![]() |
racisme en dergelijke
racisme en dergelijke
|
ja, alleen blanken kunnen racistisch zijn. sorry maar zo is het nu eenmaal.
|
het is wel waar, racisme komt van 2 kanten het zijn niet alleen de blanken die racist kunnen zijn.
|
tis een trieste wereld
en trieste tijden.... |
Citaat:
|
Citaat:
ik had je net zo graag het afrikaan en niet dat andere ;) u toverfee |
Is aangebrande blanke homo beter :?
|
Citaat:
ik mag jullie lekker wel afzeiken, en als jullie wat zeggen over mij of over mijn geloof zijn jullie gewoon racisten! brengt wel voordelen mee, wij moorden met kritiek, jullie zonder. :'( |
stop daar gewoon mee
hoe bekromen doen jullie eigelijk niet? |
Citaat:
En geboren worden als nietblanke... dan harde me ouders wel abortus gedaan jeweettoch |
Citaat:
|
pakspul ik vroeg me af
ben jij een skinhead vanwege die txt die er staat? |
Citaat:
Maar ik blijf bij me punt dat er maar één soort mens op deze aarde mag zijn en dat is de blanke :yes: |
Ohja en mijn argumenten, negers doen aan drugs :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
-edit- SARCASME! |
pakding je bent een zak en ik zoek een ander iemand die een toverfee verdient
|
Citaat:
Fortuyn was geen racist. Fortuy was politicus |
Citaat:
:o |
Citaat:
Ik vind alleen dat Spiral zijn woorden beter moet kiezen Fortuyn is nooit ook maar in staat van beschuldiging gesteld wegens racisme, hij was gewoon rechts politicus. |
Geert Wilders is wel een apart geval. Da's een moslim hater, nog geen racist, maar verdient wel een knaller volgens veel mensen
|
Over Spiral zijn woorden valt nx te klagen
hij weet waarover hij spreekt maar jullie daarintegen?! Ik wist niet dat jullie zoooooo laag denken |
Trouwens banaan... mag ik mijn fiets terug :[
|
Citaat:
Is hij nederlander? ik vind zowiezo niet dat belgie mag klagen over rechts nederland. zeker niet zolang vlaams belang er is :{ |
gewoon dan enkele vraagjes aan jullie
1) wat doen / denken jullie als jullie een afrikaan turk of marokaan op straat zien lopen? 2) wat als jullie zwart waren geboren ? 3) wat denken jullie van mulatten (half blank half zwart? 4) waarom denken jullie dat de blanken het beste "ras" is ff uit curieusiteit.... |
Citaat:
|
Citaat:
Niets. doe ik dat wel dan hou ik geen tijd over om op de weg te letten :{ 2) Ben ik niet,word ik niet. relevantie? 3) spel dat nog eens? of het is belgisch of typo? 4) Say`s who? Feit is dat blanken het meeste hebben bijgedragen aan de huidige kennis. Maar of wij daardoor beter zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
1) IEEEL GADVER UUUUGH KOTS KOTS KOTS GADVERRRRRRRR MBO MBO MBO MBO 2) niet langer dan een dag of 2 leven en voor 5 treinen springen 3) neger neukt blank. dat kan al niet meer, tegen de natuur in dus hun tellen niet mee in de maatschappj 4) dat is gewoon zo. WHITE POWER |
Citaat:
|
Citaat:
mooie antwoorden trouwens, je begint al aardig ingeburgert te worden he? |
dacht ik dus al...
vrij bekrompen mensen t beste met jullie gefustreerd leven ;) joe!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Wie van ons is nou zwart-wit aan het denken? Ik, terwijl ik niets tegens allochtonen heb en niemand veroordeelt om wie hij/zij is of jij, die mij beoordeelt op wat je leest? ken je mij? nee mag jij dan over mij oordelen? nee. dacht ik ook :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haha dat gaat wel vlug bij julie hé :D en idd ik ken u ni maar ik lees gewoon u comentaar en neem daar mijn conclusies uit das alles dat doe jij toch ook? niet en jij trekt blijkbaar toch ook je concluties van niet- blanken grappig maar goed ik laat jullie lekker verder zeveren daaaaaaag:loser: |
Citaat:
het komt wel goed schatje :* Citaat:
Citaat:
nee hoor, mij mag je trappen zoals je wilt, slaap er niet minder op. ik vraag me alleen af hoe jij kan leven terwijl je mij veroordeelt zonder me te kennen, terwijl je mij ervan bedenkt allochtonen te veroordelen zonder ze te kennen, iets wat i overigens niet doe, of ooit zal doen. en ik ben vaak sarcastich in dit soort topics. alsof wij in zo`n topic racisme uit de wereld kunnen helpen :') |
Citaat:
|
mannen (en vrouwen), een beetje liever tegen elkaar zijn, het gaat hier over discutieeren, en niet vechten :)
|
Citaat:
Laat eerst maar eens argumenten horen. |
Citaat:
|
nu even serieus, zijn hier mensen die op (extreem) rechts heeft gestemd, zoja/zonee waarom dan? Ena.u.b. geen ruzie :):)
|
Move -> P&F
|
Spiral Design, haal die ( ) om 'extreem' maar weg. je hoeft geen begrip te vragen aan mensen die rechts stemmen. Daar is niks mis mee. ik ben allochtoon, islamitisch en ik heb ook rechts gestemd en ik ben er trots op. Extreem rechts, links, islamitisch, whatever is in mijn ogen altijd vreemd en low.
Waarom ik rechts stem? Tjah, ik ben nou eenmaal een rijke jongen met rijke ouders en ik lach arme uit. Dus? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tuurlijk heb ik sympathie jegens de islam, ik heb het alleen niet voor de mensen die de islam gebruiken voor aanslagen en dergelijk. |
Citaat:
-vreemdelingen buiten (slogan: hand in hand naar eigen land) -vrouwen mogen niet werken (slogan: vrouwen aan de haard) -België onafhankelijk (gesplitst vlaanderen is een goed vlaanderen) -enz.... |
Citaat:
|
Ja, iets met Furher, Land en Passport.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik had je helemaal verkeerd vertaan waarschijnlijk gemixt met 1 van die andere. ik zal int vervolg beter lezen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan maar even ontopic:
het feit dat het racisme in nederland en europa stijgt, waarbij er ook positief en vol begrip op gereageerd wordt, zegt voor mij al meer dan genoeg en laat aan mij zien dat er nog teveel werk is om enigzins geaccepteerd te worden aan de maatschappij. |
ik vind persoonlijk de standpunten (slogans) van het Vlaams Belang niet op veel trekken, want we leven in een democratisch land, en daar hoort een ondemocratische partij als Vl. Belang niet in thuis...
|
Citaat:
|
Citaat:
puur uit interesse volg ik ze wel. |
Je kan ver komen met 1 duidelijk standpunt
|
Citaat:
|
Citaat:
dit is vele gemakkelijker:yes: |
Citaat:
|
Ontopic bitches, straks wordtie over twee dagen gesloten wanneer er moderators zijn
|
i`m off
ciao! |
Citaat:
|
Citaat:
mischien zit dat in jou gewoontes maar swat....:gaap: tralalalalaaaa:D |
Citaat:
maak maar af hoor |
ik vind dat die rechtse partijen veel zeggen, maar niet veel verwezenlijken... Ze hebben soms wel goede slogans, maar ze zijn meestal gewoon hol (de slogans weliswaar)
|
:d
|
Citaat:
maak jij je maar de heletijd druk over wat-ik-toch-wilde-afmaken doei!!! |
Preventief de hele belgische range bannen :yes:
|
ben ik de enigste belg die nu online is? Damn!!!! kgaan gepest worden.
zielige ik ;) |
Citaat:
is het toch al, maar toch |
ik zen ernog hoor ;)
maar ben bezig met logo's k zal u verdedigen als er een paar ambetant beginnen te doen ;) |
je weet evenmin iets af van België als ik van Nederland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:(:(:(:(:(:(:(nog één dagske Aïdoerie :(:(:(:(:(:(:(
|
idd
*snik* |
Citaat:
|
je kan veel zeggen over blanken, maar we rulen wel de wereld
|
maar op wat voor manier
we hebben het zover bereikt door andere volkeren te vermoorden bv de indianen de aboridinals indiers afrikanen enz. ... maar wordt het uitendelijk niet eens tijd dat we gewoon elkaar vergeven en verder leven als broer en zus uiteindelijk bestaan we uit "1" ras en dat is het menselijk ras! we zijn allemaal gelijk (nee dit is niet kliché)!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
"vergeef elkaar" zei ik ervoor toch:rolleyes: dan maakt het toch niet uit wie je omhelst |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.