![]() |
waterpolo is niet voor mietjes
ik speel waterpolo en vind het een hele leuke sport.
maar sommige mensen denken dat het een sport is voor slappelingen ofzo. Daar erger ik me dan ook vreselijk aan. Waterpolo is toch een erg zware sport hoor. En dan ook nog het gezeik dat die capjes er niet uitzien. dat zeiden ze gisteren bij de lama's (dat zijn alleen grapjes dus dat trek ik me niet aan) maar als we dan moeten spelen zijn er echt wat mensen die ons uitlachen. dat haat ik echt. waterpolo fans onder ons: tijd voor actie! |
waterpistolen in de aanslag?
|
wat is het nut van dit topic?
|
korfbal is wel voor mietjes en homo's
|
Citaat:
Mietje :d |
Citaat:
typisch.. |
oooohw,, naja i'm a newbie
|
fail.
nuff said. |
Waterpolo is kut. :yes:
Voordat je het weet zit een of andere gast naar je jongeheer te grijpen in een poging de bal te pakken. :x |
met een beetje geluk pakt ie dan 2 met 1 hand O-)
|
Xd
_0_ |
kan ie 2x scoren O-)
|
Auw. :')
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik speel zelf al drie jaar waterpolo en ik heb nog nooit gehoord dat waterpolo voor slappelingen is. Ik vond het gisteren bij de lama's al leuk dat ze wisten wat er onder water gebeurd:] Trouwens als die mensen je uitlachen, waarom komen ze dan in godsnaam. Bij ons zitten er alleen familieleden en kennissen enzo die het heel spannend vinden om die gevechten in het water te zien. Om de zoveel keer breekt er weer een vinger of heeft iemand een blauw oog. Waterpolo is leuk (nee idd ik heb nog niks gebroken en ook geen blauw oog gehad:d) |
Citaat:
Waarom maak je dan zo'n zielige thread waarin je zegt dat je je beledigd voelt? Dat is een beetje ironisch, niet? |
waterpolo is hefteg!!
alleen je moet er eigelijk waterrugby van make xP je kan die bal op je tegestander rosse zonder dat je een grote bek krijge >: ) |
win :d
|
dat was zo leuk op vakantie..
gewoon het HELE zwembad deed mee, jonges tege meide :') |
jongens win? O-)
|
pfff neuj!! ik zat in et meide team duh :')
|
dus? O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waha xD geen idee, niet echt op gelet
|
pijnlijk....
|
gelukkeg voel ik er niks van :')
|
nat
Citaat:
word je er nat van...:? |
Citaat:
zijn ze zo gemeen?:| |
Je hoort dingen die je wilt horen.
|
Ja waterpolo is inderdaad een verrot gemeen spelletje. Maar je moet ook zorgen dat er niks bij jou gebeurt, maar dat jij dingen bij anderen doet.
En euh misschien neem ik dat dan iets te letterlijk, ben er nou al diverse keren definitief het bad uitgestuurd :P Maar het is gewoon leuk om je zo af te reageren. :) |
Lijkt me moeilijk om onderwater iemand een stoot te verkopen :p
|
dat is niet zo moeilijk hoor :')
|
Mjah, voor mij wel :) ik ben slap xD
|
meer kracht achter de stoot zetten :d
|
Neh, mijn armspieren zijn verrot... ze sterven nog wel is af..
|
ik heb een personal boxbal voor me in de klas zitte :')
|
heeft zeker al veel eelt op zijn rug hea :d
|
op ze arm, denk et wel, hij zegt geen 'au' meer tegewoordig *pruil*
|
Waterpolo is geil.
|
disagree
|
Dan ben jij een mietje.
|
fight me! :d
|
Geeft je een stoot tussen je ogen.
|
*blokt*
*mikt een palm slag op de neus * |
Schat, met die stoot heb ik je net gedood :9
Want je zag hem niet aankomen, zo snel was ik. |
ik heb heel veel bot tussen mijn ogen, daar is al een keer met een schep tegen gemept, dus ik ben niet onder de indruk :)
|
Je hebt mij nog niet goed voelen meppen dus.
|
nee probeer het nog eens W ;)
|
Ik zal je eens met m'n stijve lul tegen je bek aan meppen.
|
meisjes met een stijve lul, heel charmant :d
|
Met m'n vibrator, wat jij wil.
|
nog steeds heel charmant :)
|
Het werkt wel anders.
|
weet niet, heb nog nooit zo iets tegen me kop aan gehad, dus dat wordt een hele aparte ervaring :d
|
ik zal hem op z'n hardste trilstand zetten om het gevoel te veraangenamen.
|
thx :)
|
Citaat:
|
het werkt wel hoor Brennie ;)
|
jij zou het me nog lere he .
|
klopt :)
|
mooi :')
|
les 1 : het moet pijn doen, anders doe je het niet goed :)
|
got it,
|
zal ik je anders de engelse handleiding even geven die we bij de cursus kregen? Dat is mss handiger dan dat ik het uitleg, ik ben daar namelijl heel slecht in :)
|
maakt niet uit..
|
Step 1:
Prepare the heel palm strike by holding your arm out straight toward your assailant. Your wrist should be bent back so that your palm faces your attacker. Step 2: Curl your fingers at the joints and back tightly against your hand. Tuck your thumb in against your hand. This will reduce the risk of breaking your fingers when you strike the chin or nose of your attacker. Do not make a closed fist. Keep your palm open. Step 3: Assume a defensive stance by standing with your feet shoulder-width apart, with your striking hand away from your attacker. Pivot with your shoulders to increase the force of the heel palm strike. By spreading your feet apart even further, you can deliver the blow upward with more force, but you may lose some balance. Step 4: Aim for the chin or the nose of your attacker. Deliver the strike with the actual heel of your palm. Don't back back your hand. Always aim with the fleshiest part of your palm. Use an upward motion to make contact with your assailant's face for the best results. When properly delivered, a heel palm strike can cause extensive injuries, such as a broken jaw or nose. Step 5: Practice using your heel palm strike with a partner, or a punching bag. Your partner can hold up a pillow or cushion while you work on your balance, the positioning of your hand and the force of your punch. Avoid being too aggressive while practicing, and punching through the pillow into your partner's face. zo staat het in de handleiding. Heb je hier en daar nog wat verduidelijking nodig? |
neh, engels is me beste vak op school dus dat gaat wel :')
best stoerr |
mooie is dat het nog echt werkt ook :d
|
Mmàhha,,
straks uitprobere op me broertje |
ik heb nu al medelijden met je broertje en de muur die er achter zit :)
*1600e post yay!* |
:') dan krijg ik der een terug van me moeder, zeker wete,
|
die weet waarschijnlijk niet hoe het moet :)
|
als ze et niet weet pakt ze gewoon een pan uit de kast..
|
ow jeetje, nog geen defensive stance geleerd?
|
:'( mmneee
|
balen
|
ja :(
ik ren gewoon keihard weg, hoe vin je die :d |
*catch&hide*
|
ow neeeehh!!
|
*gotcha!*
|
*palmstrike*
MUWA HA HA HAAAWWRR |
*heeft een gebroken neus*
*gaat gauw gamen voordat er wat teerdere en dierbaardere lichaamsdelen worden gebroken * |
die kunne toch niet breken?
|
neej dus
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, ik ook niet..
|
gelukkig :)
|
Citaat:
|
waarom is et leven zo kut...
|
Het leven is wat jij ervan maakt.
Zo, ik heb weer gesproken. |
Het leven is ook hoe andere het voor jou maken.. daar kun je niet altijd wat aan doen.
|
Het gaat erom hoe je met die anderen omgaat.
Als je een gigantisch probleem gaat zitten maken van hoe anderen tegen je doen en over je denken enzo, ja dan is je leven kut. |
et leven maak je zelf..
maar soms lukt et niet.. en bij mij lukt et nooit.. |
Dat is niet de juiste instelling.
Als je er nu al vanuit gaat dat je nooit iets van je leven gaat maken dan ben je gewoon verdoemd om een kutleven te hebben. |
ik probeer et wel, echt..
|
Probeer eerst je instelling te veranderen.
SCHIJT AAN DE WERRELD. |
makkelijker gezegt dan gedaan..
|
The biggest torment:
Locking yourself away from the world, trapped in your mind in the solest agony. Dus heb sgijt aan anderen, zij begrijpen je mss gewoon niet goed. |
I'm trying to unlock the door, that opens my world
But I keep losing the key.. |
Moet je hem aan een touwtje knopen.
Zullen we het nu weer over waterpolo voor mietjes hebben? |
zijn er nog meer mensen die waterpolo spelen eigenlijk?
|
Ik heb het een keer geprobeerd maar ik bleef drijven.
|
Hmmm mijns inziens beter dan verzuipen :)
|
Ja dat wel, maar het was oneerlijk ten opzichte van de tegenpartij aangezien zij altijd proberen mensen onder water te duwen. Maar bij mij was dat vrijwel onmogelijk.
|
vanwege je überbeenspieren?
|
Vanwege m'n zwembandjes.
|
ja dat drijft wel beter dan een xxs ja
geen reet aan, spelen tegen een anorexiateam |
Dat is alleen maar bot, die zinken zo naar de bodem.
Wel makkelijk spelen dan trouwens. |
Ja, ik ben zelf ook niet de slanksten (:')) maar die dunne meisjes zijn wel heel gestroomlijnd. Ben echter de snelste van het team, dus ik hou ze wel bij. Wij mogen zegmaar een beetje op te hangen om ze tegen te houden, maarja die meiden verzuipen dan gelijk dus word ik er weer uitgestuurd. Doe mij dan maar iemand waar je vol in de nek kan gaan liggen zonder dat diegene gelijk verzuipt :)
|
Ja, precies. Het moet wel een beetje strijd geven natuurlijk.
|
klinkt meer als een veldslag dan als een sport.
|
das toch leuk?
|
Ja precies, dat is ook wat gezonder dan veldslagje spelen op je computer.
|
mag je slaan? O-)
|
Onder water mag je wel stiekem knijpen.
|
klinkt leuk O-)
|
is et ook :')
tot je bijna verzopen word.. |
niet als jij de agressor bent ^^
|
*gemene grijns*
|
We hadden daarnet een wedstrijd en nu heeft iedereen uit een team minstens één bloeduitstorting omdat die tegenpartij keihard zat te knijpen onder water. Ik kreeg een elleboogje vlak onder mijn oog (thank god, niet ín, ik zie mezelf al tentamens maken met een blauw oog :') ).
Op een gegeven moment lag het spel ineens stil en ik had niet helemaal door waarom. Begon het herenteam (dat na ons moest) ineens keihard CATFIGHT CATFIGHT te roepen. Bleken aan de andere kant van het bad een paar meiden aan het tieten knijpen te zijn geweest whaha :') |
Er af gaan dus :( je laat je zelf alleen maar verminken. Elke keer wanneer ik moet voetballen heb ik wel ergens een schaafwond.. Als het geen open wond is..
|
Mietje.
Als je daar niet tegen kunt moet je op golf ofzo gaan. |
Wie zegt dat ik er niet tegen kan?
Het punt is dat je je zelf eigenlijk laat verminken. |
Citaat:
That's my line! En golfen is geen goed idee, want dan zit ik ermee opgescheept :d |
Citaat:
Trouwens, alle sporten hebben zo hun risico's. |
Citaat:
Zo heb ik laatst iemand een bal tegen z'n harses geslagen :x |
Citaat:
|
Als je daar problemen mee hebt, moet je het niet doen.
|
@Spons
Met boksen. Daar vermink je jezelf mee. Jij gaat gewoon elk mensenlijk contact uit de weg, en als je contact hebt. Dan is het niet goed genoeg. Dude, start living! :[ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke sport doe jij dan?
|
..golf :x
|
Haha, golf is ook voor mietjes.
|
Citaat:
't is dat die kutschoenen zo strak zaten, anders had ik nu geen blaren van het lopen 8| |
Je hebt niet eens lichamelijk contact met golven. En je hoeft ook geen zware lichamelijke inspanning te leveren.
|
Citaat:
|
Dat noem ik geen sport anders.
|
Ach, dat vind jij.
En ik vind van wel. En meningen verschillen, etc. etc. |
Oja... nog een leuke... Kep een golfstick tegen mn harses gekregen..
|
Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet al te fijne ervaringen met sporten hebt.
|
Neh, sporten is leuk.. Alleen ben ik altijd de gene die er iets aan overhoud.
|
Citaat:
|
Jeetje, dat is wel weer heel cru hoor.
|
Kep laatst iemand vreselijk onderuit gehaalt. wonder dat ik niet voor aantal wedstrijden geschorst ben. Naja ik moet nu voetballen :p laters
|
Haha, nou hopen dat je geen bal in je noten krijgt.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.