Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Waar maak JIJ je druk om? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57704)

Flox 7 March 2006 17:29

Waar maak JIJ je druk om?

:wave: Hallo daar, ik heb een vraag aan jullie!

Wat vinden jullie nou dat veranderd moet worden in de maatschappij of omgeving waarin je woont? Wat valt je op als je buiten loopt of wanneer je tv kijkt? Waar kan jij je nou boos om maken en zeg je: "STOP, hier moet iets aan gedaan worden!".
Zijn dit bijvoorbeeld sociale of economische onderwerpen of vind je dat er iets in de gezondheidszorg moet veranderen?

Ik ben benieuwd!

Pakspul 7 March 2006 17:33

Op moment Taida (nee ik ben niet voor) en 9/11 nog steeds :{

Maar gelukkig moet taida het land uit dus dat is al 1 kopzorg minder http://images.fok.nl/s/static.gif

PFP 7 March 2006 18:21

De oprukkende Islam in onze samenleving en dan met name het groeiende aantal malafide organisaties en personen die onze vrijheden misbruiken en die justitie steeds weer moet laten lopen wegens gebrek aan bewijs.

Een niet-westerse immigranten stop, dat moet nu maar eens gebeuren.

bartje518 7 March 2006 21:26

Topic opgeschoond :z

Bozewolfnogwat: dit soort taal wordt hier niet geaccepteerd :|

BozeWolfAmerika 7 March 2006 22:17

Ik vind de oprukkende racisten en facisten in nederland een groot probleem,dat maakt een land kapot,elk probleem wordt met de vinger gewezen naar de Islam,dat is ook destijds gebeurd met de Joden in Duitsland,ik hekel zon mensen die op zon laffe manier handelen,gelukkig wordt er in mijn parochie-lessen geen haat verkondigt tegen de islam,dit zou tegenstrijdig zijn met de Bijbel.Leve Christus.

Bazzemans 7 March 2006 23:42

Bericht Saduf verwijderd, dit is nergens voor nodig..

Doperwt 8 March 2006 07:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
De oprukkende Islam in onze samenleving en dan met name het groeiende aantal malafide organisaties en personen die onze vrijheden misbruiken en die justitie steeds weer moet laten lopen wegens gebrek aan bewijs.

dit

Iessie 8 March 2006 11:36

terroristen

Nevsehirli 8 March 2006 12:43

de junks en de zwervers. daar mag weleens wat aan gedaan worden. en aan de steeds toenemende drugscriminaliteit hier in Leeuwarden. En de belastingen voor ondernemers mogen wel wat omlaag ( vvd-standpunt)

3rd boetah 8 March 2006 13:03

om de vertroetelende houding van justitie tegen grote criminelen omdat justitie bang is van de moskofietsjes. :z

koekje 8 March 2006 14:48

-mijn gewicht en uiterlijk.
- eetproblemen.

Doperwt 8 March 2006 19:47

ja ik erger me aan de niet europese allochtonen in nederland.

ik verheerlijk gewoon mijn profeet ;)

Flox 9 March 2006 09:23

terug naar de topic!

Zo, wat een vraag al niet kan doen laten opwaaien. Toch zou ik graag willen, na jullie meningen gelezen te hebben, weer terug te gaan naar de hoofdvraag.

Kan je niet ook iets anders bedenken waar je je druk om maakt? Vind je het bijvoorbeeld niet heel erg dat de ouderen van vandaag straks niet eens meer terecht kunnen in verpleeghuizen omdat die straks allemaal vol zitten en er geen nieuwe meer bijkomen!

En nu een nieuwe vraag erbij: Wat denk je dat jijzelf daadwerkelijk kan bijdragen om die dingen waar je je druk om maakt te doen verbeteren?

gean 9 March 2006 17:50

op het moment maar ik me nergens druk om

ik denk nuchter :D

Prakpiraat 9 March 2006 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gean
op het moment maar ik me nergens druk om

ik denk nuchter :D

Later als je groot en sterk bent en je pas echt nuchter gaat denken, zul je wel merken dat er zoveel dingen zijn om je druk over te maken, en die je niet kunt negeren. Maar het is fijn dat je nu nog zorgeloos kan denken..

thali 10 March 2006 14:13

Wat nog jammer is, is het feit dat jullie elkaar zo gaan aanvallen. Misschien moeten we het houden bij deftige argumenten die niet op de man spelen?

Anyway, enkele reacties verwijderd, anderen aangepast en nu zou ik graag hebben dat we ontopic blijven. Desnoods open je maar een nieuwe discussie.

thali 12 March 2006 11:40

Ik weet niet of ik er goed aan gedaan heb, maar de discussie over allochtonen en moslims in Nederland kan je nu hier verder voeren.

En ik verplaats dit topic naar klaagcorner omdat het daar meer thuishoort.

Foetsy 12 March 2006 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Prakpiraat
Later als je groot en sterk bent en je pas echt nuchter gaat denken, zul je wel merken dat er zoveel dingen zijn om je druk over te maken, en die je niet kunt negeren. Maar het is fijn dat je nu nog zorgeloos kan denken..
het omgekeerde is soms ook waar

Jordi_M 24 March 2006 16:37

Het moet stoppen met regenen >.<

Satanisch_girl 28 June 2006 12:51

vooroordelen over mensen met :
een andere cultuur
andere interesses
ander uiterlijk
...
Kben gothic en weet best wel hoe het is veroordeelt te worden door je uiterlijk of interessen. Mensen moeten gwn stopen met aan de hand van het uiterlijk van zijn medemens die persoon te gaan veroordelen. Rasisme haat ik enorm. bijna geen enkele rastist weet van waar rasisme gekomen is. wel de islam was een vijand van de kerk terwijl zij ook in god geloven de kruisvaders vochten tegen hen (de christenen vochten tegen de islam) gevolg nu in 2006 zijn alle christenen rasist en nog heel wat andere mensen ook en wrm? ok schop alle buitenlanders buiten die op het ocmw leven en voor hoge belastingen zorgen. maar net elke bruine mens op straat woont op het ocmw, heeft geen geld en is mss geen marokkaan maar hier geboren! Mensen kunnen gwn niets meer verdragen, en willen mekaar alleen maar tegenwerken.

xxx

Chrizlybeer 28 June 2006 14:33

Citaat:

Origineel gepost door Satanisch_girl
vooroordelen over mensen met :
een andere cultuur
andere interesses
ander uiterlijk
...
Kben gothic en weet best wel hoe het is veroordeelt te worden door je uiterlijk of interessen. Mensen moeten gwn stopen met aan de hand van het uiterlijk van zijn medemens die persoon te gaan veroordelen. Rasisme haat ik enorm. bijna geen enkele rastist weet van waar rasisme gekomen is. wel de islam was een vijand van de kerk terwijl zij ook in god geloven de kruisvaders vochten tegen hen (de christenen vochten tegen de islam) gevolg nu in 2006 zijn alle christenen rasist en nog heel wat andere mensen ook en wrm? ok schop alle buitenlanders buiten die op het ocmw leven en voor hoge belastingen zorgen. maar net elke bruine mens op straat woont op het ocmw, heeft geen geld en is mss geen marokkaan maar hier geboren! Mensen kunnen gwn niets meer verdragen, en willen mekaar alleen maar tegenwerken.

xxx

Citaat:

Origineel gepost door Satanisch_girl
Tis gewoon niet-goths gaan zelden het uiterlijk van een goth goedkeuren of mooi vinden omdat het hun smaak niet is.

En ondertussen heb jij het lekker over niet-goths

xanny 30 June 2006 08:17

Waar ik me het meeste druk om maak is de wereld die echt verrot geworden is!!:(
Die 2 meisjes uit luik die weer zijn gevonden !!
Waarom laten ze zulke mensen weer terug in de maatschappij die ziek in hun hoofd zijn??:?
Waarom besluiten mensen kinderen op de wereld te zetten als ze niet eens voor hun zelf kunnen zorgen?!
Ik heb 5 kids maar ik hou me hard vast in deze maatschappij!!:'(
Tegenwoordig mag je ze wel aan een ketting leggen om ze te beschermen voor de buitenwereld!
Maar met die angst zal ik dus moeten leven!
Om gek van te worden toch?!|:(
Maar goed moet toch een beetje positief blijven denken!
Maar kids ook voor jullie kijk uit met wat je doet ..

Groetjes

PFP 30 June 2006 11:59

5 kinderen en dan zulke zinnen en spelfouten maken

3rd boetah 30 June 2006 14:32

Ik maakte me druk om school. Maar nu niet meer. :7

Watershyne 30 June 2006 17:46

Wat mij echt dwarszit is het strafrecht in Nederland. Dat is echt veel te soepel...

Dan heeft iemand je iets ergs aan gedaan of is een van je kinderen vermoord en dan krijgt ie hooguit 6 jaar. Daar heb je dus helemaal niets aan...

In Belgie is dat veel beter geregeld heb ik gelezen..

Afijn,

Ik vind gewoon dat bijvoorbeeld een verkrachter minstens 20 jaar vast moet komen te zitten, zodat hij echt een groot gedeelte van zijn leven mist en het aantal jaren waarin hij in recidive kan gaan weer verkleind is...

Tenslotte heeft zo'n persoon het leven van iemand compleet kapot gemaakt en daar mag niet zo licht over gedacht worden...

Vroeger wilde ik advocaat worden...

Ik dacht: Ik geef alle slechte mensen straf..

Maar zo werkt het helaas niet.. :(

xanny 30 June 2006 19:23

Hey PFP denk jij nou dat ik me DAAR druk om maak??!:O

PFFFFF lekker belangrijk!!

Je weet toch wat ik bedoel of niet?

:*

PFP 30 June 2006 20:15

Citaat:

Origineel gepost door xanny
Hey PFP denk jij nou dat ik me DAAR druk om maak??!:O

PFFFFF lekker belangrijk!!

Je weet toch wat ik bedoel of niet?

ik wil graag met u aangesproken worden

xanny 30 June 2006 21:02

Wat U wil!

Als U dan niks beters te doen hebt schrijft U mijn reactie toch even foutloos over!!:p

PFFFF :O

De groeten UUUUUUUUUUU!!!!!!!!!

Watershyne 1 July 2006 14:42

Mensen relaxx :)

Impressions 1 July 2006 17:21

Ja, waar maken jullie je druk om 8)

Watershyne 1 July 2006 17:55

juistem...

en dan net in dit topic :P

Impressions 1 July 2006 18:17

Ja, je zou bijna denken dat het met opzet is ;)

Watershyne 1 July 2006 18:43

mss is het dat wel!

En wij arme goedgelovige forumbezoekertjes tuinen er met open ogen in ;)

xanny 3 July 2006 10:01

Nou ik dacht het niet,maar ja je hebt af en toe van die mensen die op details letten i.p.v het onderwerp!

Groetjes

Watershyne 3 July 2006 13:48

Citaat:

Origineel gepost door xanny
Nou ik dacht het niet,maar ja je hebt af en toe van die mensen die op details letten i.p.v het onderwerp!

Groetjes

xannie, trek je daar nou gewoon niks van aan...
Dat doet er verder toch helemaal niet toe?

xanny 4 July 2006 13:01

Je hebt helemaal gelijk watershyne.

Groetjes xx

leeghoofd 14 July 2006 01:36

Momenteel irriteer ik me het meest, dat mijn huisbaas mijn focking achtertuin niet gaan opruimen!!! (het staat er inmiddels als 10 maanden; wasmachines/koelkast/oven. allen kapot. Mijn huisbaas houdt namelijk van die loze beloftes GRRRRR)

n0sf3ratu 4 October 2006 23:25

Tegenwoordig worden al die gepeste 14-jarige sletjes gothic, ik wordt er gek van, ze lopen stoer te doen over zelfmoord op msn.
En dan beweren ze dat het niet om aandacht gaat. Hoe gaan jullie eigenlijk met dit soort mensen om? Ik weet me er namelijk geen raad mee.

Babydress 5 October 2006 17:39

Nou een meisje uit mijn omgeving heeft zichzelf opgehangen omdat ze niet genoeg aandacht kreeg én omdat ze van school geschorst was..

Ze lopen niet stoer te doen over zelfmoord, ze weten gewoon niet wat het werkelijk betekent.. :)

ash-hôôle 6 October 2006 13:23

sommigen willen wel aandacht trekken door te zeggen dat ze zelfmoord willen plegen.

Pakspul 6 October 2006 14:33

ash-hôôle drugs gebruik :[

Dunja 6 October 2006 14:35

Citaat:

Origineel gepost door Babydress
Nou een meisje uit mijn omgeving heeft zichzelf opgehangen omdat ze niet genoeg aandacht kreeg én omdat ze van school geschorst was..

Ze lopen niet stoer te doen over zelfmoord, ze weten gewoon niet wat het werkelijk betekent.. :)

:o

Wie, wat, wanneer?

Pakspul 6 October 2006 14:37

Citaat:

Origineel gepost door Dunja
:o

Wie, wat, wanneer?

wat=zelfmoord :P

Dunja 6 October 2006 14:51

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul
wat=zelfmoord :P

lol.

Maar babydress woont bij mij in de buurt dus ik ben benieuwd. Volgens mij had ik er wel eens iets over gehoord...

Jamiel 6 October 2006 15:52

mensen die het leuk vinden om zoveel mogelijk mensen af te lebberen per avond :+ (n.a.v. mijn vorige post in L&D)

mijn hertentamen... afhankelijk van 13 mensen of het allemaal wel doorgaat :| de band, de docenten en de onderwijsbalie i.v.m. zaal voor optreden.

Babydress 6 October 2006 21:55

@ Dunja:
Nina van der Plas :)
Heb je daar niks van meegekregen? Het was het nichtje van een vriend van mij.

Dunja 7 October 2006 18:55

Citaat:

@ Dunja:
Nina van der Plas :)
Heb je daar niks van meegekregen? Het was het nichtje van een vriend van mij.

:no: :o

Babydress 7 October 2006 19:04

NOUJA! dat heeft wagenwijd in de krant gestaan! :p
Ze heeft zichzelf opgehangen, dat 13-jarige meisje die op Woolderikspark zat.
Lees jij de krant nooit of loop je gewoon achter :+

Dunja 7 October 2006 19:22

Citaat:

NOUJA! dat heeft wagenwijd in de krant gestaan! :p
Ze heeft zichzelf opgehangen, dat 13-jarige meisje die op Woolderikspark zat.
Lees jij de krant nooit of loop je gewoon achter :+

Het eerste... :o

lamp5 16 August 2007 17:50

voor oordelende mensen.

Chrizlybeer 16 August 2007 19:54

Citaat:

Origineel gepost door lamp5 (Bericht 1318164)
voor oordelende mensen.

Want dat doe jij nóóit?

spiral_design 17 August 2007 09:49

Citaat:

Origineel gepost door PFP (Bericht 1208894)

:loser: mensen zoals jij zijn het probleem van de maatschapij! Trouwens islam is een vredelievend geloof, er zijn gewoon een aantal extremisten (wat je trouwens ook bij het christendom hebt!) die de boel voor iedereen verneuken!

Rock_Angel_x 17 August 2007 18:02

Discriminatie (als het verkeert geschreven is...ik ben geen spelling wonder xD) als iemand niet geaccepteerd wordt zoals hij is, zoals buitenlanders maar ook emo's en gothics waarom zou je hun gevoelens niet respecteren

lamp5 17 August 2007 22:25

Citaat:

origineel gepost door Chrizlybear
Want dat doe jij nóóit?

Tuurlijk wel. Veelt te veel soms. Zeker maak ik me ook druk om mezelf hoor.Maar geef toe,we doen het alemaal wel en in deze tijd zelf wel Tevéél. De meeste mensen kijken al naar vreemden en oordelen hen dan alleen al om welke kleren hij draagt,welk kapsel hij heeft,hoe hij wandelt etc.. Dat is waar ik me druk om maak nu.

blabla1993 18 August 2007 00:03

Noobs.:wave:

belg_x 8 January 2008 17:51

players

Untouchable 8 January 2008 17:57

Ga dood zeg ik toch?

sandraatje 8 January 2008 18:48

Citaat:

Origineel gepost door Untouchable (Bericht 1334465)
Ga dood zeg ik toch?

kom op, zoiets gun je niemand! En dat moet je dan ook niet zeggen!!

Untouchable 9 January 2008 00:42

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1334478)
Ga dood.

:love:

insanity 10 January 2008 09:23

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1334475)
kom op, zoiets gun je niemand! En dat moet je dan ook niet zeggen!!

Steruf dan?

sandraatje 10 January 2008 15:13

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1334654)
Steruf dan?

Waarom moeten mensen altijd van die stomme opmerkingen maken.. Dat gaat echt gewoon helemaal nergens over!
En als ik jou was zou ik dan eerst maar een normaal nederlands gaan leren!!

Untouchable 10 January 2008 18:24

Hou je bek tegen hem?
Dan erbij, als het je niet aanstaat dan rot je zelf toch lekker op?

En jij moet ook een[s] normaal Nederlands leren, want jij bakt er ook niets van.

insanity 11 January 2008 13:22

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1334751)
Waarom moeten mensen altijd van die stomme opmerkingen maken.. Dat gaat echt gewoon helemaal nergens over!
En als ik jou was zou ik dan eerst maar een normaal nederlands gaan leren!!

With all do respect darling, mijn kennis van de nederlandse taal ligt gemiddeld net wat hoger dan hier op het forum gebruikelijk is.

Dus... ga maar lekker dood (doet ie het weer!) en ga iemand anders pesten wil je?

Of ga op je knieën, dan heb ik nog wat voor je :{

sandraatje 11 January 2008 19:12

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1334869)
With all do respect darling, mijn kennis van de nederlandse taal ligt gemiddeld net wat hoger dan hier op het forum gebruikelijk is.

Dus... ga maar lekker dood (doet ie het weer!) en ga iemand anders pesten wil je?

Of ga op je knieën, dan heb ik nog wat voor je :{

Ik vind het best als je mensen misschien iets minder mag, maar ga nou gewoon geen mensen dood wensen. Dat wil je eigenlijk helemaal niet dus dan moet je het ook niet zeggen!
En nee, ik ga niemand anders pesten! Ik vind het eigenlijk wel leuk om jou te pesten ;)..

Wat heb je dan voor me?

sandraatje 11 January 2008 19:14

Citaat:

Origineel gepost door Untouchable (Bericht 1334783)
Hou je bek tegen hem?
Dan erbij, als het je niet aanstaat dan rot je zelf toch lekker op?

En jij moet ook een[s] normaal Nederlands leren, want jij bakt er ook niets van.

Waarom zou ik mijn bek tegen hem houden? En ik ga niet weg omdat één persoon op een forum me niet aanstaat hoor! En by the way, ik mag insanity best wel hoor..

Ach joh, ik vergeet één letter, ga je nu dood?

insanity 11 January 2008 20:10

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1334943)
Ik vind het best als je mensen misschien iets minder mag, maar ga nou gewoon geen mensen dood wensen. Dat wil je eigenlijk helemaal niet dus dan moet je het ook niet zeggen!

Wtf weet jij daar nou van :')
Het zal me een zorg zijn of iemand van hier dood gaat *)

Citaat:

En nee, ik ga niemand anders pesten! Ik vind het eigenlijk wel leuk om jou te pesten ;)..

De vorigen die dat zeiden zitten hier al een tijdje niet meer :+

Citaat:

Wat heb je dan voor me?

Kom maar kijken.

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1334944)

Ach joh, ik vergeet één letter, ga je nu dood?

Nog een keer zo`n toon tegen mn meisje en dan word ik echt gemeen :{

sandraatje 11 January 2008 22:03

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1334971)
Wtf weet jij daar nou van :')
Het zal me een zorg zijn of iemand van hier dood gaat *)

De vorigen die dat zeiden zitten hier al een tijdje niet meer :+

Kom maar kijken.

Nog een keer zo`n toon tegen mn meisje en dan word ik echt gemeen :{

Ik geloof daar niks van, ieder mens heeft gevoel. Ook jij!

Ik nog wel hoor, en ben ook niet van plan om weg te gaan voor jou ;).

Waar?

Moet ik nou bang worden??

ninja_turtle 11 January 2008 22:23

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1335080)
Stomme opmerkingen zijn fouten. Fouten moeten gemaakt worden. Toch iemand moet dat doen.
Oja, sterf. Zo is het wel goed, toch?

inderdaad, van je fouten kun je leren. Mensen moeten het ook accepteren dat sommige mensen nu eenmaal meer fouten moeten maken dan anderen om er van te leren. :d

sandraatje 12 January 2008 13:23

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1335080)
Stomme opmerkingen zijn fouten. Fouten moeten gemaakt worden. Toch iemand moet dat doen.
Oja, sterf. Zo is het wel goed, toch?

En die opmerking gaat dus weer helemaal nergens over.

Als je na duizende reacties op dit forum nog steeds niet normaal ergens op kunt reageren, dan zou ik toch maar eens naar jezelf gaan kijken en je af gaan vragen of het wel helemaal goed met je gaat.

blabla1993 12 January 2008 13:47

Het is internet, geen sentimentele zeverplaats waar we allemaal lief voor elkaar moeten zijn.

insanity 12 January 2008 13:49

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1335065)
Ik geloof daar niks van, ieder mens heeft gevoel. Ook jij!

Uit mijn onderzoeken voor mijn opleiding, stresbestendigheid enzo, bleek dat ik totaal geen geweten had.
Oftewel, dag defensie!

Citaat:

Ik nog wel hoor, en ben ook niet van plan om weg te gaan voor jou ;).

Wedden dat ik je weg krijg ALS IK DAT WIL :+

Citaat:

Waar?

Bij jou thuis, zeg maar waar je woont

Citaat:

Moet ik nou bang worden??

Een beetje

sandraatje 12 January 2008 18:09

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1335167)
Wedden dat ik je weg krijg ALS IK DAT WIL :+

Hoe wou je dat gaan doen?

Citaat:

Bij jou thuis, zeg maar waar je woont

En wat was je dan van plan?

Citaat:

Een beetje

mislukt.

spiral_design 12 January 2008 18:29

man, ga toch naar een psychiater ofzo

sandraatje 12 January 2008 19:54

Citaat:

Origineel gepost door spiral_design (Bericht 1335329)
man, ga toch naar een psychiater ofzo

waarom zou ik naar een psychiater gaan?

sandraatje 12 January 2008 19:54

en by the way, ik ben geen man!!

sandraatje 12 January 2008 19:57

Waar baseer je dat op?

Vlinder 12 January 2008 20:01

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1335368)
Omdat je gek bent. Duh...

jij ook.
kunnen jullie gezellig samen gaan.

sandraatje 12 January 2008 20:02

Ga jij dan ook mee?

insanity 14 January 2008 11:29

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1335325)
Hoe wou je dat gaan doen?

Ik denk dat je dat wel weet :{

Citaat:

En wat was je dan van plan?

Kom maar kiek`n

Citaat:

mislukt.

Nog niet heur.

sandraatje 15 January 2008 19:58

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1335598)
Ik denk dat je dat wel weet :{

Nee, vertel maar...

Citaat:

Kom maar kiek`n
Waarom zou ik, vertel eerst maar eens waarom!

Citaat:

Nog niet heur.
Hoe wou je me dan bang maken?

Vlinder 15 January 2008 20:25

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1335378)
Ga jij dan ook mee?

ik ben niet gek :) dus ik heb da niet nodig

sandraatje 15 January 2008 20:27

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1336231)
ik ben niet gek :) dus ik heb da niet nodig

Als je mensen gek vind, vind ik dat je zelf ook gek bent!

Vlinder 15 January 2008 20:29

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1336237)
Als je mensen gek vind, vind ik dat je zelf ook gek bent!

wat een slap argument..

sandraatje 15 January 2008 20:30

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1336240)
wat een slap argument..

wat voor argument heb jij dan om mij gek te vinden?

Vlinder 15 January 2008 20:32

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1336243)

:) die krijg je de volgende keer, ik moet gaan.
doeidoei(K)

sandraatje 15 January 2008 20:34

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1336248)
:) die krijg je de volgende keer, ik moet gaan.
doeidoei(K)

Ik ben benieuwd..

insanity 16 January 2008 15:15

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1336243)

Je enorme drang om Zijn woord te verkondigen?

sandraatje 16 January 2008 15:30

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1336392)
Je enorme drang om Zijn woord te verkondigen?

En dat is meteen gek? Dat noem ik meer mening hebben!

insanity 16 January 2008 15:32

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1336400)
En dat is meteen gek? Dat noem ik meer mening hebben!

En als die van ons anders is dat eeuwige doorgekanker?

sandraatje 16 January 2008 15:41

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1336402)
En als die van ons anders is dat eeuwige doorgekanker?

Nee, dat is een mening, dat die anders is dan die van mij maakt toch niet uit!

insanity 16 January 2008 15:44

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1336433)
Nee, dat is een mening, dat die anders is dan die van mij maakt toch niet uit!

Waarom blijf je dan doorzeiken?
inderdaad
indoctrinatie

sandraatje 16 January 2008 15:45

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1336440)
Waarom blijf je dan doorzeiken?
inderdaad
indoctrinatie

Ik zeik niet door, ik vind alleen dat ik mijn mening mag laten horen, net zoals jij!

Doe ff niet zo sago over msn!:[

insanity 16 January 2008 15:46

Ik BEN chago, mag ik ook eens?

sandraatje 16 January 2008 15:55

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1336447)
Ik BEN chago, mag ik ook eens?

Nee, eigenlijk niet.

insanity 16 January 2008 16:00

Dan maar niet.
Ik ga er tenminste niet om snijden.

Iessie 16 January 2008 16:03

au.

sandraatje 16 January 2008 16:04

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1336472)
Dan maar niet.
Ik ga er tenminste niet om snijden.

Dat snijden van mij komt echt niet doordat ik sago ben hoor! Dat heeft wel een iets grotere reden!!

Iessie 16 January 2008 16:04

vertel

sandraatje 16 January 2008 16:06

Citaat:

Origineel gepost door Iessie (Bericht 1336483)
vertel

Nee, want het enige wat daarvan komt is nog meer gezeur, en daar heb ik op het moment niet zo'n zin in.
Jullie zullen het toch niet snappen, dus waarom zou ik het gaan uitleggen?

!!understood!! 16 January 2008 16:08

na, begin er dan ook niet over!!

Iessie 16 January 2008 16:08

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1336490)
Nee, want het enige wat daarvan komt is nog meer gezeur, en daar heb ik op het moment niet zo'n zin in.
Jullie zullen het toch niet snappen, dus waarom zou ik het gaan uitleggen?

Hou lekker effe je bek met je vooroordelen. Da's pas écht triest. Volgens mij ben ik geen jullie of wel dan? Raar ben jij.

sandraatje 16 January 2008 16:09

Citaat:

Origineel gepost door Iessie (Bericht 1336495)
Hou lekker effe je bek met je vooroordelen. Da's pas écht triest. Volgens mij ben ik geen jullie of wel dan? Raar ben jij.

Ik bedoelde het ook niet persoonlijk, maar naar iedereen die dan gaat lopen zeuren! En als jij jezelf daardoor aangesproken voelt, dan is dat aan jou!

Iessie 16 January 2008 16:10

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1336497)
Ik bedoelde het ook niet persoonlijk, maar naar iedereen die dan gaat lopen zeuren! En als jij jezelf daardoor aangesproken voelt, dan is dat aan jou!

Als ik me aangesproken voel? Duh! Je sprak me aan, weet je nog. Of ben je dat door dat snijden vergeten?

sandraatje 16 January 2008 16:12

Citaat:

Origineel gepost door Iessie (Bericht 1336500)
Als ik me aangesproken voel? Duh! Je sprak me aan, weet je nog. Of ben je dat door dat snijden vergeten?

Nee, ik reageerde alleen op jou reactie, maar als ik over jullie praat is het toch logisch dat je dat niet persoonlijk moet opvatten!

Vlinder 16 January 2008 20:26

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1336571)
:')
Bedankt. Ofzo.

graag gedaan :)

Larissa. 9 February 2008 14:26

Citaat:

Origineel gepost door BozeWolfAmerika (Bericht 1208966)
Ik vind de oprukkende racisten en facisten in nederland een groot probleem,dat maakt een land kapot,elk probleem wordt met de vinger gewezen naar de Islam,dat is ook destijds gebeurd met de Joden in Duitsland,ik hekel zon mensen die op zon laffe manier handelen,gelukkig wordt er in mijn parochie-lessen geen haat verkondigt tegen de islam,dit zou tegenstrijdig zijn met de Bijbel.Leve Christus.

Mee eens !!

xLariss

-GameGirl 9 February 2008 21:48

ik erger me aan mense zoals larissa.......

Vlinder 10 February 2008 10:33

Ik ook!
irritant zeg..

FrankvDoorn 21 March 2008 21:33

Ik maak me druk over het korte lontje van veel mensen. Er is bijna geen plek meer voor liefde en intimiteit, lijkt het. Mensen hebben alleen maar haast. Je kunt de tram niet normaal meer uitstappen, je moet je door een haag van instappende mensen heen duwen. Als je dat wat te hardhandig doet krijg je nog een klap ook. Of in ieder geval scheldwoorden naar je hoofd. Altijd maar haast, haast, haast.

Amnesia 21 March 2008 21:34

boomknuffelaar alarm :{

!!understood!! 21 March 2008 21:37

ik heb een hekel aan mensen (Frank) die ene kut link plaatsen terwijl niemand het interessant vind...en dan ook nog eens stoer doet.....pfff....sommige jongens....

FrankvDoorn 21 March 2008 21:42

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1353174)
boomknuffelaar alarm :{

Haha, klinkt wel een beetje érg braaf he, mijn reactie :P Maar ik meen het wel, ik stoor me écht aan al die gehaaste mensen.

-GameGirl 21 March 2008 21:43

@ frank,

hier gaat et anders allemaal lekker rustig aan :')

FrankvDoorn 21 March 2008 21:44

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1353194)
@ frank,

hier gaat et anders allemaal lekker rustig aan :')

Woon jij in zuid-amerika ofzo? Dan ben ik heel jaloers:yes:

-GameGirl 21 March 2008 21:45

ik maak me druk over die fucking school...

-GameGirl 21 March 2008 21:46

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353195)
Woon jij in zuid-amerika ofzo? Dan ben ik heel jaloers:yes:

volendam :thumbsup:

Amnesia 21 March 2008 21:54

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353190)
Haha, klinkt wel een beetje érg braaf he, mijn reactie :P Maar ik meen het wel, ik stoor me écht aan al die gehaaste mensen.

Hippie alarm 8|
Wat heb jij net gerookt?
Je klinkt als een hippie op de triptoer :{

FrankvDoorn 21 March 2008 22:04

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1353199)
volendam :thumbsup:

Dat lijkt me inderdaad lekker rustig :)

En net gerookt... helemaal niks, haha :P

Of misschien is dat juist wel wéér braaf :P

-GameGirl 21 March 2008 22:05

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353229)

dummy :')

Amnesia 21 March 2008 22:06

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353229)

Pff.
Gesnoven dan :9

FrankvDoorn 21 March 2008 22:17

Mwah, wel net poedersuiker op m'n pannenkoek gehad. Misschien speelt dat mee :P

-GameGirl 21 March 2008 22:18

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353264)
Mwah, wel net poedersuiker op m'n pannenkoek gehad. Misschien speelt dat mee :P

dees valt niet meer te redde.......

Amnesia 21 March 2008 22:18

Ah.
Boomknuffelende suikersnuiver.
Legt veel uit :d

-GameGirl 21 March 2008 22:21

:)

FrankvDoorn 21 March 2008 22:23

Ach, weet je.. het gaat er niet eens echt om wat je zegt. Als er maar gelúisterd wordt. Al dat gegis, het leidt nergens toe. Hoogleraren, sympathisanten, economisch gezwets, professoren, ze willen allemaal hun graantje meepikken. De huidige maatschappij is zó ingericht dat de plekken gevonden worden, maar waar die voor bedoeld zijn, dáár hoor je niemand over. Ergerlijk is dat en ook eeuwig zonde. Want zonder al dat gezwam zou de wereld een stuk kleiner zijn. Of in ieder geval lijken. En daarover gaat bijvoorbeeld ook dat liedje "Mooi Volendam". Als álles zo was, zou alles beter zijn. Maar goed, daar erger ik me dus aan. Goed topic! :D

-GameGirl 21 March 2008 22:28

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353284)
Ach, weet je.. het gaat er niet eens echt om wat je zegt. Als er maar gelúisterd wordt. Al dat gegis, het leidt nergens toe. Hoogleraren, sympathisanten, economisch gezwets, professoren, ze willen allemaal hun graantje meepikken. De huidige maatschappij is zó ingericht dat de plekken gevonden worden, maar waar die voor bedoeld zijn, dáár hoor je niemand over. Ergerlijk is dat en ook eeuwig zonde. Want zonder al dat gezwam zou de wereld een stuk kleiner zijn. Of in ieder geval lijken. En daarover gaat bijvoorbeeld ook dat liedje "Mooi Volendam". Als álles zo was, zou alles beter zijn. Maar goed, daar erger ik me dus aan. Goed topic! :D

jup, typisch geval van, hippie.. :')

kan je ook niks aan doen hoor..

FrankvDoorn 21 March 2008 22:29

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1353299)
jup, typisch geval van, hippie.. :')

kan je ook niks aan doen hoor..

Iets mis met hippies? Lijk ik op een hippie trouwens?:+

-GameGirl 21 March 2008 22:30

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353301)
Iets mis met hippies? Lijk ik op een hippie trouwens?:+

Duuh,

Duuh,

FrankvDoorn 21 March 2008 22:31

Tweemaal raak dus:+

Hippies zijn vredelievend, toch?

http://www.fopshop.nl/fotos/groep81/8104151035590.jpg

-GameGirl 21 March 2008 22:32

hippies zijn vaag..

FrankvDoorn 21 March 2008 22:34

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1353316)
hippies zijn vaag..

Maar vaag kan ook aantrekkelijk zijn. Ik bedoel, je hoeft niet altijd het achterste van je tong te laten zien ;)

FrankvDoorn 21 March 2008 22:34

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1353322)
Indiaan?

Haha nee, vredespijp. Ik doe m'n best ;)

-GameGirl 21 March 2008 22:35

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353321)
Maar vaag kan ook aantrekkelijk zijn. Ik bedoel, je hoeft niet altijd het achterste van je tong te laten zien ;)

dan heb je het over "misterieus" , "vaag" is heel wat anders lieverd.. :S

FrankvDoorn 21 March 2008 22:40

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1353326)
dan heb je het over "misterieus" , "vaag" is heel wat anders lieverd.. :S

Zal ik dan proberen wat duidelijker te doen op dit forum?;)

-GameGirl 21 March 2008 22:41

weggaan zou fijn zijn :')

je bent veel te soft voor dit forum..

maar aan de andere kant, variatie in pispaaltjes is ook wel goed..

FrankvDoorn 21 March 2008 22:42

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1353334)
weggaan zou fijn zijn :')

je bent veel te soft voor dit forum..

maar aan de andere kant, variatie in pispaaltjes is ook wel goed..

Oh, dan ga ik weer in m'n oude rol. Lekker schoppen:yes:

-GameGirl 21 March 2008 22:44

jah en nou stoer gaan doen :S

FrankvDoorn 21 March 2008 22:48

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1353342)
jah en nou stoer gaan doen :S

Nee, ik probeer indruk te maken op jou. Maar ben er nog niet achter hoe8-) Op de één of andere manier krijg ik namelijk de indruk dat jij wel van spelletjes houdt...

-GameGirl 21 March 2008 22:49

indruk make op mij?
van welke planeet kom jij xP

FrankvDoorn 21 March 2008 22:52

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1353360)
Ik krijg de indruk dat je haar nickname hebt gezien.

Ja sorry, ik geef toe, ik heb gespiekt:x

-GameGirl 21 March 2008 22:52

ik heb de domste nickname ooit bedacht.. Damn..

ik kon niks anders bedenke *pruil*

-GameGirl 21 March 2008 22:55

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1353372)
Jij bent echt zo niet grappig gewoon...

agree.. :loser:

FrankvDoorn 21 March 2008 23:11

Nee, jullie trekken volle zalen :{

-GameGirl 22 March 2008 10:39

dat zeggen we toch ook helemaal niet ? O-)

Amnesia 22 March 2008 10:41

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353390)
Nee, jullie trekken volle zalen :{

UPUPUPUPUP!
We hebben het over jou, en dat je niet grappig bent.
We hebben het niet over ons en volle zalen trekken *)

-GameGirl 22 March 2008 10:43

ik sta zo, aan jou kant :')

FrankvDoorn 22 March 2008 11:32

Maar ik mag dus gewoon doorgaan met m'n grapjes? Want dan ken ik nog een mop:

Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?

Een loop!

Jaja, denk daar maar eens over na op deze vroege morgen. Kus van jullie forumvrind Frank!

Amnesia 22 March 2008 11:36

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353478)
Maar ik mag dus gewoon doorgaan met m'n grapjes? Want dan ken ik nog een mop:

Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?

Een loop!

Jaja, denk daar maar eens over na op deze vroege morgen. Kus van jullie forumvrind Frank!

Aangezien je óók nog debiel genog bent om te bedenken dat als je niet grappig bent, dat je dan gewoon door mag gaan met je domme grappen.

Dan zeg ik je hierbij;

Nee, je mag niet doorgaan:[

Zo helder genoeg?

FrankvDoorn 22 March 2008 11:40

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1353481)
Aangezien je óók nog debiel genog bent om te bedenken dat als je niet grappig bent, dat je dan gewoon door mag gaan met je domme grappen.

Dan zeg ik je hierbij;

Nee, je mag niet doorgaan:[

Zo helder genoeg?

Prima, in dit topic zul je mij niet meer horen. Anders topics zat.

Amnesia 22 March 2008 11:43

Jammer dat je dat niet zelf kan bedenken :wave:

-GameGirl 22 March 2008 11:43

jezes wat een irritant ventje :S

FrankvDoorn 22 March 2008 11:56

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1353496)
jezes wat een irritant ventje :S

Wat doe ik dan eigenlijk verkeerd, speels meisje?

-GameGirl 22 March 2008 11:58

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1353529)
Precies wat je nu doet. Mogool.

my hero :')

-GameGirl 22 March 2008 12:01

:d

FrankvDoorn 22 March 2008 12:07

Hou het gezellig!

http://rutgerbooy.nl/op%20rei4.jpg
zoals deze mensen het ook gezellig hebben...

FrankvDoorn 22 March 2008 12:10

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1353553)
GODTERING! Doe eens niet zo wannabeh-grappig!

Alsjeblieft.

Je hebt geen humor met je fakking emo-kut-buien!

Dus daar moet ik begrip voor hebben.

Heb ik niet, ik vind dat je je aanstelt, sorry.

-GameGirl 22 March 2008 12:10

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1353553)
GODTERING! Doe eens niet zo wannabeh-grappig!

Alsjeblieft.

agree :')

-GameGirl 22 March 2008 12:11

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353556)
Je hebt geen humor met je fakking emo-kut-buien!

Dus daar moet ik begrip voor hebben.

Heb ik niet, ik vind dat je je aanstelt, sorry.

Rawr is gewoon woest hefteg!! hoor je me!! :[

-GameGirl 22 March 2008 12:15

ow ik dacht dat dat ze eige fam was :')

nitraM 22 March 2008 12:16

sjeeezus man,, wat een kuthumor, hou es op met die kutplaatjes

-GameGirl 22 March 2008 12:17

ik denk toch dat mijn fam iets beter is dan dat gekke zootje :')

FrankvDoorn 22 March 2008 12:18

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1353559)
Ik ben geen emo, josti.

Motiveer dat plaatje dan maar 'ns, wat is er zo grappig aan?

Je ziet vier mensen die een kostelijke wandeling hebben gemaakt en nu van een welverdiende lunch genieten. Ze vertellen elkaar over de verschillende zeldzame planten die ze onderweg hebben gezien en zoonlief heeft zojuist laten weten dat hij zelfs een kikvors zag springen! Vader strooit met quasi-erotische complimentjes over zijn vrouw, waar zij ietwat gegeneerd om moet lachen. Op het moment dat de foto is gemaakt, zij vader net "je hebt prachtige benen in die wandelschoenen, wist je dat?". Gezelligheid dus! Niks meer en niks minder. Ook niks grappigs, gewoon een feit op een kiekje.
Alleen nicht Lies lijkt met haar hoofd ergens anders te zitten. Maarja, zij kwam immers een weekje 'uithuilen' op de camping, nadat vrind Theodoor haar bedrogen had.

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1353558)
Rawr is gewoon woest hefteg!! hoor je me!! :[

Heerlijk ochtend-amusement.

nitraM 22 March 2008 12:20

dat is toch om te kotsten,, van zoveel gezelligheid ga je gewoon over je nek,, alsjeblieft zeg dan liever gewoon dikke discussies die over en weer de tafel vliegen

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353577)
Je ziet vier mensen die een kostelijke wandeling hebben gemaakt en nu van een welverdiende lunch genieten. Ze vertellen elkaar over de verschillende zeldzame planten die ze onderweg hebben gezien en zoonlief heeft zojuist laten weten dat hij zelfs een kikvors zag springen! Vader strooit met quasi-erotische complimentjes over zijn vrouw, waar zij ietwat gegeneerd om moet lachen. Op het moment dat de foto is gemaakt, zij vader net "je hebt prachtige benen in die wandelschoenen, wist je dat?". Gezelligheid dus! Niks meer en niks minder. Ook niks grappigs, gewoon een feit op een kiekje.
Alleen nicht Lies lijkt met haar hoofd ergens anders te zitten. Maarja, zij kwam immers een weekje 'uithuilen' op de camping, nadat vrind Theodoor haar bedrogen had.

-GameGirl 22 March 2008 12:21

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353577)

dees heeft WELL fantasie :')

FrankvDoorn 22 March 2008 12:22

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1353582)
dat is toch om te kotsten,, van zoveel gezelligheid ga je gewoon over je nek,, alsjeblieft zeg dan liever gewoon dikke discussies die over en weer de tafel vliegen

Tsssss... Heb je wel goed naar die foto gekeken? En naar het type mensen? Dat zijn toch geen dikke discussies die over tafels vliegen, man :{

FrankvDoorn 22 March 2008 12:23

Dit brengt me trouwens wel op een idee... i'll be back (sorry mensen).

-GameGirl 22 March 2008 12:23

@ rawr..

niet aan gedacht..

nitraM 22 March 2008 12:24

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353589)
Tsssss... Heb je wel goed naar die foto gekeken? En naar het type mensen? Dat zijn toch geen dikke discussies die over tafels vliegen, man :{

nooob dat zeg ik toch niet! ik zeg alleen dat ik liever discussies zou hebben dan zulk walgelijke gezelligheid,, en elke familie heeft discussies of dit moet "perfect family" zijn

FrankvDoorn 22 March 2008 12:29

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...96#post1353596

FrankvDoorn 22 March 2008 12:31

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1353594)
nooob dat zeg ik toch niet!

Dat zeg je wél, Martin.

"alsjeblieft zeg dan liever gewoon dikke discussies die over en weer de tafel vliegen"

Je zegt dus dat ík moet zeggen dat er gewoon dikke discussies over en weer over tafel vliegen. En ik moest die foto van iemand uitleggen. Nou, ik leg die foto uit. Ik leg uit wat ik zie. En dat zijn dus geen dikke discussies. Als je het topic nou gewoon een beetje volgt of, op z'n minst, leest wat andere mensen schrijven, dan bespaart je dat een hoop moeite. En ons ook. Wij hebben ook geen zin om alles twee keer uit te leggen aan iemand die net z'n bed uit komt. Ga anders eerst even lekker douchen en ontbijten om goed wakker te worden en kom daarna terug.:wave:

nitraM 22 March 2008 12:36

och jonge,, jouw hersenactiviteit ligt een beetje beperkt of niet soms..

FrankvDoorn 22 March 2008 12:38

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1353615)
och jonge,, jouw hersenactiviteit ligt een beetje beperkt of niet soms..

Hihi, schattig. Is dit je weerwoord of..?:love:

Ik kom hier ook gewoon voor m'n lol hoor, net als jij. Doe eens gewoon, dat maakt het voor iedereen een stuk makkelijk. Vertel eens, waarom doe je eigenlijk zo tegen mij? Volgens mij weet je het zelf niet eensO-)

Vlinder 22 March 2008 12:40

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353623)
Hihi, schattig. Is dit je weerwoord of..?:love:

Ik kom hier ook gewoon voor m'n lol hoor, net als jij. Doe eens gewoon, dat maakt het voor iedereen een stuk makkelijk. Vertel eens, waarom doe je eigenlijk zo tegen mij? Volgens mij weet je het zelf niet eensO-)

lieve frank,
Misschien is het een goed idee voor je om beter te leren lezen.
Het is maar een suggestie hoor.

nitraM 22 March 2008 12:41

eeeh jawel,, want je leest uitermate slecht, je snapt niks van dit forum,, je kent de mensen niet, en hoopt meteen alles naar je handje te zetten,, probeert grappig te zijn (tot nu toe alleen maar mislukt) en je neemt dit forum serieus.. nou dat zijn al snel 5 redenen waarom ik me aan je erger

FrankvDoorn 22 March 2008 12:44

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1353627)
lieve frank,
Misschien is het een goed idee voor je om beter te leren lezen.
Het is maar een suggestie hoor.

Dank voor de tip, schat. Ik zal er in het vervolg op letten. En sorry Martin, je hebt gewoon gelijk. Ik zal het niet meer doen, hoop dat ik je niet te veel pijn heb gedaan? Fijne dag nog!

Oja, succes met eieren zoeken morgen! Het zal bar weer zijn dus koop in ieder geval watervaste eierverf!

nitraM 22 March 2008 12:47

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353639)
Dank voor de tip, schat. Ik zal er in het vervolg op letten. En sorry Martin, je hebt gewoon gelijk. Ik zal het niet meer doen, hoop dat ik je niet te veel pijn heb gedaan? Fijne dag nog!

Oja, succes met eieren zoeken morgen! Het zal bar weer zijn dus koop in ieder geval watervaste eierverf!

whahahahaha xD als ik eieren ga zoeken dan heb ik geen watervaste verf nodig mongool xD dat heb ik pas nodig als ik ze zelf zou gaan verstoppen,,, whahahaha irritant en DOM xD

FrankvDoorn 22 March 2008 12:52

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1353652)
whahahahaha xD als ik eieren ga zoeken dan heb ik geen watervaste verf nodig mongool xD dat heb ik pas nodig als ik ze zelf zou gaan verstoppen,,, whahahaha irritant en DOM xD

Gedouched en ontbeten, zie ik? Je bent scherp, Martin!:thumbsup:

Hoewel wij hier thuis vaak met z'n allen eieren schilderen. Tenminste, vroeger. En nu zegt m'n moeder "jullie moeten allemaal één ei schilderen". Die we vervolgens niet verstoppen, die tijd is passé. Maar waarmee ik dus wil zeggen dat het niet persé noodzakelijk is dat de verstopper de eieren verft. Dit kan best een gezamenlijke activiteit zijn, waar de zoekers ook aan deelnemen.

nitraM 22 March 2008 12:54

maar ja,, zover ik weet worden er echt chocolade eieren gezocht,, en geen echte eieren,, want dat zou een beetje nergens op slaan, kindertjes op zoek laten gaan naar echte eieren,, ze hebben veel liever chocolade,, arme jij als jij altijd naar echte eieren moest zoeken,, nooit chocolade eitje gehad?

FrankvDoorn 22 March 2008 12:55

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1353670)
maar ja,, zover ik weet worden er echt chocolade eieren gezocht,, en geen echte eieren,, want dat zou een beetje nergens op slaan, kindertjes op zoek laten gaan naar echte eieren,, ze hebben veel liever chocolade,, arme jij als jij altijd naar echte eieren moest zoeken,, nooit chocolade eitje gehad?

Ik zocht vroeger altijd naar echte eieren ja. Hoezo is dat arm? Chocolade hadden we ook hoor, maar die zochten we dus niet. Tja, het is wat je gewend bent. Sommigen bakken hun ei en anderen koken het, ben je dan arm als je het ene of het andere doet, Martin?:?

nitraM 22 March 2008 12:57

jonge jonge jonge,, ik zou eigenlijk geen energie meer moeten verspillen aan jou, maar ik doe het toch om je te redden! ik steek mn hand uit!! grijp hem!! ik bedoelde arme in ze zin van zielige of sneue, niet in de zin van ik heb geen geld,, en voor het geval je het ook niet zo interpreteerde wat ik hoop,, dan moet je dat arme jij niet zo serieus nemen,, maar jij vind het leuk alles serieus te nemen,, naja zelf weten

Vlinder 22 March 2008 12:57

Citaat:

Origineel gepost door FrankvDoorn (Bericht 1353675)
Ik zocht vroeger altijd naar echte eieren ja. Hoezo is dat arm? Chocolade hadden we ook hoor, maar die zochten we dus niet. Tja, het is wat je gewend bent. Sommigen bakken hun ei en anderen koken het, ben je dan arm als je het ene of het andere doet, Martin?:?

Dan moet je wel een heel dom kind geweest zijn. Of vond je gewone eieren echt heel lekker? Je gaat toch niet zoeken naar iets wat niet lekker is.. :rolleyes:

FrankvDoorn 22 March 2008 13:00

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1353677)
jonge jonge jonge,, ik zou eigenlijk geen energie meer moeten verspillen aan jou, maar ik doe het toch om je te redden! ik steek mn hand uit!! grijp hem!! ik bedoelde arme in ze zin van zielige of sneue, niet in de zin van ik heb geen geld,, en voor het geval je het ook niet zo interpreteerde wat ik hoop,, dan moet je dat arme jij niet zo serieus nemen,, maar jij vind het leuk alles serieus te nemen,, naja zelf weten

Lezen Martin, lezen. Arm in de zin van 'sneu' bedoel ik ja, dan blijft mijn verhaal toch ook nog gewoon overeind?

Maar goed nieuws voor jou (en misschien ook enkele anderen): ik ben er vandoor! Laterrrs! Was een leuke ochtend zo, de tijd is voorbij gevlógen!:d

nitraM 22 March 2008 13:00

aaaaaaaaahh nee hea!! verdomme,, kbegon het net leuk te vinden!

the_darkness 22 March 2008 13:03

koop toch gewoon wat choco eieren bij de appie...

Vlinder 22 March 2008 13:05

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1353690)
koop toch gewoon wat choco eieren bij de appie...

ja, en dan niet verstoppen, dan hoef je ook niks te zoeken. óf je onthoudt waar je ze verstopt en je gaat ze daarna weer zoeken. Maar dat kost allemaal tijd, en je wilt uiteindelijk gewoon dat spul opeten.:d

the_darkness 22 March 2008 13:08

Ik verstop ze altijd in mijn koelkast :d

Vlinder 22 March 2008 13:09

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1353701)
Ik verstop ze altijd in mijn koelkast :d

Naah das niet leuk, dan komt er na een tijdje van die witte aanslag op..

nitraM 22 March 2008 13:10

of ze krijgen een blauw randje!! das niet goed

Amnesia 22 March 2008 13:10

:d Dan moet je ze ook niet in het groente vak stoppen waar alle beschimmelde sla enzo ligt :')

the_darkness 22 March 2008 13:10

IJskast?

Vlinder 22 March 2008 13:11

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1353708)
of ze krijgen een blauw randje!! das niet goed

toe nou!! XD

nitraM 22 March 2008 13:12

dat brengt emoties teweeg! dat wil je niet weten,, raad voor iedereen, kook een ei nooit zo lang tot die een blauw randje krijgt

the_darkness 22 March 2008 13:13

Want? * pakt alle homevideos van Jamie Olliver erbij *

nitraM 22 March 2008 13:14

dat is niet de juiste persoon, je kunt het gewoon aan nina vragen, die legt het je allemaal heel graag uit:d

Vlinder 22 March 2008 13:14

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1353725)
dat is niet de juiste persoon, je kunt het gewoon aan nina vragen, die legt het je allemaal heel graag uit:d

grrr ik haat je!!:[

the_darkness 22 March 2008 13:15

Ik vind jou ook aardig :{

Amnesia 22 March 2008 13:16

Koest.
Alle drie.
Af!
In jullie mand!

NU!

nitraM 22 March 2008 13:16

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1353730)
grrr ik haat je!!:[

:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:'(:'(:'(:'(

the_darkness 22 March 2008 13:16

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1353736)
Koest.
Alle drie.
Af!
In jullie mand!

NU!

koekje?

Vlinder 22 March 2008 13:17

Citaat:

Origineel gepost door nitraM (Bericht 1353738)
:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:'(:'(:'(:'(

nee!! niet huilen doen!!:huh:
sorrysorry martin!!:(

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.