![]() |
Weerwolfspel Deel III
Het Weerwolfspel is een spelletje dat speciaal gemaakt is voor dit soort forums. Het spel krijgt elke keer een ander thema, de ene keer is dit bv. een dorpje in de Middeleeuwen, en dan speelt iedereen een bewoner van dat dorpje.
Er schrijven mensen in, en iedereen krijgt een rol toegewezen. Er zijn: - 3 weerwolven - 1 tovenaar - 1 ziener - 1 wolfsbane en een aantal gewone dorpelingen, normaal gezien nog 9 dus. Iedereen weet alleen van zichzelf wat hij/zij is, behalve de weerwolven want die weten ook wie de andere weerwolven zijn. De bedoeling van het spel is voor de weerwolven om iedereen op te eten (behalve de andere weerwolven uiteraard), de bedoeling van de anderen om alle weerwolven te doden. Het spel begint met een stemronde. Alle dorpsbewoners zitten (zogenaamd) 's avonds met elkaar rond de tafel en moeten samen door middel van een stemming bepalen wie er opgehangen wordt. Elke deelnemer stuurt een Persoonlijk Bericht naar Spelleider met daarop de naam van degene die opgehangen moet worden. Degene die de meeste stemmen heeft, wordt opgehangen (en ligt dus uit het spel). De spelleider maakt dus bekend wie er wordt opgehangen en wat voor rol diegene heeft. Wanneer er gelijkspel is, worden de weerwolven verwittigd. Hen wordt verteld tussen wie het gelijkspel is, en zij mogen beslissen wie van diegenen opgehangen wordt. Een gelijkspel is dus altijd nadelig voor de dorpelingen! Dan wordt het nacht en slaan de weerwolven toe. Zij kiezen in onderling overleg één slachtoffer en sturen de naam van diegene naar Spelleider. Nog enkele belangrijke regels hiervoor: - De wolfsbane kan echter de eerste keer dat hij door de weerwolven gekozen wordt niet opgegeten worden. Als hij voor een tweede keer door de weerwolven gekozen wordt, kan hij wél opgegeten worden. De wolfsbane kan ook gewoon opgehangen worden. - De tovenaar stuurt naar Spelleider een naam (maar niet zichzelf) van degene die hij/zij die nacht beschermt tegen de weerwolven. Diegene kan die nacht niet opgegeten worden door de weerwolven. Als er dus niemand wordt opgegeten dan was het (bedoelde) slachtoffer dus de wolfsbane of was hij/zij beschermd door de tovenaar, maar dat wordt niet verteld door de spelleider. - De ziener kan die nacht een berichtje naar Spelleider sturen om te vragen wat de rol is van één bepaalde persoon. Daarna is er weer een stemronde, enz. Onderling overleg is natuurlijk niet toegestaan (behalve tussen de weerwolven) !! De wolven winnen als er op een bepaald moment meer wolven dan andere personen zijn. Dan wordt er bij een stemming namelijk altijd een niet-weerwolf opgehangen. De dorpelingen winnen als alle weerwolven opgehangen zijn. Nog wat extra regels: - Iedereen behalve de weerwolven moet stemmen. Heb je 3 rondes achter elkaar niet gestemd, word je gediskwalificeerd!! Als je (in totaal) 4 rondes niet stemt, word je ook gediskwalificeerd. -De ziener houdt zijn wetenswaardigheden voor zich-/haarzelf. Hij mag natuurlijk wel andere personen verdacht maken enzo, en tips geven. maar hij mag niet zeggen dat hij de ziener is. - De spelleider mag niets zeggen met betrekking tot de stemmingen en functies. - De ziener mag per eetronde van de weerwolven maar over 1 iemand de functie vragen, de tovenaar mag 1 iemand beschermen, de weerwolven moeten 1 iemand opeten en zij mogen met elkaar overleggen. De ziener & tovenaar moeten dus meestemmen als gewone dorpelingen, maar in de ronde van de weerwolven vraagt de ziener de functie op; en beschermt de tovenaar iemand. Zijn alle weerwolven opgehangen dan is het spel over en winnen de mensen die geen weerwolf zijn, is de rest opgegeten/opgehangen winnen de weerwolven, ook als er maar 1 weerwolf over is. Er mag gebluft worden, je mag je weerwolftheorie'en ook posten, en ook daarin mag je bluffen. Als de ziener dood is, mag hij géén tips meer geven en geen verdachtmakingen meer posten. Per ronde is er 1 dag stemmingstijd, als je binnen die tijd niet hebt gestemd vervalt je stem. Bij gelijkspel stemmen dus ook de weerwolven, zij krijgen te horen tussen wie het gelijkspel is. We hebben steeds 2 stemmingsrondes: 1 van de dorpelingen, ziener, wolfsbane en tovenaar, en 1 van de weerwolven (zij overleggen wie ze opeten), de ziener vraagt daarin de functie van 1 persoon en de tovenaar beschermt dan 1 persoon. De deelnemers zijn: 1) Sanne 2) Tyskie 3) Stevie 4) AmbyPur 5) Biffyclyro 6) Frox 7) Dunja 8) ash-hôôle 9) Sander 10) Saarah 11) niemand 12) Babydress 13) Impressions 14) anneke01 15) Prestige In het verhaal staan geen tips en hints! |
Functie gekregen! We kunnen beginnen! :)
|
Het begin
Het is een gure ochtend eind november. Dunja de dorpsheks stapt in alle vroegte haar kruidentuintje in en snuift de herfstlucht op. “Een goede dag voor kikkerbillensoep,” denkt ze. Het is nog donker buiten en het enige licht is afkomstig van de lantaarns aan de overkant van de straat, in de tuin van de stinkend rijke gezin van Sanne en Sander. Dunja de dorpsheks zucht, die verwaande mensen verpesten de hele natuurlijke balans met hun verlichting. Plotseling wordt haar aandacht getrokken door wat geritsel in de struiken. Verbeeldt ze het zich het nou of zag ze daar een lange harige staart achter de bosjes verdwijnen? Dunja aarzelt niet langer en rent vliegensvlug terug naar binnen, doet alle sloten op de deur en pakt haar glazen bol. Ze is nog maar even bezig met staren, of er verschijnen twee verlichte ogen in de bol. Onmiskenbaar de ogen van een weerwolf. Dat voorspelt niet veel goeds, maar haar dorpsgenoten zullen haar nooit geloven… De dorpelingen mogen mij een naam pm'en voor morgenavond 22.00 |
Ja, zit toch nog onder mijn CTRL-C, aangezien ik het verhaaltje ook al in het gesloten topic had gepost. :+
|
godver waarom gaat tijs z'n reactie nou weer bovenaan :+ tijs mag ik em ff weghalen dat je hem zometeen even opnieuw post? :p
|
Ik heb net mijn functie in het spel gekregen, dus ik neem aan de rest ook. Ik hoop dat er nu wat slimmer en met wat meer overleg gespeeld kan gaan worden. De vorige spellen werden telkens de mensen opgehangen die iets te melden hadden. Natuurlijk kunnen dat ook wolven zijn, maar ook gewoon mensen die het spel slim proberen te spelen.
De eerste ronde is puur gokken. Er zijn nu nog geen aanwijzingen wie een wolf zou kunnen zijn. Als de wolven slim zijn komen die er natuurlijk ook niet. Zaak is dus om niet met z'n allen in het wilde weg te stemmen, want dan is de kans op een gelijkspel erg groot. En dat is heel erg voordelig voor de weerwolven. Ik roep dus ook op om te melden op wie je gestemd hebt, zodat we een gelijkspel kunnen voorkomen! Mijn GR heeft nummer 8 gekozen.. Spijtig voor ass-hoole, maar zij krijgt voorlopig mijn stem. (ik wil elvenkoter dit spel ook een keer normaal mee laten spelen) |
Ik ga nog even afwachten met stemmen, om te zien wat de rest gaat doen. Maar ik vind dat Tyskie gelijk heeft: het zou niet verstandig zijn om allemaal gewoon in het wilde weg beginnen te stemmen.
Maar ik vind de eerste ronde altijd zo moeilijk: je weet nog niet op wie je moet stemmen, en ik vind het altijd zo zielig om er iemand uit te stemmen. :p |
Citaat:
Dus daarom dat ik mijn GR er op los heb gelaten. |
Citaat:
|
ash-hoole
tyskie saraah Impressions Stevie |
ik ben er al uit hoor, de eerste die er standaard uitgaat is toch impressions? :p
|
ik zou zo graag op impresion willen stemmen :+
Maar ik denk dat er verder toch niemand op Dennie stem omdat ie zulke lieve oogjes heeft dus doe ik t maar. |
Citaat:
|
ik ben geen wolf :(
en de traditie is toch dat impressions er als eerste uitgaat? :love: |
Citaat:
|
ma ma ma ma impressions moet eruit toch :$
|
Citaat:
Ik heb nog niet gestemd dus misschien kan ik beter op frox stemmen, want ik vind deze reactie ook nogal raar. Maar ik ga nog wat afwachten. |
Niet! Ik denk dat ik jullie straks nog van pas kan komen :love:
|
Citaat:
Het enige wat MOET is dat we een gelijkspel voorkomen, want daar profiteren de weerwolven alleen maar van. En als Frox met zo'n opmerking komt, dan is hij of heel erg dom en ongeïnteresseerd (wat ik beide niet hoop) of hij probeert ons op een dwaalspoor te brengen omdat hij daar baat bij heeft (weerwolf is?). |
oeh das een hint!
|
:7
|
ja ja maar ondertussen...
|
Ja, ik zit natuurlijk keihard te bluffen.
Of ik help jullie een handje omdat ik stiekem een weerwolf ben en jullie help jezelf uit te moorden, omdat dat het enige is dat jullie kunnen :z |
Oke, ik ben ook binnen.
En blijkbaar ben ik rijk en verwaand :P Ik denk dat ik maar op Sanne stem, want ik heb iemand anders op het oog :P Blijf liever vrijgezel. :) |
Niet op Sanne stemmen, die is lief.
|
Citaat:
|
Ha, ik blijf meedoen :)
|
Citaat:
|
Ik ben weer een dorpeling zoals de afgelopen keren. En inderdaad, zoals tijs zegt: stem mensen eruit die toch niets toe te voegen hebben aan het spel. denk even NA en stem niet weeeer mark eruit want die reageert tenminste normaal :) zelfde geldt dus voor bijv. thijs en mij omdat wij wel nadenken en reageren.
ik stem waarschijnlijk ook ash-hoole omdat zij alleen maar zit te drammen dat mark alle stemmen moet krijgen. :9 en ze komt nou niet direct overtuigend over *) Of anneke01 want die reageerde de afgelopen keren ook amper en die is ook niet erg snugger (sorry no offense :$) |
ja ben het met je eens over anneke01. de vorige keren had die 1 iemand in gedachte en bleef daar maar op hameren, maar dat kwam nooit uit. ga misschien nog op haar stemmen.
|
Ik ga denk ik op Anneke stemmen, maar ik kijk nog wel even.
En ik vind het toch bijzonder sneu om Impressions er meteen weer uit te kicken :notgood: Citaat:
|
volgens mij was ik de gene die zei dat prestige een weerwolf was en dat nog was ook?
En als er maar 1 iemand op Dennie stemt dan is dat toch mooi :? |
puik plan, dan zal ik op Saarah stemmen. Niet slecht bedoeld hoor ;)
|
:')
Snappen jullie dan echt niet dat we vooral een gelijkspel moeten voorkomen? Het is net een kippenhok hier. |
Citaat:
ja tijs, gelijkspel voorkomen is wel tof. ik stem anneke01 als de rest dat nou ook doet :) zie dat stevie en babydress er ook al aan denken, doe gewoon dan! |
Citaat:
|
Ik ga het vandaag nog eens rustig aan kijken en dan maak ik aan het einde van de dag wel een beslissing over op wie ik stem
Aangezien er geen zinnig woord over gezegd kan worden op dit moment is het puur gok werk. En in dat geval kunnen we maar beter zorgen dat we geen gelijk spel krijgen anders is de eerste slag sowieso voor de weerwolven. |
Het leek me ook wel leuk om de traditie mbt Impressions in stand te houden :+ maar het lijkt me gezien de vorige spellen beter als anneke01 eruit gaat.. :o
|
Hoewel ik Frox op het moment verdachter vind, stem ik ook op Anneke01 ter voorkoming van een gelijkspel (hopelijk).
|
Dan heb ik geen keus en zal ik ook op Anneke moeten stemmen, als tactische stem 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik moet nog een beetje zien hoe alles werkt enzo |
Dan stem ik ook op anneke01, zo zijn we er redelijk zeker van dat een gelijkspel voorkomen wordt. :)
|
wel doen allemaal he.. ik heb iig al op anneke gestemd
|
Ik heb op Anneke gestemd, ja wist ik veel 8)
|
spannend 8)
|
Ik ga met de rest mee en stem ook op anneke.
sorry meid |
Anneke it is?
Of komt er dan juist een gelijk spel uit :+ |
Ik doe op Anneke01. En ik vind het wel charmant dat ik dorpsheks ben. Bedankt! :love:
Is het thema dus nu middeleeuwen? |
^Of Wicca/gothic :z
Ik vind het wel leuk dat jullie opeens menselijk gedrag vertonen en met mij meeleven :love: |
Het is half 5 ’s middags en in de enorme keuken van Sanne verzamelt haar kookclub zich. Prestige, AmbyPur, Babydress en anneke01 zijn van de partij. Vanavond staat er lamskotelet op het menu en het vijftal is druk bezig met de voorbereidingen voor dit heerlijke avondmaal. Sander zit zuchtend aan de keukentafel en leest de krant. Dat gedoe van die wijven ook altijd, eten is eten, waarom moeten ze dat zo nodig met z’n vijven maken?
“Hebben jullie die rare Dunja vanmiddag door het dorp zien rennen?” vraagt Babydress gniffelend terwijl ze het vlees marineert. AmbyPur kijkt verwonderd op, “Nee, hoezo?” vraagt ze. “Ja iets met een weerwolf ofzo…ik kon er niet zoveel hoogte van krijgen, maar het is haar voor de zoveelste keer in de bol geslagen,” antwoordt Babydress. Prestige barst in lachen uit, “Weerwolven, hier?!” en de andere dames giechelen met haar mee. Sanne haalt het tafelzilver uit de kast en wil het op tafel zetten, maar Sander zit in de weg. “Ehh…schat…,” zucht ze, terwijl ze haar man met een veelbetekenende blik aankijkt. Sander staat schoorvoetend op en neemt een kijkje in de keuken. Hij ziet anneke01 stuntelen met het snijden van de ingrediënten voor de sla en zucht opnieuw. Dat mens is nooit een keukenprinses geweest, laat haar alsjeblieft een andere hobby zoeken. Tuinieren ofzo. Hij kan het niet langer aanzien, “Zal ik het even doen anneke?” vraagt hij. Anneke01 kijkt beschaamd op en stamelt “Ehm..nee..het lukt wel” en ze glimlacht. “Ja met zo’n klein aardappelschilmesje zeker! Wacht, ik pak een ander mes voor je!” zegt Sander, en hij trekt een van de grote messen uit het messenblok. Met het mes in zijn handen draait hij zich om, maar anneke01 staat dichterbij dan hij had ingeschat. Voordat hij doorheeft wat er precies gebeurd is ziet hij een grote rode vlek verschijnen in anneke’s keukenschort, op de plek waar het mes dat hij zojuist in zijn handen had diep in haar buik is gestoken. Anneke01 trekt lijkbleek weg en valt op de grond. Net op dat moment komt ash-hôôle, de jongste dochter van Sander en Sanne de keuken binnengerend. “Papa, papa, kijk wat een mooie tekening ik…papa..is tante anneke dood?” De andere dames staan met open mond te kijken naar het drama dat zich zojuist heeft afgespeeld, en Sander kan het niet ontkennen. Anneke01 is dood, morsdood. 1) Sanne 2) Tyskie 3) Stevie 4) AmbyPur 5) Biffyclyro 6) Frox 7) Dunja 8) ash-hôôle 9) Sander 10) Saarah 11) niemand 12) Babydress 13) Impressions 14) anneke01 (dorpeling) 15) Prestige Gedood door dorpelingen Gedood door weerwolven De weerwolven kunnen voor morgenavond 22.00 een naam naar mij pm'en. De tovenaar mag de naam van degene die hij in bescherming wil nemen pm'en. De ziener mag van één deelnemer de functie in het spel opvragen. |
Ik ben gespaard :love:
|
OMG ik heb iemand vermoord :huh:
NEXT! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat je hebt lopen hinten dat je een ziener zou zijn. :z
|
Zoals ik al zei, ik kan net zo makkelijk bluffen :love:
|
tja, jammer dat ze een dorpeling is maar ach 8)
|
arm schaap :P
|
En wie wordt de volgende?
|
Citaat:
|
:( Nou zeg, word ik er eens een keer niet uitgestemd, word ik uitgemaakt voor weerwolf
|
allez :( waarom allemaal op mij? :p
|
ik denk dat frox en impressions geen weerwolven zijn.
maar ik weet het niet zeker natuurlijk.. |
eigenlijk verdenk ik jou biffy omdat je in het begin zo nadrukkelijk zei dat je weer een dorpeling bent :$
|
:z tja ik kan het moeilijk gaan bewijzen maar het leek mij wel handig om even te laten weten wat ik ben en natuurlijk kan iedereen dat zeggen, maar wat moet je anders? :)
ik persoonlijk denk dat weerwolven weer amper posten zoals altijd |
Citaat:
|
misschien is prestige wel gezegend door het lot en is ze er wéér een :p
|
ik ben een dochter van sander :love:
ennee.. biffy, je kunt het wel bewijzen gwoon even print screen van je pm :+ |
ja dat snap ik maar das een beetje kinderachtig he
|
Citaat:
|
Dan zou prestige toch gelijk stoppen met het spel? :7
Anneke.. geen weerwolf, maar gelukkig ook geen belangrijke functie :thumbsup: |
En nu maar afwachten wie de wolfjes uitkiezen en hopen dat de tovenaar de juiste persoon beschermt.
|
Citaat:
Maar ja, er zijn geen bewijzen voor dat je geen ziener bent natuurlijk. |
iedereen kan bluffen...
|
Ik denk dat Impressions het allemaal goed bedoelt, maar zichzelf alleen maar in de schijnwerpers zet.
Ik vertrouw je niet :no: |
Ik stem op biffyclyro. :z
En ik brn vorige keer vergeten te stemmen! :o |
en waarom op mij?
ik vind het altijd zo jammer dat degenen die amper reageren in het spel blijven (terwijl je aan hun niks hebt en van hun al helemaal niet weet wat ze zijn) en dat ik er elke keer best in het begin uitgestemd word terwijl ik tenminste mijn best doe :z omg zeg |
Ja biffy is geen wolf daar geloof ik wel in :aai:
Voor de rest komt hier nu een dikke vette mythe 8): Ik denk dat Sanne een weerwolf is, omdat ze Sander van mij afpakt. Ook vind ik dat Frox in dit deel van het w-spel minder post dan in de vorige delen, dus wat ik daarvan moet denken. Maar heej! De vorige keer had ik het ook mis :D |
Diep in de nacht slentert Prestige van het huis van Sanne en Sander naar haar eigen huis, een paar straten verderop. Ze vraagt zich af of haar man Tyskie het nieuws over anneke01 al gehoord heeft, en of hij überhaupt nog wakker is. Prestige denkt na over wat er gebeurd is die avond..het mes, het bloedbad, en al dat gedoe. Maar ze is er niet echt van onder de indruk, ze mocht die anneke01 toch al niet zo, met d’r twee linkerhanden.
Dan bedenkt ze opeens wat Babydress vertelde over dat Dunja de dorpsheks een weerwolf had gezien. Ze moet er weer van gniffelen, weerwolven, dat is toch gewoon een fabeltje om de kinderen ’s nachts thuis te houden. Nog één straat te gaan, en Prestige is alweer thuis. Eigenlijk heeft ze nog helemaal geen zin om naar huis te gaan. Als Tyskie nog wakker is zal hij vast gaan zeuren over waarom ze zo laat is, en dan moet ze het hele verhaal nóg een keer vertellen. En als er iets is waar ze geen zin in heeft… Ze besluit nog een blokje om te lopen en ze gaat richting het park. Daar is het altijd zo vreedzaam ’s nachts. In het park loopt ze over brug bij de vijver. Midden op de brug blijft Prestige stil staan en kijkt hoe de volle maan spiegelt in het water. Plotseling ziet ze achter haar weerspiegeling in het water twee glinsterende ogen. Verschrikt kijkt ze om, en probeert ze het harige monster dat achter haar staat af te weren. Maar ze kan niets doen, en nog geen vijf minuten later klinkt er een plons en het gekwaak van eenden die verschrikt opvliegen uit de vijver… 1) Sanne 2) Tyskie 3) Stevie 4) AmbyPur 5) Biffyclyro 6) Frox 7) Dunja 8) ash-hôôle 9) Sander 10) Saarah 11) niemand 12) Babydress 13) Impressions 14) anneke01 (dorpeling) 15) Prestige (dorpeling) Gedood door dorpelingen Gedood door weerwolven De dorpelingen kunnen voor morgenavond 22.00 een naam naar mij pm'en, kies verstandig! En nog even een opmerking, Babydress, zoals in de beginpost vermeld staat, staan er geen hints en tips in het verhaal en wederom baseer jij een verdenking op het verhaal. |
Citaat:
haha, prestige! :D nou ja daar valt iig niet meer over te twijfelen :p ik weet nog niet voor wie ik ga. maar als iemand wel al weet op wie die stemt: post dat dan ff hier, wie weet kunnen we dan weer een gelijkspel voorkomen. misschien dat ik nu wel voor 'niemand' ga, want die post ook nooit. echte verdenkingen hebben we nog steeds niet echt toch? behalve frox misschien. nouja, wie stemt wat? en als jullie mij eruit stemmen is dat echt heel erg pech voor jullie en kunnen jullie met z'n allen de pot op. volgens mij is het nl. echt zo dat weerwolven niet zo veel posten omdat ze niet goed weten wat ze moeten zeggen (ofzo). |
Citaat:
|
^Froxiepoxie toch, het is toch altijd 1 dag geweest?
Citaat:
|
1 dag was toch alleen de laatste tijd zo, om t ff snel af te ronden?
En waarom ben ik dan verdacht? Omdat Tyskie t zegt? :+ Maarja hoe harder je jezelf verdedigt hoe 'verdachter' je dus wordt :+ Maar dat is dan ook juist de hele grap van het spel 8) |
Ik ben het met biffy eens dat we er iemand moeten uitstemmen die (bijna) nooit post.
En dan is niemand denk ik wel een goede keuze ja.. Maar ik vind frox dit spel eerlijk gezegd ook wel verdacht. Ik wacht nog ff af, dus. |
tja en hoe meer je post blijkbaar ook :z terwijl ik denk dat het andersom werkt.
ik ga voor dennie (niemand dus) en ik stem NU op hem dus dan weten jullie dat. ben morgen weg dus daarom stem ik nu alvast. |
Citaat:
|
ik verdenk ook niet echt iemand. degenen die weinig posten zijn misschien wel een beetje verdacht, maar op zich zegt dat ook weinig. we moeten in ieder geval wel weer zorgen dat het geen gelijkspel wordt.
|
Maar als we álleen maar posten op mensen die nooit posten,hebben de weerwolven misschien vrijspel. :+ Zie Ahs-Hôôle in het vorige spel.
Maar ik denk dat ik ook froxie doe. (iedereen op Frox!!!) |
Whahaha weetje dat ik tien minuten lang stond te lachen om de uitslag.
Érme Prestige :p Kon ook niet anders, drie x achter elkaar weerwolf zijn is ook wel erg sjiek. Ik heb eigenlijk geen idee op wie ik deze ronde moet stemmen. Denk dat ik maar us ga gokken op Niemand, Vind het nou echt iets voor hem om wolf te zijn. En dat moet je niet al te persoonlijk opvatten :) |
Das dan 2 voor niemand, en 1 voor frox. Ik ga mee met op niemand stemmen. Wie doet er nog meer mee? :love:
|
Citaat:
ik heb een paar posts hierboven nog gepost en op de vorige pagina.. Het spijt me dat ik een leven heb en 40 uur in de week werk :'( Mijn stem gaat naar frox |
^Tactische stem van dennie naar frox, geniaal spel! :love:
|
Iets klopt niet.. :+
Volgens mij moeten we ze niet beoordelen op hun postgedrag, want toen Dunja wolf was postte ze best wel veel. Nja. |
MAar je moet ook niet kijken naar het post aantal, maar ook naar wat iemand post..
Zoals anneke vorige keren de post lijst postte, helpt geen kut. Want de helft van het topic was vol gechat.. |
Ja tussen mij en Sander vooral :').
Over dat wát iemand post, ben ik het wel met je eens hoor ;) |
mrja, mijn stem is geplaatst.
Ik ga naar mijn nest, lees de uitslag zondag wel :* en als ik er uit wordt gestemd, is mijn debuut in dit verhaal meteen mijn overlijdingsbericht :') |
Haha beetje lomp.. zegt Prestige voor de verandering dat ze wel wil blijven meedoen, wordt ze opgegeten.. :+
Ik vind het wel lastig, want miss beseffen de wolven nu dat degene die weinig toevoegen er uit gestemd worden.. Ik wacht nog even met stemmen tot morgen want zoals het nu gaat wordt het nog gelijkspel :o |
als je het dan toch over niet posten hebt, wie is Sanne?
*edit oh, das dat meisje dat alleen nog maar 'arm schaap' heeft gepost en waar zijn wolven gek op....* |
:D
fucking klote hoofdletter regels |
Het is echt zo cool om dit allemaal te lezen als je iedereen z'n functie weet :D
|
:o Niks verklappen, he? :p
|
tijd om het spelleiders account te hacken
|
Ik vind het jammer dat dennie gelijk anderen gaat zwartmaken zodra hij als weerwolf bestempeld wordt:z
|
goed he :7
Moet natuurlijk wel mijn eigen huidje redden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb wel een paar lichte verdenkingen op het moment.. waaronder zeker ook Biffy. :o
En aangezien Biffy nu al 2x Impressions te nadrukkelijk verdedigt heb ik al spijt dat we niet gewoon de traditie gevolgd hebben.. :+ Biffy was ook de eerste die de naam van Anneke noemde. Mijn derde potentiele wolf blijft Frox. |
Het ziet ernaar uit dat de kans er is dat er een gelijkspel komt tussen frox en niemand.. Ehm, ik vind frox toch nét iets verdachter, dus ga ik op hem stemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het wasvoor hen tenslotte ook pure gok, dus waarom dan niet stemmen op degene vanwie we de indruk kregen dat hij ziener was. |
stelletje honden beetje mij eruit stemmen :no:
oke dus ik ga voor niemand; lekker meewerken om een gelijk spel te voorkomen :+ eikols |
Citaat:
ik stem Frox :p |
ik stem frox want hij wil gelijkspel en die gaat hij niet krijgen als het aan mij ligt ;)
|
stelletje tyfuslijers :[
|
Ik stem ook Frox :P
|
krijg jij helemaal de blafkankah
|
hahahaha, weetje hoe grappig dit is.. :d
Ik stem op niemand |
Gaat lekker, 6 voor frox, 4 voor niemand .. Dan ga ik ook maar voor Froxje (ik vind die beharing op je wepkemfoto ook wel verdacht)
|
:D kutwijf :D
|
Citaat:
|
Citaat:
*Heeft PM nog niet verstuurd* |
Citaat:
Ik zeg ook maar wat hoor (als reactie op wat je over mark zei), ik weet toch net zo min als jullie wie weerwolf is.. Maar goed, zo blijkt toch maar weer dat je aan veel posten ook niet echt iets hebt want ik word nu alleen maar verdacht gemaakt! En, er moet zeker de eerste keer toch maar wat gekozen worden? wat ik zei over anneke, daar waren anderen het ook mee eens.. dus waarom ben ik dan ineens een weerwolf en iemand anders niet :p Én het blijkt dus dat als ik zeg dat ik een bepaald iemand ga stemmen en die blijkt een dorpeling te zijn, dat ik dan verdacht ben, betekent het dan ook dat jij ineens verdacht bent als frox (als hij de meeste stemmen zou krijgen) een dorpeling blijkt te zijn? 8) Maar goed, verdenkingen zijn toch nooit echt op kennis gebaseerd.. Zoals gezegd: hoe kan ik je overtuigen? 8) |
AAAH! ik vind dit echt niet leuk ga er dan iemand uitstemmen die toch niks in te brengen heeft...
(en kom nou niet met die kut inkoppens :[) |
Citaat:
|
Ik geloof niet dat biffy een weerwolf is, en Tyskie denk ik ook niet. Waarom? Tja, dat kan ik niet echt uitleggen, gewoon een gevoel, denk ik.
Voor de rest weet ik het echt niet :p maar ik vind frox dus wel erg verdacht (en ik heb ook op hem gestemd). Ik ga nu gewoon de uitslag afwachten (en hopen dat er geen gelijkspel komt). |
zeg, is dat wachtwoord van dat spelleider-account wel veranderd? 8)
ik ga dan maar op saarah stemmen omdat zij is begonnen met dit kutspel :( |
Citaat:
Wat een goede reden om op mij te stemmen. 8) :p |
Citaat:
|
komt de uitslag zo? :o
Edit: laatmaar :z |
Frox maakt zich wel steeds verdachter ook, ik stem ook maar op heb, denk ik. :o (heb ik al gedaan :O)
|
sterf allemaal maar aan de diareeeeeee
|
:D Haha, froxiepoxie gaat eraaaaan :p
|
Citaat:
|
:aai:
:wave: :) |
12 jarig kut kind :[
|
voel je vooral niet persoonlijk aangevallen :+
|
Ja, kan je niet tegen je verlies ofzo :z
|
wat gaat iedereen toch op in het spel (in dit kutspel hé frox ;) ) :D :p
|
:d
|
Citaat:
|
mooi dan kan ik ook nog ff stemmen :D
|
wat een trut ook he die anne.. :p
|
nah inderdaad ;)
|
Frox loopt verdrietig over straat. Het is nog maar een paar dagen geleden sinds zijn geliefde Prestige is vermoord door een weerwolf. Ze had pas tegen hem gezegd dat ze eindelijk van die Tyskie zou gaan scheiden. En net nu de toekomst voor hen saampjes zo rooskleurig leek wordt ze bruut gedood door een weerwolf.
Zonder dat hij het doorheeft loopt hij richting het park. De wind waait door de kale bomen, de buitenlucht is guur en snijdt door zijn dunne jas. Bovenop de brug waar Prestige voor het laatst levend stond blijft hij staan, en kijkt uit over het water. Wat zou ze als laatst gedacht hebben? Zou ze aan hem gedacht hebben? Wat moet hij nou toch zonder haar?! Zijn leven heeft zo geen zin meer! Als Impressions de zwerver diezelfde middag door het park slentert, ziet hij plotseling aan een van de hoogste bomen in het park een lichaam hangen. Het is het lichaam van Frox… 1) Sanne 2) Tyskie 3) Stevie 4) AmbyPur 5) Biffyclyro 6) Frox (dorpeling) 7) Dunja 8) ash-hôôle 9) Sander 10) Saarah 11) niemand 12) Babydress 13) Impressions 14) anneke01 (dorpeling) 15) Prestige (dorpeling) Gedood door de dorpelingen Gedood door de weerwolven Omdat het een beetje kort dag is om voor morgenavond iemand op te eten, mogen de weerwolven tot maandagavond 22.00 een naam naar mij pm'en. De ziener mag een functie opvragen en de tovenaar mag de naam pm'en van degene die hij deze eetronde wil beschermen En graag wil ik de dorpelingen erop wijzen dat er twee mensen zijn geweest die niet hebben gestemd, niet zo handig dus :) |
Stomme stomme. Ik ben geen zwerver :(
|
hahaha hoboo :D
maar jully zijn allemaal hoooeeerrrrennn :) |
Sorry Frox, maar nu je onschuldig blijkt te zijn, speelde je het spel gewoon dom in het begin. Leermomentje voor je. :+
Ik denk dat het tijd wordt om al mijn theoriën weer overboord te gooien. :o |
gaat weer lekker. sorry frox :$
|
Citaat:
|
1) Sanne; zegt nog niet zo heel veel... acht haar wel betrouwbaar
2) Tyskie; svz 3) Stevie; vind hem wat aan de stille kant 4) AmbyPur; mja 5) Biffyclyro; verdacht maar toch weer niet :+ 7) Dunja; zou zomaar een stille wolf kunnen zijn 8) ash-hôôle; idem 9) Sander; vind hem stiller dan verwacht 10) Saarah; denk niet dat zij een wolf is 11) niemand; waarom wordt zoveel op hem gestemd? 12) Babydress; hmm? 13) Impressions; tja? oftewel, ik durf er nog maar weinig van te zeggen. :') |
Citaat:
|
Ja... maar dat ook omdat ik toen al meteen op iemand had gestemd zonder dr bij na te denken :+ dmv met mn ogen dicht langs die namen te gaan. maargoed
|
nou jongens, ik had toch gezegd dat ik dacht dat frox geen weerwolf was!
|
toen ik weerwolf was de vorige ronde ging ik niks posten omdat ik mezelf dan echt gigantisch snel zou verlullen. dus stem op iemand die nog geen hol of haast geen hol heeft gepost.
mijn stem gaat naar Niemand de volgende keer. |
Mijn volgende stem gaat naar Sanne.
|
En ik weet het nog niet. :p
|
Ik wacht ook maar eerst ff af wie de wolven gaan opeten.
|
En het ergste is: Frox maakte zichzelf dood. 8-)
|
Ik denk ook maar Sanne de volgende keer...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:P Dat is vet. 8-)
|
En waarom wil je mij negeren? :o
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk ben ik stiller dan verwacht omdat ik het grootste gedeelte van het weekend aan het klussen ben ;)
Daarbij ben ik ook behoorlijk ziek geweest :( Maar goed, ik heb in ieder geval wel gestemd beide keren. Log er zelfs speciaal voor in. |
Ik wacht trouwens ook even af wie de weerwolven eruit knikkeren.
|
abo
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het ook nog lastig op het moment om te bepalen wie de wolf is |
Nog iemand leuke theorien?
|
Citaat:
Citaat:
|
nogmaals ik wacht even de uitslag af voordat ik weer wat zeg :p
|
ojeee de uitslag over 20 minutjes
vind het zo spannend :Y) |
Ik heb vandaag even geen tijd voor een verhaaltje (drukdrukdruk met school&sinterklaas), dus alleen even de uitslag:
1) Sanne 2) Tyskie 3) Stevie 4) AmbyPur 5) Biffyclyro 6) Frox (dorpeling) 7) Dunja 8) ash-hôôle 9) Sander 10) Saarah 11) niemand 12) Babydress 13) Impressions (dorpeling) 14) anneke01 (dorpeling) 15) Prestige (dorpeling) Gedood door de dorpelingen Gedood door de weerwolven De dorpelingen kunnen tot morgenavond 22.00 een naam naar mij pm'en. Ik kom morgen waarschijnlijk wat later met de uitslag omdat ik morgenavond Sinterklaas vier :) However, kies dit keer verstandig! |
Oei oei oei, dat zit ff niet mee zeg.
|
nou en mensen maar zeggen dat ik verdacht ben terwijl ik én frox én impressions goed had! (overigens niet doordat ik meer weet dan de rest).
Dus allemaal op Niemand stemmen! Dat ga ik nu doen dus dan weten jullie alvast waar mijn stem naartoe gaat. Ik vind Niemand nog steeds verdacht. |
Citaat:
of zou dit betekenen dat sander graag een tovenaar/ziener/wolfsbane opgegeten had zien worden? |
Citaat:
Of dat de wolven de wolfsbane geprobeerd hadden. Die kan namelijk niet in 1 keer opgegeten worden. ;) |
dat kan ook :p
|
Citaat:
|
Aan de ene kant vertrouw ik Biffy niet helemaal.... Maar ze houdt het spel wel actief dus zou beetje jammer zijn om haar er uit te knikkeren :+ Ik ga mee voor Niemand!
|
Citaat:
ik wilde hetzlefde zeggen trouwens :+ |
Citaat:
|
waarom niemand? hij staat niet op mijn verdachtenlijstje
|
Citaat:
|
ik weet het eigenlijk niet. ik stem eigenlijk meer op mijn gevoel nu..
en ik weet niet wie ik anders wél moet verdenken, en je moet toch wat? wil volgende keer ook wel wachten wat de rest zegt hoor, maar nou heb ik al op Niemand gestemd :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als Niemand een weerwolf blijkt te zijn, dan is Stevie er ook een... en die vind ik ook veel te stil voor zijn doen!
|
Ik vind het eerlijk gezegd zelfs een domme keuze van de wolven :o
Dit omdat impressions toch als een verdachte word gezien door de dorpelingen, laat hem er dan in, want je kunt er van uit gaan dat wij hem er zelf wel uitstemmen.. maaaaaaaaaarja Mijn stem gaat naar Sanne, uit gevoel. |
Ik ga voor niemand, die probeert anderen verdacht te maken, maar volgens mij is hij zelf juist verdacht.
|
Citaat:
misschien een goed idee als nu de rest ook op Niemand stemt, om een evt gelijkspel te voorkomen |
Ik stem mee op Niemand, al is het maar om gelijkspel te vermijden, want écht verdacht is hij niet, vind ik.
En ik denk niet dat biffy wolf is, om de redenen die ze zelf al aangeeft. Over de rest van de deelnemers moet ik nog eens nadenken... |
kaaaaa
Nou, ik kan mijn koffers ook maar gaan pakken :7 is dan wel gelijk de eerste keer dak in het verhaal voorkom :7 |
Citaat:
|
Dat dit zo leeft onder het gepeupel, grappig.
|
Leuke ontwikkelingen vandaag.
Ik begin nu toch wat mensen verdacht te vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.