![]() |
Leeftijdsverschil
Is leeftijdsverschil belangrijk in een relatie? heeft er iemand ervaring mee? Zij is 13 en ik 16...
|
Kan makkelijk. Mijn vriend is 20 en ik ben 16.. Maar hier zijn al een heleboel topics over, dus misschien kun je die beter lezen...
|
|
Kan niet echt kwaad
ikben 14 en myn vriend is net 17 geworden En het gaat heel goed we begrijpen elkaar goed etc ik zie geen probleem door die paar jaartjes:D gaat primaa(Y) |
Citaat:
't klinkt voor mij alsof je niks beter kon krijgen. En ik vind het een tikje ziek, aangezien jij geestelijk en lichamelijk volwassener bent dan haar. Ik zou gewoon iemand van m'n eigen leeftijd zoeken :{ |
Citaat:
In geestelijke volwassenheid moet jij nog even opgroeien, dacht ik zo :) |
Amnesia zou niet zo snel conclusies trekken als ik jou was iemand van je eigen leeftijd hoefd niet beter te zijn.
maar dat verschil maakt niet uit maar je moet wel begrijpen dat als het op sex aankomt jij misschien verder bent dan zij dus vraag of zij er geen problemen mee heeft dat is prettiger voor haar (dat is zowat bij iedereen denk ik) |
Kuch, proest :+
Zij is 13. :') Die mag nog niet eens neuken, om het even bot te zeggen. |
Uhm dus ik zou het ook niet mogen?
je word bedankt zeg |
Officieël niet, Nee.
|
Alsof ze dat komen controleren en trouwens wat hebben die daar mee te maken
|
Wil jij zeggen dat jij wilt gaan neuken op 13jarige leeftijd? :')
|
Als ik dat wil moet ik dat toch zelf weten by the way niet met iedereen ben totaal geen slet voor jou informatie
|
Als jij dat wil, moet je het vooral doen :')
|
^hippie
|
^nerd
|
Citaat:
Dus overal en wanneer je wilt? Volgens mij probeer ik juist mensen te overtuigen om pas op hun 16e d'r mee te beginnen. Denken voor je post. |
dat zei mijn leraar op de basischool altijd, eerst tot 10 tellen voordat je iets zegt,
dus dan telde we altijd tot tien en dan zeide we et alsnog xP |
..eh? :x
|
let niet op mij... ben weer slap aan et lulle
|
Nog niet helemaal wakker :')
I get ya. |
O-)
|
Wazig?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Serieus?
Dan was je er vroeg bij In! |
Hoezo?
Landelijk gemiddelde ligt op 14 als ik mij niet vergis, jij bent gewoon laat :+ |
Ach ja, shit happens he :d
|
zolang je het nog op een hand kan tellen... wat is het prbleem dan:?
|
mwa, dunnow :+
ik had het liever uitgesteld want mn 1e keer was niets :+ |
Ach, als het daarna maar beter ging niet waar?
1e keer moet je sowieso nog alles een beetje uitvissen. |
Vissen is een toepasselijk woord in mijn situatie :+
|
*proest*
sorry daar moest ik even om lachen. Was je eerste keer nadat je was gaan vissen ofzo? of is je sterrenbeeld vissen ( weet ik veel )? |
We waren op zo`n cheap ass zomerkap. je weet wel fun with nature :kots:
Nouja we gingen dus idd vissen met de groep en ik en zo`n meisje gingen iets te ver van de groep en van het 1 kwam het ander. |
Toepasselijk woord dan :')
|
indeed
|
haha, in ieder geval was je niet bezopen ofzo, dat scheelt altijd :)
|
ik zuip veel, maar niet toen ik 14 was *)
|
Daar had je het te druk voor, niet? :+
|
mooi zo :d
En nu ga je eerst helemaal laveloos voordat je de slaapkamer of w/e opzoekt of... |
Nee, nu zuip ik niet als ik ga scoren.
|
Ok, dat is duidelijk, jij wint :d
|
As always *)
|
Goed,
Ik ga weer Rome: Total war spelen. Later :wave: |
ik verveel me..
|
Zullen we vissen?
|
okeujj.. beter dan niks doen..
|
je las zeker niet terug? :+
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Je wil me gewoon
dan heb ik slecht nieuws, ik doe maar met 1 |
je zal maar bijna ontploffen van de capsones....
|
Dan heet je Erwin en houd de wereld van je :yes:
|
ik hou anders niet van je..
|
Jawel, maar je weet het nog niet.
|
Die vijf jaar verschil tussen jullie betekent natuurlijk niets he :p
|
@ erwin
die's gek! |
Citaat:
|
oke je maakte me aan het lache :') jij wint
|
Uiteraard, jij bent ziellig
|
Die kwam hard aan...
|
hij heeft gelijk :')
|
dat je hem daar in gelijk geeft vind ik heel erg... hoe kom jij aan zo'n kut zelfbeeld?
|
geen idee eigelijk..
|
STOP DAAR DAN MEE!
Heb ik ook een hele tijd gehad en ik ben er bijna aan onderdoor gegaan! HET IS NERGENS VOOR NODIG! Er zijn altijd mensen die jou wel de moeite waard vinden. |
erger je hier nou maar niet aan,
wat et is niet anders.. maar hou er maar over op, want zo krijg ik alleen maar een nog grotere depressie :') |
Jij moet gewoon metal gaan luisteren.
Dat is een geweldige uitlaatklep. |
Citaat:
vooral hun teksten _0_ |
Dus je hebt al een uitlaatklep, dat is heel goed.
|
muziek alleen is niet genoeg hoor..
als het nou moet, kan ik een heel huis met de grond gelijk maken.. ik heb namelijk erg veel opgekropte agressie die er niet uit kan.. |
Daarom heb ik een martial arts cursus in ons buurt centrum gedaan. Sindsdien word ik wel met rust gelaten. Niet dat ik het nog nodig heb, het gaat nu prima.
Ik zou op een aggressive sport gaan als ik jou was, maar sowieso een sport. |
een wat cursus?
|
martial arts -> vecht technieken.
|
mjah, maar dat hoef ik allemaal niet te weten.
als ik ooit word aangevallen ram ik er wel op los, en anders pak ik erges een bloempot vandaan.. |
haha!
Het helpt mij wel om mijn agressie uit te leven op een fatboy/houten pallet ;) Maar goed, TEAM SPORTS FTW! |
ik geen mezelf een bitchklap als ik weer agressief word :') helpt wel altijd
|
ow, en de jonge voor me in de klas is ook perfect als mikpunt :') hij doet nooit iets terug..
|
daar word ik meestal alleen maar kwader van. Ik had vroeger best wel wat moeite met zelf beheersing , dus een bitchslap bij mezelf is voor mij niet echt een optie :d
|
Citaat:
|
haha I don't know, volges mij is ie van de poot..
|
Maakt dat uit? Die heb ik ook in mijn vriendenkring hoor!
|
ja, maar weetje, hij heeft op z'n schrift gezet "i'm not a girl, I'm a woman" ik vin em een beetje eng eigelijk..
|
Dat is misschien gewoon om te verhullen dat hij onzeker is. de mensen die je het engst vindt zijn meestal de meest onzekere.
En je durft hem ook te slaan, dus zo eng is hij niet. Je kan hem op zijn minst gewoon eens een keer aanspreken. |
hij zit voor me xP en we praten de hele dag, en hij is VERRE weg van onzeker dat garandeer ik je..
|
Nou als je al gewoom met hem praat concludeer ik het volgende:
1. Zo eng vind je hem nou ook weer niet 2. Je vindt hem ergens wel ok anders sprak je niet met hem 3.Hij vindt jou blijkbaar niet eng of raar anders sprak hij niet met je |
hij is ook een van de mense waar ik goed op mee kan schieten..
rare zin.. |
Maak er dan een vriend van!
Vraag gewoon eens of hij een keer zin heeft om iets te doen, of als dat te snel gaat gewoon in de pauze een keer met hem kletsen ofzo. |
NEE, neeeee ne neee xD omg! daar word me reputatie alleen maar NOG slechter van hhá
|
Hoe dat dan? Omdat je met iemand praat? Kom op zeg! Ik heb een stuk ergere dingen gedaan waardoor mijn reputatie minder verneukt was!
|
1. Heb iemand met een goed gemikte mep zijn neus gebroken.
2. Een wc pot opgeblazen met vuurwerk 3. Een deur uit zijn voegen gesmeten etc etc |
ah, jij bent zo cool xD
maar die jonge staat ook erg, ERG laag in de 'voedselketen' op school dan.. |
stond ik ook.
Totdat ik ruzie kreeg met nummer 3 op de ranglijst van school, die toevallig nummer 2 op mijn hitlist was ;) En zo cool ben ik nou ook weer niet hoor ;) |
Wow dan zul je wel veel opgekropte woede gehad hebben of hoe moet ik me dat voorstellen?
|
@ the_darkness
jaweeel xD ik vin dat hefteg! |
Citaat:
Dat is ook de eerste keer dat ik met palm slagen heb gevochten. EINDSTAND: Hij: gebroken neus, heel veel kneuzingen en een pijnlijke rug omdat ik hem half door een deur smeet ( NEE DAT IS NIET GELOGEN!. die deur was overigens niet meer te redden). Ik: Kneuzing bij mijn schouder. |
Citaat:
Ik moet nu even weg, ik ben over 15 mins ofzo weer terug, so just keep postin' :) |
Ik heb een keer ( en dat is de enige keer dat ik mn zelfbeheersing heb verloren) hem zo hard in zn buik geslagen dat ie geen adem meer kreeg en hem door de glazen deur geduwd.
verder ben ik heel braaf hoor Ik had niks maar hij buikpijn en een gat in zn hoofd |
Dit gaat dus écht niet meer over leeftijdsverschil :')
|
haha okeujj!
|
Citaat:
|
kijk naar derest van de topics en klaag dan nog is
|
Citaat:
Ik heb het ook al geprobeerd door d'r geforceerd positief te laten denken, maar het is hopeloos werk :d |
jah, maar The_darkness heeft me wel weer een beetje moed ingepraat :')
|
sjezes, sorry hoor mijnheer..
|
Nou is toch fijn dat mensen hier je nog wat moed in kunnen praten!
Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt. Een tip: zorg dat je altijd eerlijk bent en zelverzekerd. Dan heb je het meeste geluk. |
Ja hoor mij best jezus christ
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.