![]() |
wat vinden jullie van jumpstyle
wat vinden jullie van jumpstyle ik vind het egt een stom dansje. wie heeft dat nou weer verzonnen een beetje op en neer springen als een aap. en die muziek. het is eigenlijk een klompe danse zo met je voeten zwaaien. egt iets voor die klompe nederlanders
|
*zucht steun kreun enz*
Is al topic over geweest :Z js = kansloos :yes: |
Jumpstyle...nooit van gehoord...
Wat heb ik nu weer gemist? |
vooral als ze het allemaal tegelijk doen en dan onderuit gaan is leuk :yes:
|
Al mijn kleutertjes doen het:love:
|
srry vink niks aan
|
Goed voor je conditie!
Maar hype's niet leuk vinden is in de mode. |
'JumpStyle' is gewoon de french cancan, maar op nog stommer muziek.
|
Nee, de cancan is tenminste nog origineel.
|
en leuker als dienen pipi dans
|
Jumpstyle is wel lache hor .. jj moet beetje kunne..
tis wel heel goed voor jj conditie ben ik achter gekomen.. maar ik denk dat ik jumpstyle leuk vind omdat ik ook bijna altijd naar Hardcore en die shiit luister ;) En Jumpe is wel grappug als jj het allemaal te gelijk doet.. in je eentje is het geen sak aan ;) kuszz (K) |
Citaat:
|
Mja het staat wel komisch als er 20 mensen op en neer bewegen :p vind het alleen typisch dat het weer zo'n hype moet worden
|
in een woord saai hardcore is veel beter nouja sommige jump liedjes kunnen wel maar voor de rest is et muziek voor mensen die harde muziek willen maar ook niet the hard
terror the best trouw aan rood wit blauw |
Ieder zijn ding, maar het stinkt :kots: :kots: :kots: :kots:
|
Kutmuziek, kutdans (dans is sowieso kut), en mongolen
|
ohh ik heb er zoooonnn sgijthekel aan!:-O
|
Citaat:
|
Voor een min. is t leuk.....maar het is echt voor kleine kinderen die menen die ze wat zijn...het spijt me maar jumpen is kansloos
|
tsgijnt dat het goed voor de conditie is,:p ik verkies tog zeker jump boven hardcore
|
Wannabe muziek, maar absoluut niet serieus muziek te noemen. Geld overigens ook voor Britney Spears en consorten, rap en hiphop en alle andere rotzooi, uitzonderingen daargelaten, die TMF uitzendt.
|
Citaat:
|
Waarom up je dit topic?
Ga eens dood? |
Jumpstyle SUCKS van ALLE kante
|
Citaat:
|
ze heeft gelijk :{
|
ja :) daar doelde ik ook niet op
|
1. de muziek trekt op niks. Als je het al muziek kan noemen...
2. het dansje is echt wel belachelyk... 3. de kleren vn die jumpers trekken op niks |
eerst was het nog wel... grappig, maar na 2 weken was de lol er ook wel van af (en na hilbrand nawijn al helemaal :'))
|
Hate it!!!
|
jumpstyle suckSS!!!!!!!!!!!
|
jumpstyle is zoooo 2007
|
Citaat:
|
Weg ermee :P vind ik dan
|
Niet dat dat geschreeuw van jou aan te horen is.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Dit is al schreeuwen imho.
|
Wat vind jij dan goed? Ik zeg ook niet dat ik het het beste allertijden vind, ik vind het alleen goed, net als zoveel andere dingen.
|
Jump voor volwassenen.
|
screamo is gewoon top !!
|
Jumpstyle is zo 2007 :x
|
Citaat:
|
't was een tijdje lekker Commercieel, veel aandacht.
Dan valt de hype natuurlijk niet uit te stellen he? Nu is het kennelijk "Uit" Is het trouwens ooit in geweest? |
Citaat:
|
:kots:
|
Ik herhaal;
Upper. :x |
ik herhaal;
ja egt. |
Citaat:
|
Pff.
Nickelodeon probeeft het met "nick jump" en "DJ Nicky" Erg orginele namen :') |
jah inderdaad, Folmer Jump of DJ jopie zou nog vet zijn :thumbsup:
|
:') als jij het zegt.
|
jah tuurlijk, iedereen doet en denkt alles wat ik zeg *)
|
NouIk vind van niet..:x
|
waar heb je dat gevonden :o
|
wat gevonden?
|
jij 'vind' van niet (snap je weer zo'n 'goede'woordgrap xD :s)
|
:')
|
maareh, ik ga counterstrike doen, doei :*
|
He jesses,
Naja. Bye :wave: |
Ten eerste ; kdenk nie dat de jumpers zich iets gaan aantrekken vn deze blog
ten 2de ; ieder zen eige styl, tog? Ten 3de ; ge hoort niks meer over jumpstyle, jumpstyle is verleden tyd. Net zoals tokio hotel en die shitt, Nu is da "in" *kuchh!* en binnen paar maanden fzo hoort ge daar niks meer over NUTTELOZE BLOG! peacee |
ten eerste; dat boeit ons niks
ten tweede; sure, wat jij wil :{ ten derde; Klopt Daar waren we al achter. Dus post wat nuttigs, of post niks ;) |
Citaat:
en van th hoor je nog genoeg [prutsers :(] |
TH is opgeblazen kutmuziek :{
2 jaar geleden hoorde je er nog niks van, nu is het Tokio Hotel dit, Tokio Hotel dat. Het gaat niet op de muziek, maar om het manwijf. 8| |
kaulitz-ziekte
ze zijn eng |
Indeed,
vroeger was het de muziek van skaters en punks. nu van gillende keukenmeiden 8| |
whahaha XD
|
Serieus,
een vriend van me (Is punker, haha :d) Luisterde 2 jaar geleden naar hun muziek. het is nu echt totaal popshit. |
tsja
het gaat ook niet meer over de muziek heh |
Goed opgemerkt :d
|
:d ik zie ik zie wat zij niet zien :P
|
Ja,
en dat is een opgeblazen pop icoon. maar genoeg over die mietjes. O-) |
ha :d ik heb een turtle in mn icon!!! jij niet!! lekker puh! :d
|
Pff.
Ik heb een uhm.. Nogal puberale avatar :') |
idd XD
|
:d
|
:p
|
Ik vind het verschrikkelijk.
Ik vind ook niet dat je het echt muziek kan noemen, het is tenslotte alleen maar computerwerk. |
Tis ook een soort van kunst met geluid.
Maar goed... Tis niet niet om aan te horen.... Is die jumpstyle rage niet is afgelopen? :S |
Citaat:
veel succes met echte live concerten vinden van grote sterren :rolleyes: |
Citaat:
Drum'n'Bass is computerwerk, Hardcore is computerwerk, Alles uit zo'n soort stijl is computerwerk. Zelfs live concerten zijn computerwerk, Anders klinken ze namelijk een stuk slechter 8) |
ALLE professionele muziek is computerwerk :{
|
Dank je _0_
|
wat het is zo, alleen wordt de stem niet met de computer GEMAAKT, alleen maar bewerkt, mijn stem kan, bij wijze van spreken, net zo worden als die van jan smit of frans bouwer :kots:
|
:yes:
|
Citaat:
|
zoek jij dan maar een live concert van bijvoorbeeld, uuhh, shakira of beyonce ofzo
|
|
daar wou ik een tshirt van kopen maar mijnouders waren bang dat ik dan inelkaar geslagen zou worden ofzo 8|
|
Haha, ik heb zo'n ding in me kast hangen.
Een keer hadden we met 5 vrienden ofzo allemaal zo'n sweater aan met dat erop en toen gingen we met de trein naar Waalwijk om daar rond te lopen.. De reacties van die mensen daar. GE.WEL.DIG. :) |
Citaat:
|
haha!!1ihahahahahaa ik lach me dood 8|
doe niet zo bijdehand jij, jezus.. |
Ghehe :x
|
Citaat:
|
So?
|
echt waar, blabla, vroeger kon ik soms nog respect voor jou opbrengen, vroeger kon je nog wel eens grappig zijn en had je nog wel eens een punt, maar wat is er met je gebeurd?
de laatste tijd ben je alles aan het beledigen in een poging grappig te zijn en je maakt verder alleen maar bijdehande opmerkingen, volgens mij is jouw goudvis echt dood.. :{ |
Citaat:
Ik zou bijna denken dat je Shakira an aanhang echte muziek vindt :( Neem dan Disturbed :) |
:o
_0_ Land of Confusion |
Beter!!!
|
Ghehe :d
Rise is stoer :) |
Disturbed is gewoon goed :)
Heb zo ongeveer elke album ondertussen op me mobiel staan :d |
:o Da's veel, gek.
|
Heb ook een grote geheugenkaart :d
|
Tja, dan is het logisch.
|
Slotje dan maar?
Of zullen we nog ffies spammen? :d |
Tja, ik kan er geen slotje op doen.
Spammen dan maar :d |
*spamt*
Ja hoe kom ik anders aan 100 posts, als die allemaal serieus moeten zijn ben ik er tegen de tijd dat Insanity verstand krijgt nog mee bezig! |
Citaat:
|
daar lijkt het anders wel op, misschien probeer je nu jezelf eruit te lullen..
|
Citaat:
|
Jij hebt wel een dooie goudvis, of niet?
|
Citaat:
Kan niet anders zeggen dit vat precies samen wat ik nou de hele tijd denk. Bovendien blabla, al voordat ik hier vorig jaar registreerde, heb ik al een tijdje posts gelezen. De posts van Insanity zijn meestal niet erg behulpzaam, eerder kwetsend en/of provocerend. Je zegt dat ik spam. In de meeste gevallen begin ik de spam niet, of ik heb al eerst 2 of 3 keer een serieus antwoord gegeven. |
wauw al 3 keer :o
ik zo ongeveer 600 keer :) |
600x voordat je ging spammen?
Daar kan ik echt niet tegen op jopie. respect! |
nou nee iets van 800 of 900, tot amnesia kwam spamde ik nooit O-)
|
Dus, Amnesia is de boosdoener.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar nu ben jij ook aan eht spammen blabla O-)
|
/care much
|
/wat is het triest om een slash voor een zin te zetten om aan te geven dat dat je gevoel is
wannabe :loser: |
Citaat:
|
BIJNA nooit dan O-)
|
meer dan 50% van wat je postte voor amnesia kwam was spam.
|
nee hoor :o
|
ja hoor!
|
echt niet *jezus ik heb echt een armen over elkaar heen slaan en jou boos aankijken emoticon nodig*
|
:d jawel
|
nietes, trouwens dit is spam O-)
|
goed opgemerkt, joop.
|
zullen we danmaar ophouden?
|
ja oke.
|
Citaat:
|
nou ja, wannabe stoer, tenminste ik denk niet dat je /care much doet omdat dat iets voordehand liggends is ofzo :?
|
Hééél helder :')
|
Citaat:
|
zie doe je het alweer, NERD!
*doet 8) maar dan die boos kijkt* |
weetje.. wacht fv, ik bedenk net iets..
|
VertelVertelVertel!
We staan te trappelen van ongeduld! |
een smeilie-aanvraag..
|
Aha.
:? |
Citaat:
/care more |
.. triest figuur :aai:
|
Sommige mensen zouden genoegen moeten nemen met de begravenis van hun goudvis qua aandacht...
|
Citaat:
|
gekleurde tekst om aandacht te krijgen= fail.
GG noob. |
Citaat:
|
Citaat:
2. Ik heb geen problemen voor zover ik weet, blabla moet de dood van zijn goudvissen legioen nog verwerken denk ik. |
Was voor Blabla :d
|
ow ok mijne ook :d
|
Citaat:
Citaat:
Good Game zeggen als er geen game is = fail again |
Ik heb nooit gezegd dat je emo bent= fail
Deze bekvecht oorlog is een spel, dat niet inzien = fail Het feit dat je denkt dat je kunt winnen = fail. Jij bent echt de flop van de week, |
Computernerds R Gay. O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
'8)hehe ik ga engels praten zodat ik stoer lijk8-) hehe fail again *grinnikt* 8)' nerd :{ |
Jij gebruikt nu dezelfde termen. :')
|
tussen aanhalingstekens?
'FAIL!' ^^ |
Dus?
Je gebruikt nog steeds dezelfde termen, Je bent bezig op hetzelfde niveau als hem. Dat maakt je geen haar beter :{ |
tussen aanhalingstekens betekent dat het een citaat is :{
|
Mijn statement blijft staan.
|
Citaat:
Ghehehge laten we er opperfapper bijzetten das ook stoer Ghehege laten we domme opmerkingen maken gheehgee, laat ik lekker meelopen met de rest* [Op een forum, hoe laag is dat?:')] |
1 Dat fries is gewoon de stamzin van het fries, dat zou eigenlijk elke fries wel in zijn/haar onderschrift MOETEN hebben (vind ik O-))
2 Opperfapper is een lolletje met Amnesia 3 Waar :? 4 met wie loop ik mee? |
Citaat:
Als jullie een beetje verstand hadden, dan gingen jullie gewoon niet op elkaar in. |
|
Ik vind t maar triest dat jumpstyle. Maar het is toch allang weer voorbij? Ik zou er iig geen muziek van kennen..
|
Gelukkig blijf jij nog on topic :')
|
ach ja, iemand moest het doen hé.. Jij bent daar meestal niet zo goed in geloof ik :P.
|
:no:
Maar ik probeer het wel :) |
:aai:
|
Citaat:
|
Ja, die hadden er een speciaal programma voor gemaakt ofzo :P. Mijn broertje zat het eens te kijken, heb me ziek gelachen :P
|
ik vind dat programma ronduit zielig :{
Jumpen is al tijden "uit", maar dan proberen ze het te nieuw leven in te blazen door er streetdance moves in te gooien 8| |
Ik weet het. Maar ze zoeken het maar uit, zolang ze mij maar niet verplichten mee te doen :D
|
:')
Agreed :yes: |
fijn :)
|
Citaat:
|
Ik doe me niet voor als beter dan de rest. Maar ik begin geen ruzies hier, jij bent altijd degene die met de spreekwoordelijke modder gaat gooien.
|
wauw, the_darkness, kijk maar in mijn bijschrift over wat jij bent (de derde regel :*)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.