![]() |
design&ontwerp
:yes: kom langs, en laat je wel een beetje verbazen...:yes:
|
Den Boom
1 Bijlage(en)
ontwerp vvor een meubelzaak (r) copyright 2006
|
tank
1 Bijlage(en)
tank+bijbel (r) copyright 2006
|
minionderneming
1 Bijlage(en)
logoontwerp minionderneming "cc16" (r) copyright 2006
|
party "monkeyballs"
1 Bijlage(en)
monkeyballs alberzaal (r) copyright 2006
|
voila...
|
Best gave dingen :thumbsup:
|
©®
|
nog een link naar site: http://users.telenet.be/perrytim
graag reacties (zelf ontworpen) |
bike
1 Bijlage(en)
3naamkaartjes (ensemble) (r) copyright 2006
|
ontwerp boekje (p5-6)
1 Bijlage(en)
russian heroes
|
voorbeel illustrator
1 Bijlage(en)
cc16 ontwerp in illustrator (tekenprogramma) (r) copyright 2006
|
ex-pix
1 Bijlage(en)
uitnodiging voor ex Pius X-leerlingen:yes:
|
ex-pix (r)
1 Bijlage(en)
uitnodiging2 voor ex pius X lligen:yes:
|
how cute ! :D:p
|
mercikes... oe ist me katsjoe?:P
|
kmoet er een nieuwe design voor make...typografisch
|
sgoe
|
Ik ben bezig met het ontwerpen van een wandlift. Maar niet met flitsende plaatjes, gewoon het statische ontwerp en het proces naar de ingebruikname ervan. :z
|
logo (eigen naam)
1 Bijlage(en)
logo (eigen naam)*)
|
professional seg!
|
professinal
iemand moet da toch doen he maatke:7!! oe ist na me de site van sachetti's?
|
wandlift
Citaat:
|
Ben er nog niet echt aan begonnen...beetje druk é ;)...
Ik ga zien of ik er vanavond aan kan beginnen! |
doe daz jongeman... :)
|
the scientist
1 Bijlage(en)
the scientist:')
|
eej das graaf gedaan! :thumbsup:
|
The scientist vind ik een beetje matig, maar de rest is wel netjes... ik vind alleen wel dat je wat minder met monotome kleuren moet werken, je legt zo nergens de aandacht op.
|
t-shirts
1 Bijlage(en)
t-shirts:yes: :yes: :yes: :yes:
|
monotome
Citaat:
|
huisstijl van mezelf
1 Bijlage(en)
huisstijl 2006*)
|
huisstijl is:
=> briefpapier => naamkaartje => enveloppe |
|
lalala
commentaar is cava, maar geen eigen fotos plaatsen! hetr gaat hier over design en ontwerp, en niet over mode...|:(
|
Citaat:
en design is hetzelfde als ontwerp maar dan in het engels:z |
Wtf?
Citaat:
|
Och manneke! ga ergens anders "interessant" doen!
Met 'design' zou je nu toch wel moeten weten dat het niet over mode gaat maar over grafisch design! Dank u!......:loser: |
my brother from another mother! peace up!!! mercikes, ze denken da ze der hier alles van weten :(
|
hahahaha echt é!...NIKS GEWOEN !! :p
|
zolang je steeds monotome kleuren BLIJFT gebruiken in je designs moet je niet de geweldige designer uit blijven hangen want dat kan iedere noob
|
Owkej, ik vind persoonlijk dat wij niet bij praatjes moeten blijven!
'dat kan iedereen' zei je!? awel, maak jij je eigen design in "monotome" kleuren dat nog steeds even orgineel en grafisch goed uit ziet als 'spiral_design' zijn werk! En dan praat ik nog niet over druk-klaar! en kom zeker niet af met " 'paint'-ontwerpjes " Let's see who's the real noob!:+ :7 |
wat is eigenlijk je probleem? Tis altijd wel iets bij jullie "tis wel goed, MAAR..."!!!! Kben het eigenlijk wel beu! Probeer niet de professional uit te hangen als je er niets van afweet en zeker als je de programmas niet onder de knie hebt. we zullen wel zien als je een "ontwerp" (geen Word of paint) afleverd...
PS.: en je hebt de chance dat het niet drukklaar moet zijn |
kan wel tegen commentaar, maar niet tegen betweters
|
typografie
1 Bijlage(en)
voorbeeld typografie:yes:
|
vond het zelf wel een mooie text ('De dommen hebben het poeder niet uitgevonden, maar zij schieten ermee!')
|
dit is ook een site die ik heb ontworpen+gemaakt...
http://users.telenet.be/perrytim |
World War Two
1 Bijlage(en)
World War Two:aai:
|
voorontwerp
1 Bijlage(en)
Voorontwerp World War Two (drawings)
|
man man, ik hou van u 'Penis-mannekes' :D :p :*
|
penis?
*)
Citaat:
|
Citaat:
|
presentatie WW2
1 Bijlage(en)
presentatie WW2:yes:
|
polaroid presentation
1 Bijlage(en)
polaroid presentation friendship:yes: :thumbsup:
|
houd uw bakkes
1 Bijlage(en)
idem titel*)
|
zeg maar
|
Goe gezegd! en ook goe gedaan ;)!!
heel sterk en duidelijk...en een echte blik vanger ;):p |
Ik zou gaan voor "Houd je bek" :P
|
Hollanders :no: :no: :loser:
|
Belgen zijn zelfs nog beleefd als ze iemand uitschelden :P
|
voila
1 Bijlage(en)
na een kleine 'aanpassign':thumbsup:
|
ik vind juist dat hollanders te braaf zijn :)
|
Wat is bakkes? :p
Maar die tweede vind ik erg leuk gedaan met die kleurtjes. :) |
bakkes
Citaat:
|
Hahahaha, wij belgen beleefd...putain, verre van!
anyway, we zoude het hier niet mogen bespreken...anders een nieuwe topic openen om dit tekunnen bespreken ;) Hahahahaha, das echt giere!! :d |
unicef
1 Bijlage(en)
unicef
|
jullie hebben wel steeds hetzelfde erin he, dat zwart/grijs/witte/legergroene. zulk soort kleuren steeds.
niks mis mee hoor, maar wat afwisseling is ook wel leuk toch? |
je hebt wel gelijk, maar bij "houd uw bakkes" met aanpassingen is er wel verandering in kleur...
|
octopuzz
1 Bijlage(en)
octopuzz opdracht:yes: :wave:
|
voila
|
Wat lief! :)
Maar mij is nog niet helemaal duidelijk wat voor werk (als het werk is) je doet. |
ik werk nog niet, ik studeer publiciteit in Antwerpen... deze opdrachten zijn oftewel privé, oftewem via school of opdrachten daarbuiten. ;)
|
octopuzz ;)
1 Bijlage(en)
octopuzz poster*)
|
voila ;)
|
Mooi! Leuk gedaan met die achtergrond en die coole figuren helemaal beneden. :P
|
thanx
|
Wat is het eigenlijk? Voor een spel, ofzo? :P
|
we moesten voor een opdracht opt school een poster van 1meter op een halve meter maken en dit was een ontwerpje... k'heb momenteel wel een ander en mooier ontwerp gekozen!
|
Ik vindt het allemaal wel knap, je hebt talent :)
|
octopuzz2
1 Bijlage(en)
octopuzz poster2:yes: :thumbsup:
|
voila:)
|
tattoo
1 Bijlage(en)
eerst een schets gemaakt, dan ingescand en nadien in illustrator ingekleurd... :yes: :wave: :yes:
|
examen ASp
1 Bijlage(en)
opdracht: ontwerp poster over het russisch constructivisme
|
voila ;)
|
Leuk gedaan!...
|
danku, da was texamenopdracht van de iwan ;)
|
Citaat:
Ik vind het overigens niet nodig dat je die tekst er nog eens onder zet als de tekst zo al duidelijk genoeg is. Om eerlijk te zijn, hoe ik wel meer van monotome kleuren. Iets waar alle kleurtjes van de regenboog in komen en afgrijselijk lelijk is omdat ze niet bij elkaar passen. Illustrator is een vectorprogramma, toch? Kan je dat gratis (en liefst legaal) downloaden? |
illustrator
Citaat:
:) |
examen
1 Bijlage(en)
examen Iwan_0_
|
voila, de laatste werkjes waren voor ons examen... :) :)
|
ja hebt talent hoor
ik moet voor school ook iets ontwerpen maar ik kan helemaal nix bedenken heel moeilijk |
design
Citaat:
wat moet je mss ontwerpen?:) |
iets nieuws voor een bestaand product.
|
een gebouw
|
?? wat ?
|
een gebouw ontwerpen
|
dat is tog geen product ?
|
ow jij bent dat:P wist ik veel ik dacht dat het iemand anders was:P
|
j aik moet voor mijn les nog steeds een idee hebben
|
oke uhm dat weet ik ook niet:P
|
ik had belooft dat ik donderdag al een idee zo hebben maar ik heb nog nix en ik moet ook presentatie houden :(
|
heb ik niet gedaan wou ik niet:P
|
hehe :P stinkerd
|
ik ben gewoon slim:P neej grapje
|
hehe :P
|
:d
|
wat staat er op het menu vanavond? Vlaams natuurlijk!
1 Bijlage(en)
wat staat er op het menu vanavond? Vlaams natuurlijk! examenopdracht*)
|
nature vs industria
1 Bijlage(en)
nature vs industria:yes:
|
voila ;)
|
minionderneming
1 Bijlage(en)
*) Ontwerp voor t-shirts miniinderneming cc16*)
|
van deze t-shirts worden er 50 geproduceerd:)
|
1 Bijlage(en)
ieps
met da we toch bezig zijn dacht ik smijt ier ook eens paar van mijn werken bij |
1 Bijlage(en)
en deze ook
|
het bovenste werk vind ik wel goed.
|
thanks
een paar uurtjes werk :d natuurlijk niet 8uur denken aan een concept :p |
Citaat:
|
Citaat:
ik denk mss maar een nachtje aan een concept of langer maar zit dan wel meer dan 10 uren soms aan een uitwerking in na al die jaren bezig te zijn met kunt weet ik wel dat een uitwerking soms nog sterker schoord dan een concept ps als je zo graag logos maakt e doe da dan aub niet in paint e het bedrijf voor wie je maakt zal ook zeer tevreden zijn waneer ze hun logo willen uitvergroten en merken dat het niet vectorieel is maar allemaal pixels. ik begon in paint te tekenen toen ik 6/7jaar was en ps als je 8uur denkt aan een concept voor een logo moet je ook rekening houden dat er een samengang moet zijn aan een logo en dat je aan een logo moet kunnen zien of liever gezegt kunnen afleiden wat er in dit bedrijf gecreeërd wordt. ps spiral_design prachtig staaltje grafische werken. Waar heb je in de academie gezeten? zit nu in mijn laatste meestergraad beeldende kunsten grafisch ontwerp in Gent |
ieps spiral_design kvin daje nog coole lettertypes hebt edde geen tips ofzo waar ik leuke kan vinden
da fond ebbek al geprobeerd maar kan soms nie aan eisen voldoen. |
bedankt voor de leuke commentaar anoniem888! ik studeer trouwens publiciteit in Wilrijk (7de jaar)! ik ga volgend jaar naar Gent voor grafisch ontwerp (hopenlijk mijne master halen) te studeren (St. lucas).
|
Citaat:
|
industria vs. nature
1 Bijlage(en)
uitbreiding industria vs. nature:yes:
|
voila:)
|
Ik vind hem een beetje druk
|
Ik ga wel naar kwak
|
kleine aanpassing
1 Bijlage(en)
kleine aanpassing:wave:
|
wat een drukke kutplaat
|
kleine aanpassing
|
Citaat:
|
ik zit in de Kask (konlijke academie voor schone kunsten)
das de bijloke zoals ze zeggen. ook mensen van antwerpen aanwezig daar ;) is ook wel aan te raden moest je nog echt twijfelen. staat namelijk bekend dat in het st lucas u de pap in de mond word gegeven en niet u vrijgelaten word met wat je wil maken in Kask zeggen ze een thema en moet jij volledig u inspiratie de vrije loop laten gaan. dit heb ik toch gehoord van mensen die van st lucas over gestapt zijn naar de Kask kzeg niet dat het een slechte school is gewoon wil u u meedelen wat ik hoor. mss komen we elkaar dan tegen volgend jaar doe ik namelijk ook mijne master. Belgium Rulez :d:d:d:d:d:d:d |
Citaat:
Wat is de essentie? het verhaal erachter? Ik zie nu een stel militair achtige ventjes en een neger met een zonnebril op een ontzettend drukke achtergrond.... Daarnaast is versus met een s en niet met een z |
ieder zijn smaak e
de mensen die grafische talenten hebben weten wat goed is en niet!!!! waneer je er niet van kan en enkel en alleen sterk bent in talen dan vind ik da die commentaar ongepast is ps kvind het een zalige prent wat was de opdracht of was die vrij enorm cool en goe ingespeeld op de tijd (retro stijl) super |
Citaat:
Ik vraag naar de essentie van zijn plaatje omdat ik die absoluut niet zie, ik vind het een drukke plaat. Iemand die goed grafisch is aangelegd maakt niet alleen platen die alleen door een bepaald groepje grafisten wordt gewaardeerd... |
ik zeg niet dat je niet naar de essentie mag vragen e
maar kvond het gewoon stom van commentaar te geven op die versus ps er zitten enorm veel grafische aspecten in die ie zeer sterk zijn en nu ook in de mode is de drukte achtergronden, de retro stijl en het gebuiken van silhouetten zijn zaken die nu enorm geappresieerd worden in grafische werken. maar wees gerust stijlen veranderen. ik persoonlijk ben wel verzot op die stijl. en ik had er wel bij vermeld dat ieder een eigen smaak heeft e. en met de mensen die grafische talenten hebben weten wat goed is en niet!!!! bedoelde ik deze zaken dat men wel weet dat dit nu ook de mode is wat ik hierboven vermelde. ik was niet geergerd naar de vraag van de essentie enkel naar op het comentaar van de versus en soms worden met opzet fouten in teksten gestoken omdat deze dan meer de aandacht vragen van de toeschouwer. indien je u aangevallen voelde sorry ervoor |
Ik heb hem net uitgeprint en aan iedereen laten zien die ik tegen kwam, lachen
|
? wa heb je uitgeprint ?
|
Elke grafische vormgever heeft (en moet) zijn eigen stijl hebben. Dat maakt u zo uniek als grafische vormgever...en je moet natuurlijk ook een bepaalde doelgroep aanspreken. En dat doet hij ook met dit werkje! Ik vind het echt een pracht van een werk!! Oli4 echt waar super...je weet dak van je werk hou!
btw, the compositie zit echt lekker ! |
1 Bijlage(en)
voila goe gesproken Black-Phoenix
kzou het nie beter kunnen zeggen de een kan het beter zeggen met woorden de ander met beelden... ik vind ook wel cool het werk ;) doe jij ook grafische of gewoon zwaar geïntresseerd. ier nog een werkje van mij |
1 Bijlage(en)
en dees
|
1 Bijlage(en)
en das nog 1tje
die is volledig getekend dusniet lijk de vorige 2 werken met fotos |
ten eerste was versus met opzet met een 'z' geschreven, omdat er dan meer aandacht op gevestigd wordt. anoniem888 mercikes voor de bangelijke commentaar en btw zeer knappe werkjes!! khoop je daar tegen te komen (in Gent). Black-phoenix zit trouwens in mijn klas en maakt ook wel zalige werkjes. Ik laat al die commentaar wel over mij gaan, het zegt meer over hun dan over mij... peace
|
Citaat:
*) *) |
no probs dude...
alles in orde? Nu in de blok :p pffff maja moe ook gebeuren e kvind eigenlijk cool dater een forum bestaat waar eigenlijk over grafische werken kan gesproken worden en getoond. en ja hopelijk komen we elkaar keer tegen e in gent en Black-Phoenix ook e ;) greets wv |
:9 ah ja, das just, jullie zitten in blok!!! Hard maatke, hard... Ja, dit forum is een van de weinige forums die dat doet...
Greets:):) |
::Octopuzz®::
1 Bijlage(en)
naamkaart van Octopuzz
|
ben bezig aan huisstijl van octopuzz....:):):):):)
|
nice nice nice...
echt waar cool persoonlijk vind ik het bovenliggende kaartje het sterkts de achterkant met die octopuzz zo volledig verwerkt heb ik nog een klein beetje mijn twijfels ie is goed daar nie van maar tegenover die met de tekst erop word hij een beetje in de achtergrond geduwd mss moet hij gewoon nog iets kleiner staan kweet niet wat je zelf denkt? |
ja, ik had ook zo m'n twijfels over de achterkant. Maar de voorkant moet meer opvallen vind ik?! het was ook maar een probeersel.
Greets |
probeer eens een tintje rood (bordeau) in te stoppen
schoort altijd ;) greetz WV |
ja, mijn idee was om er mss nog een monotome kleur tussen te smijten, maar bordeau is ook een bon idee. thanks:):):p
|
Citaat:
of heb je een ander kleur gekozen ps 50% cyaan 0% magenta 100% yellow 0% black is nu ook een kleur die wij veel gebruiken en prachtige resultaten opleveren... greets WV |
TeKiel-'a'
1 Bijlage(en)
TeKiel-'a' festival
|
voila :):)
|
tekiela
1 Bijlage(en)
tekiela festival:yes: :yes: :yes:
|
kdenk dat ik voor ontwerp2 gaan...
|
3D Thee-doosje
1 Bijlage(en)
3D Thee-doosje:yes:
|
voila
|
ik zou die onzin tekst erop aanpassen:{
|
Citaat:
GREAT JOB! |
ehhh verkeerde post gequote?
|
Aaaanyway:O
ej olie waar doe je nu je stage? Let me know man! |
zit nu op m'n stage:);):)!! das ier echt graaf maatke!! moet publiciteit maken voor het grootste vastgoedmakelaar van Antwerpen maken!!
|
stage
Citaat:
|
ben je zelf de weg niet kwijt?
1 Bijlage(en)
een ding waar ik met bezig ben op stage...
|
first immo
1 Bijlage(en)
nog een voorbeeld
|
voila
|
jij moet concept design gaan doen spiral_design!
( Of doe je dat al ;)? ) |
Citaat:
|
spiral_design
1 Bijlage(en)
spiral_design
|
de weg naar je droomhuis kwijt?
1 Bijlage(en)
de weg naar je droomhuis kwijt? First Immo, uw gids op de vastgoedmarkt.:yes:
|
Citaat:
|
Delizio
1 Bijlage(en)
publiciteit Delizio
|
voila
|
hey moussa, den Gerard heeft da tekiel-a ding vant school gewonnen...
|
Citaat:
|
Citaat:
btw, delizio zou ik niet gaan aanschaffen na het zien van zo'n plaatje :no: |
ik volg een grafische richting hier in belgië: Publiciteit & illustarie in Antwerpen
|
Nice designs maat!! héhé ;)
seg euhm...die spandoekjes da gij gebruikt hebt voor 'octopus'... onder welke naam staan die bij symbolen library? |
dak et ni weet.
|
in de kadertjes komen m'n designs
|
site geïntegreerde proef (GIP) (under construction)
1 Bijlage(en)
site geïntegreerde proef (GIP) under construction
|
alles wordt geanimeerd in flash
|
Delizio 3some
1 Bijlage(en)
Delizio 3some*)
|
komen alle drie in een horeca magazine;)...
|
site geïntegreerde proef (GIP) (under construction)
1 Bijlage(en)
site nr° 2... (veel beter als de éérste.):yes: :yes:
|
dees wordt em
|
Knap Knap!!
kmoet nog aan mijn site beginne :) |
vond de 1e site beter (niet dak die nou zo geweldig vond)
|
is die dilizio voor zelfbruiningscreme ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aight!! tzieter nice uit!
Kga der is ook aan beginnen.. en een ontwerp voor mijn gip ook :) MARIFA ARTS baby ;):p laat nog wa werk zien ;) |
[/QUOTE]laat nog wa werk zien ;)[/QUOTE]
krijg seves een nieuwe opdracht. *) :yes: :yes: |
huisstijl geïntegreerde proeg (GIP)
1 Bijlage(en)
huisstijl geïntegreerde proeg (GIP)
-briefpaper -naamkaarje (voor+achterkant) -enveloppe |
3some First Immo
1 Bijlage(en)
First Immo immobiliën Antwerpen (3 affiches:):):))
|
presentatie Firt Immo Antwerpen...
|
Nice maat!!
Aïda en ik zijn bezig met een presentatie voor VTM ;) die al 18jaar besta :) Het ziet er al goed uit ze;) als het af is zullen we het je wel tonen ;) |
1 Bijlage(en)
stom logo
|
precies een logo voor een wijn-merk ;)
|
neenee, Biermerk
|
tralala
echt mooi bram !!! Jij beleeft presies wel d etijd van je leven :D groeten aidourie ;) |
Zatlap ! ;):D
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.