![]() |
Mijn echte profiel is...
hallo,...
Ik ben het een beetje beu om heletijd te zegen dat ik 16 ebn en niet 14, en z'n dingens...dus vertel ik hier de waarheid, zodat niemand meer hoeft te vragen. Ik ben dus Dimitri, ik ben geboren op 1988, dus ben 16 jaar. Ik woon in België, te Antwerpen. Ik doe aan American football, en juist gestopt met bodybuilding (2 jaar gedaan) Ik heb een lief in Zweden, en hebben relatie al 2 jaar... Ik kom haar altijd bezoeken in vakanties, ofwel ze bezoekt mij. En eigenlijk, waarom ik geen echte gegevns schreef: omdat ik wou hier eigenlijk boel verpesten, maar heb van gedachte veranderd, omdat ik hier gezelig vind... Zo, ik hoop dat ik niet meer moet vertelen hoe oud ik ben ,enz.... (Ik weet dat dit helemaal niks te maken heeft met liefde of dating, ik wil gewoon niet meer uitleg geven, over dit...) |
fuck you ;)
|
hoe kom je in hemelsnaam aan een meiske in zweden?
|
:')
|
Citaat:
en ik kom aan haar, omdat ik haar heb in "Knokke" ontmoet, en wist toal niet dat ze van zweden was, ... en we waren bevriend 2dagen, en dan andere week liefkes :), enz...tot nu 2de jaar samen... |
Zo hey.
|
maarre...waarom verander je je profiel dan niet gewoon? :{
|
Dit verhaal kan makkelijk een Lynch-script worden :huh:
|
Citaat:
|
Re: Mijn echte profiel is...
Citaat:
|
--> Aan de bar
|
Citaat:
|
Re: Mijn echte profiel is...
Citaat:
Maar welkom :). Tijd teveel mss dat je hier even kwam stoken? |
Vind je het ook mekkelijk om 4 talen tegelijk leren???
ik moet Nederlands, Frans,Engels, Duits en Zweeds leren he! en de zinnen bouwen... zo schrijft iedere belg hier ze... kijk maar bv. op place.to.be , daar zal je eens zien hoe dat ze praten... En bodybuildig op 14e , is niet erg ze, uw spieren ontwikkelen ook makkelijker en sneller en ik ben al 16, en alles is in orde, dus geen last van pijn gehad.... EN ik ben wel niet de enige die dat begon op 14e.. |
goedzo jongen
|
jeetje
|
Citaat:
|
Ik hoop dat jullie me nu begrijpen :(..., en niet meer "irriteren" ofzo...:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En neen, niet iedere Belg schrijft zo. Tenzij de Belgen op dit forum zo'n uitzondering zijn op de regel, wat ik sterk betwijfel. ;p Hoewel ik overal een uitzondering op ben. Ohja, je hoeft niet naar iedereen meteen uit te vliegen. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
bodybuilding op je 14e kan/mag nite :z
|
Ik moest lachen :)
Citaat:
|
'T is toch al te laat... heb al 2 jaar gedaan, en ziet er goed uit :)
en ook geen last gehad van spieren, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En klinkt als een spannend leven hoor, welkom :) |
Citaat:
|
Citaat:
:') |
Citaat:
|
Citaat:
|
:no:
|
Citaat:
Bodybuilding deed ik niet voor beker ofsow, maar gewoon voor mijn eigen, + ziet ook mooi uit:9~ :p |
wat een bull :')
|
Citaat:
|
Klink wel stom, maar bij mij werkt het niet, om foto te plaatsen, dus heb ik die in avatar geplaats (Happy now???)
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
ok
|
1 Bijlage(en)
oops dat was te klein:p, hier int groot, (daarom ben ik gestopt, omdat het te veel is)
|
Citaat:
|
fotoshop? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja dit is photo shop....
kijk maar naar zijn rechte shouder... |
1 Bijlage(en)
denkte? , wel hier is nog derjuist genoemen..
|
meer ofwa? , foto shop se...haha, niemand vind dat lelijk, gwon jaloers ja...
Wel bedankt K@rima maar... vanhaar moest ik dat doen, (wil je dat, doe 2 jaar, en je hebt messh meer) |
Je bent wel héél gespierd:huh:
|
Citaat:
|
achjah... ik vind het niet mooi hoor :? maarjah...
|
Ik zou het niks vinden.. een liefdevol kneepje in je wang en ik loop dagen met een blauwe plek:huh:
|
Eigenlijk wel grappig hoe iemand 12 uur in de week zich zo uit wil sloven om een gespierd lichaam te kunnen krijgen.. Omdat er anders geen dames achter hem aan zitten. :Y)
Ik ben blij dat ik een normaal lichaam heb.. Hoe jong zei je nou dat je was? |
ik was 14...
|
Citaat:
Maar ik deed het toch, en ze vind het heel cool+ zoals ik al zei, ik moest wel van mijn pa... |
|
|
grrr...i geef aan niemand...It's mine!
kweek zelf eigen spieren:p |
Als je spieren verslappen krijg je volgens mij een heel lelijk lichaam:o
|
dat gebeurd niet
|
Citaat:
|
Bla.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit hele topic: :') :') :')
|
beetje een rare overgang bij de nek
|
sorry niet mooi
|
Citaat:
Wat ik me eigenlijk zat af te vragen. Als hij zijn spieren opspant, dan springt dat slipje toch gewoon stuk? :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan me total niet schelen als jullie dat lelijk vinden of niet, Mijn lief vind het mooi, en het blijft zo! As long as she is happy , is everythings allright...
Mijn familie is ook trots op mij, en ik heb een happy life, verder heb ik jullie komentaar niet nodig... Inplaats te ondersteunen, zitten somige van jullie me hier gwon uitschelden, als je niet mooi cind, fine!, kijk dan niet!, uw probleem niet! P.S, nee mijn onderbroek scheurt niet als ik span (wel soms mijn t-shirt:p) |
Citaat:
|
Citaat:
Verder moet je het allemaal zelf weten, als jij je er maar lekker bij voelt :yes: |
Amai gasten toch, jaloers precies!, al m'n vrienden respecteren mij...en ik hun, en meeste meisjes vinden me leuk, maar ik wijs ze af, want ik heb al een lief, en ik blijf bij haar...
Ik heb ook wel een hart hoor, ik ben niet degene die, in de nach zit rond te lopen en iedereen ervan langs te geven...nee zo ben ik niet. Als ik zo eruit zie betekend niet dat ik de baas ben, Ik respecteer mensen ook, en ik help hun als het nodig is... Ofwel zijn jullie zo in Nederland, ofwel zijn jullie jaloers. Want hier vind iedereen dat mooi, en belangrijkste van al is...dat mijn lief 't mooi vind, zo dus kan me echt total geen reet schelen wat jullie ervan denken... 8| :Z |
loop er dan niet zo mee te pronken..
dan vraag je toch om zulke reacties...?? |
euhm tis k@rima die vroeg om dit foto te plaatsen...dus ik deed het, andres zou ze me niet geloven, maarja ik vind het toch niet erg wat jullie zeggen (jongens), in real-life, zou je dat denk ik niet durven zeggen in mijn gezicht...dus kalmer aub.
En sorry, als ik iets fout gedaan heb. En heb ik soms tegen jullie iets slechts gezegt? heb ik?, denk ik niet he, en waarom jullie dan wel? Ik probeer hier ardig te zijn... |
Sorry geile beer van me :(
|
Citaat:
|
ja, maar ik doe dat niet..., ik ben echt anderes dan jullie denken, ik ben vriendelijk ze, moest je me kennen zou je me leuk vinden;)
Want euhm, ik ben 98kg, met 10% vet, das ja die zou wegvliegen:p , maar ik zeg het nog eens, ik doe zoiets niet;) P.S ik blijf aardig:thumbsup: |
Citaat:
|
Ik duw mijn vrienden niet,...ZEKER NIET mijn vriendin, ten 1ste i duw geen meisjes of slaan, ten 2de ZKENR niet mijn lief,
En als mijn vrienden mij duwen, kan me toch niet schelen, want ik beweeg niet eens 1cm weg:p , +als ik dat bij hun deed , zullen die ofwel blauw plek hebben, ofwel 1 week zeek aan arm. Maar ik ben wel echt vriendelijk ze, Onthoud dat maar;):thumbsup: :aai: |
Zeker* (sorry ik typ snel+ ik controleer niet voordat ik post:p)
|
Citaat:
|
maar als jij een duwtje geef dan lig je gelijk op de grond lijkt me:p
|
ja, ik weet dat ze op de grond zullen lieggen, en voor de zoovelste keer:p, Ik DUW MIJN VRIENDEN NIET, Zeker geen meisjes, die moet je ZEKER respecteren, vooral uw lief:thumbsup:
|
Citaat:
|
ik begrijp wel wat je bedoeld:p...maar m'n antwoord is steeds "neen, ik duw niemand, zelfs niet voor de grap;)"
ik denk dat je dat ook niet zou willen:p |
Citaat:
|
maar als hij haar duwt ligt zn vriendin 1 km verderop
|
Citaat:
|
Sorry, maar ik vind het niet mooi
|
Wooow!! :huh:
Volgens mij kan jij geeneens je eigen buik aanraken zonder dat je armen kapot springen ofwel? |
Citaat:
Mijn vriendin moet me maar nemen zoals ik ben en anders moet ze maar iemand anders nemen. --> dan ben ik ze liever kwijt dan rijk. Aja, ben niet jaloers op jou lichaam. trop est trop |
dimi lijkt wel gephotoshopped :D
|
ik hoop het voor hem :|
|
Ach jah hij moet er mee leven niet wij :p
|
Je hebt wel wat weg van Beau uit de reclame ;)
|
Citaat:
ik vind het er niet uitzien... :) En als ik een vriend zou hebben hoeft hij zich ook niet zo uit te sloven... Ik moet er niet aan denken zeg:no: |
amai..., Ja ik moet er mee leven so?, ik vind het leuk, en meesten ook! en voor de ZOVEELSTE KEER!!! ,
IK MOEST DAT VAN MIJN VADER als eerst!!!!!!!!!! En niet van mijn lief, die neemt me ook zoals ik ben hoor, want vroeger was ik wel wat dik:$ , en toch hield ze van mij :d , en houd nog steeds van mij, EN ZAL BLIJVEN HOUDEN!!! Zo!, ik ben uitgepraat hier!!!! (hoop ik!)8| |
:aai:
|
Blegghh
Beau in z'n onderbroek... moest ik ff kwijt!!! |
zijn anabolen nog steeds zo duur, of valt dat tegenwoorfig wel mee?
|
ja en wie ben jij?
en wat interesseert het mij (ons?) of jij je profiel al dan niet volgens de waarheid hebt ingevuld :Z |
Ik moet toegeven dat ik dat ook nooit doe.
Maakt me niet uit wie je (of iemand anders) bent (is) en als ik iemand iets wil zeggen stuur ik gewoon een pm |
Dit verloopte total niet zoals ik verwacht had ze..., ik wou gwon ff vertellen, en eigenlijk niet jullie komentaar, maarja toen begon k@rima me niet geloven, en ik moest van haar dus een foto van mij plaatsen, en dat heb ik gedaan om te bewijzen....
maarja, dan is het onderwerp inees veranderd en begon iedereen komentaar geven om mijn spieren:? Terwijl me total niks kan schelen of jullie dat mooi of niet vinden... Als ik maar gelukig ben in mijn leven, loopt alles goed,...ik en mij lief zijn heel gelukkig, ... en eindelijk mijn pa ook..... Zo!, nu hoop ik echt dat ik klaar ben..., en niet meer hoef te antwoorden ofzo...., PM me lievern inplaats andere mense irriteren... |
Bek dicht, bukken :9
|
Citaat:
|
Je kunt er nooit zo uitzien op je 14e....Of je zit al jaren aan de pillen, maar dat lijkt me ook sterk.
|
sorry hoor maar ik zou daar echt NOOIT op vallen, mocht je zown lichaam hebben ben ik benieuwd hoe je eruit ziet als je 70 bent. Ik vind zulke dingen echt veel te ver gaan maarja..
|
Citaat:
|
Over dat leeftijd gedoe.. ik vind het zelf een beetje raar hoor, je zegt dat je 16 bent.. In je profiel stond eerst dat je in 1990 was geboren en toen kwam je met die topic van scheren of niet.. en daarstaat, "ik zou ........ op 14" en daarna gelijk van ikben zelf al 16..
|
Citaat:
ik zou zoiets echt niet doen als het van me pa moest.. maarjah... me pa moet me maar nemen zoals ik ben.. hij kan er alleen wat van zeggen maar verder ook niet.. |
Slotje?
|
DAn heb je een goeie vader....
Nu is mijne ook wel verbeterd, maar 2 jaar geleden, die schold me maar altijd uit, was nooit tevreden met mij, sloeg mij, en ik moet altijd iets van hem bereiken...:'( ...... Nu ben ik blij dat hij veranderd is, ... Zo nu mag denk ik slotje op... |
Citaat:
*Overduidelijk fake* |
dit gaat zo niet helemaal goed met dit topic
|
Citaat:
7.00 : 4 eieren en een shake ( 40 gram ), 100gram brinta met magere melk 1 tablet vitaminen c1000, 1 tablet multivitaminen 10.00 : 2 sneetjes volkoren bruinbrood met appelstroop, shake ( 25 gr ) 12.00 : 5 sneetjes volkoren bruinbrood en een blikje tonijn 15.00 : 2 sneetjes volkoren bruinbrood met appelstroop, shake ( 25 gr ) 17.00 : 150 gr. rijst (droog gewogen) met 300 gr. kipfile 18.00 : trainen, meteen na het trainen banaan en een shake (40 gram) 1 tablet vitaminen c1000 20.00 : 10 eieren 22.00 : 300 gr. koolvis ------------------------------------------------------------------------------------ Maandag : rug en biceps Dinsdag : borst en triceps Woensdag : benen Donderdag : rust Vrijdag : schouders en kuiten Zaterdag : rust Zondag : rust |
+ als je echt me niet gellofd, lees maar overaal in alle sites over bodybuilding, als je maar juist, doet....
en als ik train, dan train ik niet, 1 uurke, maar 3.5 uur daarna douche nemen..... |
Waar blijft dat mooie slotje?:love:
|
Om dat paint shopp zooi ff de wereld uit te helpen is het voor jou mss slim om een nog een foto hierzo te plaatsen. Waarop je de krant van een dezer dagen laat zien, met daarbij jouw gezicht en spieren duidelijk zichtbaar. Dan is er geen twijfel meer mogelijk dat jij dat echt bent.
|
1 Bijlage(en)
hierse
|
1 Bijlage(en)
en hier ben ik bezig:p
|
1 Bijlage(en)
en hier....(zo genoeg?) amai gasten....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kwam mijn buikie maar iets in de richting van de zijne :'(
En ik ga der geen pillen ofwa voor gebruike.! Want ik ging laatst met Ana bowlen en toen was et echt duur! |
fotoshop of niet. ik heb een vraag.
die mensen lijken altijd zulke kleine pikkies te hebben. dus is ie van je groot of klein:') |
waarom wil een jongen dat weten? :{
en dat slotje mag er nu best wel ff aankomen |
Goed.
Dimi is 16, heeft een vriendin en een bonk spieren. Case closed. Slotje? |
Zijn kop is veel te klein in verhouding :z
Zn pik wss ook |
Citaat:
:z |
Citaat:
je moet iets van hem bereiken? je was toen pas 14? wat verwacht die gast dan van je? dat je op je 14e al een eigen bedrijf moet hebben ofzo :{ |
Citaat:
je komt toch niet naar de meeting he dinsdag? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar toen ik haar ontmoet had, wil ik alleen maar met haar zijn, en zal daar verhuizen op m'n 18. Ik houd 't hier niet vol!, ik haat het hier!, alles kan de pot op! |
hou me vast, ik krijg bijna medelijden
:') |
Citaat:
haha.. |
:)
|
ja, je bent zo grappig......(zou ik eens met jouw lachen asl je in mijn situatie eens was....)
|
Citaat:
|
dit gaat toch niet over mij ofwel ?
|
omg dit gaat echt helemaal nergens over :z
|
Kom op zeg.
Waar blijft dat slotje? :? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.