![]() |
vibrator
hey, vraagje..
wil graag een vibrator gebruiken maar dit lukt niet. het lijkt alsof hij ergens tegen aan komt (stuk bot) mijn vinger krijg ik wel naar binnen al is het wel nauw, maar met een vibrator lukt het dus niet..en nu?? |
:'(?
|
herstel;
Hoe oud ben je lieverd? |
18..
|
En nu eerlijk :)
Het maakt mij geet kloot uit hoe oud je bent, maar ik wil wel weten tegen wat ik praat :+ al ben je 12. |
ben serieus..
ben nogal een laatbloeier.. |
Als hij niet past,
dan past ie niet :+ Ben je wel een beetje uhm.. "Genaaid", niet? |
mmm, nou vooruit.
Nou ben ik zelf niet zo van de vibo`s (voor de grappenmakers, nee nooit 1 gehad :Z ), maar mischien moet je em eerst wat natmaken ofzo? :+ Citaat:
|
een kleinere??
|
D'r kan een heel kind doorheen dus een vibrator ook.
|
ik weet waar je last van heb,, heb ik ook in het begin gehad...gewoon onspannen...gaa dan met je zelf spelen ofzo en jezelf goed natmaken...je ken ook glijmiddel gebruiken en dan gewoon zachtjes doorduwen op ene gegeven moment lukt het wel..........en jhaa wel een laatbloeier jhaa
|
Goh.
Had ik van jou niet verwacht:huh: |
stop met proberen vrouwen te voorspellen.
Het.werkt.niet. |
Fatal..
Error.. :huh: |
hoeso niet?
|
Omdat ik altijd faal als ik het probeer, en ik kan redleijk goed mensen voorspellen.
|
nee hahah hoeso hij dat van mij niet verwacht had of was dat niet tegen mij?
|
Waarschijnlijk omdat je avatar zo onschuldig is :)
|
:huh:
Back up.. Failing.. System error.. |
jhaa, agg ben ook geen engel...geef het toe
|
Citaat:
|
betekent zoveel als wtf.
|
*brr*
Haai :)[/random] |
until then : feel the vibe vibrating!
|
..:')
|
Citaat:
Als jij zoveel kennis van de vrouwelijke anatomie hebt, waarom deel je het antwoord dan niet met ons, Hmm? |
Wat lul je nou? Ik deel mijn antwoord toch.:')
|
Wat een niveau weer zeg :d
|
Citaat:
Mr. "Als er een kind door kan, dan past er een vibrator ook wel in" |
Weet ik het, ik zeg alleen dat het wel zou moeten kunnen.
|
Tip;
Als je dom commentaar gaat leveren, Denk eerst even na. |
ander woord voor vibrator....?
een kut scooter |
Waar heb jij het over?
|
ja
rotterdamse humor...
en ja zeg er maar wat van... |
was kut brommer hoor...
maar wat ever. die electrische tandborstel is ook een optie. (niet die van je zelf) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geef niet voor niets het advies. 8|
|
Citaat:
Ik ben niet zo van het vingeren, doet soms zeer of ik voel dr nix van.. Maar wat k wel heel lekker vin is om in lekker warm bad te gaan, en dan de douchekop te richten op you-know-where. (natuurlijk niet het hele bad late vollopen anders overstroomt et helemaal:p) Miss een ideetje? Veel plezier en groetjes, Elske |
:huh:
Sommige dingen kan je beter voor jezelf houden:huh: |
Citaat:
sorry beetje late reactie |
Citaat:
|
Fijn, een medestander :D
|
Dûh, zulke dingen houd je toch ook voor jezelf.. :|
|
Idd :yes:
|
Citaat:
idd wat laat schat. Maar je staat op de lijst. |
Van zielige personen die intresse in jou hebben dat zijn er waarschijnlijk weinig nou alyssia__x je zal wel zo aan de beurt zijn neem ik aan :d
|
ik pas inderdaad ook
|
Ik pas ook. Maar andersom zal hij het ook wel niet willen :P. Hij schijnt mij niet zo aardig te vinden :d
|
Om even te slijmen :+,
Ik vind je wel aardig :love: |
Nou voel ik me weer geliefd :).
|
Citaat:
|
Je gaat lekker met je rooie bolletjes insanity :p
|
Heerlijk, daarvoor zijn ze er ook.
|
Groen is veel mooier :')
|
Nee rood.
|
Oke, dan krijg je er een :')
|
meer :[
|
blond
|
Citaat:
|
Citaat:
|
?
|
Citaat:
Oftewel, ik verzoek je vriendelijk om als de donder even wat nuttige posts plaatsen of om op te rotten :wave: |
Citaat:
|
Net als bij 50% van mijn posts, en 75% van jouw posts Insanity. Doe nou niet alsof jij niet aan postfarming doet.
Ik geloof dat jij dat op dit forum praktisch hebt uitgevonden. |
Citaat:
Treu, en toch denk ik dat jij erger bent dan mij. Procentueel win je het mischien, maar niet qua tijd en tijdgemiddelden i.v.h.t. aanwezigheid. |
alleen IK ben nog niet eens een half jaar op dit forum, en IK dring mijn spam terug want IK doe dat of in de slowchat of IK maak er een speciaal topic voor. JIJ bent hier al langer dan 2 jaar, maar JIJ bent nog steeds hetzelfde, wat betekent dat JIJ onverbeterlijk bent en IK niet, omdat IK er aan werk en JIJ niet.
|
Citaat:
Hoe kan jij weten hoe ik 6 maanden geleden was? *) Ik was een echte die-hard spammer in de 1e 3 maanden dat ik hier zat. daarna niet meer. maar rep`s raak je niet snel kwijt. |
Ehmm... topics van 6 maanden geleden erbij pakken?
|
zoek maar.
Je zal er mischien 1 of 2 vinden. :) |
Ach ja, geen enkel forum is perfect :{
|
Nee, je kan hier topics tot het begin vinden dus doe je bets.
zal je zien dat ik eerlijk ben. |
Jij eerlijk. Dat moet ik zien. ogenblik.
|
neem de tijd
|
Afgezien van wat kleine Spam,Troll ging dat redelijk. Maar sommige past had ik wel even een wtf idee bij. Zeker bij de posts die je zo nu en dan in liefde&relaties maakt.
|
Citaat:
En treu, ik heb altijd al een schijt hekel gehad aan L&R topic`s. |
Je bent iets minder erg, laat ik het zo zeggen. Maar als je dan ook een fuck up post maakt is het wel meteen een hele gemene.
|
ook daar ben ik eerlijk in, ik ben hard. mischien wel te hard. en ik toon geen emotie in dat soort shit.
maar spam is spam dus dat is geen reden om jou minder dan mij te noemen. |
Ik noem je niet minder. Maar ook niet meer.
|
Nouja anyway, de conclusie is dat jij wel de laatste bent die mij een spammer mag noemen.
ik denk dat er weinig zijn op dit forum die dat kunnen. |
Ik mag je best een spammer noemen, zolang ik niet ontken dat ik zelf ook spam.
|
treu. maar dan ben je wel heel schijnheilig.
|
Nee, vertel simpel de feiten. Het zou pas schijnheilig zijn als ik zou zeggen dat ikzelf nooit spam.
|
omdat je posts het tegendeel bewijzen.
|
Net als bij jou.
Maar ik denk dat dit een uitzichtloze discussie gaat worden, het meeste is al aangestipt. |
mijn posts bewijzen dat ik een spammer was, niet dat ik er een ben ;)
|
Wedje leggen dat je deze week nog ergens spamt/trollt?
|
trollen doe ik niet, heb ik 1 keer gedaan.
spammen zou kunnen, maar dan niet in de mate waarin jij het doet. |
spam blijft spam we hebben het hier niet over grote of kleine spam.
|
jawel, dat hebben we hier op dit forum wel.
kleine spam is minder erg en levert minder punten op. |
maar dat was niet onderwerp van de discussie. de discussie was dat jij deze week nog zou spammen, ongeacht of dat grote of kleine spam was, de maatstaven van dit forum buiten beschouwing latend.
|
is goed, ik spam niet meer deze week tot volgende week dinsdag.
woensdag moet ik spammen, dan is een lieverd jarig. |
heb je voor woensdag toestemming ( niet dat mijn toestemming ook maar iets uitmaakt maar ach wat ) :p
|
inderdaad ;)
|
en dit allemaal om een vibrator
|
electrische tandenborstel hoor !
:9 |
Hoe vaak moet ik het nu nog gaan herhalen?
ALS JE NIKS NUTTIGS HEBT TE ZEGGEN, HOUD DAN JE KOP! Oh, en Omar. Probeer niet mee te praten over dingen waar je toch geen verstand van hebt. Of je hebt zelf een vibrator en je hebt een vagina aangegroeid, maar dat betwijfel ik. Oftewel. http://www.uncov.com/assets/2007/6/15/tits-or-gtfo.jpg Have a nice day :wave: |
Citaat:
|
Sarcasme, schat :+
|
Citaat:
|
Nee, je moet het wel goed quoten :+
|
dit is extreem off topic gegaan...
Tenzij er iemand een nieuwe vibrator uit heeft geprobeerd en daar over wil mekkeren, zeg ik: fail + slowchat = failwin |
Jaja, Al goed. 8|
|
niet zeuren.. Vanaf nu zullen we weer ontopic blijven ;)
|
Mijn tante heeft een vibrator :+
|
Citaat:
|
Wij moesten 's een week op de kittens passen, toen zij een week op vakantie waren.
Nou, zij waren dus in de slaapkamer van mijn tante geboren. Nou, ik die beesten eten geven. Ik kijk even onder het bed, en ta-DAH! De grote zwarte knoepert van m'n tante :') M'n tante is ergens in de 25-29, dus dan is het slechts een leuk detail :') |
Mijn tante zit ook tussen die leeftijd ;). Ik zal weleens een keer op zoek gaan :P..
Iel, nee moet er niet aan denken, kom je daar zo'n ding tegen.. Istie straks nog niet schoongemaakt :S |
Lachkick :')
Maar, volgens mij zijn jullie meiden daar vrij preuts in. Of niet? :o |
Denk het wel ja.. Iig sommige meiden wel.
|
:yes:
Klopt. |
fijn.
|
Citaat:
|
Dat zei ik niet :o
Ik zei dat ik dacht dat jullie daar vrij preuts in zijn. .. Ik snap het niet meer :? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.