![]() |
Weerwolfspel part two.
Het Weerwolfspel is een spelletje dat speciaal gemaakt is voor dit soort forums. Het spel krijgt elke keer een ander thema, de ene keer is dit bv. een dorpje in de Middeleeuwen, en dan speelt iedereen een bewoner van dat dorpje.
Er schrijven mensen in, en iedereen krijgt een rol toegewezen. Er zijn: - 3 weerwolven - 1 tovenaar - 1 ziener - 1 wolfsbane en een aantal gewone dorpelingen, normaal gezien nog 9 dus. Iedereen weet alleen van zichzelf wat hij/zij is, behalve de weerwolven want die weten ook wie de andere weerwolven zijn. De bedoeling van het spel is voor de weerwolven om iedereen op te eten (behalve de andere weerwolven uiteraard), de bedoeling van de anderen om alle weerwolven te doden. Het spel begint met een stemronde. Alle dorpsbewoners zitten (zogenaamd) 's avonds met elkaar rond de tafel en moeten samen door middel van een stemming bepalen wie er opgehangen wordt. Elke deelnemer stuurt een Persoonlijk Bericht naar Spelleider met daarop de naam van degene die opgehangen moet worden. Degene die de meeste stemmen heeft, wordt opgehangen (en ligt dus uit het spel). De spelleider maakt dus bekend wie er wordt opgehangen en wat voor rol diegene heeft. Wanneer er gelijkspel is, worden de weerwolven verwittigd. Hen wordt verteld tussen wie het gelijkspel is, en zij mogen beslissen wie van diegenen opgehangen wordt. Een gelijkspel is dus altijd nadelig voor de dorpelingen! Dan wordt het nacht en slaan de weerwolven toe. Zij kiezen in onderling overleg één slachtoffer en sturen de naam van diegene naar Spelleider. Nog enkele belangrijke regels hiervoor: - De wolfsbane kan echter de eerste keer dat hij door de weerwolven gekozen wordt niet opgegeten worden. Als hij voor een tweede keer door de weerwolven gekozen wordt, kan hij wél opgegeten worden. De wolfsbane kan ook gewoon opgehangen worden. - De tovenaar stuurt naar Spelleider een naam (maar niet zichzelf) van degene die hij/zij die nacht beschermt tegen de weerwolven. Diegene kan die nacht niet opgegeten worden door de weerwolven. Als er dus niemand wordt opgegeten dan was het (bedoelde) slachtoffer dus de wolfsbane of was hij/zij beschermd door de tovenaar, maar dat wordt niet verteld door de spelleider. - De ziener kan die nacht een berichtje naar Spelleider sturen om te vragen wat de rol is van één bepaalde persoon. Daarna is er weer een stemronde, enz. Onderling overleg is natuurlijk niet toegestaan (behalve tussen de weerwolven) !! De wolven winnen als er op een bepaald moment meer wolven dan andere personen zijn. Dan wordt er bij een stemming namelijk altijd een niet-weerwolf opgehangen. De dorpelingen winnen als alle weerwolven opgehangen zijn. Nog wat extra regels: - Iedereen behalve de weerwolven moet stemmen. Heb je 3 rondes achter elkaar niet gestemd, word je gediskwalificeerd!! Als je (in totaal) 4 rondes niet stemt, word je ook gediskwalificeerd. -De ziener houdt zijn wetenswaardigheden voor zich-/haarzelf. Hij mag natuurlijk wel andere personen verdacht maken enzo, en tips geven. maar hij mag niet zeggen dat hij de ziener is. - De spelleider mag niets zeggen met betrekking tot de stemmingen en functies. - De ziener mag per eetronde van de weerwolven maar over 1 iemand de functie vragen, de tovenaar mag 1 iemand beschermen, de weerwolven moeten 1 iemand opeten en zij mogen met elkaar overleggen. De ziener & tovenaar moeten dus meestemmen als gewone dorpelingen, maar in de ronde van de weerwolven vraagt de ziener de functie op; en beschermt de tovenaar iemand. Zijn alle weerwolven opgehangen dan is het spel over en winnen de mensen die geen weerwolf zijn, is de rest opgegeten/opgehangen winnen de weerwolven, ook als er maar 1 weerwolf over is. Er mag gebluft worden, je mag je weerwolftheorie'en ook posten, en ook daarin mag je bluffen. Als de ziener dood is, mag hij géén tips meer geven en geen verdachtmakingen meer posten. Per ronde is er 1 dag stemmingstijd, als je binnen die tijd niet hebt gestemd vervalt je stem. Bij gelijkspel stemmen dus ook de weerwolven, zij krijgen te horen tussen wie het gelijkspel is. We hebben steeds 2 stemmingsrondes: 1 van de dorpelingen, ziener, wolfsbane en tovenaar, en 1 van de weerwolven (zij overleggen wie ze opeten), de ziener vraagt daarin de functie van 1 persoon en de tovenaar beschermt dan 1 persoon. Dit klinkt allemaal heel ingewikkeld, maar het is echt simpel! Doe gewoon mee en het wijst zichzelf uit! :) Deelnemerslijst part two 1)Dennie 2)Impressions 3)frox 4)Tyskie 5)Prestige 6)Atjeuh 7)AmbyPur 8 )AMF 9)DarkAngel 10)Dunja 11)Gastje 12)Piraatjeee 13)Anneke01 14)Charmedone 15)ash-hôôle Spelleider: Saarah en babydress |
shit, weer te laat 8|
|
sanderrrr :*
bijdeweg: zou ik het begin verhaal maar posten Saarah? :) |
zou het ook niet handig zijn als we weten wat we zijn voor het verhaal begint?
|
uiteraard, zijn die pm's nog niet verstuurd? Dan verstuur ik jullie nu wel pm's met jullie functie aangezien Saarah niet online is hier en op msn.
:+ |
Pm's komen d'raan! 8-)
|
ik heb nog niks hoor :+
|
ik ook niet :'(
|
De functies zijn verdeeld en ik weet ze lekker al... :p
En Babydress is de PM's aan het versturen. :) |
ik weet het :9
|
nouwwww weer te laat! Mag ik me al aanmelden voor de volgende keer?
|
ik weet het ook nu :Y)
|
muhahaha ik weet wat ik ben 8{
|
ik nog steeds niet.
|
ja alleen een spelfout in de titel van de PM, iig bij mij :P
het is jouW functie 8) maarrrr daar gaan we weerrrrr |
Refresh wendo. 8{
|
Citaat:
|
yes ik weet het man :+
ennee ik wou dat niet joh |
Ok het beginverhaal komt :+
|
Citaat:
|
verhaaltje :d
dan kan ik goed slapen |
Citaat:
Nou ja, volgende keer beter. Misschien kan dan van tevoren een dag en tijd waarop je kunt beginnen met inschrijven bekend gemaakt worden. |
volgende rondeeeeeeeeeeee :+
hihi, ik was net op tijd |
Het begin..
Het was een zonnige ochtend, Dunja was bezig met de boodschappen in tassen te verdelen.
''Stomme boodschappen, werk nou eens even mee!'' zei ze geïrriteerd. Toen ze eindelijk haar spullen kwijt was, liep ze voorzichtig naar huis. Het was een mooie dag, vond ze. Het zonnetje scheen en er waren geen wolken. Dunja wou haar huis binnengaan toen ze in haar ooghoek iets zag bewegen. Ze schrok en keek om, maar zag niets. Ondertussen had ze haar tas laten vallen en alles rolde eruit. ''Aah nee hè! Dat heb ik weer!'' snel rende ze achter de tomaten aan. Ze knielde naast de tomaten neer en pakte ze èèn voor een op. Er verscheen ineens een schaduw, zag ze. Maar niet van een mens, maar van een beest. Dunja durfde niet, maar ze keek toch heel voorzichtig naar boven. Ze gilde het uit en rende snel naar haar huis. Ze duwde de deur vlug dicht en bleef nog even staan. Terwijl ze dom voor zich uit stond te staren begon er een lichtje bij haar te branden! Ze rende naar haar zus, CharmedOne, die aan het koken was. ''Heb je nou de tomaten die ik vroeg?'' vroeg ze, meteen, met haar neus in het kookboek. Ze keek op en keek naar Dunja met grote ogen. ''CharmedOne, ik moet je iets vertellen: Er is iets gebeurd, wat al heel lang niet meer is voorgekomen.. Ik zag er één..'' zei Dunja. Ze begon te huilen en ging hopeloos op de grond zitten. CharmedOne kwam naar haar toe, ''Wat is er, zusje?'' zei ze. ''Ik zag er één..'' zei ze snikkend. ''Wat zag je?'' zei ze en pinkte een traan weg. Dunja keek CharmedOne aan en zei: ''Ik zag een weerwolf." 1) Dennie 2) Impressions 3) Frox 4) Tyskie 5) Prestige 6) Atjeuh 7) AmbyPur 8 ) AMF 9) DarkAngel 10) Dunja 11) Gastje 12) Piraatje 13) Anneke01 14) CharmedOne 15) Ash-hôôle mijn eerste verhaal! :d |
charmedone is een meisje :+
|
ok :$ :p
Edit: Dat heb ik veranderd. Sorry Charmed :$ |
Citaat:
Da's misschien wel een goed idee, ja! Hoewel we natuurlijk nooit zeker weten wanneer een spelletje afgelopen is. Maar als een spelletje afgelopen is, kunnen we dan natuurlijk wel zeggen van bv: "morgen vanaf 17u komt er een nieuwe inschrijvingslijst". We zullen wel zien. ;) Maar op voorhand inschrijven mag niet, net zoals iemand anders inschrijven. :) |
er kan wel dat als er een nieuwe ronde komt, alle actieve leden even een pm sturen.
|
Citaat:
|
Waarom ik.. :( Moeten ze mij weer de schrik van mijn leven bezorgen...
Maar gefeliciteerd, babydress! :p Mooi. :+ En mogen we al stemmen? :p |
Citaat:
En wat als we dan per ongeluk iemand vergeten? Ik denk dat het een beter idee is om gewoon aan te kondigen wanneer er een nieuwe lijst komt. Ofwel gewoon op de oude manier: als een spelletje afgelopen is, direct een nieuwe lijst. En je kan altijd wel zien wanneer het spelletje bijna afgelopen is: als er al twee weerwolven zijn opgehangen, of als er nog maar weinig dorpelingen over zijn. Dus dan kan je ook ongeveer inschatten wanneer er een nieuwe lijst komt. En als je te laat bent: volgende keer beter. :) |
Stemmennnn, stemmennnnn :+
De dorpelingen mogen naar mij een PM sturen. Onder de dorpelingen moet je ook ziener, wolfsbane en tovenaar verstaan. Dus die moeten ook stemmen. Ik wááácht tot 18:00 uur morgen :] Edit: Teveel edits :[ |
voor wanneer moet dat gedaan dan?
het is wel handig als je er deadlines bijzet :) |
Citaat:
|
iedereeeeennn weet het 8-)
|
ik had net geen internet :[
Dus ik kon niet eens meteen mijn pm lezen nadat ie was ontvangen :'( |
hoe weet je dat?
|
Wie weet wat? :o
|
Citaat:
|
Heb nog maar een paar pm's ontvangen.
|
we hebben dan ook nog 24 en een half uur om te stemmen lijkt mij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kan het niet helpen :$
|
heeft iedereen ondertussen gestemd?
|
Citaat:
|
anyway ik denk dat amf weer een weerwolf is omdat ze zo lekker hard kan grommen
|
ik had der gisteren aan de telefoon, wel een zwoele stem voor een weerwolf :+
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lolllll :d
|
ik vind dat accent echt niet te genieten :$
|
dennie die zwoele stem heb ik van mn moeder :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op wie moet ik nu stemmen?
|
Op degene waarvan jij denkt dat het een weerwolf is.
Op het moment is iedereen eigenlijk wel een potentieel kandidaat. |
Ja dat begrijp ik. Maar op wie?
Ik zou het te flauw vinden om weer op Imressions te stemmen.. |
Citaat:
|
jaweljoh...
Je moet niet altijd op het uiterlijk van iemand afgaan. |
oh maar ik wilde eigenlijk op mezelf stemmen
|
^ik heb je wel door hoor annuh_
|
ik heb de neiging om op mensen te stemmen die ik niet mag :+
|
Ik heb gestemd 8-)
|
Citaat:
|
Oh:(
|
Citaat:
:p |
Ik had gister al gestemd. *)
|
je verlult jezelf weer he. ;)
je moet je theorieen hier wel allemaal neerpleuren. |
Ja, heeft AMF al gezegd dat ze heeft gestemt? :o
|
als je zegt dat je gestemd hebt betekent dat nog niet dat je een dorpeling bent hè ;p
|
We moeten onze keuze toch ergens op baseren? :(
De vorige keer hadden we geluk: de wolfjes hadden 1 keer niet gestemt. :d |
Ik wacht nog op een paar stemmen..
Statistieken: Gelijkspel op het moment. |
Ik weet niet of ik de eindstand en het verhaal kan plaatsen om ca. 18:00 want ik ga straks nog bij mijn neef op bezoek die in 't ziekenhuis ligt.
En dan moet ik ook nog effe leren. Als jullie vanavond geen uitslag krijgen, krijgen jullie het morgen na tweeën. Tenzij Saarah eventjes een verhaal verzint. Dan weten jullie het tenminste! ;) |
Nou begint weer lekker met die nieuwe spelleider :no:
|
Citaat:
En toen hebben jullie het ook geweldig uitgespeeld inderdaad. |
Bij deze feliciteer ik jullie alvast met het feit dat er wéér een onschuldige dorpeling is vermoord.
|
en waarom ben jij daar zo zeker van?
|
Omdat jullie een stel voorspelbare apen zijn en ik weet mijn rol in het spel
|
ik heb lekker weer op jou gestemd, niet omdat ik je niet mag maar omdat het me grappig leek als je weer de eerste ronde er meteen uitvliegt 8-)
|
haha 8-)
|
Citaat:
|
Nou jammer dan, er hebben een paar niet gestemd.
Zou een verhaaltje maken en in die tussen tijd refresh ik wel een paar keer of er nog een paar stemmen zijn binnengekomen. :) |
Het was laat in de avond toen Amf, Frox en Niemand wouden vertrekken bij CharmedOne en Dunja.
''Alles nu okee, Lieverd?'' zei Amf nog bezorgd. Dunja knikte en zei; ''Ja, het gaat wel hoor. Ik was behoorlijk in shock, anders CharmedOne wel.'' CharmedOne knikte ja en zei: ''Ik moest meteen mijn revolver pakken en de straat oprennen, opzoek naar die schoothondjes. Maar dat had toen geen zin meer.'' Frox, het zoontje van Amf en Niemand, begon te lachen. CharmedOne stak haar tong uit en schoot toen ook in de lach. Niemand, een hele knappe en intelligente man, schraapte zijn keel en zei: ''Ik ben er altijd voor jullie, nichtjes.'' zei hij. Niemand was de neef van CharmedOne en Dunja en woonde al 3 jaar samen met Amf. ''Het is nu okee,'' zei CharmedOne. ''We trekken wel aan de bel als een van ons weer over de rooie gaat.'' Dunja, Amf en Frox moesten lachen. ''Dat is dan afgesproken,'' zei Amf. ''Als jullie het maar weten.'' Frox, begon zich te vervelen en liep naar een boom een eind verder op. Nu hoorde hij de anderen niet meer. Hij begon aan de bladeren te plukken en een liedje te zingen. ''Alle eendjes zwemmen in het water, valleralleriele, Vallerallerale..'' zong hij. Opeens kwam er een vaag geritsel uit de bosjes, Frox schrok. Hij wou een stap naar achteren zetten toen Impressions met zijn hond de bosjes uitsprong. ''Daar had ik je goed te pakken, hè!'' brulde hij. Impressions was een mollige man, hij was de grappenmaker van het dorp. Zijn humor was vaak lomp, maar je kon erom lachen. ''Hoe kon je! Stomme Impressions!'' Frox was woedend en hij drukte Impressions tegen een boom aan. Impressions stuiterde naar een andere boom, maar struikelde met zijn hoofd op de grond. Hij bloedde en zei: ''Frox, haal hulp! Snel!'' Frox schudde zijn hoofd. Hij was bang, hij durfde niks. Hij jaagde Impressions's hond weg en knielde naast Impressions neer. Hij had ondertussen een klein boomstammetje vast, sloeg hem daarmee totdat hij Impression's hart niet meer kon horen kloppen. Hij fluisterde nog maar even in Impressions' oor: ''Sorry Impressions, maar wie het laatst lacht, lacht het best.'' 1) Dennie 2) Impressions (Dorpeling) 3) Frox 4) Tyskie 5) Prestige 6) Atjeuh 7) Ambypur 8 ) AMF 9) DarkAngel 10) Dunja 11) Gastje 12) Piraatje 13) Anneke01 14) CharmedOne 15) Ash-hôôle Gedood door de wolven. Gedood door de dorpelingen. Mijn tweede verhaal 8-) |
Ik krijg er gewoon kippevel van, prachtig
|
:+
|
Citaat:
De wolven mogen mij nu een naam doorsturen tot morgen 18:00 De tovenaar mag zich over iemand ontfermen en de ziener mag een functie opvragen. Doe je best en kies verstandig.. |
:d
|
haha, dikke :P :love:
|
whahahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaa
|
Frox is altijd weer de moordenaar. :[
Maar ik vind Impressions zielig. :( |
Ik hoop dat jullie alleen ziektes zoals kanker krijgen.
|
aaaah markje :aai:
|
Hou eens je bek, net lachte je nog
|
ik heb niet gelachen!
|
Sorry Mark.. maar sommige tradities moet je gewoon in stand houden, daarom heb ik ook op je gestemd.. :(
|
Als het de volgende keer weer gebeurt dan doe ik een aries met jullie :'(
|
Of ik ben laf en word ook spelleider, uit angst om weggestemd te worden.
|
Maar het is gewoon grappig. :+
|
Niet :'(
|
:aai:
|
dus jij vind het niet leuk? en je WAS nog wel de grappigste van de stad@
|
Citaat:
:Y) |
en de dikste :D
papzak |
In het vorige verhaal was saduf nog de dikke :(
|
ik ben niet laf hoor
:+ |
ik heb niet op jou gestemd hoor impressions! naar een oude rivaal van het 1ste spel...
|
De wolven hebben al gestemd. En de ziener en tovenaar hebben hun taak heel goed gedaan.
Kan net zo goed nu al een verhaaltje typen :| |
doe maar, hoe sneller het spel vooruitkan hoe leuker :D ik wacht niet graag :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat wij beiden op dezelfde hebben gestemd :) |
Ik maak wel een verhaaltje maar post het niet ;)
want ik ga nu offline :wave: |
?
|
Citaat:
|
potverdikkeme :( ik wil weten of ik dood ga :p
|
Citaat:
|
Kan de tovenaar zichzelf beschermen?
|
staat niks over in de regels
|
Dus als niemand de tovenaar ophangt en de tovenaar telkens zichzelf beschermt is hij de sole survivor 8)
|
dan kun je wel ver komen ja :D
Verder dan jij nu bent |
Citaat:
@Spelleider, wat mij betreft mag je zodra alle stemmen er zijn je verhaaltje posten hoor. :thumbsup: |
Citaat:
Ik eis volgende ronde dat er een nieuwe rol komt van kluizenaar. Jezelf in een hokje opsluiten, zodat je niet vermoord kunt worden door de dorpelingen. Voorts (stopwoordjes zijn op :$ ) wil ik die rol :p |
Pfff.. ik vind het begin altijd te lastig hoor..
maar Impresss heb niet op jou gestemd, heb dit keer gestemd op Dennie :p |
Ha ha ha....
Ik viel echt van mijn stoel van het lachen :D |
Citaat:
:aai: |
Ik heb niet op je gestemt, hoor gitaartje. :aai:
Maar kom nu op met dat verhaal! :[ |
Citaat:
|
AMF had een bijeenkomst geregeld in haar huis van de allerbelangrijksten van het dorp. Atjeuh en Ash-hôôle, de rijkste tweeling van het dorp. Tyskie, ''the king'' van onderhandelen en koopwaar en Anneke01, de buurvrouw van Impressions.
''Ik weet niet hoe Impressions is doodgegaan,'' zei AMF en ze schonk Tyskie een kop thee in. ''Hij was toch aardig geliefd bij de mensen, bovendien maakte hij iedereen sowieso wel een keer aan het lachen.'' Ash-hôôle moest gapen en Atjeuh keek naar haar nagels. Tyskie bevestige AMF terwijl hij zijn koekje naar binnen werkte. ''Volslagen maf,'' zei hij met een propvolle mond. ''Ik wil echt weten wie dit op zijn kerfstok heeft!'' Atjeuh knikte en nam een slok thee. Er viel een kleine stilte, totdat Anneke01 het iniatief nam om te praten. ''Mijn beste vriend én tegelijkertijd mijn buurjongen, is dood.'' zei ze. Ze pakte een zakdoek uit haar broekzak en depte de opkomende tranen weg. Ash-hôôle en AMF begonnen Anneke01 te troosten en met de woorden als; ''Ach, nu kan Impressions daarboven heel veel grapjes maken. En als wij komen, dan gaat hij door met zijn gebrul.'' van Ash-hôôle kon Anneke01 weer lachen. ''Ja nou, Ik hoop het niet hoor,'' zei Atjeuh. ''Ik weet niet of ik daar wel zin in heb.'' Tyskie zei geïrriteerd; ''Hoe kan jij dat nou weten dan?!'' Atjeuh keek Tyskie verbluft aan en zei: ''Nou, dat zegt mijn instinct. Ik weet het ook niet zeker, maar de kans is er wel.'' ''Als joun instinct net zo sterk is als jou smaak voor kleren, kun je nergens van opaan.'' zei Tyskie en nam een slok thee. Atjeuh ging erop in en AMF speelde voor scheidsrechter zodat er geen ruzie ontstond. Anneke01 stond naar haar kopje te staren maar haar blik werd verstoord toen Ash-hôôle vroeg: ''Gaat het wel?'' ''Uh, jawel. Ik vind het zo rot voor Piraatje. Ze waren zo gelukkig samen.'' Tyskie reageerde meteen: ''Nou, ik vind Piraatje anders net zo'n vervelend mens als Impressions. Ik mag Piraatje al helemaal niet.'' Atjeuh zei dat ze het met Tyskie eens was en AMF zei niks. ''Nou, ik ga in ieder geval even kijken hoe het met haar is. Doei!'' zei Anneke01 en ze liep de kamer uit opweg naar Piraatje. Anneke01 liep versneld door de straten en rende het dorpplein over. Toen ze bij het huis van Piraatje aankwam, waar indertijd ook Impressions in woonde, was het donker in de kamer. Anneke01 keek naar boven en er stond een raam los. ''Piraatje?'' riep ze een paar maal. Door de tocht ging de deur een stukje los en Anneke01 liep naar binnen. Ze schrok, de hele hal was bezaaid met kleding, maar niet alleen van Impressions, ook van Piraatje. Wat is hier gebeurt? dacht Anneke01. ''Piraatje? Ben je boven?'' riep ze door het huis. Het klonk hol in de kamer, maar er kwam geen gehoor. Anneke01 liep door naar de woonkamer, waar de bank helemaal verscheurd was. Anneke01 hoorde haar hart kloppen in haar keel en wou heel hard weghollen, maar ze liep moedig de trap op om te kijken of daar Piraatje was. ''Piraatje?'' riep ze. Ze was nu op de tweede verdieping en liep meteen de slaapkamer in, de deur stond namelijk wagewijd open. Anneke01 zag overal spullen: van onderbroeken tot CD's en alle waardevolle spullen van Impressions, zoals zijn 10 moppenboekjes. Een grote spiegel lag in scherven op de grond. Er lag rode smurrie bij. Anneke01 knielde naast de scherven en pakte er een op. Ze rook eraan en meteen drong het tot haar door dat het bloed was. Anneke01 begon te huilen en er viel een traan op een scherf. Anneke keek in de scherven en wou er weer een spiegel van leggen. In een van de scherven zag ze de oorzaak van alles: een weerwolf. Het beest kwam op haar af en Anneke01 voelde zich overvallen. Anneke verroerde zich de hele tijd niet maar op een gegeven moment draaide ze zich een kwart slag om. En Anneke01 kon niet weten, dat dat de laatste beweging was die ze ooit op aarde zou maken. 1) Dennie 2) Impressions (Dorpeling) 3) Frox 4) Tyskie 5) Prestige 6) Atjeuh 7) Ambypur 8 ) AMF 9) DarkAngel 10) Dunja 11) Gastje 12) Piraatje 13) Anneke01 (Dorpeling) 14) CharmedOne 15) Ash-hôôle Opgegeten door de weerwolven Gedood door de dorpelingen De dorpelingen mogen mij een naam door PM'en tot morgen 18:00 Kies verstandig. ;) |
:o En waar is piraatje dan? :(
Citaat:
:P Maar mooi verhaal. ;) |
Citaat:
|
pff waarom vergeten de weerwolven de eerste stemming niet weer? :D
psst: Atjeuh is een wolf!!! |
ik wil weer een verhaal :p
|
mensen als je alleen wacht op verhalen en verder niet mensen verdacht maakt of je als dorpeling niet duidelijk probeert te zijn over je functie is het een beetje jammer toch? :p
|
Citaat:
De tovenaar kan/mag zichzelf niet beschermen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan zo nog niet echt weerwolven aanwijzen.. De vorige keer had je in het begin meer aanknopingspunten, maar die losers deden er niets mee...
Nu kan het eigenlijk nog iedereen zijn. Ik ga er nog eens goed over nadenken. |
Wie kan mij vertellen waarom ik niet op hem/ haar zou moeten stemmen???
|
ha ha ha wat een goede grap ha ha ha
|
Citaat:
|
ik denk dat piraatje stiekem een weerwolf was, die stiekem achter anneke stond ofzo :+
|
hoe bedoel je "stiekem achter mij stond?"
|
Anneke keek in de scherven en wou er weer een spiegel van leggen. In een van de scherven zag ze de oorzaak van alles: een weerwolf.
Het beest kwam op haar af en Anneke01 voelde zich overvallen. Anneke verroerde zich de hele tijd niet maar op een gegeven moment draaide ze zich een kwart slag om. En Anneke01 kon niet weten, dat dat de laatste beweging was die ze ooit op aarde zou maken. dat dus ;) |
ik denk dat ambi een wolf is!
en volgens mij zijn atjeuh en anneke wel eerlijk en dus geen weerwolven. over charmedone ben ik nog niet zo zeker! Die observeert.. en doet dus niet haar best om weerwolven verdacht te maken, dus zou ze best wel eens zelf er een kunnen zijn! OF ze is natuurlijk de ziener 8) |
Als ze de ziener zou zijn, dan zou ze juist niet alleen moeten observeren toch?
Overigens vind ik wel dat mensen minder naar het verhaal moeten kijken. T kan best zijn dat Piraatje een weerwolf is omdat ze in het verhaal verdacht lijkt. Maar in feite is dat nergens op gegrond. Het is een leuk verzonnen verhaal als het goed is, meer niet. Net als Frox in het vorige verhaal... Op basis van het verhaal lijkt het misschien alsof hij de weerwolf is, omdat hij Impressions heeft vermoord. Maar dat hoeft dus absoluut niet zo te zijn... Verzoek aan de Spelleider om in het verhaal minder te insinueren.. het zet mensen toch op een bepaald spoor, waar eigenlijk helemaal geen reden toe is. |
ik denk dat biffy een weerwolf is omdat ze zegt dat ik er één ben terwijl ik gewoon een dorpeling ben :(
|
Ik denk dat biffy een weerwolf is omdat ze anderen verdacht probeert te maken en zo de aandacht van zichzelf wil afleiden :yes:
|
ehh ik doe niet mee :z
DOZEN :D |
Citaat:
|
Ik heb weer gestemd, en deze keer op Tyskie :9
|
wanneer is de volgende rondee?
|
Citaat:
help liever en zeg op wie ik moet stemmen want ik kom er niet uit |
ash-hoole! want die vraagt wanneer de volgende ronde is en de ronde van de dorpelingen is nu nog bezig.. dat had ze moeten weten :p
&ik denk niet dat tyskie een weerwolf is eigenlijk. |
&de eerste ronde van de dorpelingen hebben een paar dorpelingen niet gestemd, en gastje heb ik (weer..) niet gezien in dit topic, dus ik denk dat hij een van de dorpelingen is die niet gestemd hebben
|
Hmmm Ash-hoole maakt der eigen wel verdacht zo, maarja de vorige ronde stelde ik die vraag ook, omdat ik iets niet goed had gelezen.. en toen lag ik er ook uit :+
Amby vind ik stiekem ook wel een beetje verdacht, net als Tyskie |
maar ik bén geen weerwolf..
|
Citaat:
Volgens mij werkt hard ontkennen alleen maar averechts, maar ik kan je beloven dat je er spijt van gaat krijgen.. |
ik ben de ziener8)
|
Volgens mij blijft de beste weerwolftactiek om je niet in dit topic te bemoeien.. Voordat al die onnozelen er achter komen dat je je wel verdacht stil houdt is de helft al opgegeten.
Bijna iedereen stemt toch op mensen die iets zeggen wat dubbelzinnig zou kunnen worden uitgelegd. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht nog even af met mij verdenkingen tot de weerwolfen weer eens niet gaan stemmen. :P |
Citaat:
|
Citaat:
Wat kan je nog meer doen? |
Citaat:
|
Maar vorige keer was anneke01 de bad-guy in het verhaal en ze was ook de weerwolf! :[
Ik protesteer! |
Citaat:
dus maak het nou niet ingewikkelder dan het al is en baseer je keuzes niet op het verhaal |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nu maar in het wilde weg gestemd, zal echt nog niet weten wie er een is :( En ik moet nu gaan dus ja |
Citaat:
En iemand die in het verhaal goed is, heeft ook 50% kans om in het spel slecht te zijn, en 50% kans om in het spel goed te zijn. Het maakt dus niets uit! Damn zeg, is het nu echt zo moeilijk te begrijpen dat het verhaal niets met het spel te maken heeft? :p En dit is écht de laatste keer dat ik het uitleg. Als er nu weer iemand aankomt met: "volgens mij is X weerwolf, want die heeft *blabla* gedaan in het verhaal!" dan geef ik het gewoon op. :p |
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...t=60165&page=8
Citaat:
|
ja, maar het is X! Die was in het verhaal ook slecht!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, daar heb ik pech mee. :p
|
Citaat:
anyway, ik ga er sowieso vanuit dat jij wel een dorpeling bent, maar je zal zien dat men op jou gaat stemmen :z net zoals vorige keer bij mij, dat sloeg ook al nergens op 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zal ook maar wat zeggen anders ben ik ook verdacht
|
Citaat:
|
ik wil de uitslag! :9
|
jeetje, stemmen mocht toch tot 1800uur? waar blijft de uuuuuuitslag?
|
ik heb mijn gitaar gestemd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uitslag. :[
Anders krijgen we een rel. :p |
Citaat:
omdat jij altijd maar op mij zat te vitten vorig spel :D hihi beetje wraak :9 |
Citaat:
|
duurt egt wel lang ja :o
|
Citaat:
|
jah :D hihi
|
Uuuuiiiitslaag! :Y)
|
Citaat:
van het begin af aan al.. en toen zat ik zelfs met 2 mensen goed die weerwolf waren... |
jaaajaa is al goed... en wie denk je dat deze keer de weerwolven zijn? :D
|
Citaat:
|
of ben jij deze keer ook een weerwolf? :p
|
uitslag komt zo dadelijk hoor :p
|
't Was mijn schuld dat de uitslag zo laat komt (Babydress moest weg dit weekend)(van Saarah dus), sorry daarvoor, maar ik heb het superdruk gehad, en heb het nu ook nog superdruk. Daardoor komt er geen verhaaltje, als iemand zich geroepen voelt een verhaal te plaatsen mag hij/zij dat altijd doen.
En nu ga ik de stemmen tellen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.