![]() |
X-factor
Wie kijkt? :+
|
Ik niet :+
jij wel? |
ja :+
|
is het leuk?
|
Ik kijk de reclame's. :+
'T lijkt me wel leuk, maar mijn ouders zijn niet zo in voor dat soort programma's. :p |
ik kijk alleen voor de audities. :p
|
natuurlijk kijk ik :+ en het was leuk :D
|
die gast die ging jodelen met dat geile gebit & kapsel omg die zou ik dus echt niet in het donker willen tegenkomen :+
|
dus jij bent niet die vrijgezel met kinderwens die wel een beschuitje met em zou willen eten :+
|
omfg ik hoef dat dus echt niet te kijken, heb mijn tijd wel beter te besteden :')
|
ik heb het gemist wanneer is de herhaling :9
|
ik kijk het niet, Paul de Leeuw is veel leuker :p
|
Citaat:
|
:+ ik kijk alleen de audities dats t enige leuke :P
avondje vermaak van die mense die denke dat ze goed kunne zinge ofzo :+ :d |
was wel grappig :z
|
Citaat:
Hier sluit ik mij volledig bij aan |
Ik vind het supergrappig :P Veel beter dan Idols en al die andere programma's daarna! Leg elke aflevering in een scheur!! :d
|
Vooralsnog was het hetzelfde als idols hoor.:O
Er doen alleen groepjes en oudere mee. En 2 van de 3 juryleden zijn anders. |
Ik ben nu de 'confrontatie' aan het kijken. Best leuk, maar vooral Henk Jan's aanpak is gewoon puur Idols.. maakt het wel een stuk spannender dan Henk Temmings ''je kunt meteen gaan" :+
|
vind het leuk dat ook zanggroepen en oudere mensen een kans(je) krijgen
|
wat is het nut van het programma?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ben je lelijk van dichtbij
Ben jij toch echt wel iets voor mij Kan m'n ogen niet geloven Raar gevoel komt bij me boven Wat ben je lelijk van dichtbij maar dat zag ik toevallig bij Jensen :+ |
Citaat:
|
boris = 8-)
|
Boris is een domme kapsones Justin Timberlake wannabe. ;p
|
neen zeker geen justin timberlake wannabe want hij heeft o.a. met geweldige pianisten gespeeld.
|
Bah, ik heb Boris een keer live zien optreden. Dat was echt helemaal niets met zijn gejank de hele tijd.
|
ik vond die jovanna wel een enorme griezel
|
Die vader met die 4 zonen die al aan meerdere idols uitzendingen hebben mee gedaan. Doet die vader met een van zijn zonen mee aan X-Factor.
Weer afgewezen natuurlijk, gaat zoontje lief staan janken. "Boehoe ze hebben na 4 keer nog steeds niet door dat ik enorm veel talent heb en goed kan zingen." Wordt ie uitgenodigd voor Life&Cooking om met zijn vader en 3 broers een sinterklaasliedje te zingen. :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie echt niet waarin boris justin na probeert te doen
|
Citaat:
|
ik vind x6 wel sexy :love:
|
groovin sound ligt eruit dus ik kijk niet meer.
|
Groovin sound was dik vet lelijk slecht. Vreemd dat ze eruit liggen inderdaad, valt niet meer te lachen daar :no:
alleen die ouwe oma dan, maar dat is te duidelijk dat ze die meenemen voor ons vermaak. ;) |
X6 (wel een xfactor naam, wel jammer) vind ik leuk!
|
Citaat:
|
Ik kijk ernaar als er niets anders op is..:)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind x6 leuk en Richyyyyyy :love: hihi hebben jullie het ook door dat Henk en Henkjan elkaar steeds afkraken? xD |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat Hearts er echt heel snel uit moet want ik irriteer me mateloos aan die kerel met z'n slappe gelul. Die stomme oma en Anja mogen ook wel weg. Christian vond ik gisteren echt onwijs goed zingen en Sharon heeft echt een MOOIE stem. En die Melanie is een lekker wijf :9 |
eens eens eens eens eens met Annchen
|
hearts, oma, anja moeten er idd zsm uit. De eerste 2 omdat ze slecht zijn, en anja omdat ze verwaant is en opschept over dat ze zo goed is in Engels waardoor ze minder goed is in het bewegen. :?
|
ik vind oma juist cool :d
en christian is echt een enoooooorme loser :| |
Citaat:
|
ruben :'(
|
ruben was toch saai
|
Citaat:
|
ik vind die krulletjes wel koel hoor
|
Citaat:
ennnn wie moet eruit vanavond? ik vind hearts, die oma of melanie en ik ben nog steeds voor richy & sharon :love: |
melanie eruit dus. terecht, ik vind hearts niet zo slecht zingen maar ze hebben geen x-factor :+ dorine moet er ook zsm uit.
|
Citaat:
geeft het programma kleur :) en Dorie roeleert, die gaat winnen :yes: Granny powerrrrr |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.