![]() |
Wat eet jij op een dag?
-2 bruine broodjes
-2 muslibollen -kop soep -kiwi -verse zelf gemaakte pizza -4 sneeien brood met katerspek -crossaintje met kaas tomaat ei en komkommer -2 muslierepen |
ff denken ehmm
- 2 bruine boterhammen met kaas - appel - chocolade-mueslireep - 2 croissantjes - rijst met kabeljauw, saus en worteltjes - beker cup a soup zometeen komt daar nog chocola bij :+ |
2 boterhammen
appel 4boterhammen banaan halve zak chips pizza stuk appeltaart :9 |
1 broodje gezond
broodje kroket bakje patat 1 banaan 2 mandarijn 1 bord kip tandoori |
vandaag
2 boterhammen jam 2 boterhammen boterhamworst 1 appel halve zak engelse drop 4 krentenbollen 3/4 pizza cheeseburger :9 |
2 crackers met smeerkaas
banaan 3 crackers met pesto,kipfilet en bosui :9 appeltje stoommaaldtijd kip saté kiwi cup a soup |
1 boterham met pasta
1 croissantjes 2 witte pistoletjes banaan roerbakmaaltijd. |
vandaag
2 crackers met kipfilet appeltje bossche bol 2 geroosterde boterhammen met pesto, ham, tomaatje, bosuitje :9 plakje peperkoek mandarijntje dadelijk gyros schotel :9 |
2 appels
5 broodjes 1 beschuit witlof, aardappels, gehaktbal :z |
1 broodje
2 mandarijntjes plakje ontbijtkoek chinees |
- beschuit
- 3 boterhammen met filet american/grilworst - aardappelpuree - prei - aardbeien :9 |
Sinds ik op mezelf woon eet ik niet echt goed.
Gister: 3 boterhammen 2 kippenpootjes griekse salade en veel cola light en water vandaag tot nu toe: 1 boterham met oude kaas en 1 stokbroodje met krabsalade (op schiphol) een half croissantje en 1/3 van een appelpunt |
Gisteren:
- mag. yoghurt met muesli - kiwi - 3 of 4 geroosterde boterhammen - thee, koffie, water, ranja - satestokje? wat stokbroodjes? - veel alcohol? Slecht is dat, feestje met iets te veel alcohol en ik vergeet te eten :+ . Vandaag: - mag. yoghurt met muesli - kiwi - 3 geroosterde boterhammen (kaas, pesto, tomaat) - koffie, ranja - straks eten van de mama van mijn vriendje :9 |
- twee sneetjes noten-rozijnenbrood met boter
- stukje speculaaskoek - boterhammetje met kaas - vanavond kippenkluifjes met rijst en groente |
- 1 bord Brinta
- 1 Frikandellebroodje - 5 Boterammen met kaas - 1 Pakje sultana - 9 Koekjes - Volle bord warme avondmaal - 2 Appels,1 Kiwi,1 Sinaasappel,1 Banaan - 1 Bord soep - en 1 schaaltje ships |
Smorgens ;
4 boterhammen ; pathe & rookham ofzo melk Smiddags ; 2 boterhammen met rookham Savonds ; zodadelijk 4 boterhammen met jus d' orange pa en ma zijn niet thuis en weet niet wat ik verder kan eten. lang leve t brood |
- cornflakes met melk
- maisbolletje - boterham met zeeuws spek - druiven - roerbakgerecht met paksoi - rabarberpudding :9 |
vandaag ;
- Broodje met chocopasta :+ - Yoghi :love: - Noodles - Trekdrop :p - 2 wraps en 1 gedeeld met mn moeder :d - Glas water en asperine :+ Wat was het een geweldige dag nu ik terugkijk, alleen die wraps komen me de neusgaten uit |
broodje frikadel met mayo/ketchup/curry
2 kipkluifjes. |
bakje cornflakes met melk
2 boterhammen met kaas kop soep paar crackertjes met osseworst tonijnpasta & komkommersalade en vanavond nog wat druiven :) |
crackers met kipfilet
liga evergreen twee boterhammen met pesto, ham, komkommer, bosui :9 appeltje spaghetti 2 mandarijntjes |
niets ik heb ramadan
|
Citaat:
Ik vandaag 2 boterhammen kaas, 2 boterhammen vega champignonpaté 8), 2 mandarijnen, macaroni met vega saus ala krien en een kaasbroodje. owja en nog good noodles O-) |
fruitkick reep
2 boterhammen hagelslag 2 boterhammen ham/kaas nog een fruitkick reep 2 sultana's rode zalm salade en er ligt hier nog chocola als toetje :p |
Citaat:
- croissantje - appel - pakje crackers - appel - een paar biscuitjes - mie met gehakt, paprika, ui en een of andere kruidenmix - paar crackertjes met euroshopper paturain :9 |
pruim
2 broodjes roomkaas zakje naturel chips rijst, kip en saus. |
Citaat:
Ik wist niet dat jij bepaalde hoeveel en wat ik moest eten! :+ |
Citaat:
:+ |
Citaat:
Nou dan mogen jullie wel wat minderen! :] |
Je kan wel gezond eten, maar misschien loop je morgen wel onder een tram, dan heb je voor niets al dat lekkers laten staan.
|
Citaat:
|
vandaag:
ochtend: halfe boterham met kipfilé middag: boterham met kipfilé avond: broodje kipfrikandel mayo (heel slecht :() niet echt veel nee :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
- fruit
- sultana - 2 boterhammen - komkommer -avondeten |
- broterham met vlokken
- zakje wortels - stampot wortelen met gehaktbal. |
soms vraag ik me serieus af hoe mensen nog overeind kunnen blijven :?
|
vandaag:
twee bruine broodjes met griekse yoghurt twee broodjes bapao pompoenpitjes |
heb vanmiddag voor het eerst wat gegeten vanmiddag
Broodje Filet American, Toen bij thuis komst maar 4 broodjes pindakaas met als toetje 2zakkies chips Daarna Stampie met bal gehakt Toen ff de koters getraint en weer een zakje chips op.. Nu ga ik maar weer eens aan mijn avond 4broodjes pindakaas :9 |
jah haha blabla zuipuh!
|
Citaat:
|
Volgens mij eten sommigen die hier wat gepost hebben stiekem meer dan ze zeggen :+ .
En dan ga ik er even heel generaliserend vanuit dat we hier niet allemaal (veel) slanker dan gemiddeld zijn, maar met z'n allen eerder gemiddeld (het heet niet voor niks gemiddeld 8) ). Want het is behoorlijk weinig wat sommigen hier neerzetten, als je dagelijks zo eet zouden de kilootjes er af vliegen, kijkend naar de gemiddelde energiebehoefte van een mens. 8) |
Citaat:
|
- bakkie yoghurt
- in de eerste les Starbucks Frappuchino - toen ik thuis kwam yoghurt - daarna wrap en pizza als avondeten |
Ik 'vreet' me nog net niet stijf, maar ik ontbijt met 2 boterhammen, eet er tussen de middag 4, op de UvT meestal een saucijzenbroodje, bij de AH to go een zak snoepfruit (peren of druiven), thuis een warme maaltijd, dan koffie met koek, 's avonds meestal chips of pinda's, een appel en vaak tegen 11 uur nog wat brood of crackers ofzo. Snoepen doe ik weinig.
|
Citaat:
|
maar als je niks uitvoert, je zit de hele dag op je luie reet, en je eet superweinig en gezond, dan gaat er nog geen kilo af.
|
hoeft niet per se hoor, slapend verbrand je zelfs calorieën..
|
shit, doe ik toch iets verkeerd :P
|
yoghurt met crusli
liga evergreen 2 boterhammen met gekookteitje, ham, kaas, sla, tomaatje :9 appel mandarijn plakje peperkoek dadelijk nog avondeten :) |
3 broodjes.
4boterhammen snoepketting :9 Halve reep witte chocolade Zometeen avondeten Daarna iets fruitigs. En vandaag heb ik n zak bolognese chips op, nu krijg ik van die bultjes op mn tong :( |
Citaat:
|
1 broterham
borrelnootjes komkommer sla gehaktballen aardappelpure |
Citaat:
|
Dat is vitaminetekort;)
|
mamas hebben altijd gelijk
|
2 geroosterde broodjes
tros druiven appel pakje crackertjes appel pasta met blanke saus en salami salade broodje bapao |
2 boterhammen met vruchtenhagel
appel broodje gezond mona boordevol appel kaneel :9 maaltijdsalade met kip en stokbrood 3 kiwi's |
's ochtends 07.00:
fruitontbijt 2 boterhammen met snijworst 's middags 12.30: fruitontbijt 2 boterhammen met snijworst nu als tussendoortje 2 danoontjes en omdat ik veel energie verbruikt heb vandaag heb ik nog steeds honger, dus neem ik straks een broodje ei met sla :p ik weet nog niet wat ik vanavond ga eten, altijd een verassing wat mama maakt |
1 boterham kalkoenfilet
4 boterham kalkoenfilet en avondeten. |
2 kaasbroodjes met kaas :P
bloemkool, rundervinkje en gebakken aardappeltjes met gesmolten kaas pannenkoek met ijs magere kwark met aardbeien en nepsuiker drinken: water, taksi |
2 boterhammen met boterhamworst
1 minikomkommertje 1 banaan boerenkool met worst. |
Dat valt wel mee hoor, en anders moet je er wat aan doen ;)
|
2 chocolade muntjes
broodje kipburger rittersport chocola (1 stukje) zometeen ga ik aardappelen, duitse biefstuk en spinazie ala creme eten :9~ en misschien vanavond nog een mini pizza'tje met brie und salamiiiiiii :9 |
ontbijtkoeken
4 boterhammen warm eten chips ( doritos :9 ) chocolat :9 |
Citaat:
woow 1 boterham met smeerkaas? :o |
1 zakje naturel chips
2 dropjes stukje chocola 2 cup A soup tomaten creme en chinese tomaat 1 droog broodje daarbij kip tandoori |
's morgens: klein kommetje cornflakes met stukjes aardbei zondr melk
10u:graankoekje f fruit 12u:maaltijd met fruit als dessert 16u:graankoekje (gaan lopen ,+- 1u) 20u:kommetje zelfgemaakte fruitsalade 21:stukje fruit f een yahourt 0%vet |
2 sultana yofruit koekjes
3 pannenkoeken :9 cup a soup en zometeen even pasta in elkaar flansen :+ |
cracker met pasta en 3 met kaas
'savonds een prutje van gebakken aardappelen met rookworst en vegetarisch gehakt met prei en bruine bonen en champignons ofzo.. best lekker . |
2 boterhammen
veeeeeeel drinken en avond eten |
2 broodjes met een gebakken ei met kaas :9
komkommersalade wokschotel en straks nog wat koekjes waarschijnlijk :+ |
's ochtends:
2 boterhammen met vlokken, kaas, vlees of pasta plakje ontbijtkoek mandarijn/banaan 's middags: 2 boterhammen met waar ik zin in heb tussendoor: iets van fruit koekje 's avonds aardappels, vlees en groente, of pizza, of pasta met gehakt en tomatensaus en veel groente, of frites met frikandel speciaal (zaterdag) |
- 3 crackers met rosbief, kaas en eiersalade :9
- flesje Hero fruit troep - Geitenkaas salade op mn werk - appeltje - 2 broodjes shoarma |
Vandaag gegeten:
10.30 Een croissantje Een broodje met cervelaatworst Een broodje met Hagelmix 16.00 Aardappelen Sperziebonen in melksaus Kipkrokant |
Ontbijt: Een tosti of een omlet. Of poffertjes. Met thee of koffie.
op School: Een boterham in elke pauze en een pakje of blikje drinken. (Dat zijn dus 2 pauze's.) Diner: Een salade of gewoon wat groente. En dan nog iets zoals soep, aardappellen, macaroni, pizza etc... Iets warms dus. Tussen de dag door: Een zakje chips of snoep of zelfgemaakte brownies, muffins of taart ofzo (geen hele XD). Of gewoon iets van fruit. En meestal drink ik dan cola of fruitsap (kiwi en sinaasappel bijv.) |
Vanochtend op school een krentebol
Vanmiddag op school een krentebol En straks nog een gyrosschotel met Tzatsikisaus(of hoe je dat ook schrijft:D) |
heel veel chocola
heel veel toastjes heel veel boursin een beetje champagne aardappelanders, gehaktbal, wortelen, sperziebonen, jus nog meer chocola met caramel vulling een broodje kip gezond vifit rode vruchten Jeetje :') |
Vandaag gegeten:
- Krentebol met boterhamworst - Broodje met cervelaatworst - En gyrosschotel :P |
cornflakes met melk en suiker
3 sneetjes ciabatta met nutella jus d'orange Your Swirl met van alles en nog wat McNugget kip 9, grote friet, fanta kip, broccoli, pasta halve lion, halve marsdelight Jezus :P |
maar je kan het hebben :9
ikke heb 2 broodjes kaas op, heleboel kerstkransjes, paar crackers met kaas, en een zelfgemaakte pizza van naanbrood 8-) |
2 boterhammen pasta
huzarensalade roerbaketen en een plak ontbijtkoek |
ik eet op een dag
- boterham met choco - yoghurts met fruit - chocoladekoek - koeken |
in totaal 5 boterhammen (sochtends twee en smiddags drie)
een mandarijn en een banaan (banaan sochtends op brood) savonds een prakkie :P en dan meestal nog wat kaakjes tussendoor |
Vandaag:
- Krentenbol - Broodje met smeerkaas Zodadelijk avondeten, ik geloof het volgende: - Aardappelen, erwten met wortelen en hamlappen |
2 boterhammen met banaan
2 boterhammen met ham 1 met chocopasta appel kaakjes aardappels, rode kool en boomstammetjes (das vlees ja :P) |
boterham vlokken
2 boterhammen kaas 1 pistoletje met niks en 1 vermomd als broodje gezond sultanakoekjes doperwten, vlees, aardappelen en appelmoes en vla met banaan er doorheen |
Citaat:
|
Broodje met gebraden gehakt
Broodje met nutella Hutspot met saucijs en jus En dalijk nog een Cup a Soupje met bechuit denk ik |
broodje met hagelslag en een broodje met osseworst.
Verder 2 stukjes paprika ben lekker ziek aan het worden weer, dus geen avondeten :kots: |
Citaat:
|
7:45;
2 eieren zonder eigeel broodje chocopasta ontbijtgranen met melk 2 bekertjes orangejus 10:00; broodje salami 12:00: soep broodje jam 2 perzikken 15:00 broodje kipfilet met komkommer het is nu 1730 hier zometeen avondeten |
10.20;
- Krentenbol 12.20; - Broodje met ham - Broodje met gebraden gehakt 17.45; - Zelfgemaakte erwtensoep met sneetje bruinbrood |
Vanochtend twee muesli-koeken
Vanmiddag 2 broodjes eiersalade Als avondeten gekruide kip met rijst en warme perzik En nu nog een kaassouflée omdat die sukkels op m'n werk vergeten waren dat ik nog pauze moest krijgen :+ |
warme perzik? wat de hel?
gister zag t er ech zo uit: ochtend: 2x Redbulls avond: magnetron hamburgers :') ik heb een kudteetleven :+ |
ochtend: boterham met choco
middag: croque monsieur (tosti) avond: veel hapjes (we vieren vanavond al kerst, want vader vertrekt morgen op reis) |
Vandaag kregen we pas om 13.30 broodjes van de bakker. Heb vandaag dit op:
Broodje met cervelaatworst Broodje met Nutella Snackballetje Bord Spaghetti Bolognese |
8:30 de poes van je moeder
12:30 de poes van je zus 17:30 de poes van je vriendin |
Ochtend;
8:00; 2 eieren zonder eigeel cornflakes met melk broodje chocopasta 10:00; broodje salami 12:00; Biefstukjessoep broodje jam 2 appels 15:30; broodje kipfilet met komkommer 18:00; spagetti paddestoelen mix kipfilet salade bestaande uit ijsberg, komkommer en tomaat 20:00; een appel en een mandarijn (mande?) 22:00; een appel en 2 perzikken |
Citaat:
|
een hele gourmetschotel :| ik klap! :P
|
Effe kerstupdateje van gisteren :9 :
- Kop kippensoep - Een deel van de gourmetschotel - Veel sneetjes stokbrood met kruidenboter en zo´n andere soort saus, leek op knoflook. Vandaag: - Broodje ham - Broodje filet americain Zodadelijk kerstdiner - Aardappelen - Sperziebonen - Rosbief met heerlijke saus - komkommer - Dan nog een stuk kersenvlaai |
Vandaag niet bijster veel honger:
* Snee bruinbrood met cervelaatworst en halvarine * We zijn bij de afhaalchinees geweest: had wat nasi, bami, en twee satestokjes met satesaus. |
07.30; Cornflakes met melk
10.20; Appel 12.20; Dubbele boterham met salami en boter 16.45; Macaroni met zelfgemaakte goulasch Straks misschien nog een krentenbol met kaas |
Op een dag.. Tja, dit is een goede dag voor mij =)
Ontbijt; bakje aardbeie yoghurt Smiddags; nix of fruit Avond; 1 aardappel en 2 scheppen groente De laatste tijd is t alleen weer veel meer maar ik ga er weer aan werken =) |
vreten
-5 dubbele boterhammen met beleg
-2 bananen -zak snoep -halve onbijtkoek -kippepoot -bord couscous met groente -5 losse plakjes ham -6 visolie pillen |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb vandaag HEEL VEEL beschuit met hagelslag gegeten. |
Citaat:
Bah :p Ik heb koekjeuhz gegeten ! foeii.. niet meer doen ;) morgen weer lekker beginnen met lijnen als t lukt wnat heb feestiiej |
Stokbroodje gezond
Aardappelen Sperziebonen Gehaktbal Komkommer in slasaus Melkan Chocoladetoetje met room |
om 12.00 twee bruine broodjes kaas
om 18.00 mihoen met verse groente & ei |
07.45; Cornflakes met melk
10.20; Manderijn 12.20; Dubbele boterham met salami en boter 16.45; Rijst met Chicken Tonight :P |
11.30; Broodje salami
12.45; Dubbele boterham met nutella 17.30; Aardappelen, doperwten met wortelen, zuurvlees 21:10; Zakje bolognese chips Dalijk misschien nog wat fruit ofzo |
chips, brood met salami, rosbief en grillworst, mandarijnen, draadjesvlees, snijbonen, sperziebonen en aardappelen.
|
Chips, kan je dat wel hebbben Rowena?
|
Citaat:
|
Cornflakes met melk
2 appels krentenbol met kaas een snee BlueBand Goede Start Brood met kaas straks een shoarmaschotel :P |
Vanmorge: 2 boterhammen met chocopasta, glaasje melk
op school: een liter water middag: boterham met chocopasta, glaasje melk, cup-a-soup, halve zak red band snoepwolken. avond: Pizza, koffie, 2 chocokoekjes |
Krentenbol met appelstroop
Actimel 3 boterhammen (een met salami, een met smeerleverworst en een met appelstroop) Shoarma schotel |
2 broodjes met salade
broodje kaas chinees |
6 boterhammen met salami
een braadworst |
2 boterhammen (een met salami en een met leverkaas)
Broodje nutella Broodje appelstroop Straks aardappelsalade met biefstuk en griekse kool Bakje chips Appel Twee mandarijnen |
vanochtend een broodje met gebakke ei.
Vanmiddag een broodje met hagels.. en nog een roze koek Straks nog avondeten, dat zal wel weer 2 broodjes zijn. (we eten macronie en dat lust ik echt niet, en er zit vlees in de saus, dus dan maar brood) En dan zal ik vanavond nog wel een paar chipjes gaan eten. |
4 beschuitjes hagelslag, 1 banaan en
spinazie, witte boontjes in tomaten saus, aardappelen, tartaartje |
warm croissantje met gesmolten ham en kaas
broodje gezond worteltjes iets van een aardappelpannekoek, homemade bij m'n mama |
Stukje stokbrood met smeerkaas, 1 stukje brownie, 50 doperwtjes, 2 aardappels, 1 bakje yoghurt
|
Tel je je doperwtjes?
|
ja natuurlijk jij niet dan? :{
|
nee niet echt ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Banaan is minder erg dan brownie!
|
brownies zijn lekker, die ben&jerry-variant; chocolade ijs met brownies erin.. waaaauw dat is echt LEKKER :love:
Ontopic: Ik ga maar niet posten wat ik per dag eet :') |
vanochtend 1 appel en 2 boterhammen
vanmiddag 10 boterhammen :z vanavond avondeten tussendoor snoep en chips en koekjes :P |
vanochtend een boterham met kaas en een kiwi
vanmiddag 2 tosti's met kaas en curry vanavond aardappelomelet en hoogstwaarschijnlijk nog de nodige chocola :+ |
vanochtend: 2 broodjes met chorizo of hoe je dat schrijft. :z
´s middags: kroket uit de muur getrokken xD ´s avonds: Bami met hete vis (dat is makreel met een kilo sambal erover heen) en tussendoortjes; japanse mix en een hele zak drop. :') |
een boterham met hagelslag,3 appel, een fransbrood met salami, pasta, spinazie, (véél) koekjes, snoep
|
Ochtend: Kom Cornflakes met melk + sinaasappelsap
Tussendoor: banaan Middag: 2 boterhammen met kaas, 1 boterham met boterhamworst (Vroege) avond: aardappelen + biefstuk Tussendoor: 1 chocoladekoek, 2 boterhammen met boterhamworst Zo meteen misschien nog een stuk fruit. |
ochtend: 2 schaaltjes cornflakes
avond: bord chinees en 3 loempias |
07.30: Cornflakes met melk
10.20: Ontbijtkoekreep 12.20: Boterham met salami en een boterham met smeerleverworst 14.45: Broodje hagelslag 18.00: Hutspot met gehaktbal 20.45: Zakje naturel chips |
09.00: Fruitontbijt + Banaan
(Tussendoor een paar paaseitjes) 12.30: 2 Krentebolletjes 16.30: Warm appelgebak met ijs,slagroom en nootjes (errug slecht) 19.15: Rode kool, met een tartaartje en aardappeleiersalade Niet zoveel gesnoept vandaag gelukkig :) |
vanochtend voor het sporten: appel
vanochtend na het sporten:3 boterhammen met kipsatésalade tijdens college: hazelnootkoek avondeten: gebakken aardappeltjes, zalm met bieslooksaus en salade met augurk en feta en zonet nog een koekje |
Ontbijt:
2 croissantjes met ei, fruitsalade en mango thee. Lunch: Frappuccino chocolade, halve hotdog. Diner: Kaassouflee, 1 kipnugget, halve liter fanta. |
vanochtend 2 tosti's en een zachtgekookt eitje, vanmiddag 2 peren, zonet pizza
|
07.30: Cornflakes met melk
10.20: Boterham met ham 12.20: 2 boterhammem 17.30: Aardappelpuree, pepersteak, jus en rodekool 20.45: 4 boterhammem |
boterham met pasta
rode kool draadjesvlees 1 aardappel en nu paaseitjes |
Citaat:
paaseitjes zijn die nu al te koop :huh: |
Vandaag (of gister eigenlijk alweer):
's ochtends fruitontbijt 's middags fruitontbijt met krentebolletjes (wederom tussendoor een paar paaseitjes :+) 's avonds 'tatjes met karbonaadje en sperziebonen (...hm nog maar een paar paaseitjes dan hehe) |
1kom havermout
3appels 4boterhammen met kipfilet en kaas avondmaal: warm. 4glazen melk, halve l water, cola :huh: |
vier boterhammen met kalkoenfilet
patat |
boterham met bakleverworst :9
2 pannekoeken die je in de magnetron moet gooien 1 broodje met kaas, komkommer, ei. Soort gezond 2 koppen soep drinken: alleen maar water, was te lui om wat anders te pakken 8| geen tussendoortjes. |
cornflakes met melk
liga evergreen 4 boterhammen met salami spaghetti bolognese banaan appel |
tot nu alleen nog twee broodjes kroket :+
en vanavond patat |
broodje met kaas
's middags weer een broodje met kaas 's avonds bigmac menu met dat appelmoes-shit wat je bij de happymeal's krijgt. :') |
ontbijt/lunch
2 petit pains met ham en knoflookolijven diner 2 gebakken boterhammen, 2 gebakken eitjes, bacon, witte bonen in tomaten saus en tomaten/ui prutje (english breakfast, sorta) dessert: warme appeltaart met slagroom straks nog wat drank :P |
vanochtend een boterham met kaas en een peer
vanmiddag vijf boterhammen met kaas zonet zelfgemaakte turkse pizza :9 en vanavond nog wat m&m's :9 |
Eh..
Vanmorgen; 2 geroosterde broodjes met kaas Vanmiddag; 2 broodjes met filet american (uiteraard met peper en ui:P) Vanavond; Gehaktbal, aardappels met broccoli :P |
Ontbijt
Cornflakes met melk Actimel Tussendoor Boterham met ham Middag 2 boterhammen met Nutella Avondeten Spaghetti Bolognese Tussendoor Boterham met salami Boterham met appelstroop Banaan |
's ochtends:
Twee boterhammen met hagelslag fruitontbijt Ik mag verder niet zoveel eten, anders krijg ik het voedsel van vanavond niet op (lees: uit eten bij een steakhouse...daar raak je nogal vol van) :D |
vanochtend 2 broodjes met smeerkaas, vanmiddag nog een keer 2 broodjes met smeerkaas en vanavond tomatensoep met geroosterd brood met kruidenboter
lekker gevarieerd :+ |
vanochtend
2 boterhammen met eiersalade vanmiddag cocosnoot jum jum:9 en cocosmelk dus :p tussendoor Sultana en 2 mandarijnen dadelijk sperziebonen, maïs, kipfiletje, gebakken aardappeltjes |
2 broterhammen met vlokken
milkshake anderhalve pizza chippies |
cornflakes met melk
2 boterhammen 2 appels Bonenstamppot met kipkrokant 2 boterhammen |
6 boterhammen met bosbessenjam (vanochtend 3 en vanmiddag 3), een stroopwafel en zonet kerriecrèmesoep met salade en geroosterd brood.
|
ik heb zondag heel gezond gegeten 8-):
onbijt/lunch: (om 17:00 :D) 2 crossantjes met (bosvruchten)jam :9 avond eten: fajitas - kip :9 bij de mexicaan nou dat was t weer |
6 boterhammen met pasta
4 bruine bolletjes met ham bloemkool, schnitzel met knoflooksaus en aardappels met appelmoes en een banaan |
2 boterhammen met boterhamworst
paar aardappelen met snijbonen en knoflookworst :+ en uiteraard een tosti. en 4 kitkat's :Y) l |
vandaag?
- crusli - appel - 4 chocolade koekjes van een vriend - 2 grapefruits - avocado - 5 witte paaseitjes - avondeten: rijst, een of andere tomatenprut en appelmoes :) |
Tot nu toe:
Croissantje Kaas Water Broodje Veggie Melt French Fries van de Mac met ketchup Cola Light |
today: -kom havermout en kom kornfalkes met appel.
-3boterhammen met kip , 5 wortels -sprite, fruitsap, melk, en nujuist 2boterhammen met kip en kas, appel, en 2wortels. en misschien nu nog een boke. |
broodje ei met kaas komkomer en tomaat
das een beetje wat ik heb gegete meestal eet ik aleen maar avondete :P |
halve chocoladereep
4 koetjesrepen patat |
twee geroosterde broodjes met hüttenkäse
appel een paar koekjes bamisoep spinazie a la crème en gemarineerde kabeljauwfilet stukje chocola |
Vandaag:
Ontbijt:broodje met ei, en een kopje thee Lunch: Verse vis (sardines), 2 broodjes worst, en een blikje cola Avondeten:tja dat komt nog, maar dat zal waarschijnlijk niet veel zijn, of mischien wel |
Vandaag gegeten:
- Griekse yoghurt met honing - Brood met eiersalade - 2 cracottes met roomkaas (of waren het er 3?) En ga zo nog als avondeten soep met broodjes eten :) |
Citaat:
|
vandaag heb ik gehad:
-2 boterhammen -kiwi -aardappelpuree, maïs en beetje kip -3 chipjes |
gisteren*
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.