![]() |
gothic wat vind jij ¿
gothic
wat vinden jullie daar nou van ¿ en willen mijn site ff lezen http://websitemaker.kennisnet.nl/gothic99/index.htm mensen die anders zijn eng of stoer ¿ groetjes Citaat:
|
yea de eerste keer dat ik em gebruik
:') wellicht dat je ons kunt duidelijk maken wat jij voelt bij het begrip 'gothic'??????? |
Het zijn ook mensen, maakt mij niet uit.
Ik zie liever een gothic dan zo'n sjonnie of anita. |
10 euro wedden dat jij niet eens weet wat gothic's waren?
|
Ik citeer de site 'Er zijn natuurlijk goths die dit wel doen, maar die heb je ook gewoon onder gewone mensen.'
Conclusie: Gothics zijn geen gewone mensen. |
Citaat:
8{ :+ |
deze gaat naar lifestyle
|
wedden dat jij over 2 jaar ook weer 'normaal' bent
|
die foto is helemaal niet 'gothic' :+
|
:') :')
|
Ik ben gothic. :7
|
wat vind jij er dan van ¿
heb ik gelijk ¿ groetjes elize |
Citaat:
Waar heb je eigenlijk de informatie vandaan? |
bedenk toch je eigen subcultuur en sluit je daar dan bij aan. :x
|
wel jammer dat al die mooie gothic meiden altijd lesbi zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen jullie bij de vraag van de TS blijven? Anders komt hier een slotje op.
|
Nou ik moet toch zeggen, ik ken wel wat mensen die Gotic zijn maar ik stoor me daar totaal niet aan.
Kan zijn omdat ik te onverschillig ben of wat dan ook, maar ik heb gewoon zoiets "als zij zo willen leven, laat ze dan lekker!!". Want jah anders kunnen we wel commentaar gaan hebben op iedereen want die is Kakker, die is Gothic, die is Zwart, en noem maar op. Dus ik snap je probleem niet |
'k vind die website moeilijk om te lezen.
Ofwel is het door de kleurcombinaties en de oplichtende sterretjes ofwel ligt het gewoon aan mijn concentratievermogen. |
Citaat:
|
ik weet helemaal niets van gothic, maar als ik mensen in fluwelen zwarte jurken buiten zie lopen met 30 graden dan denk ik wel waddengekken zeg :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kei lelijk :|
|
Gothic metal heeft ook nauwelijks iets met de echte gothic muziek van doen.
|
nu vraag ik me dus heel erg af: wat is er mis met gothic's?
is het hoe ze eruit zien, ik het hoe ze denken. wat is het? dat wil ik heel graag weten, aangezien ik (nee,ik hou niet van in hokjes denken maar dat moet deze keer wel) ook ''gothic'' ben. |
als je nu eerst eens probeert die vraag aan je zelf te stellen, en ook probeert te antwoorden. waar kom je dan op uit? en ga jezelf dan eens de vraag stellen of het begrijpelijk is dat andere mensen zo kunnen denken.., pas dan moet je eens gaan kijken wat het antwoord van anderen is.
|
ik vind dat die meisjes zich verdomd lelijk kleden maar bij de meeste (die ik zie) is dat als ze mijn soort kleding aan doen (maar vrouwelijke broek enzo) dan zijn ze verdomd lekker :9
|
Citaat:
Want wie zijn 'anderen'. |
Citaat:
|
nix mis met gothics. nouja.. :+ laat ik het zo zeggen, ze moeten het zelf weten :9
met een vraagteken op zijn kop wel :') |
Citaat:
Je hebt ook sexy goffics, maar die dragen (meestal) geile kleertjes zoals korte rokjes, netkouspanty's, panterprintjes, leuke hempjes, puntschoentjes.:9 |
Citaat:
|
gothics zijn gewoon normale mensen, ze hebben alleen n andere levensstijl en kledingsmaak... so what? ze zijn gewoon cool, ze zijn alternatief... I (L) alternatieve mensen... ben dr zelf ook een... gothics worden vaak niet begrepen... omdat ze zo zwart zijn bla bla bla... maar je heb ook gothics die in een gewone spijkerbroek lopen hoor... tis een levensstijl, een richtlijn... niet alleen kleding of muziek... ik bedoel, zelfs de koningin kan marilyn manson of system of a down luisteren, dat maakt dr nog geen gothic of wel dan???
dank u_0_ |
ja en we zijn allemaal zo lekker onszelf :love:
@ Xero : nu, er zal ongetwijfeld meer zijn dan alleen de fluwelen jurken maar de meesten dragen dat soort kleding dus op zich niet zo gek dat men dat gaat associeren met gothic of wel? En of jij dat wel of niet draagt maakt verder niet uit, het gaat hier over het algemene beeld van gothics. |
bestaan er eigenlijk wel gothics
|
Citaat:
|
Citaat:
mee eens!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
jah maar weet je, de meeste "gohtics" denken alleen maar dat ze heel gothic zijn, terwijl ze nieteens weten wat het inhoud... :') dat vind ik echt diep triest... als mensen zeggen van: jah ik ben gothic... en dan luisteren ze bijv. evanescence... lkkr gothic ben je dan... majah... das mijn mening... of van die paddestoelgothics... die schieten gewoon uit de grond van de ene op de andere dag zegmaar... huppelgoths... die in jurken lopen en dan echt proberen op te vallen zo van: kijk mij es gothic zijn...
ken ik slecht tegen persoonlijk :') |
ik denk dat onze gotic al een tijdje weg is.
|
mmm die plaatjes op gothics.com hebben me wel overtuigd
ik word ook gothic |
Citaat:
en hoe wil je dat zo opeens doen dan? zo van de ene op de andere dag: ploep, ik ben gothic? |
Citaat:
persoonlijk wil ik geen gothic zijn k vind et onzin die lifestyle enzo brrr... |
Citaat:
|
Citaat:
Dit beest is meer gothic dan de TS |
Citaat:
Ik crieer (fijn woord voor lingo zo :+ :p ) ook dingen en leef ook vanuit mijn gevoel. Maar mij noemen ze vaker Gethict dan Gothic 8-) Goed, ff je vraag... Citaat:
En ik denk wel dat dat gothic gedoe een soort trend is. maar dan geen modetrend maar meer een trend in iemands hoofd. |
Citaat:
|
gelukkig niet nee -> :9
|
'k vind het een zaluge site, op't school zijn ze ongeloofelijk snobbig ovr gothics en ze pesten die gewoon buiten!
nu kannek die site is onder hun neus duwen en vragen of ze wel weten wat gothic is. 'k vergelijk gothic een beetje met wicca, totaal anders maar ik vind dat het allemaal normale mensen zijn( zitten ook een heleboel fakers tussen ) die iets vanbinnen in zich hebben. dus: gewone mensen |
is er iemand hier uberhaupt wel eens op een 'echt' gothic feest geweest? ik denk het niet als ik hier kijk naar de muzikale omschrijving hiervan
ik wel: op een cybergothic feest geweest. wat ze draaien is industrial veel al duitse bagger. industrial is harde techno met veel distortion. Wat er rond liep waren allemaal mensen met neon gekleurde kleding en nog wat neo-people met een soort van nazi uniformen aan. Dit komt bij VERRE niet in de buurt van hoe de trendy 'gothic' omschreven wordt, want dat is gewoon een alto-puber met een identiteitscrisis (die iedereen rond die leeftijd overigens heeft). Kijk ik snap dat als je je sinds kort pas rekent tot een bepaalde subcultuur dat je niet zo underground zit als je zelf denkt dat je zit, maar probeer dan in ieder geval niet te doen alsof je precies weet wat alles inhoudt, want dat is dus duidelijk niet het geval. Within Temptation is net zo gothic als Slipknot death metal is... |
ik vind het wel lachwekkend allemaal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vond die hele avond industrial na een tijdje ook wel op mn zenuwen gaan werken :) |
Citaat:
|
heej Ancalagon
als je tog niks zinnigs ten zeggen hebt doe dat dan ergens anders ! ! ! |
Citaat:
kan je wel wat tips en links om githic te worden pm'en als je wilt |
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom zou iemand die gothic is eng of anders zijn?
ik vind die mensen het zelfde als ieder ander mens.. mss komt dit een beetje boos ofso over.. maar ik word een beetje ziek van dat gezeur over dat gothic's eng zouden zijn.. mijn zus is een gothic en ze is net zo als ieder ander mens.. dood normaal dus.. |
Citaat:
overigens is die industrial wel vet 8-) |
ik heb een vraag, heb er iemand tips? ik kan die pandabeer look niet goed krijgen :o
|
Citaat:
|
Gothics stinken, doen niks anders dan de hele dag door blowen en op de grond zitten..
Ik stel voor om ze gewoon allemaal met hun kop op de stoeprand te leggen. rest spreekt voor zich |
wat is daar mis mee met die mensen .. omfg zeg .
laat iedereen toch leven hoe die zelf wil . de ene zaagt over lonsdeal de ander over broeken waarvan de zakken tot op je knien hangen de ander over zwarte jurken .. ik bedoel maar , jij draagt dit , ik dat , zij nog ieks anders .. jij denkt zo , ik anders , zij nog anders .. wtf is daar behod mis mee .. laat iedereen zijn zelfs die wannebe kindjes .. ik zou het zelf ook niet doen .. maar heb ook zo een vrienden , en moet zeggen dat ze veel respect tonen tegenover elkaar en andere .. moest een gothic hier nu toppek zetten van : die lacoste en sergio tachhinie kleertjes trekken toch op nieks .. dan begind iedereen onmiddelijk terug mee te lopen . bedoel maar ... zaag niet over al zoe en domme dingen en dat die mensen een ras zijn .. ze zijn geen ras geen geloof .. maar gewoon mensen zoals jij en ik .. maar denken anders en leven anders . sow ? problemen mee . ga dan waar deze mensen niet zijn . of kijk er niet naar mvg kurobu |
Citaat:
jij zalt nooit in je leven op de grond zitten en een dag blowen ? met je american history x aanpak .. ( verneuk je eigen leven ) man toch ga slapen :s |
Citaat:
|
wel ga dan maar nog wat slapen .. kan je best gebruiken met jou zin van omgang !
|
Citaat:
_0_ |
Citaat:
Lots of love en kissZiejs Buzybee |
Citaat:
|
Citaat:
|
er komt ook nooit een eind aan dit topic :')
|
Citaat:
|
als er ook gothics zijn die niet blowen hoeft het van mij al niet meer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom willen mensen zo graag dat andere mensen voordoen hoe ze zich moeten gedragen?
Waarom zou je zo graag zelf het label 'gothic' op je plakken ipv 'mezelf'? dit is trouwens wel een topic met humor, de ene sarcastische en cynische opmerking na de andere ;), prachtig! |
Citaat:
En ja de mens is nu eenmaal een kuddedier, we horen graag in groepen :? |
Citaat:
|
Citaat:
wat is regenboogalto? |
Citaat:
Alternatief persoon met sterke voorkeur voor de verschillende kleuren van de regenboog. |
Ik denk dat ik de huppelgoth teller hier ga doorzetten...
|
ImaginaryDreams, zou je jouw visie op gothic hier neer willen zetten? Want we weten nu wel dat je het niet eens bent met de visie van de meeste mensen in dit topic, maar ik ben meer benieuwd naar jouw visie op gothic :)
|
Ik kan wel visie's zitten hebben maar een gothic maakt meestal zelf uit wat het voor hem/haar betekent...En daarbij : Gothic is een LEVENSSTYL...Het heeft niets te maken met kleding en muziek...
|
Citaat:
|
Nee, Ik label mezelf niet...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
welke autoriteit heeft ook het gothicisme gedefinieerd? Iedereen lijkt namelijk wat anders te zeggen, en iedereen zegt dat hij/zij gelijk heeft.
De Mens is dan misschien een kuddedier, maar de meerderheid van de mens is volgens mij geen gothic, het is juist een apart groepje (dat het, lijkt mij ondertussen, het er juist doet om apart te zijn) dat gothic is. Toch willen veel mensen gothic zijn (alleen dit topic is daar al bewijs voor) en dus niet bij de overgrote groep zijn die het niet is. |
Citaat:
en als iemand anders/de maatschappij je zou labelen, als wat zou dat dan zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk van, ik zal hier eens serieus op reageren, krijg ik dit... Ik zeg al niks meer :x :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze dragen gewoon alle kleuren hoor...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is gewoon het product van de pubertijd en wansmaak. Net zoals hippies.
het is niet mijn stijl en ik irriteer me aan de maniertjes van dat soort lui. Dit is ook van toepassing op alto's skaters krakers whatever, grow up edit dus ik mis de optie triest |
omg hilariteit alom :')
|
ik heb ook een hekel aan iedereen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan is krien een alto :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Lots of love en KissZiejs Buzybee... |
Citaat:
en ja gottiks zijn toch ook mensen! tjeez zit nie zo te discriminereh joh |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben gek op happertjes, bedankt voor het goedmaken van mijn dag |
Citaat:
|
Citaat:
en ik blijf bij me standpunt dat gothics stinken of dood mogen :kots: |
Opzich vind ik het niet verkeerd dat iemand zich met dergelijke dingens bezig houdt, want iedereen is tenslotte vrij om te doen wat hij wilt. Hoewel ik het eerlijk gezegd deels belachelijk vind. Ik mag niet ontkennen dat wanneer ik iemand zie die er rondloopt met sjmink tot op zijn voorhoofd, zwart gekleed gepaardgaande met van die boots, dat ik dus even moet grijnzen.... Dergelijke dingens horen volgens mijn tot de pubertijd, waarbij men als het ware naar een soort identiteit zoekt ( een vaste 'ik' persoon).
Zo heb je Skaters, gabbers,...gothics...allemaal met hun typische kenmerken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die site trekt gewoon op niets ! Heb gestemd het zijn maar mensen ... Gewoon is iets anders :) Ken ook een paar Goth's en je ziet soms wel het verschil tussen een goth & een goth moet ik zeggen hoor !
Sorry maar de uitleg over de Goth's op die site lag ik gewoon vierkantig uit ! |
de ene loopt met een kruis en een lange rok omdat hij van god houdt. de ander met een lang zwart kleed en een kruis opdat hij van saten houd. andere met lacoste en sergio , nog andere met tommy en scapa ..
iedereen gelooft wat hij wil. draagt wat hij wil doet wat hij wil. zolang de wet wordt nageleeft heb ik hier totaal geen probleem me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En deze is lang genoeg open geweest.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.