Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Waar rookte jij je eerste sigaret? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56481)

appelshampoo 25 November 2005 18:28

Waar rookte jij je eerste sigaret?

Ook als je niet rookt kun je dit topic beantwoorden, want heel veel mensen hebben ooit wel eens een sigaretje geprobeerd, dit is geen anti-rooktopic, dus opmerkingen als "Roken is slecht voor je" etc. zijn overbodig.

biffyclyro 25 November 2005 18:49

in een hoekje ergens op straat, toen ik 11 was :/
samen met 2 'vriendinnen'van de basisschool :z
echt heel triest. :p

nevaeh1987 25 November 2005 18:50

ik heb nog nooit een sigaret in mijn mond gehad :kots:

Impressions 25 November 2005 19:44

Thuis in de tuin met mn broer

3rd boetah 25 November 2005 19:46

op een feest van me oom :+ toen ik een jaar of 8 was denk ik. Het was eigenlijk zoiets van biertje proberen enzo, en toendertijd was een sigaret iets heel normaals, duss.

frox 25 November 2005 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
ik heb nog nooit een sigaret in mijn mond gehad :kots:
ik ook...
alleen voor de foto toen ie niet aan stond :7

PFP 25 November 2005 23:30

nog nooit een peuk genomen en totaal geen behoeft

ViveLaFète 26 November 2005 09:39

In m'n tuin.

Sjanoow 26 November 2005 12:55

In de veranda hier :+

Saarah 26 November 2005 16:03

Met een vriendin, op een pleintje in de buurt, maar dat was niet 'echt' roken, dat was om stoer te doen :{ (12 jaar ofzo?)
De eerste échte sigaret was zo ongeveer op m'n 14de, thuis. En die was niet om stoer te doen want ik was alleen :p

dext0r 26 November 2005 22:34

in de kroeg? :+

Doperwt 27 November 2005 00:40

op mijn 15de met een vriend van mij op het tennispark

MissDuplex 27 November 2005 20:46

Op me 13e, op school. toen heb ik 1,5 jaar gerookt en ben daarna tog maar weer gestopt... koste me handen vol geld en nu zou het waarschijnlijk makkelijker gaan dan over 10 jaar. dus destijds gingen ik en nog een paar vriendinnen stoppen.
toe gingen we het rustig afbouwen. en later aan de lollies. steeds als we trek hadden in een sigaret pakte we een lollie :)

Jamiel 28 November 2005 08:10

:D dat was echt erg toen !Ik was 13 of 14, en dat was in de buurt van een fitnesscentrum, ergens in een hoekje. Dat was mijn enigste sigaret trouwens.

silverchair 28 November 2005 08:23

Ik was 10 ofzo, bij mijn oma. Ze vond het verstandig dat mn eerste trekje bij haar was en niet met vriendinnen ofzo.
Ze had mazzel dat ik het ook echt vies vond ;)

Atjeuh 28 November 2005 19:22

Nooit gerookt en nooit vanplan ofzo ook.. Heb er wel eens in mn mond gehad ja, maar die was niet aangestoken.. :+

x-lizz-x 28 November 2005 19:24

ergens in een speeltuintje..

PFP 28 November 2005 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Ik was 10 ofzo, bij mijn oma. Ze vond het verstandig dat mn eerste trekje bij haar was en niet met vriendinnen ofzo.
Ze had mazzel dat ik het ook echt vies vond ;)

10? leuke familie

AmbyPur 28 November 2005 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Nooit gerookt en nooit vanplan ofzo ook.. Heb er wel eens in mn mond gehad ja, maar die was niet aangestoken.. :+
me2 :p

anemic 28 November 2005 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Dat was mijn enigste sigaret trouwens.
eniGE ;)

Bazzemans 28 November 2005 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anemic
eniGE ;)
Voor haar was dat de mooiste sigaret van de wereld!

anemic 28 November 2005 22:37

inderdaad ;)
die fout wordt echt veel gemaakt, niet dat ik zo'n taalwonder ben hoor:)

The6thgate 28 November 2005 23:11

2 jaar geleden pas, op vakantie

niemand 28 November 2005 23:15

jaartje of 2 geleden, in de Klaveet.. ahh dat waren nog is tijden :love:

Toen een tijdje niet en daarna net voor ik naar Spanje ging in de kroeg tijdens het kijken van het Nederlands elftal :( sinds dien rook ik :'(
jammer maar helaas

Sanne 28 November 2005 23:18

Na een optreden met mijn band met de gitarist van het bandje op een terrasje na een heleboel alcohol. :+

K@rima! 29 November 2005 17:10

op mijn 16e (pas) denk:D Samen met mijn zussen en hun slechte gewoontes:no:

Ienke 29 November 2005 20:51

nog nooit, zelf niet één die niet aangestoken is.

patriesje 2 December 2005 15:28

op het schoolplein.
ik was toen 14 ongeveer en ik ben nu 17 en rook al bijns 4 jaar nu en ben niet echt van plan te stoppen of de huisarts moet het tegen me zeggen.
en dan nog zou ik er heel erg goed over na denken.
en het schild ik hoef het nie te halen mn ma doet het wel lekker goedkoop.
ik haal zelf ook wel eens en dan ook wel eens voor mn moeder maar zij haalt het eigenlijk altijd!
owww wat ben ik toch weer lekker ongezond bezig:yes:

appelshampoo 2 December 2005 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patriesje

en het schild ik hoef het nie te halen mn ma doet het wel lekker goedkoop.
ik haal zelf ook wel eens en dan ook wel eens voor mn moeder maar zij haalt het eigenlijk altijd!

:o

kreej-z 5 December 2005 09:38

ik heb nog nooit gerookt. Heb vaak genoeg de kans gehad, aangezien de halve familie rookt en ik veel vriendinnen heb die in de kroeg graag roken, maar ik heb er geen behoefte aan. Het stinkt zo, kan me dus niet voorstellen dat het lekker is :p Ik zou eerder spacecake proberen ofzo...

Ghris 10 December 2005 18:31

Hmm,

was afgelopen zomervakantie, ik had al een jaartje de rare behoefte/verslaving om een sigaret te roken, vreemd genoeg... Verslaafd zonder dat je er ooit 1 hebt aangestoken ;)

Ach ja, dus 1 geprobeert, heb die week (vakantie dus) een pakje ofzo gerookt, was wel leuk, gezellig met een biertje. Toen we weer thuiskwamen haast niet gerookt, 1 in een maand ofzo, gewoon als ik zin had :P En toen probeerde ik een keer sigaren, had gehoord dat sweet sigaartjes wel lekker waren. Dus tja, das sinds paar weken nu een beetje mijn gewoonte als ik werk, die sigaartjes roken...

Doe het expres niet thuis, of het moet met een feestje/leuk avondje zijn, anders krijg je regelmaat, en das wel redelijk verslavend waarschijnlijk.

En tja, gister avond voor het eerst het veel bekritiseerde/besproken wiet geprobeerd, maar vond er niet veel aan, voelde haast niks, alleen beetje relaxter.

Vanavond nog een keer proberen met ietsje meer (gister was heel weinig) Want wil wel een keer voelen wat het met je doet.
En het is trouwens allemaal niet om stoer te doen ofzo, slaat nergens op. gewoon lekker sigaartje afentoe is gewoon ehm, ja lekker ;)

Google 10 December 2005 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ghris
Hmm,

was afgelopen zomervakantie, ik had al een jaartje de rare behoefte/verslaving om een sigaret te roken, vreemd genoeg... Verslaafd zonder dat je er ooit 1 hebt aangestoken ;)

Ach ja, dus 1 geprobeert, heb die week (vakantie dus) een pakje ofzo gerookt, was wel leuk, gezellig met een biertje. Toen we weer thuiskwamen haast niet gerookt, 1 in een maand ofzo, gewoon als ik zin had :P En toen probeerde ik een keer sigaren, had gehoord dat sweet sigaartjes wel lekker waren. Dus tja, das sinds paar weken nu een beetje mijn gewoonte als ik werk, die sigaartjes roken...

Doe het expres niet thuis, of het moet met een feestje/leuk avondje zijn, anders krijg je regelmaat, en das wel redelijk verslavend waarschijnlijk.

En tja, gister avond voor het eerst het veel bekritiseerde/besproken wiet geprobeerd, maar vond er niet veel aan, voelde haast niks, alleen beetje relaxter.

Vanavond nog een keer proberen met ietsje meer (gister was heel weinig) Want wil wel een keer voelen wat het met je doet.
En het is trouwens allemaal niet om stoer te doen ofzo, slaat nergens op. gewoon lekker sigaartje afentoe is gewoon ehm, ja lekker ;)

Houd het maar bij de sigaren. :) Welk merk/formaat als ik vragen mag? Mijn 1e sigaar was in een café. Sigaretten heb ik mijzelf nog nooit aan gewaagd.

Ghris 11 December 2005 15:52

Hehe,

Ik rook afentoe al capone sweet sigaartjes, zijn gedipped in cognac ;) Als je die gaat proberen, moet je eens over je lippen likken na een tijdje, lekker zoet ;)

Maarja, gister avond weer niks gevoeld :P wel 14 uur geslapen erna, maarja dat komt door de hele week werken ;)

Google 11 December 2005 16:21

Die kende ik nog niet. Ik zal eens gaan kijken. Ik zelf rook af een toe een Cigarillo van Heeren van Ruysdael of een Senorita.

prinskoekje 11 December 2005 17:21

dat moment moet nog steeds komen :p

Ghris 11 December 2005 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Google
Die kende ik nog niet. Ik zal eens gaan kijken. Ik zelf rook af een toe een Cigarillo van Heeren van Ruysdael of een Senorita.
Heeft dat nog een zoete smaak oid?

Ik heb alleen nog maar sweet sigaartjes geprobeerd...

Google 12 December 2005 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ghris
Heeft dat nog een zoete smaak oid?

Ik heb alleen nog maar sweet sigaartjes geprobeerd...

Nee, niet dat ik weet. Gewoon de pure sigaar. :p :7

AMF 13 December 2005 13:15

tijdens het uitgaan in de kroeg :+

Quantes 16 December 2005 11:09

Op mijn 12e, in het bos.

sahin1 5 January 2006 19:54

sigaret

ik toen we met ons klas naar duitsland gingen,,, alle meiden uit me klas gingen toen voor het eerst roken dus nam ik er ook eentje

meleke 5 January 2006 21:10

nergens en zal er nooit aan beginnen ook !!!

biffyclyro 5 January 2006 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meleke
nergens en zal er nooit aan beginnen ook !!!
ja dat dacht ik dus ook ooit

bootje 5 January 2006 22:54

moet mijn eerste nog roken.

L_angeldc 6 January 2006 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kreej-z
ik heb nog nooit gerookt. Heb vaak genoeg de kans gehad, aangezien de halve familie rookt en ik veel vriendinnen heb die in de kroeg graag roken, maar ik heb er geen behoefte aan. Het stinkt zo, kan me dus niet voorstellen dat het lekker is :p Ik zou eerder spacecake proberen ofzo...
ok :p gaan we wel een keer doen dan ;)

bartje518 6 January 2006 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
nog nooit een peuk genomen en totaal geen behoeft
Zitten we tenminste een keer op één lijn 8-)

Alpha 7 January 2006 18:53

nooi gedaan ...

Saane 8 January 2006 13:47

Ik heb nog nooit gerookt :d

Piraatje 8 January 2006 13:57

Ik heb t ook nog nooit geprobeerd. Maar kvind t ook niet stinken ofzo. (lekker ruiken zelfs) Dus k probeer er niet aan te beginnen en dat vind k nu nog niet moeilijk, maar k zeg niet dat dat altijd zo blijft.

Kzou btw ook welles spacecake willen proberen..

eniT 8 January 2006 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
nooi gedaan ...
ik ook niet...:)

_MiMzI_ 6 March 2006 21:59

Ik was 7 ofzo en ik kreeg een hijs van een vriend van me pa. Ik hoesten! Briefje schrijven: ik doe t nooit meer!

Maarja, nu rook ik dus weer :P :$

Nevsehirli 7 March 2006 17:04

voor men vaders neus, op oudjaarsnacht 1998.:Y)

Eefje18 9 March 2006 17:24

Toen ik 9 was :$ :loser: zo'n jongen, toendertijd vriend van mn broer, rookte, dus ik nam een hijsje. Maar dat vond ik niet echt lekker hoor, beetje zwaar.....

De 2e x was op mn 14e tijdens mn vakantie in frankrijk, heerlijk, ik vind het nu nog heerlijk, maar gelukkig ben k aan het stoppen. Slecht spul

eetjuh12 15 March 2006 15:44

ik well

iic rook sinds me 12e maar niet eght veel en ook niii eghte! maar het is wel lkkaahh, alleen het is sow koud buite!!:o

SanJose 11 April 2006 12:49

www.jijzegthet.nl

!!!!!!

Ar-Tuur 11 April 2006 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
nog nooit een peuk genomen en totaal geen behoefte

Alpha 11 April 2006 21:46

ik heb nog nooit gerookt ... alleen tijdens kamp in groep 8 voor zon toneelstukje een onaangestoken in mn mond :p

Malova 18 April 2006 23:11

op mn 15e bij een punk/kraak/kroeg, heb er toen meteen 8 gerookt en ik rook heel onregelmatig maar wel veel |:(

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:49.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.