![]() |
In 2012 de aarde eraan?
Sommigen experts zeggen dat over 6 jaar de aarde eraan gaat, geloven jullie dat, zal het waar kunnen zijn?
Enzovoorts, praat erover! SORRY ALS DEZE TOPIC AL BEsTAAT |
Ja, en in 1994, 2000, 2004 zou de aarde ook al vergaan.
In 1994, of rond die tijd, geloofde ik er in, toen ik klein was. En ik moest zelfs huilen! Stomme experts die denken dat ze het weten, jagen kinderen de stuipen op het lijf. Nou, ik weet het niet, maar waar ik op loop is volgens mij nog stééds een complete aardbol. |
Re: In 2012 de aarde eraan?
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat ik mee mag maken dat de aarde vergaat. Dat lijkt mij nog eens een interessante dood. Misschien kom ik dan een heleboel meer te weten over vanalles enzo... Maar ja, ik denk niet dat het gebeurd.
|
Citaat:
Ik denk zelf dat de aarde er nooit aan gaat. Er zal vast wel ooit een ander tijdperk aanbreken. Maar door een ijstijd gaat de aarde er echt niet aan. ;) |
nee schijnbaar wel door de zon over een paar miljoen (of t was miljard?) jaar
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien duurt het proces van afkoeling wel 1000 jaar en wordt het per jaar ondragelijker |
Citaat:
Maar een ijstijd of nog rare dingen zullen er eerder gebeuren voordat de aarde er aan gaat :p |
diot wordt zovaak door die pipo's gezegd dat ik het niet meerr geloof. de aarde is heel groot. je moet wel met echt iets komen wil je deze leefproces beeindigen
|
ik maak me er eigenlijk niet druk over
als het gebeurt, dan gebeurt het... en als je al die verhalen moet geloven zou de aarde al tig keer zijn vergaan |
Ik kan me geen serieuze expert voorstellen die durft te stellen dat de aarde er geweest is over 6 jaar.
|
Het is meestal zo, als niemand er meer in geloofd gebeurt het juist! Dats altijd zo!
Kijk ik denk dat de aarde er wel aangaat, maar heel sloom. Eerst een aardbeving in LA Dan heel veel natuurrampen! Dan een 3 WO En jah ga zo maar verder |
Citaat:
Waarom zou je erover na gaan denken, als het al gebeurt merk je het toch niet want dan ben je dood. |
aardbeving in LA? Waarom daar in niet in Japan? En hoort een aardbeving niet bij natuurrampen? En is na een 3e WO de aarde niet al weg (het leven praktisch gezien dan)? (en waarom ga ik hier nog op in?)
|
De aarde gaat er niet aan. Op 21 december 2012 is het zo dat (een van de) kalenders van de Maya's eindigt. Ook andere volkeren hebben een einde aangekondigt.
Kalenders zijn gebaseerd op de bewegingen van hemellichamen. De kalender van de Maya's is ernstig precies. In ieder geval kunnen we daardoor stellen dat er hemellichamen zijn die een speciale positie innemen. Maar dan nog kan er veel gebeuren. Of juist niet. Er schijnt bijvoorbeeld nog een planeet te zijn die nog niet ontdekt is, maar waar wel invloeden van te merken zijn. Deze planeet heeft een baan tussen Mars en Jupiter, en een enorm ellipsvormige omloop. Iets wat de Sumeriërs overigens al wisten (4000 jaar voor onze jaartelling). Zoiets zou voor gelazer kunnen zorgen, want zwaartekrachten die op elkaar inwerken hebben meestal grote gevolgen. Maar goed, zomaar ga je niet dood. We zullen het vanzelf wel merken wat er gebeurd. |
zonde, dan is meteen de mooiste stad van Amerika weg
|
Ah totdan hebben we lekker toch een basis op de maan gebouwd!
|
Citaat:
|
dat lijkt dan me echt sterk :+
|
Ahja dat gebeurt wat moet gebeuren, als dat verhaaltje van die planeten klopt dan is er niets aan te doen en zijn we over 6 jaar allemaal misschien wel de pijp uit (goh gaat hier stil zijn dan op het forum..).
Nu ja ik stap wel door men stargate. |
Lol, het forum verwijderd zich automatisch dan. Geen host, geen forum!
|
Citaat:
Nu ja mocht er een ijstijd komen zal de server in elk geval koel genoeg staan :7 |
Ah, als een kernbom ontploft dan is ll.com weg!
|
Citaat:
als ze nu beginnen om een spoorverbinding aan te leggen zijn ze over 6 jaar misschien klaar |
Lol, jah zolang duurde ook die mage snelle trein!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2012? Dan heb ik niet eens de kans m'n studie af te ronden = = Waar doe ik het ook voor = =
|
Nja of de aarde eraan gaat weet ik niet, maar 6 juni 2006 is in ieder geval een duivelse dag..
06-06-06 :P |
Citaat:
Het is eerder een mooie datum om op te trouwen |
Citaat:
Anders had ik wel 123 een duivels nummer gemaakt niet 666 :P |
Citaat:
|
Citaat:
:yes: |
Of in 666
|
Citaat:
|
Kuttopic:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Cool :loser: |
De aarde vergaat vanzelf wel maak jullie daar allemaal maar geen zorgen om ;)
|
Ik hoop dat dit soort topics dan ook vergaan
|
Het is allemaal onzin, niemand (maar dan ook niemand, ja God, maar Hij is niet een van ons) kan de toekomst voorspellen of 'weten' wat er gebeuren gaat.
Bijvoorbeeld: de Jehova's getuigen. Zij dachten te weten wanneer Jezus terug zou keren naar Aarde, (ergens in de vorige eeuw). Nou, ik 'denk' zomaar, dat het niet gebeurt is. Dus, geloof nooit en te nimmer mensen die de toekomst voorspellen. |
als je ziet dat er een meteoriet recht op de aarde af gaat komen, dan kan je toch zeker wel voorspellen wat er gaat gebeuren
|
Als ooit de aarde eraan gaat dan zullen wij de schuldigen zijn denk ik..
Wij zijn toch de mensen die de arde vanalles en nog wat aan doen? niet dat het me heel veel kan schelen.. maar toch.. het gaat niet vanzelf |
Ik denk niet dat wij (de mensen) de Aarde zullen vernietigen. We leren van onze fouten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is de vogelgriepziekte gemaakt door de mens dan?
|
Citaat:
Maar als je eerst een epidimie krijgt.. en alles is erg ongeregelt, dan zou je verwachten dat t bij de 2e wel geregelt is.. niet dus.. |:( |
de aarde zal ni vergaan in 2012. mss zegge die experts da gewooon om mense ff wakker te schudden. we zijn in elk geval goe bezig met de aarde te vervuilen en kapot te maken. maar dat de aarde echt vernietigd zal worden door mensen geloof ik niet echt. de aarde bestaat al meer dan 5 miljard jaar en zal de mens ( die hier nog maar iets van een 100 miljoen jaar is) echt wel overleven. het is maar de vraag hoelang wij hier nog zullen overleven.
|
Citaat:
|
waar de VS, de grootste vervuilers, weer uit stappen. Sommige mensen leren wel en proberen anderen er op te wijzen, maar andere mensen zijn gewoon te dom om te poepen. De laatste groep komt meestal aan de macht.
Nou ja, zo komt het soms op mij over, maar ik ben geen expert op wereldpolitiek |
Citaat:
|
nee, ze zullen natuurlijk wel redenen hebben omdat te zeggen. maar ik denk toch niet dat je daarom ineens moet aannemen dat de aarde in 2012 zal vergaan. veel andere experts spreken dit tegen. je moet ook altijd kijken voor wie die experts werken. als ze voor greenpeace werken zullen ze eerder beweren dat de aarde er binnen enkele jaren aan is dan als ze voor en of ander oliebedrijf werken. misschien dat in 2012 alle fosiele brandstoffen op zijn, maar dat de aarde zal vergaan?! ik denk het nie hoor.
|
alle fossiele brandstoffen zijn dan ook niet op. Niemand kan zeggen dat de aarde in 2012 vergaat en zich tegelijkertijd een expert noemen. Misschien een expert in het verhalen verzinnen.
|
Citaat:
|
Nou, als de aarde vergaat, zou het uitzonderlijk jammer zijn, want ik wil nog graag mij hele leven meemaken danku, maar als het wel vergaat, en iedereen gaat dood, hoop ik dat het een snelle en pijnloze dood is, waar we niet eens iets van merken...
Beter dan een superpijnlijke dood lijkt me... :S Maar ik wil wel genoeg tijd om afscheid te nemen van iedereen die ik ken :) |
In 2012 zullen moslims zich nog meer verdubbeld hebben. In 2020 is de helft van Nederland moslim. En in 2050 broedt er een hevige burgeroorlog. Misschien nog wel eerder. Is dit leuk? Moeten we de wereld niet beschermen? In 2012 is het einde van de wereld echt nog niet nabij. Maak je dus maar gerust om andere dingen.. zoals het einde van Nederland. :{
|
Peter en de witte draak vechten tezamen tegen de paarsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Canada lijkt me wel wat. |
Aaarhw, je bent ziek :{
|
en toch zou ik liever warm in mijn bed doodgaan, na een heel mooi leven te hebben gehad :p
|
WAAH over 6 jaar is t zover:z
|
jah dat zou wel jammer zijn
|
Wees niet bang dat vandaag de aarde vergaat
In tokio is het al morgen :d |
Citaat:
|
je zou ook gewoon kunnen stoppen met dingen posten in dit in mijn ogen onzin topic
|
06:06:06 mhh grappige datum, als dan de aarde vergaat.
|
Volgens mij gaat er wel een verandering optreden. We zijn niet zo goed bezig met vervuilen en kapot maken. Misschien willen de wetenschappers bewijzen dat de aarde de baas over ons is en dat wij niet de baas moeten spelen over haar. Ik weet het eigenlijk niet maar wie wel?
|
Experts?:z
Illusionele waan gelovers :wave: |
Citaat:
|
:p De aarde gaat er toch pas over 100 jaar aan of zoiets?
Geen idee aan wat, een ijstijd of juist het broeikaseffect? |
Vanavond stort er een grote komeet in op de aarde en dan gaan we er allemaal aan :')
|
Ze hebben al zo vaak gezegt dat de aarde zou vergaan. Maar eigenlijk is het (zoals al meerdere zeiden) nog nooit gebeurt. Misschien dat het ooit gebeurt.
|
is bullshit!
ik denk dat de aarde nog wel ontzettend lang mee kan hooor die zogenoemde "experts" snappen hunzelf volgends mij niet eens |
het was nog leuk om te lezen op de 1e pagina. daarna werd het een stuk minder interessant om het te lezen.
Maar goed ik las dit wat in godsnaam zijn de maya's?? |
De Maya zijn een volk in het zuiden van Mexico en noordelijk Midden-Amerika, voornamelijk Guatemala en Belize maar ook in Honduras.
Wikipedia ;) |
wat? :huh:
waarom wist ik dit niet? we gaan dooooooooooooooohoooooooooooohooooooooooooood :'( |
Vroeger of later gaan we toch allemaal dood.
|
ja maar for crist sake, 2012 dan ben ik pas 23 :huh:
|
Citaat:
|
das waar ^^
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.