![]() |
pet afgepakt door leerkracht
de leerkracht heeft mijn pet afgepakt
ik krijg hem volgende week pas terug. Is dit geen diefstal?:? |
Je moet gewoon je pet niet ophouden in de les.
|
Als toekomstig leraar zeg ik
HA! |
noueh, vraag aan de politie. die weten het wel
|
eenbeetje wel eigenlijk.
Gisteren zijn mijn stekjes afgenomen geweest door de leerkracht,..mij goed, ik ben met zijn krijtjesdoos gaan lopen..geen stekjes, geen krijtjes. |
Citaat:
Citaat:
|
Komop zeg doe effe normaal ofzo.
Doe dat petje gewoon af, je vraagt d'r ook om als je hem ophoudt. |
Citaat:
|
Citaat:
Stekjes jah, en de krijtjes zijn van de leekracht hoor. Die heeft nl een doosje van koeke prins, waarin hij 'zijn' krijtjes bewaard.:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D krijtjes jatte is leuk :p gewoon uit ieder lokaal meej nemen dan zijn ze zo klaar met lesgeven :P
|
Citaat:
15 Kijk bij jou kan het nog (:')) Maar koekje: Leeftijd: 18 Dan wordt het toch wel een beetje triest:z |
Moet je hem maar afzetten, hij zal je vast wel gewaarschuwd hebben.
Ik waarschuw kinderen eerst, ruimen ze het dan niet op (meestal gaat het om voetbalplaatjes ofzo), pak ik het ook af. Maar ze krijgen het einde van de dag terug;) |
volgens mij is het in de meeste scholen trouwens verboden wiet te hebben, dus niet zeiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou die leraar NEERSTEKEN
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhmmmm jah da is een goeie...
lief misschien? |
Citaat:
|
Even terzijde, de leerkracht bio heeft beloofd mijn lucifertjes ( die nl voor labo dienden ) terug tegeven volgende week( na om de 3 min te zagen over mij lucifers ) dan krijgt ie zijn prinsdoosje ook terug.
|
Waarom pakt hij uberhaupt jouw lucifers af?
En een beetje triest ja dat je dan iets gaat afpakken van hem, net alsof je je heel erg veel voelt ofzo. :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ontopic :)
In de meeste schoolregelementen staat dat een pet/zonne(n?)bril af moet :yes: en dan nog, als hij hetvraagt doe je het gewoon, kwestie van respect voor gezag hebben (dat ik dat nog zou zeggen :huh:) |
Citaat:
|
Citaat:
@ koekje: :Z |
Citaat:
Niet? Hou dan je mond eens :Z |
Citaat:
Daarnaast is hier in Nederlands scheiding van kerk en staat dus zou ieder geloof gelijk moeten zijn, dus ook een geloof waarbij een bivakmuts gedragen zou moeten worden... |
Citaat:
Maar er zijn maar een paar, ik noem het erkende, gelofen in de wereld. cristendom, islam, boedhisme enz. met erkent bedoel ik dat het aanhangers heeft over de hele wereld, en er genoeg redenen zijn om het een geloofs te noemen en niet een zelfverzonnen clubje om maar lekker je petje/bivakmuts op te mogen houden in de klas btw, ik vind persoonlijk ook dat die hoofdoek af moet. is in feite het zelfde als een pet. |
Daarnaast zei ik ook dat het om het schoolregelement moest staan :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij ons wel en petten mogen bij de meeste leraren ook wel.
zolang de ogen maar zichtbaar zijn vinden ze. |
Citaat:
das weer waar :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ook dat die opmerking nergens opslaat. Ik vind bijdeweg dat je een hoofddoek & een petje niet kunt vergelijken met elkaar. |
tuurlijk wel tis allebij iets dat het hoofd/gezicht bedekt
|
Citaat:
lees voor je schrijft? |
Citaat:
sure, in welke wereld leef jij? :') Citaat:
Dit belemert het sociale leven en daarme de integratie. Wat een pet betreft: dat belemert de schoolgang. |
Citaat:
|
Citaat:
als jij dan je pet omlaag opzet (das gangstah jeweet) zie je vrij weinig |
sinds wanneer heb je dit ervaren?
jonge er gaan heus niet minder tieners naar school omdat ze een pet dragen, btw in welke wereld leef jij? |
je kunt een pet niet met een boerka vergelijken andersom ook niet. punt. nu heeft babydress gelijk
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
doe nog eens eeen poging :) |
das pech, maar als dat moet van mijn geloof dan mag dat want er is vrijheid van geloofsuiting. ik uit mijn geloof door een bivakmuts op mijn hoofd. dan maakt het niet uit of het wel of niet erkend is.
|
Citaat:
nog even over begrijpelijke teksten; ik pas mijn taal niet aan voor een of andere blabla en als je er mee zit dat je vrij duidelijke teksten niet begrijpt, zal je wat beter je best moeten doen op school. begrijp je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
jawel, je doet het allebij op je hoofd, het bedekt allebij je hoofd, je kan ze allebij zo dragen dat er weinig van je gezicht te zien is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Want zie maar een christelijke school die omwille van de grondslag eigenlijk geen hoofddoekjes wil, dat kunnen ze niet weigeren |
Citaat:
|
Wtf?
Citaat:
|
ik vind dat als je op school geen hoofddoek wil toelaten, dat je ook alle christelijke kruisjes rond de nekken van de mensen moet verbieden (want dat is ook een religieus symbool). Want alleen één gemeenschap aanpakken ruikt veel naar racisme. In België waren ze het ook van plan, maar het is er toch niet echt van gekomen...:)
|
Citaat:
Citaat:
Oja en nog iets: kap met dubbelposten. als je gepost hebt zit er nog 24 uur een "edit" knop bij je post. als je vind dat je iets vergeten bent kan je daarmee je bericht aanpassen in plaats van meerdere malen achter elkaar te posten |
Citaat:
|
@ blablabla1993: een Burka heeft met geloof te maken een bivakmuts niet. Het klopt dus niet wat je allemaal zegt. En als je me nog is 1 keer een buitenlander noemt krijgt ge op uw bakkes. Er zijn ook nog andere landen buiten Nederland. Get a Live zieligaard
|
In België lopen er niet zo heel veel vrouwen met een Burka rond... En degeen die dat dragen doen het vrijwillig. Die vrouwen doen naar mijn mening niets verkeerd door gesluierd rond te lopen, mss denken jullie er anders over (mss scoorde Pim Fortuin daarom zo hoog). Even goede vrienden:rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
zo ? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
onder je nickname staat het woord skinhead, wie is er hier dan simpel:wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
er is ook iets als sarcasme en humor :) |
juist
|
Citaat:
En dat stuk van als jij een allochtoon aanspreekt is alleen een weerspiegeling van jezelf :{ |
jaja
|
:)
|
ik zag laatst iemand met een boerka op gympen in de kinderboerderij op zo'n klimding voor geiten
|
Citaat:
iedereen hoofddeksel (zoals ze het daar noemen) af, dus ook die theedoeken die die moslims op hun kop hebben af |
Citaat:
jij denkt nog zwart-witer dan mij, en ik ben al bijna fout. |
je pet...?!
Citaat:
Je kunt aangifte doen 8| Simon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.