![]() |
Hoge Hakken.
Ik vind het supersexy als een meisje hoge hakken aanheeft ik word er zelfs geil van hebben jullie dat ook?
het is ook supergeil als je vriendin tijdens het sexen hoge hakken aanheeft. |
ieder zijn smaak.
maar meestal staat het idd wel mooi ja. |
oh yeah en swingen met die heupen.......
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.nl
|
Oké, terug on topic.
Hoge hakken vind ik zó.. Hoog. :') |
Citaat:
|
Citaat:
Maar om dan te geilen op hoge hakken? Mnee. |
Vrouwen die vaak hoge hakken gebruiken, krijgen misvormde voeten en spierverkortingen.
|
daarom ben ik niet echt fan van hoge hakken. Het mag vreemd klinken voor een jongen maar als ik een meisje met hoge hakken zie, voel ik eerder pijn voor haar dan iets anders.
Nee, niets voor mij; doe mij maar veeleer lange handschoenen; dát is pas geil!:9~ |
Citaat:
Dát is geil. :') |
klopt, maar het is nóg beter als ze lange handschoenen draagt :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE=xa2;1362269]daarom ben ik niet echt fan van hoge hakken. Het mag vreemd klinken voor een jongen maar als ik een meisje met hoge hakken zie, voel ik eerder pijn voor haar dan iets anders.
QUOTE] Hmm nee als je er op kunt lopen valt dat wel meexD Als je op hakken geilt koop je toch een paar bij de schoenen reus:?:Z |
Citaat:
Klaarblijkelijk not an option. :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend vond het ook super geil als ik mijn hakjes aandeed:p Najah hakken zijn dan ook zo fijn om te dragen.
En je wordt wel niet misvormt van hakken te dragen. Ik heb ergens gelezen dat hakken dragen bevorderlijk is voor het seksleven, want door het dragen van hakken kantel je je bekken!:p |
Ja, en door te hoge hakken verneuk je je hele bekken.
|
ash-hôôle!:rolleyes:
|
wow! je kan spellen!
|
en Ene kan ook lachen! ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Je leeft maar een keer. En dan zou ik wel zo goed mogelijk met je lichaam omgaan als ik jou was. Dat lichaam van je moet volgens mij nog wel een paar jaartjes mee, niet? :{ |
Citaat:
Denk dat de kans op verkrachting dan ook gelijk een stuk hoger ligt. |
Tja maar dat is wel ver gezocht niet?
en als ze dat willen gebeurt het toch hakken of niet. |
Jij snapt het niet.
|
mensen die het lelijk vinden dast meisjes hoge hakken dragen zijn gewoon homo.
trouwens sexy laarzen zijn ook geil. |
Citaat:
Mannen die op mannen vallen, die zijn homo. En met dit soort posts over wat je geil vind kweek je niet echt veel geloofwaardigheid. :) |
Lelijke man, dikke tieten dat is pas geil :{
|
Citaat:
|
Liever laarzen
Ik kijk liever naar lange leren laarzen over strakke broek.
Maanraker |
Citaat:
|
Wel leuk als die lange laarzen ook hakken hebben, platte zool is wel lelijk.
En als in die laarzen leuke meidje zit : top ! |
Citaat:
|
zonder brengt minder risico's mee zeg maar :')
|
Ik vind het gwn leuker/ sexier om als meisje hakken te dragen!:) Als vrouw moet je gwn op hakken kunnen lopen! Anders ben je zo onvrouwelijk ofzo! Die hakken moeten daarom niet super hoog zijn of van die naaldhakken, maar een kleine hak moet toch zkr kunnen!
|
Citaat:
Flikker toch op man. Als een vrouw geen tieten heeft, DAN ben je onvrouwelijk. Wel even het feit gezien dat het écht een vrouw is. :+ |
auch.
|
vriendin van me (niet mijn vriendinnetje) maar een heel goede vriendin dussz :p zat gistere/eergistere op men schoot omdat er geen plaats meer was en ik kreeg direct een stijve , ze zat niet goed en schoof wat heen enweer en jahh dan kun je raden wat hé echt ik kwam supergeil :p
|
Citaat:
ik vind een vrouw onvrouwelijk als ze kort haar heeft KEROOOOOOOL kan me er vreselijk aan ergere :p |
heb er een keer op gelopen was wel winter.
ik viel en had mijn enkel gebroken dus ik loop er niet meer op maar als hij komt doe ik ze gewoon aan dan hoef ik niet te lopen. |
Citaat:
Ik vind jongens op hoge hakken enorm Sexy xxx:p |
Citaat:
|
hakken staan naar mijn mening heel sexy bij vrouwen maar bij mannen :P
|
Bij mannen gaat die kont zo naar achter, is toch facking geil mensen:{
:kots: |
vrouwen krijgen mooiere benen en mooiere billen door hakken.
Maar niets is zo aantrekkelijk vind ik als een meisje met sneakers een beetje een wijde broek en een leuk topje.Maarja dat is menings gebonden he. En hoge hakken bij lange vrouwen is ook niets... |
Ik vind sneakers ook leuker hoor.
|
heb niet echt een voorkeur
|
Citaat:
|
Feit is wel dat door hakken het lijkt alsof je een grotere kont hebt. Vrouwen vinden dat nogal leuk, en ik ook:+ maar toch zijn sneakers beter :)
|
Oh zo. Dat is wel waar ja.
|
Dat mag ik toch vinden of niet? Ik vind dat ze mooiere benen en billen krijgen maar ik hou meer van sneakers
|
Fist zegt nergens dat je het niet mag vinden.
|
Hij doet gelijk denigerend alsof iets niet kan wat ik zelf zo waarneem.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
peop. :+
|
ok cool :)
|
Citaat:
|
Lfmao. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.