![]() |
Forum Awards 2007
In navolging van die van een paar jaar geleden kunnen we dit jaar misschien weer enkele awards uitreiken.
Het gaat als volgt: je kopieert onderstaande lijst. Je vult naast elke categorie één forummer in waarvan jij vindt dat de term het meest van toepassing is op hem/haar. Invullen kan tot maandag 7 januari 2008, 18h24. Veel plezier ermee!
Pm je lijstje naar mij (Thali dus) voor 7 januari! |
Mag je jezelf nomineren vraagt mister arrogance himself?
|
Citaat:
mijn lijst :love: |
Leukste forummer: -Gamegirl
Forummer met de beste humor: Wie poste die hamburger bij die anorexia topic ook alweer? Best geklede forummer: errr... how should i know.. Alwetende forummer: Blabla Schijt-aan-alles forummer: insanity Meest gerespecteerde forummer: blabla Meest enge forummer: blabla Best te vertrouwen forummer: -Gamegirl Leukste ex-staflid: Waarom zouden die een prijs moeten winnen? Mag wel eens meedoen aan beauty en de nerd: - als beauty: dunno - als nerd: insanity (omdat hij dat zelf ook vindt) |
Citaat:
|
Is Pm-en niet leuker Thali?
|
Citaat:
|
Jeej een Forum Award gaan houden bij 10 active leden :{
|
Citaat:
|
Doe je toch wel.:yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[*]Leukste forummer: insanity
[*]Forummer met de beste humor:insanity [*]Best geklede forummer:Thali [*]Alwetende forummer: Niemand [*]Schijt-aan-alles forummer:Kwak [*]Meest gerespecteerde forummer: insanity [*]Meest enge forummer:Niemand [*]Best te vertrouwen forummer: Bazzemans [*]Leukste ex-staflid: Bazzzemans [*]Mag wel eens meedoen aan beauty en de nerd: - als beauty: Thali - als nerd:Niemand (geslachten hoeven hierbij niet te kloppen) |
straks win ik nog wat :o
|
Leukste forummer: blabla1993
Forummer met de beste humor: blabla1993 Best geklede forummer: / Alwetende forummer: kwak Schijt-aan-alles forummer: pakspul Meest gerespecteerde forummer: insanity Meest enge forummer: sander13 (incest-creep) Best te vertrouwen forummer: geen enkele :p Leukste ex-staflid: ken er geen Mag wel eens meedoen aan beauty en de nerd: - als beauty: thali - als nerd: x-WipeMyTears-x (geslachten hoeven hierbij niet te kloppen) |
Citaat:
(En als je stiekem iemand wilt nomineren zonder dat die persoon het weet natuurlijk ;).) Zet je het er even bij, niemand, want ik kan mijn berichtje niet meer editen? @insanity: jezelf nomineren is NIET toegestaan. |
Citaat:
aaah insanity :P dan moet ik daar maar staan he :P whahahahaha wat een onzin :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
. .
\/ |
Citaat:
Maar ik ben voor PMen! dus als we dat allemaal ff doen, dan ben ik ook minder arrogant want dan zie ik mijn naam niet steeds :yes: Citaat:
|
Thuis heb ik een hond.
Maar momenteel ben ik druk (sorry heb gezopen... maar het klopt wel..) |
zuipen :love:
|
zooo lijstje opgestuur :d
|
Citaat:
|
ik vin je avatar wel mooi hoor joop:)
|
zo mag ik het horen :wave:
|
11. Mooiste avatar: rarejopie
[boh dan heb ik jou 3 keer ingevult ] |
:love:
|
Citaat:
|
ik vind nina's avatar wel stoerr..
en die van zeespons ook |
Citaat:
heb je iets nodig ? |
bijna iedereen is hier onbekend voor mij :'(
(- thali kolkie en insanity) |
Citaat:
Citaat:
|
Ik wil nog een award; Forumslet :yes:
|
Citaat:
(okee, misschien dat mijn aantal posts op dit forum een beeeeetje kansloos is:')) |
je zit hier ruim 2.5 jaar langer dan mij en ik heb ruim 10x zoveel gespam... gepost dan jij :+
|
ik heb dit forum dik 3,5 jaar genegeerd :P maarja boeie
|
Leukste forummer: Arie Kanarie
Forummer met de beste humor: Forza Mannen Best geklede forummer: PFP Alwetende forummer: Miss Masje Schijt-aan-alles forummer: Niemand Meest gerespecteerde forummer: AriesNL Meest enge forummer:AMF Best te vertrouwen forummer: Tyskie Leukste ex-staflid: Koelkast Mag wel eens meedoen aan beauty en de nerd: - als beauty: Karima - als nerd: Dutchkid |
Mag je ook dode leden nomineren?:?
|
Citaat:
|
*gaapt*
en nu? *) |
Citaat:
|
ahum...
|
toch niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh oke :P
|
Citaat:
er zijn er nog maar weinig die regelmatig wat komen lullen... de rest is gevlogen ??? |
Eigenlijk best jammer :/
|
Citaat:
En tsjah... eigenlijk voel ik me hier meer nieuw lid dan zij die hier nog maar een maand of drie zijn... |
ik kwam eerder nog wel eens kijken.. maar vond er niks aan.. heb toen een keer ergens op gereageerd.. en dan kom je daarna nog eens kijken wat ze erop gezegd hebben.. dus..
en nu staat hij in me geschiedenis.. dus.. haha |
Waar blijft de uitslag....
|
jah.. ben ook wel benieuwt :p
|
Citaat:
Citaat:
Invullen kan tot maandag 7 januari 2008, 18h24. |
- Domste forummer: Zeespons
-_-; |
nieieiett!!
dat ben ik al..... |
ja ga er vooral ruzie over maken.
|
jij was toch op vakantie!!? xD
|
Citaat:
|
En jawel, dames en heren,appels en peren, hier komen de uitslagen van de forumawards!
In de cathegorie Leukste forummer werden genomineerd: Femezz, ash-hôôle, -Gamegirl,Arie-Kanarie, Chrizlybeer, Insanity en blabla1993. En deze award zal gedeeld moeten worden tussen -Gamegirl en Insanity! Komen we bij onze volgende award Forummer met de beste humor: Maken kans op deze award: Arie-Kanarie, insanity, pakspul, Forzamannen en blabla1993. En alweer zal de award in stukjes moeten gezaagd worden door pakspul, blabla1993 en insanity! De derde award is die voor Best geklede forummer: Missmasje, PFP, rarejopie en thali werden hiervoor genomineerd. Alle vier deze leden kregen hetzelfde aantal stemmen. Maar wegens de beste verantwoording bij Missmasje ("weinig kleding kan nooit verkeerd zijn"), vind ik wel dat zij deze award verdient. En ik ben ervan overtuigd dat ze hem ook met veel trots in ontvangst zal nemen. Dat brengt ons alweer bij de meest Alwetende forummer: Is dat Tyskie, is dat pakspul, is dat Mis Masje, is dat niemand, is dat blabla1993, is dat Chrizleybeer of is dat Kwak? Een telling van de stemmen gaf een ex aequo tussen pakspul en niemand! Wie mag er met trots de award voor Schijt-aan-alles forummer op de schouw zetten? De namen die hierbij vielen waren: Forza,pakspul, rawrimadinosawr, insanity, Kwak en niemand. Voor het eerst bij deze awards hebben we ook écht één winnaar. Proficiat, pakspul! Meest gerespecteerde forummer van het jaar 2007: Personen op wie een stem werd uitgebracht waren -Gamegirl, AriesNl, Pakspul, Chrizlybeer, zeespons en blabla1993. Al deze forummers kregen een gelijk aantal stemmen, dus vechten maar om wie ermee mag gaan lopen! Ik weet niet of je trots mag zijn op de award Meest enge forummer, maar kregen hiervoor een stem: AriesNL, niemand, sander13, x-WipeMyTears-x, blabla1993 en AMF. De stemmers waren het eenduidig eens dat sander13 deze award in ontvangst mag nemen. Best te vertrouwen forummer, velen hadden zoiets van "op internet vertrouw ik niemand (neen, niet jij, niemand)": Hebben wel een vertrouwensband kunnen aanbinden met iemand van dit forum: Bazzemans, Femezz, ash-hôôle, zeespons, insanity en -Gamegirl. Blijkbaar geeft -Gamegirl het meeste blijk van vertrouwen, want zij wint deze award! Leukste ex-staflid: Ik had het eigenlijk moeten weten dat velen onder de stemmers maar één generatie stafleden kent, want de nominaties voor deze award gingen naar Koelkast en Bazzemans. Winnaar van deze award is, -hoe kan het ook anders?- Koelkast. Wie zien we misschien binnenkort in een modeblad als beauty? Maken kans op deze award: CharmedOne, MarjoleinTje, Karima, RawrImaDinosarw en thali. Dames, spreek een beurtrol af, want zowel Marjoleintjuh_ als RawrImaDinosarw als thali kregen evenveel stemmen. Wie zit er te veel uurtjes achter de computer en krijgt de stempel nerd op zijn voorhoofd gedrukt? De stemmers vonden dat dit waren: insanity, rarejopie, niemand, x-WipeMyTears-x en Dutchkid. Insanity mag al dan niet met enige fierheid deze award in ontvangst nemen. Een welgemeende dankuwel aan zij die hun stem uitbrachten, een dikke proficiat aan zij die genomineerd werden en aan zij die iets gewonnen hebben: speechen, speechen, speechen! |
Nou mooi, niks gewonnen dus ik kan weer lekker iedereen gaan bannen waarschuwingen uitdelen:')
|
Leukste forumer samen met brenda, de beste humor met blabla en pakspul, en (hoe kan het anders) de grootste nerd hier. ik ben vereerd *)
Uiteraard neem ik alle awards in ontvangst met heel veel liefde, en de mensen die ze voor mij geregeld hebben wil ik bedanken :yes: Ik, herstel, jullie zijn geweldig *) :* kus :* |
Citaat:
|
Citaat:
I would love to see you try, kan je überhaupt meer dan 53 krijgen dan? |
Citaat:
Maar zoals ik al eerder heb gedaan, gewoon die perm ban verwijderen die je ervan krijgt. |
Koel, maar gaan we nu voor de 100 of niet? *)
|
Citaat:
|
Je wordt niet eens meer automatisch gebanned:+
|
|
Zullen we eens kijken of je dr ook 1000 kan krijgen
|
Haha wat mooi
|
|
Klein beetje maar
|
Stiekem ben ik best trots:$
|
Ok... nu gaat het een beetje kansloos worden8)
|
Er zit dus ook blijkbaar geen limiet op
|
Weetje, hij gaat qua teller niet boven de 1000 :')
|
insanity Infractions (Active / Total) 14 / 14
Points 4294967295 Warnings 1 |
1000 punten totaal ? :')
|
|
4294967295 punten totaal ?
http://img247.imageshack.us/img247/7251/naamloosfy5.jpg |
4294967295 punten totaal Latest Infractions Received
oke hij staat dr idd :') |
Die verkiezingen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn... :P
|
ik vind dat missmasje verdiend heeft gewonnen, ik hoop ook echt dat ze de award met het slaap in der ogen en met zonder make up op komt halen :$
|
Missmasje:love:
|
:P die kwam ik nog tegen op vakantie, met dr zus
|
yay 1 en een halve award !! :d
maar mag ik vrage wie der op mij heeft gestemt voor leukste forummer? dát will ik nou welles wete xD |
ik niet in ieder geval
|
Ik weet het.
|
nou...
|
ik niet
|
2x genomineerd! Whohoo :+ ;)
|
op alles JoeyB
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pfft, wie heeft mij als nerd genomineerd :[
|
ik :yes:
|
wahaha achot!! :d
|
Citaat:
|
Dat wat ik je betaalde om op mij te stemmen?
|
ik heb op jou gestemd hoor :)
|
ik heb niet eens gestemt!! xD
|
Stelletje trutjes :{
|
Citaat:
|
nee :o vegete
|
heb ik nog iets gewonnen? :love:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.