![]() |
snelle ll.com QUIZ
ok ik ga hier dus zo de komende tijd wat kennisvragen stellen over ll.com. het concept is ouderwets: ik stel een vraag, jullie geven het antwoord en als het goede antwoord is gegeven stel ik een nieuwe vraag met de nieuwe stand erbij. als jullie het niet weten kan ik eventueel wel hints geven :o maar ik verwacht niet dat het nodig is, de vragen zijn of niet moeilijk of makkelijk op te zoeken.
vraag 1 Wie stopte er in mei 2003 met het beheerdersschap? |
Rijntje
|
nee man, en trouwens ik post pas weer als het goede antwoord is gegeven :9
|
Citaat:
|
Was dat niet Youssef?
|
Citaat:
En Koelkast kwam als Beheerder in Mei 2003... Net als dat LoeLoe kwam... |
BlueWolf?
|
ja, dat was youssef ja :)
Banaan 1 vraag 2 Wat was de vorige nickname van FunFair? |
Als het Youssef is, dan klopt het niet, want volgens mij was die eerder Admin-af gegaan :+
Ennuh, Aardbei :p |
nouja, zoveel tijd zal er niet tussen hebben gezeten :7
Banaan 2 vraag 3 Waar werd de kerstmeeting in december 2002 gehouden? |
In Venray :+
|
bij welke forummer dan? 8)
|
Bij LoeLoe 8)
|
kan ik niet vinden, vanaf de eerste post van Laurens staar der bij quote ook al FunFair.. En gezien de quote nooit mee veranderd :'(
|
Citaat:
want ik weet hier niks over! :{ |
na vraag 5 stop ik er ff mee (om iedereen een eerlijke kans te geven)
@woudjuh: je mag ook opzoeken Stand Banaan 3 vraag 4 Onder welke nickname was de vriendin van RandyJC actief op dit forum? |
wat is dit voor een one-man-show :')
Ben nog aam het zoeken en vraag 3 is er al.. Deze van LoeLoe had ik ook gewete.. |
Citaat:
|
Ik laat deze maar aan andere over :+ Na het World of Warcraften wil ik een leuk topic zien hier :[
Oh en ik weet het antwoord niet |
Anoesjuh dacht ik..
|
Stand
Banaan 3 Chica 1 vraag 5 Voor Bartje was Ar-Tuur forumbaas op Sport. Maar wie was de forumbaas vòòr Ar-Tuur? |
ja sorry dennie, bij jouw post stond eerst Noes. ik weet niet of jij em eerder hebt ge-edit als chica heeft gepost, dus tel ik die van chica oke. de volgende keer gewoon in een nieuwe post zetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IlCapitino aka AntiKezman
|
Stand
Banaan 3 Appelshampoo 1 Chica 1 laatste vraag voorlopig, vraag 6 Wat is de echte naam van biffyclyro? |
Karina 8-)
|
Citaat:
|
Stand
Banaan 3 Appelshampoo 2 Chica 1 vraag 7 Wie werd in 2003 tot twee keer toe uitgeroepen als Miss Forum? |
Monolo
|
Bon
|
Citaat:
|
hier deed Monolo niet eens mee
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...463#post419463 En hier won ze http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=30915 mm ik had fout |
biffyclyro?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan schijn ik dus nu een punt te hebben?
|
Stand
Banaan 3 Appelshampoo 2 Chica 1 Witkop 1 vraag 8 Wat was de eerste nickname van Nickchange? |
1120611
|
1120611
edit: het kosste mij wat tijd om dat op te zoeken. |
volgende vraag
|
Stand
Banaan 3 Appelshampoo 2 Chica 1 Niemand 1 Witkop 1 vraag 9 Waar werd de zwemmeeting gehouden? Geef het naam van het zwembad en de plaats. |
Citaat:
|
Tongelreep Eindhoven?
|
Citaat:
|
dat was een fotofinish :Y)
Stand Banaan 3 Appelshampoo 2 Chica 1 Niemand 1 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 10 In welke Amerikaanse badplaats heeft Irene gewoond? |
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie [/i]
dat was een fotofinish :Y) ja - egt wel! :) |
fort lauderdale
|
Citaat:
kut ik dacht Miami.. twijfel.,. |
virginia!
|
virginia beach, virginia
|
Fout amby.. virginia beach :p
|
Citaat:
|
virignia beach
|
tja we moeten streng zijn :7
Stand Banaan 3 Appelshampoo 2 Niemand 2 Chica 1 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 11 Hoe heet de zoon van beheerder Bennie? denk daar maar ff over na, ik ga even naar mijn sociale leven op zoek |
adolf
|
michiel
|
pimmetje
|
Thomas
|
Berry
ik gok maar wat.. |
Gordijn!
|
Rodin!
|
Citaat:
|
Kan het niet vinden:+
|
Citaat:
|
Ik neem het wel ff 1 vraag over :p
Stand Banaan 3 Appelshampoo 2 Niemand 2 Chica 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Ambypur 1 vraag 12 Noem 2 andere nicknames van Pakspul? |
blaataap en yodeplo *)
|
Ik neem het wel ff nog 1 vraag over :p
Stand Banaan 3 Appelshampoo 2 Niemand 2 Chica 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Ambypur 2 vraag 13 Noem 3 andere nicknames van Essebes? :p |
Citaat:
|
Das fout, je moest er 3 noemen , geen 5 :p
|
ja hoor kampie verpest het weer. :[ hallo dit is mijn speeltje :'(
Stand Banaan 3 Niemand 3 Ambypur 2 Appelshampoo 2 Chica 1 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 14 Wat is de nickname van Saartje op scholieren.com? |
Saartje*
|
Stand
Banaan 3 Niemand 3 Ambypur 2 Appelshampoo 2 Chica 2 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 15 Met welk mannelijk forumlid had DarkAngel begin 2003 een relatie? |
BWM
|
banaan
|
Citaat:
:'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bwm is ook fout, dat was in 2002 O-)
|
nightwolf
|
Citaat:
Ehmmm...Riddler, of naja iemand uit Hengelo volgens mij :z |
fade of light
|
Stand
Banaan 3 Niemand 3 Ambypur 2 Appelshampoo 2 Chica 2 PFP 1 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 16 Bij welk evenement is in 2001, 2002 en 2003 een ll.com meeting gehouden? |
Citaat:
|
Stand
Niemand 4 Banaan 3 Ambypur 2 Appelshampoo 2 Chica 2 PFP 1 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 17 'Vroeger' kon je nog gewoon je nickname veranderen wanneer je wilde (is 2 jaar terug veranderd). Maar in 2002 werd er een regel ingevoerd waardoor je werd 'gestraft' als je je nickname had veranderd. Wat was die straf? |
Citaat:
|
hoeveel dan precies?
|
Een deel? De helft :)
|
Stand
Banaan 4 Niemand 4 Ambypur 2 Appelshampoo 2 Chica 2 PFP 1 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 18 Wie was de auteur van het topic “Het grote reageer alleen met een :) topic!”? |
Citaat:
|
Youssef
|
saartje
|
Citaat:
|
Headliner
|
Stand
Banaan 5 Niemand 4 Ambypur 2 Appelshampoo 2 Chica 2 PFP 1 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 19 Er was ooit een lid met een nickname die je uitsprak als Musicbox, maar je spelde het heel anders. Hoe? |
musick boks
|
!Y!US!C!30X
|
!Y!US!C!30X
|
Citaat:
|
!Y!US!C!30X
|
Citaat:
|
weer een fotofinish :o
Stand Banaan 6 Niemand 4 Ambypur 2 Appelshampoo 2 Chica 2 PFP 1 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 20 Op welke datum zijn de meeste forumleden volgens de kalender jarig? laatste vraag voor nu |
1 Januari :z
|
1 januari
|
29 Februari
traag kut internet |
Citaat:
|
Citaat:
|
die was zo snel, dan kan ik er nog wel 1 doen
Stand Banaan 7 Niemand 4 Ambypur 2 Appelshampoo 2 Chica 2 PFP 1 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 21 Op welke datum registreerde zich in de praktijk het eerste lid op ll.com? |
"We want more!!" 8)
|
01.01.1970
|
Citaat:
|
01-01-1970
|
01-03-2000
maar forum is gehacked geweest |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stand Banaan 7 Niemand 5 Ambypur 2 Appelshampoo 2 Chica 2 PFP 1 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 22 Hoe heet de band van Instructio4/Setragasj? |
TheClose
|
en daar is je puntje dan :*
Stand Banaan 7 Niemand 5 Ambypur 2 Appelshampoo 2 Chica 2 PFP 1 Sanne 1 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 23 Anonieme proxies zijn verboden op het forum. Er wordt echter voor een groep een uitzondering gemaakt. Voor welke groep? |
Gebruikers van Kennisnet
|
jezus hoe weet je dat nou weer
|
Citaat:
|
Stand
Banaan 7 Niemand 5 Ambypur 2 Appelshampoo 2 Chica 2 Sanne 2 PFP 1 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 24 Waar woonde dext0r voordat hij in Zwolle ging wonen? |
Bovenkarpsel ofzo
|
bovenkarspel
|
Citaat:
|
:[ niet zo snel man. ik reken die van banaan gewoon goed btw :+
Stand Banaan 8 Niemand 5 Ambypur 2 Appelshampoo 2 Chica 2 Sanne 2 PFP 1 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 25 Wat was de vorige nickname van Headliner? |
ik had het goed hoor
spiderman |
SiCkO
|
Citaat:
|
Citaat:
jij met bovenkapsel :@ |
Citaat:
|
Citaat:
En PFP krijgt uiteraard het puntje in zn gaatje :'( |
was dat niet Junkie?
|
Stand
Banaan 8 Niemand 5 Ambypur 2 Appelshampoo 2 Chica 2 PFP 2 Sanne 2 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 26 Wie had ooit een roze vis als avatar? |
Saartje
|
bloon? 8)
|
het is nog niet geraden :o
|
Een roze vis.. zou het niet weten?
Stevie?:+ |
Bartje519?
|
ik heb hier vannacht over gedroomd :'( en nou weet ik niet eens meer wie toen die roze vis avatar had :(
|
Niemand
|
allemaal fout :7 en ik ga geen hints geven O-)
|
MarvinV
|
silverchair?
|
Citaat:
Banaan 8 Niemand 5 Chica 3 Ambypur 2 Appelshampoo 2 PFP 2 Sanne 2 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 27 Ooit verwijderde Koelkast de signature van AntiKezman. In die signature zwaaide AntiKezman naar een user. Wie? |
Superjood/Mark
|
Edit: chica heeft hem al, ik had de foute. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:* |
Nee, liever een nieuwe vraag. ;)
|
Steeeeeeeeheeeeeeeeeeeevieeeeeeeeeeeeeeeeeee:love:
|
Stand
Banaan 8 Niemand 5 Chica 4 Ambypur 2 Appelshampoo 2 PFP 2 Sanne 2 Witkop 1 Woudjuh 1 vraag 28 Wat was de vorige nickname van Bobba? En welke had hij daarvoor? (2 pnt) |
Ruffryder
Joswaa |
ruffryder is goed
|
Vraag 29 Welke andere nickname had AntiKezman ooit?
|
Citaat:
en trouwens waarom gaat iedereen al mijn vragen afpakken :z |
Alvast eentje: Ruffryder
edit: woops, te laat :$ |
Ohw, ik dacht dat Joswaa goed was :D
|
Seymore en Ruffryder
|
nee, hij heeft na ruffryder en voor bobba nog een andere nickname gehad, die zoek ik :o
|
Ik heb m?
|
IlCapitino :z
|
Citaat:
|
C220L?
|
jaaa
Stand Banaan 8 Chica 5 Niemand 5 Appelshampoo 3 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 30 Hoeveel nieuwe fb's werden er in de maand van september 2003 aangesteld? |
5
|
Vraag 31 Wat voor die was de avatar van Irene met als onderschrift: Zelfde avatar als PFP?
|
dat is ook al een vraag die ik had :'( een aap
|
Heb jij ook een punt :p
Stand Banaan 8 Chica 5 Niemand 5 Appelshampoo 3 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Bartje 1 Stevie 1 Wie waren de 2 FB's op sport voordat Il Capitano het overnam? Edit: Youssef heeft er ook even op gezeten 1 dag maar die bedoel ik niet :z |
Bloon & Bird of Prey
|
1 is goed, BoP niet
|
ronald/bloon en rickclan/plankje
|
Dies goeie :+
|
Citaat:
toch meen ik me te kunnen herinneren dat BoP ook ooit een oogje op sport in het zeil heeft gehouden? |
ik had het nét gevonden.. gemeen:(
|
Citaat:
|
Appel en Steve dus 1 punt.
Stand Banaan 8 Chica 5 Niemand 5 Appelshampoo 4 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Bartje 1 Stevie 2 Vraag 32 In welke plaats is Dext0r geboren? 8) |
Delft
|
Neen :o
|
Roermond
|
ja dat is goed :D
|
Idd :o
Stand Banaan 8 Chica 5 Niemand 5 Appelshampoo 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Bartje 1 Stevie 2 Vraag 33 Wat was de reden dat Linnea ooit FB werd van Liefde en Dating? |
Kan het niet vinden..
Er moest nog een vrouw bij in de staff:+ |
Ze was verliefd op LoeLoe
|
Allebei fout :+ Edit: eentje zit wel warm :p
|
omdat ze een zus van vera is
|
Citaat:
|
rijntje stopte ermee?
|
loeloe wilde linnea?
|
Weer fout :o
|
Omdat Linnea dat forum graag wilde?
|
Citaat:
|
Vrouwelijke inbreng naast Nightwolf?
|
Citaat:
Stand Banaan 8 Appelshampoo 6 Chica 5 Niemand 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Bartje 1 Vraag 34 Wat voor een soort geluid maakt de Chat bot van Koelkast? |
ooh my god :+
een blikkerig digitaal geluid overigens heb ik 6 punten :[ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.