![]() |
Ik voel me zoown slet..
Heey ik ben echt dom geweest..
Ik ben nog maar 13 trouwens.. Want op een zaterdag was ik echt heel dronken geworden en heb ik met 3 jongens gezoent en 1 jongen heeft me gevingerd. het was al een x eerder gebeurt dat ik x met 2 jongens op 1 avond was gegaann.. en ook een x was ik ook dronken en heb een een jongen afgetrokken.. maar ik schaam me er dood voor! Enn ik voel me echt een slet.. en ben mezelf ook al gaan snijden enso.. Please heeft iemand raad of iets hierop te zeggen?! Voel me echt zwaar klote! :| Kuss Jessie. |
Waar woon je?
|
Hoer
|
Nu niet meteen een conclusie trekken Pakspul...
@Jessie Foto? *) |
Het was geen conclusie, meer iets van maak van je hobby je werk ofzo :P
|
Citaat:
|
|
|
Ik zoek ook niet :P
http://i14.tinypic.com/7weq9tc.jpg http://www.slip.je/fotos/albums/user...meelteen01.jpg http://i3.tinypic.com/82dv0jo.jpg Fok Breezerslet topic _0_ |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Let niet op hem *) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
K ben gwn een domme vuile slet joh.. schaam me dur ook echt vet erg voor hoor! damn waarom denk je anders dat me hele handen en armen open liggen van het snijden.. |
Citaat:
|
Citaat:
jij bent zwak dat je als 12 jarige je tijd verdoet met het afkraken en niet serieus nemen van ander mans problemen.. Als je me zo dom vind en geen raad voor me heb wil je dan aub ook niet reageren?! Dát is pas zwak.. ;) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
haha en dat ik je vriendelijk vraag of je dat ook niet wil reageren is geen vorm van zwakte;) Dat jij nou zo dom en zielig bent om dat te denken moet je bij niet mee lastig vallen :') Sukkeltje.. :loser: |
Citaat:
|
Ben ik dan de enige die die meid uit elkaar wil trek.. uhm, raad wil geven?
|
niet erg slim van je.. iedereen maakt natuurlijk fouten, maar zet deze zo snel mogelijk recht meid.
Succes x |
Citaat:
Of toe te geven in public dat ze het deed? :Z indeed, useless reaction? |
Citaat:
Je moet gewoon al die dingen achter je laten. Zoek een (nuttige!) hobby! (msn, drinken, snijden, shoppen, lapdances, zijn geen hobby's) (neem trouwens ook geen kok als hobby) |
Citaat:
Tip van mij ;) |
Het is niet slim maar van fouten kun je leren. Je weet zelf dat het stom was, probeer het te vergeten en ga met schone lei verder;)
|
Citaat:
|
och doe toch niet zo "ik-wil-dood"
|
Citaat:
een meisje dat problemen heeft gaan pesten.. |
Citaat:
meid.. trek die trieste jongens je niet aan.. je hoeft je geen slet te voelen.. je moet alleen leren omgaan met alcohol.. doe voorzichtig.. je weet nu van jezelf hoe je erop reageerd.. en er zijn veel meer meisjes die met wel meer dan 3 jongens op een avond zoenen.. als je een keertje een diepzinnig gesprek wil, stuur me maar een private message.. kusje |
Citaat:
Knul (ja dat kan ik zeggen met mijn leeftijd) zoek iemand van je eigen leeftijd :{ |
Citaat:
als je er steeds 10 euro voor vraagt vang je wel genoeg geld hoor, dan kan je meteen van school af gaan :') (als je echt zo'n slet bent dan) |
Beetje kut topic op de foto's na
|
indeed :no:
|
Citaat:
WAT BEN JE DAN VOORN ACHTERBAKSE LUL!? je zou toch wel moeten snappen dat dat meisje echte porblemen heeft... je gedraagt je als een jongentje van 12...die niet weet waar die mee bezig is .. en ik wens niet met knul aangesproken te worden |
Boomknuffelaar alert.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
IK ben niet degene die meisjes "met serieuse problemen" probeert te versieren :{ Citaat:
|
Citaat:
***************************************** Ja srry maar je bent gwoon een 13 jarig SLETJE..!! :loser: |
Citaat:
:+ |
ben het eens met beide bovenstaande posts XD
|
ook
|
ik ben het met insanity eens :yes:
|
dat was te verwachten..
|
:love:
|
wa voor verhaal is da meiske.
als da verhaal egt is. (wat ik betwijfel). dan ben jy een zielig sletj |
En jij waarschijnlijk een of andere kut limburger die we niet serieus gaan nemen omdat je geen nederlands kan? :yes:
|
Dat arme kind uitmaken voor een slet :o
Je moet gewoon niet drinken :O je kan denk niet goed tegen de drank ofo :P heb ik ook :$ |
dus jij bent ook een slet?
|
deze man!!
Ik ken je geneens en heb een hekel aan jou :D |
Dank je.
Hier doe ik het voor. |
achja
|
Citaat:
|
nee maar dat kwam omdat je neit erg aardig tegen me deed :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit trouwens een geweldig topic.
Als we nu eens serieus zouden reageren,komen er zeker nog verschillende problemen bij,de een nog erger dan de vorige...en allemaal BULLSHIT denk ik toch:p |
ten eerste zou ik stoppen met het snijden van je zelf want daar schiet je niks mee op en dat andere wat je gedaan heb zeg ik niks van geen ervaring me
MAAAR STOP MET JE ZELF SNIJDEN ben je depresief ? |
Citaat:
|
Hmm... Ja meid, problemen heeft iedereen, dus je bent egt niet de enige... wat minder drank gebruiken, want is egt niet goed voor je als je op je 13e al zoveel drinkt dat je zelfs niet meer weet wat je doet, van fouten kun je leren, dus leer hiervan;)... en dat snijden heb ik zelf ook heel vaak gedaan, omdat ik problemen had met mijn vriend... (vaste relatie)... Maar ik ben er nix door opgesgoten... ik weet niet of jy erdoor dood wou gaan, maar ik in iedergeval wel... Het enige wat het heeft gedaan is een litteken achtergelaten, dat niet meer weggaat... Ik begryp wel hoe je je voelt, maar volg deze tips meid:
1. Weinig of geen drank 2. Geen zelfmoordpogingen/iets doms doen Je komt er wel uit(K) |
doe die kankerblauwe tekst weg hoer!
|
HEEY KANKER KANKER KANKER HOER... NIEMAND VERPLIGT JE OM HET TE LEZEN, OF MAAKT DIT JE KLEURENBLIND OFZO... FLIKKER LEKKER EEN EINDJE OP OF GA JE VADER NEUKEN ALS JE JE EVRVEELT... VAL ME NIET ZO LASTIG, EN NU GA K T EXPRESS OVERAL DOEN, DAT JE T FF WEET;)
|
Citaat:
|
god nu slaap ik slecht....
ga nou maar dood meisje, net als je mama. Types als jij zijn de reden dat god kanker in de mens heeft geplaatst... (dat ik nog zou zeggen dat er een god was :o ) |
Ja klopt, om mij te helpen en types zoals jou te vermoorden ;)... Egt stelletje hoeren hiero, en ga ff teruglezen, er stond haal je KANKER blauwe tekst weg;), dus niet praten hoertje... kzie net pas dat je iedereen op dit forum uitsgeld en dat is gwn zielig, je bent een ukkie van 12 jaar en komt met my praten, pff, hoe zielig... eey ksgenk geen aand8 aan zulke kleintjes...
|
Citaat:
val dood, sterf, STOP MET BREEZAHTAAL! (ja DAAR moet je het voor gebruiken) |
Citaat:
mwahahahaha :') ik 12? :+ sure! Ik ben 12 op de dag dat jij nederlands kan sletje :* En bij deze heb je nog een kans om die kankerblauwe tekst weg te halen of op zijn minst in een normale kleur te typen :') Dus; "niet praten hoertje" en ga nu maar weer dood, papa gaat zo offline. |
Oh en anders?
God, je maakt me bang, zeg... en dat is Delly taal... Is stoer, maar wat weet jy ervan... Delly soldier8-)... Jy kan niet eens raden wat Delly betekent, dus bek houden en oprotten... ok, je bent geen 12, dan ben je 13... whatever, ouder dan my ben je toch niet;) |
Citaat:
en dan ben je nog jonger dan mij doosje. En nee, ik weet niet en wil ook niet weten wat delly is :') Het klinkt als een game voor 12/13 jarigen :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
rarejoppie, kmerk nu al dat je raar bent, dus dat hoef je niet speciaal in je naam te zetten, bemoei je er ff niet mee.. oh en vertel, wat mag delly dan wel niet voorstellen??
en inshanitiya ofzo... je bent dus een boy?? ahahah 19 en dat is oud? jezus hee....ik studeer dit jaar af, ''lieverd'' |
Citaat:
zozo! *zucht weer diep* Ik ben al een half jaar afgestudeert? :') |
Citaat:
(voor hoer heb je geen opleiding nodig en dan word je tenminste in je waarde gelaten :wave:) |
Ja, voor vuilnisman cker... Ik studeer af voor DOKTER... en das heel wat anders dan op je 19e al afstuderen;) maarja, byee
|
Citaat:
oke "dokter", vraagje; Waneer is euthanasie veroorlooft? En anderen. Ja ik weet hoe dit zit, antwoord ff niet voor mevrouw door het ijs zakt :') |
Citaat:
|
Je praat cker tegen jeself?? eey kuthoertjes/players, whatever... kheb egt wel wat betersz te doen dat hierop te zitten reageren, dit is myn laatste reactie;) doeii
|
Citaat:
|
en jij noemt ons kuthoertjes?
je mag trouwens niet liegen van je mama, jij dokter? pff dat is hetzelfde als ik putjeschepper, zal nooit gebeuren, eerder andersom.. je moet namelijk goed kunnen spellen en sociaal zijn om een dokter te zijn, en ze laten toevallig niet iemand toe die een geestelijke handicap heeft |
Citaat:
beginnen maar! |
Anyway, ik ben pleite anders komt dr niets van mn feest.
het was leuk. En euthanasie is NIET veroorlooft in nederland, maar het word gedoogt... excuus voor grammatica in deze post, ik heb haast) ciao! |
niet veroorloofd?
arme Miss-S~I |
ja vind ik ook
ik zal aan dr denken als ik comazuipen ben ciao |
succes ;)
|
Citaat:
Creep. |
IK lach wel op de grond maar niet van men hartaanval maar men lachaanval man ik kon niet meer bij van dit gesprek:'):')
|
Citaat:
Dus ga maar lekker roken en zuipen met je breezah en delly vriendjes. Of in jouw taal: Duidelijk jij praat kankerstoer ga je vader neuken ik klap jou kankerhard je tanden op de stoeprand. |
hihi volgens mij is ze al pleite hoor :P
|
Gebruik ik mijn bash-talenten weer eens, is ie hem al gepeerd. KOM DAN FITTIE FITTIE IK WEET WAAR JOU HUIS WOONT! IK KLAP JOU!!
:') |
Citaat:
Nou! vroegah had ik al een grote passie voor het snijden in lichamen. |
Citaat:
ge-wel-dig.. |
Citaat:
Citaat:
En dan dokter in wat? eenooggynaecoloog? |
psssst!
chris! je bent officieel nog FB+ :+ (:*) |
Citaat:
Ik ben wel zo'n beetje een van weinige fb's die überhaupt nog iets doet hier. Dat dat nou niet is wat iedereen verwacht is niet mijn probleem:7 |
Citaat:
i dont give a shit wat je doet of laat dat weet je :love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf?
|
Citaat:
|
Citaat:
nu je het zegt...:| |
Citaat:
|
tegewoordig begint het van jongsafaan :P lekkere pic's btw :p
|
Citaat:
vermaak je er mee :P |
Citaat:
|
|
:z
|
w00t, die is leuk :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.