![]() |
& wat gaan we doen op deze mooie dag ?
Ik heb vrijij, eindelijk :p
Lekker naar Scheveningen toe, Boulevard, strand, eten, winkels, filmpje, wordt een mooie dag :thumbsup: Vertelll wat doen jullie ?? |
Proefwerk maatschappijleer en natuurkunde maken en vanmiddag geld gaan regelen voor mijn nieuwe gitaartje :love:
|
helemaal niks (voorlopig)
|
eerst maar even wakker worden en douchen :huh:
|
Zo ff de vrouw van het station halen en dan zien we wel.. ;)
|
Fitness, luieren in de tuin en werken.:{
|
werken :{
|
ik ga denk ik naar nijmegen fietsen 8-)
|
straks naar de kapper, dan de hele middag in de zon liggen ofzo, en vanavond diplomauitreiking en daarna uit :9
|
eten, nederlandse en franse literatuur leren, mijn tijd aan de computer verspillen.
|
idd, tijd aan computers verspillen, want alles lijkt spontaan af te sterven met dit warme weer.
verder euh, boodschapjes doen, beetje opruimen. hertentamen leren (liefst op balkon :9 ) en vanavond filmpje kijken, misschien even de stad in? oh en misschien nog wel een rondje fietsen om zwolle.. gister ook gedaan, beetje bijgebruind en flink wat van de omgeving verkent :P |
- frans leren
- zonnen - stad in - handballen dat was het |
Twee proefwerken gemaakt op school.
Lekker in de tuin geleerd/geslapen. :$ Dalijk de stad ff in, cadeautje kopen. Lamballen.. |
Citaat:
|
Ik ga me toch een potje relaxen !!
Eindelijk van die verrotte spanning af :D |
Citaat:
|
stage, nog 2 weken:yes:
|
Laatste stagedag gehad:)
|
ik ga lekker rondje fietsen weer 8)
|
Vakantie vieren, aangezien ik vandaag mijn laatste schooldag heb gehad!! :D:d
|
ben vamorgen vroeg begonnen..
aan me project gewerkt en daarna een toets gemaakt.. ging kut by the way :( toen ik thuis kwam in de loop me tas op de tafel gegooit, mijn schoenen uitgegooit, sokken uitgedaan ( lastig onder het lopen maargoed ) mijn T-shirt uitgedaan en voorover in het zwembad gevallen.. tsshhhhhhh.. HEERLIJK! :z :thumbsup: Daarna ff een biertje gedronken.. en daarna leren.. en nu gaak fitnixen met Insane :d |
Citaat:
|
- uitgeslapen
- didi's huis schoongemaakt (feestie gehad ..) - tuin opgeruimt.. alles - zonnen :) |
nog ff 3 kwartier in de zon gezeten toen k thuis kwam, beetje ge-internet en met de honden gespeeld en nu ga k eens beginnen met leren
|
tot half 4 op school zitten > toetsen maken (Latijn erg slecht gemaakt ook:z )
werken tot 10 uur. achter de pc hangen. friends dvd's kijken :7 Maar morgen lieve mensjes, wordt een hele fijne dag. :love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
werken :{
|
dalijk in de pauze weer buiten zitten, misschien fitnessen na stage en vanavond terrasje pakken
morgen van 8-13 werken, dan uurtje later verjaardag de rest vd middag, savonds examenfeest en uit en zondag weer werken en leren. |
kapper, ff winkelen. vanavond verjaardag.
|
zwemmmmmmmen
|
vanochtend examen gehad, dus maar drie uur geslapen vannacht. nu ga ik beetje rusten en wat studeren voor maandag.
|
Citaat:
|
nix doen
|
Misschien naar de kapper. Anders morgen :+ En verder leren...
|
Beetje relaxed :D
|
zo dadelijk nieuwe schoenen kopen,
Wat later , naar de jeugdkoor, en vervolgens naar een fuif in londerzeel. |
Nuw.. wat buite zitten, computer en strax fuif =D=D:d
|
lekker gezwommen...en morgen na ziekenhuis heb me voet openliggen:( ...had dat kapotte bierflesje niet gezien:'(
|
heb me ontzettend verveeld en een egel gevangen. maar die was saai.
|
oke vandaag word het niet zwemmen...uhhh, ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen:? ...2 dingen zijn zeker ik moet nog eve langs me oma:) ...en ik moet nog na het ziekenhuis...voor de rest zal ik me wel gaan vervelen ofzo:(
|
In ieder geval niet buiten in de zon zitten, aangezien die er niet meer is! Misschien zwemmen in de regen :D
|
Joggen,Zwemmen, training van american football,paintball , dan naar feestje....
|
straks werken tot 23.00 , tijdens werk maar weer tentamen leren :+
|
lekker niets doen...
en straks ketimeidenafspraak, lekker tetteren en zeveren en lachen dus :d |
bezig met me leesdossier :kots:
|
Misschien hondje halen :love:
|
Citaat:
Ben net naar school geweest, stagemap en logopedie verslag ingeleverd. KLAAR! Vanmiddag ff wat dingen doen voor de drumband, vanavond ook.. verder weinig vandaag:) |
Net naar strand geweest met vriendinnen. Was weer errug heet maar wel lekker :9 Echt te lekker weer!8-)
|
op deze mooie dag heb ik om 9 uur een herkansing gemaakt en de rest van de dag tot 16.30 in een donker hok 2 practia ingehaald8|
|
op deze mooie dag ben ik lekker weze zwemmen
|
Voor het eerst dit jaar ga ik mij heel erg vervelen de komende dagen :$
Behalve donderdag :d |
- Ffkes school geweest.
- Wilde gaan zwemmen. - Bikini vergeten. :{ - In t zonnetje gelegen. - Geleerd *yay* |
leren :(
|
Van het weekend moest ik veel werken, savonds dan wel uitgaan, zondag heb ik lekker van het zonnetje genoten op pp ..
Vandaag (en gister) lekker volleyballen op het strand !!:thumbsup: |
Gisteren naar het strand geweest in Zeewolde
Vandaag naar de fietsenmaker, kapper en stad :) |
Gisteren heel ff wezen shoppen..
& Vandaag weer ff shoppen :p |
Vanmorgen geshopt.. Straks naar strand/zwembad:9
|
Ik was van plan om te gaan zwemmen...
Maar door een stom ongelukje heb ik een heel "kap" in mijn teen. Zal dan maar iets anders moeten doen :{ |
Barbeque met onze klas:)
|
Vandaag bandrepetitie :)
|
vandaag: kamer opruimen, leren, wassen en strijken, hond uitlaten, koken :( mijn ouders zijn op vakantie!
|
Naar de opnames van Top of the Pops! :D
|
Ik ga golven met wat klasgenoten :d
of is het golfen :? |
scheikunde leren.. :|
|
fietsen
|
computeren 8|
|
Vanmorgen gezwommen, vanmiddag moet ik het nog even zien :)
|
Citaat:
|
vanmorgen tentamen gemaakt.
straks werken. dan ff vriendje zien. in de avond eventjes gaan leren voor tentamen maandag. 8) :love: |
niet naar school hoeve... genieten van dit K*t weer.. en me opa en oma kome strax langs!!:)
|
me opa en oma zijn er!!*)
|
Citaat:
(of was dat nie vandaag?:$) |
Re: & wat gaan we doen op deze mooie dag ?
vandaag is het geen mooie dag :[
|
tis alweer beter dan vanochtend!!*)
|
en ik moet morgenochtend werken!!:|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.