![]() |
Muzieksmaak?!?!?!?!
Nou het onderwerp lijkt me al logisch op, van wat voor muziek hou jij en misschien kun je gelijk ook beargumenteren waarom je dit vind?
Ikzelf hou eigelijk wel van alle soorten muziek en kan ook vrijwel alles waarderen, maar het mooiste vind ik zelf Hardcore, Rock, R&B (af en toe) en Nederlandse muziek op zich. De reden hiervoor is omdat ik op Hardcore flink uit me dak kan en goed stampen natuurlijk :p Rock vind ik gewoon mooi vanwege de gitaarsolo's en alles erom heen, R&B vind ik wel lekker voor bij het uitgaan af en toe om met me meisje even lekker sensueel te dansen :p , en Nederlandse muziek vind ik ook wel mooi op feesten met goeie vrienden of om met vrienden lekker op mee te bleren onder het uitgaan of gewoon thuis :D |
Ik heb een uiteenlopende muzieksmaak, maar om dan even te kiezen: hiphop&rock(&dance) .. :)
|
ik luister vooral hardcore (niet de gabberhardcore, maar de oorspronkelijke hardcore, de mix tussen punk en metal).
Mijn hart ligt hier vooral voor de energie en de passie die veel liefhebbers van dit genre hebben met hun muziek. Ook vind ik het wel interessant dat hardcorebands erg begaan zijn met allerlei maatschappelijke onderwerpen. en nu werk ik er mee, het leven is mooi:) |
Alleen hip hop. Verder helemaal niks, want hip hop is cool.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verschilt toch nog aardig zo te zien :p :yes:
|
Ik luister vanalles en nog wat, maar meestal hip & verantwoord indie en emo..en verder hou ik heel erg van rustige muziekjes in de richting van Rachael Yamagata, Tori Amos en Ellen ten Damme..dat is trouwens vooral thuis, en ik vind het leuk om naar dat soort concertjes te gaan. Als ik uitga ga ik eigenlijk bijna altijd om te dansen en dan hoor ik weer het liefst top40 Gwen Stefani enzo :)
Eigenlijk kan ik bijna alles wel aanhoren, alleen hardstyle/trance hou ik niet zo heel lang uit :p |
muzieksmaak is een illusie
mensen! zijn een illusie we zijn allemaal slechts onderdeel van een universele waarheid beter bekend als.. hip hop you maade a believer out of me babyy |
HAZES
|
indie, brit- en pop. en vaak ook weleens wat van anders.
|
Als ik ergens uitga, hoor ik trouwens ook het liefst hippe shit. Rock-tentjes kan ik vaak niet uitstaan. Oldskool tenten zijn trouwens vet vet ouwe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet ik wel, maar ik zag ineens die opmerking door me hoofd gaan dus ik d8 die moet ik ff plaatsen ;) |
Als het maar metal is dan is het goed.
|
Nederlandse hardcore :thumbsup:
|
Citaat:
|
dat hangt er van af
op een fuif kan ik echt wel in trance en dance en techno opgaan anders zet ik wel eens daft punk toestanden,of red hot chili peppers,rock apprecieer ik ook,maar op een fuif boeit het me niet zo:p R&B is idd fijn ook op een fuif,om met een chick te doen:p Slows op een fuif,ben ik helemaal niet voor,maar over laatst speelde ze een slow weer op een fuif Was krezip met i would stay das wel leuk als je daar met je vriendin op kunt slowen,elkaar in de ogen kunt kijken en samen meezingen,dat was zalig:love: Of ik kan zeggen...het hangt van men stemming af:+ maar geen britney of backstreetboys toestanden:no: NOOIT |
Citaat:
|
Citaat:
|
een soort van rock...
maar underground you know... geen top40 shit ofzo :+ |
Citaat:
|
ik heb geen smaak :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb egt een heeeeeeele brede smaak;) :)
is ook wel chill... alleen dan heb je wel zon hele grote muzieklijst hea:p |
Citaat:
|
Citaat:
met anderen hier valt t wel mee :( toch? O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vooral Goa.
Ook elektro,psytrance, drum&bass en techno. Kleinkunst en muziek à la tori amos vallen ook in mijn smaak. |
R&B en HipHop :9
|
Ow omdat het gewoon relaxe muziek is :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goffik-herrie want dat is de shit ouw.
|
Stiff little fingers, Dead kennedys, Sex pistols, The ramones, blink 182, the casualities, the exploited, bad religion, NOFX en black flag
eigelijk wel alle goeie punk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blink 182 is echt te vet :p
Ik luisterde hier vorig altijd naar en nu nog steeds heb alle nummers al gedownload :p:yes: |
Rock, Hardrock, Metal...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SlipKnot
|
Zoals al genoemt is : KoRn, maar ook Iron Maiden, Epica, Evanescence, My Chemical Romance, Rammstein en Nightwish...
|
Waar staat Children of Bodom?
|
Sorry,, Children of Bodom luister ik niet zo vaak :{...
|
Elfje is de locale forumgek.... uhhhh, ik bedoel CoB-fan :p ;)
|
Indierock, postpunk, elektro, soul, dancehall,...
|
dance, trance, 70's and 80's
|
Citaat:
zo ja wat vond je ervan? |
Nee...Ik ga nooit naar conserten,, ik luister alleen naar muziek...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Albums wel ,, maar losse liedjes download ik...
|
Citaat:
|
ik ben gek op rock :d
voral oudere rock :p bands zoals : guns n roses(:thumbsup: ), AC/DC, golden earring, alice cooper, aerosmith enz enz :p en waarom.. omdat ik vind dat dat echt muziek is.. (bijna) alle muziek die nu gemaakt word zit niet echt meer goede muziek in.. maarja.. dat is mijn menig ;) |
Citaat:
|
rock & oldies :yes:
ben veel te laat geboren ;) had nu in de jaren 80 moete zitte:P |
Trance
Dance Techno Hardcore Hardstyle Hip Hop Rock Rap Jah gewoon alle muziek die ik op me pc heb staan. |
Citaat:
ik opper maar wat |
Citaat:
|
Citaat:
|
CoB
Nightwish Nile Sonata Arctica Ektomorf Dimmur Borgir Cradle of Filth etc etc |
ik hou niet meer van goffik, want dat is uit.
electro, indierock, emocore, hardcore, hiphop, britpop. |
Ik luister naar Rock/Hardrock/Metal en een beetje punk.
Voorbeelden van bands: Iron Maiden, Guns ´N Roses, In Flames, Iced Earth, Staind, The Offspring enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik luister nog altijd het meest dance (Xfm vooral)
tijdje terug ook erg veel hardstyle/hardcore maar nu niet meer. luister nu naast dance ook veel rock/pop |
metalcore/hardcore
|
Okay vooral hiphop r&b enzo van die dingen..
Er is maar 1 ding dat ik niet kan uitstaan!! En dat is hardcore|:( Eigen mening.. |
Ik hou meer van metal, rock, grunge, punk, alto, etc.
Zoals Nirvana, Guns n' Roses, System of a Down, Metallica enzo. Soms is ska ook lol, (de Hardheid). |
Even wat bandjes posten danmaar:
Biohazard, The Agony Scene, Flogging Molly, Heaven Shall Burn, Taking Back Sunday, Enya, Bullet For My Valentine, Evanescence, From The First To Last, Kittie, After Forever, Anathema, Anorexia Nervosa, Avantasia, Between The Burried And Me, Epica, Flyleaf, Hopesfall, Jimmy Eat World, Leaves' Eyes, Madball, Megadeth, My Chemical Romance, Shadows Fall, The Birthday Massacre, enzovoort |
Maar echt oude muziek ('60 - '80) kan ook leuk zijn.
|
Weet je wat pas echt oud is
|
abba
|
hoe hard is abba :[
|
Urban oftewel R&B :wave:
|
Citaat:
|
|
./target nepperds
./shoo |
precies hetzelfde...ook de redenen ervoor
|
ik hou het meeste van oude muziek , beatles- pink floyd - led zeppelin - cream - byrds - the move - cream - yardbirds - enz
:P en van nu van the strokes, arctic monkeys, subways, bloc party, blue van en art brut enzo :) en af en toe hou ik ook wel van een beetje dance/techno/ambient/nu-jazz/lounge - muziek en van jazz en blues hou ik ook:yes: |
Citaat:
|
ik probeer t :(
|
muziek?
k denk rock en emo (heel het forum vermoord me -.- ) en britpop is ook wel lol jup |
Muziek smaak
Ik hou eigenlijk van alle muziek, behalve van die commerciële shit die in de hitlijsten staat, daar wordt ik zo moe van vooral al die nep gangsters die je de laatste tijd ziet zoals, lange baas, en frans b, ali b, noem maar op, ze kunnen aardig rappen, maar daar blijft het bij...geef mij dan maar a tribe called quest, of gewoon de goeie ouwe Osdorp posse
|
Mensen die van alle muziek houden moeten eens Merzbow opzetten
|
Bobbejaan Schoepen, Jetty Pearl, folksmuziek, shantykoren, duitse slager muziek, folkmetal en industrial, en klassiek, en neoklassiek. Electric Body Music is leuk om in trance te raken, vaderlandse muziek mooi om gevoelig op te zijn.. :)
|
me eigen gemixte shit 8-)
bubblinGg reggaeton... ik ben fan van mezelf _0_ :$ |
Bijna Alles.. van André Hazes tot en met Speedterror..:$
Trance niet :| |
Mijn muzieksmaak is behoorlijk breed maar de laatste tijd luister ik bijna alleen maar indie en brit-pop:loser:
|
tegenwoordig voornamelijk:
rock, punk, grunge & metal ook op zn tijd wel beetje jaren '70 muziek en pop :{ |
Citaat:
Erg hè? |
Citaat:
|
Ben een "RnB / hiphop sletje" :$
|
Art-pop, Britpop, J-rock [ geen VK :x ] en sommige vage bandje die je misschien indie kan noemen. '>_>;
|
Hip Hop .. R&b and Rap!
|
Hardcore!! Emocore!! Punk ! En dan tussendoor nog wa R&B hé=P
|
Ik luister meestal R&B,JRandB/KRandB en een beetje Hip Hop
|
Citaat:
:z |
Wieee! Mensen met smaak! Blink 182. Heb alle CD's die er te vinden zijn... tenminste, als ze niet nog stiekem meer cd's hebben gemaakt! Travis is ook zoooo cute! Mareh... Wie luisterd hier nog meer Bullet for my Valentine, the Used, My Chemical Romance, SOAD, MillenCollin en zo? :-O
|
Khou van rap en van nederlands talige nummers.. en meeste toch nederlandse rap..!
|
Ik denk dat het meestal van mijn muziek toch Rock (Van alle soorten) En Metal is. Daarnaast vind ik ook veel filmmuziek mooi en ik heb nog zo'm muzieksoort waar ik evende naam van kwijt ben.
Ik weet wel dat ik een ongelofelijke hekel aan Hardcore heb. Iedereen kan namelijk herrie maken en ook Rap is niet bepaald mijn smaak, al zitten er soms mooie nummer tussen. Ik ben ook niet zo'n persoon die echt van alle nieuwste popnummers op de hoogte ben. Ik hou het meer bij het oude. |
Top 50 muziek
|
Citaat:
the Used kan ik zo af en toe nog wel waarderen, MCR alleen op plaat want live was het maar zozo. Voor de rest, mwah nee. |
Citaat:
|
hardcore, hardtrance, jump, dance, techno, new age, 70's, 80's...
|
Citaat:
Toch is hij gay :nono: http://www.supermusic.sk/obrazky/9836_Travis030.jpg |
Citaat:
ik dacht dat jullie de band travis bedoelden :z :+ |
alles als het maar geen house is
|
Citaat:
|
mja maar er zit wel een travis in blink182 (i)
|
Grundge, Retro, dingen als N*E*R*D*
|
Citaat:
Dat dacht ik in ieder geval, Travis de band past ook niet echt in het lijstje :zz |
Citaat:
|
après-skiiiii :P haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hardcore =)
|
beetje van alles, en een hoop Hardstyle/Jumpstyle, en wat Hardcore
|
Gothic, omdat het gewoon fijne muziek is en een goede sfeer heeft.
En dan heb ik het niet over die cybertroep.:kots: |
Trance/techno, en als ik het nodig heb hardcore om los te komen*)
En Lsd soms.. |
Ontzettend verschillend.
Als er wat op de radio is zet ik hem niet snel uit(hij staat dan op 3fm). Maar als ik iets op de pc/mp3 luister is het vaak rock/metal of house/minimal. Zoals ik zei, ontzettend verschillend. |
Vanalles, tegenwoordig veel rock en top-40 muziek
|
Ik heb nogal een brede muzieksmaak;) Mijn favo muziek is punkrock, rock, pop/rock, pop en country. Bands/artiesten:: MxPx, Yellowcard, Green Day, Rascal Flatts, Shania Twain, Fall Out Boy, Michelle Branch, Incubus, Good Charlotte, Sugarland, Simple Plan, RHCP, The All-American Rejects, The Corrs, Avril Lavigne, Sum 41, Bowling For Soup, New Found Glory, Sugarcult, The Wreckers.. Dat was het zo'n beetje ;) :)
|
Pff, ik denk het tegenovergestelde van de meesten hier ;)
Grindcore,Hardcore,Death/Trash/Power/Black Metal, Industrial/EBM, Klassiek en verder af en toe Jazz, of bands zoals Pink Floyd enz. :) |
Oeh, jazz :thumbsup:
|
Oeh, de rest!
|
:p :d
|
Voornamelijk metal, met name meer richting 80's thrash, of bands als Pantera, Lamb of God e.d. Verder luister ik naar britpop, klassiek, jazz(naja eignelijk ken ik alleen Joe Pass, maar ik wil me er wel verder in verdiepen :) ), hiphop/rap(niet de nieuwere radio-troep, maar oudere lui als Ice Cube, Bone Thugz N Harmony e.d.) en gewoon algemeen rock :)
|
Rap, HipHop, RnB..
Tja vind heel veel eigenlijk goed, en t valt allemaal wel onder urban geloof ik.. Luister graag naar Fabolous, Steen, Jawat, Ice Cube, Mobb Deep blablablaaaaa |
Punk en Rock ofzo maar geen Metal want dat is niet om aan te horen!!:P
|
Metal, Progressive Metal, Grunge, Hardrock, SKA is wel grappig af en toe.
Hou absoluut niet van Punk {wat ik versta onder punk ; Green Day, Sum 41, Blink 182, Good Charlotte etc etc } |
Dat is geen punk hmmkay?
|
wel hoor.
|
Citaat:
Net noemde je tokio hotel meer a la Good charlotte ; kiddiepunk. Jij weet ook niet wat je wilt he? Heb toch niet overal commentaar op |
Citaat:
Kiddiepunk is dus alles wat jij opnoemt, en tokiohotel valt daar ook onder. Dus geen fatsoenlijke punk bedoel ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Das nog steeds niet fatsoenlijk 8)
|
DANCE DANCE DANCE DANCE overheerst mijn HOOFD :$
en rock, mja.. I LOVE GREENDAY! O-) |
Ik luister vooral naar shockrock (marilyn manson) en metal,hardrock ik vind het gewoon meer dan wat geschreew.
vaak komt in deze muziek eens een heel appart onderwerp aan bod :d |
Indeed, dat hoofd van MM zal velen van ons diep schockeren
|
Citaat:
Anyway ik hou van alle soorten metal met een mindere behoefte aan Power en heavy metal. Goede Klassiek en rock kan ik ook wel pruimen. |
Hardcore!!!
|
Metal : Children Of Bodom, Slayer, Rob Zombie, Sepultura, Venom, lamb Of God. e.d.
*headbangende smilie die ze helaas niet op dit forum hebben* |
Je vergeet Trivium, Dimmu Borgir & Murderdolls
A.F.I is ook vet =D |
k luister vanalles en nog wa, zolang t maar geen hiphop of electronic (=HC en trance) is...of t moet uit n vette game zijn_0_
|
Citaat:
|
U2 the best
|
Ik ben voor meer rustige en gevoelige muziek, zoals: Dido. O-)
|
PUNK , ROCK, PUNK ROCK, EMO ,SOMS METAL
groetjes evi |
Citaat:
goeije smaak :P:P groetjes evi |
Citaat:
Citaat:
@ rock on, je hoeft niet elke post te eindigen met groetjes evi :) |
waarom dragen regenboogalto's tegenwoordig de naam emo :(
|
emo is het nieuwe alto, tsk tsk je loopt achter amber.
|
ik luister vooral naar Hip Hop... want voor MIJ is dit gewoon het echte werk:thumbsup: _0_
en reggaeton is ook tha shit: daarmee kun je een meisje lekker versiere:yes: :9 verder: dance/trance en een beetje hardstyle |
Citaat:
|
mijn smaak
ik ben vooral voor rock
waarom? zeer simpel ik vind debeat de kracht gewoon machtig in de rock werleld ook ben ik fan van gothicbeetje metal en rar maar waar jumpstyle:) de groepen waa rik graag naar luister zijn= him, nightwish, evanenscence, within temptation, rammstein, linkin park, simple plan, celldweller, yellowcard, greenday ik haat hardcore ik vind het dom sorry |
Ik houd van veel verschillende soorten muziek. Electro (The Knife, Ellen Allien & Apparat, Ladytron), (Indie) Pop (Au Revoir Simone, Mirah, Architecture In Helsinki), Post Rock (65daysofstatic, M83), (Indie) Rock (Editors, The Veils, Mew), Soundtracks (Angelo Badalamenti, Danny Elfman), Folk (Vashti Bunyan, Sibylle Baier) en nog meer. :)
Ik probeer voor zoveel mogelijk muziek open te staan. |
Ik ken geen een van jouw genoemde groepen (?)
|
Dance en Jump
|
We Have Sound heeft een goede muzieksmaak vind ik!
zitten echt toffe namen tussen waar ik ook hard op ga! :D |
R&b
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en omg gaat dit topic nooit dood? :') |
ik luister vooral naar punk, rock, punkrock, die dingen... soms ook wat emo (aks ik me emo voel lolz)
|
Ik luister wel naar alles, ik luister niet specifiek naar eens genre.
Als het maar vrolijk klinkt, en er zit een goei ritme, en je kan er op dansen. |
Ik luister wat verschillende dingen als Singer-Songwriter (Jason Mraz, Damien Rice, Sufjan Stevens) Metalrock (Metallica, KoRn, System Of A Down) Rock (Red Hot Chili Peppers, The Strokes, Nickelback) Indierock (Little Man Tate, Larrikin Love, Milburn) Indiepop (The Fratellis, The Pipettes :P) En dan nog dingen als Green Day, Klaxons, Linkin Park, The Killers, Franz Ferdinand enz....
|
Citaat:
|
De Uk hardhouse & de hardtrance_0_
Knap voorbeeld zijn de setjes van: Dj Tom Harding zo'n vette nummers en setjes!:yes: |
electro,electro,electro,electro,electro,electro,el ectro,electro,electro,electro,
ELECTRO!!!!!!!!!!!! khou zo hard van electro, dat is m'n leven... 2 grootste idolen: Dr. Lektroluv & Paul Oakenfold |
lalala
|
Rock,pop,top40,,
eigelijk van alkes wel,, zo lang er op te dansen en zingen is ,, Vind ik het eigenlijk wel best:) |
Tokio Hotel, RHCP, Nirvana, LaFee, Green Day, 30stm, Krezip, Di-rect, Fall out Boy, Guns 'n Roses, Debbie Rockt!, Within Temptation, Evanscence
en nog veel meeer!! Alles wat maar een beetje onder rock & alternative muziek valt.. |
alles wat zo een beetje met dance,trance en techno te maken heeft ligt wel in mijn genre maar stevige rocknummers mogen er ook wel wezen
|
alles behalve de jostiband
|
(punk)Rock, dat "emo-muziek" word genoemd xO
(( FALL OUT BOY!!! )) |
punk en punk/rock is louw voor al sum 41, blink 182, the offspring en sex pistols
|
Van alles en nogwat eigenlijk...
Rockdingen als Hard-Fi, RHCP, Rooney (die cd is erg goed trouwens), U2, Jamie T en veel van die Engelse bandjes, The Killers, etc etc... Punk/hardcore/metal als Blink 182, NOFX, None More Black, Against Me! (was tof vorige week in Tivoli), Enter Shikari, Bleeding Through, Comeback Kid, Sick Of It All, Metallica, Beatsteaks (ook n toffe nieuwe cd!), The Hives, Throwdown, It Dies Today, Jimmy Eat World, etc etc Dance a la Goose, Soulwax, Tiga, Aux Raus, 2 Many Dj's... Hiphop dingen: The Streets, Dizzee Rascal, Beastie Boys enzo |
Wel ik houd van elk soort muziek. Als er maar een goed melodie in zit. DJ SCOPE LOCKDOWN, bvb. OF DJ d'Agostino I fly Whit you.
't zijn gewoon lekkere nummers. Verslavende melodietjes. |
Vind eieglijk bijna alle bands wel goed,
Meeste luister ik toch naat Metal, Punk, Rock, Emo en de echte hardcore, niet dat geboemboem gedoe |
Citaat:
|
ik vind alles best (zelfs instrumentale klassiek dus geen opera shit) behalve hardcore en hiphop en r&B en rap enzo.
Rap vinnik amper muziek. Ik vind het ja... een verhaaltje op houden over je leven binnen zoveel minuten met een deuntje op de achtergrond. ( dit zeg ik niet om ruzie te maken.. maarja..) Ook vinnik het tegenwoordig te veel over naakt, sex en perversiteit gaan. sorry hoor maar kom op.. wat is er nou leuk aan: "ik ben dom lomp en famous ( x3), bitches likken aan mijn penis" ookeyyy.... leuk... maar wat heeft dom en lomp met je penis te maken? Het wordt mij een beetje te erg. De teksten gaan tegenwoordig nergens meer over. rihanna loopt een beetje over haar paraplu te zingen. ook geweldige tekst hoor bravo :P. Daarom ben ik meer fan van hardrock , metal en dat soort muziek. denk dan aan: shattersphere, slipknot, dope, korn, disturbed, drowning pool , soulfly ( alle engelstalige nummers). Maar placebo, muse en coldplay kan ik ook wel waarderen :). Ook ben ik enorme fan van gitaar en vette teksten :D. Thats it. reacties zijn trouwens welkom. En denk eraan. Dit is mijn mening over muziek. ik zeg neit dat het zo is dus probeer alsjeblieft geen reacties te geven dat rap geen levensverhaal op ritme is. Dat is wat ik ervan vind :) en jij denkt er misschien wel heel anders over :D |
Trance muziek en alles wat erop lijkt 8-)
Hard style is best wel leuk op zijn tijd, maar lekker wegdromen is pas echt super. |
ik vind veel leuk, maar vooral Red hot chili peppers, Depeche mode en Eminem (op z'n tijd)
|
Citaat:
fall out boy :S triest zeg |
FOB rocks ZO EREG!!!
net als Papa Roach.. Stellar Kart.. Greenday.. My Chemical Romance.. Good Charlotte Nickelback |
Hm... Klassiek en dan vooral 'zware klassiek' vooral door het ontspannende gevoel wat het mij kan geven... Je maakt een soort reis voor mijn gevoel. Death-Metal & Black-Metal de laatste tijd voornamelijk black... Omdat er meestal zoveel gevoel inzit... heerlijk gewoon! Grindcore voornamelijk als ik me niet zo goed voel.. en ook ik bezwijk zo nu en dan eens voor verslavende top 40 deuntjes... gewoon omdat ze zo simpel zijn en in je hoofd blijven hangen ^^
|
Van alles, jazz, klassiek, soul (GEEN R&B), pop
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.