![]() |
Sportmeeting oude garde
zit ik net met Bonnie op msn oude herinneringen op te halen van die goeie oude tijd, komt mevrouw met het idee om weer eens een biertje ergens te gaan drinken en te gaan poolen oid.
lijkt mij een prima plan :yes: de volgende mensen kunnen zich aanmelden voor dit festijn: Bonnie Tuur Bartje Basjemans Rekz Tankie Fitje Tukkerboy Bruggi Goefoe Superjood Oizo Tofke_H en niet te vergeten Koelkast Ergens een keer in Utrecht ofzo, moet allemaal nog verzonnen worden verder. Meld u aan. |
Citaat:
|
prima plan antikerstman. Morgen in Amsterdam? moet er toch wezen, maar ben dan wel om 4 uur weer pleitte. :*
|
Hehe, I'll be there!! Mitros en Jdiezrequejo moeten ook komen :yes:
|
Citaat:
|
assbitch van toffiepof
|
en Joy dan?
|
Joy the Hooliganboy/Jointje uit Arnhem
|
Citaat:
nee mijn lieve vriendje uit arnhem heeft t heel druk met arbeiten enzo! maar je kunt het vragen... :) |
Citaat:
Ik vind het trouwens een leuk idee |
hehe, die joy, die wil vast nog wel eens revanche op mij. die was niet te genieten na een potje fifa'en :p :z
|
(waarom verdwijnt mijn bericht steeds :? )
Leuk idee ik kom ook wel :thumbsup: . |
Citaat:
|
Citaat:
weet eigenlijk niet eens of hij zondag naar Nijmegen komt met de wedstrijd :loser: |
haha jaaa ik kan die joy wel ff overhalen om mee te gaan, eeej bonnie zo grappig he, elkaar tegen komen op school!
|
Citaat:
ja was iid wel grappig herkende je niet eens!!! |
haha nee raar he, ik jou ook niet, je lijkt langer geworden, maar hoe komt het dat je niet op msn bent?
|
Citaat:
ben je er zondag ook btw en gaat joy ook of weet je niet? |
christiaan_W@hotmail.com
unblock me ff anders, praat wat makkelijker |
Ik wilde me er net in gaan mengen!
Zijn er eigenlijk mensen die daadwerkelijk die meeting doorgang willen laten geven, laten we dan ons best doen om een datum te prikken! Voordat mensen vluchten naar andere delen van de wereld. De VS of Argentinië bijvoorbeeld... |
Citaat:
maar datums... tja zeg maar iets... komende 2 weken heb ik iig tentamens, dus daarna heb ik weer wat meer speling&tijd. liefst op een vrijdag, ligt beetje aan mn rooster... Zaterdag kan ook wel, maar ik moet zondag altijd wel aardig vroeg op (|:( ) beetje centraal afspreken in utreg ofzo? |
centraal? station alkmaar centraal. :7
|
Ik heb eerst een week vakantie, dan een week met twee (4 vakken) tentamens en dan 2 weken projectwerk, waarvan ik zeker wel een dag vrij kan nemen..
|
Citaat:
Maar ontopic: ik zal mijn best doen om ook te komen. Heb t ontzettend druk met school, maar lijkt me zekers weer een keer leuk. Ik heb een voorkeur voor de vrijdag! |
Citaat:
Ik heb t ook druk met school jah, maar na mn tentamens kan ik weer een beetje ademen en iets beter dingen als meetings enzo plannen 8) |
ik vind een vrijdag ook wel het interessantst
|
Citaat:
|
Citaat:
Studeer jij nu in Nijmegen? Wat dan :)? Een vrijdagavond vind ik ook wel ok trouwens, al moet ik wel heel vroeg op op zaterdag om te trainen. Donderdagavond mag ook van mij (vrijdagochtend geen college voorlopig)! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu ligt Nijmegen een stukje minder uit de route dan Heerlen :p Geloof dat de laastste trein iets van half 11 ofzo gaat..
Maar geloof dat de oude garde alweer genoeg gepost heeft ofzo :p |
schijnbaar..
|
hoihoi :wave:
|
Citaat:
|
Ja, heel raar...
Volgende week doen? |
wanneer gaat t worden mensen?
|
Ja Remco jij begint erover, noem dan een datum 8) .
|
Anders kom allemaal naar die reguliere meeting?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja vet, en weer zo een vettuh ll.com shirt krijgen. 8) :z
|
Slaap je daar nog steeds in, Stef?
|
Citaat:
|
hmm, nee nooit een shirt aan tijdens t slapen. :z
|
tussen kerst en oud en nieuw lijkt mij wel een leuk plan, lekker spelen in de sneeuw:Y)
kan iedereen een van die dagen?? |
Roda speelt die dagen wel 2 uitwedstrijden, die 27e en de 31e :') Maar de 27e is 020-uit, dus daar pas ik denk ik dit jaar voor. Heb ik niet echt zin in na vorig jaar 8{
|
Citaat:
Was je van plan ons naar Oostenrijk te nemen ofzo? |
Citaat:
Nou weet ik wel dat het weerbeeld in Schiedam(nog steeds daar?)anders is als hier in 't Oosten, maar toch hè... |
Citaat:
nou de 29e? Das een vrijdag, lijkt mij mooie dag. Geen voetbal, alleen Feyenoord uit tegen Excelsior, maar met mijn kennis over jullie gok ik zo dat niemand daarheen gaat... Hebben we elkaar toch nog voor 2007 weer gezien. Ik kan dan iig (hehe Bert, volgende dag moeten wij tegen 020.. thuis....) |
Arie woont in Vlaardingen, joh :p 020-thuis is trouwens niet een enorm risico. Bij die wedstrijden slaap je meestal nog dezelfde dag in je eigen nest 8)
|
Bart, homo.
http://members.lycos.nl/intsite/ll/barthomo.jpg |
Geboorteplaats :rolleyes:
|
1 Urlings
2 Bartholomeus A W 3 Heerlen 22-12-1983 |
Ik ben net zo Schiedams als John de Wolf (ik kan namelijk net zo dansen)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op vrijdag 29 december heb ik vooralsnog niks staan. Geen wedstrijd van de Graafschap. Wellicht dan wel een onderling zaaltoernooi van mijn voetbalclub waar ik bij aanwezig dien te zijn, maar meestal duurt dat tot 14:00/15:00 uur..
|
Ik had vannacht een droom, dat ik naar toppers in concert ben geweest. :o
|
mooi we houden het vooralsnog op de 29e... hoe zit het met de rest?? als je dat nou ff neerzet weet ik ook meer ... :)
|
ik kan dan niet, opgesloten in de veluwe :o
|
Ja, volgens mij ken ik wel dan :p
|
Ik kan ook wel.
|
Als jullie iets afgesproken hebben dan zie ik op het laatste moment wel of ik kan komen. Vlak daarna vertrek ik namelijk naar de States:7
|
Citaat:
|
Citaat:
hmmm tja, daar kom je nu ineens mee :* |
Trouwens, in plaats van dat iedereen zo tegen 23.00 z'n laatste trein moet halen, waarom niet beginnen om 23.00? En dan gewoon weer de eerste trein rond een uur of 6 terug pakken.
|
Jij zit vol goeie ideëen, Arie. Maar de 30e ga ik al naar Pasha in Köln hé. Dus dan gaat het ook weer de hele nacht door, 's morgens naar die Kaaskijkers en dan is t weer oud en nieuw. Dus als jij anders ff wat pillen ofzo regelt die me 4 dagen op de been houden? "8)
|
Nou had ik vroeger altijd een Hagenees bij mij in de klas die totaal niet vies was van een pilletje, maar hij vertelde altijd dat Haagsche Hopjes beter waren dan pillen.
http://www.dutchstore.ch/images/haagschehopjes.jpg Na een zak hopjes schijn je helemaal uit je stekker te gaan, en niet meer kunnen slapen, dus probeer het eens. |
Deze komen uit Roosendaal joh. Ik wil wel echte.
|
wat 23 uur beginnen... wat een wilde ideeen allemaal...
maar ik moet de volgende dag denk ik wel gewoon werken!!! denk ik... |
29e kan ik geloof ik ook wel :thumbsup:
|
Citaat:
(sorry msn werkte niet echt mee net) |
mooi geregeld, de 29e dus. als mensen hier nou ff namen neer zetten dan is het wat overzichtelijker
volgens mij gaan deze tot nu toe, mocht ik me niet vergissen...:Y) Ik wil dat Tank ook komt :love: |
Zal proberen ook te komen :)
|
He Bon! Excelsior uit wordt net zo gezellig als Nancy heb ik gehoord hoor!
|
Citaat:
nee toch tankie... je komt wel toch???:love: |
Het probleem is een beetje dat ik 's morgens een zaalvoetbaltoernooi heb, wat denk ik zo'n beetje tot 14:00 uur duurt en 's avonds een feestje heb..
|
Citaat:
|
Toevallig is dat feestje dan van Arthur, omdat hij een 4 maanden in Amerika gaat studeren. Dat wordt dus erg lastig..
|
Een feestje noemt ie dat.. Alsof we Arthur niet met z'n allen kennen ;) Hmm, Achterhoek matig vertegenwoordigd dan. Hopelijk is Limburg (Malcy en bartje518) wel 100% vertegenwoordigd :+
|
Citaat:
|
Citaat:
ja Nijmegen ook (verassend) :') |
Jaa met z'n allen naar Tuur, hehe 8-) .
|
Ik zal hem even zeggen dat jullie komen!
|
Ja, ik moet Tuur nog wel wat 'beer pong' tips geven, anders gaat die knul alles verliezen daar in Amerika.
|
Citaat:
|
Citaat:
gezellie... moeten we ons eigen drinken meenemen?? |
Citaat:
Beer pong is het mooiste spel dat ik ooit heb gespeeld. Je hebt dus een (pingpong) tafel, en daar staan bekertjes(of glazen) op, en die vul je voor de helft met bier(of pure bacardi zoals bij mijn eerste keer beer pong). Dan zet je die bekertjes net zo neer als die bowling pinnen altijd staan. Ping pong balletje erbij, bekertje met water ernaast om de bal af te spoelen, en we kunnen beginnen. Men neme de ping pong bal, en probeer het in het bekertje van d'n tegenstander te gooien. Issie raak, moet hij/zij het gehele bekertje in een keer leeg drinken. Komt de bal er met een stuiter in, moet hij/zij 2 bekertjes drinken. Heeft je tegenstander geen bekertjes meer, dan heeft hij/zij dus verloren, en moet daarom alle overgebleven bekertjes die je zelf nog hebt staan in 1 keer achterover gooien. Dit soort spelletjes zijn vooral leuk in teams van 2. Met bier kan je het spel spelen tot de volgende morgen, en met pure bacardi in de bekertjes hou je het iets minder lang vol. Eigenlijk heeft Tuur mijn hulp niet nodig, want hij kan ook gewon dit gaan lezen in het vliegtuig: http://en.wikipedia.org/wiki/Beer_pong |
Dat wordt dus met bacardi, want de beste jongen drinkt (net als ik) geen bier.
@Bonnie: Om de kosten voor Arthur laag te houden kunnen we dat beter maar bij deze afspreken.. |
Citaat:
mooi spel, kunnen we wel gaan spelen de 29e... Hey arie... wist jij ook al van de WSOBP??? Das echt helemaal geniaal... Geld verdienen met beer pongen! http://www.youtube.com/watch?v=DQQ-vj30VaE |
Volgens mij spelen wij zo'n spel veel te ruw. Gaan geheid die bekertjes omflikkeren enzo..
|
Gewoon bier natuurlijk. En als je gek wil doen, doe je maar gold-strike. Of absint natuurlijk :z
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie trouwens ook een uitleg van beer pong op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=NRrU8aiZ9fM&NR Alleen wel een klein tafeltje daar. Zo leg je die bal er te makkelijk in. Dit soort dingen werken trouwens ook altijd: http://www.youtube.com/watch?v=SW4Uy...elated&search= Of het nou een lelijke kerel, of een lekker wijf is, als iemand zo gaat staan mis ik alles :no: Citaat:
|
Ja, voor een potje te bamzaaien heb ik altijd dat je zegt.. Zin in!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar kom je nou wel of niet de 29e? Anders zie ik je dan misschien vrijdag wel ff.. :) Ik moet wel de volgende ochtend werken, maar voor jou maak ik uiteraard een uitzondering 8-) |
Citaat:
Lijkt me geweldig, ik ben altijd al goed geweest met balletjes O-) |
Citaat:
|
Citaat:
Zitten in Seven Hills (?) Alleen gaan er dit jaar weer geen ballen mee net als vorig jaar! De planning is wel beter, vorig jaar hadden we een wedstrijd en toen hebben we maar het tweede gestuurd! Waar we in Nijmegen zitten weet ik niet. Vorig jaar werden op het laatst alleen nog in Q toe gelaten? Vage tent... |
Ohja de 29ste ben ik er niet. Dan ga ik gewoon bier drinken met mn neef, want die viert dan zn verjaardag. En anders ga ik kerstbomen rauzen ;)
|
Citaat:
Seven Hills...hmm ken ik niet! de Q ja, haha! Daar doet mijn vriend elke week pokertoernooi spelen! Was vroeger wel een beetje mn stamkroeg, je kunt daar tot laat naar binnen en toen der tijd rustig je biertje drinken. Nu is het wel een beetje veranderd geloof ik. Als je rustig ergens wilt gaan zitten daar tegenover zit het café van mn schoonmoeder, De Nieuwe Maan, is geen hippe tent ofzo hoor, maar je kunt d'r wel lekker zitten :thumbsup: Vrijdagavond is er verder volgens mij niet zoveel meer in Nijmegen, misschien is Bascafé/Twee keer bellen wel leuk dan... Of de Fuik(al weet ik niet of het daar druk is op vrijdag..) Ach ja ik weet niet wat jullie willen, wild stappen of gezellig zitten? Ik hoor het wel ;) |
Citaat:
aaaaah vriend! ;) nou dan zie je misschien toch wel ergens die vrijdag :wave: |
Maar wat zijn nou de plannen voor vrijdag Bon? 8) Jij bent onze regelneef.
|
Citaat:
|
shit, ik kan toch niet :no: ... feestje van goede vriendin...
|
Citaat:
wie komen er dan wel...? Anders wordt het zo rustig... en kunnen we het misschien verschuiven? Uh ja... vrijdag Arie. Ik ga het sowieso niet te laat maken, want moet de volgende ochtend werken. Dus wat vinden jullie een mooie tijd??? Roep maar |
Verzetten lijkt me een prima plan..
|
Mij ook want het lijkt me wel echt leuk om er bij te zijn!
|
Naar wanneer dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel gewoon vrijdagje pakken... of misschien wel een zondag? Na de kerstvakantie wordt het dan. Misschien ligt er dan wel sneeuw Arie... |
Houden jullie ook zo van sneeuw dan?
|
Citaat:
|
Lastig beer-pong spelen met sneeuw hoor.
|
Citaat:
|
Ik neem aan dat je beer-pong ook wel overdekt kan spelen of is dan de lol eraf?
|
Ah was ik niet uitgenodigd :(
|
Het schijnt dat BRuGGi hier een datum gaat roepen waar iedereen maar moet zorgen dat ze kunnen....
Dus we wachten geduldig af! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een zondag lijkt me niks. Kost klauwen geld dan met OV. Tenzij jullie allemaal naar Heerlen komen dan he.
|
oh bij deze: na de kerstvakantie kan ik twee weken niet ivm tentamens!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook 8 januari een tentamen :o En ga t daarna behoorlijk druk krijgen..
|
Duusssssssss........
2,3,4,5 januari/niet |
Bruggi ging wat roepen, dus daar wachten we nog steeds op natuurlijk...
De 1e week na O&N een optie? Wat mij betreft wel... |
Citaat:
Gaat bruggi nog ene datum zingen??? beste wensen alvast btw |
:z
|
Citaat:
|
Ooooooooooh ik ben dit helemaal vergeten :+ . Sorry!!!
Nogal hectisch geweest de laatste tijd, zal jullie de details besparen 8) . Maarre, ik kan wel op een vrijdagavond, maar dan wil ik wel rond 24u weer in Amsterdam in m'n bedje liggen want ik train op zaterdagochtend voor belangrijke wedstrijd binnenkort. Is dit op de 26e een idee?? Offe woensdagavond de 31e? |
Citaat:
maaruh neiuwe maand nieuwe kansen als het goed is hebben we vanaf de 18e allemaal vakantie toch? dus vrijdag de 23e? |
Ik heb vanaf de 18e dus geen vrij, omdat Enschede onder Noord valt en dus doen we niet mee aan de carnavalsvakantie. Desalniettemin kan ik vrijdag de 23e volgens mij wel.
|
hebben jullie dan geen vakantie? Wat raar? Of hoe zit dat dan, heb je een week minder vakantie als ik ofzo?
|
Een week later, belachelijk lullig voor degenen die wèl carnaval vieren in die regionen.
|
Citaat:
|
Volgens mij heeft dat wel te maken met de verdeling Noord, Midden en Zuid. Enschede valt onder Noord en die hebben geen vakantie, maar volgens mij kunnen de steden die onder midden vallen wel bepalen of ze meegaan met Zuid of met Noord. Scholen kunnen hier volgens mij dus wel enigszins een eigen plan in trekken.
|
Citaat:
Nou ff afwachten wat de rest dan zou willen... En of ze kunnen natuurlijk |
Maar de 23ste is wat mij betreft een prima datum. Geen wedstrijd van de Graafschap thuis, dus wat mij betreft..
|
Ik heb geen vakantie maar ik ben dan wel op wintersport....
|
Als het zo doorgaat kan ik in mei ook gewoon aanschuiven :)
|
Zo daar ben ik ook weer is een keertje. Alsof ik nooit weggeweest ben;) Maar zo te lezen is er nog niet veel georganiseerd... Des te meer Leidenaren (Leiderdorpers) zich 3hier melden, des te groter de kans gaat worden dat de meeting richting Randstad gaat... Of zie ik dat verkeerd?
Goed te lezen dat het een ieder nog goed gaat. Mij lijkt een meeting ook wel leuk. Tijd geleden dat ik enkelen in levende lijve heb mogen ontmoeten. |
ja kom maar met die data!
Ik wil ook best richting RS komen hoor... alleen liever niet natuurlijk :) |
Bon> ga je nog naar het kasteel vanavond? Ik ben wel van de partij;)
|
Citaat:
mooie wedstrijd gezien hè ;) |
Citaat:
|
Ik zat achter de goal, vlakbij het uitvak. Aan de kant van de eerste 2 treffers dus. Waar zat jij Bart? En wat deed jij er dan eigenlijk?
Ik ben er met mijn voetbalclub geweest. Samen met wat mensen een busreis georganiseerd voor de A-D-jeugd. In totaal met 305 personen. Eind april met de E-F jeugd naar Sparta-Rkc. Maar bon ook geweest? Dan had de meeting prima zaterdag kunnen plaatsvinden. |
Ik stond aan de overkant, vak 12, korte zijde waar de 0-3 en 0-4 vielen :| Was jij die gast die heet staan provoceren dan? ;) Direct na de 0-1 was er nl een opstootje met het uitvak zag ik. Verder erbarmelijk slechte wedstrijd, maarja, wat verwacht je anders met zo'n prutser als trainer. Was daar omdat mijn vriendin voor Sparta is en ik toch dit weekend bij haar was.
|
Of 24 December. Precies 5 jaar na mijn eerste meeting.
|
2002? In Amsterdam?
|
24 december 2002 was op de schaats.
|
Citaat:
|
misschien zien we elkaar ooit per ongeluk nog es ;)
die meeting gaat m niet worden! |
schaats was toch niet in 2002? :o
|
Dacht ik eigenlijk ook niet.
|
Jawel hoor;
http://xs114.xs.to/xs114/07176/2002.jpg En ook al is het op deze plaat bijna niet te lezen, kan je toch nog 2002 rechtsboven zien: http://xs114.xs.to/xs114/07176/tijden.jpg |
:o, tering man, tijd gaat snel. En haal die foto er maar weer af. :')
|
Zeg eeuh... gaat dit nog door??
Eerste x in jaren dat ik hier weer kijk, maar mocht dit leiden tot concrete plannen... i'm inn ofcourse:D |
hey ik ben er ook weer eens maar die meeting is niet geweest
eigenlijk zouden we er voor de 1000e keer weer eens haast achter moeten zetten... eigenlijk.. maar ik praat mn maat hugoot maar na "mochten er plannen zijn, dan ben ik er wel bij" |
Dat zegt volgens mij gewoon iedereen..
|
Potverdoeme! waneer staat het bier nu eens koud kerl. ik sta hier een beetje op te drogen.
Na al die jaren ben je nog steeds een luizige organisator. kom nu eens ter zake. |
Citaat:
Kenker, daar was ik ook nog bij heh:7 |
Het was een leuke tijd, die ontmoetingkjes. Heb me altijd wel vermaakt, beetje poolen, zuipen, leids ontzet, voetbalwedstrijdjes bezoeken, geweigerd worden voor een kroeg waar otje te jong voor was.
wat een tijd. :7 |
O god, ik dacht ik ga hier weer eens kijken en ik zie nog steeds allemaal bekende namen.. Weet niet of jullie je mij nog herinneren? Ik heb hier ook een tijdje regelmatig gepost.. Te grappig dit..
|
Uhm... niet zo gek dat je namen ziet van VrOeGah!? want het laatste wat in dit topic geschreven is is ook al eeuwen oud :+
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.