![]() |
Welk spel
is nou echt een aanrader?
|
world of wacraft
|
sims
|
zakdoekje leggen
|
splinter cell: double agent :9~
|
fifa 2007
|
het grote dierenspel
|
nachtwachtertje
kolonisten van catan zoen tikkie de man |
Scarface voor op xbox lijkt me wel vet spel, moet hem zelf nog keer "kopen"
|
Diablo 2 Lord of Destruction :7
|
Myst, de versies 1 tot en met End of Ages.
|
Scarface 8-)
|
the movies :D
evil genius quake2 quake 3 arena nfs carbon :) company of heroes |
simpsons _0_
|
Kolonisten van Katan ( als je het zo schrijft )
|
gears of war
|
OBLIVION!! :d
|
Citaat:
ik heb de Beta getest en 1 maand de game gespeelt. het kon me niet boeien :) ontopic The Godfather. ies vet weetje |
Citaat:
maar ik heb alles ervoor gedaan om zover mogelijk te komen, en die hele progress was gewoon leuk, maar zoals gezegt, het verneukt je sociaal leven :) |
Van dat laatste heeft insanity geen last :')
|
Iets opofferen voor een spel? :o
|
The Legend of Zelda: Twilight Princess
't Duurt alleen nog een week of 2 voor hij uit is, en dan alleen voor de Wii. De Gamecube versie komt pas een week later, op 15 december. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Call of Duty 3
|
Citaat:
ontopic: speel nu fifa2007 en wacht op me xbox360, gaminglife goes on!!! |
call of duty 3
Ik vind Call of Duty 3 echt helemaal de bomb!_0_ Daarnaast ben ik al een lange tijd verslaafd aan World of Warcraft! :] Dit gaat bij mij echt nooit vervelen!! Op internet kan ik Monsterpark aanraden! :yes: Maar dit kan natuurlijk nooit tippen aan de eerder genoemde spellen! *)
|
hitman op de ps2
|
1 Bijlage(en)
il-2 sturmovik:thumbsup:
|
7+ game
:') Draait op Win 98 toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
tetris :p (Blijft verslavend)
Paniek in de wei ( je moet het even gesnapt hebben, maar de schaapjes die erbij zitten zijn al doorslaggevend om het spel aan te schaffen ) Regenwormen |
Citaat:
|
Leuke spelletjes:) , alleen speel ik ze niet zo vaak
- De kolonisten van Catan - Carcassonne - San juan - Evo (niet zo bekend, ken ik van mijn oom, hij heeft het spel uitgevonden) |
def jam fight for NY en een of ander James Bond spel :love:
|
oh en pes 6
|
Runescape
|
Okee.. ik zie hier vrij leuke spellen staan.. alleen ik weet niet of het voor de ps2 is of de psp, x box etc.. kunnen jullie dat voortaan vermelden.. want ik ben van plan om alle spellen te
spelen/te kopen;) Bij voorbaat bedankt;) |
GTA
en True Crime Streets Of LA |
Citaat:
Ghost Recon Travian.nl Heroes of Might and Magic Pokémon, het kaartspel :z Doktertje spelen! :yes: :yes: :yes: Ligt echt aan het type spel dat je wilt spelen om iets een aanrader te noemen ;) |
Vadertje, Moedertje FTW! vooral de rol "hond" is leuk.:z
|
Xbox 360 zeg ik Mass effect
|
niet de oude topics omhoogpompen!
|
pc : tribal wars , phospor rasterworks
psp : vice city stories , locco rocco , rally , fifa 2006 , harry potter ps2 : need for speed most wanted , gta san andreas , fifa 2007, 2008 wii : nog niks krijg hem voor kerst game boy : niet meer |
NIET REAGEREN OP DEZE TOPIC, IS GEUPT
*kuch* |
Citaat:
oeps heb ik hem wer geupped:x |
Age Of Mythology.
|
niet uppen,i k had niet verwacht dat ik dat ooit tegen JOU moest zeggen :(
|
Omerta www.barafranca.nl of www.deathmatch.barafranca.com
2de is over de hele werel 1e is alleen nederland en buurlanden |
:o
Mijn ma speelt omerta 8| Ik speel zelf Vaak Metal Gear Solid, Spartan: Total Warrior, en Nog wat real time strategy games :) |
Citaat:
1lelijk 2 saai 3 veel herhaling wil je nog meer horen? ik dacht het ook niet:wave: |
Citaat:
1 cultwaarde 2 origineel 3 betere community dan de meeste mmorpgs (op member servers) ik speel het zelf niet hoor, maar het is wel beter dan de meeste mmorpgs (vind ik) |
final fantasy IV
|
oja
runescape is doodsaai ik heb het gespeeld maar na 2maanden ben je er klaar mee en heb je het uitgespeeld en anders moet je weer betalen om verder te spelen |
kijk dit is waarom iedereen je dood wilt.
je gooit topics omhoog die focking oud zijn. gooi alleen iets omhoog als het minder dan 30 dagen oud is. dank. |
Team fortress 2 .
Is wel bloederig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsof die dat een drol uitmaakt.
En ketchup uit stripfiguurtjes bloederig? Dacht het niet. |
Jericho is bloederig.
Luf it. |
StarCraft II.
Komt waarschijnlijk dit jaar uit. En het zal hartstikke ownen. |
Citaat:
|
Maar dit was de leukste topic hier...:+
|
dan maak je een nieuwe
|
Team Fortress 2
|
COD 5.
:yes: |
Citaat:
Heb ik ondertussen ook al een aantal weken zitten spelen. |
Ik heb de campaign op de xbox 360 al 3x uitgespeeld. Maar op m'n pc doet COD 5 raar, ik krijg hem nog niet gedraaid. Maar ik moet de online modus spelen. :+
|
COD4 lijkt me zo'n pretentieuze hoop stront, maargoed, ik zal er aan moeten van die zeurmensen.:+
|
Gaat het hier niet over cod5?:+
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.