![]() |
tongzoenen
heeyz ben nu 13 jaar en hen nog nooit getongt is dat erg of niet
wil graag ff eerlijke antwoorden en niet van die onzin ik heb trouwens ook maar 1x verkering gehad maar wel 2 jaar volgehouden:? |
Ik deed het pas op mijn 17de, maar ja tijden zijn wel veranderd :P
|
Citaat:
daar gaat het om |
Ik ben 21 en heb dat ook nog nooit gedaan... Nou ja, afgezien van dat ongelukje op m'n 19e dan. Dat reken ik niet als een echte (tong)zoen. Ik zag die meid ook maar 1 keer voor nog niet eens een minuut.
En ik heb nog nooit verkering gehad... Dat jij je zorgen maakt dat je op je 13 nog niet hebt getongd zeg. Toen ik zo oud was dachten de meesten er nog niet eens aan. |
Citaat:
Wacht ermee tot je de juiste persoon hebt gevonden. |
Ik zeg 1 ding: op je 13e en nog niet gezoend is helemaal niet erg
|
Maakt niks uit, het komt vanzelf :)
|
ik vind het belachelijk
|
Citaat:
|
dankjewel
dankjewel allemaal:)
voel me stukken beter owja Nonexistinghero ik had je verhaal gelezen had ook een reply repost |
als je tongt zit je dan met je lippen op elkaar? ofnie?
|
Is zeker niet erg,...
Ik herinner me dat toen ik kleiner was dan ik nu ben nog ben, ik tongzoenen vies vond, want je wisselde enkel maar microben uit. Nu, denken we er wel even anders over .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was geloof ik 14..
Maar als ik toen geen vriendje had gehad had ik ook niet gezoend. Dus wacht gewoon tot je een leuk meisje tegen komt;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel met mijn lippen tegen de lippen van haar ,niet mond dicht whahah |
Er is niet echt een leeftijd voor, ik had in groep 5 al getongt. Je moet gewoon wachten totdat jij eraan toe bent, Ben je er aan toe? Moetj checkken of het meisje ook wil tongen..:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was 14...dus je hebt nog wel een tijdje, zeker als k de reacties hier lees,(die van groep 5 maar even overslaand ;))
|
Citaat:
En voor de rest is er niets mis met een 13 jarige die nog nooit getongd heeft. |
Tongzoenen is bah, seks ook trouwens :{
dat mensen dat leuk vind zeg nou nou nou... :/ |
Citaat:
geen discussie mogelijk :) |
nee jerometje lekker boeiend.
|
:') :') Ick ben nog nooit blijven zitten, ik was er gwn al vroeg bij, en ik had toen ook een ouder vriendje
hea hehe Maar ik ken ook iemand die pas op zijn 17 voor het eerst tongde :7 |
Citaat:
@Jenny: Ben het met je eens hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
De jeugd verandert zo! In groep 4 hoor ik al een jongen praten over dat ie een pijpscene heeft gezien op tv.. Waar gaat dit heen:{ Ook de ontmaagding is op een steeds eerdere leeftijd. Ik vind het vreselijk, maar goed! |
Citaat:
Mn nichtje heeft het ook al gedaan met dr vriendje, mn nichtje is 12 :') Das toch niet gezond? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar tegenwoordig vinden die meisjes van 12 het normaal voor hun leeftijd om sex te hebben
|
oja? nou ik weet niet waar jij woont hoor
|
ik was 15 ofzo. Ik vind het altijd moeilijk in te schatten wanneer je wilt tongen. Als je met een meisje aant praten bent enzo. Ik vind het moeilijk in te schatten wanneer je moet tongen, weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar denk dat jullie het wel snappen. Tips...:$ :d
|
Ik was pas 17 toen ik voor het eerst tongzoende.. Durfde zelf eerst niet..
Als je tijd is gekomen komt het vanzelf :P woow wijze praat (hihi).. maar het komt vanzelf wel! |
Komt vanzelf goed! 13 is nog niet zo oud tog? ik was wel 13 toen het gebeurde maar de meeste van mijn vrienden ouder! wacht rustig af!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trek je niks van anderen aan ;) Enne.. 10 jaar later weet je niet eens meer hoe oud je was toen je voor het eerst tongde *probeert het te herinneren* Mijn huidige vriendin is 18, en heeft pas voor het eerst getongd.. en dat vond niemand erg :yes: |
Er is ook niks mis met nog niet getongd hebben als je 18 bent! Misschien voel je jezelf minder omdat je het nog nooit gedaan hebt en je vriendinnen/vrienden wel... en dat je daradoor niet mee kan praten.. Maar wees er trots op.. jij doet het niet met zomara iemand!
|
integendeel, het is best triest als je voor je 18e nog nooit dat beetje intiem met iemand ben geweest, dus niet hebt getongd. Get - a - life
|
Citaat:
|
Of je bent gewoon een nerd/scheiterd die zich elke dag verwent met de posters boven het bed, en nodig eens een draai aan zijn leven moet geven.
|
Citaat:
Ach ja, niet iedereen voelt te behoefte om zijn tong overal maar in te douwen of met elke idioot die je tegenkomt intiem te zijn. Sommige mensen wachten gewoon netjes tot ze iemand vinden die het WAARD is om intiem mee te zijn. Is trouwens ook niks triest aan, volgens mij weet jij helemaaln iet wat dat woord betekend, want er is niemand droevig om. triest (bn.) 1 droevig, droefheid veroorzakend |
yo wizkid, laat je manse praatjes maar voor je. Of ben je zelf zo'n nerd die stiekem verliefd is op het buurmeisje, maar niks durft?
|
Citaat:
En zoals ik al zei, ik heb op moment een vriendin. Begrijpend lezen is een onderdeel dat je hoort te krijgen op je school in het vak Nederlands. Maar volgens mij was jij dan altijd aan het spijbelen. Ik zie ook niet echt in waar je nou heen wilt met je reacties, je probeert mensen aan te vallen, je doet alsof ze allemaal 'triest' zijn en alsof jij zo verheven bent. Een klasiek psychologisch karakter gevalletje ben je. Aandacht tekort gehad in het leven, waarschijnlijk slechte opvoeding.. 2 werkende ouders bijvoorbeeld. In die richting. Probeer is wat constructiever te reageren. Ook daadwerkelijk iets bij te dragen aan het onderwerp. Of om in je eigen woorden te spreken, anders snap je het natuurlijk niet: 'get a life'. |
Citaat:
Gast, denk je echt dat ik zo'n post heb gelezen waar jij zegt dat je een vriendin hebt? Ik ben hier voor mijn lol. :z En tja, aandacht tekort? Wilde jij soms grappig zijn over mijn rug? Gaat je niet lukken. Jij reageert namelijk met een vrij serieuze zinsopbouw..... En ik ben hier op het forum nooit serieus genomen. Ik laat me namelijk ook niet nemen. :wave: |
Citaat:
Jij reageerde net zelf op die post.. Als je wat minder blowt, dan word je geheugen ook minder aangetast ;) Ik ben nou eenmaal wel serieus. En nee, ik probeer niet over jouw ruggetje grappig te zijn. Raar forum ook, op andere forums was je alang verwijderd ;) Anyway, jij laat je dus niet nemen? Dan vraag ik mij toch af wat je dan doet in het onderdeel Seksualiteit? |
ik reageerde op sandraatje knul. Die post ervoor heb ik genies gezien.
En ik laat me niet nemen ja, wil namelijk niks in mijn reet. En trouwens, wat dat verwijderen van leden betreft. Je kunt met en op dit forum flikken wat je wil, hoe erg ook, ze grijpen nooit in. Nou ja, alleen als miepen opeens op ADB staat. :z |
Nou zeg...
Citaat:
maar verder, k heb nu een vriendin die heel berijdwillig is me iets te leren!:d Ik hoop alleen dat ik niet zo'n schijtert ben als het er op aan komt:no: Ik heb egt geen idee hoe ik zou moeten reageren! (op wat me vriendin doet dan...):? :? PLZ help me! |
Citaat:
Go With The Flow. Zolang je maar niet je tong als wasmachine gaat gebruiken en met diens toerental door haar bek slingert.. Gewoon om elkaars tong heen draaien enzo. Je mond bewegen.. etc Gaat allemaal echt vanzelf, je zal nog verbaasd zijn! :thumbsup: |
Citaat:
Je kan je ook door je meisje laten nemen hoor, zonder dat er dingen in jouw lichaam verdwijnen.. pff amateur O-) Wel handig om te weten van de moderators mentaliteit hier.. Gna gna :Y) :Y) :Y) :Z |
Eej Wiz, wil effe zeggen dat je egt toffe gozer bent8-)
Goeie tips, en hoe je 3rd Boetah uitlult vind ik ook mooi, k vind dat ie niks te zoeken heeft op dit forum, duss blijf zo doorgaan Wiz:) :wave: |
heey het is echt niet erg dat je niet heb gekust nog als je er zelf aan toe bent doe je he pas maar denk nooit dat je het moet doen omdat je 13 bent en wilt tongen want dan doe je het vaak me de verkeerde mensen het is niks engs maar op een goeie relatie wachten en dan je eerste kus is niet verkeerd groetjes samantha
|
Citaat:
|
8)
Citaat:
oke ben er wel twaalf maar tog bijna dertien hoor!!:D |
Citaat:
|
Citaat:
Jij reageert met mijn naam in je post over een stuk tekst dat in die post staat geschreven die begint met waarin ik vertel dat ik een vriendin heb. Dusssss.. er is geen andere post ;) |
Citaat:
|
ik ben ook 13 en heb ook nog niet getongzoent hoor ik heb zelfs nog niet eens verkering gehad..
ik heb wel een vriendin die zowat met elke jongen heeft gehad en al heel vaak heeft getongzoend! nou dat vind ik ook egt sletterig hoor!! |
Citaat:
En anders worden al die lezer zo geil dat ze er niet aan toekomen om het hele topic uit te lezen! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk vrij weinig... Moet je minstens met een tree aan komen... |
Citaat:
|
Citaat:
Gezien je leeftijd mag je mij geen knul noemen hoor, knul. :+ :d |
Citaat:
En nee, niet met mij |:( |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry Meid :aai: |
dankje :) nu kunnen we weer ot
|
Citaat:
Citaat:
Paar extra krantjes door de bus stampen |
Citaat:
|
wiz, als er iemand is die zich verheven voelt boven de rest ben jij het wel. je doet heel serieus alsof je ook echt een discussie aan het voeren bent, maar ondertussen ben jij degene die de ander voor van alles en nog wat aan het uitmaken is.
:aai: |
Citaat:
:x Ik maak het uit, je bent niet lief :| |
Citaat:
Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens stevie, voor zover ik deze topic heb gelezen, is Wiz niet degene die "verbale agressie" vertoond, hij spiegelt alleen de "stoere" reactie van een bepaald persoon in deze topic, en dat vind ik eigenlijk terecht. maar jah, dat denk ik erover. verder voelt hij zich denk ik niet verheven boven de rest, ik denk, dat hij meer ervaring heeft in het leven als de rest van de mensen hier, en ik schat dan ook in dat Wiz geen "jonge Knul" meer is; maar dat heeft denk ik niet zo veel te maken met je verheven voelen boven de rest_0_ Leh |
Hij komt uit het gooi dus moet zowiezo dood
|
Citaat:
T komt allemaal vanzelf wel.. Don't worry En sorry, ik heb al n leven! |
Citaat:
|
nee hoor, ik kan kan nog meer. Maar dat is weer een stap na het tongen. Daar ben je waarschijnlijk helemaal nog niet klaar voor. :D
|
:') inkopper :yes:
|
Heej 13 is echt niet erg hoor!
Ik was 15 toen ik voor het eerst echt zoende en ik geef je eerlijk toe zo makkelijk ging dat niet!! (het was wel lekker hoor) maar ik was vet zenuwachtig en hij ook!! maar nu zijn we nog steeds 7.5maanden bij elkaar en het wordt steeds beter!! Dus 13 boeie!! |
Citaat:
ook trouwens maar 1 keer verkering gehad en ook best lang volgehouden :wave: |
Citaat:
ach jeej... wat zeur je... ik ben bijna 13 heb nog no0iit verkering gehad... en hoezo is dat erg of niet... pff... verkering en zoenen is t0g niet voor de show of well??? |
Citaat:
|
ach dat is bij iedereen anders, ik heb vr het eerst getongt toen ik 12 was, wat maakt dat nou uit, je moet het gewoon aanvoelen
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.