![]() |
Het weer.
Wanneer begint het nou eens te regenen? De hele dag al ziet het er naar uit dat het keihard gaat regenen en het regent nog steeds niet :{.
Althans, in Tilburg niet. :Y) Hoe is het weer bij jou? |
Vannacht heeft het al geregend.. en ongetwijfeld gaat het vannacht weer naar beneden komen ja.
|
wil je graag dat het gaat regenen dan?
het zou vannacht toch gaan onweren? |
Citaat:
Ik wil gewoon lekker de sjon! |
hier begint het al te rommelen.. Gister trouwens ook al..
|
hier alles chill joh..
|
Spannenddddddddd... Het rommelt, het waait.. maar het is nog steeds droog..
Oh mensen, ik heb het bijna niet meer.. :huh: |
haha, hier in boxtel is t allemaal prima hoor, nog net zo warm en droog als de afgelopen dagen! Alleen vannacht heeft t geregend...
|
Ik geloof er niets van. Zelfs hier in Den Dungen hoor ik het (in de verte) al rommelen! En Boxtel ligt met een knikje tussen DD en Tilburg in toch?
|
hier heeft het vannacht iets geregend, en vanmorgen ook, de rest van de dag heel veel zon, en nu ietsjes bewolking
|
Citaat:
|
Nja.. daarom ook knik he :p
t ligt idd niet helemaal op de lijn, maar tis maar een uurtje fietsen van mij vandaan hoor. :+ En t ligt nog best een eindje van Eindhoven vandaag overigens ;) |
het ligt tussen den bosch, tilburg en eindhoven in, maar het dichtst bij den bosch ;) maar jullie hebben gelijk, hier is het ook net begonnen :p
|
1 Bijlage(en)
kaartje drbij ;)
|
Vannacht geen regen, nu geen regen, en geen gerommel of iets hierzo?
|
superheet hier. En er loopt alsmaar een vreemde kat naar binnen omdat de deur door die hitte openstaat.
|
Ik kan jullie melden dat het onweer inmiddels ook naar het noorden getrokken is 8-)
|
gezellig
|
Het regent nu in Mokum
|
midden in de nacht realiseerde ik me dat m'n schoenen nog buiten stonden, dus ging ik ze even binnenzetten. het regende keihard en ik had mijn slaapkleren aan. maar ja.
|
kwertniet
|
ik werd wakker met het nieuws dat verschillende huizen en auto's blank staan. maar hier is het nog steeds wel chilliebillie.
|
hier heeft het vannacht geregend...
heb nergens last van gehad... ti nu wel warm maar het is echt zon weer waar je buiten nog niet echt veel kunt doen :( |
Hier in Groningen is het weer niet echt lekker op het moment, het regent zachtjes, het is dik bewolkt en die zon is dus ook helemaal nergens te bekennen.
Gelukkig is het niet al te koud buiten ;) |
Rosmalen staat groot op de kaart, maar Den Bosch niet 8-) Hoogst vreemd trouwens dat Den Dungen er niet opstaat..
|
Ik was nat. Tot op mijn ondergoed. En ik had koud en ik was moe. En het bleef maar regenen. En regenen en regenen.
|
Jay ik sta ook op de kaart
|
Veldhoven dik gedrukt :yes:
|
Het is echt vies weer.. :no: Geen zon, wel warm.. Neuh, niks voor men.
|
kutweer, benauwd
|
Citaat:
|
ik heb net de was buiten opgehangen en zometeen ga ik weg en kom vanavond laat pas weert terug.
veilig? :o |
Citaat:
Nederland, Zwolle donderdag, 30-06: min. 13°C, max. 23°C ochtend: half bewolkt, kans op een bui middag: half bewolkt, onweersbuien nee, lijkt me niet veilig :P |
Hier heeft het net gestortregend, en volgens mij trekt het naar het noorden...
|
Hier is het aan het stortregenen :|
|
Re: Het weer.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
He, de zon schijnt hier trouwens. Vreemd.. :| |
Gister regende het zo hard dat ik de stoepranden niet eens meer kon zien. Moest ondehand naar huis roeien! (Slechte riolering, alles stond blank)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het regent :D :D :D
|
Citaat:
|
kurkdroog en zon
|
Citaat:
Lid Geregistreerd: Feb 2005 Plaats: Den Bosch Posts: 1129 Stevie Forumbaas Geregistreerd: Dec 2002 Plaats: Den Bosch Posts: 11515 ? 8) |
was vergeten om gewoon even te bekijken, dank je steve
|
WHAAA..Het wordt hier nu echt heel erg donker!
|
Bij mij betrekt het nou ook.
Ut ziet er niet best uit Over een half uur kan ik alle ramen weer gaan dicht doen 8| |
Citaat:
En het regent hard! |
Heerlijk weer om te werken. Het stortregende werkelijk en het mooie is dat er dan geen mens komt winkelen... :+
|
Citaat:
Maar dat kan ik ook best fout hebben hoor.. :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hier heeft het 1 uurtje geregend
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekker zinloos dit mja |
oh.. ik hoor nu nog steeds de vogeltjes buiten! :o ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.