Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Emo & Alto filter (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=62890)

insanity 13 February 2008 21:10

Emo & Alto filter

kan die er niet komen?

Ik erger me aan die lui.

Schopvolk :{

Green Machine 13 February 2008 21:21

zitten hier emos?
doei ik ben weg :p nee

Chrizlybeer 14 February 2008 06:58

Citaat:

Origineel gepost door Green Machine (Bericht 1340255)
zitten hier emos?
doei ik ben weg :p nee

:z:wave:

-GameGirl 14 February 2008 08:53

doe ff erg normaal.. dit slaat echt nerges op......

er zou een filter moeten komen voor mensen als erwin die iedereen alleen maar af kunnen kraken..

Sander 14 February 2008 09:04

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1340265)

er zou een filter moeten komen voor mensen als erwin die iedereen alleen maar af kunnen kraken..

alto alert !!!

Pakspul 14 February 2008 09:24

Verdonk moet ook breezers, emo's en alto's het land uit trappen :{

insanity 14 February 2008 10:03

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1340270)
alto alert !!!

Citaat:

.

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1340272)
Verdonk moet ook breezers, emo's en alto's het land uit trappen :{

:yes:

Amnesia 14 February 2008 11:09

Zeg ik wil niet veel zeggen.
Maar zijn jullie niet een beetje Racistisch bezig?:gaap:
Als homo's nu niet ge-accepteerd werden, zou dat nu ook "Schopvolk" -Zoals Erwin zo Charmant zegt- Zijn.:loser:

Sander 14 February 2008 11:20

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1340283)
Zeg ik wil niet veel zeggen.
Maar zijn jullie niet een beetje Racistisch bezig?:gaap:
Als homo's nu niet ge-accepteerd werden, zou dat nu ook "Schopvolk" -Zoals Erwin zo Charmant zegt- Zijn.:loser:

ra·cis·me (het; racistisch, racist)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde

Emo's zijn geen ras ;)

Amnesia 14 February 2008 11:23

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1340288)
ra·cis·me (het; racistisch, racist)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde

Emo's zijn geen ras ;)

Da's ook weer waar.:Y)
Toch wel een klein beetje Mierenneuken,
Je weet best wat ik bedoel8)

insanity 14 February 2008 12:56

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1340283)

Homo`s zijn ook schopvolk :{

Amnesia 14 February 2008 12:57

Tja, dan vervalt mijn standpunt. 8)

insanity 14 February 2008 12:59

Wat lul je dan slap.

Amnesia 14 February 2008 13:00

Nou, je kan wel 's proberen om mensen die anders te zijn te accepteren. :Y)

-GameGirl 14 February 2008 13:01

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1340270)
alto alert !!!

Ahw you got me !! :notgood:

Amnesia 14 February 2008 13:11

:+

-GameGirl 14 February 2008 13:13

je lacht me weer uit hea?

Amnesia 14 February 2008 13:13

Nee, Ik lach je toe :')

-GameGirl 14 February 2008 13:15

jaaaaja.. die ken ik

Amnesia 14 February 2008 13:15

Wat?
Het is grappig.
Dan moet je je vereerd voelen om toe gelachen te worden :+

-GameGirl 14 February 2008 13:16

das waar...

oke.. tnKjoe..

Amnesia 14 February 2008 13:17

Youre Welcome :Y)

-GameGirl 14 February 2008 13:19

vork..

Pakspul 14 February 2008 13:21

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1340384)
Nou, je kan wel 's proberen om mensen die anders te zijn te accepteren. :Y)

Nee kan niet en gaat ook niet gebeuren.

Amnesia 14 February 2008 13:22

Kleingeestig Noemen we Dat :Y)

-GameGirl 14 February 2008 13:22

the hell

Amnesia 14 February 2008 13:34

Hmm.. Geen Reacties.
Wel Jammer. :Y)

-GameGirl 14 February 2008 13:36

:p pakspul is altijd maar 1 seconde online

Amnesia 14 February 2008 13:38

Ja, dat heb ik gemerkt :+

blabla1993 14 February 2008 13:53

Citaat:

Not.

-GameGirl 14 February 2008 13:54

ow en ga jij nu ff de held uithange?

Amnesia 14 February 2008 13:54

Een ding valt me op, Jullie zijn allemaal zo vriendelijk tegen elkaar :Y)

-GameGirl 14 February 2008 13:55

dat is normaal hier.. echt..

Amnesia 14 February 2008 13:56

Ja? :Y)
Geinig.
Ontwikkeling is dus kennelijk nog niet doorgedrongen. :+

niemand 14 February 2008 15:31

sorry, het is me niet gelukt om zo'n filter er op te krijgen :(

-GameGirl 14 February 2008 17:13

als beheerder zou je toch beter moeten weten.. ONgelofelijk..

Amnesia 14 February 2008 19:55

Tja.. Je hebt van die mensen O-)

blabla1993 14 February 2008 20:01

Die met hun emo kop niks te doen hebben en dan maar dit forum gaan verkloten met slow-emo-chat en achterlijke opmerkingen.

Amnesia 14 February 2008 20:02

:o!

Waar dan?

sandraatje 14 February 2008 20:36

Als mensen anders zijn dan jij hoef je ze nog niet meteen kwijt te willen. Het kan juist best interessant zijn om met mensen te praten die anders zijn, je kan er soms nog best wel wat van leren hoor!

Amnesia 14 February 2008 20:37

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1340522)
Als mensen anders zijn dan jij hoef je ze nog niet meteen kwijt te willen. Het kan juist best interessant zijn om met mensen te praten die anders zijn, je kan er soms nog best wel wat van leren hoor!

Agreed _0_

rarejopie 14 February 2008 20:38

echt wel, iedereen die anders is dan mij moet dood :[

(dan zouden er niet veel mensen overblijven :d)

sandraatje 14 February 2008 20:39

Ik denk dat je dan de enige op aarde bent..

Amnesia 14 February 2008 20:40

Tja, da's ook niet lekker.
Kan je alleen maar met jezelf spelen :d

rarejopie 14 February 2008 20:44

de mens zoals wij hem kennen zal tenminste stoppen te bestaan :p

Amnesia 14 February 2008 20:45

De mens zoals jij zal kennen,
Zal dan denk ik ook spoedig uitsterven.
Aangezien je je niet kan N.. Voortplanten.
Zal het moeilijk worden om te overleven :')

rarejopie 14 February 2008 20:47

jah inderdaad, want als er alleen maar mensen als ik zouden bestaan zouden er alleen jongens overblijven :kots:

Pakspul 14 February 2008 20:48

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1340481)

Actief gaan bannen dan maar?

Amnesia 14 February 2008 20:49

Citaat:

Origineel gepost door rarejopie (Bericht 1340549)
jah inderdaad, want als er alleen maar mensen als ik zouden bestaan zouden er alleen jongens overblijven :kots:

:') Dat geloof ik Graag.

insanity 15 February 2008 09:09

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1340481)

:o

WTF lul je, geef mij je pass en ik regel het.

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1340522)

Oja, ik wil ook een gelovigen filter, en een tegen snijers.

Kan dat er nog bij?

Sander 15 February 2008 09:49

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1340572)
:o

WTF lul je, geef mij je pass en ik regel het.

Oja, ik wil ook een gelovigen filter, en een tegen snijers.

Kan dat er nog bij?

Dan blijft er niemand over

insanity 15 February 2008 09:52

Ik :yes:

-GameGirl 15 February 2008 10:30

leuk is dat.. in je eentje.. tegen jezelf berichten..

anyway.. je kan een feest organiseren want is stop met dit kutforum..

waarom?
we kunnen elkaar alleen maar afseiken en niks is serieus.. en de mensen waar ik dan wel nog een beetje lol mee heb heb ik ook op msn..

dus.. So long, nD good-bye

insanity 15 February 2008 11:09

wanna bet she`s back within 24 hours?

sandraatje 15 February 2008 15:43

Weet niet of ze terugkomt. Ik geef dr wel gelijk. Alleen ben ik niet zo laf om weg te gaan, dan geef je de mensen die alleen maar rotopmerkingen kunnen maken alleen maar hun zin!
En dat was ik niet echt van plan!

Vlinder 15 February 2008 17:40

haha ik hield het amper een week vol zonder op het forum te komen, dus brenda gaat het echt niet lukken. of ze moet er echt genoeg van hebben.

Pakspul 15 February 2008 21:36

Ik wil ook een nieuwe regel doorvoeren dat iedere emo/alto een avatar van de beheerder krijgen die beetje lijkt op het volgende:

http://www.geschiedenisvoorkinderen....denster107.gif

Alleen dan moet er emo of alto in staan, voor gelovigen kan dit ook handig zijn zodat we hun onder-intellect van te voren al weten.

niemand 16 February 2008 01:06

Citaat:

Origineel gepost door Sander
Dan blijft er niemand over

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1340578)
Ik :yes:

Zoals Sander al zei: Ik dus

Amnesia 16 February 2008 14:56

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1340645)
Ik wil ook een nieuwe regel doorvoeren dat iedere emo/alto een avatar van de beheerder krijgen die beetje lijkt op het volgende:

Alleen dan moet er emo of alto in staan, voor gelovigen kan dit ook handig zijn zodat we hun onder-intellect van te voren al weten.

Ik zou eerder voorstellen om dit op jouw Voorhoofd te plakken.
maar dan met de tekst "Te Huur" :Y)

Pakspul 17 February 2008 12:54

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1340688)
Ik zou eerder voorstellen om dit op jouw Voorhoofd te plakken.
maar dan met de tekst "Te Huur" :Y)

voorhoofd met hoofdletter?

Ga zo nog even door en jij krijgt ook een ster met "gelovig" er in :{

Amnesia 17 February 2008 12:54

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1340819)
voorhoofd met hoofdletter?

Ga zo nog even door en jij krijgt ook een ster met "gelovig" er in :{

Daarin moet ik je in teleurstellen, ik ben niet gelovig zie je. :Y)

Bird Of Prey 17 February 2008 20:55

1 Bijlage(en)
Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1340645)

Iets als dit?

Amnesia 17 February 2008 20:57

Ik denk alleen dan kleiner :')

sandraatje 17 February 2008 21:29

Waarom moeten we mensen allemaal in hokjes gaan plaatsen? Ieder mens is apart en bijzonder en door mensen in hokjes te gaan plaatsen zorg je dat niemand meer zichzelf is.

Iessie 17 February 2008 21:32

De meesten plaatsen zichzelf in hokjes hoor.

Pakspul 17 February 2008 21:37

En anders heb ik geen probleem om dat voor hun te doen.

blabla1993 17 February 2008 22:59

Citaat:

Origineel gepost door Iessie (Bericht 1341078)
De meesten plaatsen zichzelf in hokjes hoor.

Kwootet for troeth

insanity 18 February 2008 09:11

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1341064)
Dan laat je mij dus kaaihard van dit forum verbannen?:')

Alleen als je me pijpt mag je nog ff blijven.

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1341075)
Waarom moeten we mensen allemaal in hokjes gaan plaatsen? Ieder mens is apart en bijzonder en door mensen in hokjes te gaan plaatsen zorg je dat niemand meer zichzelf is.

Nee want ik, om in mezelf te blijven, sta boven de meeste mensen

Kijk, ik heb natuurlijk alles mee: ik zie d’r goed uit, ik ben gezond, ik ben jong, ik heb talent, ik ben rijk, ik ben een man, ik ben heteroseksueel en ik ben blank. Heerlijk hé. Nee luister, daar ben ik niet trots op. Ik ben niet trots dat ik blank ben, maar het is wel lekker, hè.

Het is wel relaxed, toch? Om blank te zijn? Tidoudidoudidou, hé, ik ben blank! Wij zijn gewoon, ja, een sterk ras. Is wel zo, want we hebben altijd de touwtjes in handen… of een zweep, maar altijd wel iets! HA! HAHA! En dan zeggen ze nog wel dat wij geen ritmegevoel hebben.

Tsjak-en-van-je-Tsjak-en-van-je-Tsjak-en-Rapapapap! Is toch ook ritme, is wel een ander soort ritme, maar is ook ritme.

Amnesia 18 February 2008 12:42

:')

insanity 18 February 2008 12:53

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1341121)

En Erwin, ik word nog liever dood gevonden denk ik. :*

Sorry dat ik niet al te subtiel was, kunnen we er over praten?

blabla1993 18 February 2008 15:56

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1341109)
Alleen als je me pijpt mag je nog ff blijven.

Nee want ik, om in mezelf te blijven, sta boven de meeste mensen

Kijk, ik heb natuurlijk alles mee: ik zie d’r goed uit, ik ben gezond, ik ben jong, ik heb talent, ik ben rijk, ik ben een man, ik ben heteroseksueel en ik ben blank. Heerlijk hé. Nee luister, daar ben ik niet trots op. Ik ben niet trots dat ik blank ben, maar het is wel lekker, hè.

Het is wel relaxed, toch? Om blank te zijn? Tidoudidoudidou, hé, ik ben blank! Wij zijn gewoon, ja, een sterk ras. Is wel zo, want we hebben altijd de touwtjes in handen… of een zweep, maar altijd wel iets! HA! HAHA! En dan zeggen ze nog wel dat wij geen ritmegevoel hebben.

Tsjak-en-van-je-Tsjak-en-van-je-Tsjak-en-Rapapapap! Is toch ook ritme, is wel een ander soort ritme, maar is ook ritme.

En dan heb je van die zwarten, weet je wel, van die eh zwarten die dan
zeggen: “Ja, maar wij kunnen beter dansen.” Ja, dan denk ik, ach flik… Nee, nee, nee, nee, nee zeg ik dan. Alsof blanken niet kunnen dansen. Das onzin.
Das onzin dat blanken niet kunnen dansen. Ik ken toevallig een jongen, die woont in zo’n klein dorpje onder Zwolle, ik weet niet hoe het heet, maar daar woont die al een hele tijd, daar woont die in een kamer die die van z’n zus heeft gekregen, want ze zus woonde d’r eerst met een jongen waar ze heel erg verliefd op was, was een jongen die woonde ook ergens daar in de buurt en dan ze elkaar samen ontmoet op school, waren heel erg verlief geworden op elkaar, maar die jongen ging een halfjaar studeren in Australië en als terug kwam hadden ze afgesproken, gaan ze samen trouwen. Dus dat meisje zat te wachten in die kamer tot hij terug zou komen uit Australië. Maar die jongen was gelijk verliefd op een ander meisje en dat meisje had zo iets van: ja, ik krijg geen post meer, hoe kan dat nou? En hij zit daar met een ander wijf! En zij wachtten, wachtten, wachtten en op een gegeven moment, na een halfjaar stond die op Schiphol, want hij moest toch weer terug naar Nederland en zij: Oh, ik ben zo blij dat je er weer bent! En hij: Ja sorry, maar ik ben verliefd op een ander meisje. OOHHHHH, jij…. Maar toen mocht zij die kamer houden en toen zij ze: ja, ik hoef die kamer niet meer. Ja, toen dacht ze, dan ga ik maar onderverhuren. Ging ze hem onderverhuren. Toen heeft ze hem eerst onderverhuurt aan een meisje, was een heel raar meisje, die was op een gegeven moment bij de Jehova Getuiges, maar dat meisje was ?? van die Jehova Getuigen en ging totaal door het lint! Ging zuipen, snuiven, spuiten, kontje verkopen aan het station. Was verschrikkelijk! Was één grote teringzooi. Dus die kamer was zo’n zooi. Ja, je moet d’r uit, want d’r zitten ratten, kakkerlakken, konijnen en weet ik niet, grote dingen. Muizen zaten d’r ook! Ja, je moet eruit! Dus dat meisje ging eruit, en toen was die kamer weer leeg en dat meisje dacht, wat moet ik nou doen, wie moet er nou in? Ik zet m’n broer erin, want haar broer was op een gegeven moment vanuit dat kleine dorp naar de grote stad gegaan, maar die hoorde helemaal niet thuis in die grote stad, hoorde helemaal niet thuis in de grote stad. Ja, maar die had zoiets van, ja ik ga naar de grote stad, maar na een week was die al weer terug. Betrapt! Maar eh, enfin, de volgende dag, dat meisje, ga ik met een smoes vragen of hij zou lang op die kamer past en dan blijf hij lekker hier. Ja, kan je een beetje op m’n kamer passen. Ja, wanneer ben je dan terug? Enne toen zou die op die kamer passen. Maar in het begin, ging die op die kamer allemaal cursussen doen, grote plannen: dirigent worden, dit en dat. Ik zit dadelijk in de meubelfabriek, maar dat maakt niet uit, is ook belangrijk. Maar in elk geval, van die jongen kreeg ik dus laatst een telegram en daar schreef die in: “Ik kan ook dansen.” Dus ik denk, wat lullen ze dan?

Vlinder 18 February 2008 16:10

:')

Iessie 18 February 2008 16:29

like omg hoe achterlijk ben ik dat ik gewoon heel dat stuk lees XD

Vlinder 18 February 2008 16:31

net zo achterlijk als mij.. dat zegt wat XD

insanity 18 February 2008 17:05

Blabla kent hans :love:

Amnesia 18 February 2008 20:00

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1341150)
En dan heb je van die zwarten, weet je wel, van die eh zwarten die dan
zeggen: “Ja, maar wij kunnen beter dansen.” Ja, dan denk ik, ach flik… Nee, nee, nee, nee, nee zeg ik dan. Alsof blanken niet kunnen dansen. Das onzin.
Das onzin dat blanken niet kunnen dansen. Ik ken toevallig een jongen, die woont in zo’n klein dorpje onder Zwolle, ik weet niet hoe het heet, maar daar woont die al een hele tijd, daar woont die in een kamer die die van z’n zus heeft gekregen, want ze zus woonde d’r eerst met een jongen waar ze heel erg verliefd op was, was een jongen die woonde ook ergens daar in de buurt en dan ze elkaar samen ontmoet op school, waren heel erg verlief geworden op elkaar, maar die jongen ging een halfjaar studeren in Australië en als terug kwam hadden ze afgesproken, gaan ze samen trouwen. Dus dat meisje zat te wachten in die kamer tot hij terug zou komen uit Australië. Maar die jongen was gelijk verliefd op een ander meisje en dat meisje had zo iets van: ja, ik krijg geen post meer, hoe kan dat nou? En hij zit daar met een ander wijf! En zij wachtten, wachtten, wachtten en op een gegeven moment, na een halfjaar stond die op Schiphol, want hij moest toch weer terug naar Nederland en zij: Oh, ik ben zo blij dat je er weer bent! En hij: Ja sorry, maar ik ben verliefd op een ander meisje. OOHHHHH, jij…. Maar toen mocht zij die kamer houden en toen zij ze: ja, ik hoef die kamer niet meer. Ja, toen dacht ze, dan ga ik maar onderverhuren. Ging ze hem onderverhuren. Toen heeft ze hem eerst onderverhuurt aan een meisje, was een heel raar meisje, die was op een gegeven moment bij de Jehova Getuiges, maar dat meisje was ?? van die Jehova Getuigen en ging totaal door het lint! Ging zuipen, snuiven, spuiten, kontje verkopen aan het station. Was verschrikkelijk! Was één grote teringzooi. Dus die kamer was zo’n zooi. Ja, je moet d’r uit, want d’r zitten ratten, kakkerlakken, konijnen en weet ik niet, grote dingen. Muizen zaten d’r ook! Ja, je moet eruit! Dus dat meisje ging eruit, en toen was die kamer weer leeg en dat meisje dacht, wat moet ik nou doen, wie moet er nou in? Ik zet m’n broer erin, want haar broer was op een gegeven moment vanuit dat kleine dorp naar de grote stad gegaan, maar die hoorde helemaal niet thuis in die grote stad, hoorde helemaal niet thuis in de grote stad. Ja, maar die had zoiets van, ja ik ga naar de grote stad, maar na een week was die al weer terug. Betrapt! Maar eh, enfin, de volgende dag, dat meisje, ga ik met een smoes vragen of hij zou lang op die kamer past en dan blijf hij lekker hier. Ja, kan je een beetje op m’n kamer passen. Ja, wanneer ben je dan terug? Enne toen zou die op die kamer passen. Maar in het begin, ging die op die kamer allemaal cursussen doen, grote plannen: dirigent worden, dit en dat. Ik zit dadelijk in de meubelfabriek, maar dat maakt niet uit, is ook belangrijk. Maar in elk geval, van die jongen kreeg ik dus laatst een telegram en daar schreef die in: “Ik kan ook dansen.” Dus ik denk, wat lullen ze dan?

Om dit lange kutverhaal in te korten.
Negers kunnen beter dansen :')

Vlinder 18 February 2008 20:02

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1341194)

jemug jij bent irritant!!

Amnesia 18 February 2008 20:03

Kom je daar nu pas achter? :')

Vlinder 18 February 2008 20:04

ik wist het al lang, maar ik irriteer me niet zo snel aan mensen. behalve als ze net zo bijdehand gaan doen als mijn broertje XD

Amnesia 18 February 2008 20:05

:o.
Gelukkig ben ik je broertje niet :+

Vlinder 18 February 2008 20:15

zeg dat wel ja..

insanity 19 February 2008 13:10

Hij denkt dat ie leuk is door mij na te doen.
Hij vergeet alleen dat ik ook nog klasse en stijl heb die ie nooit zal krijgen

Amnesia 19 February 2008 13:12

"I guess Imitation is the Highest form of Flattery"

Wees blij, inplaats van de hele tijd iedereen op de huid te zitten. :{

insanity 19 February 2008 13:29

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1341378)
"I guess Imitation is the Highest form of Flattery"

Wees blij, inplaats van de hele tijd iedereen op de huid te zitten. :{

Ik bepaal zelf wel wat ik vleiend vind dank je.

Word het niet eens tijd dat jij naar school gaat?
VMBO afmaken en een leven zoeken?

Amnesia 19 February 2008 13:31

Tja..
Misschien wel.

Maar aan de andere kant..

hmm.. :{

insanity 19 February 2008 13:33

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1341395)
Tja..
Misschien wel.

Maar aan de andere kant..

hmm.. :{

dat bedoel ik met VMBO afmaken, antwoorden weten enzo.

dahaag!

sandraatje 19 February 2008 20:43

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1341121)
Mot je smoel houwe. Of word ik nu gemeen?

Waarom zou ik mn smoel houden? En nee, je bent niet gemeen, nou ja, ligt eraan waar je het mee vergelijkt ;).

Sander 19 February 2008 20:46

Ben jij er nu nog steeds :)

blabla1993 19 February 2008 20:50

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1341194)

De kern is juist van niet, sukkel.

sandraatje 19 February 2008 20:52

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1341499)
Ben jij er nu nog steeds :)

Jep, ga niet zomaar weg hoor. Alleen heb ik af en toe geen tijd/zin/behoefte om te forummen en dan ben ik er ff niet ;).

Sander 19 February 2008 20:53

ah, oke :)

sandraatje 19 February 2008 20:54

gezellig?

Sander 19 February 2008 20:55

Ach ja, we zullen het er mee moeten doen he ;)

sandraatje 19 February 2008 20:57

Ik denk het.. Je kan ook weggaan ;).

Sander 19 February 2008 20:59

Heb ik al eens geprobeerd, maar dat werkt niet

sandraatje 19 February 2008 20:59

Hoezo niet?

Mis je ons toch te erg?

Sander 19 February 2008 21:01

Jij was er nog niet toen :+

Nee, ik miste Erwin :(

sandraatje 19 February 2008 21:03

Erwin missen :O, kan ik me niet voorstellen ;).

Sander 19 February 2008 21:04

Erwin is mijn God :P

sandraatje 19 February 2008 21:06

Waarom dat?

Sander 19 February 2008 21:07

omdat hij mijn grote idool is :+

sandraatje 19 February 2008 21:07

Maar waarom is hij je idool dan?

Sander 19 February 2008 21:08

Omdat hij helemaal geweldig is

sandraatje 19 February 2008 21:10

Jij bent echt gehersenspoelt!

Sander 19 February 2008 21:12

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1341540)
Jij bent echt gehersenspoelt!

neuken?

sandraatje 19 February 2008 21:13

nee, waarom?

Sander 19 February 2008 21:14

Oh, dat zou Erwin toch ook zeggen?

sandraatje 19 February 2008 21:15

Ja, Erwin wel.
Maar waarom zou hij dat dan zeggen?

Sander 19 February 2008 21:17

Omdat hij zin heeft?

sandraatje 19 February 2008 21:17

Ja, nou en. Niet met mij hoor!!

Sander 19 February 2008 21:20

Wie zegt dat?

sandraatje 19 February 2008 21:21

Ik!

Sander 19 February 2008 21:22

En wie ben jij?

sandraatje 19 February 2008 21:22

Mezelf ;)

Sander 19 February 2008 21:24

Lekker nutteloos gesprek weer :+

sandraatje 19 February 2008 21:25

Ach, ik ben ook nutteloos, dat scheelt weer :P.

Sander 19 February 2008 21:27

http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL...eature=related

sandraatje 19 February 2008 21:28

Die kende ik al ;).

Sander 19 February 2008 21:31

He, wat jammer nou

Ook die van Jingle Bombs?

sandraatje 19 February 2008 21:33

Nee, denk het niet.

sandraatje 19 February 2008 21:34

http://www.youtube.com/watch?v=O1Pb4TEclzA&eurl=

blabla1993 19 February 2008 22:11

KOOOOOOOOTS :kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::k ots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kot s::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots: :kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots:

Sander 20 February 2008 09:07

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1341651)
KOOOOOOOOTS :kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::k ots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kot s::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots: :kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots:

krijg je van al dat modder-eten he

Pakspul 20 February 2008 09:23

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1341581)

http://www.youtube.com/watch?v=dL2d6s2CJEc

insanity 20 February 2008 11:41

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1341525)
Jij was er nog niet toen :+

Nee, ik miste Erwin :(

Terecht :love:

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1341530)
Erwin is mijn God :P

We know :)

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1341700)

Carlin :love:

Als er 1 man een geweldige commediant is is hij het wel

jonas112 20 February 2008 11:50

kunnen we nou vrienden worden insanity? ben dat geruzie helemaal zat

insanity 20 February 2008 11:56

uhm...

God, hohe noemen ze dat ookalweer?

Nee ofzo?

blabla1993 20 February 2008 16:30

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1341699)
krijg je van al dat modder-eten he

Nou, eerder van dat filmpje.

sandraatje 21 February 2008 21:14

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1341855)
Als jij vaker dit soort rommel post, laat ik je ophalen door God...

Heb je hem wel helemaal gezien?

sandraatje 21 February 2008 21:15

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1341651)

Tot hoever heb je gekeken?

blabla1993 21 February 2008 21:17

Deze had je volgens mij al een keer gepost, toen heb ik hem tot de helft gekeken ofzo.

sandraatje 21 February 2008 21:19

Oke, zou wel kunnen. Denk het eigenlijk niet. Heb hem zelf ook nog niet zo lang geleden gezien.

Mr. Macphisto 18 June 2008 12:27

Dat filter voor die snijders kan ik zeker mee leven.

insanity 18 June 2008 12:32

:)

Amnesia 18 June 2008 12:53

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1341581)

http://www.youtube.com/watch?v=5WMDXOU6kqs
*Late reactie*

blabla1993 18 June 2008 21:24

^Satanisten zijn nog grotere mongolen dan christenen.

Zeespons 18 June 2008 21:31

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1363874)

http://youtube.com/watch?v=UBFKl4mu1TM

Amnesia 19 June 2008 09:54

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1363979)
^Satanisten zijn nog grotere mongolen dan christenen.

I disagree, geloven in God is dommer dan geloven in jezelf, niet?

blabla1993 19 June 2008 12:07

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1363997)
I disagree, geloven in God is dommer dan geloven in jezelf, niet?

Ze geloven hetzelfde als christenen (er is een god die dingen maakt blabla) maar gaan dan zijn tegenpool aanbidden. Doen ze ook alleen maar om aandacht als je het mij vraagt.

Amnesia 19 June 2008 12:17

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1364025)
Ze geloven hetzelfde als christenen (er is een god die dingen maakt blabla) maar gaan dan zijn tegenpool aanbidden. Doen ze ook alleen maar om aandacht als je het mij vraagt.

Heb jij je ooit verdiept in het Satanisme?
Dan zou je zien dat dat dus totaal niet het geval is.
Satanisme draait om de mens, niet om een of andere God aanbidden.

Vlinder 19 June 2008 12:40

liam wil speciaal zijn

Amnesia 19 June 2008 12:41

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1364048)
liam wil speciaal zijn

Dat is niet echt het geval.
I'm just naming the facts. :)

Vlinder 19 June 2008 12:45

die smiley vind ik niet leuk..
maar oke.

the_darkness 19 June 2008 14:05

cry.

en liam heeft gewoon kankerhard gelijk.

blabla1993 19 June 2008 20:52

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1364028)
Heb jij je ooit verdiept in het Satanisme?
Dan zou je zien dat dat dus totaal niet het geval is.
Satanisme draait om de mens, niet om een of andere God aanbidden.

Daarom heet het ook satanisme (kwaadgozert bedacht door christenen) en steken ze kerken van christenen in de fik.

Mr. Macphisto 19 June 2008 20:59

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1364025)

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993
Daarom heet het ook satanisme (kwaadgozert bedacht door christenen) en steken ze kerken van christenen in de fik.

Dit correspondeert dus niet.

Amnesia 19 June 2008 22:07

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1364110)

Aha. Juist.

Ik citeer:
"1. Do not give opinions or advice unless you are asked.

2. Do not tell your troubles to others unless you are sure they want to hear them.

3. When in another’s lair, show him respect or else do not go there.

4. If a guest in your lair annoys you, treat him cruelly and without mercy.

5. Do not make sexual advances unless you are given the mating signal.

6. Do not take that which does not belong to you unless it is a burden to the other person and he cries out to be relieved.

7. Acknowledge the power of magic if you have employed it successfully to obtain your desires. If you deny the power of magic after having called upon it with success, you will lose all you have obtained.

8. Do not complain about anything to which you need not subject yourself.

9. Do not harm little children.

10. Do not kill non-human animals unless you are attacked or for your food.

11. When walking in open territory, bother no one. If someone bothers you, ask him to stop. If he does not stop, destroy him."

Volgens mij staat er nergens 'Aanbid of Vereer Satan', correct?
Ik stel voor dat je je verdiept in zaken waar je geen verstand van hebt voordat je je mening uit.

Mr. Macphisto 20 June 2008 00:46

Die gasten maken het nog bonter dan de moslims.

JxS 20 June 2008 09:57

Je hebt twee soorten Satanisme... De 'regels' die Amnesia opnoemde komen uit 'The Satanic Bible' van Anton LaVey... Eind vorige eeuw geschreven.. :p Hij gebruikt het woord Satan hier als hoe je het in het hebreeuws vertaald: 'tegenstander'
Je hebt ook een ouder Satanisme die wel degelijk over Satan gaat.. Die gaat over hoe Satan ons bevrijd zou hebben door ons kennis te geven over goed en kwaad enzo, weet ik verder niet veel van...
De meeste mensen die kerken in de fik gestoken hebben waren gewoon heidens (Hiermee bedoel ik dat ze in het Heidendom geloven) Denk aan Varg Vikernes van de band Burzum.

blabla1993 20 June 2008 11:01

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1364133)
Ik citeer:

Misschien handig om te vermelden wat je citeert.

Amnesia 20 June 2008 11:21

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1364148)
Misschien handig om te vermelden wat je citeert.

The Eleven Satanic Rules of The Earth.
Excuseer voor het ontbreken van deze info. :+

Mr. Macphisto 20 June 2008 16:48

Even serieus.

Citaat:

Origineel gepost door Feeling_Girl
tja.. natuurlijk heeft het leven wel mooie dingen. zoals liefde van vrienden.
maar ik denk: life sucks.
miss kan beter iedereen dood zijn, kunnen we elkaar ook geen pijn meer doen

Citaat:

Origineel gepost door Hannini
Hey,
ik zit met groot probleem. mijn beste vriendin is al lange tijd heel ongelukkig. nu spreekt ze zelfs van zelfmoord plegen. ik heb er al veel over gebabbeld met haar maar ik dring niet tot haar door als ik zeg dat dit niet de oplossing is. ik weet niet meer wat te doen of wat ik haar moet zeggen. heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe ik haar kan helpen? ik wil haar echt niet kwijt.
Greetz
Citaat:

Origineel gepost door JxS
Dan vraag ik me af of je dr wel emo zou moeten noemen... want ze heeft dan wel heel diep moeten snijden en dan nog is de kans klein en moet je in een warm bad gaan liggen..
Ze heeft dus iig heel veel wilskracht gehad...
en trouwens.. sorry voor je vriendin..

Dit forum schreeuwt om een filter.
Dan heb ik het nog niet eens over het aanhalen van snijden, dat is helemaal van de pot gerukt.

Amnesia 20 June 2008 17:12

Citaat:

Origineel gepost door mofo (Bericht 1364196)
Even serieus.

Dan heb ik het nog niet eens over het aanhalen van snijden, dat is helemaal van de pot gerukt.

En die heb je uit het?
Juist.
Zelfmoord topic.
Dan kan je zulke reacties verwachten.

Mr. Macphisto 20 June 2008 17:28

ja, klopt. Omdat iemand toe staat dat die shit geopend wordt. Dat tot daaraan toe, maar snijden, kom op man.:D

the_darkness 20 June 2008 17:44

*geeft hakmes*

Mr. Macphisto 20 June 2008 17:47

*slijpt en richt op emo's*

the_darkness 20 June 2008 17:51

*gaat ervoor staan aangezien TD zelf voor 15% emo is *

Mr. Macphisto 20 June 2008 17:55

*belt alle worshippers dat King of FAIL gebackstabbed is*

the_darkness 20 June 2008 17:57

* alle worshippers van de God of Fail stellen zich in slag orde op, zwaarden geslepen, schilden gepoetst, pantser aan, magische spreuken staan op het punt om ontketend te worden*

Mr. Macphisto 20 June 2008 18:00

* Haalt Ozzy Osbourne *

the_darkness 20 June 2008 18:01

*haalt gekkenhuis politie*

Mr. Macphisto 20 June 2008 18:03

* breit een einde aan verhaal voordat FB's en mods topic error constateren en powers unleashen *

the_darkness 20 June 2008 18:05

*slowchat ftw*

Amnesia 20 June 2008 20:15

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1364224)
* alle worshippers van de God of Fail stellen zich in slag orde op, zwaarden geslepen, schilden gepoetst, pantser aan, magische spreuken staan op het punt om ontketend te worden*

Geek. :+

blabla1993 21 June 2008 13:51

Citaat:

Origineel gepost door mofo (Bericht 1364196)

Fail. Mensen die dit soort fo'shizzle serieus gaan overnemen verdienen niet anders dan dat ze doodbloeden.

the_darkness 22 June 2008 15:45

Wat een sneu antwoord.

Mr. Macphisto 22 June 2008 16:15

Citaat:

Origineel gepost door MarjoleinTje_ (Bericht 1364705)
Wat een sneu topic

blablabla

Amnesia 22 June 2008 16:23

Citaat:

Origineel gepost door mofo (Bericht 1364713)
blablabla

Wat een sneue woordkeuze. :+

Mr. Macphisto 22 June 2008 16:38

Check d'r sig dan.

Amnesia 22 June 2008 16:43

Citaat:

Origineel gepost door mofo (Bericht 1364728)
Check d'r sig dan.

Well, that explains it. :')

insanity 24 June 2008 12:13

Wat heeft iedereen op dit kutforum tegen mijn exen?

Dan is marjolein weer es terug en dan gaat iedereen op dr zeiken :Z

Leer dr eerst een kennen en zie dat zij vele malen volwassener is dan wij allemaal bij elkaar.

Vlinder 24 June 2008 12:15

iedereen heeft hier wat tegen iedereen dacht ik..

Amnesia 24 June 2008 12:17

Hetzelfde wat iedereen op dit kutforum tegen jou heeft. :z

insanity 24 June 2008 12:18

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1365152)
Hetzelfde wat iedereen op dit kutforum tegen jou heeft. :z

Goh alleen jammer dat marjolein anders is dan mij.
Maar je moet wel verdammt blind zijn om dat niet te zien.

Mr. Macphisto 24 June 2008 12:18

Joepie!

insanity 24 June 2008 12:19

Citaat:

Origineel gepost door mofo (Bericht 1365155)
Joepie!

*thnx god dat jou nekshot al onderweg is*

Mr. Macphisto 24 June 2008 12:25

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1365156)
*thnx god dat jou nekshot al onderweg is*

:Z

Amnesia 24 June 2008 12:32

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1365154)
Goh alleen jammer dat marjolein anders is dan mij.
Maar je moet wel verdammt blind zijn om dat niet te zien.

Jammer dat ik alleen maar één post van d'r heb gezien.
En het is nogal moeilijk om daar op te oordelen. :yes:

insanity 24 June 2008 12:35

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1365174)
Jammer dat ik alleen maar één post van d'r heb gezien.
En het is nogal moeilijk om daar op te oordelen. :yes:

Ben je nou gewoon te dom om te kijken naar post aantal voordat je iemand op 1 post veroordeelt of lijk je alleen een domme mofo?

Mr. Macphisto 24 June 2008 12:36

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1365177)
Ben je nou gewoon te dom om te kijken naar post aantal voordat je iemand op 1 post veroordeelt of lijk je alleen een domme mofo?

He laat mij hier eens even lekker buiten dwaas.:wave:

insanity 24 June 2008 12:38

Nee mofo.

Mr. Macphisto 24 June 2008 12:40

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1365182)
Nee mofo.

Dit voegt niks toe, je mengt je nooit in nuttige discussies, je loopt alleen maar te kwijlen.

Amnesia 24 June 2008 12:42

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1365177)

Post aantal zegt niks over de persoon in kwestie of d'r gedrag. :{
En aangezien ik één post van d'r gezien heb, en wel meer van jou waarop je niet zo'n lieverdje bent, (:+), kan ik niet zeggen hoe zij is, maar wel hoe jij bent. :yes:

insanity 24 June 2008 12:44

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1365188)
Post aantal zegt niks over de persoon in kwestie of d'r gedrag. :{
En aangezien ik één post van d'r gezien heb, en wel meer van jou waarop je niet zo'n lieverdje bent, (:+), kan ik niet zeggen hoe zij is, maar wel hoe jij bent. :yes:

Babbel, ik had je hoger zitten.

Elke zwakzinnige ken aan post aantal zien dat er meerdere posts van iemand zijn en van daarruit kan je kijken welke dat zijn om van daaruit een oordeel te vellen.

Nub.

Amnesia 24 June 2008 12:46

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1365190)
Babbel, ik had je hoger zitten.

Elke zwakzinnige ken aan post aantal zien dat er meerdere posts van iemand zijn en van daarruit kan je kijken welke dat zijn om van daaruit een oordeel te vellen.

Nub.

Ik houdt niet zo van oordelen.
Klinkt zo hard. :no:

insanity 24 June 2008 12:49

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1365193)
Ik houdt niet zo van oordelen.
Klinkt zo hard. :no:

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1365188)

Babbel.

Amnesia 24 June 2008 12:50

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1365196)
Babbel.

Da's geen oordeel, eerder kennis. :)

Mr. Macphisto 24 June 2008 12:51

Nuff said.

insanity 24 June 2008 12:53

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1365199)
Da's geen oordeel, eerder kennis. :)

Oordeel / Kennis.

Beide kan je niet over mij hebben want je kent me niet IRL.
Ik marjolein wel.

Lees; jij mag niet over haar oordelen.

Amnesia 24 June 2008 12:55

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1365204)
Oordeel / Kennis.

Beide kan je niet over mij hebben want je kent me niet IRL.
Ik marjolein wel.

Lees; jij mag niet over haar oordelen.

Ik heb ook nooit mijn oordeel over haar gevelt, remember? :)

insanity 24 June 2008 12:57

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1364730)
Well, that explains it. :')

Je gaat mee in andermans oordeel.

Dat maakt je ook nog eens een meeloper.

Amnesia 24 June 2008 12:59

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1365211)
Je gaat mee in andermans oordeel.

Dat maakt je ook nog eens een meeloper.

Dat was over d'r sig, niet zij als persoon. :)

insanity 24 June 2008 13:04

Een sig zegt vrij veel over een persoon aangezien hij/zij het naar eigen ingeving in kan vullen.

Besides, check mijn sig.

Amnesia 24 June 2008 13:07

Dat neemt nog niet het feit weg dat we het over d'r sig hadden en niet over haar.

insanity 24 June 2008 13:11

Wat niet wegneemt dat jij al oordeelt zonder mensen te kennen :+

Amnesia 24 June 2008 13:15

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1365223)
Wat niet wegneemt dat jij al oordeelt zonder mensen te kennen :+

Ik oordeel op de kennis die ik van de persoon in kwestie heb.
Sure, misschien kan je IRL heel anders zijn, maar hier ben je gewoon een klootzak die niet van plan is om wat aan zijn houding te doen. :yes:

insanity 24 June 2008 13:18

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1365227)
Ik oordeel op de kennis die ik van de persoon in kwestie heb.
Sure, misschien kan je IRL heel anders zijn, maar hier ben je gewoon een klootzak die niet van plan is om wat aan zijn houding te doen. :yes:

En daar heb je helemaal gelijk in :)

Maar dat betekent niet dat je je oordeel dan ook over anderen mag hebben. En ook niet dat je zomaar mee kan lopen met mofo. :+

Amnesia 24 June 2008 13:21

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1365231)
En daar heb je helemaal gelijk in :)

Maar dat betekent niet dat je je oordeel dan ook over anderen mag hebben. En ook niet dat je zomaar mee kan lopen met mofo. :+

Zoals ik al meerdere keren heb gezegd; ik heb geen oordeel gevelt over marjolijn.
En waarom iets herhalen wat al is gezegd?
Dan kan je hem beter gelijk geven dan dat je het nog eens gaat herhalen. :)

insanity 24 June 2008 13:23

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1365236)
Zoals ik al meerdere keren heb gezegd; ik heb geen oordeel gevelt over marjolein.
En waarom iets herhalen wat al is gezegd?
Dan kan je hem beter gelijk geven dan dat je het nog eens gaat herhalen. :)

Dus je geeft toe dat je em gelijk geeft :+

das ook een oordeel :+

Amnesia 24 June 2008 13:24

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1365238)
Dus je geeft toe dat je em gelijk geeft :+

das ook een oordeel :+

Het is vrij obvious dat ik hem gelijk gaf. :{
Maar dan hebben we het nog steeds over d'r sig, en nog steeds niet over de persoon in kwestie. :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:46.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.