![]() |
hoe oud is het publiek hier eigenlijk
las net ergens iets over dat ll.com de doelgroep voorbij is geschoten, dus was benieuwd hoe oud de gebruikers waren.
|
20
|
17
|
18
|
nog 17 maar binnenkort 18 :yes:
|
16
oorspronkelijke doelgroep dus! |
17
|
16
|
tering ik ben al bijna 19 :'(
|
19
|
18
|
12
|
Citaat:
18 en een half :7 |
17
|
Citaat:
|
22
|
17 :o
|
Citaat:
|
21, trage leerling :z
|
18
|
16
|
21
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die smily is er nog niet, Steve :+
|
16
|
20
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
17
|
over 16 dagen ben ik 18 maar nu nog even 17
|
19.. 4 juli word ik 20..
|
21
|
19
|
17
|
20
|
18
|
20 (binnen een goeie maand 21)
|
Citaat:
|
19 :)
|
20+
|
Het moge duidelijk zijn dat de doelgroep wat opgeschoven is in de loop der jaren 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
15
|
ja vroegah was alles beter
|
16
|
Citaat:
Citaat:
@Woudjuh: wind je niet zo op, slecht voor je hart. ontopic: 17 |
Citaat:
|
ach banaan... je bent zelf een n00b :+
maar vroeger was het wel gezelliger idd... toen er nog niet oneindig doorgaande 'ruzies' waren.. en iedereen nog schijnheilig vriendelijk met elkaar om ging :Y) |
Citaat:
Vreemd dat de meeste veranderingen veroorzaakt zijn door kleine groepjes relschoppers. |
en die worden dan vervolgens gebanned :d
maar goed... uhm.. boeiuh? niemand mag me hier nog zoals het vroeger was.. dus beter als vroeger zal het nooit meer worden :+ bovendien is mijn aanwezigheid ook wel flink gedaald :huh: :p Andy, denk jij nou nooit eens van "ik kom daar niet meer terug?" |
Citaat:
Het is nu meer van: als je niet mee gaat met de groep, dan mag ik je niet. Als er een naakt foto geplaatst wordt van een tjik (ALS VOORBEELD MENSEN!) en jij reageert er bot op en de rest geil, dan hoor jij er al niet bij. Dat is een minpunt van het forum nu. Pluspunt is dat iedereen elkaar nu wel kent via meetings en de humor is ook superdroog :+ Ik denk nooit echt van: ik ga weg van ll.com, want het is niet zoiets als een bijbaantje :+ Ik ben een jaar echt afwezig geweest vanwege situaties en shit, maar ik zie nu even geen reden om weg te gaan :p Bovendien heb ik geen leven |
je bent dus je leeft ;)
en als je leeft heb je een leven :+ |
Citaat:
Maar je begrijpt me :p (hoop ik) |
Citaat:
|
*kijkt in het rond*
wie wat waar hoe? impliceer je soms daarmee dat ik geen leven heb? O-) :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:9 ontopic; ik heb 20 ingevuld |:( :7 :{ :o :'( 8-) :') |
21
|
Citaat:
|
Ik ben dan wel 18, maar ik ben nog minstens 2 jaar leerling :o
|
ik vind het prima hier :huh:
|
ik vind dat ll.com zich moet aanpassen aan de doelgroep en niet andersom anders krijg je een leegloop. :Y)
dus als het forum nu forum.studenten.com gaat heten dan verzinnen we over een paar jaar wel weer iets anders |
Citaat:
forum.arbeiders.com forum.gerespecteerdemedewerker.com forum.aower.com forum.wieleefternoginclusiefpollwiedevolgendeis.co m daarna kunnen we wel weer opnieuw beginnen :z Overigens vind ik het trouwens wel meevallen met de aanwas van nieuwe leden. Ze blijven alleen niet zo lang hangen als de 'oude' garde :) |
ben 14!!:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan jezelf wel afvragen hoelang LL.com nog zal leven :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik straks in een bejaardentehuis zit kan ik vertellen over ll.com :'(
|
k ben 17 :yes:
|
19 :)
|
wat is eigenlijk de doelgroep? Mensen tussen 12 en 17 als in echte leerlingen? Dan zijn we inderdaad te oud hiervoor :o Er komen te weinig nieuwe mensen en al die ouden blijven maar hangen :Y)
Misschien moeten we in ons dagelijkse leven ll.com shirtjes gaan dragen om dit te promoten :love: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
met de meeting zullen der wel een zooi mensen nieuwe leden pimpem :love:
|
15*)
|
Ik ben inmiddels 19 en weer helemaal terug op dit forum na een periode van afwezigheid. Jeuh :]
|
19-en-een-half.. voel me oud :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.