Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   gothic wat vind jij ¿ (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54879)

elize 7 July 2005 18:46

gothic wat vind jij ¿

gothic
wat vinden jullie daar nou van ¿

en willen mijn site ff lezen

http://websitemaker.kennisnet.nl/gothic99/index.htm

mensen die anders zijn eng of stoer ¿

groetjes

Citaat:

get inspired

Ancalagon 7 July 2005 19:19

yea de eerste keer dat ik em gebruik

:')

wellicht dat je ons kunt duidelijk maken wat jij voelt bij het begrip 'gothic'???????

Karliene 7 July 2005 19:41

Het zijn ook mensen, maakt mij niet uit.

Ik zie liever een gothic dan zo'n sjonnie of anita.

SpiNe 7 July 2005 21:02

10 euro wedden dat jij niet eens weet wat gothic's waren?

Impressions 7 July 2005 21:09

Ik citeer de site 'Er zijn natuurlijk goths die dit wel doen, maar die heb je ook gewoon onder gewone mensen.'

Conclusie: Gothics zijn geen gewone mensen.

dext0r 7 July 2005 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Conclusie: Gothics zijn geen gewone mensen.
nee idd, gezien de beperkte hoeveelheid zonlicht die deze soort met zich mee krijgen zullen ze uiteindelijk toch ook wel moeten evolueren tot een ander soort, een nog bleker ras dan de 'blanke mens' nu al is ..

8{ :+

appelshampoo 8 July 2005 10:03

deze gaat naar lifestyle

nevaeh1987 8 July 2005 10:56

wedden dat jij over 2 jaar ook weer 'normaal' bent

Atjeuh 8 July 2005 11:02

die foto is helemaal niet 'gothic' :+

biffyclyro 8 July 2005 17:17

:') :')

Xero 8 July 2005 21:28

Ik ben gothic. :7

elize 8 July 2005 21:40

wat vind jij er dan van ¿
heb ik gelijk ¿

groetjes elize

Xero 8 July 2005 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elize
wat vind jij er dan van ¿
heb ik gelijk ¿

groetjes elize

Sorry, maar ik ben het niet altijd met je verhaal op die site eens.
Waar heb je eigenlijk de informatie vandaan?

Bask 8 July 2005 22:30

bedenk toch je eigen subcultuur en sluit je daar dan bij aan. :x

SpiNe 9 July 2005 13:01

wel jammer dat al die mooie gothic meiden altijd lesbi zijn

L_angeldc 9 July 2005 18:52

Citaat:

muziek
Niet alleen dingen die te maken hebben met het uiterlijk,maar ook muzieksoorten worden toegeschreven aan de gothic stijl. Gothics luisteren eigelijk gewoon naar alle soorten muziek die ze willen, en veel niet-goths luisteren natuurlijk ook gewoon naar gothic muziek. Hier heb je 2 specifieke soorten van. Dit zijn gothic rock, en gothic metal. Een andere soort muziek dat mensen vaak verwarren met gothic is de fantasy muziek. Een voorbeeld hiervan is Within Temptation. Eigenlijk maakt iedere gothic band een andere soort muziek, je kan ze wel indelen onder gothic rock en gothic metal, maar de muziek van elke groep klinkt weer heel anders, wat dat erg moeilijk maakt.en dit komt natuurlijk weer doordat ze allemaal orgineel zijn. De nieuwe bandjes doen wel dingen na van bestaande groepen maar uiteindelijk ontwikkelen ze allemaal een eigen stijl. Er bestaan zo veel verschillende groepen en het lijken soms wel allemaal aparte muziekstromingen te zijn maar toch behoren ze wel tot de gothic stroming.
en dan staat er ook een plaatje van slipknot bij :')

Xero 9 July 2005 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Er staan sowieso geen plaatjes van gothicbands bij. :{

thali 10 July 2005 09:54

Kunnen jullie bij de vraag van de TS blijven? Anders komt hier een slotje op.

MrInsane 10 July 2005 10:40

Nou ik moet toch zeggen, ik ken wel wat mensen die Gotic zijn maar ik stoor me daar totaal niet aan.
Kan zijn omdat ik te onverschillig ben of wat dan ook, maar ik heb gewoon zoiets "als zij zo willen leven, laat ze dan lekker!!".
Want jah anders kunnen we wel commentaar gaan hebben op iedereen want die is Kakker, die is Gothic, die is Zwart, en noem maar op.
Dus ik snap je probleem niet

prinskoekje 10 July 2005 11:35

'k vind die website moeilijk om te lezen.

Ofwel is het door de kleurcombinaties en de oplichtende sterretjes ofwel ligt het gewoon aan mijn concentratievermogen.

SpiNe 10 July 2005 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Lol zwart zijn kunje toch niet vergelijken met gothics...waar slaat dat nu weer op.
hij gebruikte het toch als een voorbeeld..:z

L_angeldc 10 July 2005 15:37

ik weet helemaal niets van gothic, maar als ik mensen in fluwelen zwarte jurken buiten zie lopen met 30 graden dan denk ik wel waddengekken zeg :D

Xero 10 July 2005 16:22

Citaat:

ik weet helemaal niets van gothic, maar als ik mensen in fluwelen zwarte jurken buiten zie lopen met 30 graden dan denk ik wel waddengekken zeg :D
Alsof gothic alleen maar zwarte fluwelen jurken is. :no: Ik draag die zooi al jaren niet meer.

appelshampoo 10 July 2005 18:41

Citaat:

hahah, een kennis van mij draagt ook altijd gothic-kleren, en ik heb haar heel hard uitgelachen laatst met die hittegolf :+

Banaan 10 July 2005 20:14

Citaat:

Bij dat plaatje van Within Temptation las ik Shitin Temptation :')

LotVot 11 July 2005 18:01

Kei lelijk :|

Cataclysm 11 July 2005 18:53

Gothic metal heeft ook nauwelijks iets met de echte gothic muziek van doen.

gwyneh 11 July 2005 19:12

nu vraag ik me dus heel erg af: wat is er mis met gothic's?
is het hoe ze eruit zien, ik het hoe ze denken.
wat is het?
dat wil ik heel graag weten, aangezien ik (nee,ik hou niet van in hokjes denken maar dat moet deze keer wel) ook ''gothic'' ben.

dext0r 11 July 2005 19:49

als je nu eerst eens probeert die vraag aan je zelf te stellen, en ook probeert te antwoorden. waar kom je dan op uit? en ga jezelf dan eens de vraag stellen of het begrijpelijk is dat andere mensen zo kunnen denken.., pas dan moet je eens gaan kijken wat het antwoord van anderen is.

hegje 11 July 2005 20:01

ik vind dat die meisjes zich verdomd lelijk kleden maar bij de meeste (die ik zie) is dat als ze mijn soort kleding aan doen (maar vrouwelijke broek enzo) dan zijn ze verdomd lekker :9

Cataclysm 11 July 2005 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
als je nu eerst eens probeert die vraag aan je zelf te stellen, en ook probeert te antwoorden. waar kom je dan op uit? en ga jezelf dan eens de vraag stellen of het begrijpelijk is dat andere mensen zo kunnen denken.., pas dan moet je eens gaan kijken wat het antwoord van anderen is.
Maar dat is niet te doen, natuurlijk.
Want wie zijn 'anderen'.

Tyskie 11 July 2005 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hegje
ik vind dat die meisjes zich verdomd lelijk kleden maar bij de meeste (die ik zie) is dat als ze mijn soort kleding aan doen (maar vrouwelijke broek enzo) dan zijn ze verdomd lekker :9
Ja, jammer is dat... In potentie zijn het gewone hete bitches, gaan ze zichzelf lelijk lopen maken.. Dan vraag ik me af waarom moedertje Natuur hen dan die natuurlijke kwaliteiten heeft meegegeven. Maak er dan gelijk een lelijke trol van ofzo.

AmbyPur 11 July 2005 22:41

nix mis met gothics. nouja.. :+ laat ik het zo zeggen, ze moeten het zelf weten :9

met een vraagteken op zijn kop wel :')

Xero 11 July 2005 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ja, jammer is dat... In potentie zijn het gewone hete bitches, gaan ze zichzelf lelijk lopen maken.. Dan vraag ik me af waarom moedertje Natuur hen dan die natuurlijke kwaliteiten heeft meegegeven. Maak er dan gelijk een lelijke trol van ofzo.
Met dit weer zijn ze in hun kleding inderdaad behoorlijk heet, maar om ze nou ook knap te noemen. De meeste goffics zijn gewoon lelijk trollen, alleen valt het niet zo op door al die make-up.
Je hebt ook sexy goffics, maar die dragen (meestal) geile kleertjes zoals korte rokjes, netkouspanty's, panterprintjes, leuke hempjes, puntschoentjes.:9

biffyclyro 12 July 2005 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
hij gebruikte het toch als een voorbeeld..:z
dan nog

Molliej 13 July 2005 07:05

gothics zijn gewoon normale mensen, ze hebben alleen n andere levensstijl en kledingsmaak... so what? ze zijn gewoon cool, ze zijn alternatief... I (L) alternatieve mensen... ben dr zelf ook een... gothics worden vaak niet begrepen... omdat ze zo zwart zijn bla bla bla... maar je heb ook gothics die in een gewone spijkerbroek lopen hoor... tis een levensstijl, een richtlijn... niet alleen kleding of muziek... ik bedoel, zelfs de koningin kan marilyn manson of system of a down luisteren, dat maakt dr nog geen gothic of wel dan???

dank u_0_

L_angeldc 13 July 2005 09:27

ja en we zijn allemaal zo lekker onszelf :love:

@ Xero : nu, er zal ongetwijfeld meer zijn dan alleen de fluwelen jurken maar de meesten dragen dat soort kleding dus op zich niet zo gek dat men dat gaat associeren met gothic of wel? En of jij dat wel of niet draagt maakt verder niet uit, het gaat hier over het algemene beeld van gothics.

Ancalagon 13 July 2005 17:20

bestaan er eigenlijk wel gothics

Xero 13 July 2005 18:59

Citaat:

ja en we zijn allemaal zo lekker onszelf :love:

@ Xero : nu, er zal ongetwijfeld meer zijn dan alleen de fluwelen jurken maar de meesten dragen dat soort kleding dus op zich niet zo gek dat men dat gaat associeren met gothic of wel? En of jij dat wel of niet draagt maakt verder niet uit, het gaat hier over het algemene beeld van gothics.

Maar dat is juist het probleem. Het algemene beeld klopt gewoon niet. En dat is niet alleen bij gothic, maar bij hiphop zie je dat ook heel erg. Opzich is het niet heel erg als mensen niet precies weten wat zo'n subcultuur inhoudt (het is dus een subcultuur en geen levensstijl), maar na een tijdje wordt je toch gek van al die vooroordelen. :no:

gwyneh 14 July 2005 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xero
Maar dat is juist het probleem. Het algemene beeld klopt gewoon niet. En dat is niet alleen bij gothic, maar bij hiphop zie je dat ook heel erg. Opzich is het niet heel erg als mensen niet precies weten wat zo'n subcultuur inhoudt (het is dus een subcultuur en geen levensstijl), maar na een tijdje wordt je toch gek van al die vooroordelen. :no:

mee eens!!!!

appelshampoo 14 July 2005 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
bestaan er eigenlijk wel gothics
daarvoor hebben we de alwetende: klik

gwyneh 14 July 2005 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
omfg :o

Molliej 14 July 2005 16:27

jah maar weet je, de meeste "gohtics" denken alleen maar dat ze heel gothic zijn, terwijl ze nieteens weten wat het inhoud... :') dat vind ik echt diep triest... als mensen zeggen van: jah ik ben gothic... en dan luisteren ze bijv. evanescence... lkkr gothic ben je dan... majah... das mijn mening... of van die paddestoelgothics... die schieten gewoon uit de grond van de ene op de andere dag zegmaar... huppelgoths... die in jurken lopen en dan echt proberen op te vallen zo van: kijk mij es gothic zijn...

ken ik slecht tegen persoonlijk :')

prinskoekje 14 July 2005 17:11

ik denk dat onze gotic al een tijdje weg is.

Ancalagon 14 July 2005 18:35

mmm die plaatjes op gothics.com hebben me wel overtuigd
ik word ook gothic

gwyneh 15 July 2005 10:28

Citaat:

mmm die plaatjes op gothics.com hebben me wel overtuigd
ik word ook gothic

je word ook gothic?
en hoe wil je dat zo opeens doen dan?
zo van de ene op de andere dag: ploep, ik ben gothic?

freakymy 15 July 2005 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Molliej
jah maar weet je, de meeste "gohtics" denken alleen maar dat ze heel gothic zijn, terwijl ze nieteens weten wat het inhoud... :') dat vind ik echt diep triest... als mensen zeggen van: jah ik ben gothic... en dan luisteren ze bijv. evanescence... lkkr gothic ben je dan... majah... das mijn mening... of van die paddestoelgothics... die schieten gewoon uit de grond van de ene op de andere dag zegmaar... huppelgoths... die in jurken lopen en dan echt proberen op te vallen zo van: kijk mij es gothic zijn...

ken ik slecht tegen persoonlijk :')

Je hebt gelijk die wannabe kindjes zijn triest

persoonlijk wil ik geen gothic zijn k vind et onzin die lifestyle enzo brrr...

Ancalagon 15 July 2005 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gwyneh
je word ook gothic?
en hoe wil je dat zo opeens doen dan?
zo van de ene op de andere dag: ploep, ik ben gothic?

niet?

Impressions 15 July 2005 14:26

Citaat:

http://www.empirealpacaassociation.c...en-Gothics.jpg

Dit beest is meer gothic dan de TS

volumeknopje 15 July 2005 15:59

Citaat:

Goths zijn mensen die leven vanuit hun gevoel. Ze nemen beide positieve en negatieve dingen daardoor sterker waar. Een van de belangrijke dingen voor een goth is het crieeren van dingen, bijv. muziek,kunst, poezie en verhalen.
Nou ben ik in een zware identiteitscrisis beland :p
Ik crieer (fijn woord voor lingo zo :+ :p ) ook dingen en leef ook vanuit mijn gevoel.
Maar mij noemen ze vaker Gethict dan Gothic 8-)

Goed, ff je vraag...
Citaat:

gothic wat vind jij ¿
Ik vind het een raar vraagteken.
En ik denk wel dat dat gothic gedoe een soort trend is. maar dan geen modetrend maar meer een trend in iemands hoofd.

Xero 15 July 2005 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freakymy
Je hebt gelijk die wannabe kindjes zijn triest

persoonlijk wil ik geen gothic zijn k vind et onzin die lifestyle enzo brrr...

Het is ook niet verplicht. ;)

freakymy 15 July 2005 19:21

gelukkig niet nee -> :9

marie99 1 August 2005 14:19

'k vind het een zaluge site, op't school zijn ze ongeloofelijk snobbig ovr gothics en ze pesten die gewoon buiten!
nu kannek die site is onder hun neus duwen en vragen of ze wel weten wat gothic is.

'k vergelijk gothic een beetje met wicca, totaal anders maar ik vind dat het allemaal normale mensen zijn( zitten ook een heleboel fakers tussen ) die iets vanbinnen in zich hebben. dus: gewone mensen

anemic 1 August 2005 18:16

is er iemand hier uberhaupt wel eens op een 'echt' gothic feest geweest? ik denk het niet als ik hier kijk naar de muzikale omschrijving hiervan

ik wel:

op een cybergothic feest geweest.
wat ze draaien is industrial veel al duitse bagger. industrial is harde techno met veel distortion.
Wat er rond liep waren allemaal mensen met neon gekleurde kleding en nog wat neo-people met een soort van nazi uniformen aan. Dit komt bij VERRE niet in de buurt van hoe de trendy 'gothic' omschreven wordt, want dat is gewoon een alto-puber met een identiteitscrisis (die iedereen rond die leeftijd overigens heeft).

Kijk ik snap dat als je je sinds kort pas rekent tot een bepaalde subcultuur dat je niet zo underground zit als je zelf denkt dat je zit, maar probeer dan in ieder geval niet te doen alsof je precies weet wat alles inhoudt, want dat is dus duidelijk niet het geval.

Within Temptation is net zo gothic als Slipknot death metal is...

Sanne 1 August 2005 18:18

ik vind het wel lachwekkend allemaal

Xero 1 August 2005 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anemic
is er iemand hier uberhaupt wel eens op een 'echt' gothic feest geweest? ik denk het niet als ik hier kijk naar de muzikale omschrijving hiervan

ik wel:

wat ze draaien is industrial veel al duitse bagger. industrial is harde techno met veel distortion.
Wat er rond liep waren allemaal mensen met neon gekleurde kleding en nog wat neo-people met een soort van nazi uniformen aan. Dit komt bij VERRE niet in de buurt van hoe de trendy 'gothic' omschreven wordt, want dat is gewoon een alto-puber met een identiteitscrisis (die iedereen rond die leeftijd overigens heeft).

Kijk ik snap dat als je je sinds kort pas rekent tot een bepaalde subcultuur dat je niet zo underground zit als je zelf denkt dat je zit, maar probeer dan in ieder geval niet te doen alsof je precies weet wat alles inhoudt, want dat is dus duidelijk niet het geval.

Ik ben wel eens op een gothicfeest geweest. Cybergothic vind ik persoonlijk niks aan. Soms zitten er wel leuke nummers tussen, maar in het algemeen trekt het me niet zo. Ik heb het meer op feesten waar ze vooral new wave, deathrock, post punk en zo draaien.

SpiNe 1 August 2005 22:23

Citaat:

Ik ben wel eens op een gothicfeest geweest. Cybergothic vind ik persoonlijk niks aan. Soms zitten er wel leuke nummers tussen, maar in het algemeen trekt het me niet zo. Ik heb het meer op feesten waar ze vooral new wave, deathrock, post punk en zo draaien.
deathrock?:o

anemic 2 August 2005 07:32

Citaat:

daar ben ik nou nog nooit geweest..
ik vond die hele avond industrial na een tijdje ook wel op mn zenuwen gaan werken :)

Cataclysm 2 August 2005 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anemic

ik wel:

Eindelijk iemand die het doorheeft.

lipgloss 3 August 2005 19:03

heej Ancalagon

als je tog niks zinnigs ten zeggen hebt doe dat dan ergens anders ! ! !

biffyclyro 3 August 2005 21:34

Citaat:

niet?
jawel, kan wel, ik ben gister ook gothic geworden!
kan je wel wat tips en links om githic te worden pm'en als je wilt

Impressions 4 August 2005 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
anders doe je ff niet zo kansloos als groentje hier en zie eens ergens de humor van in.....:wave:
Ancalagon moed gewoon nied zo staud doen!!!!! Ze probeert een hartstikke serieus topic te maken en die stomme kankahlagon doed zo flauw!!!! :[ :[ :notgood: :notgood: :notgood: :notgood:

SpiNe 4 August 2005 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Ancalagon moed gewoon nied zo staud doen!!!!! Ze probeert een hartstikke serieus topic te maken en die stomme kankahlagon doed zo flauw!!!! :[ :[ :notgood: :notgood: :notgood: :notgood:
en toch hoofdletters gebruiken?

black sheep 10 August 2005 14:05

waarom zou iemand die gothic is eng of anders zijn?
ik vind die mensen het zelfde als ieder ander mens.. mss komt dit een beetje boos ofso over.. maar ik word een beetje ziek van dat gezeur over dat gothic's eng zouden zijn..
mijn zus is een gothic en ze is net zo als ieder ander mens..
dood normaal dus..

Ancalagon 10 August 2005 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
jawel, kan wel, ik ben gister ook gothic geworden!
kan je wel wat tips en links om githic te worden pm'en als je wilt

is goed, ik heb er even een weekje over nagedacht en ik wil wel gothic zijn nu. ik luister ook al muziek met gitaren

overigens is die industrial wel vet 8-)

appelshampoo 10 August 2005 20:14

ik heb een vraag, heb er iemand tips? ik kan die pandabeer look niet goed krijgen :o

biffyclyro 12 August 2005 14:44

Citaat:

ik heb een vraag, heb er iemand tips? ik kan die pandabeer look niet goed krijgen :o
veel eyeliner boven en onder je ogen, veel zwarte mascara, dan even de douchekop erop laten sproeien en klaar is anne

Pakspul 19 August 2005 08:44

Gothics stinken, doen niks anders dan de hele dag door blowen en op de grond zitten..

Ik stel voor om ze gewoon allemaal met hun kop op de stoeprand te leggen. rest spreekt voor zich

kurobu 19 August 2005 10:46

wat is daar mis mee met die mensen .. omfg zeg .
laat iedereen toch leven hoe die zelf wil .
de ene zaagt over lonsdeal de ander over broeken waarvan de zakken tot op je knien hangen de ander over zwarte jurken ..
ik bedoel maar , jij draagt dit , ik dat , zij nog ieks anders ..
jij denkt zo , ik anders , zij nog anders ..
wtf is daar behod mis mee .. laat iedereen zijn zelfs die wannebe kindjes ..

ik zou het zelf ook niet doen .. maar heb ook zo een vrienden , en moet zeggen dat ze veel respect tonen tegenover elkaar en andere ..

moest een gothic hier nu toppek zetten van :

die lacoste en sergio tachhinie kleertjes trekken toch op nieks .. dan begind iedereen onmiddelijk terug mee te lopen .

bedoel maar ... zaag niet over al zoe en domme dingen en dat die mensen een ras zijn .. ze zijn geen ras geen geloof .. maar gewoon mensen zoals jij en ik .. maar denken anders en leven anders . sow ? problemen mee . ga dan waar deze mensen niet zijn . of kijk er niet naar

mvg kurobu

kurobu 19 August 2005 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Gothics stinken, doen niks anders dan de hele dag door blowen en op de grond zitten..

Ik stel voor om ze gewoon allemaal met hun kop op de stoeprand te leggen. rest spreekt voor zich

jij zalt nooit in je leven op de grond zitten en een dag blowen ?
met je american history x aanpak .. ( verneuk je eigen leven )
man toch ga slapen :s

Pakspul 19 August 2005 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kurobu
jij zalt nooit in je leven op de grond zitten en een dag blowen ?
met je american history x aanpak .. ( verneuk je eigen leven )
man toch ga slapen :s

ik ben net wakker man :{

kurobu 19 August 2005 10:54

wel ga dan maar nog wat slapen .. kan je best gebruiken met jou zin van omgang !

WHATxEVER 21 August 2005 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kurobu
wat is daar mis mee met die mensen .. omfg zeg .
laat iedereen toch leven hoe die zelf wil .
de ene zaagt over lonsdeal de ander over broeken waarvan de zakken tot op je knien hangen de ander over zwarte jurken ..
ik bedoel maar , jij draagt dit , ik dat , zij nog ieks anders ..
jij denkt zo , ik anders , zij nog anders ..
wtf is daar behod mis mee .. laat iedereen zijn zelfs die wannebe kindjes ..

ik zou het zelf ook niet doen .. maar heb ook zo een vrienden , en moet zeggen dat ze veel respect tonen tegenover elkaar en andere ..

moest een gothic hier nu toppek zetten van :

die lacoste en sergio tachhinie kleertjes trekken toch op nieks .. dan begind iedereen onmiddelijk terug mee te lopen .

bedoel maar ... zaag niet over al zoe en domme dingen en dat die mensen een ras zijn .. ze zijn geen ras geen geloof .. maar gewoon mensen zoals jij en ik .. maar denken anders en leven anders . sow ? problemen mee . ga dan waar deze mensen niet zijn . of kijk er niet naar

mvg kurobu

innd!

_0_

buzybee 28 September 2005 16:29

Citaat:

yea de eerste keer dat ik em gebruik

:')

wellicht dat je ons kunt duidelijk maken wat jij voelt bij het begrip 'gothic'???????

Het ligt maar aan je smaak.. Kijk als jij van de muziek en van de kleur zwart houd vind ik dat je dat dan best mag laten zien.. Ik vind alleen niet dat je domme dingen moet gaan doen omdat je van gothick houd zoals jezelf snijden enzow.. en je moet niet proberen andere mensen ook gothick te laten worden.. Maar nederalnd is een vrij land qua menings uiten dan zou je toch best je eigen mening mogen hebben over gothick..? doe wat je niet laten kunt en wat je wilt doen.. ;)

Lots of love en kissZiejs Buzybee

buzybee 28 September 2005 16:31

Citaat:

nee idd, gezien de beperkte hoeveelheid zonlicht die deze soort met zich mee krijgen zullen ze uiteindelijk toch ook wel moeten evolueren tot een ander soort, een nog bleker ras dan de 'blanke mens' nu al is ..

8{ :+

Dat bleke is make-up voor het geval je dat niet door hebt.. en een ander ras..? halloow..! ooit waren ze hetzelfde als jou..! srry maar hier ben ik het dus niet meej eens..

buzybee 28 September 2005 16:39

Citaat:

Geloof me er zijn ook Gothicks diej niet blowen en op de grond liggen en diej zich zelf iedere dag douchen..! en sowieso moet je zwarte kleren dragen om gothick te zijn..? en ben je meteen gothick als je diej muziek leuk vind..? want dan kan ik ook wel een paar Gothicks en jij vast en zeker ook..!

L_angeldc 29 September 2005 08:57

er komt ook nooit een eind aan dit topic :')

dext0r 29 September 2005 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buzybee
Dat bleke is make-up voor het geval je dat niet door hebt.. en een ander ras..? halloow..! ooit waren ze hetzelfde als jou..! srry maar hier ben ik het dus niet meej eens..
joh echt?

Ancalagon 29 September 2005 16:51

als er ook gothics zijn die niet blowen hoeft het van mij al niet meer

appelshampoo 29 September 2005 16:56

Citaat:

Geloof me er zijn ook Gothicks diej zich zelf iedere dag douchen..!
:huh:

L_angeldc 30 September 2005 19:12

Citaat:

joh echt?
ja joh, ooit waren ze gewoon hetzelfde als jouw, maar nu zijn ze dus echt een ander ras!?!!!

Foetsy 30 September 2005 21:50

Waarom willen mensen zo graag dat andere mensen voordoen hoe ze zich moeten gedragen?

Waarom zou je zo graag zelf het label 'gothic' op je plakken ipv 'mezelf'?
dit is trouwens wel een topic met humor, de ene sarcastische en cynische opmerking na de andere ;), prachtig!

L_angeldc 30 September 2005 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foetsy
Waarom willen mensen zo graag dat andere mensen voordoen hoe ze zich moeten gedragen?

Waarom zou je zo graag zelf het label 'gothic' op je plakken ipv 'mezelf'?
dit is trouwens wel een topic met humor, de ene sarcastische en cynische opmerking na de andere ;), prachtig!

Jezelf als 'jezelf' labelen is te regenboogalto gewoon :+

En ja de mens is nu eenmaal een kuddedier, we horen graag in groepen :?

Impressions 30 September 2005 21:55

Citaat:

Geloof me er zijn ook Gothicks diej niet blowen en op de grond liggen en diej zich zelf iedere dag douchen..!
Die zijn dan niet Gotisj

Foetsy 30 September 2005 21:58

Citaat:

Jezelf als 'jezelf' labelen is te regenboogalto gewoon :+
Oké, ik heb de afgelopen 18 jaar in een grot gewoond, dat weet ik, dat hoe je me niet te vertellen
wat is regenboogalto?

appelshampoo 1 October 2005 11:44

Citaat:

Oké, ik heb de afgelopen 18 jaar in een grot gewoond, dat weet ik, dat hoe je me niet te vertellen
wat is regenboogalto?

regenboogalto, de~

Alternatief persoon met sterke voorkeur voor de verschillende kleuren van de regenboog.

ImaginaryDreams 1 October 2005 13:27

Ik denk dat ik de huppelgoth teller hier ga doorzetten...

appelshampoo 1 October 2005 13:34

ImaginaryDreams, zou je jouw visie op gothic hier neer willen zetten? Want we weten nu wel dat je het niet eens bent met de visie van de meeste mensen in dit topic, maar ik ben meer benieuwd naar jouw visie op gothic :)

ImaginaryDreams 1 October 2005 15:31

Ik kan wel visie's zitten hebben maar een gothic maakt meestal zelf uit wat het voor hem/haar betekent...En daarbij : Gothic is een LEVENSSTYL...Het heeft niets te maken met kleding en muziek...

appelshampoo 1 October 2005 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ImaginaryDreams
Ik kan wel visie's zitten hebben maar een gothic maakt meestal zelf uit wat het voor hem/haar betekent...En daarbij : Gothic is een LEVENSSTYL...Het heeft niets te maken met kleding en muziek...
maar zie jij jezelf als gothic?

ImaginaryDreams 1 October 2005 15:39

Nee, Ik label mezelf niet...

biffyclyro 1 October 2005 16:07

Citaat:

ja joh, ooit waren ze gewoon hetzelfde als jouw, maar nu zijn ze dus echt een ander ras!?!!!
haha laura die jouw zegt, das toch wel grappig :+

L_angeldc 1 October 2005 16:31

Citaat:

haha laura die jouw zegt, das toch wel grappig :+
dat was expres! :D

Foetsy 1 October 2005 16:35

welke autoriteit heeft ook het gothicisme gedefinieerd? Iedereen lijkt namelijk wat anders te zeggen, en iedereen zegt dat hij/zij gelijk heeft.

De Mens is dan misschien een kuddedier, maar de meerderheid van de mens is volgens mij geen gothic, het is juist een apart groepje (dat het, lijkt mij ondertussen, het er juist doet om apart te zijn) dat gothic is. Toch willen veel mensen gothic zijn (alleen dit topic is daar al bewijs voor) en dus niet bij de overgrote groep zijn die het niet is.

AmbyPur 1 October 2005 16:45

Citaat:

Nee, Ik label mezelf niet...
:z
en als iemand anders/de maatschappij je zou labelen, als wat zou dat dan zijn?

biffyclyro 1 October 2005 17:29

Citaat:

dat was expres! :D
weet ik toch ook wel :+

biffyclyro 1 October 2005 17:30

Citaat:

welke autoriteit heeft ook het gothicisme gedefinieerd? Iedereen lijkt namelijk wat anders te zeggen, en iedereen zegt dat hij/zij gelijk heeft.

De Mens is dan misschien een kuddedier, maar de meerderheid van de mens is volgens mij geen gothic, het is juist een apart groepje (dat het, lijkt mij ondertussen, het er juist doet om apart te zijn) dat gothic is. Toch willen veel mensen gothic zijn (alleen dit topic is daar al bewijs voor) en dus niet bij de overgrote groep zijn die het niet is.

omg wat een geblaat :+

Ancalagon 1 October 2005 17:40

Citaat:

ik verkeerde altijd in de veronderstelling dat kleding en muziek deel uit maakten van je LEVENSSTYL, oepsie

Foetsy 1 October 2005 20:05

Citaat:

omg wat een geblaat :+
bijdehandje ;)
ik denk van, ik zal hier eens serieus op reageren, krijg ik dit...
Ik zeg al niks meer :x :)

ImaginaryDreams 2 October 2005 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
:z
en als iemand anders/de maatschappij je zou labelen, als wat zou dat dan zijn?

Daar kan ik geen oordeel over geven...Dat ligt aan de betreffende persoon...

ImaginaryDreams 2 October 2005 12:53

Citaat:

ik verkeerde altijd in de veronderstelling dat kleding en muziek deel uit maakten van je LEVENSSTYL, oepsie
Dat is deels waar,, Maar je kan bijv. niet zeggen dat gothic's alleen maar zwart dragen...

biffyclyro 3 October 2005 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
idd ze dragen denk ik ook donkerpaars :z
ja en soms bordeaux

ImaginaryDreams 4 October 2005 11:53

Ze dragen gewoon alle kleuren hoor...

buzybee 4 October 2005 15:01

Citaat:

Ze dragen gewoon alle kleuren hoor...
Dat is niet waar.. Dan heb je dus echt geen ideej wat Gothick is en heb ik nog een beter ideej.. Echte Goth's dragen vooral donkere kleuren.. heb jij al eens een zien lopen met geel en toen gezegt kijk dat is een Gothick..? Ik niet hoor..:no:

biffyclyro 4 October 2005 15:26

Citaat:

Dat is niet waar.. Dan heb je dus echt geen ideej wat Gothick is en heb ik nog een beter ideej.. Echte Goth's dragen vooral donkere kleuren.. heb jij al eens een zien lopen met geel en toen gezegt kijk dat is een Gothick..? Ik niet hoor..:no:
neej das dus een regenboogaltoow

PFP 4 October 2005 15:27

Het is gewoon het product van de pubertijd en wansmaak. Net zoals hippies.

het is niet mijn stijl en ik irriteer me aan de maniertjes van dat soort lui. Dit is ook van toepassing op alto's skaters krakers whatever, grow up

edit dus ik mis de optie triest

L_angeldc 4 October 2005 16:30

omg hilariteit alom :')

Ancalagon 4 October 2005 20:42

ik heb ook een hekel aan iedereen

biffyclyro 4 October 2005 21:48

Citaat:

ik heb ook een hekel aan iedereen
altooow!!

AmbyPur 5 October 2005 09:57

Citaat:

altooow!!
echt niet alto's houden van dieren en zijn vegetarisch :{

biffyclyro 5 October 2005 11:51

Citaat:

owjah sjit ff vergetuh :$

dext0r 5 October 2005 12:34

dan is krien een alto :p

L_angeldc 6 October 2005 10:54

Citaat:

en zitten op de grond!

buzybee 6 October 2005 16:17

Citaat:

en zitten op de grond!
Halloow mensen..! bach to bissnes heeft dit nog met Gothick te maken niet dat mij het boeit maar de gene met de vraag misschien wel..;)

Lots of love en KissZiejs Buzybee...

biffyclyro 6 October 2005 20:07

Citaat:

Halloow mensen..! bach to bissnes heeft dit nog met Gothick te maken niet dat mij het boeit maar de gene met de vraag misschien wel..;)

Lots of love en KissZiejs Buzybee...

alto's zijn mensen!

en ja gottiks zijn toch ook mensen!
tjeez zit nie zo te discriminereh joh

buzybee 7 October 2005 14:29

Citaat:

alto's zijn mensen!

en ja gottiks zijn toch ook mensen!
tjeez zit nie zo te discriminereh joh

Halloow ik zeg niks dicrimenerds of kun je niet lezen..?8| ik zeg alleen dat deze toppic over Gothicks gaat en niet over alto's en ik weet dat het mensen zijn srry hoor maar misschien moet jij terug naar groep drie om te leren lezen..!

biffyclyro 7 October 2005 16:28

Citaat:

Halloow ik zeg niks dicrimenerds of kun je niet lezen..?8| ik zeg alleen dat deze toppic over Gothicks gaat en niet over alto's en ik weet dat het mensen zijn srry hoor maar misschien moet jij terug naar groep drie om te leren lezen..!
:D:D:D:')

ik ben gek op happertjes, bedankt voor het goedmaken van mijn dag

Foetsy 7 October 2005 16:31

Citaat:

:D:D:D:')

ik ben gek op happertjes, bedankt voor het goedmaken van mijn dag

modern sadisme ;)

Pakspul 7 October 2005 20:25

Citaat:

Geloof me er zijn ook Gothicks diej niet blowen en op de grond liggen en diej zich zelf iedere dag douchen..! en sowieso moet je zwarte kleren dragen om gothick te zijn..? en ben je meteen gothick als je diej muziek leuk vind..? want dan kan ik ook wel een paar Gothicks en jij vast en zeker ook..!
leer nederlands :{

en ik blijf bij me standpunt dat gothics stinken of dood mogen :kots:

koekje 7 October 2005 21:14

Opzich vind ik het niet verkeerd dat iemand zich met dergelijke dingens bezig houdt, want iedereen is tenslotte vrij om te doen wat hij wilt. Hoewel ik het eerlijk gezegd deels belachelijk vind. Ik mag niet ontkennen dat wanneer ik iemand zie die er rondloopt met sjmink tot op zijn voorhoofd, zwart gekleed gepaardgaande met van die boots, dat ik dus even moet grijnzen.... Dergelijke dingens horen volgens mijn tot de pubertijd, waarbij men als het ware naar een soort identiteit zoekt ( een vaste 'ik' persoon).
Zo heb je Skaters, gabbers,...gothics...allemaal met hun typische kenmerken...

Ancalagon 8 October 2005 10:56

Citaat:

en ik blijf bij me standpunt dat gothics stinken of dood mogen :kots:
als ze stinken niet?

ImaginaryDreams 13 October 2005 16:28

Citaat:

Daar zit een grote kern van waarheid in...Maar ik denk dat je uberhaubt geen echt gothic tegen komt die roept : "Kijk !, ik ben gothic !"...

Eagle_Forest 13 October 2005 17:07

Die site trekt gewoon op niets ! Heb gestemd het zijn maar mensen ... Gewoon is iets anders :) Ken ook een paar Goth's en je ziet soms wel het verschil tussen een goth & een goth moet ik zeggen hoor !

Sorry maar de uitleg over de Goth's op die site lag ik gewoon vierkantig uit !

kurobu 13 October 2005 19:48

de ene loopt met een kruis en een lange rok omdat hij van god houdt. de ander met een lang zwart kleed en een kruis opdat hij van saten houd. andere met lacoste en sergio , nog andere met tommy en scapa ..

iedereen gelooft wat hij wil.
draagt wat hij wil
doet wat hij wil.
zolang de wet wordt nageleeft heb ik hier totaal geen probleem me.

ImaginaryDreams 14 October 2005 13:21

Citaat:

Net als jou vriendin :z?...

ImaginaryDreams 14 October 2005 13:25

Citaat:

Heb jij altijd van die frisse ideën :{?...

thali 14 October 2005 18:57

En deze is lang genoeg open geweest.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:28.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.