisteren gestoken door een hommel of iets dergelijks en nu een dermate opgezwollen en pijnlijke voet dat in mijn schoen gaan nauwelijks gaat en lopen pijnlijk is |
+ nog maar 4 dagen en dan vakantie
+ het weer + Turkije + nog wel rood maar geen pijn meer van mn verbrand zijn + vriendje vanmiddag zien + nog maar 1 ding leren en dan hoef ik niet meer te leren dit jaar + er zijn geen negatieve dingen vandaag geloof ik |
-------------------------------------------- x10000
onvoldoende gehaald voor een tentamen waar ik eigenlijk een 7 voor moest halen :'( ----- het maakt niet uit hoeveel ik voor school doe, ik haal toch altijd een vijf :{ --- nu nog allemaal herkansingen ---- die ik toch niet ga halen omdat het echt geen nut meer heeft :x -- tsja :'( |
- Bindend Negatief Studieadvies? :aai:
|
----wiskunde heel slecht gemaakt.. :{
|
Citaat:
ik heb ook nog herkansingen in augustus, maarja aangezien ik dit tentamen niet heb gehaald moet ik dus nog meer gaan herkansen en ik weet niet eens of het allemaal nog wel kan :( |
Ik ken je gevoel ja.. Alleen had ik het geluk dat het voor mij toen niet bindend was... :aai:
Ook voor Kriema een :aai: |
Das lelijk, Laura :o :aai: En nu dan? :?
Ook lullig voor Karima uiteraard :o |
Citaat:
dalijk nog mijn ouders bellen om te vertellen dat ik dus een onvoldoende heb, dat wordt dus ook weer dolle pret :{ |
Citaat:
soms vraag ik me af of het nog wel de moeite is... :x |
Nou, succes in ieder geval! :o:*
|
succes met leren lau! Ik ga ook maar weer es in de schoolboeken duiken :(
:thumbsup: En sterkte met het gesprekje met je ouders! :* |
+ De musical ging best goed:)
+ Enthousiast publiek + gezelligheid op school + DATE DATE:d + Mooi weer +/- Donderdag laatste stagedag:):( - Moet nog dingen afmaken - P lukt niet dit jaar:( + Volgende week eindelijk rust:9 + vrijdag weer musical - er komt denk niemand kijken.. tenminste niemand bekend:o |
+++++++++++++++++++ teringvette stageplek!!!
+++ mijn welcome home party die roy georganiseerd heeft straks, iedereen weer zien na 6 maandjes... +++ roskilde festival vanaf zaterdag tot de maandag 9 dagen later (dat is pas een party!) en de weersvoorspelling daarvoor. Dit jaar niet 9 dagen blubberzwemmen. ------ ik mis zweden, ik weet nu alweer zo goed waarom ik hier zo graag weg wilde. |
Citaat:
+++ Samen met Tyskie 'geleerd' op de uni 8)/8-) --- niet goed genoeg geleerd voor de toetsen morgen en ik heb echt geen zin om met dit weer nog te gaan leren. :| +/-Lekker weer |
Citaat:
naja suc6 en jij ook laura +superlekker weer vandaag, niet te warm +bijna weekend -heb nog maar 4 avonden de tijd om te leren voor maandag -laatste 2 weken stage worden errug druk om zoveel mogelijk af te krijgen |
Citaat:
Sterkte met leren, ik heb het opgegeven. |
Citaat:
|
Wat zeur je dan om 1 tentamen? :p Ik heb ze het hele jaar door gehad. Gelukkig krijg ik het volgend jaar makkelijker. :yes:
|
- Hm ik heb pianolab een beetje verknalt, maar de docent heeft mij toch een 6 gegeven...
Kan ik niks aan doen, ik wist aan het begin van het jaar nog niet eens waar de C lag :$ +++ IK HEB GEWOON EEN VETTE 9 VOOR SOLFEGE !!! :D:D ( schriftelijk examen 9.3 , voor mondeling 8.7 damn, hier het gemiddelde van ) +/- straks hoor ik of ik naar het tweede jaar mag... - van twee klasgenootjes is al bekend dat ze wegmoeten :( Emotionele boel hier vandaag + Gister bandcase avond gehad... ging op zich best slecht, maar het was wel gezellig en de docenten vonden dat de energie ervan af straalde :) - Er was te weinig tijd voor mijn nummers tijdens de jamsessie, dus kon ik later weer naar huis hmpf 8| had nog zo graag willen zingen + Lieeeefde :love: |
+ VAKANTIEEE!!!!!!
- ik heb drie weken leven in te halen + ik heb op het examen van wiskunde zitten prutsen, maar het schijnt juist te zijn + mijn inhaalspoging begint vanavond + het zwembad mag me nu wel verleiden ;p |
+ Vakantie!!!
+ me vriendin komt zo O-) + heb het huis alleen:) - ik knoeide net me drinken op me broek :D - ik viel vanochtend van de trap:'( - en het weer nu( te warm) |
- heet
- veel leerwerk - stenen sjouwen |
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++(ik heb me P gehaald :D)
|
En hier zat je je de hele tijd druk om te maken? :p Gefeliciteerd gekkie!! :D :*
|
++ top voor je, JaMiel!
+ buiten lekker in het zonnetje... - ... leren +++ morgen laatste tentamen +++++ en dan een hele dikke twee maanden vrij tot september - maar eerst vrijdag het tentamen nog ++ de rest van de vrijdag wordt top :7 |
+++ ik heb al 1,5 maand zomervakantie ;)
+ fucking harde party gister, dank je roy!! + mn stage gaat echt vet worden + 3 weken 60 uur in de week werk straks, is een hoop geld. + straks mn huisgenootjes uit zweden van het vliegveld oppikken +/- het weer is wel beetje lekker, maar ook goor zweetweer -- mis zweden - kater |
+nog altijd veel zon
+over n half uurje naar huis +meetopstelling van mn stageopdracht lijkt het weer goed te doen nadat er gister vanalles fout ging -hele dag bezig geweest om m weer aan de praat te krijgen -btje last van mn rug -dalijk thuis weer gaan leren |
- gisteren gekotst, gadver was lang geleden :$
|
+++++ aangenomen bij de Sligro
+++++ morgen feestje ++++++ dit weekend bij Niek slapen +++++ zeilen met Niek +++morgen nog 2 proefwerken en dan vakantie tot September ++++++ over 16 dagen Turkije +++++ I FEEL GOOD 8-) |
-- gestopt :'(
|
- Ik ben op. Geen School. Nog 3 weken :'(
- School - Lange schooldagen - 7 proefwerken - Ik ga het niet halen + Lekker weertje, nog wat graden omhoog aub |
Citaat:
+op een na jongste hond is zwanger, zeker 5 pups +temperatuurtje buiten wordt erg aangenaam +niks op tv vanavond -op deze kamer is t te warm -als er n erg mooie hond in t nestje zit houden mn ouders die en hebben we dus 6 honden:{ |
Feli, Jamiel!:thumbsup:
@ Laura: wtf, gestopt met je opleiding?!?! |
Zat er al een beetje aan te komen he? :aai:
Al plannen wat je nu wilt gaan doen, Laura? -- echt te warm om te leren, maar nog ff doorzetten. |
- mijn band staat lek
- ik zat dus aan de andere kant van Gent - helemaal te voet naar huis mogen gaan - amper schaduw om in te lopen - niemand die stopte om te vragen of hij/zij kon helpen - ik ben te verlegen om aan iemand te vragen of ik even mag bellen, zelfs tegen vergoeding + er liepen wel enkele lekkere dingen rond in Gent :9. + ik heb de hele weg op mijn blote voeten kunnen lopen + zonder ook maar ergens verkeerd in te trappen + ik houd van de zomer :love: |
Citaat:
+ bijna feestje + was leuk bij het zwembad(je) - zwembad is stuk - feest begint pas om 23:00 t/m 6:00 Ochtends - bier is op! - tv is stuk - computer doet soms erg raar - me vriendin is ongesteld |
Citaat:
|
Citaat:
:thumbsup: komt wel goed! :yes: |
Citaat:
Erg lullig, Laura! :o Maarja, je hebt je best gedaan dus het is gewoon niet anders! Lekker vakantie houden, wat nieuws zoeken en dan gewoon opnieuw beginnen!:thumbsup: |
++ toetsweek afgelopen
+ nog maar 1 onvoldoende teruggekregen + toetsweek was naar een week eerder verschoven, dus ben nu ook een week eerder vrij + ik ben een leuk nr aan het luisteren :D - er komt waarschijnlijk nog wel een onvoldoende bij - ik wil naar het strand, maar ik moet werken - morgen ook |
+++++++++++++++++++++++ VAKANTIE 8-)
|
+ toetsweek dood
|
Citaat:
Dan wel -- dat mijn tentamen vrij waardeloos ging. :{ |
+bijna weekend
+date vanavond :') +mooooi weer -nauwelijks tijd dit weekend om te leren -zou gaan regenen vanavond -val om van de slaap -opstelling @ stage zit weer tegen te werken vandaag |
+ lekker weer
- wel benauwd + het gaat vanavond misschien regenen hiero - slooom + vandaag studio opname gehad op school, was fun! + krijgen jullie nog wel te horen denk ik :) ++ vakantie komt steeds meer dichterbij :D - anatomie toets a.s. maandag + 4 juli weer optreden in Atak * slotavond * - nog 37 daagjes en dan pas Disneyland... hmpf gaat veelste langzaam :p |
+ ik zie morgen eindelijk mijn mams :love: en paps 8-) weer
(ik heb ze bijna 6 maanden niet gezien) - ik moet vakantiewerk zoeken + en - ik weet nog niet voor welke opleiding ik aangenomen ben grr (de engelse of de nederlandse variant) |
+ ik zo ga slapen, een volledige nacht!
- ik morgen weer moet leren en overmorgen ook + ik maandag mijn laatste examen heb |
+ lekker gezwommen:)
+ me vriendin slaapt naast me:9 - me vriendin is ongesteld:'( - ut zoontje( anderhalf jaar) van me zus...was erg hard gevallen en komt dus morgen niet na ons toe:( - heb koppijn 8| - de hitte...word zweten vannacht :[ - me aussiebroek is na de klote:[ - stond op een kapot bierflesje...heb nog scherven in me voet:'( - morgen na ziekenhuis gaan ze de scherven verwijderen:'( |
----------Keiveel aan mn kop
- Pas over 3 weken weer een zorg minder :| of beter gezegd, hoogstwaarschijnlijk een zorg meer. Of hoe ze dat in het Nederlands mogen verwoorden. Blah. :z |
- zelden een zo enorm nutteloze dag gehad
- heb helemaal niets zinvols uitgevoerd + behalve op school - maar die is nu voorbij :( - iets raars in mijn keel waarvan ik moet hoesten - mag morgen niet uitslapen - mijn kat heeft me weer aangevallen - daar werd ik heel depri van - en heb nu een hekel aan alles |
- auto total los door ongeluk.. :(
- vakantie misschien niet door - het lekkere weer is over - morgen werken + papa aan het zoeken voor nieuwe auto + vakantie toch mss wel door :) |
Citaat:
+date geslaagd:love: +gisteravond was een TE relaxt temperatuurtje +tot 2 uur op terras kunnen blijven zitten +nog ff uitgeweest wat wel leuk was +leuke auto's op mn werk net +dalijk verjaardag +vanavond examenfeest van zus van n vriend -moe en dag is nog lang -weinig fooi -ff ruzie weten te krijgen thuis |
+++++ GESLAAAAAAAAAAAAAGD voor mijn C-diploma van saxfoon!!
Trots:love: ++ Vanavond date:+ - Moet nog steeds voor school dingen afmaken ++ Geld--> dinsdag shoppen:) |
Jow, proficiat! :thumbsup:
|
+++++ Nieuwe gitaar
+++++ Klinkt als een geile bitch - Mn keel is verrot |
Citaat:
|
Zoek een muzieksmaak :z
|
+ ik ga zorgvuldig om met mijn laatste 8 posts ;)
|
+ ik heb veel gezopen maar ik ben niet zat 8{
|
Citaat:
8 toch? :+ |
+ vrijdag gezellig feestje gehad
- de stad daarna dood was + alpha stevie en ik toen gezellig een frietje zijn weze eten bij de keeskroket - steve zich alleen niet in kan houden :+ + we gistere ook weer feestje hadden, we toen ook nog ff langs een ander feest zijn gegaan waar we niet waren uitgenodigd.. omg die kop van die kerel :o ++ mooi weeeeeerrr ------ vriendje 2 dagen missen :'( |
Citaat:
+ 20 euro verdiend - doodmoe + geen last gehad met mijn oppaskindjes + blijkbaar wel vrij goed geslapen :) - rugje doet pijn :( |
Citaat:
|
Citaat:
-weer weinig fooi gehad -ben kapot moe -leren dalijk -morgen herkansing verkutten -meid die k erg leuk begin te vinden kan k alleen maar in t weekend zien +niet meer leren daarna en voorlopig niet meer aan denken +niet benauwd meer +regent niet +geweldig weekend gehad_0_ |
Citaat:
|
Citaat:
|
+ volgens mij ben ik over
+ het is mooi weer + ik voel me lekker - server gecrashed - moet dus nu de server én amber haar pc maken - nog een document doorwerken - vannacht (23.00-07.00) werken + veel geld verdienen vannacht :p |
Citaat:
+ Liefde <3... Helaas vriendje 4 weken missen, ik ga op vakantie. + heel fijn weekend gehad + lekker veel gaan werken aankomende week +/- binnenkort op vakantie naar Marokko. |
-school
-kutschool -kuttentamens -kutmechanica -kutfysiologie -kutpresentatie -kutkut -kutweer -kutzweet -kutplaksels -kutmoeheid -kutluiheid... +ik heb een lieve vriendin :love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.