Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Weerwolfspel nummero 6 (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61058)

Spelleider 30 January 2007 14:56

Weerwolfspel nummero 6

Het Weerwolfspel is een spelletje dat speciaal gemaakt is voor dit soort forums. Het spel krijgt elke keer een ander thema, de ene keer is dit bijv. een dorpje in de Middeleeuwen, en dan speelt iedereen een bewoner van dat dorpje.

Er schrijven mensen in, en iedereen krijgt een rol toegewezen.
Er zijn:
- 3 weerwolven
- 1 tovenaar (dit is wel een dorpeling)
- 1 ziener (dit is ook een dorpeling)
- 1 wolfsbane (dit is ook een dorpeling)
- 9 gewone dorpelingen.

De functies zijn random verdeeld: voorkeur van wie dan ook speelt dus niet mee; iemand kán (bijvoorbeeld) toevallig 4 keer achter elkaar weerwolf zijn: je kunt dus van tevoren op geen enkele manier zeggen wie een bepaalde functie wel of niet zou kunnen hebben. Daarnaast worden in de verhalen nooit tips gegeven, je kunt uit het verhaal dus ook geen functies halen.

Iedereen weet alleen van zichzelf wat hij/zij is, behalve de weerwolven: die weten ook wie de andere weerwolven zijn.

De bedoeling van het spel is voor de weerwolven om iedereen op te eten (behalve de andere weerwolven uiteraard), de bedoeling van de anderen om alle weerwolven te doden.

Het spel begint met een stemronde. Alle dorpsbewoners zitten (zogenaamd) 's avonds met elkaar rond de tafel en moeten samen door middel van een stemming bepalen wie er opgehangen wordt. Elke deelnemer stuurt een Persoonlijk Bericht naar Spelleider met daarop de naam van degene die opgehangen moet worden. Degene die de meeste stemmen heeft, wordt opgehangen (en ligt dus uit het spel). De spelleider maakt dus bekend wie er wordt opgehangen en wat voor rol diegene heeft. Wanneer er gelijkspel is, worden de weerwolven verwittigd. Hen wordt verteld tussen wie het gelijkspel is, en zij mogen beslissen wie van diegenen opgehangen wordt. Een gelijkspel is dus altijd nadelig voor de dorpelingen!

Dan wordt het nacht en slaan de weerwolven toe. Zij kiezen in onderling overleg één slachtoffer en sturen de naam van diegene naar Spelleider.
Nog enkele belangrijke regels hiervoor:
- De wolfsbane kan de eerste keer dat hij door de weerwolven gekozen wordt niet opgegeten worden. Als hij/zij voor een tweede keer door de weerwolven gekozen wordt, kan hij/zij wél opgegeten worden. De wolfsbane kan wel gewoon opgehangen worden door de dorpelingen (hiervoor is hij/zij niet een eerste keer beschermd).
- De tovenaar stuurt naar Spelleider een naam (maar niet zichzelf!) van degene die hij/zij die nacht beschermt tegen de weerwolven. Diegene kan die nacht niet opgegeten worden door de weerwolven.
Als er dus niemand wordt opgegeten dan was het (bedoelde) slachtoffer dus de wolfsbane of was hij/zij beschermd door de tovenaar, maar dat wordt niet verteld door Spelleider.
- De ziener kan die nacht een berichtje naar Spelleider sturen om te vragen wat de rol is van één bepaalde persoon.

Daarna is er weer een stemronde voor de dorpelingen, enz.

Onderling overleg is natuurlijk niet toegestaan (behalve tussen de weerwolven)! Dit geldt natuurlijk ook voor msn en pm’s: alle reacties van de dorpelingen m.b.t. het weerwolfspel gaan via het weerwolfspel-topic.

De wolven winnen als er op een bepaald moment meer wolven dan andere personen zijn. Dan wordt er bij een stemming namelijk altijd een niet-weerwolf opgehangen.
De dorpelingen winnen als alle weerwolven opgehangen zijn.

Nog wat extra regels:
- Iedereen behalve de weerwolven moet stemmen. Heb je 3 rondes achter elkaar niet gestemd, word je gediskwalificeerd! Als je (in totaal) 4 rondes niet stemt, word je ook gediskwalificeerd.
- De ziener houdt zijn wetenswaardigheden voor zich-/haarzelf. Hij mag natuurlijk wel andere personen verdacht maken enzo, en tips geven, maar hij mag niet zeggen dat hij de ziener is.
- De spelleider mag niets zeggen met betrekking tot de stemmingen en functies.
- De ziener mag per eetronde van de weerwolven maar van 1 iemand de functie vragen,
de tovenaar mag 1 iemand beschermen, de weerwolven moeten 1 iemand opeten en zij mogen met elkaar overleggen.
De ziener & tovenaar moeten dus meestemmen als gewone dorpelingen, maar in de ronde van de weerwolven vraagt de ziener een functie op; en beschermt de tovenaar iemand.

Zijn alle weerwolven opgehangen dan is het spel over en winnen de mensen die geen weerwolf zijn, is de rest opgegeten/opgehangen winnen de weerwolven, ook als er maar 1 weerwolf over is.
Er mag gebluft worden, je mag je weerwolftheorieën ook posten, en ook daarin mag je bluffen.
Als de ziener dood is, mag hij géén tips meer geven en geen verdachtmakingen meer posten.

Per ronde is er ongeveer 1 dag stemmingstijd, als je binnen de aangegeven tijd niet hebt gestemd, vervalt je stem. Bij gelijkspel stemmen dus ook de weerwolven, zij krijgen te horen tussen wie het gelijkspel is.

We hebben steeds 2 stemmingsrondes:
1 van de dorpelingen, ziener, wolfsbane en tovenaar,
en 1 van de weerwolven (zij overleggen wie ze opeten), de ziener vraagt daarin de functie van 1 persoon en de tovenaar beschermt dan 1 persoon.

De deelnemers zijn:

1 ) Biffyclyro
2 ) Niemand
3 ) headliner
4 ) babydress
5 ) Steve
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah
10) Impressions
11) Prestige
12) Insanity
13) Atjeuh
14) Sander
15) Appelshampoo

Atjeuh 30 January 2007 14:56

Let's start yeah :)

Spelleider 30 January 2007 15:05

Biffyclyro en Bobba zaten gezellig met elkaar te poolen in een afgelegen hotelletje ergens in het grote bos. Ze hadden afgesproken met Sander, Appelshampoo, AMF en Headliner. Maar die waren zoals gewoonlijk weer eens te laat. Biffyclyro en bobba waren niet anders gewend en zaten er ook niet over in. Onder het poolen zei bobba opeens: 'Heb je de laatste roddels al gehoord? Volgens m'n oma zijn er weerwolven gesignaleerd!'
Biffyclyro schrok zich de pleuris en barste in huilen uit. Bobba liep op haar af en sloeg een arm om haar schoeder. 'Ach arm meisje toch,' Zei Bobba troostend. 'Het zijn allemaal roddels, je weet toch dat ze allemaal zijn opgehangen?' Biffyclyro knikte van ja, dat was ze al weer helemaal vergeten. Opgelucht haalde ze adem. 'Je hebt gelijk schat.' Zei Biffyclyro.
Niet veel later, toen Bobba het zoveelste potje pool had gewonnen, kwamen Sander, Appelshampoo, AMF en Headliner binnengerent. Schreeuwend, huilend en krijsend riep Sander: ' Weerwolven, weerwolven!' Sander kon niet meer ophouden met huilen, en AMF gaf hem een dikke knuffel.
Biffyclyro keek angstig naar Bobba, maar die gaf haar een knipoog. Shit, dacht Biffyclyro, wat heb je aan een man die niet eens weet hoe hij je moet geruststellen.
Enkele seconden later drong het tot hen allemaal door. DE WEERWOLVEN ZIJN TERUG!

Het weerwolfspel is begonnen :)
De dorpelingen kunnen voor woensdag 31 januari 2007 18.00 uur PMen.

Spelleider 30 January 2007 16:02

nieuwe functies zijn stuk voor stuk verstuurd.

En het verhaal blijft wel hetzelfde!

biffyclyro 30 January 2007 16:32

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1293403)
Ik stel voor dat we alle reacties weg halen en alleen een uitleg laten staan voor de nieuwe functies.

lijkt me een goed plan..

en het is wel random gegaan toch, spelleidertje?

biffyclyro 30 January 2007 16:33

Citaat:

Origineel gepost door Spelleider (Bericht 1293404)

er staan toch ook nooit hints in? dus dan zou het toch nooit veranderd hoeven te worden? :p

Bobba 30 January 2007 17:05

Snap ik dat ik biffy neuk, en win van der met poolen :D

Impressions 30 January 2007 17:10

Op wie gaan we stemmen?

Headliner 30 January 2007 17:18

appelshampoo
zij is een wolf

biffyclyro 30 January 2007 17:23

Citaat:

Origineel gepost door Headliner (Bericht 1293423)
appelshampoo
zij is een wolf

als dit zo'n anneke01 voorspelling is zal hij wel waar zijn _0_
die had het toen met steve en sarah ook goed 8)

Atjeuh 30 January 2007 17:24

okeee brand los mensen,

op wie gaan we stemmen?

ik ga denk ik kijken naar de gene wie het minst actief is deze ronde :)

niemand 30 January 2007 17:59

pfffffffffffffffffffffffffffffffff
Gaan we weer op de gok de eerste rondes :'(

Impressions 30 January 2007 18:02

Ik vertrouw insanity niet. Bij deze mijn stem.

biffyclyro 30 January 2007 18:24

Citaat:

Origineel gepost door Atjeuh (Bericht 1293425)
okeee brand los mensen,

op wie gaan we stemmen?

ik ga denk ik kijken naar de gene wie het minst actief is deze ronde :)

maar ja kun je dat in 1 dag zien? 8) als iemand net vanavond niet thuis is en morgen lang op school zit.. :p

anyway, het is iig wel belangrijk dat we een gelijkspel vermijden

Impressions 30 January 2007 18:29

Dus stem mee op Insanity, om het gelijkspel te vermijden :thumbsup:

frox 30 January 2007 19:13

ik ook

biffyclyro 30 January 2007 20:29

zou ze je stem dan per ongeluk meetellen? 8)

Babydress 30 January 2007 20:32

Weer gokken, bluh. Ik ga met de rest mee. Hopen op goed geluk!

Mijn stem is voor Insanity.

Btw: Ik ben niet zo superactief deze week ivm ouders e.d.
Ik probeer zoveel mogelijk te stemmen en online te zijn, maar niet raar opkijken als ik alleen maar stem en geen theorie post.
Ik hoop dan niet dat dat ten koste gaat van mijn deelname, maar dat zien we dan wel weer....

Atjeuh 30 January 2007 20:53

Oké, dan ga ik ook maar mee voor Insanity.
ik lach me dood als het net een wolf is net als met Anneke01 een paar potjes geleden :+

Ik heb dus echt geen echt goede reden om te stemmen op Insanity, maar ik ga dus met de rest mee om idd een gelijkspel te vermijden :)

Ik breng mijn stem pas morgen uit, misschien dat er vanavond/morgen middag nog verdenkingen komen. Maar op dit moment gaat hij dus naar Insanity

Atjeuh 30 January 2007 20:55

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1293431)
maar ja kun je dat in 1 dag zien? 8) als iemand net vanavond niet thuis is en morgen lang op school zit.. :p

anyway, het is iig wel belangrijk dat we een gelijkspel vermijden

Oké, daar heb je een goede reden, maar in de eerste ronde moet ik toch ergens een reden voor mijn stem zien te vinden :+
aargh.. de eerste rondes zijn irritant

naja zie mn post hierboven dus, mijn stem gaat momenteel naar Insanity

AMF 30 January 2007 20:58

ja ik ben er ook wel voor om insanity op te hangen :yes:

Stevie 30 January 2007 21:06

welja, het maakt me niets uit wie er nu uitgaat als ik het maar niet ben en als het maar geen gelijkspel wordt. om die reden ga ik ook maar op insanity stemmen.

Prestige 30 January 2007 21:29

Hm dan ook maar op Insanity..

niemand 30 January 2007 21:29

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1293478)
welja, het maakt me niets uit wie er nu uitgaat als ik het maar niet ben en als het maar geen gelijkspel wordt. om die reden ga ik ook maar op insanity stemmen.

ik kan het niet beter verwoorden.

biffyclyro 30 January 2007 21:32

^idd :D
aangezien het wel duidelijk is dat iedereen voor insanity gaat stem ik nu gelijk maar op hem, sorry jong :p

Sander 30 January 2007 22:08

Ha ha, daar ga je Erwin :+

Maar goed, ik wacht even tot morgen met stemmen.
Zal wel met de rest mee stemmen aangezien de eerste ronde gewoon gokken is.

Impressions 30 January 2007 22:13

Waarom wacht je dan, Sander salamander?

Sander 30 January 2007 22:14

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1293494)
Waarom wacht je dan, Sander salamander?

Spanning opbouwen 8)

Impressions 30 January 2007 22:22

Pas maar op dat de spanningsboog niet breekt

Sander 30 January 2007 22:23

Ik zal heel voorzichtig zijn ;)

Tyskie 30 January 2007 23:00

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1293478)

Juist.
Eerste rondes zijn nooit zo heel erg boeiend.

Tyskie 30 January 2007 23:02

Citaat:

Origineel gepost door Spelleider (Bericht 1293404)

Wat was er eigenlijk gebeurd? Had je alle functies ook vast op het forum gepost ofzo? :d

frox 31 January 2007 00:17

Boven aan je pm kon je zien wie de andere ontvangers waren dus weet je ook wie de speciale functies hebben gekregen :+

De eerste rondes zijn inderdaad erg flauw, vooral voor degene die er uit gestemd worden.
Eigelijk is het gewoon jammer dat anneke niet mee doet :d

Bobba 31 January 2007 00:24

Eerste keer dat ik meespeel dus verwacht geen daverende theorien van me. Ik begrijp dat ik nu gewoon mee op Insanity moet stemmen?

frox 31 January 2007 00:29

Ja! Want als er gelijk spel is mogen de wolven beslissen wie er opgegeten wordt van degene waartussen het gelijkspel is. En als daarbij (toevallig) een wolf zit wint die natuurlijk altijd. Dan krijg je dus eigelijk twee stemrondes van de wolven achter elkaar.

Tyskie 31 January 2007 00:48

Citaat:

Origineel gepost door frox (Bericht 1293507)
Boven aan je pm kon je zien wie de andere ontvangers waren dus weet je ook wie de speciale functies hebben gekregen :+

Had ik nog niet eens gezien.. xD Strakke actie.

insanity 31 January 2007 07:53

jullie houden van me :love:

Ik stem frox, gewoon omdat ik toch nog iets moet doen :yes:

biffyclyro 31 January 2007 09:42

maar je voelt je niet meteen heel erg weggepest, zoals anneke01? :+

insanity 31 January 2007 09:45

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1293577)
maar je voelt je niet meteen heel erg weggepest, zoals anneke01? :+

neuh
part of the game toch?

Ik wens de rest van de dorpo`s wel succes :yes:

appelshampoo 31 January 2007 11:03

mijn stem gaat ook naar insanity, iig zeker dat hij eruit vliegt dan.

En hij komt uit Leeuwarden, dat is sowieso al verdacht!

Saarah 31 January 2007 11:59

Ik stem ook mee op insanity ;)

insanity 31 January 2007 12:04

Citaat:

Origineel gepost door appelshampoo (Bericht 1293591)

:*

Ik ben dus officieel nu al dood :(

Sander 31 January 2007 12:08

Ik heb zojuist gestemd.

Baai Baai Erwin :wave:

insanity 31 January 2007 12:10

Aangezien ik zelf nog niet gestemt heb word dit zeker een 100% Erwin ronde :+

biffyclyro 31 January 2007 12:43

Citaat:

Origineel gepost door Atjeuh (Bericht 1293472)

Ik breng mijn stem pas morgen uit, misschien dat er vanavond/morgen middag nog verdenkingen komen. Maar op dit moment gaat hij dus naar Insanity

dit is wel een beetje een gekke opmerking. er kunnen toch helemaal geen verdenkingen zijn :p

maar ik denk dat insanity sowieso gewoon een dorpeling is, want anders zou een wolfje waarschijnlijk wel op een of andere manier proberen de aandacht van hem af te leiden.
zoals impressions bij appelshampoo deed? 8)

+babydress zegt ik ga met de rest mee, dus stem insanity, maar alleen impressions had gezegd dattie op insanity wilde stemmen :+ (frox doet namelijk niet mee ;))
maar goed dit zijn wel erg vergezochte dingen zo vroeg in het spel haha

insanity 31 January 2007 12:47

IDD
stem mij er nou maar uit :')

kan ik weekend houden en mijn verdachtmakingen posten zonder vreemd aangekeken te worden.

Tyskie 31 January 2007 13:21

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1293612)
dit is wel een beetje een gekke opmerking. er kunnen toch helemaal geen verdenkingen zijn :p

De tweede rare opmerking al inderdaad...

Citaat:

maar ik denk dat insanity sowieso gewoon een dorpeling is, want anders zou een wolfje waarschijnlijk wel op een of andere manier proberen de aandacht van hem af te leiden.
zoals impressions bij appelshampoo deed? 8)

De kans is groter dat hij een dorpeling is dan een weerwolf inderdaad. Maar het zou behoorlijk kansloos zijn als zijn medewolven hem nu nog zouden proberen te beschermen.

Citaat:

+babydress zegt ik ga met de rest mee, dus stem insanity, maar alleen impressions had gezegd dattie op insanity wilde stemmen :+ (frox doet namelijk niet mee ;))
maar goed dit zijn wel erg vergezochte dingen zo vroeg in het spel haha

Mja.. de woorden van babydress neem ik niet zo serieus meer tegenwoordig in dit soort gevallen. xD Het was mij ook niet eens opgevallen dat Frox dit spel niet meedoet. :')

frox 31 January 2007 13:55

:p

frox 31 January 2007 13:55

ik doe wel mee maar op mij kan je niet stemmennnn :9

Spelleider 31 January 2007 15:21

Aangezien ik de helft van de stemmen nog maar binnen heb, kan er vanavond tot 20.30 uur gestemd worden.

Tyskie 31 January 2007 15:30

Kom op mensen, zou wel weer een beetje jammer zijn om het spel te beginnen met niet meer dan de helft van de stemmen. En niet te vergeten in het voordeel van de wolven. Insanity zal ook wel opgehangen worden met een kwart van de stemmen, maar in komende rondes kan dit wel degelijk bepalend zijn!

Sander 31 January 2007 15:32

Don't look at me

Tyskie 31 January 2007 15:40

Iedereen heeft toch al aangegeven om op Insanity te gaan stemmen...

IMPRESSIONS
Ik vertrouw insanity niet. Bij deze mijn stem.

BABYDRESS
Weer gokken, bluh. Ik ga met de rest mee. Hopen op goed geluk!

Mijn stem is voor Insanity.

ATJEUH
Oké, dan ga ik ook maar mee voor Insanity.
ik lach me dood als het net een wolf is net als met Anneke01 een paar potjes geleden

Ik heb dus echt geen echt goede reden om te stemmen op Insanity, maar ik ga dus met de rest mee om idd een gelijkspel te vermijden

AMF
ja ik ben er ook wel voor om insanity op te hangen

STEVIE

PRESTIGE
Hm dan ook maar op Insanity..

NIEMAND
(quote stevie)
ik kan het niet beter verwoorden.

BIFFYCLYRO
^idd
aangezien het wel duidelijk is dat iedereen voor insanity gaat stem ik nu gelijk maar op hem, sorry jong

SANDER
Ha ha, daar ga je Erwin

Maar goed, ik wacht even tot morgen met stemmen.
Zal wel met de rest mee stemmen aangezien de eerste ronde gewoon gokken is.

TYSKIE
(quote stevie)
Juist.
Eerste rondes zijn nooit zo heel erg boeiend.

BOBBA
Eerste keer dat ik meespeel dus verwacht geen daverende theorien van me. Ik begrijp dat ik nu gewoon mee op Insanity moet stemmen?

APPELSHAMPOO
mijn stem gaat ook naar insanity, iig zeker dat hij eruit vliegt dan.

SAARAH
Ik stem ook mee op insanity

Impressions 31 January 2007 15:49

Headliner en Babydress staan er niet tussen. Babydress heeft al aangegeven dat ze een computerverbod heeft, maar Headliner?

biffyclyro 31 January 2007 15:52

spelleider, ik vind het niet kunnen dat de deadline verschuift. deadline is deadline, en je doet het maar met de stemmen die je hebt.
en we hebben toch ook nog een uur om te stemmen? waarom is het dan anderhalf uur vantevoren nodig de deadline te verschuiven?
daarbij komt dat als je zulke opmerkingen plaatst, dat er dan hints uit gehaald kunnen worden (soms).
is natuurlijk relaxt, maar niet de bedoeling!

daarbij is het wel duidelijk dat insanity opgehangen wordt :)

ik heb vorig spel trouwens ook vaker lang niet alle stemmen gehad toen ik de uitslag postte. moet je maar opletten hoor..

Tyskie 31 January 2007 15:55

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1293738)
Headliner en Babydress staan er niet tussen. Babydress heeft al aangegeven dat ze een computerverbod heeft, maar Headliner?

Babydress ben ik dan vergeten te plakken. Die kwam met de befaamde quote dat ze met de rest mee zou stemmen op Insanity, terwijl jij de enige speler was die dat op dat moment had aangegeven. :')

Headliner heeft alleen gepost dat Appelshampoo weerwolf is. Die zal dus nog wel niet gestemd hebben.

@deadline verleggen. Ben het eigenlijk wel met biffy eens. Deadline is deadline, ook al kan dat in het voordeel van de wolven zijn soms. Gewoon allemaal op tijd stemmen mensen!

Tyskie 31 January 2007 15:57

Oh, die soepjurk staat er dus wel tussen. Nouja, boeiend. :+

niemand 31 January 2007 18:08

deadline verschuiven vind ik een slecht idee, had je maar gestemd moeten hebben. zo blijf je bezig.
En als er nu geen gelijkspel uitkomt zal het mij aan mijn reet roesten wie er niet of wel gestemd hebben.

Babydress 31 January 2007 18:16

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1293738)

!! Dus verwacht niet een heel verhaal van me :p.
Ik probeer echt zo veel mogelijk op de pc te kunnen.

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie
Oh, die soepjurk staat er dus wel tussen. Nouja, boeiend. :+

Ben ik niet zo boeiend dan? :(

biffyclyro 31 January 2007 18:28

uitslag en verhaaltje, nu :[

Spelleider 31 January 2007 19:33

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1293739)
spelleider, ik vind het niet kunnen dat de deadline verschuift. deadline is deadline, en je doet het maar met de stemmen die je hebt.
en we hebben toch ook nog een uur om te stemmen? waarom is het dan anderhalf uur vantevoren nodig de deadline te verschuiven?
daarbij komt dat als je zulke opmerkingen plaatst, dat er dan hints uit gehaald kunnen worden (soms).
is natuurlijk relaxt, maar niet de bedoeling!

daarbij is het wel duidelijk dat insanity opgehangen wordt :)

ik heb vorig spel trouwens ook vaker lang niet alle stemmen gehad toen ik de uitslag postte. moet je maar opletten hoor..

okey, zal ik de volgende keer doen hoor, maar ik kon zelf ook niet eigelijk om 6 uur klaar zijn.
maar de volgende keer zal ik het op de juiste manier doen.

Spelleider 31 January 2007 19:34

Je kent het gevoel wel dat je echt onmeunig erge jeuk hebt en dat je er steeds net niet bij kan. Dit frustrerende gevoel overkwam ook Insanity. Hij had jeuk in z’n oor, vlakbij z’n trommelvlies. Maar zijn vingers waren gewoonweg te dik zodat hij niet bij de jeuk kon komen. Insanity zag in dat hij een probleem had want het gejeuk werd almaar erger. Insanity vreesde voor het knappen van zijn trommelvlies en begon na te denken wie of wat hem kon helpen. En toen kreeg Insanity een idee. Hij pakte z’n vriendenboekje en bladerde er eens doorheen want wie kon hij nu bellen die de vingers dun genoeg had om hem eens lekker diep in zijn oor te krabben. De eerste naam die hij tegenkwam was Headliner. Nee, dacht Insanity, zijn worstenpootjes zijn dikker dan die van mij. De volgende naam in zijn boekje was Impressions. Toen Insanity die nam las kwam hij niet meer bij van het lachen. Yeah right, die flikker gaat niet met z’n piemelvingers in m’n oor zitten krabben. Dan nog liever Atjeuh, die ook in zijn vriendenboekje stond. Insanity dacht na, hoe zulke vingers heeft Atjeuh ook al weer? Eigenlijk had Insanity het moeten weten van die keer dat hij jeuk in z’n kontgat had. Maar aangezien Insanity nogal een labiel persoon is, wist hij dat niet meer. Nee dacht Insanity, di eheeft vast niet de juiste vingers voor mij. Hij bladerde verder door zijn wel erg dunne vriendenboekje, maar de overige drie vrienden in dat boekje konden hem ook niet verder helpen. AMF, Sander en Tyskie hadden alledrie geen vingers meer doordat ze hadden gestunt met vuurwerk in een steegje in Enschede met gejat vuurwerk uit een opslagplaats. De jeuk in Insanity’s oor werd wel heer heftig en hij lag dan ook al snel te kronkelen op het rood wit blauwe tapijt met roze bloemetjes. Toen de jeukaanval wat minder werd dacht hij snel na. Impressions was de enige persoon met geschikte vingers. En ook al zag Insanity in, dat hij niet helemaal was wat hij zochte. En ook al was Insanity bang voor die vingers van Impressions, hij belde hem toch. Met zulke jeuk kon Insanity niet lang leven. Babydress, de pooier van Impressions nam de telefoon op en Insanity vroeg naar Impressions. ‘Even wachten schatje,’ Zei Babydress. ‘hij heeft nog ff een klant, ik zet je wel even in de wacht, hij is over drie minuten wel klaar.’ Na 3 minuten kreeg Insanity Impressions eindelijk aan de lijn. Insanity legde zijn probleem aan impressions voor. ‘Heftig gozer,’ zei Impressions. ‘ maar ik kom eraan. Iemand moet je toch uit deze penarie helpen.’
Toen Impressions gearriveerd was trok hij snel latex handschoentjes aan. Insanity keek verbaast. ‘ Waar zijn die dingen voor?’ Piepte hij.
‘Je weet toch dat ik piemelvingers heb, je wilt vast niet dat ik je trommelvliezen plat spuit.’
Insanity keek beverig naar die vreemd gevormde vingers maar waagde de gok toch maar.
‘Vooruit dan maar.’ Zei Insanity.
Impressions stak zijn piemelvinger in het oor van Insanity en draaide een paar keer heen en weer.
‘Mmmm’ zei Insanity ‘Dat is toch best lekker! Dieper, dieper! Oooooh, harder! Oh ooh ooooooh!
Toen Impressions nog dieper het oor inging hoorde hij opeens gerinkel van ramen, geschrokken keek hij achterom. ‘Wat the fuck is dat?!’ riep hij geschrokken uit.
Achter hem stonden 3 harige beesten met vieze gele tanden en nagels van bijna een meter. En ze stonken ook nog eens een uur in de wind. Impressions, die niet zo heel sterk van gestel was viel flauw neer. De weerwolven grepen hun kans en staken hun tong in het oor van Insanity. Hij riep nog: ‘Ik kom!’
Voor hij dood neerviel op het rood wit blauwe tapijt met roze bloemetjes.

De weerwolven hebben tot morgenavond half 9 om een dorpeling op te hangen. De ziener mag een functie opvragen en de tovenaar mag iemand beschermen.

Impressions 31 January 2007 19:59

Jaaaa, in het volgende verhaal wil ik iemand over haar gezicht aaien en over dr gezicht komen :love:

Leuk verhaal! Misschien ook een idee om de spelers eronder te zetten + dooien :)

Tyskie 31 January 2007 20:03

Ik word er niets wijzer van, behalve dan dat Insanity definitief dood is.

Vergeet dus aub het lijstje niet na het verhaal...

Atjeuh 31 January 2007 20:34

ja was insanity nou een wolf of een dorpeling, of ziener of wolfsbahne ?:p

biffyclyro 31 January 2007 21:18

Citaat:

Origineel gepost door Atjeuh (Bericht 1293793)

dus jij bent de tovenaar? 8-)

anyway, geeft niet hoor wijffie je moet het spelleidertje spelen natuurlijk nog onder de knie krijgen, maar wat is de functie van insanity idd? :p

en smerig verhaal! :+

Prestige 31 January 2007 21:21

Porno is het thema? _0_

Impressions 31 January 2007 21:38

Citaat:

Origineel gepost door Atjeuh (Bericht 1293793)

Haha ja, wat biffy zegt :D

Atjeuh 1 February 2007 07:54

nee ik ben geen tovenaar :p

er moest nog etc achter:+

Spelleider 1 February 2007 08:03

1 ) Biffyclyro
2 ) Niemand
3 ) headliner
4 ) babydress
5 ) Steve
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah
10) Impressions
11) Prestige
12) Insanity = dorpeling ( gedood door dorpelingen
13) Atjeuh
14) Sander
15) Appelshampoo

biffyclyro 1 February 2007 11:28

Citaat:

Origineel gepost door Atjeuh (Bericht 1293828)
nee ik ben geen tovenaar :p

er moest nog etc achter:+

hmm er was nog maar 1 functie over en ipv die 8 letters doe je liever "etc"? 8)

enne die functie van insanity was wel te verwachten zoals ik eerder al zei :)

Atjeuh 1 February 2007 12:09

Oja spelleider, smerig verhaal haha

maar als ik tovenaar ben, ben ik goedaardig en moeten mijn mede dorpelingen mij dus te vriend houden 8)

insanity 1 February 2007 12:16

Dit is beter dan die stoeprand :+

Sander 1 February 2007 14:28

Citaat:

Origineel gepost door Spelleider (Bericht 1293782)
Impressions stak zijn piemelvinger in het oor van Insanity en draaide een paar keer heen en weer.
‘Mmmm’ zei Henk ‘Dat is toch best lekker! Dieper, dieper! Oooooh, harder! Oh ooh ooooooh!

Wat ik me afvraag is waar die Henk vandaan komt :huh:

Atjeuh 1 February 2007 14:43

in de verhaallijn zou ik denken dat het Insanity is? :p

insanity 1 February 2007 14:47

Me 2.
Ik voel me ook wel heul beledigt :yes:

ash-hôôle 1 February 2007 14:51

het verhaal was eerst opgezet met henk als hoofdpersoon, maar die is vervangen door insanity. maar die ben ik vergeten dus.

mijn excuses :*

insanity 1 February 2007 14:52

aanvaard

Sander 1 February 2007 14:57

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1293932)
het verhaal was eerst opgezet met henk als hoofdpersoon, maar die is vervangen door insanity. maar die ben ik vergeten dus.

mijn excuses :*

Ik snapte het wel hoor, vond het wel grappig om even te melden:)

appelshampoo 1 February 2007 16:13

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1293734)
Don't look at me

is dit een bekentenis?

Babydress 1 February 2007 16:32

poor Erwin. :o

Whaha wat een geweldig verhaal Wendy :p!
En ik ben benieuwd wat de wolven gaan doen!

biffyclyro 1 February 2007 16:46

ik wacht even veilig tot na de uitslag met een paar opmerkingen die ik wil maken 8-)

Sander 1 February 2007 17:25

Citaat:

Origineel gepost door appelshampoo (Bericht 1294075)
is dit een bekentenis?

Vrij normale uitspraak toch?

Tyskie maakt de opmerking dat nog niet iedereen gestemd heeft.
Ik had dit al gedaan.

Atjeuh 1 February 2007 17:59

Jaaa offf je bent een wolf en hoefde dus niet te stemmen ? :p

Prestige 1 February 2007 18:07

Ben benieuwd naar de uitslag.. Misschien dat ik dan wat meer verdenkingen heb!

Atjeuh 1 February 2007 18:41

Ik vind het dit keer ook nog aardig rustig in het spel..

ik wacht ook de uitslag af voordat ik mensen ga verdenken en mijn strategie ga bepalen enzo 8)

niemand 1 February 2007 19:25

vorige potje duurde het ook een tijd voor dat de verdenkingen op gang kwamen, hoop dat het nu wat sneller gebeurd.
Ik heb nog geen verdenkingen eigenlijk, dus kan ook nog niet roepen wie ik de volgende dorpelingen ronde er uit wil hebben.

Ik zou wel het liefst de volgende ronde Bobba, Sander of Prestige er uit willen hebben, puur om te kijken of AssHoole de functies heeft veranderd of niet..

biffyclyro 1 February 2007 19:30

uitslag 8-)

Impressions 1 February 2007 19:35

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1294160)
Ik zou wel het liefst de volgende ronde Bobba, Sander of Prestige er uit willen hebben, puur om te kijken of AssHoole de functies heeft veranderd of niet..

Ik zou eerder Headliner eruit stemmen, omdat ik nog niks van hem heb gehoord hier.

Spelleider 1 February 2007 19:55

De aanval van de weerwolven is mislukt.

Omdat de spelleider morgen en overmorgen niet thuis is kunnen de dorpelingen hebben tot zondag 20.30 uur de tijd om te stemmen. Daarna gaan we in 1 stuk door.

Impressions 1 February 2007 19:56

Haha, dat is wel een lekker begin :)

biffyclyro 1 February 2007 20:06

yezz.
dat betekent dat ze de wolfsbane wilden opeten en/of de tovenaar heeft de goeie beschermd.

anyway, ik zal mijn gedachten met jullie delen zoals ik eerder al zei.

ik vind impressions niet te vertrouwen. headliner heeft in dit topic gezegd dat hij dacht dat appelshampoo een wolf was (ongegrond natuurlijk, maar daar gaat het even niet om). vervolgens let impressions hier niet op maar zegt IK stem op insanity, gaan jullie mee? ipv dat hij zegt "ja appelshampoo stemmen is prima hoor, er moet toch iemand uit?" (want waarom liever op insanity stemmen dan appelshampoo?)
kan een foutje zijn, maar goed. niets is zeker hè.

vervolgens zegt Niemand "eens kijken of de spelleider écht nieuwe functies heeft uitgedeeld, dus stem bobba, pressie of sander". Dit vind ik best een normale opmerking, want in principe moet je nog steeds maar wat gokken. dan zegt impressions "nee laten we headliner stemmen want die komt hier niet!" --> alsof bobba hier wel komt? ;)
ik vind dattie daarom een beetje onzin uitslaat.
ik denk dat headliner een van degenen is die niet gestemd heeft de eerste ronde, omdat hij later niet meer gepost heeft. hierdoor en omdat impressions (die ik tot nu toe vreemd vind spelen) zegt dat we zgn op hem moeten stemmen, geef ik headliner nu het voordeel van de twijfel.

dan hebben we atjeuh. ik zei eerder al dat ze gekke opmerkingen maakte. nu zegt ze dat het spel rustig gaat en dat ze na deze uitslag verdenkingen zou posten.
Wat ik bedoel is dat zij geen reden had te zeggen verdenkingen te posten, want wie valt er te verdenken? dat vind ik dus ook een rare opmerking. daarbij vind ik het niet zo rustig als het vorige spel..
+atjeuh zei zelfs al in de eerste ronde dat ze nog even wachtte op evt. verdenkingen.. in de 1e ronde kan dat natuurlijk al helemaaal niet (maar dit had ik al gepost geloof ik)

feel free to defend yourself hoor!

biffyclyro 1 February 2007 20:11

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1294090)
ik wacht even veilig tot na de uitslag met een paar opmerkingen die ik wil maken 8-)

deze opmerking ga ik nu even verdedigen, want ik had ook echt opmerkingen.

sander zei "don't look at me". hoe je dat zou kunnen opvatten is alleen dat hij een dorpeling is die wél gestemd heeft, want als weerwolf is dat sowieso een beetje een vage opmerking :z nou heeft sander al eerder met ons gefuckt (in vorige spellen :+) dus dat zegt éigenlijk niks nee, maar toch..
ik begrijp alleen niet waarom appelshampoo dan vraagt of het een bekentenis is? bekentenis van wat?
en appel zei over insanity ook dat ze hem zgn verdacht vond (en dat is een verdachte opmerking in de eerste ronde). met appelshampoo zit ik dus ook een beetje!

Impressions 1 February 2007 20:19

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1294182)
headliner heeft in dit topic gezegd dat hij dacht dat appelshampoo een wolf was (ongegrond natuurlijk, maar daar gaat het even niet om). vervolgens let impressions hier niet op maar zegt IK stem op insanity, gaan jullie mee? ipv dat hij zegt "ja appelshampoo stemmen is prima hoor, er moet toch iemand uit?" (want waarom liever op insanity stemmen dan appelshampoo?)

Het geblaat van insanity voegt in mijn ogen niets toe aan het spel, vandaar dat ik toen even meedeelde dat ik op insanity stemde.

Bovendien blaatte ik (inderdaad net zoals Headliner) zomaar wat op de gok, maar nadat men headliner drie posts lang had genegeerd door niet in te gaan op zijn post dat appeltje een wolf is. Op dat moment ga ik niet wachten op een gelijkspel maar stel ik iemand anders voor.

Citaat:

Vervolgens zegt Niemand "eens kijken of de spelleider écht nieuwe functies heeft uitgedeeld, dus stem bobba, pressie of sander". Dit vind ik best een normale opmerking, want in principe moet je nog steeds maar wat gokken. dan zegt impressions "nee laten we headliner stemmen want die komt hier niet!" --> alsof bobba hier wel komt? ;)
Er zijn wel meer mensen die hier niet zo vaak komen als de rest, maar wat zou er NU het nut van zijn om ze allemaal te noemen? Dan ontstaat er alleen maar onenigheid over op wie er gestemd moet worden.

Citaat:

ik denk dat headliner een van degenen is die niet gestemd heeft de eerste ronde, omdat hij later niet meer gepost heeft. hierdoor en omdat impressions (die ik tot nu toe vreemd vind spelen) zegt dat we zgn op hem moeten stemmen, geef ik headliner nu het voordeel van de twijfel.
Natuurlijk kan je hem het voordeel van de twijfel geven, maar is dit hele spel niet gebaseerd op verdenkingen? In dit stadium kun je sowieso nog vrijwel geen verdenkingen maken, dus dan heb ik het liefst dat de minst actieve mensen eruit gaan ipv de fanatiek spelenden.

Citaat:

dan hebben we atjeuh. ik zei eerder al dat ze gekke opmerkingen maakte. nu zegt ze dat het spel rustig gaat en dat ze na deze uitslag verdenkingen zou posten.
Wat ik bedoel is dat zij geen reden had te zeggen verdenkingen te posten, want wie valt er te verdenken? dat vind ik dus ook een rare opmerking. daarbij vind ik het niet zo rustig als het vorige spel..
Mee eens.. Maar ik maakte enkele potjes geleden ook zo'n 'fout' en toen was er ook niks aan de hand.

EDIT: En de reden dat ik zei dat ik insanity verdacht vond, was omdat ik het zo lullig vond overkomen als ik zeg dat ik zijn geblaat niet in dit spel hoef :p

Atjeuh 1 February 2007 20:31

Dat ik het rustig noem hier, is dat ik bepaalde personen helemaal niet zie.
Zoals Headliner, Bobba, Saarah en Stevie niet. Terwijl Steve normaal super actief is in dit spel. Oke misschien heeft hij het druk :) Dit zelfde geldt voor Saarah, ik meen me te herrineren dat ze heeft gepost dat ze in het begin van de week niet online kon komen oid.
Dat bedoel ik dus met het rustig zijn hier op dit moment.

Als we voor de volgende ronde moeten stemmen zou ik inderdaad voor een Bobba of Headliner gaan, zij hebben momenteel niks toe te voegen.
Vergeleken met vorige potjes waren Saarah en Steve goede spelers.

Impressions 1 February 2007 21:01

Ja biffy, voel je vrij om te reageren. Ik zag in je profiel dat je aan het reageren was op dit topic maar nu niet meer?

Impressions 1 February 2007 21:12

Je leest het scheef :)

Stevie 1 February 2007 21:17

ik ben er ook nog :+ heb het nog niet echt gevolgd, sorry. maar wel mooi dat de aanval is mislukt, al hebben we nog niet echt een hint. ik heb ook geen verdachten omdat ik het niet hebt gevolgd maar ik ga me nu even inlezen.

Tyskie 1 February 2007 21:32

Veel gepost... door met name biffy. Veel namen ook genoemd. :+ We hebben iig een klein voorsprongetje op de WEERWOLVEN, die blijkbaar op de tovenaar of wolfsbane zijn gestuit (of helemaal niet hebben gestemd, kan dat ook nog of wordt het in zo'n geval gewoon gezegd?)

@niemand. Bobba, prestige of sander uit stemmen om te zien of Spelleider de functies veranderd heeft. Lijkt me niet de verstandigste tactiek, al zou ik er niet veel op tegen hebben om een van bovenstaande personen er uit te stemmen, want erg veel voegen ze niet toe aan het spel (waarbij Sander van mij nog het voordeel van de twijfel krijgt).

@biffy:
- impressions. Vind ik wel meevallen. Waarom zou hij in moeten gaan op dat staaltje pure namedropping van Headliner? In principe had het natuurlijk niet uitgemaakt wie we in de eerste ronde er uit hadden gestemd, maar ik vind het niet verdachtmakend... Tenzij appelshampoo een wolf blijkt te zijn, dan hebben we natuurlijk een erg goede kans dat impressions er ook een is. Want waarom zou hij anders nu gelijk Headliner er uit willen stemmen?? Terwijl er inderdaad nog veel meer inactief zijn (bobba, saarah, prestige, stevie etc). Lichte verdenking, maar niet overtuigend.
- Atjeuh. Maakte in de vorige ronde inderdaad een paar vreemd te noemen opmerkingen... Maar ik weet niet of dat er nou echt op duidt dat ze een wolf is? Zou kunnen dat ze als tactiek dit soort obligate standaardopmerkingen maakte om een dorpeling te lijken. Terwijl het dus eigenlijk nog nergens op sloeg.
- appelshampoo. Vond het ook een nogal rare opmerking van haar. Misschien heeft het er mee te maken dat dit haar eerste keer is in dit spel? Of het was als een grap bedoeld? Of ze probeert iets te opvallend iemand anders verdacht te maken?
Ik neig naar het derde, reden iig voor mij om ook aan haar te twijfelen.

@Atjeuh:
- Stevie. Viel me ook op dat hij hier erg rustig is. Voor mijn gevoel hoort dat idd niet bij hem.. heb een beetje het zelfde gevoel bij hem als in het spel een paar versies terug, toen hij wolf bleek te zijn. Maar hoeft er nu nog ff niet uit van mij, want hij kan ook gewoon door drukte afwezig zijn. Kun je nog niet echt zeggen na een stemronde.
- headliner. Kan helemaal niets met die gast in dit spel. Voegt niets toe, behalve een loze opmerking dat appelshampoo een wolf is. Heb ook mijn twijfels bij haar, maar op het moment dat headliner die opmerking maakte kon dat nog niet. Zou er geen probleem mee hebben als hij er uit moet, maar hij is niet echt verdacht bij mij.
- bobba. Zie verhaal headliner.
- Saarah. Zie verhaal Stevie. Ze wilde idd geen spelleider zijn omdat ze te druk is. Is waarschijnlijk ook de reden van haar weinige posten hier.

Afijn.. inderdaad een aantal kleine verdenkingen (connectie impressions - appelshampoo?, Atjeuh?, Stevie?). Maar geen concrete, duidelijke aanwijzingen. Maakt niet uit, dat komt nog wel. We hebben iig een kleine voorsprong op de wolven omdat zij gefaald hebben deze ronde!

Stevie 1 February 2007 21:32

atjeuh heeft op zich wel gelijk, dat ik niet zo actief ben maar ik kom hier sowieso niet heel vaak meer en was het min of meer vergeten. ja, ik beken ook dat ik een van de dorpelingen was die niet heeft gestemd :$ was van plan om op insanity te stemmen, maar aangezien ik nog een dag te tijd had, dacht ik dat het later nog zou komen maar ik was het daarna vergeten.

goed. wat betreft verdenkingen.
ik vind alle verdachtmakingen in dit stadium op zichzelf al verdacht. er zijn zo weinig aanwijzingen dat iedereen desperate posts gaat naspeuren op eventuele foutjes die een persoon maakt. iedereen kan zo'n foutje maken of een zin per ongeluk krom formuleren. het gaat eigenlijk nergens over. daarom vind ik mensen die anderen nu verdachtmaken zelf verdacht, omdat ze de aandacht van zichzelf/eventuele medewolven willen afleiden. al maak ik mezelf hiermee dus indirect ook verdacht, maarja :+

maar we moeten er toch iemand uitstemmen. daarom vind ik in deze ronde iemand eruit stemmen die weinig toevoegt en/of nog niet veel actief is geweest geen probleem. wie dat dan precies moet worden is me om het even (als ik het maar niet ben he). :p

Tyskie 1 February 2007 21:34

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1294205)
al maak ik mezelf hiermee dus indirect ook verdacht, maarja :+

xD

biffyclyro 1 February 2007 22:16

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1294195)
Ja biffy, voel je vrij om te reageren. Ik zag in je profiel dat je aan het reageren was op dit topic maar nu niet meer?

is zo :D ik was op jou aan het reageren maar ik moet er nog effe over nadenken :)

Tyskie 1 February 2007 22:21

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1294213)
is zo :D ik was op jou aan het reageren maar ik moet er nog effe over nadenken :)

Denk 'ns ff door dan. :+

biffyclyro 1 February 2007 22:28

jullie hebben natuurlijk gelijk dat er nog niet erg veel gezegd kan worden. maar, als niemand verdenkmakingen post, kan er nóóit erg veel gezegd worden natuurlijk!
ik zei net dat ik nog even moest nadenken over mijn reactie op jullie posts (mark en amanda). ik weet niet zo goed wat ik er eventueel op moet zeggen, want jullie hebben in principe natuurlijk gelijk! Dus ik laat het nu even voor wat het is. (behalve: niemand noemde bobba, pressie en sander omdat zij eerst de wolven waren, niet omdat ze inactief zijn)
zoals anderen (waaronder jullie) al zeggen wil ik op dit moment ook liever een inactief persoon eruit.

als ikzelf naar de lijst kijk zou ik eerst voor bobba willen gaan. ik weet niet waarom ik headliner vertrouw, maar op een of andere manier kan ik door die ene post die die deed me niet voorstellen dat hij een wolf is :+ maar goed, hij is niet actief, dus ja..
tóch zou ik liever eerst bobba eruit zien (hij is tenslotte ook inactief).

en zoals tyskie al zegt (die ik maar op de gok weer vertrouw..) heb ik mijn bedenkingen bij appelshampoo.. hoewel je daar inderdaad niet heel veel van kan zeggen, maar toch.

biffyclyro 1 February 2007 22:32

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1294185)
Natuurlijk kan je hem het voordeel van de twijfel geven, maar is dit hele spel niet gebaseerd op verdenkingen? In dit stadium kun je sowieso nog vrijwel geen verdenkingen maken, dus dan heb ik het liefst dat de minst actieve mensen eruit gaan ipv de fanatiek spelenden.

en omdát ik heb het voordeel van de twijfel wil geven stem ik liever op iemand anders die inactief is ;)

Sander 1 February 2007 22:46

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1294204)
Veel gepost... door met name biffy. Veel namen ook genoemd. :+ We hebben iig een klein voorsprongetje op de dorpelingen, die blijkbaar op de tovenaar of wolfsbane zijn gestuit (of helemaal niet hebben gestemd, kan dat ook nog of wordt het in zo'n geval gewoon gezegd?)

:D

Tyskie 1 February 2007 23:13

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1294218)
:D

haha xD
Ja shit, ik ben de weerwolf, je hebt me te pakken.

(heb t maar ff ge-edit :'))

Sander 1 February 2007 23:15

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1294221)
haha xD

(heb t maar ff ge-edit :'))

:')

Headliner 1 February 2007 23:21

Ik ben niet altijd aanwezig nee, af en toe lees ik wel mee maar heb ik meestal niet zo'n zin om overal op te antwoorden, anders maak ik mezelf misschien wel te verdacht ofzo :')

nu ook weer ff snel doorgelezen, ik zou voor Atjeuh of Bobba gaan
geen reden waarom ik op atjeuh zou stemmen eigenlijk, ja behalve dan dat ze mij ook eruit probeert te stemmen
Bobba is niet actief, en wellicht dat dat ook te maken heeft met die mislukte wolfronde. Maakt hem toch wel 1 van mijn verdachten

appelshampoo 2 February 2007 08:56

Dit is mijn eerste keer dat ik het spel speel, bovendien ben ik altijd achterdochtig dus ik zie overal iets achter. Trouwens als jullie het eerste verhaal goed lezen staat daar iets in waardoor Impressions nooit een weerwolf zou kunnen zijn, ook al is het spel zonder hints (officieël)? dus waarom zou hij mij dan beschermen als ik een weerwolf zou zijn en hij dat zou weten?

Sander 2 February 2007 09:03

Citaat:

Origineel gepost door Spelleider (Bericht 1293782)
t
Achter hem stonden 3 harige beesten met vieze gele tanden en nagels van bijna een meter. En ze stonken ook nog eens een uur in de wind. Impressions, die niet zo heel sterk van gestel was viel flauw neer.

Tja, als Impressions tegelijk in de kamer is met 3 weerwolven dan bewijst dat meteen dat hij er geen is.

Maar ja, er zouden geen hints in het verhaal moeten staan.
En Aangezien de Spelleider al eerder een foutje heeft gemaakt :p

biffyclyro 2 February 2007 11:07

Citaat:

Origineel gepost door appelshampoo (Bericht 1294246)
Dit is mijn eerste keer dat ik het spel speel, bovendien ben ik altijd achterdochtig dus ik zie overal iets achter. Trouwens als jullie het eerste verhaal goed lezen staat daar iets in waardoor Impressions nooit een weerwolf zou kunnen zijn, ook al is het spel zonder hints (officieël)? dus waarom zou hij mij dan beschermen als ik een weerwolf zou zijn en hij dat zou weten?

no offence hoor, snap dat je het voor het eerst speelt en nog effe moet wennen :*, maarrrrrrr

dit slaat echt nergens op, argumenten t.a.v. weerwolf-zijn uit het verhaal halen. er is altijd duidelijk gezegd dat er geen hints in de verhalen zitten, ik mag toch wel hopen dat dat nu ook zo is!
en: indien impressions geen weerwolf is zou hij je ook niet bewust kunnen beschermen want dan zou hij niet kunnen weten dat jij een weerwolf bent..
extra reden om appel te verdenken. ookal speelt ze het voor het eerst ;)

argument van headliner t.a.v. bobba klopt trouwens ook niet: "de aanval van de weerwolven is mislukt" -> dus er is wel een aanval geweest (maar mislukt doordat de tovenaar hun slachtoffer beschermde of het slachtoffer de wolfsbane is).
Anders zou er niet staan dat de aanval is mislukt, maar dat de weerwolven helemaal niet aangevallen hebben (althans, dat zou er dan moeten staan :p)

daarbij: niet reageren kan ervoor zorgen dat je eruit gegooid wordt,
en als je wel post en je wordt verdacht, kan je jezelf gaan verdedigen,
terwijl als je verdacht wordt als je inactief bent en je gaat jezelf dán ineens verdedigen, is het natuurlijk verdachter 8) (hele duidelijke zin ja)

Tyskie 2 February 2007 12:31

Juist biffy, zeg het ze!

(oftewel, ik heb er weinig aan toe te voegen, vooral die laatste zin is ronduit geniaal :'))

Tyskie 2 February 2007 12:33

Overigens hebben we nog tot zondag zie ik nu. :o
Alle tijd om tot een gedegen keuze te komen!

biffyclyro 2 February 2007 13:06

dank :+

Om een gegronde keuze te kunnen maken, moeten diegenen die amper posten ook maar eens wat van zich laten horen..

maarr ik vind nog steeds dat appelshampoo zich te verdacht maakt. het is dan wel een nieuweling, maar STEL dat ze een weerwolf is (en nee, die kans is niet groot, maar oké). Dan weten we (vrijwel zeker) dat headliner een dorpeling is (want om als allereerste post een medewolf aan te wijzen? :D), en kunnen we impressions sterker verdenken. als het niet zo is zijn we geen steek verder, maar dat zijn we ook niet als we op een willekeurig ander iemand stemmen toch?

Maar, ik zal er best in meegaan als 'de rest' zegt dat we iemand anders eruit moeten stemmen, iemand die minder actief is (en dat zijn er behoorlijk wat). Wat mij betreft kiezen we dan uit headliner, bobba, prestige of babydress.
Ik ben echter nog steeds van mening dat headliner nog een kans verdient.. maar dat is meer uit gevoel (en als hij wat actiever wordt is dat ook leuk).

Tyskie 2 February 2007 13:11

Waarom probeer jij Headliner continu te beschermen eigenlijk??

Voor de rest maakt het mij ook niet veel uit. Appelshampoo, headliner, bobba, prestige of babydress is wat mij betreft een pot nat.

biffyclyro 2 February 2007 13:28

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1294289)
dat is meer uit gevoel.

Maar ik zei ook al dattie er van mij ook uit mag. dus echt beschermen doe ik niet (bewust)

Prestige 2 February 2007 13:33

Bobba lag in het ziekenhuis :P

Maar ik post mn verdenkingen later heb nu geen tijd!

Atjeuh 2 February 2007 13:43

Momenteel verdenk ik Impressions het meest als weerwolf, onder andere door het in het begin weg stemmen van Insanity en de stem op Appelshampoo te negeren.

Verder weet ik dus nog echt totaal niks, dit komt onder andere door het weinige en soms totaal niet posten van sommige deelnemers.

Voor deze ronde zou mijn stem uit gaan naar Impressions, Bobba of Headliner.
De laatste twee omdat ze simpelweg niks toe te voegen hebben :)

Headliner 2 February 2007 13:44

Er is nog tot zondag de tijd, dus ik zal morgen ofzo wel mn lijstje verdachten bedenken

Headliner 2 February 2007 13:49

de 1e keer dat ik riep om appelshampoo eruit te stemmen was meer om het spel meteen goed af te trappen, ipv zo'n zwakke ziel eruit te stemmen 1e ronde (eerst die anneke, nu insanity)

ik koos gewoon voor een wat bekendere member, het had net zo goed Stevie ofzo kunnen zijn

Impressions 2 February 2007 14:27

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1294289)
maarr ik vind nog steeds dat appelshampoo zich te verdacht maakt. het is dan wel een nieuweling, maar STEL dat ze een weerwolf is (en nee, die kans is niet groot, maar oké). Dan weten we (vrijwel zeker) dat headliner een dorpeling is (want om als allereerste post een medewolf aan te wijzen? :D), en kunnen we impressions sterker verdenken.

Dan hoop ik maar dat zij geen wolf is, anders zouden jullie mij er door dit kleine toeval uitstemmen.

Citaat:

Origineel gepost door Atjeuh (Bericht 1294312)
Momenteel verdenk ik Impressions het meest als weerwolf, onder andere door het in het begin weg stemmen van Insanity en de stem op Appelshampoo te negeren.

Zoals ik al eerder zei: Ik ben niet de enige die de opmerking over appelshampoo negeerde. Bovendien was Headliners post gewoon een loze kreet :z

Bobba 2 February 2007 14:37

Citaat:

Origineel gepost door Prestige (Bericht 1294298)
Bobba lag in het ziekenhuis :P

Maar ik post mn verdenkingen later heb nu geen tijd!

Motor ongeluk gehad, dus stem me er vooral uit omdat ik mijn been gebroken heb joh hehe :wave:

Impressions 2 February 2007 14:57

Als Bobba of Prestige nu een wolf blijkt te zijn, is er een grote kans dat de ander het ook is. Als derde wolf zou ik dan gaan voor Atjeuh, omdat ze hier alleen post om het eens te zijn met Biffy's verdenkingen en dat is natuurlijk wel heel simpel spelen :')

Maar hoe gaat het nu met je been, bobbie?

biffyclyro 2 February 2007 15:06

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1294412)
Als Bobba of Prestige nu een wolf blijkt te zijn, is er een grote kans dat de ander het ook is. Als derde wolf zou ik dan gaan voor Atjeuh, omdat ze hier alleen post om het eens te zijn met Biffy's verdenkingen en dat is natuurlijk wel heel simpel spelen :')

ik vind dan ook nog steeds dat atjeuh ook niet echt goed bezig is zoals ik eerder al zei :p

Sander 2 February 2007 15:12

Ik vind het nog een beetje vroeg om echt concrete verdenkingen te plaatsen eigenlijk. Ik probeer dit weekend wel even wat tijd te maken en nog eens goed door alle posts heen te lezen.

biffyclyro 2 February 2007 15:15

ik zal trouwens zondag pas weer online zijn, en dan stem ik dan.
ik heb al verteld wie ik waarom niet vertrouw in dit (vroege ja) stadium.
ik zou op dit moment graag appelshampoo eruit zien, maar het hoeft niet per se, dus ik ga mee met op wie tyskie stemt. (aangezien hij iig precies hetzelfde speelt als in vorige rondes waarin ie dorpeling was, is hij op dit moment een van de weinigen die ik vertrouw :z)

(btw: ik heb amf trouwens ook nog helemaal niet gezien hierzo als we het nog over inactievelingen hebben.
en bobba: beterschap :p)

Tyskie 2 February 2007 15:15

Sterkte Bobba.

(biffy, ik wacht voorlopig ook nog even af tot zondag, maar denk dat mijn stem uitgaat naar impressions of appelshampoo).

Wat AMF betreft heb je ook gelijk. Bedacht het me gisteren ook, maar die laat zich alweer helemaal niet zien. Zou me niet verbazen als die dit keer wederom wolf is (voor de derde keer zou dat dan zijn?). Maar het is nog te vroeg in het spel om daar de verdenking op te baseren, dus ik hoop dat ze zich binnenkort wat meer laat zien).

Saarah 2 February 2007 15:18

De laatste keer dat ik hier heb gelezen was woensdagavond (de laatste posts die ik las, waren de uitslag en impressions die zei dat een lijstje wel handig zou zijn, ofzoiets :p). Daarna ben ik niet meer online kunnen komen (gisteren dus ook niet), daarom was ik niet actief.
Vanavond heb ik veel tijd, dus ga ik zo dadelijk even bijlezen (jullie posten veel! :p) en eventuele verdenkingen posten. Hoewel er in dit stadium natuurlijk nog niet veel verdachte dingen gezegd kunnen zijn, maar wie weet. ;)

Bobba 2 February 2007 15:58

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1294412)

Been gaat wel oke.. Maar wat ik dan niet snap is het feit dat ik nog geen kont gepost heb. Ook nog niks gestemd heb. En ik dan al voor wolf aangezien kan worden. Hoe komen jullie daarbij dan? :{

Oja vanaf dit moment kun je er vanuit gaan dat ik me volledig ga verdiepen in dit kutspelletje. Want ik heb toch niks beters te doen de hele dag nu :D hehe

AMF 2 February 2007 16:10

ik was gisteren de hele dag weg, en vandaag druk gehad, moet zometeen werken, morgen ben ik de hele dag aan het werk en 's avonds party in de melkweg, en zondag moet ik ook werken :p dus vanaf zondagavond ben ik weer een actieve deelnemer aan het spel, tot die tijd niet :+ ik zal tegen die tijd ook even het hele topic doorlezen en een theorie posten :)

en nee, ik ben dit keer echt geen wolf, zou ook wel lullig zijn, aangezien dat inderdaad de 3e keer zou zijn dan :p

appelshampoo 2 February 2007 17:40

Citaat:

Origineel gepost door AMF (Bericht 1294452)
en nee, ik ben dit keer echt geen wolf, zou ook wel lullig zijn, aangezien dat inderdaad de 3e keer zou zijn dan :p

Maar de functies worden random gekozen dus dat maakt niet uit :p

Bovendien kan ik mezelf nu wel gaan verdedigen, maar daar heb ik niks aan want dan maak ik mezelf verdacht, en ook als ik dit niet doe.

Maar mijn stem zou gaan naar Prestige, ik weet niet waarom maar mijn voorkeur gaat eerst naar haar uit?

Stevie 2 February 2007 17:51

ah, de 'waarom-zou-ik-mezelf-verdedigen'-tactiek. die gebruikte ik ook toen ik wolf was. :p

appelshampoo 2 February 2007 17:56

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1294459)
ah, de 'waarom-zou-ik-mezelf-verdedigen'-tactiek. die gebruikte ik ook toen ik wolf was. :p

dit was een reactie op biffy

(nu doe ik het toch :+)

Saarah 2 February 2007 21:35

Hmm, ik heb het topic doorgelezen, maar ik wacht nog even met verdenkingen.
De dingen die biffy aanhaalt in haar lange post zijn allemaal wel enigszins verdacht inderdaad, maar anderzijds kan het ook gewoonweg niets betekenen...
Ik ga er nog een nachtje over slapen. ;)

niemand 3 February 2007 01:11

Ik ben (zo als het er nu uit ziet) Zaterdag en zondag niet online (zondag iig niet op tijd voor de sluiting van de beurs)

ik stem op Prestige, wegens de reden die ik eerder genoemd heb en ik haar van de 3 het minste zie posten.

Jullie hoeven natuurlijk niet mee te gaan met deze stem, maar dan weten jullie iig waar mijn stem heen is gegaan.

Tyskie 3 February 2007 01:17

Moet ik nou zelf gaan terugzoeken naar "de reden die je eerder genoemd hebt"??

Tyskie 3 February 2007 01:18

Je bedoelt het kijken of de functies veranderd zijn door de spelleider dus?

niemand 3 February 2007 01:18

mijn reden die ik genoemd heb bevind zich maar 1 pagina terug :Y) lui jong :P

Maar het was dat ik gewoon, uit nieuwsgierigheid wil weten of de functies veranderd zijn, of dat die 3 (Bobba, Sander en Prestige) weer gewoon wolven zijn.

Scheelt je weer zoeken

niemand 3 February 2007 01:19

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1294513)
Je bedoelt het kijken of de functies veranderd zijn door de spelleider dus?

Correct

Babydress 3 February 2007 11:03

Ligt het nou aan mij of zie ik de uitslag niet :?

Babydress 3 February 2007 11:17

Citaat:

Origineel gepost door Spelleider (Bericht 1293831)
1 ) Biffyclyro
2 ) Niemand
3 ) headliner
4 ) babydress
5 ) Steve
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah
10) Impressions
11) Prestige
12) Insanity = dorpeling ( gedood door dorpelingen
13) Atjeuh
14) Sander
15) Appelshampoo

edit: al gezien

Mijn verdenking ;

TYSKIE
Speelt net zoals in de vorige spellen heel uitbundig mee. weet niet wat ik van hem moet denken.
Maar deze opmerking;
Citaat:

Geen idee wat je daarmee bedoelde, maar ik vond het een vage opmerking.

NIEMAND
Speelt nu wel wat beter mee, maar ik kan geen hoogte van je krijgen.
Ik weet totaal niet wat ik moet denken van je.

SAARAH
Houdt zich tot nu toe nog aardig gedeist, terwijl ze in de vorige spellen los-ratelde.

Misschien vindt ik Saarah dan nog wel ´t verdachst.

HEADLINER, STEVE, PRESTIGE, BOBBA & AMF
Kan ik geen uitspraak over doen, dat kijk ik nog even aan.
btw: Sterkte Bobba.

SANDER
Speelt best wel goed mee, vind ik. Ik weet alleen niet welke kant het opgaat, de goede (dorpie, tovenaar o.i.d) of de slechte (wolf)
Ik kijk het nog wel eventjes aan met jou Sander :9

IMPRESSIONS & BIFFY
Niks verdachts aan, denkt mee & doet mee.

APPELSHAMPOO & ATJEUH
..... Vreemd, maar geen idee.
Voor Appel zal het wel even in-spelen zijn. Ik kan hierover niks zeggen.

Heel veel spelfouten waarschijnlijk:+, maar ik ben net uit bed.

Met andere woorden, ik kan nog niet zoveel erover zeggen.
Maar ik ga dan toch maar mee met de meerderheid, hopen op goed geluk. :)

Bobba 3 February 2007 13:03

Eigenlijk best een kut spel, iedereen loopt zich hier te verantwoorden over wanneer ie wel of niet online is. Dat is behoorlijk triest imho.

biffyclyro 3 February 2007 17:16

tja ik ben vaak het meest verslaafd dus als ik dan een dag niet post klopt er iets niet :+

ik begrijp niet zo goed waarom dennie geen reactie geeft op het eventueel verdacht zijn van appelshampoo.
aan de andere kant zie ik ook wel waarom men op prestige zou stemmen (behalve of de functies veranderd zijn; als prestige er alsnog een is wil dat nog niks zeggen over de rest want ze kan uiteraard toevallig wéér wolf zijn.. dus).

ik zie morgen wel wat de rest doet, maar ik ga nog steeds het liefst voor appelshampoo.

Prestige 3 February 2007 17:19

Nou stem mij er maar uit want ik vind spel saai :')

biffyclyro 3 February 2007 17:21

Citaat:

Origineel gepost door Prestige (Bericht 1294552)
Nou stem mij er maar uit want ik vind spel saai :')

daar kun je zelf wat aan doen toch..

Prestige 3 February 2007 17:23

Nee ben niet goed in die theorieën haha en ik vind t gewoon mwah niet zo leuk.

Saarah 3 February 2007 18:16

Tja, als Prestige er zo over denkt, kunnen we haar er beter uitstemmen (aangezien ze dan toch niet actief gaat meespelen), toch?

Prestige 3 February 2007 18:18

Dan speel je er wel een onschuldige dorpeling uit ;)

niemand 3 February 2007 18:37

eerst zeg je dat je er best wel uit wilt omdat je het toch saai vind, dan probeer je jezelf er weer in te houden door te zeggen dat je dorpeling bent..
beetje tegenstrijdig ;)

Maar de reden dat ik niet op de beschuldigingen van appelshampoo gereageerd heb karien, is dat ik dat stukje niet gelezen heb en dat, voor zover ik er wat van heb meegekregen, het meer een loze verdenking vind dan dat er echt argumenten gegeven worden
Zoals Headliner zei:
Citaat:

de 1e keer dat ik riep om appelshampoo eruit te stemmen was meer om het spel meteen goed af te trappen, ipv zo'n zwakke ziel eruit te stemmen 1e ronde (eerst die anneke, nu insanity)

ik koos gewoon voor een wat bekendere member, het had net zo goed Stevie ofzo kunnen zijn

ps ik heb mijn stem, zoals eerder aangegeven, vannacht al verzonden, dus terug draaien kan ik dat zowiezo niet meer. Ik had niet verwacht dat ik nog online zou komen vandaag.

Bobba 3 February 2007 18:41

Dus, op wie ga ik dan stemmen nu om gelijkspel te voorkomen

niemand 3 February 2007 18:43

daar moet je nog even voor op de vorige pagina kijken..
Ik heb in ieder geval op prestige gestemd, maar ik geloof dat ¿Appelshampoo geloof ik? ook voorbij is gekomen..

Bobba 3 February 2007 18:44

Maar dat is toch fuckedup dom? Zo riskeer je dus een gelijkspel?

niemand 3 February 2007 19:34

Citaat:

Origineel gepost door Bobba (Bericht 1294572)
Maar dat is toch fuckedup dom? Zo riskeer je dus een gelijkspel?

Ligt er aan, als iedereen nu op appelshampoo gaat stemmen niet, of op prestige.

Bobba 3 February 2007 19:39

Nouja dan stem ik op de volgende naam die in dit topic komt :)

*edit* Prestige zegt net tegen me dat ze me andere been niet breekt als ik op haar stem. Dus dat doe ik dan maar :D

Prestige 3 February 2007 20:03

Nou ik stem op Appelshampoo!

Babydress 3 February 2007 20:52

Citaat:

Origineel gepost door Prestige (Bericht 1294578)
Nou ik stem op Appelshampoo!

:aai:

Prestige 3 February 2007 21:13

Ja ik kan niet tegen mn verlies maaar NU IS HET MN EIGEN SCHULD!

Tyskie 4 February 2007 00:41

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1294525)
edit: al gezien

Mijn verdenking ;

TYSKIE
Speelt net zoals in de vorige spellen heel uitbundig mee. weet niet wat ik van hem moet denken.
Maar deze opmerking;

Geen idee wat je daarmee bedoelde, maar ik vond het een vage opmerking.

Haha. Deze opmerking was behoorlijk sarcastisch te noemen. :') Ik had mezelf vertypt (moet je dan toch zeggen ja) en Sander wees me daarop. Daarna maakte ik die opmerking en heb ik de vertyping geëdit. Snapt u?

Over naar de orde van de dag. Prestige krijgt deze ronde mijn stem... Vind haar niet overdreven verdacht, maar ik kan er niet rouwig om zijn als zij er uit gaat. Voegt niets toe aan het spel en misschien is het nog een lucky shot ook.
Appelshampoo blijft hierna mijn hoofdverdachte, samen met Impressions (ook al is die theorie ook bepaald niet waterdicht). De PM is richting Spelleider, dus de keuze op Prestige is voor mij definitief.

Bobba 4 February 2007 02:19

Prestige dus ook voor mij definitief. Omdat ze een blonde hamster is, betere reden kan ik niet verzinnen :+

Atjeuh 4 February 2007 09:49

Dan gaat mijn stem nu ook maar richting haar, want ik kom verder niet meer online voor de eindtijd.

Prestige 4 February 2007 10:14

Ik voel me echt gediscrimineerd :(

Babydress 4 February 2007 10:43

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1294590)
Haha. Deze opmerking was behoorlijk sarcastisch te noemen. :') Ik had mezelf vertypt (moet je dan toch zeggen ja) en Sander wees me daarop. Daarna maakte ik die opmerking en heb ik de vertyping geëdit. Snapt u?

nu wel :)

sorry:$

biffyclyro 4 February 2007 11:24

Nou ja, dan stem ik ook wel op prestige. [edit: heb ook zojuist gestemd op haar]

maar dennie jouw reactie spoort ook niet helemaal want het ging mij helemaal niet om het feit dat iemand appelshampoo de eerste ronde noemde :|

biffyclyro 4 February 2007 11:34

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1294565)
Maar de reden dat ik niet op de beschuldigingen van appelshampoo gereageerd heb is dat ik het meer een loze verdenking vind dan dat er echt argumenten gegeven worden

even ter uitbreiding van m'n vorige reactie:

dus het feit dat appeltje
1. in de eerste ronde al iemand "verdacht" noemt (wat babydress ook deed toen ze wolf was), dat ze
2. een loze opmerking maakt t.a.v. sander ("is dit een bekentenis?") dus de aandacht op anderen probeert af te schuiven, ze
3. "het heeft geen zin me te verdedigen"-acties doet (waarvan stevie zegt dat hij dat ook deed toen hij wolf was), en ze
4. argumenten uit het verhaal haalt, terwijl ze er notabene zelf bijzegt dat er geen hints instaan,

is een loze verdenking; en het "even kijken of de spelleider echt wel nieuwe functies heeft gegeven" en dus op prestige stemmen is een beargumenteerde reden om op haar te stemmen? :D

maakt niet uit verder hoor, maar dat is toch wel een beetje vreemd..

niemand 4 February 2007 12:39

ik heb ook zelf gezegt dat het een loze reden van me is om 1 van de 3 te stemmen, puur uit mijn eigen nieuwsgierigheid.

Over punt 4: Dan is ze gewoon dom.
En de andere 3 dingen zijn gewoon het-ik-zoek-overal-achter-theorien en vind ik niet echt hele goede redenen (net zoals mijn stem)

en nu hoop ik dat appeltje geen wolf is, anders kan ik mijn kistje ook gaan bestellen

Impressions 4 February 2007 12:59

Ik stem ook op prestige.

Babydress 4 February 2007 13:21

ik heb ook op Prestige gestemd.

Tyskie 4 February 2007 13:31

Ik vind 'appeltje' eigenlijk ook verdachter dan Prestige hoor.. Maar goed, ook die theorie is wellicht niet heel erg sterk (of zoals niemand zegt: een ik zoek overal wat achter-theorie). Dus Prestige blijft een prima keus, maar dan vooral zodat we in ieder geval eensgezind iemand wegstemmen en het niet op een gelijkspel aan laten komen.

Babydress 4 February 2007 13:35

Dan kunnen we de volgende ronde toch stemmen op Appel, of niet?

Bobba 4 February 2007 13:35

Dat ligt natuurlijk aan de uitslag van deze stemronde lijkt me..

Babydress 4 February 2007 13:38

Citaat:

Origineel gepost door Bobba (Bericht 1294679)
Dat ligt natuurlijk aan de uitslag van deze stemronde lijkt me..

De meerderheid heeft aangegeven dat d'r op Prestige gestemd word.
Als ik het niet mis heb is Prestige de enige die stemt op Appel.

Tyskie 4 February 2007 13:48

Nooit teveel rondes vooruit kijken, baby. Er kan nog zoveel gebeuren voordat we weer iemand moeten ophangen.

Babydress 4 February 2007 13:50

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1294684)
Nooit teveel rondes vooruit kijken, baby. Er kan nog zoveel gebeuren voordat we weer iemand moeten ophangen.

Nou ik probeer alleen maar (voor de verandering) goed mee te doen met 't spel :+.
Maar als sommige van jullie Appel verdacht(er) vinden dan Prestige, wat weerhoudt ons dan om de volgende ronde op haar te stemmen?

Ach laat ook maar. :|

Tyskie 4 February 2007 13:58

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1294685)
Nou ik probeer alleen maar (voor de verandering) goed mee te doen met 't spel :+.
Maar als sommige van jullie Appel verdacht(er) vinden dan Prestige, wat weerhoudt ons dan om de volgende ronde op haar te stemmen?

Ach laat ook maar. :|

He maakt niet uit. :) Maar er kan nog zoveel gebeuren:
- wolven moeten nog eten
- er zal in de tussenliggende dagen heel veel gepost gaan worden
- misschien post appelhampoo wel het een of ander dat haar nog verdachter, of juist 'vrijspreekt'
- en misschien begaat iemand anders wel een erg grote fout, wat ons er zeker van maakt dat hij/ zij een wolf is. Dan hoeven we natuurlijk niet het risisco met appelshampoo te nemen, maar kunnen we de zekere wolf opeten.

Dus nu kun je beter meedenken over deze ronde, die waarschijnlijk het einde van prestige zal gaan betekenen. En het beste is om pas na het wolvenmoment te gaan discussieren over wie de volgende is. Zoals het er nu naar uitziet zou appelshampoo een goede, logische keuze zijn voor die ronde. Maar dat zien we dan wel weer. ;)

Saarah 4 February 2007 16:21

Ik ga ook zodadelijk mijn stem versturen, op Prestige.
Niet dat ik haar verdacht vind, maar als ze zelf aangeeft het spel saai te vinden, dan denk ik dat we er niets mee opschieten als we haar in het spel houden. ;)

biffyclyro 4 February 2007 17:06

^jij mag ook wel eens wat gaan toevoegen aan dit spel!

Saarah 4 February 2007 17:54

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1294703)
^jij mag ook wel eens wat gaan toevoegen aan dit spel!

Bwa, in dit stadium van het spel vind ik dat nogal moeilijk. Er zijn twee rondes geweest, ik vind het moeilijk om nu al verdenkingen te posten.
En ik vind het spel wel leuk, Prestige blijkbaar niet. Da's haar goed recht, maar dan zie ik geen reden om niet op haar te stemmen. :)

Saarah 4 February 2007 17:57

Trouwens biffy, er zijn nog 4 mensen die ook meespelen en minder gepost hebben dan ik hoor.

Saarah 6
appelshampoo 5
Stevie 4
Headliner 4
AMF 2

biffyclyro 4 February 2007 18:22

er stond "ook" bij ;), over headliner en amf heb ik al wat gezegd, appelshampoo wilde ik eruit stemmen, en stevie had ik nog niet over nagedacht.
het was ook geen persoonlijke aanval op jou hoor 8)

Saarah 4 February 2007 18:48

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1294715)
er stond "ook" bij ;), over headliner en amf heb ik al wat gezegd, appelshampoo wilde ik eruit stemmen, en stevie had ik nog niet over nagedacht.
het was ook geen persoonlijke aanval op jou hoor 8)

Oké maar ik wilde mezelf wel ff verdedigen. :p
Ik zal proberen om vanaf nu een beetje actiever mee te doen. ;)
Nu wacht ik eerst even de uitslag af, dan weet ik welke functie Prestige had.

Babydress 4 February 2007 18:59

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1294686)
He maakt niet uit. :) Maar er kan nog zoveel gebeuren:

*tekst*

Dus nu kun je beter meedenken over deze ronde, die waarschijnlijk het einde van prestige zal gaan betekenen. En het beste is om pas na het wolvenmoment te gaan discussieren over wie de volgende is. Zoals het er nu naar uitziet zou appelshampoo een goede, logische keuze zijn voor die ronde. Maar dat zien we dan wel weer. ;)

Precies ja, ik ben het met je eens hoor.
Misschien was ik ook iets te vlug met appeltje.
Maar voor de zekerheid houd ik haar in mijn achterhoofd en wacht ik (& iedereen uiteraard) de uitslag van vanavond af.

- Ook al is het wel duidelijk dat Prestige straks geen functie meer heeft. :aai:

appelshampoo 4 February 2007 19:01

Mijn stem is verzonden. Nog een half uurtje, ben benieuwd!

Spelleider 4 February 2007 19:30

Appelshampoo en Prestige waren samen wezen stappen met hun vriendjes Niemand en Bobba. Bobba hoorde overduidelijk bij appelshampoo want die twee waren zo klef als je maar kon zijn. Maar prestige en Niemand waren dan wel een stelletje, van lief tegen elkaar doen hadden ze nog nooit gehoord. Overal waar ze met z’n tween waren kregen ze ruzie. Ook deze avond verliep niet helemaal op rolletjes. Bobba en Appelshampoo zaten zoals gebruikelijk in een hoekje elkaars gehemelte af te zoeken. En Prestige en Niemand zaten er wat stilletjes naast. Prestige had er helemaal genoeg van, ze pikte het niet langer dat Niemand niet lief tegen haar deed en ze werd dan ook gigantisch boos op hem. Niemand die het al langer niet meer zag zitten dat Prestige niet lief tegen hem deed werd weer boos op Prestige. En zo stonden ze bekvechtend tegenover elkaar. Bobba en appelshampoo die afgeleid werden van hun spelletje huigje happen keken verbaasd opzij. En Zagen Prestige en Niemand elkaar de huid vol schelden. Het ging van kwaad tot erger, van aap tot uit de baarmoeder geslingerde klootviool. Bobba die niet wou dat zijn lieve vriendinnetje dit zag bemoeide zich ook met de ruzie. ‘Jongens jongens, moet dit nu? Kunnen jullie het niet als twee volwassen mensen met elkaar uitpraten?’ zei bobba.
Niemand antwoorde: ‘Als die slet gewoon lief tegen me doet hoef ik haar ook niet uit te schelden. En prestige ging hier tegenin: ‘Maar stomme lapzwans zonder leven, jij begon, sukkol!’
Dit was ook de druppel voor appelshampoo, ze had zich net zo verheugd op een gezellige avond met z’n vieren en dan krijg je van dit gedonder. Appelshampoo stond op en bemoeide zich er ook mee: ’Alsjeblieft zeg, denk ik dat ik een gezellige avond met z’n vieren heb geregeld gaan jullie van dit kinderachtige gedrag vertonen!’
Toen kregen ze met z’n vieren ruzie, Prestige met Appelshampoo dat als ze nog eens van zulke gezellige dingen van plan was om te doen ze haar maar niet meer moest vragen. En bobba met niemand dat prestige toch echt een keer gedumpt moest worden want ze was niet eens lief.
Niemand nogal een macho is zei: ‘Oke oke rustig, ik zal zo wel even met haar praten en dan zal ik wel zeggen dat ik het niet meer zie zitten.’
Toen 3 uur later iedereen een beetje was afgekoeld en weer rustig ging zitten vroeg niemand of prestige even mee wou gaan want hij moest wat zeggen.
Samen liepen ze naar de wc’s toe, en prestige die al wel aanvoelde wat niemand ging zeggen voelde zich al boos worden.
Toen ze bij de wc’s waren aangekomen keek niemand prestige aan: ‘Je weet dat het nooit echt goed tussen ons is gegaan maar dat we het eigelijk wel leuk bij elkaar hebben. Ik persoonlijk moet er niet aan denken om mijn leven met een andere vrouw dan jou te zullen delen.’ Niemand knielde neer op één knie en zei:’ Lieve lieve Prestige, ondanks alles hou ik echt heel veel van je. Wil je met me trouwen?’
Met zijn grote mooie blauwe bambi ogen keek hij haar aan. Prestige stond perplex, ze dacht dat hij haar wou gaan dumpen maar was nu boos op zichzelf dat ze kon denken dat hij haar wou dumpen. Ze antwoorde met: ‘Natuurlijk mijn allerliefste schat, zonder jou zou ik niet kunnen leven.’
Waarop niemand in lachen uitbarstte: ‘HAHA! Dacht je nu echt dat ik dat meende? Het was één grote grap van me en je trapte er nog in ook! HAHA! Dacht je nu echt dat ik met al die ruzies die we hebben met je wou trouwen? Wat ben jij dom zeg!’
Prestige die zich nu helemaal woedend voelde worden vloog Niemand aan, dat hij haar zo durfde te vernederen pikte ze niet en ze zette haar nagels in zijn dikke onderkin. Dit ging niemand te ver, dat ze ging huilen kon hij nog wel aan maar dat ze hem zou aanvliegen had hij nooit gedacht. Hij sloeg haar van zich af. Prestige viel tegen de wastafel aan, hervatte zichzelf en vloog hem nog een keer aan. Niemand die het nu welletjes vond worden mepte nu nog een keer, maar zo hard dat prestige dwars door de wcdeur heen vloog en met haar hoofd in de wcpot belandde. Niemand die nog even ging kijken of ze wel leefde zag haar ogen knipperen en ging nog even bovenop haar hoofd staan om er zeker van te zijn dat ze dood was. Het hoofd van prestige kon de 259 kilogram van niemand niet houden en ontplofte dan ook. Haar hersens vlogen overal heen. Niemand ruimde de boel netjes op, en ging weer terug naar Bobba en Appelshampoo die al weer een spelletje aan het doen waren; wie heeft het eerst de gulp open, en zei:’ Nou, daar heb ik ook geen last meer van.’
Bobba en Appelshampoo keken verbaasd op. ‘Heb je gedaan wat wij denken dat je gedaan hebt? Is prestige dood? ‘
Trots keek Niemand naar bobba en appelshampoo:’Uiteraard, nooit zal ik nog ruzie met haar krijgen.’
En met een opgelucht gevoel ging hij de dansvloer onveilig maken.

1 ) Biffyclyro
2 ) Niemand
3 ) headliner
4 ) babydress
5 ) Steve
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah
10) Impressions
11) Prestige Dorpeling
12) Insanity Dorpeling
13) Atjeuh
14) Sander
15) Appelshampoo

Gedood door Dorpelingen
Gedood door Weerwolven

De weerwolven kunnen stemmen tot morgenavond 20.30 uur.
De ziener kan een functie opvragen en de tovenaar kan iemand beschermen.

Babydress 4 February 2007 19:33

Prestige :aai:

biffyclyro 4 February 2007 20:07

duh :z

Tyskie 4 February 2007 20:18

Mja.. ok. Zou leuk geweest zijn als dit lucky shot raak was geweest. Maar geen man overboord.

Deze uitslag sterkt me wel in enkele vermoedens ofzo, maar eerst maar even kijken of de wolven dit keer wel hun kunstgebit in hebben. :')

Impressions 4 February 2007 20:19

Haha, die knijpwangetjes zijn kapot geknepen :)

Wel jammer dat ze geen wolf is :(

Prestige 4 February 2007 21:08

:'( zo had het niet gehoeven jongens

:(

Bobba 4 February 2007 21:23

Volgende is appel? Al vaker gehoord, en ze deed redelijk verdacht?

Tyskie 4 February 2007 21:25

Wacht ook jij nou eerst maar eens die wolvenronde af voordat je weer doordendert met verdenkingen etc.. :')

Bobba 4 February 2007 21:30

Ow ja wist ik veel dat er nog een wolvenronde komt wtf ouwe

niemand 4 February 2007 22:06

Was idd mooi geweest als het een lucky shot was, het was dan ook echt een gok. Zoals het in dit stadium met elke user wel is eigenlijk.

Ben erg benieuwd wie er op gegeten word (of niet :'))

En zoals Sahara zegt, er zijn nog een paar users die zelfs minder posten dan haar. Ik vind het wel een beetje erg dood hier.

appelshampoo 4 February 2007 22:06

Na de wolvenronde post ik mijn verdenkingen, want na goed doorlezen van het topic heb ik een heel aparte dingen gevonden.

Bobba 4 February 2007 22:15

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1294758)
Ik vind het wel een beetje erg dood hier.

Ik heb alle tijd nu 8)

Tyskie 5 February 2007 01:18

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1294758)
Ik vind het wel een beetje erg dood hier.

Ik vind het nogal meevallen hoor.. Het spel is nog maar net in het begin, dat scheelt altijd. Je hebt gewoon nog niet heel erg veel aanknopingspunten. En sowieso is het altijd rustig op de dag van een wolvenronde. Ik wacht ook met mijn nieuwe argumenten tot de wolven klaar zijn. En dat doet Biffy bv ook altijd.

Bobba 5 February 2007 01:48

Dan weet ik vanaf nu dat dat gebruikelijk is hehe, weet ik veel wanneer die wolven ronde shit klaar is :) Ik was al helemaal vergeten dat hun ook nog mensen mochten wegstemmen ofzoietsgeks

Bobba 5 February 2007 01:49

En ik verveel me kapottt :+ kankergebrokenbeen haha

Sander 5 February 2007 08:42

Hey,

Ik heb afgelopen keer niet gestemd. Ik ben het complete weekend weg geweest en kon gisteren pas rond 22.30 mijn computer aanslingeren.

Ik ben ook bang dat het moeilijk wordt komende week online te komen. Ik moet in het nieuwe huis overnachten zolang de keuken nog niet geplaatst is als ze die woensdag gebracht hebben. (iets met de verzekering ofzo) Dus hoogstwaarschijnlijk kan ik woensdag de hele dag niet op internet. Met een beetje geluk donderdag al weer wel.

biffyclyro 5 February 2007 11:04

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1294769)
Hey,

Ik heb afgelopen keer niet gestemd. Ik ben het complete weekend weg geweest en kon gisteren pas rond 22.30 mijn computer aanslingeren.

Ik ben ook bang dat het moeilijk wordt komende week online te komen. Ik moet in het nieuwe huis overnachten zolang de keuken nog niet geplaatst is als ze die woensdag gebracht hebben. (iets met de verzekering ofzo) Dus hoogstwaarschijnlijk kan ik woensdag de hele dag niet op internet. Met een beetje geluk donderdag al weer wel.

wel zorgen dat je niet 4 keer in totaal en/of 3 keer achter elkaar niet stemt dan he :[ dan word je gediskwalificeerd :$

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:04.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.