![]() |
Weerwolfspel deel 5
Het Weerwolfspel is een spelletje dat speciaal gemaakt is voor dit soort forums. Het spel krijgt elke keer een ander thema, de ene keer is dit bijv. een dorpje in de Middeleeuwen, en dan speelt iedereen een bewoner van dat dorpje.
Er schrijven mensen in, en iedereen krijgt een rol toegewezen. Er zijn: - 3 weerwolven - 1 tovenaar (dit is wel een dorpeling) - 1 ziener (dit is ook een dorpeling) - 1 wolfsbane (dit is ook een dorpeling) - 9 gewone dorpelingen. De functies zijn random verdeeld: voorkeur van wie dan ook speelt dus niet mee; iemand kán (bijvoorbeeld) toevallig 4 keer achter elkaar weerwolf zijn: je kunt dus van tevoren op geen enkele manier zeggen wie een bepaalde functie wel of niet zou kunnen hebben. Daarnaast worden in de verhalen nooit tips gegeven, je kunt uit het verhaal dus ook geen functies halen. Iedereen weet alleen van zichzelf wat hij/zij is, behalve de weerwolven: die weten ook wie de andere weerwolven zijn. De bedoeling van het spel is voor de weerwolven om iedereen op te eten (behalve de andere weerwolven uiteraard), de bedoeling van de anderen om alle weerwolven te doden. Het spel begint met een stemronde. Alle dorpsbewoners zitten (zogenaamd) 's avonds met elkaar rond de tafel en moeten samen door middel van een stemming bepalen wie er opgehangen wordt. Elke deelnemer stuurt een Persoonlijk Bericht naar Spelleider met daarop de naam van degene die opgehangen moet worden. Degene die de meeste stemmen heeft, wordt opgehangen (en ligt dus uit het spel). De spelleider maakt dus bekend wie er wordt opgehangen en wat voor rol diegene heeft. Wanneer er gelijkspel is, worden de weerwolven verwittigd. Hen wordt verteld tussen wie het gelijkspel is, en zij mogen beslissen wie van diegenen opgehangen wordt. Een gelijkspel is dus altijd nadelig voor de dorpelingen! Dan wordt het nacht en slaan de weerwolven toe. Zij kiezen in onderling overleg één slachtoffer en sturen de naam van diegene naar Spelleider. Nog enkele belangrijke regels hiervoor: - De wolfsbane kan de eerste keer dat hij door de weerwolven gekozen wordt niet opgegeten worden. Als hij/zij voor een tweede keer door de weerwolven gekozen wordt, kan hij/zij wél opgegeten worden. De wolfsbane kan wel gewoon opgehangen worden door de dorpelingen (hiervoor is hij/zij niet een eerste keer beschermd). - De tovenaar stuurt naar Spelleider een naam (maar niet zichzelf!) van degene die hij/zij die nacht beschermt tegen de weerwolven. Diegene kan die nacht niet opgegeten worden door de weerwolven. Als er dus niemand wordt opgegeten dan was het (bedoelde) slachtoffer dus de wolfsbane of was hij/zij beschermd door de tovenaar, maar dat wordt niet verteld door Spelleider. - De ziener kan die nacht een berichtje naar Spelleider sturen om te vragen wat de rol is van één bepaalde persoon. Daarna is er weer een stemronde voor de dorpelingen, enz. Onderling overleg is natuurlijk niet toegestaan (behalve tussen de weerwolven)! Dit geldt natuurlijk ook voor msn en pm’s: alle reacties van de dorpelingen m.b.t. het weerwolfspel gaan via het weerwolfspel-topic. De wolven winnen als er op een bepaald moment meer wolven dan andere personen zijn. Dan wordt er bij een stemming namelijk altijd een niet-weerwolf opgehangen. De dorpelingen winnen als alle weerwolven opgehangen zijn. Nog wat extra regels: - Iedereen behalve de weerwolven moet stemmen. Heb je 3 rondes achter elkaar niet gestemd, word je gediskwalificeerd! Als je (in totaal) 4 rondes niet stemt, word je ook gediskwalificeerd. - De ziener houdt zijn wetenswaardigheden voor zich-/haarzelf. Hij mag natuurlijk wel andere personen verdacht maken enzo, en tips geven, maar hij mag niet zeggen dat hij de ziener is. - De spelleider mag niets zeggen met betrekking tot de stemmingen en functies. - De ziener mag per eetronde van de weerwolven maar van 1 iemand de functie vragen, de tovenaar mag 1 iemand beschermen, de weerwolven moeten 1 iemand opeten en zij mogen met elkaar overleggen. De ziener & tovenaar moeten dus meestemmen als gewone dorpelingen, maar in de ronde van de weerwolven vraagt de ziener een functie op; en beschermt de tovenaar iemand. Zijn alle weerwolven opgehangen dan is het spel over en winnen de mensen die geen weerwolf zijn, is de rest opgegeten/opgehangen winnen de weerwolven, ook als er maar 1 weerwolf over is. Er mag gebluft worden, je mag je weerwolftheorieën ook posten, en ook daarin mag je bluffen. Als de ziener dood is, mag hij géén tips meer geven en geen verdachtmakingen meer posten. Per ronde is er ongeveer 1 dag stemmingstijd, als je binnen de aangegeven tijd niet hebt gestemd, vervalt je stem. Bij gelijkspel stemmen dus ook de weerwolven, zij krijgen te horen tussen wie het gelijkspel is. We hebben steeds 2 stemmingsrondes: 1 van de dorpelingen, ziener, wolfsbane en tovenaar, en 1 van de weerwolven (zij overleggen wie ze opeten), de ziener vraagt daarin de functie van 1 persoon en de tovenaar beschermt dan 1 persoon. De deelnemers zijn: 1) Saarah 2) Niemand 3) Tyskie 4) Anneke01 5) Impressions 6) Ash-hôôle 7) Babydress 8 ) Frox 9) Stevie 10) Bruggi 11) Headliner 12) Insanity 13) PFP 14) AMF 15) AmbyPur |
Het begin
Cluedorp is een heel bijzonder dorp. Verschillende dingen gebeuren met behulp van verschillende objecten en op verschillende locaties, en dit is elke dag weer anders. En elke dag kan ook in een andere eeuw zijn! Het klinkt misschien vreemd, maar ik zal het jullie uitleggen. Babydress is de dorpsbakster, en op de dag waar ik over praat, had ze alleen wit brood in huis; wat ze in de frituurpan gebakken heeft in haar slaapkamer. Toch vond Ash-hôôle de dierenarts het brood erg lekker smaken. Ook zij doet alles elke dag anders: die dag behandelde ze alleen zieke cavia’s, en wel met heroïnespuiten in het café. Misschien zien jullie nu dat alles kan en zal gebeuren in dit merkwaardige dorp, en hoe interessant het is om te zien hoe alle bewoners hun werk toch elke dag voor elkaar krijgen! De middelen zijn dan ook elke dag anders, want zoals ik al zei kan elke dag in een ander tijdperk zijn.. Insanity schrok zich dan ook niet het apezuur maar het nijlpaardzout toen hij ‘savonds laat, op weg naar het café, een schim voorbij zag flitsen. Insanity was nieuw in het dorp, maar had al snel door hoe alles er werkte. De mensen in Cluedorp waren heel aardig en zouden nooit iemand zomaar laten schrikken! Dus in een galopje rende hij door naar het café, maar werd onderweg opgeschrikt door een luide “HEEEE, jij daar!”. PFP hield Insanity tegen en vroeg wat er aan de hand was. “Hmz”, zei Insanity, “ik schrok gewoon een beetje”, en hij zag dat PFP steeds grotere ogen kreeg. “SODEJU!” jammerde die, “dat was ook niet voor niks!”, en bibberend wees PFP naar de bosjes. “Ehh, dat ze vandaag paars zijn is toch niet zo vreemd?”, vroeg Insanity vertwijfeld. Pas toen zag hij in een flits een enorm, bruin, harig beest wegduiken in de bosjes.. “Wat was dat?!”, vroeg hij. Maar PFP had zijn luidspreker al naar buiten gehaald, klom in de dichtstbijzijnde boom, en schreeuwde “MENSEEEEN! IK HEB EEN WEERWOLF GEZIEN!!”. Toch moest hij, ondanks dit vreselijke nieuws, een beetje gniffelen om alle paniek die hij vanuit de boom zag. Alle dorpelingen die in het café zaten en hem gehoord hadden, renden nu door elkaar over straat, struikelend naar hun huis om snel de deuren en ramen dicht te doen en te vergrendelen. Insanity stond echter nog stokstijf naar de paarse bosjes te kijken. Wat hij hoorde, en dit kwam doordat zijn gehoor veel verder ontwikkeld is dan dat van andere mensen, was nog enger dan hij zich had voorgesteld.. Hij hoorde rammelende magen, en dit kon maar één ding betekenen: de weerwolven waren uit op vers vlees.. De dorpelingen mogen mij allemaal vóór zondagavond 22 uur een naam PMen van wie zij op willen hangen. Ben er morgenavond niet, ik zal daarin ook niet de enige zijn, en dit is ook de eerste ronde, dus het moet geen probleem zijn nog even tot zondag te wachten. Begin gelijk maar lekker met de verdachtmakingen! |
Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. In elk geval niet op Anneke01, dat vind ik zielig. :[
|
ze is hier alleen voor dit spel, ik ga wel op haar stemmen
|
Haha, maar op Anneke stemmen dan? :p
|
Citaat:
Naja ik wil haar niet extreem verdedigen ofzo, maar ik vind het stom om haar er altijd als eerste uit te stemmen. Ik stem dus in elk geval niet op haar. |
Citaat:
Dus ik denk dat ik ook maar op dr ga stemmen dan :] Heb ik/we in idergeval iemand om op te stemmen... |
maar jij mag helemaal niet stemmen want je bent een wolf zei je net op msn
|
Hmm ja eigenlijk ben ik er ook wel voor om anneke01 weg te stemmen, omdat ze gewoon niets leuks toevoegt aan het spelletje..en dan zullen er nu wel mensen zeggen van 'Ja maar dat gaat ook lastig als je er gelijk in het begin wordt uitgestemd', maar ik vond die opmerkingen van haar tijdens het vorige potje toen ze er al uit was ook best wel vaag :p Dus als meerdere mensen op anneke01 stemmen ga ik mee.
|
Eigenlijk sluit ik me volledig aan bij AMF. En voor zover ik weet overwegen er sowieso wel een paar mensen om op Anneke te stemmen. Ik ga mee. We zien wel weer waar 't schip strand :').
|
Nou, dan ga ik ook maar mee 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het zo sneu om anneke er meteen weer uit te stemmen
|
Citaat:
|
dan ga ik maar mee met stemmen op anneke..
|
Citaat:
|
daarom zal ze er nu wel geen zijn :+ maar je weet nooit :p maar als iedereen op anneke stemt ga ik mee
|
Ja... lekker saai zo :+
EDIT: Ik ga trouwens definitief voor Anneke01 (kan iemand trouwens dit toppic ff sticky maken en die andere niet meer?) |
wie is zij?
|
Citaat:
ennnn ik heb ook definitief op anneke01 gestemd |
Pff, ik stem op Frox. :p
Niet dat het iets uithaalt ofzo, maar ik vind het zo stom om altijd op anneke01 te stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
merendeel van mijn posts doe ik idd hier. Danku lieve mensen dat jullie me weer als eerste (gaan) uitstemmen. Bij deze mijn laatste post op dit erg leuke sociale en kansgevende forum.
bij deze, saluut :wave: @Saarah: toch bedankt dat je hetvoor me opneemt :* |
Ik stem deze ronde random. Er valt nog niks te zeggen (duh) en weer zomaar op Anneke stemmen vind ik ook niet leuk. Rekenmachine zegt: PFP.
Ff ter info: Tot aan woensdag a.s. heb ik geen internet op m'n kamer in Amsterdam, dus ik zal heel erg weinig kunnen posten tot aan dan. Ben nu bij m'n ouders en zal proberen ma/di ergens anders online te komen. Als het goed is is het woendag opgelost. |
oh dan zegt mijn rekenmachine bruggi
|
:+ echt hè als dr een gelijk spel komt
dan wordt het: het was felix met met de barkruk in de kroeg :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mark zegt dat hij ook niet ging huilen toen hij er twee keer uitgestemd was bij de eerste potjes.
|
Citaat:
|
ja mark is echt stoer
|
ik stem op anneke
|
jaaa allemaal op mark stemmen! :P
|
Meerdere dorpelingen hebben niet gestemd.. en dat terwijl er 2 dagen stemtijd was. Jammer! hiermee hint ik ook niets: het kán zijn dat die dorpelingen wel gepost hebben wie ze stemden en dat ze niet gepmd hebben; het kán ook dat de wolven lopen te bluffen. geen hint dus
De uitslag Anneke01, de huishoudster van Lord Tyskie, werkte vandaag met haar stofdoek in de huiskamer. Om een uur of 3, toen haar baas nog aan het werk was, ging de bel. Anneke01 wist niet goed wat ze moest doen, aangezien het niet haar huis was. Ze besloot toch de deur open te doen, en ze kalmeerde een beetje toen ze zag dat het haar vriendinnen Saarah en AmbyPur waren. “Gezellig!”, zei ze, “hebben jullie trek in een kopje koffie?”. Saarah en AmbyPur hoefden daar niet lang over na te denken! Dus gretig om zich heen kijkend liepen zij naar binnen, eindelijk konden ze Lord Tyskies’ huis eens van binnen zien! Lord Tyskie was vrij berucht in het dorp, omdat hij op willekeurige momenten ergens kon opduiken en weer verdwijnen. Daarnaast zag zijn slaafje Impressions er niet echt aantrekkelijk uit met zijn sluwe blik, slonzige kleding en een grote wrat op zijn neus (of was het zijn kin?). Anyway, Saarah en AmbyPur werden neergezet in de serre, en Anneke01 stofte nog even de huiskamer af. De bezoeksters zagen hierbij hun kans schoon en sluipten richting de kelder. Wat zouden ze daar vinden..? Toen Lord Tyskie die avond thuiskwam rook hij een aparte doch voor hem bekende, weeïge geur in huis en hij zag overal vliegjes. Bah, wat moet ik daar nou mee, dacht hij. Anneke01 deed haar werk eigenlijk altijd ijverig en goed, dus daar zou het niet aan liggen.. Waar het wel aan lag zag hij vrij snel toen hij de huiskamer binnenliep. Met haar stofdoek nog in haar hand lag daar het levenloze lichaam van Anneke01. Maar wat was er met haar gebeurd? Tyskie had werkelijk geen idee, zij had door iedereen en met alle mogelijke slagvoorwerpen wel vermoord kunnen worden! Genoeg attributen lagen net iets anders in Tyskies huiskamer. Hij kon echter niet bedenken of Anneke01 met de schroevendraaier vermoord was, die hij net van plan was te gebruiken om een loszittend schroefje aan de klok vast te draaien, met de klok zelf, die een beetje scheef hing, of met de bloemenvaas, wiens viooltjes door de kamer verspreid lagen. Tyskie riep de hulp in van rechercheur Frox. Deze was nog behoorlijk moeilijk te vinden; hij zat op de zolder van dorpsbakster Babydress op zijn laptop actiefilms te kijken.. Maar, nadat Tyskie radeloos bij hem aanklopte, kon Frox zich losrukken van de spannende ontknoping van Dikkie Dik. Eenmaal bij Tyskies huis aangekomen had hij zijn bewijsverzamelmateriaal al opgezocht en hij ging aan de slag. Twee uur later wekte hij Tyskie uit zijn dutje en hij kon Tyskie vertellen dat Anneke01 met de vaas op haar hoofd geslagen was en direct gestorven was: zij had dus niet geleden. Maar wat betekende dit alles? Dat er een moordenaar in het dorp was! En Frox en Tyskie waren het over één ding eens: dit moest een vrouw geweest zijn, want mannen weten natuurlijk niet eens hoe ze een vaas beet moeten pakken, laat staan ermee slaan! Maar welke vrouw uit het dorp het geweest was die Anneke01 in de huiskamer van Tyskie vermoord had met een bloemenvaas..? 1) Saarah 2) Niemand 3) Tyskie 4) Anneke01 (dorpeling) 5) Impressions 6) Ash-hôôle 7) Babydress 8 ) Frox 9) Stevie 10) Bruggi 11) Headliner 12) Insanity 13) PFP 14) AMF 15) AmbyPur Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven De wolfjes mogen overleggen en mij voor morgenavond 22u laten weten wie zij op willen eten. De ziener mag een functie opvragen, de tovenaar mag iemand beschermen. Als jullie mij PMen voor 9 uur krijgen jullie de uitslag dan nog, anders snachts of dinsdagochtend.. Kies verstandig allemaal! Succes! |
ik snap er de ballen van
moet ik nu een vrouw stemmen ofzo? |
ook deze post is geen hint nee :z
Citaat:
in het verhaal komen geen hints voor. het verhaal is dus alleen voor de 'leuk'. als je een wolf bent moet je met de andere wolven overleggen wie van de dorpelingen jullie nu op willen eten, als je een dorpeling bent moet je de volgende ronde pmen wie jij denkt dat een weerwolf is. als je de tovenaar bent moet je nu pmen wie je tegen de wolven wilt beschermen, als je de ziener bent moet je nu pmen wiens functie je wilt weten. 8) |
ONEEE!!! ik heb op een dorpeling gestemd :z
mooi verhaal weer :+ |
dus als je een ziener bent kan je iemands functie opvragen en hem eruit stemmen?
|
en wat kan een wolfsbane?
|
en wat als je als dorpeling alle 3 de wolven goed hebt geraden?
|
pfff wat een rete saai verhaal, ik probeer het al 5 keer te lezen maar kom niet verder dan 3 regels
|
de dorpelingen stemmen allemaal, degene die de meeste stemmen krijgt, ligt eruit. Dus jij kan als dorpeling wel drie weerwolven goed hebben: de rest moet dan wel met je meegaan. als de dorpelingen 3 weerwolven eruit stemmen hebben de dorpelingen gewonnen 8)
de wolfsbane wordt de eerste keer tegen de weerwolven beschermd. STEL dat jij de wolfsbane bent en de weerwolven stemmen nu jou weg, lukt dat niet. als de dorpelingen op de wolfsbane stemmen, is die niet beschermd en ligtie er dus gewoon in 1 keer uit. en als ziener vraag je functies op en daarmee probeer je de andere dorpelingen duidelijk te maken wie er wel of geen weerwolf is. je moet dat wel stiekem doen natuurlijk, want zogauw de weerwolven weten wie de ziener is, stemmen ze die eruit, want die kan zeker weten wie er een weerwolf is! Als je nog meer vragen hebt, gooi het eruit :p |
Citaat:
|
dus als de ziener alle functies heeft PM't ie gewoon de dorpelingen en die stemmen op de wolven... spel klaar, gewonnen
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja, komt anneke nou nog terug? :( |
Citaat:
+je kunt als ziener nooit alle functies hebben, want je vraagt per weerwolfronde een functie op en soms is dat van iemand die of dan of de volgende ronde opgegeten wordt/weggestemd. of je wordt als ziener weggestemd/opgegeten en dan mag je geen tips meet geven. (en natuurlijk geen functies meer opvragen) |
Citaat:
Natuurlijk is dat niet te controleren, maar als je aan dit spel meedoet voor je plezier en een beetje sportief bent, dan hou je je eraan. :) |
Ik vind het wel een leuk verhaal hoor Spelleider! :d
Trouwens, @ de rest van de dorpelingen: goed gestemd hoor. :z Jullie hadden beter naar mij geluisterd. :p |
Waarom zou Frox een betere keuze zijn geweest, Sarah? :?
|
Citaat:
Maar de kans is er wél dat het beter was geweest. En veel slechter kan het toch niet zijn. :p Maar goed, ik wil(de) niet per se op frox stemmen, want daar heb ik helemaal geen reden toe ofzo, dat zou een gok geweest zijn. Maar ik wilde gewoon niet op anneke01 stemmen. En dat hadden jullie dus blijkbaar ook beter niet gedaan. :) |
Citaat:
Tot die tijd kies je gewoon een zondebok. Toch wel arme Anneke hoor :Y) |
Lieve deelnemertjes,
ik heb nog geen pm van de wolfjes (denk eraan: 22uur is de deadline!) en ik moet wat eerder weg dan ik gister zei. dus morgenochtend rond een uur of 11 komt de uitslag :) |
Ik stem gedaan heb :+
|
Babydress had besloten vandaag haar brood in het bos te bakken. Het was een heerlijke, warme dag, dus fluitend liep ze met haar bakgerei tussen de bomen door. In een open plek in het bos zette ze haar spullen neer, en al gauw rook het hele bos naar brood. Headliner kwam op de geur af en was best wel geïnteresseerd in hoe dat broodbakken nou allemaal in z'n werk ging. Babydress was al vrij oud, en bedacht zich dat ze wel eens een opvolger kon zoeken. Dus gretig legde ze aan headliner uit hoe het allemaal werkte. Die wilde meteen aan z'n moeder Ash-hôôle gaan vertellen dat hij al wist wat hij wilde worden, al was hij pas 8. Huppelend huppelde hij het bos uit, en Babydress hoorde ook een soort huppelende voetstappen naderen. Dat was vreemd, Headliner was zo ongeveer het enige kleine kind in het dorp, dus wie zou het kunnen zijn?
Babydress sloop richting de bomen om te kijken of ze iets zag of hoorde. De voetstappen kwamen dichterbij, en gingen van huppelend ineens een stuk dreigender klinken. Babydress kneep hem een beetje, maar wist niet zo goed wat ze moest doen.. Ze begon met oud brood te gooien om te kijken of ze iets raakte. Plots hoorde ze een grom, ze had iets of iemand geraakt! Het zal wel goed zijn, dacht ze, en draaide zich om om weer verder te bakken. Toen werd ze aan haar haren vastgegrepen en diep het bos in gesleurd. Met haar gezicht naar de grond werd ze meegesleept, en kon dus niet zien door wie! Ze was doodsbang, maar durfde niet te schreeuwen. Ondertussen deed alles pijn, tot ze abrupt losgelaten werd en ze kermend op de grond lag. Ze draaide zich om, maar wenste dat ze dat niet had gedaan. Ze keek in de kwijlende, stinkende, enorme bek van een bloeddorstige weerwolf! Deze gromde naar haar, en viel aan. Hij vrat Babydress' hoofd eraf, en ging toen hongerig verder tot er niets van haar over was dan een paar bloedspetters en wat ingewanden.. 1) Saarah 2) Niemand 3) Tyskie 4) Anneke01 (dorpeling) 5) Impressions 6) Ash-hôôle 7) Babydress (dorpeling) 8 ) Frox 9) Stevie 10) Bruggi 11) Headliner 12) Insanity 13) PFP 14) AMF 15) AmbyPur Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven Helaas, geen brood meer voor jullie. De dorpelingen mogen tot vanavond 22uur een PM sturen wie ze op willen hangen! Succes! |
Niet liesch :'(
|
nog ff over nadenken op wie ik nu ga stemmen
|
Ik ga Saarah stemmen.
Volgens mij is haar tactiek om dorpig over te komen door een dorpeling te pseudo-beschermen. (pseudo, want anneke was toch kansloos). |
ik heb ook Saarah gestemt :yes:
|
Citaat:
|
vanwege haar gesprek met Babydress.
|
Citaat:
het zou wel erg obvious zijn maar toch |
Citaat:
|
Ik ga mee met Tyskie. Ik stem op Saarah.
|
Citaat:
Ik ben het wel met Tyskie eensch dat Saarah wel heel erg anneke01 probeerde te beschermen net en op die manier wel eens zou willen proberen te verbergen dat ze een wolf is. Opzich ben ik er ook wel voor om Headliner of PFP weg te stemmen omdat ze in mijn ogen het spel niet echt (willen) begrijpen ofzo. Maarja aan de andere kant hebben ze daar verder ook geen kans voor als we ze eruit stemmen. Tactisch gezien zou ik nu op Saarah stemmen, maar om het spel levendig/leuker te houden zou ik dan weer eerder op Headliner of PFP stemmen. Ik wacht de rest nog even af :) |
Insanity acht ik dom genoeg om niet te begrijpen hoe het echt werkt.
|
Citaat:
En jouw ogen moeten ze vertrouwen met die jampotglazen van je |
Het zal wel ambypur of frox zijn, de spelleider kennende zullen alle vriendjes wel de "leuke" functies hebben gekregen
|
Haha, nou ben ik verdacht omdat ik een dorpeling beschermde. Ik beschermde haar zelfs al voor ik mijn functie had, remember?
Citaat:
Zoek dan in elk geval een betere reden om op mij te stemmen. Ik stem op Tyskie, omdat hij een flutreden heeft om mij verdacht te maken. |
Nouja zeg :[
:'( |
Citaat:
En wat ik daar zei is ook gewoon waar. Eigenlijk heb ik ook wel zin om op jou te stemmen, want ik vrees dat jij niet echt veel gaat toevoegen aan het spel! |
ik heb nu nog geen concrete verdenkingen, ik ga mee met de meerderheid. de volgende ronde ga ik verdenkingen concreter uitwerken.
|
Ik ben bang dat ik Sarah in dat opzicht gelijk moet geven.
Ik ga het spel wel in de gaten houden en ook wel mijn verdachtenlijstje posten. :) Ik heb zo mijn vermoedens. En, oja, de vorige keer deed Bruggi ook voor de eerste keer mee en zij speelde het zó goed dat ik niet wist wat ik van haar moest denken. Aangezien Erwin's ''flutreacties/redens'' zal zijn functie wel niet groot zijn. Ik denk een dorpeling. |
Citaat:
|
Citaat:
En verder verdenk ik saraah ook wel. Die weet onderhand wel hoe je de rol van een dorpeling moet spelen! En ze probeert zich nu ook een beetje overdreven te verdedigen... btw; wie is erwin? |
erwin = insanity
|
Citaat:
|
Citaat:
En natuurlijk verdedig ik mezelf. Wees eerlijk: hun 'argumenten' slaan toch nergens op? :? |
Citaat:
|
AmbyPur en Saarah slopen door de kelder van Tyskie. Zoals jullie weten waren ze binnengelaten door Anneke01, en ze hadden geen idee welke gruwelen zich zouden gaan afspelen. De enige onderbreking van hun onderzoek in de kelder was toen AmbyPur heel nodig naar de wc moest en dus wel even naar boven móest. Ondertussen ging Saarah verder op onderzoek uit, en ze ging zo in haar speurwerk op dat ze niet hoorde dat Anneke01 neergeslagen en dus vermoord werd tijdens het wc-bezoek van AmbyPur.. Wel erg toevallig hè? Maar goed, Saarah had geen idee, want ze keek met verbazing naar allerlei vreemde objecten die door de kelder verspreid waren. Meerdere SM-attributen, van vele kon ze niet eens bedenken waar het misschien voor zou dienen.. Een muur vol messen in alle soorten en maten.. En niet te vergeten de verzameling flesjes met vreemde vloeistoffen erin..
De deur van de kelder sloeg met een harde klap dicht. Daar stond AmbyPur, en met een kwade glimlach kwam zij op Saarah af. Die snapte niet wat er met Amby aan de hand was, ze waren toch al beste vriendinnen sinds de kleuterklas? AmbyPur begon een relaas over het feit dat Saarah er nooit was voor haar in de tijd dat ze gepest werd met haar groene haar; dat ze egoïstisch was; dat zíj AmbyPur tot de moord op Anneke01 gedreven had! Saarah had dit niet zien aankomen, en deinsde terug van de plotselinge agressiviteit van haar beste vriendin. Ze nam kleine pasjes naar achter, en Amby volgde haar met een wolk van woede om haar heen. Zo werd Saarah in de hoek gedreven en ze kon geen kant meer op.. AmbyPur keek eens om haar heen, en trok een enorm slagersmes van de muur. Hiermee doorkliefde ze met één harde stoot de lever van Saarah, die het uitschreeuwde van pijn en dubbel klapte op de grond.. Amby werd zo mogelijk nog kwader, dat Saarah the almighty niet zó sterk was dat ze tegen een lullige messteek kon. Dus hakte ze Saarah’s benen af, zodat ze niet eens meer zou kúnnen staan, mocht ze dit willen. Saarah smeekte om vergiffenis, maar het was te laat. Het slagersmes vloog naar haar keel, en met grote ogen van angst werd haar keel doorgesneden.. En met een laatste zucht ging ze ten onder.. 1) Saarah (wolfsbane) 2) Niemand 3) Tyskie 4) Anneke01 (dorpeling) 5) Impressions 6) Ash-hôôle 7) Babydress (dorpeling) 8 ) Frox 9) Stevie 10) Bruggi 11) Headliner 12) Insanity 13) PFP 14) AMF 15) AmbyPur Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven Sukkels! Saarah was de wolfsbane. Helaas! Weerwolfjes, jullie hebben vast veel trek, dus jullie mogen mij vóór morgenavond 22u laten weten in wie jullie trek hebben! De ziener mag een functie opvragen, de tovenaar mag iemand beschermen. Succes! |
*kuchekuche*frox*kuchekuche*
|
Shit happens. Toch vond ik Saarah wel verdacht... althans, ik zou het wel een mooie tactiek vinden voor een weerwolf. :')
|
hummm oeps... sorrie :')
Ze maakte zichzelf ook wel verdacht... Citaat:
Maar als ik me dus nu ga verdedigen net als Sarah dan maak ik me zelf alleen maar verdachter. Net als ikzelf trouwens het enalaatste spel btw... :z ik heb op het moment even geen verdenkingen... Er wordt ook veel te weinig gepost voor echte verdenkingen... -bruggi (had daar reden toe) -amby ? -niemand ? edit: geweldig verhaal ook weer :D _0_ |
Citaat:
|
ik heb niet gestemd sorry, vergeten :+ dus aan mij heeft het niet gelegen. ik vind ook dat er te weinig wordt gepost voor verdenkingen, sommigen hebben pas 1x gepost in dit topic :{
|
Citaat:
|
...
ik heb niets gezegt :+ zat ik der dus toch naast :( Citaat:
|
Citaat:
|
Ooohhhh jongens niet Saarah!!
Ik kon helaas niet stemmen want ik kon nog steeds niet op internet, echt heel kut. Zoals eerder gezegd dus vanavond als het goed is weer! (Ben nu ff op de VU) Sorry, vanaf nu kan ik dus eigenlijk pas echt goed gaan meedoen. |
Citaat:
|
Frank, kerel
moet dat? |
Citaat:
En ik vond het niet zo'n leuk verhaal, ik ben helemaal niet agressief :( Geen idee wie de wolf is, maar ik zou het niet erg vinden als insanity er uit gaat |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, wat moest ik dan doen? Zeggen: "stem maar op mij!"? En ik verdenk ook insanity, eerlijk gezegd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zo als het er nu uitziet ben ik toch al de lul
het gaat fout voor de dorpelingen |
Citaat:
|
Wel leuk dat je ons de dorpelingen noemt.. Nu heb je jezelf nóg verdachter gemaakt.
In de eerstvolgende ronde stem ik insanity. |
hij wil natuurlijk net doen of hij de ziener is terwijl het een vette wolf is
|
Citaat:
hoef ik het niet meer te doen |
Stevie, de bibliothequair, had vandaag een heleboel boeken op te ruimen. Niemand, de relnicht van het dorp, had de vorige dag alle boeken die hij kon vinden opgepakt en stiekem ergens anders neergezet, of ze gewoon op de grond gegooid. Hier had Stevie wel een dagtaak aan, en hij schuifelde hoofdschuddend met stapels boeken door zijn bieb. Plots kwam Bruggi binnenlopen, met de vraag of ze hem ergens mee kon helpen. Samen met Saarah had zij een modezaakje in het dorp, maar nu Saarah op gruwelijke wijze vermoord was durfde ze het nog niet aan meteen weer aan het werk te gaan. De geur en inrichting van haar zaak deed haar een traantje wegpinken door de gedachte aan Saarah. Stevie was erg dankbaar, en had medelijden met Saarah’s collega. Dus sloeg hij een arm om Bruggi heen, die direct in huilen uitbarstte. Stevie voelde zich hierdoor wat ongemakkelijk, hij had nooit echt een vriendinnetje gehad, en was ook nog eens al tijden smoorverliefd op Bruggi.. Maar hij kon zien dat Bruggi niet datzelfde voor hem voelde.. Dus duwde hij haar zachtjes van zich af, en gaf haar een opdracht om haar van haar verdriet af te leiden. “Wil jij deze boeken helemaal achterin de bieb neerzetten? Dan sorteer ik ze daarna wel”. Bruggi knikte somber, maar leek toch content te zijn met haar opdracht. Opgewekt liep zij naar achter, en Stevie liep zijn magazijn in. Hij moest tenslotte de kapotte tijdschriften, die Niemand door de leeszaal had gesmeten, vervangen.
Stevie trok aan het lichttouwtje, maar er gebeurde niets. Damn, dacht hij, dan maar met een kaars.. En in het spookachtige licht van zijn waxinelichtje liep hij zijn magazijn binnen, met een onbehaaglijk gevoel. Hij keek eens om zich heen, maar zag niets waardoor hij zich anders dan anders zou moeten voelen. Hij haalde zijn schouders op en liep verder naar achteren, waar reservetijdschriften lagen. Opeens stond hij stokstijf stil: hij had iets gehoord.. “Bruggi!” riep hij, “het is hier niet erg gezellig hoor!”. Maar hij kreeg geen antwoord.. Stevie luisterde nog even, maar het was weer helemaal stil, en hij overtuigde zichzelf dat het de gierende wind van buiten moest zijn geweest. Hij zette zijn kaars op de grond om een stapel tijdschriften te pakken, en plots ging het kaarsje uit. Hij voelde waar het door kwam, en durfde zich niet om te draaien. Hij voelde en rook het gehijg achter zich, en hij begon te bibberen. Achter zich hoorde hij een vervaarlijk gegrom, en Stevie had het niet meer. Hij moest en zou zien door wie zijn laatste uur geslagen was.. Maar hij wist het antwoord al voordat hij de weerwolf goed en wel had gezien.. De weerwolf likte zijn wang, om Stevies smaak in zich op te nemen, en leek tevreden. In een minuut had hij Stevie in zijn geheel naar binnen gewerkt, en het enige dat op de vloer van het magazijn achterbleef, was Stevies bril.. 1) Saarah (wolfsbane) 2) Niemand 3) Tyskie 4) Anneke01 (dorpeling) 5) Impressions 6) Ash-hôôle 7) Babydress (dorpeling) 8 ) Frox 9) Stevie (dorpeling) 10) Bruggi 11) Headliner 12) Insanity 13) PFP 14) AMF 15) AmbyPur Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven De dorpelingen hebben tot morgenavond 22u de tijd om mij te pm’en wie ze op willen hangen! Succes! |
dat gaat lekker zeg :D
|
laten wij (dorpelingen) nu gewoon frox wegstemmen het is namelijk een wolf
|
Ik stem op insanity.
|
Haha gaat inderdaad lekker :+
Ik denk dat ik met Impressions meega en op insanity stem. Mede dankzij zijn extreem intellectuele posts so far :+ Ik verdenk frox ook, maar die voegt meer toe aan het spel dan insanity. En how about Headliner...die zie ik hier sinds zijn laatste posts over hoe het spel werkt ook niet meer (of ligt dat aan m'n jampotglazen PFP)? Aan de andere kant is hij dan waarschijnlijk ook niet een van de weerwolven, omdat hij dan actief had moeten zijn vandaag vanwege het uitbrengen van zijn stem. Even gecheckt, Headliner is vandaag nog wel actief geweest, om 16.25 om precies te zijn, dus zou ook nog heel goed een weerwolf kunnen zijn. Trouwens, PFP, waarom zouden we er wel vanuit moeten gaan dan dat jij een dorpeling bent..jij zou net zo goed frox verdacht kunnen maken om de aandacht van jezelf af te leiden. |
zo, anders was ik even vergeten dat het spel weer aan de gang was :+
Heb de vorige dorpelingen ronde niet gestemt. Net de posts eens door genomen en ben het er wel mee eens dat insanity weinig toevoegd (maar dat kan over mij ook well gezegd worden, maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen) |
Ik ga voor iemand die niet erg actief is... wilde eerst bruggi stemmen, maar die had dat al aangegeven. Voor niemand geldt eigenlijk hetzelfde, maar die fucker post precies op dit moment.
En nu ik het rijtje afga is bijna iedereen niet erg actief. :') |
ja deze fucker zal nu wel wat beter zijn best doen om actief te zijn..
het was me even ontschoten :'( En gezien het topic pas op pagina 3 zit, zijn er idd erg veel niet actief! |
en als jullie niet actiever worden krijgen jullie allemaal een OW :]
|
Citaat:
Citaat:
en anders insanity... Nu maar blijven hopen dat iedereen gaat posten dat er meer gepost moet worden dan zijn er alweer een paar posts bij :) :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en ik heb nooit intellectuele posts dusdat is geen reden :+ ik stem pfp, die schreeuwt het wel heel erg van de daken |
Citaat:
maar ik sta net zoals vorig spel open voor verzoekjes hoor! wil je verkracht worden? mishandeld? een rondje in de draaimolen? je zegt het maar hoor :thumbsup: |
Citaat:
|
pfp is een wolf
|
Citaat:
je moet suggesties geven of eens ophouden met zeiken :) |
Ik zie Headliner er ook wel voor aan om te doen alsof ie het niet begrijpt terwijl ie gewoon een wolf is.
Heb net het hele topic doorgelezen... moet zeggen dat er helaas inderdaad erg weinig wordt gezegd waar iets uit op te maken is. Gevoelsmatig zou ik dit keer op Headliner willen stemmen... Of op PFP: 'laten wij (dorpelingen) nu gewoon frox wegstemmen het is namelijk een wolf', dat "wij (dorpelingen) komt geforceerd over en verder roept ie maar wat :z . Verder vind ik het wat verdacht dat Tyskie geen (uitgebreide) verdenkingen post. Als hij dorpeling was zou ik van hem verwachten dat ie fanatieker zou meedenken om de weerwolven te ontmaskeren. Maar voor nu denk ik: Headliner of PFP eruit. |
Lol denk je dat ik zo dom ben, maar stem mij maar weg heb geen zin dit te volgen
|
oh ja ik wil nog iets zeggen, in het begin zei de spelleider dat de wolven nog helemaal niet gestemd hadden 2 uur voordat de eerste ronde eindigde, dus zitten onder de wolven iig personen die niet actief waren in het begin zodat overleg moeilijk heeft kunnen plaatsvinden. Dus Bruggi en of ambypur zijn wolven aangezien zij die dag niet actief waren
|
Citaat:
Het lijkt me leuk PFP er nog in te houden, die houdt het tenminste nog een beetje leuk :+ Headliner voegt geen kont toe en zou net zo goed een wolf als wat anders kunnen zijn. Ik zou voor headliner gaan |
Het kan wel zo zijn dat overleg moeilijk ging tussen de wolven omdat er iemand niet bereikbaar was, maar het HOEFT natuurlijk niet de reden te zijn dat ze laat stemden.
Ik heb zelf vanaf zondagavond tot aan vanmorgen geen internet gehad en heb zoals gezegd alleen gisterenmiddag even op de VU kunnen kijken. Ik ben dus ook maandagavond totaal onbereikbaar geweest en zou dus ook niet 2 uur voor de eerste wolvendeadline overlegd kunnen hebben. Het gaat voor mij dus iig niet op wat je zegt. V oor Amby zou het kunnen, maar je kunt ook denken dat de wolven expres laat stemmen om inactievelingen verdacht te maken, of dat het ze gewoon handig uitkwam zo op dat tijdstip :z . Als Tyskie een wolf is zie ik dat expres laat stemmen wel voor me, die zou vast wel nadenken over dat soort dingen. Ik vind nog steeds dat we op Headliner of PFP zouden moeten stemmen. PFP maakt zich niet minder verdacht door te proberen zo stellig iemand anders verdacht te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfp maakt wel mooie complotten :z
|
Niemand
Zegt vrij weinig, maar heeft zich met de dingen die hij gepost heeft niet bijzonder verdacht gedragen. PFP zei heel treffend dat de Spelleider heeft aangegeven dat de eerste eetronde van de wolven, de wolven nog niet allemaal gestemd hadden, en aangezien niemand aangaf dat hij het spel even helemaal vergeten was zie ik hem er wel voor aan om een wolf te zijn. Tyskie Zoals bruggi ook al zei, hij is niet zo actief met dit spel als je het vergelijkt met de vorige spellen. Bovendien heeft hij in een van de eerste spellen al eens aangegeven dat hij het een goede tactiek vindt om je als wolf op de achtergrond te houden. Impressions Heeft nog niet zoveel gezegd in dit topic, en dan vooral ook geen dingen die hem verdacht maken als wolf dus hem vertrouw ik momenteel nog wel. Impressions is wel 'actief' geweest die eerste eetronde van de wolven, maar alle kansen liggen nog open hier :+ Ash-hôôle Heb ik ook nog helemaal niets zien posten hier eigenlijk. Zelfde als wat voor niemand geldt, is niet echt actief geweest tijdens die eerste eetronde, dus zou op basis van wat PFP heeft gezegd best een wolf kunnen zijn. Al moet ik zeggen dat ik haar gevoelsmatig meer vertrouw dan niemand. Frox Tsja ik weet niet zo goed wat ik van frox moet denken :? Zou heel goed een wolf kunnen zijn, zou ook heel goed een dorpeling kunnen zijn. Ik vind zijn posts in ieder geval nog overtuigend genoeg in zijn voordeel spreken, en PFP zijn verdachtmakingen komen op mij iets te geforceerd over. Bruggi Ook moeilijk. Als ik weer afga op de uitspraak van PFP, zou bruggi inderdaad heel goed een wolf kunnen zijn. Maarja, ik vind zelf dat PFP een beetje teveel 'schreeuwt', dus gevoelsmatig zou ik niet op bruggi stemmen nu. Headliner Is voor mij toch wel nummer 1 om weg te stemmen nu eigenlijk. Voldoet aan wat PFP heeft gezegd over inactief zijn de eerste eetronde. Als hij het spel toen nog niet begreep is het goed mogelijk dat hij toen vergeten is de naam te pm'en van degene die hij wilde opeten. Verder is hij gisteren voor de eetronde nog actief geweest. Als meerdere mensen voor hem gaan, ga ik mee met mijn stem op Headliner. Insanity Wat Tyskie zegt was toch wel erg waar: Citaat:
PFP Ik weet het niet zo goed wat PFP betreft. Hij zou ziener kunnen zijn en de functies hebben opgevraagd van frox en nog iemand (Headliner of insanity wellicht). Hij zou ook weerwolf kunnen zijn, misschien zelfs samen met frox. Ik vind hem namelijk iets te geforceerd overkomen als hij de ziener zou zijn. Misschien probeert hij als tactiek frox op te offeren om zo zelf in het spel te blijven. Toch ben ik er nog niet helemaal uit. Ik vind zijn opmerking Citaat:
AmbyPur Tsja ook moeilijk moeilijk moeilijk. Ik vond haar reactie dat 'bruggi dan wel een wolf zou zijn' erg snel en misschien een beetje geforceerd zelfs, maar gevoelsmatig vertrouw ik haar nog wel. Oftewel, als meerdere mensen meegaan, ga ik voor Headliner, en tenzij iemand iets geniaals bedenkt, de volgende ronde voor PFP. |
Ok nu weet ik definitief wie de wolven zijn
Ik begon met het verdacht maken van frox zonder geldige reden en opeens wil insanity mij uit het niets gaan wegstemmen, waarom zou hij dat willen. Insanity komt niet echt snugger over en ik vermoed dat het een wolf is. Verder heb ik ook gelijk wat Bruggi betreft ze heeft verdomme een heel a4tje nodig om zich te verdedigen en komt met een theorie dat de wolven te laat zouden stemmen om inactievelingen van die dag verdacht te maken. Dat zou geniaal zijn maar het is te uitgedacht, zo slim acht ik jullie niet. Nu gaan mensen brullen dat ik misschien wel een wolf ben maar iedereen weet dat ik niet zo dom ben om dan op de voorgrond te treden. Ik nodig jullie dan ook uit om vanavond bruggi eruit te stemmen, ga eens mee met mijn theorie. Als het een wolf blijkt te zijn heb ik mijn onschuld bewezen en dan zijn die andere twee zo opgerold. |
je bent geniaal :z
|
Citaat:
@AMF, gevoelsmatig hebben we zo weinig aan :+ |
PFP
grapjas :z ik zeg alleen dat je mooie complotten bedenkt. meer niet, jou acht ik persoonlijk ook niet capabel om wolf te zijn. |
Citaat:
en Bruggi was in vorige spellen ook al zo fanatiek, dus wat dat betreft zou ik haar nu niet meteen een wolf noemen. |
Citaat:
De eerste ronde was ik wel actief, heb ook laten weten op wie ik stemde en anneke heb ik ook gestemd. Ik ben e 2de ronde vergeten (dorpelingen ronde, maar wolven ronde was ik ook niet online) , en voor zover ik weet heeft de spelleider daar niet aangegeven dat er stemmen miste bij de wolven, mocht ik een wolf zijn geweest, hadden ze dus een stem gemist. |
Ja zo komt er natuurlijk nooit iets van een dorpelingen verzet van de grond :+
|
"de dorpelingen" ?
|
Citaat:
|
PFP is absoluut geen ziener, daarvoor gedraagt ie zich veel te geforceerd.
En het is belachelijk dat ik een wolf zou zijn, alleen maar omdat ik geen internet had de afgelopen dagen. Ik vind het al heel jammer dat ik niet heb kunnen meedoen tot nu toe en dan zou ik er ook nog eens daarom uitgestemd worden. Daarop kan ik niks anders zeggen dan dat het gewoon niet zo is en dat het zeer zeer stom zou zijn om mij er uit te stemmen. (Ik ben idd gewoon weer net zo fanatiek als bij het vorige spel.) Ik vind het echt verdacht dat PFP mij zo expliciet wolf probeert te noemen. Als je gewone dorpeling bent, dan heb je er helemaal geen baat bij om 1 iemand zo sterk de wolvenrol in de schoenen te schuiven, want je kunt flink mis zitten. |
en als wolf wel?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik wolf was dan zou ik mezelf wegstemmen omdat ik het goed heb, ik verwacht ook morgen weg te worden gestemd
|
Citaat:
|
goh wat een interessante theorie om iemand weg te stemmen omdat de ander meer toevoegt aan het spel ...... ":')"
en beheerders die vals spelen :no: |
Citaat:
|
Goed gezien dat ik minder actief ben. Scherp.
Het klopt wel natuurlijk, heb er ff wat minder zin in en er zijn nu toch nog maar heel erg weinig aanwijzingen. In principe zou dat een reden kunnen zijn om mij te verdenken, maar tis toch niet zo. :z Ik zou het in de minst fanatieke hoek gaan zoeken, omdat ze pas na een hint van de spelleider hun stem uitbrachten... en dan stem ik gevoelsmatig op niemand. |
ik ga voor ass-hole, die komt hier volgens mij ook alleen om te stemmen dus zou het best een wolf kunnen zijn
|
Laten we z'n allen op iemand anders gaan stemmen :thumbsup: :+ Als we dat doen gaat er sowieso een dorpeling uit.
|
Citaat:
dat zeg ik gamma laten we dan voor insanity kiezen |
Citaat:
|
we weten allemaal dat het een wolf is en anders is er geen man over boord
|
idd
waarom? omdat ik niet de slimste ben volgens sommigen? of omdat ik je net op je kleine zinnetje betrapte? :) |
omdat je te actief bent
|
Citaat:
te weinig actief dan moet je dood en ben je een wolf ben je te actief dan ben je een wolf omdat je opvalt :Z |
daarnaast heeft pfp meer posts :Z
|
Citaat:
maar toch ben ik er ook nog voor om op headliner te stemmen :+ |
Citaat:
Citaat:
|
:z
ach, ik ben mischien te eerlijk voor dit spel :yes: |
Niemand
Niet echt veel van gezien, kan van alles zijn. Tyskie nog niet veel van gehoord eigelijk, kan maar zo een wolf zijn. normaal geeft hij wel uitgebreide analyses enzo. Impressions Heeft nog niet veel gereageerd, maar ik vertrouw hem wel. Hij is er bijna altijd als eerste uitgestemd, en ik denk dat hij nog even aan het spelletje moet wennen. Frox Dit weet ik nog niet helemaal. PFP probeert hem steeds als weerwolf neer te zetten, maar hij heeft steeds goede argumenten waarom hij er geen zou zijn. Bruggi ja, ik weet het niet hoor, maar dat geld ook voor ambypur. niet echt vaak gezien. Headliner Insanity Snapt niks van het hele spelletje, maar is denk ik geen weerwolf want dan had hij zichzelf al wel lang verluld PFP Schreeuwt de hele tijd dat Frox wolf is, zie hem dus niet aan voor wolf want als Frox inderdaad een wolf zou zijn dan zou je je medeweerwolven niet zo beschermen lijkt me. ik denk dat hij een ziener is die Frox' functie heeft opgevraagd, of gewoon wat in het wilde weg rond bazuint. AMF Is wel veel actief en post analyses over wie wolven kunnen zijn, ik denk niet dat ze weerwolf is. AmbyPur Geldt hetzelfde voor als Bruggi, kan maar zo wolf zijn. maar ik weet het niet. |
Heb jij alleen de eerste twee pagina's gelezen, Ash-H?
|
Citaat:
Toen was ik wel actief. Ik heb de 2de dorpelingen ronde gemist |
nee ik snap idd echt TOTAAL niks van het spelletje :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig doe ik dit keer niet meer mee. :)
|
Mijn stem gaat naar insanity, met de hoop dat hij een wolf is en hier daarna niet meer post :z
|
Ik ga voor tyskie
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hell, trieste mensen als jij zoeken toch altijd wel iets om commentaar op te hebben. |
Citaat:
tyskie vertrouw ik niet meer trouwens. maar deze ronde ga ik voor headliner of insanity. |
Ik geloof dat ik tot nu toe meer stemmen heb gezien voor insanity, dus ik ga mee en stem ook op insanity :)
|
Ik wil nog steeds op Headliner stemmen eigenlijk.
Daarnaast verdenk ik PFP vooral en evt. Tyskie. Maar als iedereen voor insanity gaat moet dat maar. (heb nog niet definitief gestemd, dus als meer mensen liever voor Headliner gaan hoor ik het graag. insanity lijkt me geen wolf, daar lult ie echt te stom voor :+. Alhoewel, stom lullen als wolf hebben we ook al wel gezien in eerdere spellen ;) ) |
nee hoor stem maar lekker op insanity
|
ik blijf erbij dat frox een wolf is, ik voel gewoon dat het zo is, ik stem op hem
|
Citaat:
Citaat:
En net zat je nog te beweren dat we niet allemaal op iemand anders moeten stemmen.. |
Oh en ik heb deze gevoelsmatig ook maar weer even naar AdB verplaatst.
|
Citaat:
|
Tsja ik heb inmiddels definitief op insanity gestemd.
|
Adb? :d
|
jeeeej adb!
|
Citaat:
Maar mijn stem is naar insanity gegaan, kan hem niet meer veranderen.. Hopelijk geen gelijkspel tot gevolgen.. |
insanity it is
|
De bewoners van Cluedorp kregen het ondertussen behoorlijk benauwd.. Moord in het dorp, weerwolven die onschuldige dorpsbewoners opvraten, het moest niet gekker worden!
Headliner had besloten in plaats van de nieuwe bakker te worden, huurmoordenaar als beroep te kiezen. Mama Ash-hôôle was het daar vurig mee eens: wat mensen dieren aan konden doen, dat zouden die mensen zelf ook eens moeten voelen! Dus gaf ze Headliner een speelgoedzwaard en -pistool cadeau voor zijn verjaardag, en Headliner was daar al de hele dag zoet mee. AMF, zijn babysitter, moest ’s avonds op hem passen, en ze schrok zich te pletter toen hij de deur voor haar open deed en heel hard riep “handen omhoog of ik schiet!” AMF deed haar handen omhoog, maar Headliner schoot tóch.. AMF wist niet wat haar overkwam, en in haar paniek was ze bang dat Headliners pistool echt was, AMF viel op de grond “MOORD! BRAND!”-schreeuwend. Headliner barstte in een lachen uit, hij hield het niet meer. “Daar had ik je tuk!” zei hij triomfantelijk, en AMF keek verdwaasd op. Ow, dacht ze, ben ik alweer in de maling genomen.. En wederom stuurde ze haar vervelende oppaskindje de hoek in met de opdracht met zijn neus zijn tenen aan te raken; hij mocht niet eerder uit de hoek komen dan wanneer het hem gelukt was. Die is wel effe zoet! Dacht AMF. En ze zette de tv aan en ging lekker Legally blonde kijken. Insanity had heel andere plannen door de lugubere ontwikkelingen in het dorp. Hij had besloten om, hoewel hij pas sinds kort in het dorp woonde, te vertrekken naar Oezbekistan. Vandaag was hij zijn spullen bij elkaar aan het zoeken toen er aangebeld werd. Impressions stond voor de deur, de onderbuurman, met de vraag waar al dat lawaai vandaan kwam. Insanity vertelde over zijn verhuisplan en bood Impressions een biertje aan. “Nou lekker”, zei deze, en samen namen ze een paar flinke slokken, tot ze ladderzat waren. “Kom, buiten een londje lopen!”, zei Insanity balorig, en Impressions knikte en bleef knikken en giechelen. Samen wiebelden ze naar buiten, en begonnen tegen de bloemetjes en plantjes te praten onderweg. “Joehoe, mooi boterbloempje vammeeeeh! Whaaaaaaa” brabbelde Impressions. “Oeh, dat is het liefste dat iemand ooit tegen mij heeft gezegd!”, zwijmelde Insanity, en hij pakte Impressions op z’n bek. Die schrok zich te pletter, en gaf Insanity uit reflex een pak rammel. Helaas kwam Insanity hierdoor met zijn hoofd tegen de dichtstbijzijnde stoeptegel, was in één klap morsdood, en zou zijn reis naar Oezbekistan dan ook nooit beginnen.. 1) Saarah (wolfsbane) 2) Niemand 3) Tyskie 4) Anneke01 (dorpeling) 5) Impressions 6) Ash-hôôle 7) Babydress (dorpeling) 8 ) Frox 9) Stevie (dorpeling) 10) Bruggi 11) Headliner 12) Insanity (dorpeling) 13) PFP 14) AMF 15) AmbyPur Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven De wolfjes mogen overleggen en mij voor morgenavond 22u laten weten wie ze met huid en haar op willen schrokken. De tovenaar mag iemand beschermen, de ziener mag een functie opvragen. Succes! |
WHoehoe!!!
Go wolfies :) |
tja, iemand alleen wegstemmen omdat-ie dom is is nooit een goed idee. :z
|
- edit -
|
eh oh
|
Jongens dit schiet toch ook niet op zo!!
|
tja wat wil je als je naar een wolf luistert :')
post 154 ofzo |
Gaat lekker! :thumbsup:
|
een strategie is als de ziener zegt dat hij de ziener is dan kan de tovenaar hem anoniem iedere beurt beschermen en kunnen we zo de wolven achterhalen
|
hoeveel dorpelingen zijn er nog dan? 5 ofzo toch
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.