![]() |
Op jongere meiden vallen normaal?
Hm ik vroeg mij dus iets af... in onze maatschappij wordt het vaak als 'vies' gezien wanneer een oudere man met een jongere meid neemt.
Even ter duidelijkheid ik heb het over meiden in de leeftijdsgroep van 16-20... En ik wil ook niet zeggen dat ik het niet 'vies' vind... Nouja hoe dan ook... is het biologisch gezien niet heel normaal dat een man een meid van 17 aantrekkelijker vindt dan een vrouw van 40? Want biologisch gezien heb je zo grotere kans op (gezonde) nakomelingen. Dus hoe komt het dan toch dat wij het niet vinden kunnen? Het is eigenlijk biologisch gezien beter voor de mensheid.. Nouja een kort vraagje..:) Ik hoop reacties te zien natuurlijk ^^ Bedankt voor 't lezen.. |
als je een oude gerimpelde grijze man ziet lope, met ernaast een jong "meisje" dan staat dat niet echt.. ik zou dat dan eerder zien als vader en dochter..
en ik denk ook niet dat jongere meisjes zin hebben om 'et' te doen met een ouwe man.. toch? |
gad-ver-damme
PEDOALARM! |
Nee... zover ik weet meestal ook niet... maar ze zijn er wel stelletjes van een man van 35-40 en n meid van 17-18... maar nouja mn vraag wa sook eigenlijk meer waarom wordt het zo vies geworden terwijl het eigenlijk heel normaal is...nouja biologisch gezien nromaal nogmaals:p
|
=.=
en bedankt..=] tis zover ik weet btw een efebofiel en geen pedofiel.. xD |
Citaat:
1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel U hebt gezocht op efebofiel: Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Nog eens? *) |
efebofiel: Dit is iemand die op jongens van ongeveer twaalf tot achttien jaar valt. Dit zit dus tussen homopedofilie en homofilie in. Alhoewel er ook sprake is van overlapping. De efebofiel valt dus op jongeren/jeugdigen maar niet op de meisjes uit die groep en vast ook niet op elke jongen uit die groep. Je moet dit hokjesdenken sowieso altijd met een korreltje of een pak zout nemen. De term homoped valt ook wel eens. Bij de Oude Grieken was een efebe een jongeling.
http://www.seksencyclopedie.nl/e.htm [a] |
Citaat:
|
Nouja dan nog zit ik fout zie ik..[a] mijn excuses... want ik had t over meiden en neit over jongens...
|
Het is u vergeven :*
|
Citaat:
hij is pedo.. homo..? geen meisjes.. en dan ook weer geen jonges.. whatthheaah!! |
Maar goed ik wilde eigenlijk juist niet dit soort reacties... xD maar een serieus antwoord erop... want het lijkt mij biologisch gezien wel kloppen...
|
Citaat:
ik vin et eigelijk naar mijn mening best wel goorr Uuuhw.. ik moet er niet aan denke.. |
Citaat:
Het is not done in deze maatschapij en dat is terecht. Straks hebben we Marc Dutroux hier :Z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo biologisch gezien niet?
|
Citaat:
Gebeurt bij dieren ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm.. ik weet niet zoveel over de vruchtbaarheid bij dieren als ze ouder worden dus kan ik dr ook niks tegen in brengen..
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
hm nouja... xD oke.. dan is het biologisch gezien dus ook abnormaal... xD
|
End of discussion? :)
|
Citaat:
haha okejj dan :p |
Citaat:
|
Citaat:
ow fuck.. typen met een hamster in je hand is damn lastig.. |
Citaat:
|
Citaat:
maar we kunne et beter "cancele" want als je mij gezien hebt kan je meteen een oogoperatie ondergaan :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, daar kom ik niet :* |
Citaat:
PS: volendam is dikke lol |
Ik weet niet of jij lelijk ben, staat dat ergens? *)
En nee, volendam zuigt :) |
Citaat:
ben je der alles geweest..? |
Joah ben dr geweest, volendam - ajax *)
En wie zegt dat ik dr hetzelfde over denk? *) |
Citaat:
Tsjah.. |
Citaat:
Tsjah wat? :+ |
Citaat:
"Tsjah" dat jij der anders over kan denke.. maar dat denk ik niet :+ |
Citaat:
|
Citaat:
daar heb ik nog lang golf haar en zonder bril... |
Geen nieuwe? :(
|
Citaat:
Ouwe:: http://img262.imageshack.us/my.php?image=feutooe9.jpg ik ben dat geval met dat donkere haar.. echt.. ZO'N lelijke foto :{ |
Citaat:
Ik zal wel weer player genoemd worden maar fuck dat... Welke lelijke foto? |
Citaat:
|
Lach je me uit? :o
|
Citaat:
|
vast wel :(
nu ben ik zielig en gekwetst (werkt altijd bij vrouwen) |
Citaat:
ik dacht bijna 'achossie'.. :d totdat ik dat "(werkt altijd bij vrouwen)" las, |
Citaat:
Maar je komt dus naar leeuwarden zaterdag? *) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gewoon zeggen, ik ken wel zooooooooooooooooooooooo`n leuke jongen, ga je mee? |
Citaat:
haha die heeft het al druk zat met andere jonges.. zo fed irritant.. maajah |
gewoon uitleggen dat ik veeeeeel mooier ben *)
komt ze vanzelf :* |
Citaat:
najah Doeggxx |
doe dat, kan ze meteen mee ;)
ciao! |
Errrn Game girl, er is niks met de foto. :o
En al helemaal niks mis met het meisje links op de foto. Noem je zelf van af nu nooit meer lelijk! |
Citaat:
IK ben de slijmbal van dit forum! |
Dat moet jij weten : \
Ik doe daar in iedergeval niet aan mee. Ik zeg gewoon wat ik zie en lees. |
Dat is slecht
|
Citaat:
|
:o
|
Tsss wat een slijmbal :no:
|
hahaha
|
Citaat:
pfft ;) |
Ik vind het niet raar ofzo hoor. Ik heb een keer met een jongen gehad die 17 was, terwijl ik 13 ben. Dat is helemaal niet erg hoor ;) Nouja dat vind ik..
Maarja als het leeftijdsverschil groter wordt dan 10 jaar, dan vind ik het wel te groot... |
Oh, dus een 6 jarige met een 15 jarige kan prima?
|
Citaat:
een 44 jarige met een 54 jarige kan wel, maar dat betekent toch ook niet dat een 11 jarige met een baby kan? dat heet logisch nadenken |:( |
Nee dat heet andere mensen erop wijzen dat ze eerst moeten nadenken voor ze iets uitkramen ookal is het een forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is ook een sterk punt..
maar hij heeft het ook over zichzelf.. dat is het grappige.. want blabla kraamt ook vaak onzin uit.. zonder eerst na te denke |
Blabla maakt met 90% van die "onzin" wel sterke punten en daarom is het geen onzin meer...
|
okejj..
maar ik ga der weer vandoor.. dáággx |
Ik denk dat als je op de zelfde lijn zit dat je dan een relatie kan beginnen met iemand. Als bijv. iemand nog op school zit, en de andere persoon woont op zich zelf, moet zijn eigen geld verdienen, dan is er zo'n groot verschil in leefstijl, dan kan een relatie ook niet werken toch? Tenminste, dat zou dan mijn grens ongeveer zijn.
|
oude koeien uit de sloot halen.
|
wie zei dat ook alweer altijd??
|
Tis een spreekwoord weet je wel :p
|
ohja, natuurlijk! wist ik wel hoor:P
|
Whoa! you're a real smartass!!
|
Ja!
|
Dj Tiesto van 38jaar gaat trouwen met Stacey Blokzijl van 19 jaar.
Kijk maar op: http://www.nu.nl/news_pda.jsp?n=1385420&c=61 |
Maar dat vind ik goor.
|
Citaat:
|
Nee, waarschijnlik gedraagt ze zich ook niet als 19... Maar ik zou mezelf niet met een kerel van bijna 40 zien... No way.
|
En als de vrouw nouw bijna 40 is en de jongen 19 wat vinden jullie daarvan?
|
Ik denk er niet aan :{
|
na dan vind ik de leeftijds verschil tussen mij en me vriend nix:(:(:(:(
|
licht er ook beetje aan hoeveel leeftijd er tussen zit,er zit een meid bij mij op school en die is 16 en die gaat met een kerel van 39,,nou sorry dat vind ik niet kloppen(maar dat is mijn mening)
xxxx |
na dat ken ook gewwn niet dat is kapot vieszzz
|
Citaat:
-xxx- :') |
Nope, vanaf 16 en gewillig mag.
|
Als ik 40 zou zijn zou ik zo'n jongen alleen gebruiken voor de seks... :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou Sorry, ik snap niet dat je het normaal vind. :s
ik vind het nogal kk vies. |
ik las de vraag en heb een antwoord ookal ben ik een jaar te laat...
je theorie klopt absoluut dat jongere vrouwen gezondere kinderen zouden kunnen krijgen (vroeger) maar de volgende theorie klopt ook... mannen zijn jagers en verdedigers van oudsher het is dus natuurlijker een jonge gast uit te zoeken dan iemand uit te zoeken die ouder is want die is niet meer zo snel en sterk. |
Pfff, ik ben net wakker ja!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu ben ik al wat langer wakker, en is het me duidelijk dat dit onzinnige crap is.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik verzamel er gewoon zo veel mogenlijk 8) |
Citaat:
|
Hij is echt zo'n oermens
|
Eenieder die voorstander is van "op jongere meiden vallen is normaal", zoekt gewoon een excuus om pedopraktijken te kunnen uitvoeren!
|
bedankt dat je me labelt :(
|
ik vind het toch redelijk normaal als een 17 jarige jongen op een 16 jarig meisje valt.
|
laten we even een paar situaties schetsen.
wat als.. 18 met 15 19 met 14 16 met 21 wat dan |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
leeftijd is maar een getal. een ding om mensen in hokjes te plaatsen.
als je echt van elkaar houdt maakt leeftijd niks uit. als je je goed voelt bij elkaar is het goed. en daar hou ik me bij. |
liefde overwint alles theorie is al heel lang geleden achterhaald.
|
Citaat:
|
(Als het om een een jongen en een meisje gaat (in die volgorde) het volgende :') )
18 met 15 Helemaal niet slecht. ( GNAGNA. Ramon. :love:) 19 met 14 14 vind ik een enge leeftijd. 16 met 21 Moet zeker kunnen. Vooral in de volgorde Jongen . meisje. |
hai xD
|
Euh. dag.
|
Hoe dichter bij de nul ...
|
*biedt baby aan* :kots:
|
boven de 11 beslist zelf.
|
Wat niet rekt, dat scheurt wel.
|
Citaat:
|
baas bovenbaas.
|
18-23???
|
Citaat:
|
22-29?
|
Citaat:
of Meisje - jongen ? Naja. Kan eigenlijk altijd wel. imo |
maakt niet uit...maar meestal meisje-jongen
|
Citaat:
|
18-26?
|
Citaat:
|
15-11?
|
15-11 (jingen ik dus) en meisje
|
Een zeer zekere no no.
|
18 en 92 ? *)
|
Citaat:
|
in dat steegje had je er anders geen problemen mee :o
|
hmm wat zou de ondergrens voor mij zijn dan?
|
Alexje toch. xD
@sander ; 13. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat denken jullie qua ondergrens voor mij?
|
Ik denk dat je zelf je die grijze smurrie ergens daarboven eens moet gebruiken. :')
|
ja 12,13
|
Nou, nu heb je je eigen antwoord.
Was dat nou zo moeilijk? :') Je moet je eigen grenzen maken, en die moet je niet door anderen laten voorlullen. Zelf denken. |
wou weten of jjullie hetzlefde d8ten
|
Citaat:
|
of jullie ook 12-13 dachten
|
Dat klopt wel, naar mijn idee.
|
en max 17
|
iemand van 12/13 met iemand van 17? Dan moet die oudste zich diep schamen. Ga in je eigen kringen wat zoeken.
|
ik ben 15 bijna 16 dus min 13 en max 17
|
wtf waar heb je het over.
|
Dat ie zelf 15 is, onzeker en graag wil weten of hij met z'n 11-jarige buurmeisje mag rotzooien. :+
|
bijna 13 dus.
|
Wat the hell. Ik dacht dat hij 13 was. Vanwege z'n naam.
|
15 en ik mot meisjes tussen 13 en 16.17 dus
|
Excuseert u mijn onbehouwen taalgebruik hoor, maar tering wat ben jij een domme mongool.
|
als je iemand van 18 leuk vind laat je haar toch ook niet gaan omdat ze te oud is of ligt dat aan mij? -.-
|
Citaat:
|
13-15 niet goed?
|
Nee niet goed.
|
jammer......supermooii meisje
|
Ja, foto!
|
hoe oud zijn jullie??
|
oud.
|
Zowiezo te oud voor jou. *)
|
jij stelde toch geen grenzen? :o
|
Jongens zonder ervaring zijn niet aan te raden, ik heb dus nu een minimum leeftijd :+
|
afgaande op het gemiddelde ligt de ondergrens dus nu op...8?
|
Hehe, doe maar 18 :+
|
zat ik er niet eens zoveel naast :+
|
Precies. Interesse?
|
altijd :$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
|
bijna 14
|
:')
|
Wat een fucking fake mongool.:+
|
hehe, die kun je toch niet krijgen.
|
Haar of der tieten?
|
beiden?
|
Wel te doen imo.
|
Ik eet m'n schoenen op als zij 13 is.
|
Nou, proost dan maar!
|
Doe je gezellig mee? :+
|
wat d8ten jullie dan?
|
Dat je dit plaatje van internet geplukt hebt.
|
maar hoe oud?
|
Seks.
|
ik wil wel met haar !!!!!!!
|
te laat.
we hebben haar al verdeeld tijdens het potje poker van gister. right Fist? |
't Strippoker maakte mijn avond wel moet ik zeggen.
Ben ik even blij dat ik geen internetplaatje heb gewonnen. Nooit goed geweest in pokeren. :+ |
inderdaad jij verloor bij strip poker gister.
maar je was echt wel een plaatje hoor ^^ |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.