Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Msn? Leer je zo echt iemand kennen? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=62438)

Anoniemo94 29 October 2007 21:12

Msn? Leer je zo echt iemand kennen?

Ik wil ff vragen aan jullie wat jullie ervan vinden?
Denk je dat, als je bijvoorbeeld een meisje op msn hebt, en daar heel lang me klets, het in de meeste gevallen ook wel in het echt klikt? Of zijn jullie alle twee juist heel anders in de meeste gevallen

Iessie 29 October 2007 21:13

Ja. Ik ben levend bewijs, hoewel het bij mij dan om een jongen ging. Heb het in het echt ook een paar maanden uitgehouden met hem. Ging uiteindelijk via de sms uit hahaha.

insanity 29 October 2007 21:15

Ik heb zelfs 6 maanden iets gehad met iemand van dit forum :$

Anoniemo94 29 October 2007 21:19

echt of msn verkering 8-)

Anoniemo94 29 October 2007 21:21

want ik zelf, nu wat minder komt omdat ze wat minder vaak online nu is. Komt door huiswerk en al dat gebueren, heb een tijd gehad dat ik zo heb gelachen met een meisje en zij ook (webcam aan ;) ), en uren per dag heb gepraat met haar, en ik dacht dat zal dan wel klikken, alleen ze zit in een andere klas, en ik zit de meeste dagen op de andere school (2 scholen in 1 school) en zij de meeste op de andere, we zien elkaar maar 1 keer in de pauze ;). Moet denk ik maaar is een keer weer naar haar toe gaan :)

blabla1993 29 October 2007 21:33

Zou kunnen maar ik geef het niet veel kans. (Ga er eigenlijk van uit dat het niet werkt.)

Chrizlybeer 29 October 2007 22:09

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1323304)

Wie:o

insanity 30 October 2007 08:36

Citaat:

Origineel gepost door Anoniemo94 (Bericht 1323308)
echt of msn verkering 8-)

Echt :)

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1323324)
Wie:o

Zoek dat maar uit :P

En nee, niet wendy :+

ash-hôôle 30 October 2007 15:06

nee, wij zijn getrouwd.

insanity 30 October 2007 16:55

dan ging ik vreemd :$

ash-hôôle 30 October 2007 18:37

nee toch!

insanity 30 October 2007 18:39

ja :$

ash-hôôle 30 October 2007 18:42

shit :(

insanity 30 October 2007 18:43

het spijt me..?

ash-hôôle 30 October 2007 18:44

mij ook.

insanity 30 October 2007 18:44

dussss we blijven vriendjes?

ash-hôôle 30 October 2007 18:46

nee.

insanity 30 October 2007 18:46

oke, dan hebben we nu ruzie.

ash-hôôle 30 October 2007 18:47

we gaan voor de goedmaaksex :9

insanity 30 October 2007 18:50

You say when *)

bananentaart 30 October 2007 20:45

euhm als ik het goed heb zijn jullie allebij mannen
dus ik zou nog maar een keertje nadenken over wat je net hebt voorgesteld :p

blabla1993 30 October 2007 20:47

Lurk moar, noob.

insanity 31 October 2007 07:27

Citaat:

Origineel gepost door bananentaart (Bericht 1323511)
euhm als ik het goed heb zijn jullie allebij mannen
dus ik zou nog maar een keertje nadenken over wat je net hebt voorgesteld :p

omfg....
Ik ben een vent (zeggen ze)
Wendy is een meid (geloof me maar :) )

dusss, wat was het probleem?

bananentaart 31 October 2007 13:48

oké ik was ff nie aan het volgen
dus... ash-hôôle is wendy :)

ash-hôôle 31 October 2007 14:14

Wat een genie :love:

bananentaart 31 October 2007 14:27

dank je :)

Anoniemo94 31 October 2007 20:06

lekker nuttig gesprek :P

Piraatje 31 October 2007 20:45

Opzich denk ik dat je wel een beetje weet wat je kan verwachten als je elkaar echt superveel spreekt. Sowieso vertelt men via internet volgens mij sneller en meer dingen dan irl. Maar dat kan ook weer betekenen dat je verwacht dat iemand redelijk open is, terwijl hij in het echt best verlegen is. Het scheelt ook wel of je foto's enzo van elkaar hebt gezien denk ik. En verder moet je elkaar gewoon gaan ontmoeten, dan merk je snel genoeg of het klikt.

Anoniemo94 31 October 2007 22:00

Citaat:

Origineel gepost door Piraatje (Bericht 1323640)
Opzich denk ik dat je wel een beetje weet wat je kan verwachten als je elkaar echt superveel spreekt. Sowieso vertelt men via internet volgens mij sneller en meer dingen dan irl. Maar dat kan ook weer betekenen dat je verwacht dat iemand redelijk open is, terwijl hij in het echt best verlegen is. Het scheelt ook wel of je foto's enzo van elkaar hebt gezien denk ik. En verder moet je elkaar gewoon gaan ontmoeten, dan merk je snel genoeg of het klikt.

Het schilt volgens mij ook als je een webcam aandoet of niet.
Ik bedoel dan zie je elkaar nog echter dan een foto ;)

Piraatje 31 October 2007 22:07

Precies, dan weet je op dat gebied iig wat je kan verwachten. Maarja, dat is natuurlijk niet het belangrijkste.

lapje 28 December 2007 02:14

komt wel goewd

Citaat:

Origineel gepost door Anoniemo94 (Bericht 1323299)
Ik wil ff vragen aan jullie wat jullie ervan vinden?
Denk je dat, als je bijvoorbeeld een meisje op msn hebt, en daar heel lang me klets, het in de meeste gevallen ook wel in het echt klikt? Of zijn jullie alle twee juist heel anders in de meeste gevallen

dat heb k ook8-).. vlgens my klikt et wel je moet :d je moet gewoon veel prate en dn vertrouwd ze je zelf;) je krijgt dingen te horen die andere jongens niet horen :) en als je dan een beetje over het onderwerp liefde kunt beginnen en ze blijft gewoon praten enzo dan zit en wel goed:thumbsup:

Untouchable 28 December 2007 11:49

Ik heb wel eens iemand 'beter leren kennen' op msn en daarna wat afgesproken en dat werd ook echt wat ja...
Maar dat is alleen als je je niet anders voordoet dan je bent denk ik. Als je op msn extra leuk en grappig probeert over te komen maar in het echt ben je een saaie lul.... Sja...

insanity 28 December 2007 11:50

Oftewel, er is hoop!

Untouchable 28 December 2007 11:54

Dat wel, maar ik ben ook een keer met een jongen in de stad beland die op msn heel leuk was, maar in het echt zei hij niets, droeg hij een trui bij 30 graden, droeg hij bergschoenen in 2007 en praatte hij pas toen ik het over een of andere game had.....

Die zitten er ook tussen ja :P

insanity 28 December 2007 11:55

o :(

Untouchable 28 December 2007 11:59

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1332619)
o :(

Ja... Wat heb jij nog zoal in de kast liggen en heb je nog vreemde hobby's!?! ;)

insanity 28 December 2007 12:01

Citaat:

Origineel gepost door Untouchable (Bericht 1332621)
Ja... Wat heb jij nog zoal in de kast liggen en heb je nog vreemde hobby's!?! ;)

Uhm... vind it out the hard way?:)

Untouchable 28 December 2007 12:02

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1332623)
Uhm... vind it out the hard way?:)

Jezus moet ik nog moeite voor je gaan doen ook? 8|

insanity 28 December 2007 12:02

uhm... ja? *)

Het komt mischien anders over, maar ik neuk niet alles *)

milou-kauffman 28 December 2007 12:08

maybe..
ik had een keer afgesproken met iemand van msn en die was opzich best aardig maar op de cam zag hij er 100 x beter uit dan in het echt.
dus dat was wel balen haha
zeker als je er dan een dag aan vast zit!

Untouchable 28 December 2007 12:12

Gewoon zeggen dat je optijd naar huis moet Milou...

insanity 28 December 2007 12:12

Oke dus als je dat tegen mij zegt weet ik dat ik je nummer kan verwijderen? *)

Untouchable 28 December 2007 12:14

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1332641)
Oke dus als je dat tegen mij zegt weet ik dat ik je nummer kan verwijderen? *)

Nee bij jou betekent 't dat ik je zo snel mogelijk mee wil nemen O-)

insanity 28 December 2007 12:15

Citaat:

Origineel gepost door Untouchable (Bericht 1332643)
Nee bij jou betekent 't dat ik je zo snel mogelijk mee wil nemen O-)

Doen we ! *)

Denathy 29 December 2007 08:57

Op msn kun je niet iemand zijn houding, gezichtsuitdrukking enzovoort zien. Je kunt niet opmaken of die lieve woordjes van haar / hem echt gemeend zijn. Via msn leer je elkaar oppervlakkig kennen... hoe iemand daadwerkelijk is moet je elkaar toch in het echt voor zien!!

Suepahfly 29 December 2007 09:18

Citaat:

Origineel gepost door Untouchable (Bericht 1332616)
Dat wel, maar ik ben ook een keer met een jongen in de stad beland die op msn heel leuk was, maar in het echt zei hij niets, droeg hij een trui bij 30 graden, droeg hij bergschoenen in 2007 en praatte hij pas toen ik het over een of andere game had.....

Die zitten er ook tussen ja :P

die vind ik zalig:p

Gwn_Iemand 29 December 2007 11:16

Untouchable
Woon jij ook in Uitgeest :o
Ik ook O-)

Untouchable 29 December 2007 15:33

Uhu... Dat zie ik ;)
Misschien ken ik je ook nog wel... Dat zou eng wezen.. :P

Gwn_Iemand 29 December 2007 16:19

Heel eng :P
Ik ga bobse vanaaf :D

killer17 29 December 2007 17:20

Citaat:

Origineel gepost door Denathy (Bericht 1332947)
Op msn kun je niet iemand zijn houding, gezichtsuitdrukking enzovoort zien. Je kunt niet opmaken of die lieve woordjes van haar / hem echt gemeend zijn. Via msn leer je elkaar oppervlakkig kennen... hoe iemand daadwerkelijk is moet je elkaar toch in het echt voor zien!!

webcam mischien:rolleyes:

-GameGirl 29 December 2007 17:52

:p

killer17 29 December 2007 21:31

Je ziet dan toch gezichtsuitdrukkingen!!

Untouchable 29 December 2007 23:52

Nee, maar dat hoeft opzich ook niet altijd...
En anders moet je maar gaan cammen, hebben veel mensen er toch wel een van tegenwoordig.

Denathy 30 December 2007 13:18

Citaat:

Origineel gepost door killer17 (Bericht 1333038)
webcam mischien:rolleyes:

webcam? haha laat me niet lachen... dan nog kun je maar een klein gedeelte van hem / haar zien!!. En ik weet niet maar je zult nooit weten of diegene op jou reageert of op een ander gesprek.. en de meeste mensen hebben wel een webcam maar dat is ook niet altijd van de hoogste kwaliteit... kun jij iemand zijn ogen goed zien op de webcam? man... je leert elkaar alleen in het echt goed kennen.. echt niet via msn... Hoe reageert ze in het echt zodra je haar aanraakt? nou test dit mar is via msn.. is het lulkoek dat ze verteld via msn of is het serieus!! daar kom je ook niet met behulp van een webcam achter hoor!!

Untouchable 30 December 2007 13:31

Ja, maar nu ga je het hebben over iemand aanraken enzo, daar gaat het nu niet om ;)

Denathy 30 December 2007 16:39

dat is mischien wel zo maar nu heb je me andere punten nog niet weerlegd ;) Gevoelens herkennen via de webcam is zeer lastig.... plus meeste mensen hoor je hun stem niet van.. dan kun je ook niet horen hoe iemand een grapje bedoeld ofzo...

Untouchable 30 December 2007 18:47

Het ligt gewoon aan de persoon waar je tegen praat. Als diegene eerlijk is etc. en gewoon dingen tegen je zegt die diegene ook in het echt zou zeggen dan komt dat wel goed. En als je iemand z'n stem wilt horen kun je gewoon een keertje bellen, of je zet gewoon je mic aan of whatever...

Ik ken genoeg mensen die ik eerst via internet heb leren kennen en daarna ontmoet heb die precies hetzelfde waren als dat ik ze online sprak... Dus wie zegt dat je iemand niet kunt leren kennen via MSN? Kan wel, ligt aan de instelling van de andere persoon.

Moi et Toi 30 December 2007 19:45

ik praat liever in het echt met iemand dan weet je gelijk hoe ie echt is! Geen zever just the real stuff!;):)

Mlijntjj 30 December 2007 19:49

Hangt er vnaaf.. het is (vind ik) ook wel fijn goede vrienden op msn te hebben die je in het echt niet kent..

Untouchable 30 December 2007 21:04

Citaat:

Origineel gepost door Moi et Toi (Bericht 1333207)
ik praat liever in het echt met iemand dan weet je gelijk hoe ie echt is! Geen zever just the real stuff!;):)

Waarom zit je hier dan nog? :+

Denathy 31 December 2007 11:44

Citaat:

Origineel gepost door Untouchable (Bericht 1333185)
Het ligt gewoon aan de persoon waar je tegen praat. Als diegene eerlijk is etc. en gewoon dingen tegen je zegt die diegene ook in het echt zou zeggen dan komt dat wel goed. En als je iemand z'n stem wilt horen kun je gewoon een keertje bellen, of je zet gewoon je mic aan of whatever...

Ik ken genoeg mensen die ik eerst via internet heb leren kennen en daarna ontmoet heb die precies hetzelfde waren als dat ik ze online sprak... Dus wie zegt dat je iemand niet kunt leren kennen via MSN? Kan wel, ligt aan de instelling van de andere persoon.

juist ja en hoe weet je dat iemand eerlijk is via msn? ... dat weet je niet! je zegt het zelf al. En je zegt al ze blijken in sommige gevallen ook daadwerkelijk zo te zijn.. Dat het per persoon verschild en daarom zeg ik dat het over het algemeen gezien niet kan. Je zult iemand eerst moeten zien voordat je weet of diegene wel echt zo is!! Ik heb al verschillende malen gezien dat mensen dus erg anders zijn dan ze zich op msn voordoen...

In eerste instantie is msn een goed middel om elkaar oppervlakkig te leren kennen. Echter je moet elkaar in het echt toch wel zien hoor wil je weten hoe diegene daadwerkelijk is.

btw sorry dat ik het zeg maar wie zit er nu te wachten op een msn / sms / bel me relatie? :rolleyes: doe ff normaal

insanity 31 December 2007 12:11

Citaat:

Origineel gepost door Denathy (Bericht 1333316)
juist ja en hoe weet je dat iemand eerlijk is via msn? ... dat weet je niet! je zegt het zelf al. En je zegt al ze blijken in sommige gevallen ook daadwerkelijk zo te zijn.. Dat het per persoon verschild en daarom zeg ik dat het over het algemeen gezien niet kan. Je zult iemand eerst moeten zien voordat je weet of diegene wel echt zo is!! Ik heb al verschillende malen gezien dat mensen dus erg anders zijn dan ze zich op msn voordoen...

In eerste instantie is msn een goed middel om elkaar oppervlakkig te leren kennen. Echter je moet elkaar in het echt toch wel zien hoor wil je weten hoe diegene daadwerkelijk is.

btw sorry dat ik het zeg maar wie zit er nu te wachten op een msn / sms / bel me relatie? :rolleyes: doe ff normaal

*zucht*

Is denken te moeielijk voor je?
Er zal altijd een punt komen dat je elkaar real life ziet, anders heb je geen relatie. mee eens? mooi. dus dan kan je meteen checken of die persoon liegt of niet, en als hij/zij liegt dan is het over. duidelijk? mooi!

Besides, je praat alsof je al jaren mee loopt...
hoe oud ben je? 12? dan is iedereen anders dan ie zich voor doet.

O, en ik denk dat IK een bel / sms / msn relatie spannender en leuker kan maken dan jij een normale relatie :Z

Geloof je me niet? er lopen er hier wel een paar rond die het kunnen onderstrepen. moet ik ze vragen? :Z

doei doei, ga maar fijn je vuurwerk afsteken knul

Denathy 31 December 2007 12:40

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1333321)
*zucht*

Is denken te moeielijk voor je?
Er zal altijd een punt komen dat je elkaar real life ziet, anders heb je geen relatie. mee eens? mooi. dus dan kan je meteen checken of die persoon liegt of niet, en als hij/zij liegt dan is het over. duidelijk? mooi!

Besides, je praat alsof je al jaren mee loopt...
hoe oud ben je? 12? dan is iedereen anders dan ie zich voor doet.

O, en ik denk dat IK een bel / sms / msn relatie spannender en leuker kan maken dan jij een normale relatie :Z

Geloof je me niet? er lopen er hier wel een paar rond die het kunnen onderstrepen. moet ik ze vragen? :Z

doei doei, ga maar fijn je vuurwerk afsteken knul

zeikerd....

maja.. dan nog..je zegt zelf ook dat je elkaar via msn dus niet altijd goed leert kennen... klaar

dacht dat dit een discussie forum was en geen forum om elkaar flink af te zeiken en persoonlijk aan te vallen haha.

Iessie 31 December 2007 13:51

Ik denk dat je via msn een hele goede basis kunt leggen voor een relatie. Als je echt urenlang gesprekken met elkaar hebt, elkaar tig keer voor de cam hebt gezien en misschien al met elkaar hebt gepraat, dan weet je in ieder geval of het klikt. Kijk, het kán natuurlijk zijn dat je voorgelogen wordt, maar dat is écht niet in alle gevallen zo.
Jij denkt misschien dat de eerste de beste jongen die je aanspreekt via msn een pedofiele verkrachter is, maar toevallig ken in mensen die wél te vertrouwen zijn.
En oke, misschien leer je elkaar dan niet door en door kennen, maar je weet al wel een hele hoop van elkaar. Real life is er om elkaar door en door te leren kennen. Als je via msn alles maar dan ook echt alles over jezelf vertelt, is er een grote kans dat je in het echt ineens niks meer weet te vertellen.
In ieder geval vind ik het internet gewoon een goed medium om in contact te komen met mensen en ze redelijk goed te leren kennen. Als je het maar leuk vindt toch? ;)

Denathy 31 December 2007 14:01

Citaat:

Origineel gepost door Iessie (Bericht 1333329)
Ik denk dat je via msn een hele goede basis kunt leggen voor een relatie. Als je echt urenlang gesprekken met elkaar hebt, elkaar tig keer voor de cam hebt gezien en misschien al met elkaar hebt gepraat, dan weet je in ieder geval of het klikt. Kijk, het kán natuurlijk zijn dat je voorgelogen wordt, maar dat is écht niet in alle gevallen zo.
Jij denkt misschien dat de eerste de beste jongen die je aanspreekt via msn een pedofiele verkrachter is, maar toevallig ken in mensen die wél te vertrouwen zijn.
En oke, misschien leer je elkaar dan niet door en door kennen, maar je weet al wel een hele hoop van elkaar. Real life is er om elkaar door en door te leren kennen. Als je via msn alles maar dan ook echt alles over jezelf vertelt, is er een grote kans dat je in het echt ineens niks meer weet te vertellen.
In ieder geval vind ik het internet gewoon een goed medium om in contact te komen met mensen en ze redelijk goed te leren kennen. Als je het maar leuk vindt toch? ;)

hier kan ik me in vinden ;) het kan wel ja zeker. ALS beide partijen eerlijk zijn en goed met elkaar kunnen praten. Echter laatst ook had iemand me toegevoegd op msn.. leek een leuk persoon...

Echter in de kroeg waar we beiden regelmatig kwamen merkte ik al snel op dat ze mij probeerde te strikken! En ik niet de enige was... ze was daar toch sletterig jongens aan het versieren..

Andere voorbeelden heb ik ook wel hoor dat het wel goed ging. Heb op die manier ook verkering gekregen met me ex... Duurde niet zo heel lang maar toch ;) dr is nu nog steeds een erg goede vriendschap over :)

Conclusie voor mij is dan: pas ermee op ;)

blabla1993 31 December 2007 15:27

Citaat:

Origineel gepost door Denathy (Bericht 1333316)
juist ja en hoe weet je dat iemand eerlijk is via msn?

Hoe weet je dat iemand eerlijk is IRL? Weet je ook niet altijd.

Moi et Toi 31 December 2007 16:10

Citaat:

Waarom zit je hier dan nog?
ik leer hier toch niemand kennen waar ik een relatie mee zou beginnen?
Btw ik heb een vriend en onze gesprekken op msn zijn vaak gwn zever (wel fijne zever)! soms praten we wel es serieus. We zijn al bijna 7 maand samen!
Dus het is niet omdat je niet zoveel/ goed praat met iemand op msn dat het daarom niet kan klikken met iemand. Als je alles op msn vertelt dan kan het ook gwn zijn dat je elkaar zodanig veel verteld dat er in het echt niets meer aan is !

Geef mij dus maar gwn echt! Veeeeeel beter!!:p:d

Denathy 31 December 2007 16:14

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1333336)
Hoe weet je dat iemand eerlijk is IRL? Weet je ook niet altijd.

dat voel ik in ieder geval vaak wel aan... met een beetje mensenkennis en goed opletten zie je wel of iemand eerlijk is of niet... je kunt aan de ogen, handen, blik, mond, stem en houding wel zoveel aflezen.

Untouchable 31 December 2007 17:46

Hoe weet je of iemand eerlijk is als je diegene in een cafe ofzo ontmoet? Dat weet je ook niet.....
Dus ja. Eindeloze discussie dit.

Moi et Toi 1 January 2008 17:12

blablabla... doe dan gewoon toch beide!
Msn en real life! What's the problem?! Zo'n msn relatie toestanden dat is toch dom! Wat heb je daar nou aan?:p Liever wat lichamelijker enzo ;)

Untouchable 1 January 2008 18:25

We hebben het toch over of het tussen iemand kan klikken en niet over een msnrelatie? Een klik hoeft niet meteen een relatie te betekenen. :P

Moi et Toi 2 January 2008 20:28

jaa keej echt wel dan praat je met iemand op msn en je denkt heeej er is een klik nu kunnen we goeie vrienden zijn!
Als er een klik moet zijn dan wil je wel meer met die persoon! Of niet mss? Of denk je bij iedereen waar je mee praat hmm met die persoon klikt het wel!:p Nou ik niet hoor!!
Als het klikt met iemand die je beter wil leren kennen via msn dan is het omdat je ermee wilt.:)
Ahje ok wel een punt het ging niet over msn relatie, was gewoon even ter vermelding dan

Denathy 2 January 2008 22:58

via msn kun je wel besluiten van ok ik wil diegene wel in het echt leren kennen of niet ;)

Moi et Toi 4 January 2008 17:29

ja dat wel maar dan leer je hem in het echt kennen dus dat is weer echt en dus veeeeeeel beter! :p

Suepahfly 6 January 2008 14:56

Citaat:

Origineel gepost door Moi et Toi (Bericht 1333345)
We zijn al bijna 7 maand samen!

flink van je

omar13 11 March 2008 10:30

/

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1323304)

hoe heette die puppie?

Amnesia 11 March 2008 10:32

Niet uppen :[

blabla1993 11 March 2008 19:49

Niet reageren op uppers.

Amnesia 11 March 2008 19:50

Geen zinloze comments maken :')

the_darkness 12 March 2008 11:33

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1349098)
Niet reageren op uppers.

Je doet zelf ook niet anders.
Hoe bedoel je post farming?!

insanity 12 March 2008 14:28

Citaat:

Origineel gepost door omar13 (Bericht 1348596)
hoe heette die puppie?

Wat rot jou dat? :')

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:04.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.